Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jakiś czas temu podczas jazdy samochód zgasł i od tamtej pory nie udało się go uruchomić. Najpierw zaprowadziłem auto do mechanika, który powiedział mi że wystarczy naprawić sterownik pompy wtryskowej. Sterownik był zepsuty i został naprawiony. Po złożeniu auto dalej nie chciało odpalać, mechanik oddał mi auto mówiąc że on już tego nie zrobi. Błąd jaki wyskakiwał to (42 sterownik DDE (EEPROM i konfiguracja). Następnie zaprowadziłem auto do diesel serwisu, gdzie Panowie zrobili adaptacje sterownika. Auto w dalszym ciągu nie odpala, błędów w komputerze brak. Miał ktoś może podobny problem? Panowie stwierdzili że najprawdopodobniej będzie to wina samej pompy, choć niby podaje paliwo i dziwi mnie to że w ogóle auto nie chce odpalić, mimo iż nie ma żadnych błędów. Pozdrawiam!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pod maska masz skrzynke z komputerem i bezpiecznikami , sprawdz czy masz napiecie na F1 oraz F2 po przekreceniu kluczyka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na plaka odpala? Jest coś takiego jak test pompy vp44 w ista.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.