Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak wiem, sam czas mnie mniej interesuje bo jak widać między poszczególnymi topowymi ev nie ma jakiejś kosmicznej różnicy ale sam koszt daje do myślenia. Grzyb płaci kilka najwyższych abonamentów: greenway, IONITY, sam ma Teslę a i tak koszt wyższy jak diesel. Przekonaj teraz kogoś do ev kto nie ma dostępu do taniego prądu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słonik dla mnie dostęp do taniego prądu jak to nazywasz, czy rozumiem własnego gniazdka w taryfie G to jest punkt wyjścia do posiadania elektryka. Z ludzi których ja znam sa jednostki, które były chciały elektryka, ale nie mają swojego gniazdka. Natomiast znakomita większość ma swoje domy i mają wyje...ne na elektryki. Nie, bo nie. Przekonywać to można kogos z otwartą głową, a większość ludzi jest zabetonowana na wiedzę.

Ostatnio znajomy w wieku ok 30 lat powiedział,  że on by mógł kupić elektryka jak by dojechal nad morze i z powrotem 1000 km bez ładowania!!!

Takie mamy społeczeństwo. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
43 minuty temu, słonik40 napisał(a):

ale sam przyznaj że samochód jest mocno  doposażony 

Jest bez dwoch zdan.

Porsche sie nie szczypie jezeli chodzi o personalizacje, mozesz skonfigurowac mnostwo rzeczy/detali, fajnie ze sa jeszcze takie marki.

Natomiast cena jak za wersje 4S (czyli prawie bazowa) - 770k PLN to jakis absolutny kosmos.

Moze ja mam za duzy szacunek do pieniedzy (w sensie za biedny jestem) ale jak widze 3-latki 4S smigajace po ~250k czy tez nawet 300k PLN to ta cena katalogowa 770k PLN to jest jakies gargantuiczne nieporozumienie i rynek bardzo szybko ja weryfikuje.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za 770 to bym 911 carrera kupił i jeszcze na kilkuletniego diesla by zostało 😀 ciekawe jak się czują ludzie co kupili auto na 5-7 procentowym rabacie bo tyle mi rok temu na taycana po lifcie proponowano lol.

Opublikowano
59 minut temu, adamjttk napisał(a):

Jest bez dwoch zdan.

Porsche sie nie szczypie jezeli chodzi o personalizacje, mozesz skonfigurowac mnostwo rzeczy/detali, fajnie ze sa jeszcze takie marki.

Natomiast cena jak za wersje 4S (czyli prawie bazowa) - 770k PLN to jakis absolutny kosmos.

Moze ja mam za duzy szacunek do pieniedzy (w sensie za biedny jestem) ale jak widze 3-latki 4S smigajace po ~250k czy tez nawet 300k PLN to ta cena katalogowa 770k PLN to jest jakies gargantuiczne nieporozumienie i rynek bardzo szybko ja weryfikuje.

W PL nie da sie kupic takiego Taycana bezwypadkowego za 300tys. Nawet kupując tego Taycana z 30% rabatem po 3 latach straci sie kolejne 30% wiec utrata będzie taka jak na innych samochodach spalinowych czyli 30% po 3 latach. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.