Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pokazuje pasy, tak jak w BMW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, słonik40 napisał(a):

1. Możliwość kontroli dostępu oraz pobrania historii/zużycia energii dla wallboxa  niepodłączonego na stałe do netu

2. prawidłowo zapisywanej historii ładowań i zużytej energii.

 

Apropo punktu 2. na 99% jestem pewny ze masz cos po prostu zje*** u siebie i nie ma to nic wspolnego z wallboxem Tesli. Az sprawdze z ciekawosci u siebie dzisiaj i dam Ci znac.

Apropo punktu 1. --> Ja jak boga kocham Cie nie rozumiem. Przeciez Ci pisze jak krowie na rowie ze te opcje sa dostepne bez internetu.

Co ma dostep do internetu do historii ladowan z wallboxa?

slonik, o czym Ty chlopie piszesz???

 

APropo kontroli dostepu - przeciez w ladowarce Tesli mozesz wrecz wpisac VIN auta ktore ma prawo sie tylko ladowac:

Kontrola dostępu do Wall Connector | Obsługa Tesla — Polska

Halo??

Nie myl zlego softu z niekumatym userem ktory nie potrafi przeczytac instrukcji obslugi bo sie blaznisz publicznie (!)

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Halo. Prosty use case. Wynajmujesz apartamenty, bierzesz od tesli destination charger który instalujesz w miejsc bez WiFi. Jak przyznać gościowi dostęp i go rozliczyć? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Halo. Prosty use case. Wynajmujesz apartamenty, bierzesz od tesli destination charger który instalujesz w miejsc bez WiFi. Jak przyznać gościowi dostęp i go rozliczyć? 

Tesla Destination Chargers sa ZA DARMO na calym swiecie.

Idea jest taka, ze Kowalski wybierze Twoj hotel z Dest. Charg. zamiast innego hotelu bo bedzie mogl sie u Ciebie przy okazji za friko naladowac.

Wallboxy Tesli nie sluza do Januszowego biznesu zarabiania na kWh, LOL

Jak Ty to sobie wyobrazasz - codziennie czy co drugi dzien manualnie w internecie przyznajesz dostep kolejnemu gosciowi ktory nocuje w Twoim "apartamencie"?

O kur** chlopie, grubo odlatujesz.

Mam dla Ciebie rozwiazanie godne Twojej januszerki - zainstaluj wallboxa w skrzynce z klodka i udostepniaj go dla gosci swojego apartamentu jak Ci zaplaca ryczaltem 100 PLN za jednorazowe naladowanie swojego BEVa.

Zabiles mnie 🤣

 

Mam rozwiazanie Twojego "problemu" 😄

https://amperepoint.com/products/metal-cabinet-for-ev-charger-amp-box-with-pole

1. W Walboksie Tesli konfigurujesz dostep dla wszystkich.

2. Klientom apartamentu wysylasz kod do zamka i liczysz dutki 👍

Zrzut-ekranu-2025-01-30-183716.jpg

Zrzut-ekranu-2025-01-30-183800.jpg

 

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Stary sam się teraz ośmieszyłeś. Karzesz ludziom kupować zamek na kod a wystarczył by otwarty endpoint z możliwością wysłania zaszyfrowanego kodu dostępu chociażby z apki tesli. Jak hotel ma otwarty parking to jest must have zabezpieczyć się przed niechcianym dostępem a życie pokazuje że największe zlodzenie prądu to przeważnie kierowcy tesli 😀 z rok demu na polu kampingowym gość schował Teslę w namiocie, parę dni temu jakiś inny matołek podpiął się do osiedlowej latarni.

 

poza tym zdarza się na przykład że w obiekcie działa kilka operatorów obsługujących turystów a przykładowo hala garażowa jest jedna. Niestety programiści i designerzy softu w tesli to najwyraźniej banda matolow która ani nie potrafi prostego dodawania zaimplementować dobrze, zaokrąglanie liczb to wciąż dla nich magia a sensowna kontrola dostępu to wodoo więc nie pisz mi tu o jakiś przewagach bo ja na przykładzie wallboksow widzę miernotę. Plus że jest tanio  

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

slonik, ja mysle ze dla wymagajacego klienta jak Ty najlepszy bedzie wallbox Porsche, z pewnoscia ma te wszystkie funkcje o ktorych piszesz ze sa niezbedne w Twoim przypadku 👍

sprzedaj wallboxy Tesli, chetni sie na pewno znajda i zdaj relacje z nowego wallboxa 👍

(ja tak zrobilem np z wallboxem BMW - byl po prostu technologicznie przestarzaly dla moich Tesli wiec sie go pozbylem bez zalu)

Rechotem losu jest to, ze mam teraz BMW ktore jest rowniez technologicznie przestarzale i sie laduje 1,7x wolniej niz pozwala na to wallbox Tesli 🤣

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fioletowy Taycan znalazł dziś niestety nowego właściciela, a to że wallbox Porsche jest technologicznie lepszy to nie mam wątpliwości. Masz lte, masz też rfid a rfid w niemieckim premium potrafi wyglądać tak 

https://archiwum.allegro.pl/oferta/chip-rfid-inteligentny-brelok-z-herbem-porsche-i14556140670.html

 

odpalisz nim nie tylko wallboxa ale 95% ładowarek w Polsce po czym na koniec miesiąca przyjdzie ci fakturka na firmę a kwota zostanie automatycznie pobrana z karty

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 godzin temu, słonik40 napisał(a):

to że wallbox Porsche jest technologicznie lepszy to nie mam wątpliwości.

czekam na relacje z zakupu i uzytkowania 🤣

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mysle ze obydwoje wiemy ze tak jak ty wymieniłeś wallboxa z bmw na tesle tylko dlatego ze dostałeś go za free z referali a głupio ci bylo wystawić na sprzedaż na eBay bo juz jest ich tam zatrzęsienie tak samo ja zacisnę zęby i się przemęczę szczególnie ze korzystam z niego kilka razy w roku ale nie oznacza to ze jako osoba doświadczona w świecie it nie widzę licznych baboli i błędów designerskich w sofcie 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
48 minut temu, słonik40 napisał(a):

Mysle ze obydwoje wiemy ze tak jak ty wymieniłeś wallboxa z bmw na tesle tylko dlatego ze dostałeś go za free z referali a głupio ci bylo wystawić na sprzedaż na eBay bo juz jest ich tam zatrzęsienie tak samo ja zacisnę zęby i się przemęczę szczególnie ze korzystam z niego kilka razy w roku ale nie oznacza to ze jako osoba doświadczona w świecie it nie widzę licznych baboli i błędów designerskich w sofcie 😀

Mylisz sie grubo sloniku.

Pisalem o tym dawno temu, wallbox BMW nie wspieral norweskiej sieci IT (ladowal moje Tesle 1,7x wolniej niz wallboks Tesli) - ot byl po prostu GOWNIANY/ZACOFANY technologicznie. Co ciekawe nowe wallboxy BMW sa nadal zacofanymi pazdzierzami dlatego w Norwegii praktycznie nikt ich nie uzywa.

BMW ma wyjebongo w Norwegie, zupelnie jak w Polske jezeli chodzi o komendy glosowe (w sensie ich brak) a dla Tesli to byla drobnostka zeby zoptymalizowac wallboksa na rynek norweski, ot "drobne" roznice technologiczne/inzynierskie pomiedzy firmami pokazujace jak sie dba o swoich klientow.

Ze sprzedaza wallboksow Tesli nie ma zadnego problemu wbrew temu co mowisz - z referali mialem ich 2 szt i sprzedaly sie momentalnie rotfl.

 

Co smieszniejsze - pazdzierz i4 M50 ladujacy sie z wallboksa Tesli oczywiscie rowniez nie korzysta z dobrodziejstwa sieci IT i laduje sie o 1,7x wolniej od Tesli --> ot to jest ta slawna technologia BMW. Glowe sobie dam obciac, ze Neue Klasse rowniez nie bedzie zoptymalizowane pod siec IT --> a niby po co? Przeciez to by wymagalo jakiegos wysilku inzynierskiego, a w BMW caly wysilek idzie na chinski design i podswietlane grille ROTFL. No i redukcje kosztow co sie rozumie samo przez sie.

 

Co do Twojego wallboksa Porsche - oczywiscie ze nie wymienisz, waz w kieszeni Ci nie pozwoli, za to popluc na necie mozna, to nic nie kosztuje .

Sam na swoim przykladzie widzisz, dlaczego jest Tesla a potem dlugo, dlugo nic jezeli chodzi o sprzedaz elektrykow.

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem co ty próbujesz mi wmówić. Widzę jedynie to że podziadowalem i kupiłem kiepski produkt a jak słyszę o jakiś przewagach to ogarnia mnie głęboki  śmiech. Rada na przyszłość taka żeby nie słuchać fsnbojow i nie wierzyć w bajki o jakiś przewagach czy topowym sofcie. Zmieniać na razie nie będę bo więcej z tym zachodu jak to warte, więc tak jak ty z BMW i4 tak ja z tym shitem będę żyć 

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

więc tak jak ty z BMW i4 tak ja z tym shitem będę żyć 

Ja juz niedlugo mam nadzieje 🤣

 

PS iX wlasnie ma swoj lifting - fotele wygladaja w koncu na normalne, sportowe z porzadnym trzymaniem bocznym, i kierownica w koncu normalna a nie te rombowe/kwadratowe cos co bylo do tej pory.

Jest soft close, jest prawilny Bowers 1600W, jest pneumatyka i tylna os skretna, jest 110kWh i ladowanie AC 22kW, calkiem ciekawa propozycja jak beda rabaty po ~20%

2026 BMW iX: Enhanced Performance, New Entry-Level Model, and Fresh Design Updates (bmwblog.com)

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fajne auto. U mnie jeszcze jeden Taycan pojawił się na tapecie. Ponieważ umówiłem się na jazdę a w między czasie auto się sprzedało zaproponowali mi jeszcze jedno auto w podobnej cenie http://www.porsche-code.com/PSWNDJA6

nie jestem do końca przekonany do brązowej skóry ale jutro obejrzę na żywo i może zapadnie jakaś decyzja. Szkoda też że nie ma tylnej osi skrętnej bo w eqe jest to super wygodny bajer.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słonik wybacz, ale ja to muszę napisać.  Kupowanie auta premium w gotowej konfiguracji to zaprzeczenie całej tej dyskusji o przewadze premium nad innymi, bo sobie możesz wszystko pod siebie dobrać itd. 

  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kupując z placu oczywiście tracisz tą możliwość ale kupujesz też taniej. Coś za coś. W dalszym ciągu wybór jest większy w porównaniu z 4 kolorami i 2 tapicerkami i albo konfiguracja ci się spodoba albo nie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co tu się w BMW wydarzyło? Przy abonamencie niecałe 30 dyszki za miesiąc ceny na IONITY IMG_3243.thumb.png.b4c634222507d7aa1cf2fd965322a5c5.pngIMG_3242.thumb.png.5332740367726dd198fb8a9954ddf43f.pngIMG_3241.thumb.png.ee1e8b9fc48d599a3dfb32f5763fe555.pngIMG_3239.thumb.png.1d8e8892484e53a86e05669a0939cad3.pngIMG_3240.thumb.png.9eafe9ac312960e2603edc7668c16615.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale co w tym takiego wyjątkowego. Każdy sobie może w Polsce kupić abonament za 50 zł i teez ma takie ceny.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

1.6!za kWh mieć nie będziesz w PL, za granicą też minimalnie drożej ale to już kosmetyka tylko. Generalnie sporo potaniało.

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W Polsce 2,05. W tamtym roku już tyle płaciłem. 

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Ja juz niedlugo mam nadzieje 🤣

 

PS iX wlasnie ma swoj lifting - fotele wygladaja w koncu na normalne, sportowe z porzadnym trzymaniem bocznym, i kierownica w koncu normalna a nie te rombowe/kwadratowe cos co bylo do tej pory.

Jest soft close, jest prawilny Bowers 1600W, jest pneumatyka i tylna os skretna, jest 110kWh i ladowanie AC 22kW, calkiem ciekawa propozycja jak beda rabaty po ~20%

2026 BMW iX: Enhanced Performance, New Entry-Level Model, and Fresh Design Updates (bmwblog.com)

O dziwo całkiem fajny samochód z niego się zrobił. I to wnętrze jak na dzisiejsze słabe czasy wygląda bdb.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

https://youtu.be/eDbF0DK_BAc?si=mKssyL0V7FjrEVlE

 

ciekawa tabela grzyba z 1000km challenge na tej samej trasie. Ciekawe wnioski mercedes c200 kombi diesel najszybszy i jednocześnie pokonał trasie najtaniej.

tabela tu

https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1skFDah_ZEljUFM8yHijRzYdGQuQwc7YKo52w0nJarqU/htmlview

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, Randall napisał(a):

O dziwo całkiem fajny samochód z niego się zrobił. I to wnętrze jak na dzisiejsze słabe czasy wygląda bdb.

Tak, ma mnostwo premium rzeczy ktore kiedys byly (i powinny byc nadal) w 5-er

Srodek wyglada zaiste premium i bardzo dobrze, 100% zgody.

Przy 110kWh tez juz sie bedzie _w miare_ komfortowo jezdzilo w trasach, pewnie ze 400km jadac spokojnie po ekspresowce sie zrobi.

Widok tez musze powiedziec juz sie opatrzyl, w ciemnych lakierach (czarny, granatowy) wyglada calkiem milo dla oka.

Na pewno wolalbym to auto niz Macana w tych samych pieniadzach.

2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

zaproponowali mi jeszcze jedno auto w podobnej cenie http://www.porsche-code.com/PSWNDJA6

Zielone Porsche ze sraczkowatym srodkiem, istna perelka 😄

slonik, sluchalem tu od Ciebie tysiac razy na forum ze w premium najwazniejsze jest delektowanie sie opcjami dodatkowymi i konfiguracja auta jak garnitur szyty na miare.

A teraz widze kupujesz cene a nie auto ^^

 

PS Tak chyba ta tapicerka bedzie wygladala na zywo, jak dla mnie deal-breaker:

Bruktbil til salgs: Porsche Panamera - 2018 - Grå - 466 hk - Sedan | FINN.no

Edytowane przez adamjttk
  • Lubię to 1

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja nic nie kupuje jeszcze. Obejrzę i ocenię a zestaw kolorystyczny akurat mega modny teraz, szczególnie na 911. Sam bym na pewno nie wybrał głównie przez cenę 15k za lakier, 25k za skórę. Rozbój w biały dzień ale sam przyznaj że samochód jest mocno  doposażony 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, słonik40 napisał(a):

https://youtu.be/eDbF0DK_BAc?si=mKssyL0V7FjrEVlE

 

ciekawa tabela grzyba z 1000km challenge na tej samej trasie. Ciekawe wnioski mercedes c200 kombi diesel najszybszy i jednocześnie pokonał trasie najtaniej.

tabela tu

https://docs.google.com/spreadsheets/u/0/d/1skFDah_ZEljUFM8yHijRzYdGQuQwc7YKo52w0nJarqU/htmlview

Słonik, ale Ty wiesz jak Daniel te testy robi. Dla mnie to nienormalne, żebym miał tak jechać 1000 km. Wiesz, że on tym Mercedesem w dieslu miał 1 postoj na 10 min?

 

Edytowane przez Kriss33

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.