Skocz do zawartości

Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc


adamjttk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Zostaje Cayman i Boxster GT4.

Apropo, znajomy niedawno odebrał Caymana GTS 4.0 N/A. Jest to chyba jeden z ostatnich analogowych samochodów w historii. Dawno nie miałem takiej frajdy z jazdy, po prostu coś wspaniałego! Wkręcanie tego silnika na 7-8 tysięcy obrotów to poezja, dźwięk, emocje, nie do opisania. W dodatku w tym aucie uchowały się jeszcze fizyczne przyciski od wszystkiego, takie E92 M3 dzisiejszych czasów. 992 Carrera S to przy tym takie spokojne auto GT.

 

spacer.png

spacer.png

spacer.png

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
1 godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Heh, slaby bait kolego.

Toyota pierwszy raz od 20 lat sprzedaje w PL jedna jedyna wersje Priusa w wersji >200KM plug-in, przez ostatnie 20 lat byly oferowane wersje mild hybrid za polowe tej ceny.

Znajdz mi na taksowce ta wersje pluginowa po 200k PLN, powodzenia ^^

3 letnie Priusy nie plugin kosztują 100-115k, a 3letnie TM3 pewnie z 30-40k więcej minus dopłaty, także nie widzę tu przebicia.

Ale rozumiem że spodziewać się można migracji Taxi, Uber, Bolt itp na Teslę wkrótce? Póki co nie widziałem ani jednej sztuki w Polsce. Za granicą pojedyncze sztuki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Co na to BMW M3 za 600 koła? 

Oczywiście chodziło mi o porównanie do Xiaomi. Czy klienci BMW już zauważyli chińską konkurencję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
37 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Oczywiście chodziło mi o porównanie do Xiaomi. Czy klienci BMW już zauważyli chińską konkurencję?

Chińska konkurencja BMW wyglądająca jak Porsche Taycan w cenie Tesli:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, stuffman napisał(a):

Chińska konkurencja BMW wyglądająca jak Porsche Taycan w cenie Tesli:)

... z "prestizem" Xiaomi, juz widze te kolejki jak przed salonami appla..... Adam kupuj od razu, sasiedzi na Norweskiej wiosce padna z wrazenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Xiaomi to taka krowa która dużo ryczy a mało mleka daje. W telefonach też już ładnych kilka lat temu mieli pozamiatać konkurencję a jednak Apple i Samsung wciąż znajdują ogromne rzesze odbiorców. Poza tym klienci tych marek to trochę jak sroki srajace we własne gniazdo, wspierające jednocześnie republikę Chin i reżim Putina.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak myślałem, że BMW nie jest w żaden sposób zagrożone przez chińskie wynalazki...Widzisz Adam, prawdziwych fanów marki nic nie ruszy  🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, adamjttk napisał(a):

PS. Porsche po Macanie wycofuje ze sprzedazy w Europie wersje spalinowe Caymana/Boxstera, od teraz beda tylko wersje elektryczne

https://electrek.co/2024/03/28/porsche-retires-gas-powered-boxster-eu-ev-version-due/

https://www.autoexpress.co.uk/porsche/362724/brexit-benefit-porsche-boxster-and-cayman-axed-europe-survive-uk

Powariowali w tym Porsche, przeciez elektrykow nikt nie kupuje, jawny sabotaz firmy, do rzekomego bana na auta spalinowe jeszcze 11 lat a przeciez maja przedluzyc slyszalem.

Jawne dzialanie na szkode firmy, jeszcze beda przepraszac swoich klientow ktorzy pojda ze swoimi $ do konkurencji bo lubia brum-brum i 20l/100km ^^

Ale co to ma do tematu pt jakie pojazdy jeżdżą na taxi? Czy to znaczy że teraz elektryczne Porsche Macan Turbo będą wozić ludzi w mieście?

Jestem zwolennikiem Ev i widzę ich wiele zalet, ale jak widać na przykładzie taxi, elektryki nie biją wcale na głowę hybrydowych aut jeśli chodzi o koszty eksploatacji i to w mieście. Nie podejrzewam uprzedzeń jako powodu, bo kto jak kto, ale taksówkarze kierują się czystą kalkulacją 🙂

Teoretycznie taksowkarze powinni też czerpać z benefitów ładowania się w domu w nocy i nie tracenia czasu na jeżdżenie na stację benzynową, tylko mogą zrobić dzięki temu dodatkowy kurs w tym samym czasie. Ja rozumiem, że część z nich może mieć uprzedzenie, ale ja w Polsce nie widziałem ANI JEDNEJ taksówki elektrycznej.

Mi chodzi o to żeby trzeźwo patrzeć na ten napęd i zanim się napisze o najtańszej eksploatacji, to pomyśli się o tym co jeździ na taxi.

A co do tej przewagi elektryków jeśli chodzi o tańsza większa moc, to dla wielu to oczywisty atut, ale jestem przekonany że dla wielu to nie ma znaczenia. Dla przykładu myślę że gdyby teoretycznie takie BMW miało wszystkie silniki spalinowe w tej samej cenie, względnie z małą dopłatą, to nadal nie jeździłyby same m3, a byłoby dużo 318i czy 320i. 

Edytowane przez BMFun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

@adamjttkczy patrząc na specke tego Xiaomi i porównasz ją z najnowszym dzieckiem tesli, modelem 3 po liftingu zgodzisz się ze mną że król jest nagi? Zarówno niemiecka konkurencja jak i chińska wyprzedziła Teslę technologicznie o 2 długości, no podług Niemców tesla jeszcze cena się broni ale w porównaniu z Xiaomi to już nie ma co zbierać 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja porównuje rozwiązania technologiczne w autach, w Tms masz to samo co w tm3, przestarzałe 400v, kamery udające czujniki, ceratkę udającą nappę, tak samo niedziałające światła czy też czujnik wycieraczek czy autopilot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

@adamjttkczy patrząc na specke tego Xiaomi i porównasz ją z najnowszym dzieckiem tesli, modelem 3 po liftingu zgodzisz się ze mną że król jest nagi? Zarówno niemiecka konkurencja jak i chińska wyprzedziła Teslę technologicznie o 2 długości, no podług Niemców tesla jeszcze cena się broni ale w porównaniu z Xiaomi to już nie ma co zbierać 😀

Nie widzisz jednej rzeczy.

Tesla produkuje poltora miliona elektrykow rocznie i na kazdym zarabia (bez serwisu), maja marze rzedu 10-15%, stabilny rozwoj, magazyny energii, siec ladowarek --> wszystko idzie w dobrym kierunku.

Xiaomi --> CEO na prezentacji przyznal, ze kazdy jeden samochod bedzie poki co sprzedawany ze strata. Na dluzsza mete bedzie ciezko tak biznes prowadzic 😉

https://qz.com/china-xiaomi-su7-electric-vehicle-tesla-model-3-apple-1851371492

Spojrz na marze BYD, Nio etc --> tam wszystko poki co jest dotowane grubo i jada na stratach.

Ok, moze za kilka lat taka taktyka przyniesie efekty jak u amazona np, a moze nie i pojda z torbami, pozyjemy zobaczymy.

 

2 godziny temu, BMFun napisał(a):

Teoretycznie taksowkarze powinni też czerpać z benefitów ładowania się w domu w nocy i nie tracenia czasu na jeżdżenie na stację benzynową, tylko mogą zrobić dzięki temu dodatkowy kurs w tym samym czasie. Ja rozumiem, że część z nich może mieć uprzedzenie, ale ja w Polsce nie widziałem ANI JEDNEJ taksówki elektrycznej.

Na taxi w PL jezdzi to co najtansze w zakupie przede wszystkim i w eksploatacji pozniej.

Czytaj Prius/Corolla 10 letnie, dodatkowo nierzadko ZAGAZOWANE (tak, zagazowana hybrydy) (!)

Albo 20 letnie E-klasy ktore sa naprawiane trytytkami u Mietka w serwisie.

Jak wyjedziesz poza PL to sytuacja wyglada juz troche inaczej

5 godzin temu, Ratm napisał(a):

Adam kupuj od razu, sasiedzi na Norweskiej wiosce padna z wrazenia...

Pycha kroczy przed upadkiem czesto.

Top 20 sprzedawanych modeli w NO na dzis, sa tam 4 samochody europejskie (niemieckie).

Cala reszta to Azja/Ameryka - 3 z USA, 5 z Japonii, 2 z Korei, 6 z Chin

AP1GczOXeKejcvSsgmaeJNFpstDv5D3qIhPFZT0Q

Ktos kto tego nie widzi, nie rozumie jest slepcem/glupcem imho.

Norwegia jest dobrym przykladem bo jest w miare zamozna na tle Europy (wiec nie ma ccc) oraz pokazuje jakie sa preferencje klientow ktorzy decyduja sie na elektryki, ktore za kilka lat w Europie beda mialy juz miazdzaca wiekszosc sprzedazy.

Czy ktos tam widzi jakiekolwiek Renault, Peugeot, Fiat, BMW, Mercedes, Dacia, Seat, Skoda --> trzeba byc SLEPYM zeby nie widziec w ktora strone to zmierza na dzis.

I tak, za kilka lat bedzie tam prawdopodobnie tez Xiaomi w tym rankingu, u mnie jakies 2 dziewczyny w pracy jezdza elektrykami crossoverami Maxus, tydzien temu nie wiedzialem ze taka firma istnieje w ogole (!!)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=345880075

Spojrzalem na statystyki sprzedazy --> "Maxus" sprzedal w 2024 w w NO polowe tego co sprzedala Skoda.

Tutaj za 5 lat nie bedzie czego zbierac z europejskiej motoryzacji.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Słonik a czemu Ty 5 metrowe Xiaomi...

Kurde, nawet czyta się to źle, a co dopiero tym jeździć. 😉

- Czym jeździsz?

- Xiaomi! 🙂

- Aha.... 😐

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
1 minutę temu, Ratm napisał(a):

Kurde, nawet czyta się to źle, a co dopiero tym jeździć. 😉

- Czym jeździsz?

- Xiaomi! 🙂

- Aha.... 😐

Dzięki takim ludziom europejska motoryzacja nigdy nie upadnie  😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Ja porównuje rozwiązania technologiczne w autach, w Tms masz to samo co w tm3, przestarzałe 400v, kamery udające czujniki, ceratkę udającą nappę, tak samo niedziałające światła czy też czujnik wycieraczek czy autopilot.

Słonik. To, że w BMW ma 400 v jakoś Cię nie "martwi". To, że BMW i5 kosztuje min 600 tys, a xiaiomi 250 tys to też bez znaczenia? Trochę obiektywizmu by się przydało, a nie ciągle to samo piszesz o Tesli. Wszyscy już znamy Twoje zdanie. 

Zapewne nie uznałeś xiaiomi za konkurencję dla BMW, prawda?

Edytowane przez Kriss33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Słonik. To, że w BMW ma 400 v jakoś Cię nie "martwi". To, że BMW i5 kosztuje min 600 tys, a xiaiomi 250 tys to też bez znaczenia? Trochę obiektywizmu by się przydało, a nie ciągle to samo piszesz o Tesli. Wszyscy już znamy Twoje zdanie. 

Zapewne nie uznałeś xiaiomi za konkurencję dla BMW, prawda?

Szef inzynierow w BMW juz zmadrzal w porownaniu do poprzedniego (Frohlicha) i ma "troche" inne zdanie niz slonik ktory od 4 lat przytacza tutaj mitycznego klienta na premium BMW ^^

https://www.bmwblog.com/2024/03/21/qa-with-bmw-rd-boss-we-will-build-the-best-handling-electric-cars-in-the-world/

 

Oliveira: With the current change in customer values and offer in the automobile market, who are your main competitors at the moment?

Weber: The customer does not compare companies; he compares products directly. Which means the i4 will have to compete with a Tesla Model 3 and a petrol 3 Series will have to be better than a Toyota hybrid and superior enough to justify the price increase for a premium product. This means that everything becomes more complex for us in these new times.

 

Warto przeczytac caly wywiad, BMW widze madrzeje, powoli ale madrze, to dobry prognostyk na przyszlosc.

To co BMW robi ze swoimi modelami (obcinanie do kosci wszystkiego co sie da lacznie z filcem w kieszeniach czy CA w tylnych klamkach) jasno pokazuje jak ich klienci glosuja portfelem.

 

------------------------

BMW G60 COTY 2024 🤣

https://www.press.bmwgroup.com/poland/article/detail/T0440797PL/bmw-serii-5-zwycięża-w-konkursie-na-światowy-samochód-roku-2024

Edytowane przez adamjttk

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
3 godziny temu, adamjttk napisał(a):

 

 

Na taxi w PL jezdzi to co najtansze w zakupie przede wszystkim i w eksploatacji pozniej.

Czytaj Prius/Corolla 10 letnie, dodatkowo nierzadko ZAGAZOWANE (tak, zagazowana hybrydy) (!)

Albo 20 letnie E-klasy ktore sa naprawiane trytytkami u Mietka w serwisie.

Jak wyjedziesz poza PL to sytuacja wyglada juz troche inaczej

 

A nie prawda. 4 na 5 moich uberów to nowe Corolle/Aurisy, czasami się trafi jakaś Fabia. I to na ścianie wschodniej...

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Spojrz na marze BYD, Nio etc --> tam wszystko poki co jest dotowane grubo i jada na stratach.

Ok, moze za kilka lat taka taktyka przyniesie efekty jak u amazona np, a moze nie i pojda z torbami, pozyjemy 

Powyżej piszesz że nie wiadomo. Poniżej że za 5 lat nic nie będzie, zdecyduj się. 

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Tutaj za 5 lat nie bedzie czego zbierac z europejskiej motoryzacji.

Twój problem jest taki że na podstawie danych z ostatnich 3-4 poprzednich lat przewidujesz przyszłość a były to lata specyficzne. Dane za 2023 pokazują że w Europie i stanach nastąpiło spowolnienie wzrostu sprzedaży EV. Nadal jest to wzrost ale już nie taki, rynek się zaczyna wysycać. EV to moda mocno sponsorowana przez rządzących. Bez dopłat tego wzrostu pewnie w ogóle by nie było. Ev mają oczywiście zalety ale mają też oczywiste wady i na razie w opinii wielu te wady przewyższają zalety. Sam zastanawiałem się nad elektrykiem ale stwierdziłem że jeszcze nie teraz. 

Co do upadku motoryzacji europejskiej to myślę że w rozsądnej przyszłości się to nie stanie (5-10 lat). Gdyby nie to że europejskie marki sprzedają sporo w Chinach i boją się odwetu to już dawno by były zaporowe cła na auta z Chin. Jak sam napisałaś oni dopłacają do interesu licząc że wykończą konkurencję. 

Xiaomi wg mnie pozostanie niszowym produktem, ale kto wie...

Norwegia czy generalnie Skandynawia nie jest dobrym przykładem całej Europy, jest to bardzo specyficzna część.

Jest to fajny temat na dyskusję przy piwie i można by tak jeszcze długo, ale pisać to mi się nie chce. 

BTW nie jestem fanboyem BMW, kupuje m340 bo nic ciekawszego w podobnej cenie nie było, a elektryka na razie nie chcę. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, stuffman napisał(a):

A nie prawda. 4 na 5 moich uberów to nowe Corolle/Aurisy, czasami się trafi jakaś Fabia. I to na ścianie wschodniej...

Dokładnie, Adam chyba dawno taxi w Polsce nie jechał,  chyba że przez taxi romumie tych dziadków co do emerytury dorabiają w starych korpo, które nawet apki nie mają;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Szef inzynierow w BMW juz zmadrzal w porownaniu do poprzedniego (Frohlicha) i ma "troche" inne zdanie niz slonik ktory od 4 lat przytacza tutaj mitycznego klienta na premium BMW ^^

https://www.bmwblog.com/2024/03/21/qa-with-bmw-rd-boss-we-will-build-the-best-handling-electric-cars-in-the-world/

 

Oliveira: With the current change in customer values and offer in the automobile market, who are your main competitors at the moment?

Weber: The customer does not compare companies; he compares products directly. Which means the i4 will have to compete with a Tesla Model 3 and a petrol 3 Series will have to be better than a Toyota hybrid and superior enough to justify the price increase for a premium product. This means that everything becomes more complex for us in these new times.

 

Warto przeczytac caly wywiad, BMW widze madrzeje, powoli ale madrze, to dobry prognostyk na przyszlosc.

To co BMW robi ze swoimi modelami (obcinanie do kosci wszystkiego co sie da lacznie z filcem w kieszeniach czy CA w tylnych klamkach) jasno pokazuje jak ich klienci glosuja portfelem.

 

------------------------

BMW G60 COTY 2024 🤣

https://www.press.bmwgroup.com/poland/article/detail/T0440797PL/bmw-serii-5-zwycięża-w-konkursie-na-światowy-samochód-roku-2024

Oliveira: Czy może pan potwierdzić, że samochody elektryczne serii M będą miały silnik elektryczny na każdym kole?

REKLAMA

Weber: Tak, na przykład przyszłościowy elektryczny M3. A dzięki funkcjom przyspieszania i rekuperacji na każdym kole, przy łącznej mocy prawie 1 megawata ( uwaga: ponad 1300 KM ), można sobie wyobrazić, że osiągnięcie tego, ale także jazda, będzie czymś wyjątkowym. Nawet ja byłem zaskoczony, gdy testowałem prototypy. Nasi inżynierowie w dziale M obawiali się przejścia na elektromobilność, ponieważ na przykład obawiali się utraty bardzo ważnych elementów określających autentyczność BMW M: silnika spalinowego i skrzyni biegów. Ale w międzyczasie zdali sobie sprawę, że dzięki tym bardzo precyzyjnym i wydajnym sterownikom możliwe jest podniesienie kompetencji dynamicznych naszych samochodów na jeszcze wyższy poziom niż w przypadku silników spalinowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że się da, problemem nie jest silnik elektryczny który pod każdym względem (może poza dźwiękiem) jest lepszy od spalinowego. Problemem jest zasilanie. Jaka bateria to pociągnie? Jak takie bmw podpiąć kablem na torze to i pewnie 5mw by się dało zrobić. Tylko po co?

Problemem obecnych aut jest to że technologia dawno osiągnęła taki poziom że nie bardzo jest czym się wyróżnić. Elektryki (spalinowe zresztą tez, ale w benzynie drożej) które maja 600, 800, 1000km są totalnie bez sensu jako daily, czy nawet auto od święta. Robi się to tylko po to żeby co niektórzy mogli się spuszczać nad tym że jego auto ma .1s mniej do setki.

Ile taka M będzie ważyć? 3 tony? Ile przejedzie, 2 kółka na nurburgring?

Podobną drogą szły motocykle sportowe,  w latach 90, 2000 firmy ścigały się kto zrobi szybszy moto, były to stosunkowo proste maszyny a przez to w zasięgu wielu osób, sporty w 2020+ są już tak zaawansowane a przez to drogie że stały się zabawką dla nielicznych najbogatszych.

Po co komu 1000 konne auto jak UE nie pozwoli Ci nim jechać więcej niż 50 km/h?

Edytowane przez Ratm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
2 godziny temu, Ratm napisał(a):

Dokładnie, Adam chyba dawno taxi w Polsce nie jechał,  chyba że przez taxi romumie tych dziadków co do emerytury dorabiają w starych korpo, które nawet apki nie mają;)

Akurat tutaj sie mocno nie zgadzam (doswiadczenia z Gdanska)

Kilka lat temu pamietam uber to byla duzo wyzsza jakosc niz taxi, ich auta byly swieze, duzo wrecz nowych, kierowcy pelna kultura.

Ostatnio zmniejszyli mocno wymagania, auta na uberze moga byc obecnie nawet 20-letnie i czesto takie sa - ostatnie kilkanascie moich przejazdow Uberem w Gdansku to rzechy niemilosierne, 15 letnie Fabie czy Priusy, tapicerka wytarta niemilosiernie, zawieszenie wybite ze plomby wypadaja, slowem bieda z nedza. Kierowcy czesto nie mowia po polsku i ledwo ogarniaja nawigacje w telefonie (czesto zdarza mi sie ich kierowac bo nie wiedza gdzie jechac pomimo nawigacji)

https://www.uber.com/pl/pl/drive/requirements/vehicle-requirements/

1 godzinę temu, Kriss33 napisał(a):

Oiveira: Czy może pan potwierdzić, że samochody elektryczne serii M będą miały silnik elektryczny na każdym kole?

Weber: Tak, na przykład przyszłościowy elektryczny M3. A dzięki funkcjom przyspieszania i rekuperacji na każdym kole, przy łącznej mocy prawie 1 megawata ( uwaga: ponad 1300 KM ), można sobie wyobrazić, że osiągnięcie tego, ale także jazda, będzie czymś wyjątkowym. Nawet ja byłem zaskoczony, gdy testowałem prototypy. Nasi inżynierowie w dziale M obawiali się przejścia na elektromobilność, ponieważ na przykład obawiali się utraty bardzo ważnych elementów określających autentyczność BMW M: silnika spalinowego i skrzyni biegów. Ale w międzyczasie zdali sobie sprawę, że dzięki tym bardzo precyzyjnym i wydajnym sterownikom możliwe jest podniesienie kompetencji dynamicznych naszych samochodów na jeszcze wyższy poziom niż w przypadku silników spalinowych.

Haha jak czytam te bzdury to mi sie na wymioty zbiera.

Inzynierowie BMW sie nawrocili ^^

Tesla najpopularniejszym autem w Europie, Porsche robi od lat elektryczne Taycany a teraz wypuszcza Caymana elektrycznego a BMW doznalo olsnienia ze te elektryki jednak sa fajne i ze ludzie je kupuja i im nie przeszkadza dodatkowe 300kg 15cm nad podloga.

Nowa TM3P bedzie miala 650 HP i 1850 kg, przeciez to na dzisiaj niczym sie nie rozni od spalinowych aut BMW jezeli chodzi o wage lol.

 

Godzinę temu, Ratm napisał(a):

Ile taka M będzie ważyć? 3 tony? Ile przejedzie, 2 kółka na nurburgring?

Mysle ze zrobili ankiete dla posiadaczy wlascicieli ich M3.

"Ile razy byl Pan na Nurburgringu swoja M3"?

9/10 odpowiedzialo "ani razu". 5 dodatkowo nie wiedzialo co to "Nurburgring".

To troche jak z ich pytaniem wlascicieli 1-er czy wiedza czy jest FWD czy RWD i wiekszosc nie miala pojecia.

Klient glosuje portfelem, jezeli Porsche moze sprzedawac elektryczne Caymany i jest na nie klient to tym bardziej bedzie klient na elektryczne M3.

I jestem pewny ze duzo bardziej beda sie cieszyc z 2s do setki niz z czasu okrazenia na ringu czy tego ile zrobia kolek pod pelnym obciazeniem.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.