Skocz do zawartości

Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc


adamjttk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Porownywanie testowania caly dzien demowki do jezdzenia swoim daily, brawo TY :cool2:

 

Nie kazdy dojeżdża codziennie do fabryki po 30km w jedna stronę a w weekend siedzi w domu zeby oszczędzać prąd/paliwo. 200-300 km i w elektryku bateria pusta, zaden wyczyn, wypad za miasto na pare godzinek imho :cool2: jutro wieczorem zdam relacje jak sobie te elektryczne cuda na drodze radzą albo raczej nie radzą. Pewnie jak zwykle polowe słabszy biznesowy atleta będzie je połykał jak żabki jedno po drugim pseudo sport super cary. 120km/h i mokre gacie zeby do następnej ładowarki dojechać


Nabijasz się z tunelu, kiedy twoja żona 2 LATA bez klimy jeździła :duh:


Cieszę się ze wiesz co używasz albo raczej co nam próbujesz tutaj wcisnąć. Tesla jest misiurka, do tego w podłodze baterie i efekt jest taki ze jest niewysoka w środku. Z tylu siedzi się z kolanami pod uszami i może brak tunelu to must have, migi bardzo niewygodne auto z tyły i brak tunelu tutaj niewiele zmienia :cool2: swoją droga wole mieć nieco gorsze audio niz nie mieć czujników parkowania, odgrzewania czy brak CA, no ale jak się auto pod chmura trzyma to może to must have. Nie wiem nie praktykuje :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

 

Dokładnie tam będzie się nadawał tablet z Twojej ukochanej tesli po 5-7 latach użytkowania, bo będzie taki mocny i nowoczesny.

Poprzesz czyms swoja wypowiedz?

W sensie GUI w Teslach S/X 2016-2018 nadaja sie na smietnik?

Weryfikowales to czy kolejne opowiesci z mchu i paproci?

Bartez odpisał, ale ja dorzucę 3 grosze, bo pisałem wcześniej i wysyłałem filmy o tym ze w Modelu S nawet z 2018r! są rozkminy ludzi czy warto wydawać $2,500 na upgrade hardware żeby czas przeliczenia trasy z uwzględnieniem ładowarek ze wschodniego na zachodnie wybrzeże mógł spaść z 8,5min do zawrotnych 30 sekund. To nie fake tylko realny wydatek, żeby gui dało się używać. Weź iPad sprzed ponad 6 lat po wszystkich OTA Apple to zobaczysz ze nie da się już go używać. Te odczucia potwierdziłem naocznie jak ostatnio przy okazji wsiadłem do używanej Tesli Model S chyba z 2016r. Ekran to dramat porównując z dzisiejszymi standardami i na max lagował. Tak jak Sławomir powiedział, za tysiąc złotych kupujesz tablet który deklasuje tamten „śmietnik historii”.

 

Adam. Mylisz się kolejny raz. Kierownica i fotele podgrzewają się automatycznie i to się w BMW odbywa chyba od 2015 albo wcześniej.

I gdzie wg Ciebie sie myle? W sensie co napisalem co jest mylnego? Czy moze znowu nadinterpretujesz i zaraz bedziesz prostowal?

Masz racje, myliłem się. W BMW są jednak od 2009r o czym pisałem później. Czyli „automatyzację podgrzewania” to nie BMW skopiowało od Tesli jak to pisałeś tylko odwrotnie :-) sorry…to są fakty.

 

Tunel środkowy jak bariera dla dzieci to chyba żart. Przez krawężnik tez nie wchodzą bo to przeszkoda? Moje dzieci regularnie wsiadają z jednej strony bo często z drugiej ktoś za blisko zaparkuje i ANI RAZU nie słyszałem żeby powiedziały ze za duza przeszkoda.

Sluchaj, znowu wracamy do tego samego - "da sie".

Da sie zyc z manualna kierownica, da sie zyc z szybami na korbke, da sie tez zyc nie majac w ogole samochodu i jezdzac autobusem.

Czy gdyby Twoje dzieci od 10 lat jezdzily tylko autobusem narzekalyby, ze nie maja samochodu? Podejrzewam, ze nie bo by nie znaly lepszego.

Ale jak bys je przyzwyczail do lepszego to po powrocie do gorszego by juz prawdopodobnie zaczely.

Sprawa indywidualna, mam 2 dzieci ktore dzien w dzien wychodza z pelnymi plecakami do szkoly wiec swoje wiem - wychodzily tam w autach bez tunelu, wychodzily w autach z tunelem.

Troche idiotyczna dyskusja. Jak na moje mozesz sobie nawet w X5 zamontowac tunel jak mowisz ze taki fajny, siatki Ci z zakupami nie beda lataly (Twoj argument z tego co pamietam kiedys ^^) :cool2:

 

Ja zrozumiałem gdzie się nie dogadujemy. Ty mówisz o baaardzo ciasnym z tylu TM3, a ja o suv ix3 w którym dzieci mogą przebrać się bez problemu (nie że „da sie”) w strój piłkarski przed treningiem i żaden tunel nie jest problemem. Nie moja wina ze kupiłeś małe auto. W Rav4 czy ix3 problemu byś nie miał.

 

Płaska podłoga to cecha elektrykow a nie zaleta

No chyba nie bardzo.

Nie zapomnij dopisac gwiazdki :cool2:

*nie tyczy elektrykow BMW na uposledzonej platformie spalinowej np iX3 czy i4

Upośledzony to jest chyba fanatyzm niektórych fanbojow Tesli, że jest jedyna „nie uposledzona” platforma. Mnie interesują końcowe efekty a nie dywagacje o lepszości czegoś nad czymś innym. Dla mnie nie jest ważne żeby mieć coś największe (np bagażnik albo miejsce w środku) albo coś najmniejsze (np tunel). To jest takie bezsensowne gadanie jakby mówić ze Skoda jest najlepsza marka bo ma największy bagażnik w swojej klasie i inne marki łącznie z BMW są z tego powodu upośledzone.

 

Btw. Wciąż nie podałeś listy innowacji Tesli. Filipa listę już znam.

To byl konkretnie ktorys Twoj post gdzie juz cos argumentowales czy mam ogolnie kolejny raz pisac?

 

Poproszę kolejny raz, bo kilka mitów zostało obalonych i liczę ze jakieś refleksje nastąpiły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6:10 - i bedzie taki Slawomir pisal tu o tym jak to silniki elektryczne nie sa cichsze od spalinowych, ze to klamstwo ^^

Tobie serio nie wstyd takich rzeczy pisać? Dźwięk kilku POPSUTYCH silników to argument przeciw rzetelnym badaniom o głośności samochodów? :roll:


Bardzo brzydko ignorujesz wszystkie rzeczowe argumenty przeciw swoim tezom. Żyjesz w bańce. Mam wrażenie, że ten temat bardziej niż kogokolwiek przekonał to zradykalizował Ciebie. Odbijając wielokrotnie piłeczkę zaczynasz szukasz i wierzyć w coraz mniej znaczące "innowacje", bo skoro coś napisałeś, to potem trzeba tego bronić - zreflektować się przecież nie da, bo to by godziło w ego (to akurat dotyczy większości).


Kiedy zapytałem o co chodzi z tymi klamkami, to oczywiście pominąłeś niewygodny temat, pomimo że SZCZERZE nie rozumiem tego ani ja, ani kilka osób tutaj. WTF? Klamki które mają większą awaryjność (więcej części to źle, SAM TO PRZYTACZASZ!!!!!), klamki które wymagają filmików tłumaczących na YT (tak, na pierwszej stronie "tesla door handles" w YT!), klamki które niczego nie wnoszą (ani aerodynamiki, ani funkcjonalności), klamki które nie są ładniejsze (istnieją zwykłe klamki ładniej ukryte), Twój cały argument to futurystyczność (subiektywny, niczym nie poparty) oraz dzieci (o to pytam w sumie). Jak klamki wymagające tutoriali na youtube są lepsze dla dzieci? I jak to jest, że cała ludzkość od 100 lat nie zauważyła tego problemu i nie próbowała go rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze



Serio da się to rozwiązanie obronić w jakiś racjonalny sposób? Rozwiązanie, które mam w Jeepie i BMW polegające na włożeniu ręki do klamki i otwarciu drzwi jest mega komfortowe i mega proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kiedy zapytałem o co chodzi z tymi klamkami, to oczywiście pominąłeś niewygodny temat, pomimo że SZCZERZE nie rozumiem tego ani ja, ani kilka osób tutaj. WTF? Klamki które mają większą awaryjność (więcej części to źle, SAM TO PRZYTACZASZ!!!!!), klamki które wymagają filmików tłumaczących na YT (tak, na pierwszej stronie "tesla door handles" w YT!), klamki które niczego nie wnoszą (ani aerodynamiki, ani funkcjonalności), klamki które nie są ładniejsze (istnieją zwykłe klamki ładniej ukryte), Twój cały argument to futurystyczność (subiektywny, niczym nie poparty) oraz dzieci (o to pytam w sumie). Jak klamki wymagające tutoriali na youtube są lepsze dla dzieci? I jak to jest, że cała ludzkość od 100 lat nie zauważyła tego problemu i nie próbowała go rozwiązać?

Ty chyba w ogole nie rozumiesz co ja pisze :shock:

Klamki zewnetrze w Tesli 3/Y sa upierdliwe i wolalbym zwykle normalne nawet kosztem obnizenia zasiegu o 2-3km przez gorsza aerodynamike.

Dodatkowo sa teraz czarne i niepodswietlone wiec noca sa slabo widoczne na ciemnych lakierach, nie odrozniaja sie od lakieru drzwi (w TMY).

Tego patentu nie pochwalam i zdecydowanie wolalbym zwykle klamki.


Ja od x stron mowie o otwieraniu drzwi WEWNATRZ - przycisku elektromechanicznym zamiast klamki ktory jest o wiele przyjemniejszy w uzytkowaniu od normalnej klamki na codzien.


topgear_-_drives_-_model_3-id3-leaf-013.jpg

 

Nabijasz się z tunelu, kiedy twoja żona 2 LATA bez klimy jeździła :duh:

Nie pij jak piszesz na forum, bedzie merytoryczniej (chociaz nie tak wesolo) :cool2:

niz nie mieć czujników parkowania, odgrzewania czy brak CA

Co to sa czujniki odgrzewania?

 

Adam. Mylisz się kolejny raz. Kierownica i fotele podgrzewają się automatycznie i to się w BMW odbywa chyba od 2015 albo wcześniej.
I gdzie wg Ciebie sie myle? W sensie co napisalem co jest mylnego? Czy moze znowu nadinterpretujesz i zaraz bedziesz prostowal?

Masz racje, myliłem się. W BMW są jednak od 2009r o czym pisałem później. Czyli „automatyzację podgrzewania” to nie BMW skopiowało od Tesli jak to pisałeś tylko odwrotnie :-) sorry…to są fakty.

No wiec powtorze jeszcze raz - gdzie napisalem, ze automatyczne wlaczanie ogrzewania kierownicy Tesla skopiowala od BMW

Przytocz prosze cytat albo sprostuj bo inaczej rozmawiasz sam ze soba, odpowiadasz sam sobie na swoje wlasne cytaty/argumenty - Orwell :duh:

 

Ja zrozumiałem gdzie się nie dogadujemy. Ty mówisz o baaardzo ciasnym z tylu TM3, a ja o suv ix3 w którym dzieci mogą przebrać się bez problemu (nie że „da sie”) w strój piłkarski przed treningiem i żaden tunel nie jest problemem. Nie moja wina ze kupiłeś małe auto. W Rav4 czy ix3 problemu byś nie miał.

Piszemy o tym samym (tunelu) natomiast odwracasz kota ogonem (wysokosc auta) zeby teraz bronic swoich tez.

Ja pisze o tunelu z tylu i o tym ze przeszkadza, niewazne czy mowimy o sedanie segmentu D (TM3/i4) czy o crossoverze/SUV segmentu D (TMY/iX3)

Fakty - tunel jest po to, bo to czesc platformy spalinowej, nie jest to ozdoba, nie jest rzecza funkcjonalna (pisanie o nieprzewracaniu sie bagazy to kuriozum ala slonikowe nie mam audio to chociaz rodzina glosno muzyki nie slucha i mi nie przeszkadza), jest dlatego bo byc musi po to by oslonic pasazerow od srodka od walu napedowego.

W wysokich SUVach typu X5 jest juz szczatkowy bo auta sa wyzsze, w autach elektrycznych z dedykowana platforma nie wystepuje (jak bak paliwa czy rozrzad czy rura wydechowa).


I nie ma znaczenia czy mowimy o sedanie czy o SUV/crossoverze - jezeli przechodzisz z jednej strony na druga musisz uprawiac gimnastyke i bedac zgarbionym podnosic wysoko nogi, jak masz jakies plecaki, siatki - jeszcze gorzej. Juz o komforcie przejazdzki (nawet na chwile) trzeciej osoby z tylu z litosci nie wspomne :duh:


I mozesz sobie pisac i wymyslac teorie z Marsa ze Tobie czy Twoim dzieciom to nie przeszkadza a fakty sa takie, ze jedyny powod obecnosci tego tunelu w elektrykach BMW to UPOSLEDZONA SPALINOWA platforma na ktorej BMW buduje obecnie swoje elektryki (bo jest TANIEJ i sa w czarnej du*** jjezeli chodzi o platformy dedykowane) bo zaspali rewolucje w motoryzacji i teraz lataja dziury na szybko jak sie da. To samo mozna odniesc do frunka zreszta, rozstawu osi, dlugiej maski przedniej, braku elektrycznej klapki, wagi i dziesiatkach pomniejszych glupot.


I ok - zgodze sie z Toba w tym jednym - sam tunel z tylu czy frunk to nie jest istotna decyzja przy wyborze marki/modelu - tylko gdy takich pierdol zbiera sie dziesiatki to zaczyna to "uwierac" bo nie wiesz w koncu dlaczego to nadal jest premium, za co tak naprawde sie doplaca w porownaniu do Kia chociazby, same plastiki w srodku to nie wszystko, ilez tym mozna bronic BMW :duh:


 

Upośledzony to jest chyba fanatyzm niektórych fanbojow Tesli, że jest jedyna „nie uposledzona” platforma.

Haha, kolejne rozmowy samemu ze soba i "trafne" argumenty jak sie nie ma tych merytorycznych, brawo Ty :cool2:

Jest pelno dobrych platform BEV - Ioniq 5 (E-GMP),ID3, ID4 (MEB) czy Taycan (J1)

Napisz, gdzie napisalem o tym, ze platforma Tesli jest jedyna "nie uposloedzona" albo znowu prostuj te bzdury ktore wypisujesz :duh:

 

Mnie interesują końcowe efekty a nie dywagacje o lepszości czegoś nad czymś innym.

No eweidentnie, te efekty koncowe iX3 byly takie super ze po roku zewnetrzny lifting, GUI lifting, harware lifting etc

Nawet naped zmienili juz w iX1, dodali dolaczany przod. Serio?

 

Btw. Wciąż nie podałeś listy innowacji Tesli. Filipa listę już znam.

Poproszę kolejny raz, bo kilka mitów zostało obalonych i liczę ze jakieś refleksje nastąpiły.

Postaram sie zrobic liste jeszcze raz (pisalem wielokrotnie!), na refleksje to licze tylko z Twojej strony :cool2:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

….., braku elektrycznej klapki,….

Nieistotna bzdura (gadżet), niewarta ciągłego przytaczania, zresztą jak i elektryczne klamki.

Dla fascynatów proponuję instalację w domu drzwi automatycznie rozsuwanych, dopiero będzie można się wywyższać nad innymi :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Skaja na siedzeniach, metr listwy podlogiwej, plastikowa kierownica i wątpliwej jakości ekran w srodk. Ani to oled ani nawet 100hz? Sound audio self made. Szklo na dachu którego nie można w zaden sposób przyciemnić przed słońcem. Co tu jest premium?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

BMW i7 to z pewnością opcja do rozważenia, gdy poszukiwana jest atrakcyjna i nowoczesna limuzyna, będąca również eko-manifestem świadomości i statusu właściciela. Taka do pokonywania trasy między domem, pracą, lotniskiem, restauracjami i okazjonalnymi dłuższymi podróżami. Gdy tryb życia wymaga częstych podróży na trasach po kilkaset kilometrów dziennie, alternatywą (jeszcze) jest seria 7 w dieslu lub benzynowa hybryda plug-in.


https://www.money.pl/gospodarka/nowe-bmw-serii-7-w-wersji-elektrycznej-test-limuzyny-i7-6856827005725248a.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Taka to przewaga technologii, ma sens do 120 km/h :mad2: czekam na komentarz Sławomira jak przeczyta o zasięgu nowej siódemki. Szkoda, że nikt nie podaje zasięgów przy 160, 180, 200 km/h. Dla tego typu auta to normalne prędkości. Kto jeździł ten wie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka to przewaga technologii, ma sens do 120 km/h :mad2: czekam na komentarz Sławomira jak przeczyta o zasięgu nowej siódemki. Szkoda, że nikt nie podaje zasięgów przy 160, 180, 200 km/h. Dla tego typu auta to normalne prędkości. Kto jeździł ten wie.

Ale co tu komentować, parafrazując Adama, miejscem komfortowych szybkich samochodów, które można zatankować w mniej niż 5min jest muzeum!

300km zasięgu zimą w trasie kiedy jedziesz do Austrii na narty to nie są tematy dla przeciętnego Kowalskiego w i7. Przeciętny Kowalski jak kupuje takie auto przecież po to, żeby zgodnie z statystykami jeździć 50km dziennie. Bo średnio 50km dziennie znaczy 50km od poniedziałku do niedzieli.


Poza tym nowe znaczy lepsze. Ktoś tutaj wkleił taki ciekawy film:


Nowsze wersje silników jak pokazuje powyższy film zawsze były lepsze, jeśli więc elektryki są nowsze, TO SOM LEPSZE. Przecież dostają nagrody Engine of the year! A jak uważasz inaczej, to dlatego że mieszkasz w Polsce i nie zobaczyłeś jak to wygląda na nowoczesnym zachodzie, tudzież północy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
….., braku elektrycznej klapki,….

Nieistotna bzdura (gadżet), niewarta ciągłego przytaczania, zresztą jak i elektryczne klamki.

Z pewnoscia, tak samo elektryczne szyby, elektryczna kierownica czy elektrycznie otwierany bagaznik :cool2:

Skoro 20 lat temu bez tego wszystkiego sie obywalismy to i dzisiaj tez mozemy :cool2:


Juz nawet KIA czy Hyundai (sic!), nie wspominajac o markach pokroju Audi czy Porsche, potrafia robic elektryczne klapki w swoich BEV na dedykowanej elektrycznej platformie :norty:




uzytkownikom elektrycznych BMW (niewazne czy za 200k czy za 800k) pozostanie po otwieraniu i zamykaniu klapki ladowania wycierac rece w spodnie, premium pelna geba, szczegolnie w trasie np w deszczu :duh: :duh:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

….., braku elektrycznej klapki,….

Nieistotna bzdura (gadżet), niewarta ciągłego przytaczania, zresztą jak i elektryczne klamki.

Z pewnoscia, tak samo elektryczne szyby, elektryczna kierownica czy elektrycznie otwierany bagaznik :cool2:

Skoro 20 lat temu bez tego wszystkiego sie obywalismy to i dzisiaj tez mozemy :cool2:


Juz nawet KIA czy Hyundai (sic!), nie wspominajac o markach pokroju Audi czy Porsche, potrafia robic elektryczne klapki w swoich BEV na dedykowanej elektrycznej platformie :norty:




uzytkownikom elektrycznych BMW (niewazne czy za 200k czy za 800k) pozostanie po otwieraniu i zamykaniu klapki ladowania wycierac rece w spodnie, premium pelna geba, szczegolnie w trasie np w deszczu :duh: :duh:

Totalne odklejenie :mrgreen:

Wypisujesz bzdury jakbyś miał dzieci przed sobą. Masz znikome doświadczenie w motoryzacji (z tego co piszesz), a kpisz i plujesz na innych. Moje zdanie na swój temat znasz :cool2:

Jazda z kablem do ładowania to jest dopiero innowacja i komfort :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, według autora wszystko co nowe musi być dobre i oznaczać postęp. Dla mnie taka elektryczna klapka to kolejna elektronika w aucie i kolejna możliwa rzecz do popsucia... A zbędna. Już pomijam fakt jakim komfortem jest gnicie przez godzinę na ładowarce, to jest dopiero premium pełną gębą.

Zastanawia mnie jakim postępem jest patrzenie sie w bok na prędkościomierz podczas jazdy i jak bardzo negatywnie będzie to wpływać na bezpieczeństwo. Brak head up przy braku prędkościomierza to jakiś kuriozum kompletnie dyskwalifikujący ten samochód.

Jak już mówimy o innowacjach i przeniesieniu wszystkiego na tablet to mam dobry pomysł. Może by tak zabrać pedały i przenieść je na kierownicę? Prawy guzik przyspieszenie, lewy hamowanie, będzie bardziej innowacyjnie, taniej w produkcji i postępowo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Totalne odklejenie :mrgreen:

Wypisujesz bzdury jakbyś miał dzieci przed sobą.

Moje zdanie na swój temat znasz :cool2:

Ot, kolejny merytoryczny i inteligentny (inaczej) w dyskusji uzytkownik BMW :cool2:

Czy Ty naprawde myslisz, ze interesuje mnie to co mysli o mnie jakis randomowy noname z internetu? :norty:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolejna innowacja Tesli to przeniesienie pedalow gazu i hamulca na ekran tabletu i będzie sterowanie jak w grach na tabletach :D


Już nie ma o czym pisać skoro jako jedna z istotniejszych innowacji jest klapka elektryczna i podgrzewana. Czy użytkownicy BMW trąbią na forach innych marek ze ich auta to „śmietnik historii” bo ich auta nie maja podgrzewanych klamek i uszczelek jak w e39 albo podgrzewana kamera od Night vision? Musi być straszny smutek bronić innowacyjności i „Premium” aut Tesli. Jednego i drugiego ciężko bronić. Dla mnie Innowacyjny jest tam ładny i całkiem sprawnie działający i ładnie wyglądający soft, masowa i tania produkcja, koncepcja szybkich ładowarek DC plug&charge, który lada moment będzie już historycznym wspomnieniem bo większa sieć z obsługa plug&charge będą mieli wszyscy producenci, a Tesla będzie mało liczącym się standardem i będzie zmuszona się dostosować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

MacBook Pro 15 rozdzielczosc 2880 x 1800.

MacBook Air rozdzielczosc: 2560 x 1664

iPad Pro rozdzielczosc: 2388 x 1668

iPhone pro max rozdzileczosc: 1290 x 2796

iPad Air 5 rozdzielczosc 2360 x 1640


Dlugo dlugo nic


Premium w Tesla model 3: 1920×1200 . Te gry I Netflix to w low details i niskiej rozdzielczości? Premium pełna gęba :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jaki wpływa na jazdę ma soft ???? w każdym aucie mam soft z dnia produkcji auta i co w związku z tym, pytam, bo nie rozumiem :mad2: :mad2: :mad2:

 

W Tesli wszystko się dzieje automatycznie, więc zakładam, że soft niepotrzebny do jazdy. W moich autach tez się dzieje wszystko czego potrzebuję automatycznie. Hmm, ale zagwozdka z tym softem :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jaki wpływa na jazdę ma soft ???? w każdym aucie mam soft z dnia produkcji auta i co w związku z tym, pytam, bo nie rozumiem :mad2: :mad2: :mad2:

 

W Tesli wszystko się dzieje automatycznie, więc zakładam, że soft niepotrzebny do jazdy. W moich autach tez się dzieje wszystko czego potrzebuję automatycznie. Hmm, ale zagwozdka z tym softem :norty:

Kriss cytujesz juz sam siebie i sam sobie odpowiadasz?

To forum wchodzi juz na mistyczny level :)

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja w przeciwienstwie do slonika nie mam powiadomien na maila z tego watku, wpadam jak mam wolna chwile i odpowiadam na co ciekawsze kaski (sa coraz abstrakcyjniejsze zeby nie bylo - slonik broniacy honoru BMW Macbookami Pro wygrywa dzisiejszy post) :twisted:

Swoj post napisales 50 min temu i nie doczekawszy sie odpowiedzi odpowiadasz sam sobie?

Stary, wyluzuj..


Co do odpowiedzi - jak wplywa soft na jazde? Powaznie? :shock:

W czasach gdy kazda najmniejsza pierdola w samochodzie ma swoj czujnik a auta zamieniaja sie w komputery na kolach?

Stary tym tokiem rozumowania to wsiadaj do BMW sprzed 40 lat, tez mialo kierownice i 4 kola i heja ha.


Zeby odpowiedziec humorystycznie na pytanie - najlepiej o potencjalnym wplywie softu na jazde poczytac tutaj: :norty:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Afera_Volkswagena

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.