Skocz do zawartości

Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc


adamjttk

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem napisac cos w stylu kto by chciał jakiegoś elektryka, jak ma Ferrari, a to legenda, bla, bla, bla. Tak na prawdęjedyny słuszny komentarz powinien brzmieć: SZACUN DLA TESLI...

 

Raczej napisałbym szacun dla napędów elektrycznych, mają moment od zera.

Kompletnie inna specyfika generowania mocy i porównywanie tych dwóch napędów na drag stripie może dać tylko jeden wynik.

Porównanie ich np. 100-200 jak ICE siedzi sobie na 5k obrótów da kompletnie odwrotny obraz. Czego to dowodzi? Niczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Myślę, że każdy z nas na tyle się zna na motoryzacji, że wie jakie wnioski wyciągnąć. Fakt jest taki, że limuzyna wygrała wyścig na prostej z super technologią rozwijaną latami, która do tej pory była szczytem, aż do dzisiaj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

ale to nie o tym fragment, tutaj jest porównanie 2 konkretnych aut, z dwoma różnymi technologiami, co do czasów 100-200 to z tego co znalazłem Tesla ma 3,9 s, a Ferrari w filmie zrobiło 4,38


https://fastestlaps.com/models/tesla-model-s-plaid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Raczej napisałbym szacun dla napędów elektrycznych, mają moment od zera.

SF90 Stradale ma 3 silniki elektryczne :twisted:

Porównanie ich np. 100-200 jak ICE siedzi sobie na 5k obrótów da kompletnie odwrotny obraz. Czego to dowodzi? Niczego.

100-200 SF90 nadal bedzie wolniejsze, widziales jak ten Plaid nadal ucieka powyzej 100km/h?

Mnie to wlasnie najbardziej zadziwilo w tym filmiku.


Najlepsze jest to, ze ten Plaid kosztuje 20% ceny SF90 - mozna powiedziec, ze osiagi (na prostej) SF90 sa w zasiegu reki "Kowalskiego".

No i nadal tym autem mozna wozic dzieci do szkoly na codzien, zabrac 3 walizki na wycieczke w gory etc etc

Jak dla mnie po prostu wow (nie ujmujac oczywiscie niczego SF90 ktore brzmi niesamowicie :shock: )

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmienia to jednak faktu - ze takie artykuly pojawiaja sie czesciej i czesciej gdy 2 lata temu jeszcze wiekszosc komentujacych tu mowila "pff, wydmuszka, jak sie BMW zbierze to za 3 lata nie bedzie czego z tej wydmuszki zbierac".

No i tak zbieraja sie, lata mijaja a wycena Tesli i produkcja/sprzedaz aut tylko rosnie :roll:

To jest piękne, jak wielu twardogłowych nie rozumie, że ta wycena Tesli właśnie z tego typu rzeczy się bierze.

 

Niech zmieniaja\przepisuja, za rok-dwa bedzie to utrzymaniowy potworek a dokup za kilka lat czesc ktora byla montowana tylko przez tydzien-miesiac. Jak to wplynie na wartosc auta\firme chyba wszyscy wiedza

Tak, to paskudna wada BMW. Sam mam kilka takich części w E32 montowanych tak krótko, że nie da się ich dzisiaj już dostać, utrzymaniowy potworek.



A co do SF90 vs Tesla Plaid - znów to samo, czyli porównywanie dokładnie jednego parametru w dwóch samochodach. Jestem pewny, że na trasie Katowice-Warszawa V-klasa z 2.0d będzie szybsza od Plaida, jeśli trzeba będzie przewieźć 9 osób.


Podobne rzeczy widzę jak ludzie robią nocne spoty i tjuningują swoje Corsy i ścigał się ze mną koleś taką Corsą, była kosmicznie szybka, od 60 do 160, bo w pozostałym zakresie prędkości nie miała stabilności/przyczepności :D


Nic mi bardziej nie otworzyło oczu, niż przejechanie się Turbo S i GT3 na torze, jedno po drugim. Turbo S jest szybsze na zlotach pod Tesco. GT3 jest przepaść, jak się prowadzi lepiej i widać to w czasach na torze.


Jakoś w ogóle mnie to nie jara xD Za 10 lat nowa M3 będzie tak szybka jak SF90 i wcale to nie sprawi, że będzie atrakcyjniejszym autem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie zmienia to jednak faktu - ze takie artykuly pojawiaja sie czesciej i czesciej gdy 2 lata temu jeszcze wiekszosc komentujacych tu mowila "pff, wydmuszka, jak sie BMW zbierze to za 3 lata nie bedzie czego z tej wydmuszki zbierac".

No i tak zbieraja sie, lata mijaja a wycena Tesli i produkcja/sprzedaz aut tylko rosnie :roll:

To jest piękne, jak wielu twardogłowych nie rozumie, że ta wycena Tesli właśnie z tego typu rzeczy się bierze.

W 1980r tak sie wlasnie zaczela legenda quattro ktora trwa do dzis.

Na takich rzeczach buduje sie postrzeganie marki na wiele wiele lat czy wrecz dekad :cool2:

 

A co do SF90 vs Tesla Plaid - znów to samo, czyli porównywanie dokładnie jednego parametru w dwóch samochodach. Jestem pewny, że na trasie Katowice-Warszawa V-klasa z 2.0d będzie szybsza od Plaida, jeśli trzeba będzie przewieźć 9 osób.

Znam Slawomir Twoje zdanie na ten temat. I zgadzam sie z nim :handshake:

Ale to nadal nie zmienia faktu, ze ciezsza o pol tony, 7-osobowa limuzyna, za 20% ceny, jest przez 90% czasu (normalny dzien) szybsza na drodze od tego co Ferrari (!) ma najlepszego do zaoferowania na 2021r.

Jezeli to nie jest nobilitacja dla Tesli to nie wiem co jest :roll:


Tak ogolnie to cala ta sytuacja przypomina mi troche scenariusz filmu Le Mans '66 :norty:

https://www.filmweb.pl/film/Le+Mans+%2766-2019-705791

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nadal nie zmienia faktu, ze ciezsza o pol tony, 7-osobowa limuzyna, za 20% ceny, jest przez 90% czasu (normalny dzien) szybsza na drodze od tego co Ferrari (!) ma najlepszego do zaoferowania na 2021r.

Jezeli to nie jest nobilitacja dla Tesli to nie wiem co jest :roll:

Praktycznie każda nowa M5 jest tak szybka jak nowe Ferrari, może nie każde w każdym okresie, ale raczej porównywalne. Pamiętam nawet jak wychodziło chyba Portofino, to jako auto nowsze, było od M5 wolniejsze.


Historia Tesli też trochę przypomina mi Nissana GTRa - przecież to był hit mediów, auto za grosze było tak szybkie jak supercary za milijony. No i czas pokazał, że GTRem do dziś jara się wąska grupa ludzi, a supercary zostały supercarami ;) Wynikło to między innymi z tego, że auto poza super czasami nie miało żadnych szczególnych zalet. To samo Plaid - serio patrząc po tych osiągach zastanawiałem się 10 razy, czy go nie zamówić, ale nie potrafię. Odrzuca mnie to auto zarówno wyglądem, jak i pospolitością. I życie mnie też nauczyło, że dopiero jak kupisz takie auto zaczynasz dostrzegać tysiące elementów, których nie pokazują proste w porównaniu cyferki. Niezłym przykładem jest nowe GT3 - nigdy żadne auto co jechałem, nie było tak stabilne przy >250kmh. Taki totalny brak nerwowości - jak to zmierzysz? :D


Racja natomiast, że Tesla wyprzedziła wszystkich w technologii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odrzuca mnie to auto zarówno wyglądem, jak i pospolitością.

No i git, nie każdy musi być fanem brzydkich sleeperów i na co dzień godzić się z, w jego odczuciu, paskudnym wyglądem, za cenę czegoś innego. Jak to się mówi, jeśli po zaparkowaniu samochodu odchodząc nie oglądasz się, by się jeszcze raz uśmiechnąć z zadowolenia, to chyba coś poszło nie tak.

Radość z jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym, że to co w tym filmie jest to nie jest to to samo Quattro, o którym mówi adamjttk.

To jest Quattro Ultra, a więc oparte na haldexie i jest to trochę odmienna konstrukcja do, że tak nazwę prawdziwego, znanego i docenianego quattro, opartego na torsenie, które powstało 30 lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Legenda quatro zrodzila sie po wygraniu wielu wyscigow. Na razie tesla nie wygrala nic. Amerykanie od dawna lubowali sie w wyscigach na 1/4 mili, jest to u nich niezwykle popularne prawie ze sport narodowy, w Europie skupiaja sie natomiast na torach i prowadzeniu w zakretach. Tesla wcale nie jest najszybsza na 1/4 mili bo [BAD] zostala jej zlojona chociazby przez Rimaca:


czy spalinowe dlubniete shelby:



Nie wiem czy ktos sluchal autora filmu ferrari vs plaid ale autor wsomnial tam, ze pogoda byla kiepska i ferrari mialo problemy z trakcja i chcialby powtorzc test w lepsza pogode. Jako, ze ferrari ma dawac wiecej funu ma duzo wiecej mocy przekazywane na tyl, stad problemy z trakcja. OK zaraz sie podniosa glosy ze rimac jest iles tam drozszy, ze shelby byl dlubany ale nalezy pamietac ze celem rimaca nie byla sprzedaz duzego wolumenu aut ale skonstruowanie i pokazanie ze sie posiada technologie pozwalajaca wyprodukowac najszybsze auto na swiecie. Co To oznacza? Ano to ze rimac sprzedaje\sprzedal ta technologie innym firmom takze nie tylko tesla jest w stanie zbudowac tak szybkie auto. To ze tesla to rodzinny sedan to jest argument z dupy bo w przyspieszeniu na prostej, szczegolnie przy wyzszych predkosciach: wyzsza masa + lepsze aero + wieksza moc jest tylko plusem dlatego taka dlubnieta krowa jak shelby takze zloi dupe ferrari a przy okazji tesli model plaid. Zwroccie uwage, ze wszystkie amerykanskie muscle cary biorace udzial w wyscigach na 1/4 mili to duze i ciezkie lochy. Problem pojawia sie natomiast na torach i w zakretach. Duza masa jest ogromnym problemem, obecna technologia baterii jest zbyt slaba zeby pozwolila wyprodukowac auto sportowe o rozsadnym zasiegu i zapewne dlatego wciaz takowego brak na rynku. Rozumiem sens posiadania ferrari, zeby wyjechac od czasu do czasu na miasto, zwrocic na siebie uwage, posluchac ryku silnika i doswiadczyc duzych przeciazen. Posiadania rodzinnego super szybkiego sedana ktorego na trasie na autostradzie wyprzedzi fabia 1.4 akurat nie rozumiem.


Przyklad amerykanskiego muscle cara. Produkcyjna wersja:

Dodge Challenger Demon

Quarter Mile Time: 9.65

Pomimo, ze loi dupe wiekszosci hyper carow jakiegos wielkiego hype na niego nigdy nie widzialem.


Tutaj huracan i R8 z czasami grubo ponizej 9: https://www.hotcars.com/ford-shelby-gt500-vs-lamborghini-huracan-drag-races-high-performance-thrills/

Jak dla mnie obie technologie ICE\BEV zblizaja sie do sciany w postaci opon\przeniesienia napedu i jak w tym miejscu sie nic nie zmieni to wielkiego postepu nie bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Nie wiem ile osob zauwazylo, ale mamy w PL bardzo dobra cene na BMW i4 - 290k PLN za wersje M50 to 63k euro czyli o rowno 10% taniej niz to samo auto w Niemczech (70k euro).

W innych krajach (Francja, Szwecja, Belgia etc) - ceny sa jeszcze wyzsze od niemieckich.

Jezeli to co mowi mi dealer, ze w Norwegii i4 M50 podrozeje od 1 listopada o ~4k euro, to prawda - to wcale mnie nie zdziwi jezeli w PL cena wzrosnie do ~305-310k PLN juz za kilka dni.

Tak mnie zachęciłeś tą wizją zarobku $$, że złożyłem zamówienie na i4, ale jeśli nie będę zadowolony z przesiadki z serii 5 na serie 3/4 to ten tego, będzie Cię czkało.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Praktycznie każda nowa M5 jest tak szybka jak nowe Ferrari, może nie każde w każdym okresie, ale raczej porównywalne. Pamiętam nawet jak wychodziło chyba Portofino, to jako auto nowsze, było od M5 wolniejsze.


Historia Tesli też trochę przypomina mi Nissana GTRa - przecież to był hit mediów, auto za grosze było tak szybkie jak supercary za milijony. No i czas pokazał, że GTRem do dziś jara się wąska grupa ludzi, a supercary zostały supercarami ;) Wynikło to między innymi z tego, że auto poza super czasami nie miało żadnych szczególnych zalet. To samo Plaid - serio patrząc po tych osiągach zastanawiałem się 10 razy, czy go nie zamówić, ale nie potrafię. Odrzuca mnie to auto zarówno wyglądem, jak i pospolitością. I życie mnie też nauczyło, że dopiero jak kupisz takie auto zaczynasz dostrzegać tysiące elementów, których nie pokazują proste w porównaniu cyferki. Niezłym przykładem jest nowe GT3 - nigdy żadne auto co jechałem, nie było tak stabilne przy >250kmh. Taki totalny brak nerwowości - jak to zmierzysz? :D


Racja natomiast, że Tesla wyprzedziła wszystkich w technologii.

 

GT3 to mozna powiedziec cud inzynierii motoryzacyjnej, wszystko co najlepsze z ewolucji ostatnich stu lat motoryzacji zawarte w jednym torowym aucie.

Bardzo Ci zazdroszcze (w sensie tak pozytywnie!), ze mozesz realizowac swoje marzenia motoryzacyjne :cool2:

"Problem" z GT3 (poza cena oczywiscie :norty: ) jest jeden - to jest auto nr 4 czy nr 5 w garazu :roll:


Plaid to auto dla zupelnie innego klienta - to moze byc (i bedzie) auto nr 1 dla wielu ludzi.

Auto ktorym bedziesz odbieral dzieci z przedszkola, jezdzil do Auchana po zakupy, bral na weekendowa wycieczke do babci na wies.

Mozesz tez wrzucic duzego psa czy rower do bagaznika (nie fatygujac sie z demontazem przedniego kola nawet) :norty:

A osiagi (na prostej) SF90 - awaryjnie zawsze pod noga.


Do mnie taka idea przemawia, lubie szwajcarskie scyzoryki :roll2:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

PS. Nie wiem ile osob zauwazylo, ale mamy w PL bardzo dobra cene na BMW i4 - 290k PLN za wersje M50 to 63k euro czyli o rowno 10% taniej niz to samo auto w Niemczech (70k euro).

W innych krajach (Francja, Szwecja, Belgia etc) - ceny sa jeszcze wyzsze od niemieckich.

Jezeli to co mowi mi dealer, ze w Norwegii i4 M50 podrozeje od 1 listopada o ~4k euro, to prawda - to wcale mnie nie zdziwi jezeli w PL cena wzrosnie do ~305-310k PLN juz za kilka dni.

Tak mnie zachęciłeś tą wizją zarobku $$, że złożyłem zamówienie na i4, ale jeśli nie będę zadowolony z przesiadki z serii 5 na serie 3/4 to ten tego, będzie Cię czkało.......

 

Heh, gratuluje :cool2: :cool2:

Ludzie tu psiocza na mnie, ze jestem ukrytym szpiegiem Tesli i sie sprzedalem za referale, a tu prosze - napedzam klientow BMW :norty:


Zazalen na Twoje i4 nie przyjmuje - uczciwie tutaj wszystkie wady akcentowalem (w porownaniu do TM3) :twisted:


Moge Ci powiedziec, ze bylem wczoraj wieczorem w Bavarii i mam tez na biurku do podpisania kontrakt na i4 :norty: :norty:

Musze sie zdecydowac dzis do 13.00 zeby dealer mial jeszcze czas wyslac zamowienie do centrali po starej cenie.

Problemy sa dwa - 12 mies. czas oczekiwania (koncowka 2022 :duh: :duh:) oraz potwierdzenie, ze moge dostac rabat (niestety nie jest tak kolorowo jak w PL ze daja wszystkim, rabat zawodowy w NO wymaga oficjalnego glejtu od HR w firmie i w sumie nie wiem czy dostane :evil: )

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak jak piszesz - mam czym jezdzic, nie o to chodzi.

Problem z 12 mies terminem dostawy jest taki, ze te auta sie po prostu szybko technologicznie starzeja.

Dzisiaj osiagi i4 M50, bateria 80kWh oraz rozwiazania technologiczne BMW sa powiedzmy akceptowalne w tej cenie, ale za 12 mies beda juz lekko tracic myszka.

I ok, nie ma problemu jezeli jezdzisz tym autem te 12 mies - ale jak tylko na nie czekasz, patrzac co pokazuje konkurencja w miedzy czasie, - to juz nie jest tak wesolo.


Wcale bym sie nie zdziwil jezeli w ciagu roku Tesla wyskoczy np z odswiezonym modelem Performance co ma np ~3s do setki i zasieg o 100km wiekszy bo beda nowe baterie 4680.

I wtedy troche lipa.

Edytowane przez adamjttk

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@klakierek na kiedy odbiór i4? W przyszła sobotę zostałem zaproszony na premierę ix.

Termin majowy, ale nie przywiązywałbym do niego dużej wagi.

Termin dostawy będzie pewnie zależał od aktualnej polityki producenta, może być szybciej, a może być i później :?:

Heh, gratuluje :cool2: :cool2:

Ludzie tu psiocza na mnie, ze jestem ukrytym szpiegiem Tesli i sie sprzedalem za referale, a tu prosze - napedzam klientow BMW :norty:

No raczej nie napędzasz, bo byłem wcześniej klientem BMW niż Ty być może.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

@klakierek gratki nowego zakupu, ceny ixa juz podniesli o 25k, takze i4 moze czekac ten sam los.

@adam jesli chodzi o zasiegi i tesle to mam wrazenie ze od ladnych paru lat jest stagnacja (dodanie wiekszej baterii do SR+ to nie postep). Gdzies ogladalem filmik z tych nowych baterii i szalu nie ma, po prostu inny ksztalt i inny rodzaj polaczen. Z tego co czytalem przemysl skupia sie na bateriach solid state zamiast elektrolitu ale potrzebuja kilka ladnych lat na rozwiniecie technologii i to dopiero to bedzie postep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plaid to auto dla zupelnie innego klienta - to moze byc (i bedzie) auto nr 1 dla wielu ludzi.

Auto ktorym bedziesz odbieral dzieci z przedszkola, jezdzil do Auchana po zakupy, bral na weekendowa wycieczke do babci na wies.

Mozesz tez wrzucic duzego psa czy rower do bagaznika (nie fatygujac sie z demontazem przedniego kola nawet) :norty:

A osiagi (na prostej) SF90 - awaryjnie zawsze pod noga.


Do mnie taka idea przemawia, lubie szwajcarskie scyzoryki :roll2:

Ja to chyba w Tesli najbardziej cenię optymalizację metod produkcji, a niekoniecznie same auta, choć nie da się ukryć, że powoli stają się takimi iPhonami. Niby wszyscy producenci mają to samo, a Tesla przy gorszych wnętrzach czy innych duperelach, ma dużo lepiej dopracowane ogólne doświadczenie użytkownika.


Rodzinne szybkie auto kupiłem 3 lata temu, takie duże Turbo z V8, to pierwsze może pół roku mi się podobało. SUV co ma 3.9s do setki, jak odpalałem LC to mi ludzie lajki na ulicy dawali (powaga, nie raz, nie dwa). Jednak po kilku "rodzinnych" wyjazdach okazało się, że kosmicznie precyzyjne prowadzenie i super osiągi nie są możliwe do wykorzystania, jeśli masz na haku rowery. Albo bagażnik pod dach wyładowany walizkami, które spadną komuś na głowę jak zahamujesz w opór. Albo jeśli jedziesz autem od/do teściów i wieziesz sałatkę czy ciasto. Albo śpiące dziecko z tyłu. Albo masz już 20ptk na prawku. I takich wyjątków, kiedy nie możesz wykorzystać tych osiągów jest tak dużo, że czekam z niecierpliwością na V-klasę z 2.0d, chyba kwiecień odbieram.


I tu dodam jeszcze ideę GT3 - auto co nadaje się na tor, jeździsz nim głównie na tor, bo tam jest najlepsze. Plaid jest najlepszy na ćwiartkę, to co, będziesz nim jeździć na ćwiartki 2 razy w miesiącu? :D Bo ja na tory w zależności od możliwości technicznych potrafiłem jeździć 1-2 razy w miesiącu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie bedziesz bo nie ma gdzie. To jest sport Amerykanow. Zapomniales dodac jedna zalete swojego aktualnego auta. Jest wyzej zawieszony a to przy wyjazdach rodzinnych tez sie czasami przydaje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No raczej nie napędzasz, bo byłem wcześniej klientem BMW niż Ty być może.

Chodzilo mi o wersje EV :cool2:

Co do bycia wczesniejszym klientem - masz racje, zawsze preferowalem PS, utrata wartosci nowych BMW jest makabrycznie duza dla Kowalskiego bez odliczen z DG :roll:

Z i4 nie ma takiej mozliwosci bo dostepnych latwo aut z PS nie bedzie jeszcze dlugo, po ilosci wolnych slotow mozna snuc tezy ze to nie bedzie wielki wolumen sprzedazy a ssanie w NO bedzie spore :think:


Nie wiem jaki masz config - ale z praktycznych rad jezeli chodzi o bezowa ("cognac") tapicerke:

- jak wezmiesz domyslna deske rozdzielcza pokryta sensateckiem to przy bezowych fotelach bedzie ona tez bezowa (dol - w sensie schowek etc) - wyglada to srednio imho


kunstskinn.PNG.6ed38c8329691fe87139383ff360b38c.PNG


- jak wezmiesz indyvidual to bedzie wtedy czarna i wyglada duzo bardziej "premium" imho


2110961291_ekteskinn.PNG.5f9538a33763f9bf54ed06a924d7a8fa.PNG


Mi wlasnie powiedzieli w HR, ze nie dostane rabatu zawodowego i 8% upustu poszlo w kibel a bez tego oferta jest duzo mniej atrakcyjna wiec z zamowienia raczej [BAD] :(


Podzielisz sie info jakie znizki oferuja salony w PL?

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
I tu dodam jeszcze ideę GT3 - auto co nadaje się na tor, jeździsz nim głównie na tor, bo tam jest najlepsze. Plaid jest najlepszy na ćwiartkę, to co, będziesz nim jeździć na ćwiartki 2 razy w miesiącu?

Nie, ale porownanie jest nie do konca logiczne.

Plaid ma WSZYSTKIE zalety wersji tanszej (LR) - tak samo pakowny, tak samo komfortowy, tak samo "oszczedny" etc etc . Szybka cwiartka to tylko wartosc dodana.

W przypadku GT3 "torowosc" tego auta wyklucza wiele zalet aut daily.

 

:D Bo ja na tory w zależności od możliwości technicznych potrafiłem jeździć 1-2 razy w miesiącu.

:shock:

Rozumiem czemu mamy az tak inne spojrzenie na pewne sprawy :norty:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A ja Adam nie rozumiem kompletnie Twojego spojrzenia. Gdzie w NO wykorzystasz osiagi TM3 czy Plaida? U nas w PL poza wakacyjnymi i dlugimi weekendami to na autostradzie mozna sie troszke pobawic kiedy jest pustawo (EV moze niekoniecznie) ale poza autostrada to ja nawet w 530 raczej muskam gaz zamiast cisnac na maksa bo po prostu nie ma gdzie. Autostrada to jest jedyne miejsce gdzie mocy mi brakuje i tam chcialbym miec duzo mocniejszy pojazd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.