Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Adam, właśnie o to mi chodzi. Wg mnie jak ktoś chce kupić M3 to nie będzie porównywał do Tesli i patrzył na suche dane. Takie auta jak M3 czy Ferrari to się kupuje sercem. Czy Ty czujesz o co mi chodzi, kupowałeś kiedyś auta sercem? 

A ja dodam tak - samochody M dla 99.5% społeczeństwa są bez sensu - dużo palą, twarde zawieszenia, twarde siedzenia, głośne, drogie w zakupie i utrzymaniu, małe bagażniki w większości, nisko zawieszone i łatwo je uszkodzić na krawężnikach/śpiących policjantach i jeszcze parę innych wad. Jeśli ktoś się godzi na powyższe, to nie będzie porównywał z Teslą. A jeśli ktoś patrzy tylko na 0-100, to znaczy że tak naprawdę nie potrzebuje M tylko np Teslę albo inny szybki elektryk 🙂 

 

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Rozmawialismy o BMW/Tesla i cross shopingu topowych wersji.

Myślę że popełniasz tutaj błąd w rozumowaniu porównując "topowe" wersje i wrzucając je do jednego worka. Wg Twojej logiki powinniśmy jeszcze wziąć do porównania topową wersję Dacii, Skody Superb, Toyoty Camry.

TM3P/LR to są bardziej porównywalne z BMW 340i/i4 M50 itp. Z M3 to jedyne co jest porównywalne to 0-100 czy czas na 1/4 na prostym odcinku.

Edytowane przez BMFun
Opublikowano
4 godziny temu, BMFun napisał(a):

Adam, kompletnie sie mylisz i tak właśnie czułem że Ty czy @Jac3kBMW w ten właśnie sposób myślicie. Jeździłem kilkoma M i to jest specyficzny samochód który nie każdemu będzie pasował, ale daje dużo frajdy. A 0-100 to tylko jeden z faktorów. Jestem przekonany że jeśli ktoś rozważa m3 to jakiś nieduży procent czy promil będzie porównywał TM3P bo to kompletnie inne auta.

Proponuje abyś będąc w Polsce wybrał się do dealera BMW i przejechał się paroma Mkami, to zrozumiesz różnice. Ja zrozumiałem po pierwszej jeździe próbnej 🙂

@BMFun Ja od samego początku dosłownie marzyłem o S-ce. To był mój wymarzony samochód, Do tego doszły jeszcze inne zalety jak dla mnie, czyli super jazda, przyspieszenie znikome koszty utrzymania (brak serwisów, mam stacje benzynową na dachu). Dla mojej rodziny Ska jest mega pakownym samochodem. Jak wrzucę jeszcze boxa, rowery na hak to nic więcej mi nie potrzeba. Testowałem przed zakupem Ski kilka V8 i uważam że popsuli te samochody przez te wszystkie normy spalin. 

Obecnie dla mnie spalinowy to tylko samochód dla funu tj, 911. Rozglądam się już za 911 991.2 Wygląda na to, że tanieją powoli, myślę że na wiosnę spokojnie w okolicach 400tyś będzie można kupić. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 minut temu, Jac3kBMW napisał(a):

@BMFun Ja od samego początku dosłownie marzyłem o S-ce. To był mój wymarzony samochód, Do tego doszły jeszcze inne zalety jak dla mnie, czyli super jazda, przyspieszenie znikome koszty utrzymania (brak serwisów, mam stacje benzynową na dachu). Dla mojej rodziny Ska jest mega pakownym samochodem. Jak wrzucę jeszcze boxa, rowery na hak to nic więcej mi nie potrzeba. Testowałem przed zakupem Ski kilka V8 i uważam że popsuli te samochody przez te wszystkie normy spalin. 

Obecnie dla mnie spalinowy to tylko samochód dla funu tj, 911. Rozglądam się już za 911 991.2 Wygląda na to, że tanieją powoli, myślę że na wiosnę spokojnie w okolicach 400tyś będzie można kupić. 

No i kolega potwierdza to co pisałem, kupił Tesle, bo chciał, bo miał marzenie. Równolegle chce mieć spalinowe auto sportowe. 

Adam jest tu zerojedynkowy-spaliny na śmietnik...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Kriss33 napisał(a):

Takie auta jak M3 czy Ferrari to się kupuje sercem. Czy Ty czujesz o co mi chodzi, kupowałeś kiedyś auta sercem? 

Czyli dobrze zrozumialem, ze porownujesz M3 do Ferrari. Wiec znowu - mylisz sie grubo wg mnie. Bmw (lacznie z M3) to gloryfikowany VW, te auta nie maja nic wspolnego z Ferrari i tym co ta firma reprezentuje. M3 kupuje ktos kto ma tyci wiecej kasy niz ten co "marzy" i kupuje sercem Golfa R, masz wiecej pieniedzy to "marzysz" o Turbo S etc

Tutaj sie gloryfikuje M3 jak swietego Graala ale to tylko mikroklimat na tym forum, na forum VW podobnie pisza o GTI czy Rce natomiast na koniec dnia liczy sie jedno, jak te samochody sa szybkie, cala reszta to dorabianie teorii i mitow z mchu i paproci o doznaniach i puryzmie.

xdrive w M3 byl potrzebny tez do norm spalin?

automat byl potrzebny do norm spalin?

nie, odpowiedz brzmi - robi sie wszystko zeby auta byly szybsze i szybsze, dlatego tez na koniec dnia wszyscy i tak sie przesiada na hybrydy a ostatecznie na elektryki

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adam widać, że kupowanie sercem jest Ci obce. Słowa marzenia i emocje dajesz w cudzysłów. Nie krytykuje Cię oczywiście, ale Twoje rozumowanie jest inne niz moje. Z tego co napisał BMFun to jestem w tym 0,5 % ludzi...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttkjak zwykłe teoretyzujesz i pleciesz jak poparzony o czymś o czym nie masz pojęcia i tak m3 to jest namiastka Ferrari w przeciwności do jakiegokolwiek elektryka. Co tam dużo szukać popatrz sobie na testy jakiegokolwiek auta sportowego czy też usportowionego co testującym sprawia największą radość i wywołuje uśmiech na gębie. Otóż kręcenie silnika do czerwonego pola, ryk, strzelanie z wydechu i kopnięcia w plecy podczas zmiany biegów. Z kolei o każdym nieco szybszym aucie gadają ze juz jest wystarczająco szybki. Sam spoglądam coraz bardziej na jakiegoś hot hatcha w stylu rs3, a45amg a może coś pomiędzy typu cabrio cle53amg i tak sobie myślę że gdyby nie fotowoltaika to przy aktualnych cenach prądu nie przebudowałbym garażu na x5/x7 40d plus hot hatch. Elektryki na pewno mają swoje zalety ale samo butowanie i przyspieszenia jest na dłuższą metę nudne. Kupiłem sobie ostatnio skuter wodny i jednak ryk silnika to fajna rzecz👍 plus 10 do emocji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cytat

 

Tak, zdecydowanie. Nie ma takiego elektryka na rynku spełniającego moje wymagania. Nie wyobrażam sobie jechać elektrykiem z boxem i rowerami na haku w dłuższą trasę. Dla mnie to więcej niż 300km. Lokalnie TM3 to super samochodzik, który uwielbia moja żona i dzieciaki. Jak mamy trasę w jeden dzień do zrobienia w okolicach 500/600km to każdy chce jechać deislem ;-)

@Jac3kBMWjednak posiadacz tesli to stan umysłu. Bądź chłopie uczciwy i napisz że kupiłem model s bo był sporo tańszy od x5 czy też cayenne bo jeszcze w lutym zeszłego roku pisałeś tak jak e cytacie wyżej.

 

  • Moderatorzy
Opublikowano

Smutne to Adam, widzę że znowu jesteś na orbicie i dążysz jedynie do kłótni.

Zapytałem wcześniej ile testowałeś BMW serii M, prawdziwych - oczywiście bez odpowiedzi bo to się nigdy nie wydarzyło.

Pieprzenie o gloryfikowanym VW to chyba żeby dalej prowokować kłótnie bo wiesz dobrze że piszesz bzdury. Bardzo przykre, chwilowo ten wątek odzyskał normalność ale widzę że znów Ci się ulewa. 

 

 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Randall napisał(a):

Smutne to Adam, widzę że znowu jesteś na orbicie i dążysz jedynie do kłótni.

Zapytałem wcześniej ile testowałeś BMW serii M, prawdziwych - oczywiście bez odpowiedzi bo to się nigdy nie wydarzyło.

Pieprzenie o gloryfikowanym VW to chyba żeby dalej prowokować kłótnie bo wiesz dobrze że piszesz bzdury. Bardzo przykre, chwilowo ten wątek odzyskał normalność ale widzę że znów Ci się ulewa. 

 

 

Eee, coś Ty Randall, wg mnie to nie tak. Nie każdy czuje takie klimaty, takie emocje jak jazda przykładowym BMW M. Ja np zanim kupiłem M2 to sobie marzyłem, ze kiedyś kupię BMW M i sobie będę odpalał silnik i słuchał tego dźwięku, nawet nie muszę jechać. Przecież dla większości ludzi to jakiś świr...

Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

@Kriss33 ale żeby coś krytykować to wypadało by tego spróbować. Ja tu się od kilku lat nie mogę doczekać filmu z pokonywania przez kolegę ronda bokiem  w tm3p. Ja akurat miałem okazję jeździć i m2 i m4 i jak dla mnie te auta są WSPANIAŁE a do tego karbonowe kubły i środek m4 to jest orgazm bez seksu. Nie zdecydowałem się na te auta niestety, może mam zbyt małe cojones ale podziwiam, szanuję i na pewno chciałbym mieć. O autach takich jak x5m competition nie myślę bo to nie moja liga cenowa.

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, Randall napisał(a):

Smutne to Adam, widzę że znowu jesteś na orbicie i dążysz jedynie do kłótni.

Zapytałem wcześniej ile testowałeś BMW serii M, prawdziwych - oczywiście bez odpowiedzi bo to się nigdy nie wydarzyło.

Pieprzenie o gloryfikowanym VW to chyba żeby dalej prowokować kłótnie bo wiesz dobrze że piszesz bzdury. Bardzo przykre, chwilowo ten wątek odzyskał normalność ale widzę że znów Ci się ulewa. 

 

 

Pytanie o jazdę próbną M padało już wielokrotnie i Adam odpowiadał kiedyś że nie jeździł. Pewnie gdyby pojeździł to by stwierdził że to auto jest bez sensu (dla niego) i miałby z pewnością rację, ale przynajmniej nie twierdziłby że TM3P i M3/M4 to bezpośrednia konkurencja, tylko wiedziałby że to inne auta.

Najciekawsze jest to, że wg logiki Adama, jako fan marki BMW, przed kupnem TM3 Performance powinien był odbyć jazdę próbną M3/M4 żeby porównać te 2 topowe auta marek w tym segmencie. Tak się jednak najwyraźniej nie stało.

20 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Eee, coś Ty Randall, wg mnie to nie tak. Nie każdy czuje takie klimaty, takie emocje jak jazda przykładowym BMW M. Ja np zanim kupiłem M2 to sobie marzyłem, ze kiedyś kupię BMW M i sobie będę odpalał silnik i słuchał tego dźwięku, nawet nie muszę jechać. Przecież dla większości ludzi to jakiś świr...

Edytowane 13 minut temu przez Kriss33

Ja Ciebie Kriss rozumiem, bo miałem podobnie. W wielu przypadkach robiłem excela przed zakupem auta i tam gdzie Excel pokazywał najlepiej (np 2 diesle R6 marki BMW), to z tymi autami najbardziej się męczyłem. Tylko 2 auta kupowałem bez Excela - 335i oraz X5M i to są najfajniejsze z aut jakie kiedykolwiek kupiłem (może jeszcze poza benzynowym V6 innej marki). Jednak do tych decyzji trzeba było zamknąć oczy, czy jak to określasz "kupić sercem" 🙂 Bo oba auta, a szczególnie ten drugi jest z racjonalnego punktu widzenia jednym z bardziej bezsensownych aut 😉 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to ja uważam odwrotnie. Dobrze, że nie jeździł, bo jeszcze by chciał mieć. No i jak wiemy kupno takiego auta jest w Norwegii całkowicie nieopłacalna Jazda nim jest praktycznie niewykonalna w takim kraju. Jednym słowem bez sensu...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@BMFun wielokrotnie było tu powiedziane że ludzie głosują portfelem i nawet jak się rozejrzeć na ulicach Polski czy Niemiec to jeśli chodzi o samochody drogie królują benzynowe samochody sportowe/luksusowe. Sprzedaż każdego droższego elektryka szoruje po dnie i takie są fakty. W Chorwacji więcej widzialem lambo urus czy Ferrari  niż jakikolwiek droższy od tmy samochód elektryczny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Jac3kBMW napisał(a):

@BMFun Ja od samego początku dosłownie marzyłem o S-ce. To był mój wymarzony samochód, Do tego doszły jeszcze inne zalety jak dla mnie, czyli super jazda, przyspieszenie znikome koszty utrzymania (brak serwisów, mam stacje benzynową na dachu). Dla mojej rodziny Ska jest mega pakownym samochodem. Jak wrzucę jeszcze boxa, rowery na hak to nic więcej mi nie potrzeba. Testowałem przed zakupem Ski kilka V8 i uważam że popsuli te samochody przez te wszystkie normy spalin. 

No i ja to szanuję, miałeś jakieś marzenie motoryzacyjne i je zrealizowałeś. Patrząc na Twoje słowa z początku roku które Słonik zacytował, to podejrzewam że się po prostu trochę obawiałeś tylko jazd w trasy 😉 Ciekawe, że teraz powtarzasz że szybsze ładowanie niż Tesla nie ma żadnego znaczenia praktycznego, ale możemy ten wątek zostawić 😜 

Dziwne jeśli chodzi o V8, bo samego silnika te normy nie popsuły, bardziej może wydech, bo sam silnik brzmi bardzo fajnie. Ale z mojego punktu widzenia to jest plus w przypadku auta rodzinnego, bo nie jest męczący w trasach szczególnie z opcją aktywnego wydechu. A z tego co kojarzę, to rozważałeś auta rodzinne, więc pewnie nie mówisz o Mustang 5.0 V8.

A jakie V8 testowałeś przed Model S z ciekawości? Ja przed swoją M testowałem RS6, M5 Comp, X3M Comp, Mustang 5.0 V8, Q7, Q8. Mówiąc szczerze najbardziej podobały mi się w kolejności RS6 i X3M, ale zwyciężył jednak "rozsądek" żeby mieć auto rodzinne z dużym bagażnikiem.

4 godziny temu, Jac3kBMW napisał(a):

Obecnie dla mnie spalinowy to tylko samochód dla funu tj, 911. Rozglądam się już za 911 991.2 Wygląda na to, że tanieją powoli, myślę że na wiosnę spokojnie w okolicach 400tyś będzie można kupić. 

Też mi chodzi po głowie kiedyś jako auto dodatkowe, może w wersji cabrio. To będzie wtedy jak będę chciał zmienić X5 na jakiegoś fajnego elektryka. Póki co nie widzę żadnego wystarczająco fajnego kandydata.

3 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Czyli dobrze zrozumialem, ze porownujesz M3 do Ferrari. Wiec znowu - mylisz sie grubo wg mnie. Bmw (lacznie z M3) to gloryfikowany VW

Powtarzanie co któryś post że BMW to "gloryfikowany VW", to jest element Twojej kampanii plucia na BMW czy jednak tak poważnie myślisz? Czym wg Ciebie różni się w takim razie VW od Audi i jak się oba mają do BMW? Jeździłeś i masz porównanie żeby się z nami podzielić różnicami, czy nie jeździłeś i nie masz pojęcia o różnicach, a chodzi Ci tylko o wywoływanie burzy?

57 minut temu, słonik40 napisał(a):

@BMFun wielokrotnie było tu powiedziane że ludzie głosują portfelem i nawet jak się rozejrzeć na ulicach Polski czy Niemiec to jeśli chodzi o samochody drogie królują benzynowe samochody sportowe/luksusowe. Sprzedaż każdego droższego elektryka szoruje po dnie i takie są fakty. W Chorwacji więcej widzialem lambo urus czy Ferrari  niż jakikolwiek droższy od tmy samochód elektryczny.

A może to my się jednak mylimy, a Adam ma rację. Z tego by wynikało że większość stojąc przed wyborem Lambo, Ferrari, Porsche, M-ki, RSy, rozważało też Tesle Plaid (no bo to jednak te same albo i lepsze osiągi), no bo na YT jest dużo testów porównujący te auta. Jednak finalnie na koniec dnia, i tak większość "zagłosowało portfelem" i wybrało lepsze auta 🙂 

"Ferrari w 2023 r. sprzedało 13 663 samochody i zanotowało wzrost rok do roku o 3,3 proc" - Tesla Model S ma zbliżony poziom sprzedaży do Ferrari 🙂 Dane za 2023 Q1-Q3:

image.png.dddea0636373e965da1401011ba56587.png

Edytowane przez BMFun
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdyby chodziło tylko o przyspieszenie to  tani jak barszcz model s plaid sprzedawał by się jak świeże bułeczki i żaden inny sedan sportowy praktycznie niesprzedawal by się, tymczasem rs6, m5, m3, m4, rs4  e63, mustang, Camaro czy challenger nie sprzedawały by się wogole. To samo dotyczyło by taniego modelu x plaid w porównaniu z x5m, rsq8, cayenne turbo gt, gle 63 o wielu wielu innych podczas gdy sytuacja jest dokładnie odwrotna. Sprzedaż plaidow szoruje po dnie natomiast wspomniane auta schodzą jak świeże bułeczki pomimo że są od plaidow droższe. Ludzie głosują portfelem

Opublikowano
56 minut temu, BMFun napisał(a):

No i ja to szanuję, miałeś jakieś marzenie motoryzacyjne i je zrealizowałeś. Patrząc na Twoje słowa z początku roku które Słonik zacytował, to podejrzewam że się po prostu trochę obawiałeś tylko jazd w trasy 😉 Ciekawe, że teraz powtarzasz że szybsze ładowanie niż Tesla nie ma żadnego znaczenia praktycznego, ale możemy ten wątek zostawić

@BMFun Powiem tak. Ten post który zacytował Słonik pochodził z początku 2023 jak wybierałem samochód. Budżet to około 500tyś. Chciałem X5 ale nie M lub SQ8 ze wskazaniem na Audi. Co do TMS to jak jeździłem do klienta do Niemiec to dwóch kolesi przyjeżdżało TMS w 2018 i zawsze myślałem sobie czy kiedyś będziemy w stanie jeździć w trasy np z PL do DE takimi samochodami. Wtedy nie mogłem się napatrzeć na te samochody. W sumie dalej TMS ma świetną bryłę mimo upływu lat jak dla mnie. Już miałem zamawiać SQ8 ale do Katowic przyjechała TMS na testy i wpadłem jak śliwka w kompot. Już nawet leasingi robiłem na 500tyś za TMS a tu Musk obniżył cenę o 100tys i decyzja zapadła w ten sam dzień :-). To był w sumie trigger. 

Faktycznie miałem obawy z ładowaniem w trasie z boxem i rowerami bo często tak jeżdżę ale to się nie sprawdziło. Czas ładowania kompletnie mi nie przeszkadza. W PL brakuje Superchargerow ale to się zmienia. W tym tygodniu zaczęli budować SC w Gliwicach. 

Brak Superchargerow w PL to nie jest problem Tesli, oni czekają bardzo długo na przyłącze ponieważ chcą stawiać tylko huby. Praktycznie jeden hub potrzebuje moc przyłączeniową jak duże osiedle a tego nie ma przy naszych autostradach i kombinują z parkingami marketów. Obecnie podpisali umowę z Auchan gdzie będą stawiali SC. 

Aktualna mapa SC, W tym roku zaczną jeszcze kilka lokalizacji. 

https://www.tesla.com/pl_pl/findus?v=2&bounds=50.225826573072%2C19.198138603906262%2C49.86247642410819%2C18.159930596093762&zoom=11&filters=store%2Cservice%2Csupercharger%2Cdestination charger%2Cbodyshop%2Cparty%2Cself serve demo drive%2Cnacs%2Cdelivery centers

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
19 minut temu, słonik40 napisał(a):

Sprzedaż plaidow szoruje po dnie natomiast wspomniane auta schodzą jak świeże bułeczki pomimo że są od plaidow droższe

@słonik40 To chyba dobrze dla właścicieli. Praktycznie nie ma na rynku używek w rocznikach 2022-2024. 

Ostatnio była dostawa dużej ilości TMS/X i wszystko poszło w 2 tygodnie. Ostatnio coś dorzucili jeszcze a teraz nie ma nic. Praktycznie nie kupisz używki w moim kolorze bo ich nie ma 

Mało tego, na Otomoto masz aż jedną sztukę Plaida w rocznikach 2023-2024 i zero LR. Jak myślisz? Jakbym teraz wystawił swoją za 380tys to pewnie po tygodniu się sprzeda 😉 Czego oczywiście nie zrobię bo mam jeszcze rok darmowego jeżdżenia 

Edytowane przez Jac3kBMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Czyli wybierałeś pomiędzy X5 m50i, sq8 z benzynowym v8, ale nagle TMS Ci wpadła w oko?

No I dlaczego VW nie rozpatrywałeś, przecież to ten sam standard co BMW tylko nie jest gloryfikowany?

Co do TMS, to bryła mi się zawsze podobała i nadal mi się podoba mimo że trochę już przez 13 lat się „opatrzyła”. Jednak limuzyna i suv to kompletnie różne bryły i funkcjonalnie suv wygodniejszy i z tego powodu odrzuciłem rs6 mimo że to jakieś moje marzenie było i nie patrzyłem na TMS. TMX mnie odrzucało nijakością i rozlazloscia tego auta. 

Czyli marzyłeś o TMS i to marzenie zrealizowałeś. Super 🙂 A coś kiedyś wspominałeś że jak się znudzi to Merc G klasa? Dobrze kojarzę?

 

Edytowane przez BMFun
Opublikowano
8 minut temu, BMFun napisał(a):

Czyli wybierałeś pomiędzy X5 m50i, sq8 z benzynowym v8, ale nagle TMS Ci wpadła w oko?

@BMFun Tak, powiem Ci dlaczego. Wtedy wydawało mi się że 520tys za elektryka to zdecydowanie za dużo. Jazda próbna i minus 100tys przechyliło szalę na TMS. Wtedy nie było żadnego SUVa elektryka z rozsądnym zasięgiem i  normalnej cenie. Testowałem EQE ale przepadł ze względu na zasięg. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Jac3kBMW mylą ci się podstawy ekonomii czyli popyt a podaż. Podaż jest bardzo duża ale popyt szoruje po dnie. Nikt tego nie chce a s można mieć prawie że od ręki. Tekst z kolorem to już ekonomia level hard 

 

IMG_2239.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Jac3kBMW napisał(a):

@BMFun Tak, powiem Ci dlaczego. Wtedy wydawało mi się że 520tys za elektryka to zdecydowanie za dużo. Jazda próbna i minus 100tys przechyliło szalę na TMS. Wtedy nie było żadnego SUVa elektryka z rozsądnym zasięgiem i  normalnej cenie. Testowałem EQE ale przepadł ze względu na zasięg. 

SQ8 w benzynowym v8 mi długo chodził po głowie i prawie go kupiłem, ale denerwowały mnie dotykowe przyciski. Ja bym na Twoim miejscu żałował, bo elektrykami jeszcze się pewnie najeździsz 😉

Co do EQE, to chyba powinieneś sobie pluć w brodę 😉 Z danych Słonika z jego tras, swoje najdłuższe trasy pokonałbyś może z 10-15min dłużej, co jak sam mówisz nie robi żadnej różnicy bo czas ładowania to mało istotny faktor jak się okazuje. 

Edytowane przez BMFun
Opublikowano
5 minut temu, słonik40 napisał(a):

Nikt tego nie chce a s można mieć prawie że od ręki. Tekst z kolorem to już ekonomia level hard

@słonik40 Pisałem o używanych. Kup mi w PL używaną TMS za 370tyś z 23roku. 

Mógłbyś podesłać wykres wyprodukowanych i sprzedanych TMS w tym roku. 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, BMFun napisał(a):

Z danych Słonika z jego tras, swoje najdłuższe trasy pokonałbyś może z 10-15min dłużej, co jak sam mówisz nie robi żadnej różnicy bo czas ładowania to mało istotny faktor jak się okazuje. 

@BMFun Zobacz testy Bjorna i będziesz widział różnicę. Jak kupowałem TMS to zasięg był głównym kryterium. Po roku jazdy TMS mam już inne zdanie i inne doświadczenie w użytkowaniu elektryka. 

Ja z boxem i rowerem jechałem na jedno ładowanie 30 min do Gdańska (570km). Czy Slonik dojedzie bez boxa i roweru do Katowic na jednym lądowaniu ? 

Edytowane przez Jac3kBMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skąd mają być używki skoro nowych nikt praktycznie nie kupuje? Kto ci da za roczną uzywke  niemal tyle co za nową zamówioną na stronie i dostępna w dwa miesiące? Ostatnie 2 nowe egzemplarze z ev dla ciebie wisiały ponad rok w cenie 420k

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, słonik40 napisał(a):

Skąd mają być używki skoro nowych nikt praktycznie nie kupuje? Kto ci da za roczną uzywke  niemal tyle co za nową zamówioną na stronie i dostępna w dwa miesiące? Ostatnie 2 nowe egzemplarze z ev dla ciebie wisiały ponad rok w cenie 420k

Jeszcze 2 tygodnie temu było conajmniej 20 Plaidow i 20 LR i sprzedaly sie po cenach cennikowych. 
Dobrze, że nie ma. Będzie trzymała wartość. Słonik 370tys to bagatela 80tys mniej od cennika. Faktycznie prawie to samo. 

Edytowane przez Jac3kBMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.