Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rewelacja 

Mercedes Benz EQS 580 4MATIC ustanowił nowy „Tytuł Księgi Rekordów GuinnessaTM” w kategorii „Najdłuższy dystans pokonany przez seryjny pojazd elektryczny na jednym ładowaniu”, pokonując imponujące 949 kilometrów z Bengaluru do Navi Mumbai.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, słonik40 napisał(a):

Rzeczywiście free fall, w porównaniu z 50 procentowym spadkiem tesli to jest drobna korekta

Fajna ta "drobna korekta", 1/3 wartosci firmy wyparowala w 5 miesiecy.

Niedlugo bedzie jak u Intela --> Zipse powie ze trzeba wstrzymac dywidende bo trzeba kase ladowac w R&D a wtedy akcje przywitaja sie natychmiastowo z 30-40 $

Jestem pewny, ze tutejsi watkowi eksperci beda wtedy ladowac torby az milo, nie? 😄 

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Fajna ta "drobna korekta", 1/3 wartosci firmy wyparowala w 5 miesiecy.

Niedlugo bedzie jak u Intela --> Zipse powie ze trzeba wstrzymac dywidende bo trzeba kase ladowac w R&D a wtedy akcje przywitaja sie natychmiastowo z 30-40 $

Jestem pewny, ze tutejsi watkowi eksperci beda wtedy ladowac torby az milo, nie? 😄 

 

Mocno poszło w dół. Cały przemysł niemiecki ma ciężko, dywidendy będą skromne. Ważne że jest nad kreską. Jak już mówiłem kiedyś - akcje BMW wyceniane są w oparciu o fundamenty. Spowalnia sprzedaż, droga energia, wojna cenowa z Chińczykami i Tesla, spadają marże, to akcje spadają.

Dzięki za hint. Dokupione 🙂

Szkoda że nawet nie wiesz że akcje BMW są notowane w EUR, a dane finansowe też są w tej walucie publikowane. Ale kto by tam się przejmował takimi drobiazgami.

W przypadku Tesli grono fanów sprawia, że gdy siada sprzedaż oraz marze, to fani widzą okazję i kupują akcje powodujac stabilizuje kursu lub nawet wzrost kursu, bo wierzą tak jak @Jac3kBMW ze „w sierpniu akcje Tesli będą po 300”. A jak się nie wydarzy to uwierzą w nową obietnicę.

W cenach akcji Tesli jest większość marzen i obietnic Elona Muska, więc jak się zrealizują, to już niewiele wzrośnie (chyba że pod nowe obietnice). Ale jeśli się nie zrealizują, to się dopiero przekonają co to znaczą mocne spadki i będzie płacz i niedowierzanie.

Tesla się skupia na robotach i innych gadżetach, bo rynek wskazał na ile wycenia auto i nie ma sensu wkładać drogiego sprzętu typu 800V itp przy obecnych kosztach. No ale trzeba rzucić na rynek ambienty za 2$ na alibaba, wentylacje siedzeń i parę drobiazgów, żeby fani wierzyli że jest wielki postęp.

 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.notebookcheck.net/Cybertruck-adds-150-miles-range-in-15-minutes-as-Tesla-fixes-the-4680-battery-charging-curve.887334.0.html

Cybertruck firmy Tesla pobił swój osobisty rekord prędkości ładowania, osiągając szczytową moc 405 kW i średnią moc 113 kW, podczas sesji ładowania, która najbardziej zbliżyła się do 20-minutowego czasu ładowania obiecanego przez Teslę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
19 godzin temu, BMFun napisał(a):

akcje BMW wyceniane są w oparciu o fundamenty.

Ciezko sie nie zgodzic.

A fundamenty na dzis sa takie, ze marze BMW (6-7%) beda w tym roku takie jak marze jakiegos VW czy innego Fiata, tak jak mowie od lat --> klient glosuje portfelem.

To ja sie pytam, co to za produkt premium przy takich marzach?

To Tesla po HISTORYCZNYCH obnizkach gdzie ceny zostaly ciete do kosci siedzi wciaz na 15% marzy jak np Porsche.

 

A trzeba tez pamietac, ze BMW przy obecnych marzach wciaz sie posilkuje wlasnymi uslugami finansowymi, posilkuje sie kosztownym serwisem, posilkuje sie swoimi spalinowymi 318i po 200k PLN

 

Piszesz, ze wartosc Tesli to nie fundamenty a marzenia.

Tesla ma na dzis gotowy produkt i know how, maja nowoczesne fabryki, ich elektryki kupuja chetnie miliony ludzi.

A co ma BMW? Ulepy elektryczne ktore trzeba sprzedawac po kosztach zeby ktos sie nimi zainteresowal? 220k PLN za i4 M50 w NO? 100k PLN za elektryczne 3-er w Chinach?

 

Jezeli Neue Klasse bedzie wtopa to dopiero zobaczysz prawdziwy free fall kolego na gieldzie

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

https://www.notebookcheck.net/Cybertruck-adds-150-miles-range-in-15-minutes-as-Tesla-fixes-the-4680-battery-charging-curve.887334.0.html

Cybertruck firmy Tesla pobił swój osobisty rekord prędkości ładowania, osiągając szczytową moc 405 kW i średnią moc 113 kW, podczas sesji ładowania, która najbardziej zbliżyła się do 20-minutowego czasu ładowania obiecanego przez Teslę.

Chcesz powiedzieć, że wyposażona w najnowocześniejszą technologię i najświeższy model Tesli z jej premium Superchargerami:

- Nie ma jeszcze mocy 350kW. Na ionity w Polsce! jest już od 3 lat, a w zachodniej Europie to standard. No ale ważne że klapka jest automatyczna

- Sukcesem jest "zbliżenie się" do 20min, gdy tymczasem niektórzy niemieccy czy koreańscy producenci schodzą do 18min, a są chińskie produkty z 15min?

I to jest producent który wyznacza trendy w autach elektrycznych? To rzeczywiście mocne fundamenty do wzrostu kursu akcji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zeekr ma chyba 10 min się ladowac do 80%. 

No, ale tu chodzi spór na forum, czy Tesla wyznaczą trendy, czy jest najlepsza itd.

Czy poza tym kto z Was ma rację ma to jakieś znaczenie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście że ma bo kolega @adamjttk i @Jac3kBMW żyją przeszłością sprzed 5 lat podczas gdy na dziś realia są takie że wiele firm prześcignęło technologicznie Teslę i tesla ma już przestarzały produkt w którym w ostatnim liftingu kompletnie nic nie poprawiła jeśli chodzi o parametry elektryczne i to ona na dziś dzień mocno musi gonić konkurencję. Kolega @adamjttk moczy się na temat baterii 90kwh w modelu y co raczej na pewno jest plotka i wyciem do księżyca zagorzałych fanów tesli a podobnie jak w przypadku highland zapewne znowu wyjdzie kapiszon.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja rozumiem o co chodzi. Czy Tesla jest przestarzała, bo inne marki się szybciej ładują? To już każdy sam oceni. 

Ja uważam, że Tesla była po prostu pierwsza i ma cały czas bardzo dobre produkty za rozsądne pieniądze. Większości ludzi to wystarcza. 

Nie każdy musi mieć najlepszy, ym bardziej, że zwykle im lepszy tym droższy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, Kriss33 napisał(a):

Ja rozumiem o co chodzi. Czy Tesla jest przestarzała, bo inne marki się szybciej ładują? To już każdy sam oceni. 

Ja uważam, że Tesla była po prostu pierwsza i ma cały czas bardzo dobre produkty za rozsądne pieniądze. Większości ludzi to wystarcza. 

Nie każdy musi mieć najlepszy, ym bardziej, że zwykle im lepszy tym droższy.

Wszystko byłoby ok gdyby nie to że niektórzy tutaj papierowymi danymi pokazują przewagi technologiczne. I należy tym osobom pokazać drugą stronę medalu zachwytu tego co na papierze.

Było kiedyś szybkie ładowanie na najlepszych superchargersch, a dziś nie może Tesla wyjść z 250kW kiedy ionity ma 350kW+. Było v-max, tyle że Tesla wykastrowała LR z 233 na 201km/h. Były zasięgi, dziś Teslę biją Mercedesy, Porsche, Audi. Była dynamika sprzedaży i zaraz miało być 2 miliony, 10 milionów, dziś innym rośnie dwucyfrowo, Tesli spada. Zostało 0-100 i 1/4, które na codzień rzadziej się przydaje niż szybkie ładowanie czy zasięg. 

Edytowane przez BMFun
Opublikowano

Nowa Tesla 3P (510KM) vs BMW M3 CS (543KM) vs Mercedes C63 S E (671 KM) 

BMW Power 😉

Choć na światłach bez lounch control Tesla nadal byłaby najszybszą. Wyjątkowo słabo przy takiej mocy wypadł Mercedes. Ciekawe jak wyglądałyby wyniki standardowe BMW M3 (510 KM) vs europejski model Tesli 3 (460 KM) 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
9 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Pojezdzone troche dzisiaj nowa TM3P

IMG-E0903.jpg

IMG-E0905.jpg

IMG-E0911.jpg

IMG-E0908.jpg

IMG-E0912.jpg

IMG-E0913.jpg

Relacją szczegółowa będzie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, Bl1nk napisał(a):

Nowa Tesla 3P (510KM) vs BMW M3 CS (543KM) vs Mercedes C63 S E (671 KM) 

BMW Power 😉

Choć na światłach bez lounch control Tesla nadal byłaby najszybszą. Wyjątkowo słabo przy takiej mocy wypadł Mercedes. Ciekawe jak wyglądałyby wyniki standardowe BMW M3 (510 KM) vs europejski model Tesli 3 (460 KM) 

 

Moim zdaniem te auta nie są dla siebie konkurencją. Zupełnie inne emocje są w każdym z nich. Nawet jakby Tesla była szybsza w takim wyścigu na torze to i tak nie da tego co BMW M. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Moim zdaniem te auta nie są dla siebie konkurencją. Zupełnie inne emocje są w każdym z nich. Nawet jakby Tesla była szybsza w takim wyścigu na torze to i tak nie da tego co BMW M. 

Głos rozsądku w społeczności Tesli. 0-100 czy 1/4 to nie wszystko, liczy się znacznie więcej. Nawet różnica pomiędzy M performance a M jest ogromna mimo relatywnie niedużej różnicy 0-100.

Kriss, czy to wg Ciebie kwestia napędu czy czegoś innego? 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 minut temu, BMFun napisał(a):

Głos rozsądku w społeczności Tesli. 0-100 czy 1/4 to nie wszystko, liczy się znacznie więcej. Nawet różnica pomiędzy M performance a M jest ogromna mimo relatywnie niedużej różnicy 0-100.

Kriss, czy to wg Ciebie kwestia napędu czy czegoś innego? 

Na początek to powiem, ze oba typy aut są fajne.

W BMW M, żeby poczuć te emocje to trzeba go kręcić na wysokie obroty i dopiero przy wysokich obrotach czuć te emocje. Wtedy też rośnie prędkość i realnie mamy ponad 100 km/h i dopiero zaczyna się zabawa. Do tego wiadomo dochodzi dźwięk silnika, wydechu i jest fajnie, ale lecimy juz ze 150 itd. Miasto odpada całkowicie do takiej jazdy

A teraz wsiadamy w taką Teslę, jedziemy sobie po mieście 40 km/h wciskamy zero jedynkowo gaz i jest natychmiastowy odjazd. I tak robimy to w kółko i jest zabawa. Nie trzeba do tego tak dużych prędkości jak w spalinowym

 To takie moje doświadczenia z praktyki 🙂

BMFun przecież Ty doskonale to wiesz czemu tak się dzieje 🙂  Nawet taka rzecz. Oba auta mam z napędem na tył. Tesla w ogóle nie ma poślizgu przy ruszaniu, a BMW prawie zawsze jak depniesz i to jest piękne.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
35 minut temu, BMFun napisał(a):

Głos rozsądku w społeczności Tesli. 0-100 czy 1/4 to nie wszystko, liczy się znacznie więcej.

No bo rozsądny człowiek jestem  🙂  Ja zawsze pisałem, że Tesla jest wystarczająco dobra, a nie najlepsza. Pisałem również, że pieniądze nie rosna na drzewach dlatego decydujemy się na takie, a nie inne wybory. 

  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
30 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Moim zdaniem te auta nie są dla siebie konkurencją. Zupełnie inne emocje są w każdym z nich. Nawet jakby Tesla była szybsza w takim wyścigu na torze to i tak nie da tego co BMW M. 

Mysle ze 100% sie mylisz i te auta sa dla siebie oczywista, naturalna konkurencja.
Miazdzaca wiekszosc uzytkownikow kupuje topowe "M" z jednej prostej przyczyny - jest najszybsze w serii 3/4/5
Prosta sprawa - zrob 0-100 czy 100-200 identyczne dla M340i i M3 i zobacz ile osob bedzie chcialo doplacic do M3 (bo np jest szybsze na torze, bo ma lepsze chlodzenie, lepsze hamulce etc)

Czy myslisz, ze nowe M5 o wadze 2,5 tony ma naped hybrydowy po to zeby miec lepszy handling, lepsze czasy na torze, mniejsze spalanie?
Nowy GTS? Czy hybryda dodaje mu wrazen dzwiekowych, zapewnia lepsze hamowanie czy prowadzenie? 
SF90?

Odpowiedz brzmi nie, wszystkie te sztuczki maja na celu tylko jedno - zapewnienie lepszych osiagow, tych obsmiewanych 0-100, 0-200, cwiartki.

A jezeli juz sie zgodzimy, ze w autach sportowych czy performance chodzi przede wszystkim o osiagi to TM3P jest oczywista konkurencja dla M3, nawet jezeli "emocje" wynikajace z silnika benzynowego sa zupelnie rozne. Targetem jednego i drugiego auta sa ludzie ktorzy maja ciezka prawa noge i lubia od czasu do czasu po prostu "pozapier^%^%"

 

3 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Relacją szczegółowa będzie?

Mam mieszane uczucia, porownuje do i4 bo tym akurat jezdze.

Filozofia obu marek apropo jazdy i w ogole motoryzacji jest bardzo rozna.

Tesla w nowym TM3P jeszcze bardziej uproscila jazde - w tym aucie nie ma juz doslownie zadnych przyciskow, zadnych galek, wajch, nic --> jest kierowca, kierownica, pedal gazu i hamulca i droga przed Toba. I duzo, bardzo duzo mocy w napedzie, auto ma nieskonczone poklady mocy dostepnej w milisekunde doslownie.

Teraz juz nawet "D" czy "P" nie trzeba wciskac, po prostu wsiadasz, jedziesz, wysiadasz.

Rano otwierasz drzwi, kierownica i fotele sie do Ciebie dopasowuja zebys wygodnie wsiadl, po zapieciu pasow i wcisnieciu hamulca fotele i kierownica ustawiaja sie w trybie do jazdy i auto jest gotowe do jazdy i ma juz wybrane "D" nawet.

Jedziesz

Po dojechaniu na miejsce nie trzeba nawet wciskac "P" - po rozpieciu pasow "Park" sie sam wrzuca, fotele i kierownica odsuwaja zebys mogl komfortowo wysiasc. W tym aucie nie wykonuje sie doslownie jednego zbednego ruchu.

To auto jest gotowe w sumie do tego zeby byc autonomiczne w momencie gdy FSD bedzie dzialac, to jest ciezkie do wyobrazenia jak sie jezdzi czy obsluguje "tradycyjny" samochod pokroju np i4, to sa 2 zupelnie rozne swiaty, 2 filozofie na motoryzacje.

Najwieksze wrazenie zrobily na mnie fotele - sa grube, cos ala fotele "M" w i4, bardzo mocno otulaja i trzymaja w zakretach ale wsiada sie w nie sporo latwiej niz w i4. Moje fotele w i4 bez regulacji boczkow przy tych z TM3P to istna zalosc.

Wyciszenie - nie zauwazylem roznicy w porownaniu do starej TM3P, jest nadal glosniej niz w i4 M50 pomimo wszystkich szyb klejonych, duze kola sa imho problemem przede wszystkim.
Zawieszenie jest podobnie twarde co przed liftem, sporo twardsze niz w i4 M50, nie widze zalet tego "adaptacyjnego" zawieszenia szczerze mowiac.

Jazda - uff, uklad kierowniczy jest super precyzyjny, kierownica stawia wrecz wiekszy opor niz w starej TM3P, chodzi bardzo ciezko na 20" i "miesiscie" - to mi sie BARDZO podobalo.
Jazda tym autem w porownaniu do i4 M50 jest zupelnie rozna - jedno auto to gokart ktorym mozna zapier&&*** w najciasniejszych rondach i zakretach a drugie to 2,5 tonowa, szybka i dostojna amfibia kojarzaca sie z seria 5-er bardziej niz 3-er.

Kierunkowskazy nowe mi sie nie podobaja - pewnie da sie przyzwyczaic ale uwazam ze to krok w zla strone.
Tempomat to samo --> wolalem na stalku przy kierownicy.
Wycieraczki wrecz przeciwnie --> przycisk na kierownicy do "jednorazowego" machniecia jest super i reszta moze spokojnie byc w menu.

Wizualnie auto wyglada nowoczesniej niz przedlift, zarowno w srodku jak i na zewnatrz, nie jest to jednak poziom i4, pol polki nizej bym powiedzial jezeli chodzi o poczucie "premium"/materialy.

Najwiekszy zgryz mam z tym autem ze powinno byc jeszcze szybsze, cala zabawa z kupowaniem wersji Perf. jest zeby mialo topowe osiagi, a ono jest tylko troche szybsze od i4 M50, nie jest szybsze od Ioniqa topowego (!). A wolniejsze od G80 co jest wg mnie niewybaczalne. A wersja europejska jest jeszcze wolniejsza od amerykanskiej co jest karygodne imho i troche deal-breakerem w EU. 
Generalnie gdybym nie kupil i4 i mial dalej moje stare TM3P to bym sie chyba nie zamienil, nie widzial sensu, za malo zalet w stosunku do przedlifta a sa tez kroki w tyl niestety. Jakbym wczesniej nie mial TM3P to bym sie nie zastanawial nawet sekundy i kupowal od reki stad mieszane uczucia.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 minut temu, adamjttk napisał(a):

Mysle ze 100% sie mylisz i te auta sa dla siebie oczywista, naturalna konkurencja.
Miazdzaca wiekszosc uzytkownikow kupuje topowe "M" z jednej prostej przyczyny - jest najszybsze w serii 3/4/5
Prosta sprawa - zrob 0-100 czy 100-200 identyczne dla M340i i M3 i zobacz ile osob bedzie chcialo doplacic do M3 (bo np jest szybsze na torze, bo ma lepsze chlodzenie, lepsze hamulce etc.

Adam nie moge sie mylić. Tak uważam, nie napisałem, że tak jest 🙂

Za to widzę, że Ty wiesz jak jest  🙂 

Pamiętam te porównania Tesli Plaid do Ferrari. Nie wyobrażam sobie, ze jak ktos chce kupić Ferrari to po przejażdżce Teslą nie kupi Ferrari, a kupi Teslę.

Prędzej kupi Ferrari i dokupi Teslę. Tak to widzę. Moim zdaniem..

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
25 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Adam nie moge sie mylić. Tak uważam, nie napisałem, że tak jest 🙂

Za to widzę, że Ty wiesz jak jest  🙂 

Pamiętam te porównania Tesli Plaid do Ferrari. Nie wyobrażam sobie, ze jak ktos chce kupić Ferrari to po przejażdżce Teslą nie kupi Ferrari, a kupi Teslę.

Prędzej kupi Ferrari i dokupi Teslę. Tak to widzę. Moim zdaniem..

 

Dlatego napisalem "mysle ze.." 😉

Porownywanie BMW do Ferrari to imho grube nieporozumienie.

BMW to gloryfikowany VW, sprzedaje sie tego miliony rocznie, Ferrari to symbol statusu, dla promila ludzkosci.

(a mimo tego i tak wladowali tam naped hybrydowy zeby miec 1000HP, dziwne, mogli zostawic gola V12, przeciez na sprzedaz osiagi nie maja zadnego znaczenia, nie? 😉

 

.

  • Moderatorzy
Opublikowano
58 minut temu, adamjttk napisał(a):

Mysle ze 100% sie mylisz i te auta sa dla siebie oczywista, naturalna konkurencja.
Miazdzaca wiekszosc uzytkownikow kupuje topowe "M" z jednej prostej przyczyny - jest najszybsze w serii 3/4/5
Prosta sprawa - zrob 0-100 czy 100-200 identyczne dla M340i i M3 i zobacz ile osob bedzie chcialo doplacic do M3 (bo np jest szybsze na torze, bo ma lepsze chlodzenie, lepsze hamulce etc)

Jeździłeś dla porównania wieloma modelami BMW serii M? Bo mam wrażenie że tutaj mylisz się i to bardzo.

 

59 minut temu, adamjttk napisał(a):

Czy myslisz, ze nowe M5 o wadze 2,5 tony ma naped hybrydowy po to zeby miec lepszy handling, lepsze czasy na torze, mniejsze spalanie?
Nowy GTS? Czy hybryda dodaje mu wrazen dzwiekowych, zapewnia lepsze hamowanie czy prowadzenie? 
SF90?

Odpowiedz brzmi nie, wszystkie te sztuczki maja na celu tylko jedno - zapewnienie lepszych osiagow, tych obsmiewanych 0-100, 0-200, cwiartki.

Te sztuczki mają na celu tylko jedno - spełnić normy spalin i dalej mieć topowe osiągi. Dlatego M5 F90 bez żadnych elektrycznych wspomagaczy jest bardzo, bardzo szybka - szybsza niż nowa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
12 minut temu, adamjttk napisał(a):

Dlatego napisalem "mysle ze.." 😉

Porownywanie BMW do Ferrari to imho grube nieporozumienie.

BMW to gloryfikowany VW, sprzedaje sie tego miliony rocznie, Ferrari to symbol statusu, dla promila ludzkosci.

 

A kto porównuje BMW do Ferrari? Ja na pewno nie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, adamjttk napisał(a):

 

2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Moim zdaniem te auta nie są dla siebie konkurencją. Zupełnie inne emocje są w każdym z nich. Nawet jakby Tesla była szybsza w takim wyścigu na torze to i tak nie da tego co BMW M. 

Mysle ze 100% sie mylisz i te auta sa dla siebie oczywista, naturalna konkurencja.
Miazdzaca wiekszosc uzytkownikow kupuje topowe "M" z jednej prostej przyczyny - jest najszybsze w serii 3/4/5
Prosta sprawa - zrob 0-100 czy 100-200 identyczne dla M340i i M3 i zobacz ile osob bedzie chcialo doplacic do M3 (bo np jest szybsze na torze, bo ma lepsze chlodzenie, lepsze hamulce etc)

Czy myslisz, ze nowe M5 o wadze 2,5 tony ma naped hybrydowy po to zeby miec lepszy handling, lepsze czasy na torze, mniejsze spalanie?
Nowy GTS? Czy hybryda dodaje mu wrazen dzwiekowych, zapewnia lepsze hamowanie czy prowadzenie? 
SF90

 

Adam, kompletnie sie mylisz i tak właśnie czułem że Ty czy @Jac3kBMW w ten właśnie sposób myślicie. Jeździłem kilkoma M i to jest specyficzny samochód który nie każdemu będzie pasował, ale daje dużo frajdy. A 0-100 to tylko jeden z faktorów. Jestem przekonany że jeśli ktoś rozważa m3 to jakiś nieduży procent czy promil będzie porównywał TM3P bo to kompletnie inne auta.

Proponuje abyś będąc w Polsce wybrał się do dealera BMW i przejechał się paroma Mkami, to zrozumiesz różnice. Ja zrozumiałem po pierwszej jeździe próbnej 🙂

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, Kriss33 napisał(a):

A kto porównuje BMW do Ferrari? Ja na pewno nie.

Rozmawialismy o BMW/Tesla i cross shopingu topowych wersji.

Argumentujesz zeby nie porownywac M3/TMP3 i przywolujesz rozmowy o Ferrari (jak rozumiem zeby poprzec swoja teze no bo po co inaczej?)

Wiec ja odpowiadam ze marka Ferrari a marki pokroju Tesla/BMW to sa daleko, daleko od siebie.

Jezeli nie zrozumialem dygresji o Ferrari to nie ma sprawy, pisze jak zrozumialem Twoja odpowiedz.

1 godzinę temu, BMFun napisał(a):

specyficzny samochód który nie każdemu będzie pasował, ale daje dużo frajdy. A 0-100 to tylko jeden z faktorów.

Od 4 lat w sumie pisze dokladnie te slowa o TM3P, zabawne 😉

 

PS. BMW wypusci elektryczne M3 i skonczy sie gadka o "zupelnie inne auto" etc, nudne to juz w sumie naprawde

BMW M3 Electric: Everything We Know (motor1.com)

First electric BMW M3 confirmed as a quad-motor EV powerhouse (electrek.co)

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Rozmawialismy o BMW/Tesla i cross shopingu topowych wersji.

Argumentujesz zeby nie porownywac M3/TMP3 i przywolujesz rozmowy o Ferrari (jak rozumiem zeby poprzec swoja teze no bo po co inaczej?)

Wiec ja odpowiadam ze marka Ferrari a marki pokroju Tesla/BMW to sa daleko, daleko od siebie.

Jezeli nie zrozumialem dygresji o Ferrari to nie ma sprawy, pisze jak zrozumialem Twoja odpowiedz.

Od 4 lat w sumie pisze dokladnie te slowa o TM3P, zabawne 😉

 

PS. BMW wypusci elektryczne M3 i skonczy sie gadka o "zupelnie inne auto" etc, nudne to juz w sumie naprawde

 

 

Adam, właśnie o to mi chodzi. Wg mnie jak ktoś chce kupić M3 to nie będzie porównywał do Tesli i patrzył na suche dane. Takie auta jak M3 czy Ferrari to się kupuje sercem. Czy Ty czujesz o co mi chodzi, kupowałeś kiedyś auta sercem? 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.