Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bjorn nyland ostatnio na jakimś opowiadał dlaczego tesla wolniej przyspiesza przy wyższych prędkościach. Mówił o cost efficiency i systemie chłodzenia baterii. Papierowe 0-100 tesli się zgadza ale przy wyższych prędkościach jest gorzej ze względu na mniej wydajne chłodzenie. Myślę że dlatego też krzywa ładowania jest gorsza niż wszędzie indziej po to właśnie aby baterii nienzagotowac. Jest duży peak prędkości dla gawiedzi intent ładnie w folderach wyglądało ale sama krzywa jet gorsza więc Auto nie ładuje się szybciej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Bjorn nyland ostatnio na jakimś opowiadał dlaczego tesla wolniej przyspiesza przy wyższych prędkościach. 

Ciezko sie nie zgodzic.

TMSP 9,3s na cwiartke, nowa TM3P 10,9s

Jak zyc z takimi badziewnymi, papierowymi osiagami? ^^

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Bjorn nyland ostatnio na jakimś opowiadał dlaczego tesla wolniej przyspiesza przy wyższych prędkościach. Mówił o cost efficiency i systemie chłodzenia baterii. Papierowe 0-100 tesli się zgadza ale przy wyższych prędkościach jest gorzej ze względu na mniej wydajne chłodzenie. Myślę że dlatego też krzywa ładowania jest gorsza niż wszędzie indziej po to właśnie aby baterii nienzagotowac. Jest duży peak prędkości dla gawiedzi intent ładnie w folderach wyglądało ale sama krzywa jet gorsza więc Auto nie ładuje się szybciej.

Różne Tesle maja różną krzywą ładowania,  to tak informacyjnie. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cytat

Ciezko sie nie zgodzic.

TMSP 9,3s na cwiartke, nowa TM3P 10,9s

Jak zyc z takimi badziewnymi, papierowymi osiagami? ^^

Wspominał też o plaid ze dosyć szybko puchnie i ogranicza moc. Jak chcesz z tym polemizować to dyskutuj z bjornem bo to jego wnioski nie moje, a facet chyba wie co mówi bo w przciwienstwie do ciebie plaidem jeździł a ty się zachwycasz tym co na papierze.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Cytat

Producent samochodów marki Volvo ogłosił, że rezygnuje z zakładanego do 2030 roku zamiaru produkcji wyłącznie samochodów całkowicie elektrycznych - donosi w czwartek BBC. Powodem mają być zmieniające się warunki rynkowe, między innymi znaczny spadek sprzedaży elektryków. Wcześniej zmianę swojej polityki w sprawie elektryków ogłosił także Ford i General Motors.

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Randall napisał(a):

 

To są bardzo dobre wieści. Niech rezygnują. Ja się nie dziwię ludziom, że nie kupują tego dziadostwa robionego na szybko tak żeby mieć coś w ofercie. Obecnie poza Tesla to jedynie drogie samochody typu nowe Q6, A6,Taycan, Macan są warte rozważenia. Reszta to dziadostwo robione na szybko. Wystarczy podnieść przednią maskę i przekonać się czy samochód został zaprojektowany jako elektryczny czy jest to na szybko zrobiona konwersja na platformie spalinowej z bardzo niską efektywnością.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Jac3kBMW napisał(a):

To są bardzo dobre wieści. Niech rezygnują. Ja się nie dziwię ludziom, że nie kupują tego dziadostwa robionego na szybko tak żeby mieć coś w ofercie. Obecnie poza Tesla to jedynie drogie samochody typu nowe Q6, A6,Taycan, Macan są warte rozważenia. Reszta to dziadostwo robione na szybko. Wystarczy podnieść przednią maskę i przekonać się czy samochód został zaprojektowany jako elektryczny czy jest to na szybko zrobiona konwersja na platformie spalinowej z bardzo niską efektywnością.

Kto o tym decyduje że inne elektryki niż Tesla nie są warte rozważenia? Ty i inni użytkownicy Tesla czy rynek czy kto? BMW sprzedało w 2024 w I półroczu prawie 200tys czystych BEV (bez PHEV), VW sprzedał setki tysięcy, podobnie Hyundai czy KIA. To że Ty nie wybrałeś, nie znaczy ze inni nie rozważają i nie kupują.

Pisanie że Tesla albo nic, niestety trochę trąci fanboy'stwem. Przypomnę też, że sprzedaż Tesli też słabnie, a jej udział w rynku maleje na korzyść m.in. VW, BMW itp. @adamjttk jest żywym przykładem tej statystyki 🙂 W skrócie - rynek rośnie, a Tesli sprzedaż oraz udział spada. Dynamika wzrostu rynku BEV też wyhamowuje, stąd decyzje producentów, a nie dlatego że nie potrafią dotrzymać kroku Tesli jak niektórzy mogą uważać 😉 

Ciekawe co Ty kupisz po Tesli i czy nadal to będzie Tesla 😄

https://www.motor1.com/news/727166/tesla-losing-ground-in-us-europe/

image.thumb.png.477019d450eb59e85417b098b603ed3c.png

image.thumb.png.067e0997b165727005806b3ddfc1065d.png

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

i4 M50 - ku potomnosci

Jak sie uzywa fizycznego kluczyka to:

1. Tryb sport indyvidual pozostaje domyslnie wlaczony (nie wraca do comfort)

2. Mozna domknac szyberdach z zewnatrz przytrzymujac guzik zamykania

3. Mozna dezaktywowac alarm na promie (dwukrotne nacisniecie zamykania auta)

Wniosek jest dla mnie taki - funkcja keyless (telefon zamiast kluczyka) w i4 M50 jest bezwartosciowa, trzeba chodzic z kluczykiem jak 30 lat temu, nie ma zadnego porownania do technologii Tesli niestety.

Warto o tym pamietac przy zakupie.

Edytowane przez adamjttk
  • Dziękuję 1

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, BMFun napisał(a):

sprzedaż Tesli też słabnie, a jej udział w rynku maleje na korzyść m.in. VW, BMW itp. @adamjttk jest żywym przykładem tej statystyki 🙂 

BMFun, mnie w to nie mieszaj, ja jestem beznadziejnym przykladem "funa" marki BMW, siedze tu na forum od wiekow (a mimo to i tak kupilem 3 Tesle) zamiast machnac reka na ich niedopracowane produkty.

BMW ma olbrzymie stado wielbicieli na swiecie i z pewnoscia iles tam elektrykow sprzeda, natomiast jak chcesz zobaczyc na popularnosc elektrykow to zerknij chociazby tu do galerii --> 3 osoby na krzyz we wszystkich galeriach BEV.

Prawda jest taka ze jak myslisz o elektryku to pierwsze co robisz to myslisz o Tesli na dzisiaj. A dopiero stamtad mysli wedruja "a moze cos innego bo w Tesli jednak nie podoba mi sie to czy tamto"

Zaprzeczanie temu to zaprzeczanie statystykom sprzedazy, zreszta wystarczy wyjsc na ulice jakiegokolwiek wiekszego miasta zeby sobie wyrobic opinie jakimi elektrykami jezdza ludzie.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
57 minut temu, adamjttk napisał(a):

Prawda jest taka ze jak myslisz o elektryku to pierwsze co robisz to myslisz o Tesli na dzisiaj. 

A jak myślisz o samochodzie w ogóle, to nie wybierasz Tesli czy innego elektryka. Np Słonik bierze pod uwagę każdy rodzaj napędu, a Ty Adam tylko elektryka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

BMW ma olbrzymie stado wielbicieli na swiecie i z pewnoscia iles tam elektrykow sprzeda, natomiast jak chcesz zobaczyc na popularnosc elektrykow to zerknij chociazby tu do galerii --> 3 osoby na krzyz we wszystkich galeriach BEV.

Prawda jest taka ze jak myslisz o elektryku to pierwsze co robisz to myslisz o Tesli na dzisiaj. A dopiero stamtad mysli wedruja "a moze cos innego bo w Tesli jednak nie podoba mi sie to czy tamto"

Zaprzeczanie temu to zaprzeczanie statystykom sprzedazy, zreszta wystarczy wyjsc na ulice jakiegokolwiek wiekszego miasta zeby sobie wyrobic opinie jakimi elektrykami jezdza ludzie.

Żyjesz przeszłością i tym co było w 2018-2020r kiedy miałeś Teslę, Nissan Leaf i BMW i3.

I tu nie chodzi o BMW. W 2024 udział Tesli na europejskim rynku wynosi 18.7% i spada, a to znaczy że mniej niż co 5-ty elektryk to Tesla i to pomimo tak atrakcyjnej ceny. Czyli ponad 80% osób chcących elektryka, portfelem nie głosuje na Teslę, a to oznacza że większość z tych wad BMW i4 (a inni producenci mają je prawie wszystkie), dla tych ponad 80% albo są pierdołami albo te wady są mniej znaczące niż zalety jakie mają wybrane przez nich nie-Tesle. Udziały innych firm którym wróżysz upadek typu VW, BMW, Stellantis itp zwiększa swój udział rynkowy i sprzedaż, a i tak jeszcze nie mają pełnej oferty elektryków.

Żyjesz w bańce norweskiej, ale dane oficjalne mówią że w Europie ludzie chętniej kupują VW mającego pewnie więcej wad niż BMW. Tesla rokrocznie traci udziały w rynku, bo wchodzą nowe ciekawsze modele i ludzie głosują portfelem. To że w Norwegii widzisz więcej Tesli i wydaje Ci się że tak świat wygląda i będzie wyglądać, to jest nic innego jak kierowanie się logiką indyka. Fakty mówią zupełnie co innego.

Tesla pisze o wynikach - down 8%

image.png.2f25862955a14a55bb8be2584c45a2ca.png

Tymczasem BMW ma wzrost elektryków o 24.6%! BMW które zaspało nie mając nawet jeszcze dedykowanej platformy EV i będąc droższe od Tesli sprzedaje już 1/4 wolumenu elektryków Tesli. A oprócz tego ma 5 razy tyle sprzedaży ICE, PHEV.

image.png.cd0d4c8376402aab36ff082adbcc9516.png

Oczywiście oddany fan Tesli powie, że 190tys sprzedanych elektryków BMW w I półroczu 2024 to ludzie którzy się nie znają i są zaślepionymi fanami BMW. Aż nasuwa się jedno skojarzenie 😜

image.thumb.png.4698d5c87bdd0665293095605678066c.png

Edytowane przez BMFun
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttk fizyczny kluczyk czasami upierdliwy ale często też przydatny i jak dla mnie tak samo jak nie przyjmuje się obsługa klimy w domu, czy też fizycznego pilota tak funkcjonalność i prostota fizycznego kluczyka jest po prostu lepsza. Dam ci przykład z własnego domu. Mam 4 klimy i 4 piloty ale 3 padły bo się nikomu wymieniać baterii w nich nie chce i pomimo że każdy ma apke (bardzo prosta w obsłudze zresztą) to i tak ten jeden fizyczny pilot każdy każdemu wyrywa. To samo z tv, niby są apki to i tak każdy za fizyczny chwyta. To samo z kluczykiem. Możesz z niego otworzyć bagażnik, pozamykać wszystkie okna, czy też uruchomić zdalnie klimatyzację. Bierzesz w rękę i klikasz a nie szukasz apki, później ją odpalasz i w niej grzebiesz. Fizyczny pilot to szybciej, łatwiej i przyjemniej. 
 

@Jac3kBMW no niestety statystyczny posiadacz tesli to jest stan umysłu. Jakieś kompleksy, nie wiem ale u ciebie ta choroba ujawnia się w ten sam sposób że raz na jakiś czas bredzisz coś ze niby ten produkt jest najlepszy ale realia pokazują zupełnie inaczej. Upadł mit, zasięgów, szybkości ładowania to żeś się przykleił do wydajności no ale samochód wydmuszka ogołocony ze wszystkiego a przez to lżejszy to i wydajniejszy będzie a jak do tego postawisz go na ogromnych balonach zamiast ładnej felgi tak jak jest u ciebie to ta wydajnośc jeszcze wzrośnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 minut temu, słonik40 napisał(a):

 Bierzesz w rękę i klikasz a nie szukasz apki, później ją odpalasz i w niej grzebiesz. Fizyczny pilot to szybciej, łatwiej i przyjemniej. 
 

@Jac3kBMW no niestety statystyczny posiadacz tesli to jest stan umysłu. Jakieś kompleksy, nie wiem ale u ciebie ta choroba ujawnia się w ten sam sposób że raz na jakiś czas bredzisz coś ze niby ten produkt jest najlepszy ale realia pokazują zupełnie inaczej. Upadł mit, zasięgów, szybkości ładowania to żeś się przykleił do wydajności no ale samochód wydmuszka ogołocony ze wszystkiego a przez to lżejszy to i wydajniejszy będzie a jak do tego postawisz go na ogromnych balonach zamiast ładnej felgi tak jak jest u ciebie to ta wydajnośc jeszcze wzrośnie.

Masz rację, ale w moim przypadku w ogóle to nie występuje. Ja nic nie naciskam w kluczyku. On mi jest potrzebny tylko do tego, żeby się auto otworzyło i dało się jechać. To oznacza, że muszę go mieć ze sobą. Skoro to samo może być w telefonie, to nie ma absolutnie żadnej potrzeby noszenia kluczyka. Zero przewagi.  

Słonik przestań pisać te bzdury o stanie umysłu. Jak chcesz coś porównywać to zrób to rzetelnie i porównuj auta w tych samych klasach, a nie suva do sedana jak ostatnio Audi Q6 do Tesli S.

Na przykładzie Tesli Y i Audi Q6. Zapewne po Audi widać i czuć, że jest premium, zapewne krócej się ładuje o kilka min, może kilkanaście. Tylko, że jest 200 tys droższe. Ale Ty to pomijasz, bo Twoim zdaniem nie można porównywać Tesli do Audi. Nie mierz swoją miarą. Ktoś inny patrzy odwrotnie i powie po co mam dokładać 200 tys? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Masz rację, ale w moim przypadku w ogóle to nie występuje. Ja nic nie naciskam w kluczyku. On mi jest potrzebny tylko do tego, żeby się auto otworzyło i dało się jechać. To oznacza, że muszę go mieć ze sobą. Skoro to samo może być w telefonie, to nie ma absolutnie żadnej potrzeby noszenia kluczyka. Zero przewagi.  

Dla Ciebie zero przewagi i z tej i innej przyczyny jeździsz Teslą. Zaakceptuj, że inni korzystają z funkcjonalności kluczyka i ma on swoje zalety. Ja często korzystam w kluczyku z funkcji (bez patrzenia i wyjmowania z kieszeni dzięki jego kształtowi):

- otwieranie bagażnika (oddzielny przycisk)

- zamykanie okien i szyberdachu (przycisk z logiem) - to samo można uzyskać przytrzymując palcem klamkę przy CA

- otwieranie wszystkich okien żeby przewietrzyć auto zanim wsiądę (przytrzymanie otwierania drzwi)

- otwieranie nogą bagażnika, chociaż to rzadziej bo nie zawsze załapie za pierwszym razem. I potwierdzam że raz na 200 ładowań w iX3 jak mam zdarza się że kabel mi machnie i się bagażnik otworzy. Jak wiem, że takie ryzyko jest to przypadkiem praktycznie się nie zdarza.

- awaryjne otwieranie kluczykiem - przyznam że raz na ponad 15 lat jeżdżenia BMW się zdarzyło, ale dla mnie niekrytyczna opcja.

 

Pewnie gdybym miał powyższe funkcje zamienić na Digital Key Plus, to bym pewnie zamienił, ale brak kluczyka nie jest to dla mnie też game changerem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Kriss33 porównuje do q6/sq6 bo po pierwsze mają one technicznie tego samego odpowiednika w postaci a6 etron a po drugie technologicznie te auta dużo bardziej są zbliżone jak biedniejszy kuzyn model y. Po pierwsze pojemności baterii są podobne, po drugie oba posiadają chociażby pneumatykę. Macan idzie o krok dalej i podobnie jak eqe oferuje tylną oś skrętną której w q6 zamówić nie można a w tesli próżno szukać. Co do kluczyka to @BMFun mnie już ubiegł bo kluczyk to nie tylko otwieranie izamykanie auta ale dodatkowe funkcje zresztą bardzo przydatne

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, BMFun napisał(a):

 

 

Pewnie gdybym miał powyższe funkcje zamienić na Digital Key Plus, to bym pewnie zamienił, ale brak kluczyka nie jest to dla mnie też game changerem.

No nie pisz mi, że mam akceptować, że inni korzystają z kluczyka. Przecież ja tego nie krytykuje, tylko piszę jak ja używam kluczyka. 

- otwieranie bagażnika- ja nie wyciągam kluczyka, żeby otworzyć bagażnik, a ni w BMW, ani w Jeepie tego nie robiłem

- zamykanie okien i szyberdachu (przycisk z logiem) - to samo można uzyskać przytrzymując palcem klamkę przy CA - w Tesli się samo zamyka

- otwieranie wszystkich okien żeby przewietrzyć auto zanim wsiądę (przytrzymanie otwierania drzwi)-w Tesli kilka razy uchyliłem przez aplikację, ale wolę właczyć klimę zdalnie

- awaryjne otwieranie kluczykiem - tego nie robiłem nigdy

Tak to u mnie wygląda i tyle, nikogo nie przekonuje do pozbycia się kluczyka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
12 minut temu, słonik40 napisał(a):

@Kriss33 porównuje do q6/sq6 bo po pierwsze mają one technicznie tego samego odpowiednika w postaci a6 etron a po drugie technologicznie te auta dużo bardziej są zbliżone jak biedniejszy kuzyn model y. Po pierwsze pojemności baterii są podobne, po drugie oba posiadają chociażby pneumatykę. Macan idzie o krok dalej i podobnie jak eqe oferuje tylną oś skrętną której w q6 zamówić nie można a w tesli próżno szukać. Co do kluczyka to @BMFun mnie już ubiegł bo kluczyk to nie tylko otwieranie izamykanie auta ale dodatkowe funkcje zresztą bardzo przydatne

No widzisz Ty to tak postrzegasz biedny Y. Mi się podoba ta prostota Tesli, "nic w środku nie ma",  a jedzie. Każdy ma inne potrzeby i dobrze. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja tu bardziej patrzę na rozwiązania technologiczne typu pojemność baterii 95kwh w q6 vs 95kwh w modelu s, czy też pneumatyka dostępna w obu autach. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 minutę temu, słonik40 napisał(a):

Ja tu bardziej patrzę na rozwiązania technologiczne typu pojemność baterii 95kwh w q6 vs 95kwh w modelu s, czy też pneumatyka dostępna w obu autach. 

Jasne 

Opublikowano
8 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Wniosek jest dla mnie taki - funkcja keyless (telefon zamiast kluczyka) w i4 M50 jest bezwartosciowa, trzeba chodzic z kluczykiem jak 30 lat temu, nie ma zadnego porownania do technologii Tesli niestety.

Adam ale ty jestes marudny, bardziej niz moja zona, przywaliles sie do tego kluczyka i robisz z igly widly. nie jest bezwartosciowy, moze jest slaby ale u ciebie to kude wszystko jest albo czarne albo biale (i nikt ci nie wmowi ze biale jest biale....) Dajze spokoj bo sie zyc odechciewa czytajac to twoje marudzenie o byle gowno....

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
9 godzin temu, Ratm napisał(a):

Adam ale ty jestes marudny, bardziej niz moja zona, przywaliles sie do tego kluczyka i robisz z igly widly. nie jest bezwartosciowy, moze jest slaby ale u ciebie to kude wszystko jest albo czarne albo biale (i nikt ci nie wmowi ze biale jest biale....) Dajze spokoj bo sie zyc odechciewa czytajac to twoje marudzenie o byle gowno....

Pojeździj autem z kluczykiem w telefonie i daj znać co o tym sądzisz. 

Opublikowano
26 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Pojeździj autem z kluczykiem w telefonie i daj znać co o tym sądzisz. 

Nie wziąłem tego u siebie, może to paranoja ale naczytałem się o tych ludziach z walizkami i stwierdziłem ze 30+ lat jeżdżę z kluczykiem to jeszcze mogę pojeździć. Dla mnie to nie problem ze mam klucz ze sobą. Szczerze to nawet nie wiem czy mogę auto odblokować telefonem przykładając go do klamki bo mi się nie chciało tego konfigurować, tak bardzo mi to nie jest potrzebne 😉

Abstrahując od moich odczuć czy doświadczeń chodziło mi o formę a nie treść przekazu. Wierzę że ten dostęp bezkluczykowy w BMW ma wady czy błędy ale na prawdę jest bezużyteczny? nie każdy pływa promami codziennie. I wpychanie "technologi Tesli" gdzie tylko się da jest już nużące. Cóż to za "technologia"? Te ficzury co Adam wymienił to miesiąc roboty dla średnio ogarniętego programisty. BMW ma pewnie wywalone na ludzi z Norwegii co promami pływają i o wszystko płaczą i wolą poświęcić ten czas na coś bardziej konstruktywnego, np wyjazd integracyjny 😉

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście ,  ze noszenie kluczyka to nie problem.  Brak kluczyka dla mnie to zwiększenie komfortu. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, BMFun napisał(a):

Żyjesz w bańce norweskiej, ale dane oficjalne mówią że w Europie ludzie chętniej kupują VW mającego pewnie więcej wad niż BMW. Tesla rokrocznie traci udziały w rynku, bo wchodzą nowe ciekawsze modele i ludzie głosują portfelem. To że w Norwegii widzisz więcej Tesli i wydaje Ci się że tak świat wygląda i będzie wyglądać, to jest nic innego jak kierowanie się logiką indyka. Fakty mówią zupełnie co innego

Pewnie masz racje, fakty mowia same za siebie 👍

Volkswagen considers historic German plant closures in cost drive | Reuters

14 godzin temu, Ratm napisał(a):

Adam ale ty jestes marudny, bardziej niz moja zona, przywaliles sie do tego kluczyka i robisz z igly widly. nie jest bezwartosciowy, moze jest slaby ale u ciebie to kude wszystko jest albo czarne albo biale (i nikt ci nie wmowi ze biale jest biale....) Dajze spokoj bo sie zyc odechciewa czytajac to twoje marudzenie o byle gowno....

To byle "gowno" jak to okreslasz u mnie wyglada tak - 4 lata jezdzilem Teslami, dalej jedna codziennie jezdze.

Ale jezdze teraz tez BMW i4 M50.

Wczoraj pod centrum handlowym moje BMW stalo otwarte na parkingu przez godzine, dzisiaj przez cala noc stalo rowniez otwarte pod domem, zorientowalem sie rano.

Czemu? Ano dlatego ze w Tesli przez 4 lata nie myslalem ani razu o kluczyku i otwieraniu/zamykaniu samochodu - robilo sie to za mnie samo.

W BMW zapominam przykladac telefon do klamki bo przez glowe nadal mi nie przechodzi jak mozna miec tak uposledzona technologie w aucie w roku modelowym 2025.

Generalnie kopac sie z koniem nie bede i zaczynam nosic po prostu od dzis kluczyk, usluga bezkluczykowa w i4 M50 nie istnieje, tzn niby jest ale jest nieuzywalna na codzien, czyli jej nie ma.

 

I tak zgadzam sie po czesci z wiekszosci ludzi tu w watku - zadna z wad BMW opisywana na 500 stronach tego watku to "deal breaker" per se - w Indiach jezdza samochodami lepionymi z gowna i tez sa szczesliwi i sie przemieszczaja.

Mi sie wydaje czasami, ze mam "troche" wieksze wymagania od marki PREMIUM od wiekszosci uzytkownikow tutaj, marki ktora w 2025r WG MNIE powinna oferowac praktycznie wszystko to co Tesla (technologicznie) + jeszcze 10-20% wiecej, bo to w koncu PREMIUM.

Natomiast firma produkujaca 2 miliony aut rocznie i tnaca jakosc wszedzie gdzie sie da i jak sie da zeby marze byly dodatnie i zeby kurs na gieldzie nie polecial na dno ma sie imho do premium jak piernik do wiatraka coraz bardziej. Peace

 

aha - i jeszcze jedna sprawa z rana (kolejne "gowno") - tuz przed odjazdem spod domu dzis dostalem komunikat na wyswietlaczu ze klapka ladowania nie jest zamknieta.

Patrze tepo na ten komunikat 2-3 sekundy (nie pilem jeszcze porannej kawy) i moj mozg kmini o co chodzi.

Aha, no tak, oczywiscie.

Wysiadlem z auta (uwielbiam to robic bez comfort entry), obszedlem dookola, zamknalem klapke (klapki, 2 szt), wsiadlem spowrotem i pojechalem do pracy.

Jedna firma robi elektryczne, samozamykajace sie klapki ladowania, inna dopisuje linijki tekstu w kodzie GUI ze masz ruszyc dupe i ja zamknac.

Premium przez duze P

 

Edytowane przez adamjttk

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.