Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, słonik40 napisał(a):

Żeby zamknąć szyberdach będąc na zewnątrz pojazdu należy nacisnąć i przytrzymać dłuższą chwilę przycisk zamknięcia auta na pilocie.

Ale jak mam zamknac na pilocie jak tego pilota nie nosze bo przeciez po to jest Digital Key czyli obsluga auta telefonem?

Przeciez to nie ma sensu to co piszesz.

----------

 

Dzisiaj kolejny hit - jade na Preikestolen, po drodze sa promy.

Po 5 min. na promie dostaje alert w apce BMW --> wlaczyl sie alarm (bo fale). Auto wyje, slychac z kilkudziesieciu metrow.

Mysle spoko, kiedys w Tesli tez tak mialem, zaraz wylacze w apce zdalnie.

Klikam w apce, klikam --> no sorry, nigdzie nie ma opcji "dezaktywuj alarm".

Caly wkur.. ide do auta kilka pokladow nizej, siadam i przeszukuje menu gdzie sie wylacza alarm.

Klikalem z 10 min kazda kafelke/ikonke, po 3 razy wszystkie te debilne opcje --> NIGDZIE NIE MA.

Zrezygnowany sie poddaje i klikam "search" i wpisuje "alarm".

"Nie znaleziono wynikow". Kurtyna.

 

Tak sie nie da, ten caly system jest do zaorania.

Ktos pomoze gdzie sie wylacza w nowych BMW alarm w GUI?

Menu jest po prostu totalnie zagmatwane i jezeli ja majac 40+ lat jako inzynier tego nie ogarniam to nie chce myslec jak sie czuja 60+ letni starsi ludzie czy jakies 30+ letnie kobiety w tym aucie.

--------------

PS. Ladowanie w domu AC na tym samym wallboxie Tesli. 20A wylacznik, siec quasi 3 fazowa (IT)

 

TM3/Y - 7,9kW/h

i4 M50 - 4,6kW/h

Czemu moje premium BMW laduje sie 70% wolniej od plebejskiej Tesli na tym samym wallboksie?

Ano bo BMW ma wbite w rynek norweski i ich siec IT, tak samo wbite jak np w rynek polski i dlatego nie ma obslugi glosowej po polsku.

Ot premium usluga i technologia.

---------------

Powiem tak --> jestem w stanie od reki wypisac 50-100 rzeczy ktore w TM3/Y sa na DUZO lepszym poziomie niz w BMW i4 M50 AD 2024.

Majac np jakiegos Forda czy Passata nie wiem czy bym byl w stanie wymienic 10 rzeczy.

Czy tak powinno wygladac premium? No wg mnie nie.

Tlumaczenie ze to stary model, ze go 10 lat czy ile temu projektowali do mnie nie trafia, nic innego w tym segmencie BMW na dzisiaj nie ma, oceniam to co jest na AD 2024.

-----------

PS2. Jak wlacze tryb Indyvidual Eco Pro to po wylaczeniu auta i przy ponownej jezdzie tryb ten jest domyslny nadal.

Jak jezdze na Comfort to tez zostaje jako domyslny.

Za to jak wlacze Indyvidual Sport badz zwykly Sport to po wylaczeniu auta i przy ponownej jezdzie mam z powrotem tryb Comfort (!)

Wiec to nie jest wina kodu tylko z premedytacja zmuszanie mnie do jazdy w trybie Comfort/Eco Pro bo po kilku takich akcjach zrezygnowany mam wbite juz w jakim trybie jade.

Dlaczego kupujac >500KM BMW producent mnie miekko przymusza do jezdzenia w Comforcie, o co kur&* chodzi, gdybym chcial jezdzic w Comfort/Eco Pro to bym sobie kupil Toyote, WTF?

--------------

PS3. Wlaczanie podwojne Drive/B zeby bylo regeneracyjne hamowanie za KAZDYM razem jest najzwyczajniej NIEBEZPIECZNE.

Dlaczego nie mozna tej opcji domyslnie wlaczyc na stale w menu? Jak moze to byc do cholery skomplikowane dla asow inzynierow IT z BMW?

Od x lat jezdze w tym trybie, w BMW tez je wlaczam po wejsciu do auta (2 razy dzwignia w dol) ale czasem jak jezdze po sklepach i wsiadam/wysiadam kilkukrotnie w krotkim odstepie czasu to zdarza sie ze zapomne( to samo jest przy manewrowaniu przod-tyl-przod etc) i wtedy auto zamiast miec full stop po odpuszczeniu gazu --> ono zegluje jak auto spalinowe --> kilka razy juz sie nacialem ze musialem awaryjnie wciskac na maxa hamulec bo bym zaryl zderzakiem w cos. No TOTALNA PORAZKA i potencjalne NIEBEZPIECZENSTWO jak ktos jest przyzwyczajony do jazdy elektrykiem z hamowaniem regeneracyjnym po odpuszczeniu pedalu gazu.

Takie rzeczy cholernie IRYTUJA i mnie trigeruja bo znaczy ze producent ma totalnie W DUPIE co uzytkownicy sadza o ich autach i jakie maja potrzeby.

Jak chce jezdzic TYLKO w trybie sportowym w moim 500 KM BMW to zasranym OBOWIAZKIEM firmy jest mi to zapewnic bez ciaglego klikania w opcjach za kazdym razem jak wsiade do tego auta.

Jezeli tego nie zapewnia znaczy sie ze ma w dupie moje zdanie czyli moich pieniedzy wiecej nie chce, takie mam myslenie.

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, słonik40 napisał(a):

@Kriss33 bodajże mat watson z carowow jak robił test how far drive before die, zajechał tak tesle że nie dało się ani tesli ani klapki ładowania otworzyć. Każde normalne auto ma mechaniczny klucz awaryjny w środku a cubie jak coś się stanie z elektroniką/akumulatorem to co zrobisz?

IMG_2123.jpeg

Jezdze 25 lat samochodami, nigdy z tego awaryjnego kluczyka nie skorzystalem. Obejde sie bez niego w Tesli czy kazdym innym aucie.

Skoro BMW oferuje Digital Key (Plus) to raczej mysli podobnie tylko jak zwykle nie puszcza sie galezi zupelnie dopoki nie zlapie kolejnej.

Ty z tego kiedys skorzystales?

W dniu 31.08.2024 o 10:22, BMFun napisał(a):

Te rzeczy które Adam wymienia to są pierdoły, a będąc złośliwym mógłbym powiedzieć że w Tesli szyberdachu nie otworzysz ani z apki ani przyciskiem 😜

Opowiem Ci praktyczne "pierdoly" z wczoraj:

 

Ladowanie pod domem z walboksa AC.

 

Tesla model Y:

1. Biore kabel ladowarki ze sciany, podchodze do auta, naciskam przycisk na koncowce ladowarki - klapka ladowania sie otwiera elektrycznie, wkladam koncowke i ide do domu (auto sie nawet nie otwieralo oprocz klapki)

Ladowanie 10-90% to 0,8x75kWh = 60kWh

Predkosc 7,9kW/h czyli od 10% do 90% naladuje sie w 60/7,9= 7,5 godziny

 

BMW i4 M50:

1. Podchodze do drzwi kierowcy i przykladam telefon do klamki --> auto sie otwiera

2. Biore kabel ladowarki ze sciany, podchodze do klapki ladowania.

3. Manualnie otwieram klapke

4. We wnece ladowania manualnie otwieram zaslepke od portu AC

5. Wkladam koncowke kabla do portu ladowania

6. Podchodze do drzwi kierowcy i przykladam telefon do klamki --> auto sie zamyka

Ladowanie 10-90% to 0,8x80kWh = 64kWh

Predkosc 4,6kW/h czyli od 10% do 90% naladuje sie w 64/4,6= 14 godzin

 

Czyli TM3/Y laduje do pelna od 23.00 do 6.30 rano a BMW i4 od 23.00 do 13.00

Zasieg obu aut po naladowaniu identyczny.

Dlaczego to auto laduje sie tyle dluzej?

Dlaczego zeby je naladowac musze wykonac 5x wiecej czynnosci?

Dlaczego ta beznadziejna apka nawet nie pokazuje tak PODSTAWOWEJ funkcji jaka jest aktualna moc ladowania?? Laduje sie z moca 1,3kW a moze 3,6kW? Skad ja mam to wiedziec?

 

Gdzie to premium kolego?

 

W dniu 31.08.2024 o 10:22, BMFun napisał(a):

Widze podwójne standardy, bo pamiętam jak Adam mówił ze w Tesli jakieś opcje mogą być pochowane w menu bo ustawia się je raz i potem latami nie rusza. A jednak w BMW mu to bardzo przeszkadza. Powiedz nam Adam z jakimi konkretnie funkcjami masz problem w menu?

Napisz mi konkretnie gdzie w menu mam ustawic adaptive breaking domyslnie wlaczony raz na zawsze.

Napisz mi konkretnie gdzie w menu mam tryb sport ustawic zeby byl domyslnie wlaczony raz na zawsze.

Napisz mi konkretnie gdzie w menu mam ustawic zeby fotele sie odsuwaly do tylu przed wyjsciem i przysuwaly do przodu po wejsciu.

Napisz mi gdzie alarm dezaktywowac w tym menu.

Ja nawet jeszcze nie zrobilem 200km tym autem a tutaj juz sie pietrza problemy.

 

Powtorze - jak juz sie jedzie to jest ok, jest cicho, ladnie wybiera nierownosci, mocy nie brakuje.

Head up uwielbiam, nawet odszczekuje brak skory na airbagu (obnizanie jakosci) - ten plastik jest bardzo ladny i uwazam ze 100% decyzja dobra byla zlikwidowac to obszycie skorzane.

Ale ilosc glupot czy braku funkcjonalnosci w tym aucie poraza po prostu.

Ja juz nie gledze nawet o platformie spalinowej, o frunkach, o tunelach, o masie czy osiagach bo to wszystko mozna sobie w tabelkach wyczytac czy na YT zauwazyc, ja mowie o podstawowych, zupelnie podstawowych czynnosciach jak wsiadanie czy przygotowanie auta do jazdy gdzie to kuleje zupelnie w porownaniu do amerykanskiej konkurencji.

 

Testowalem tez dzis Aple carplay - jak mi ktos powie ze to gowno ma w ogole podejscie do GUI Tesli to parskne smiechem jedynie.

Grafika nie wiem 720p (?) na tych pieknych wysokorozdzielczych ekranach BMW. Kolorow moze 256 jak 20 lat temu.

Laguje, mapy nie mozna "szczypac" zeby powiekszyc./pomniejszyc --> to wyglada jakby ktos emulowal gry PS3 na nowym TV OLED ^^

W porownaniu do GUI Tesli to jakby porownywac PS3 do PS5, krol jest NAGI

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Adam, Ty jesteś rozczarowany a zrobiłeś <200km to ja zalytam - w Norwegii nie mają jazd testowych żeby sobie tego oszczędzić co teraz musisz cierpieć? 😉


A już tak bez złośliwości i żeby Ci pomóc, bo od tego też jest forum: sprawdź czy nie masz ustawionego max na 10A w GUI. Chyba domyślnie tak jest. Możesz zwiększyć do 32A i to raczej nie zależy od kraju.

A co do alarmu to coś Ci może źle zmontowali albo masz niefabryczny alarm. U mnie jak się alarm włączy to otwarcie i zamknięcie z apki go dezaktywuje. Podobnie otwarcie przez digital key przy klamce.

Ja Ci mówię że to są pierdoly, bo od 2,5 roku żadna z tych rzeczy nie przeszkadza mi w iX3. Kolega @rkmi09 jeździ podobnie długo i4 i nie wylewa tutaj tak jak Ty krokodylich łez. Wierzę, że aby utrzymać swoją wiarygodność to musisz ponarzekać, ale w duchu cieszysz się fajną jazdą. Pewnie Tesla ma ergonomię niektórych rzeczy lepiej rozwiązana (choć wiele też gorzej), ale to nie skreśla BMW jako fajne auto. Tak samo jak to że Skoda ma większy bagażnik i jest przestronniejsza z tyłu a Toyota mniej się psuje, nie powoduje że BMW jest nie premium i jest gorsze. Każdy ma wybór - Ty wybierałeś i kupiłeś BMW. Napiszesz artykuł na elektrowozie, sprzedasz i będziesz miał spokój. Nie zmieni to faktu że tym autem setkom tysięcy ludzi jeździ się świetnie.

A teraz statystyka: 99.99% czasu w samochodzie jadę, zerkam w head up, cieszę się ciszą, komfortem itp, a 0.01% coś klikam na gui, a już 0.0001% czasu zajmuje mi wcisniejecie klapki do ładowania czy zaślepki. Dla mnie ważniejsze jest te 99.99%, ale oczywiście szanuję tych dla których ważniejsze jest te 0.01% i mniej. 
 

Narzekasz na Car play, ale to właśnie car play ma najnowszy soft, najnowsze mapy, najbardziej online i Tesla tutaj jest w tyle. Jak spojrzysz na drogach, to z CarPlay jeździ 90% ludzi na drogach w Touotach, Fordach, itp. Kiedyś wypożyczyłem Volvo xc90 i nie mogłem zrozumieć gui i sytuację uratowało CarPlay które spowodowało że miałem w gui to co zawsze.
Fakt że brakuje szczypania mapy a rozdzielczość jest niższa, ale będą kolejne wydania które to rozwiną, a na dziś dla mnie to 99.9% satysfakcjonuje, szczególnie że mogę wszystko zrobić na telefonie który bije na głowę możliwości GUI Tesli.

W Car Play masz też rzeczy nieosiągalne w Tesli - apka jednego z banków ma w car play funkcję uruchamiania płatnych parkingów w Polsce na podstawie lokalizacji. Parę kliknięć i sam podpowiada parking w dowolnym mieście w Polsce. Dla mnie rewelacja. W Tesli dla polskiego banku nigdy pewnie coś takiego nie powstanie. Ostatnio jeździłem po Polsce i użyłem tego już kilkanaście razy. Dla mnie 100x bardziej użyteczne niż tryby psa i inne gry świateł. 

Edytowane przez BMFun
Opublikowano

Tak tylko jeśli chodzi o design i funkcjonalność 10 letniego modelu Tesli do porównania z najnowszym wypustem premium BMW. 

Jak to ująć kiedyś na początku lat 90 tak porównywało się BMW do Łady lub Poloneza.

Pozostawiam bez komentarza 🙂

To zdjęcie pokazuje, że za 10 lat design wnętrza modelu S to będzie dalej TOP.

 

image.thumb.png.cfb9c442039cd4a5739a6b4ce2d0cb3c.png

 

image.png.b2c0463e543762b7dbbd2903807ef67e.png

  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

@Jac3kBMW ten ekran z tyłu to nie żaden top a jakiś żart i śmiech na sali. Po pierwsze siedząc na fotelu patrzysz na niego z odległości grubo powyżej metra (odległość oczu odmtego małego gowna) wie co ty na nim chcesz zobaczyć? Chcesz zobaczyć jak powinien wygląda ekran dla pasażera z tyłu? Spojrzyj na serię 7 i wysuwany 32 CALOWY ekran i tak to powinno wyglądać w samochodzie premium a nie małe gowno wciśnięte między nogi gdzie dziecko butem albo zakupami łatwo to zniszczy. Masz tu doskonały przykład oszczędności tesli, zamiast wydajnej klimy dla pasażerów z tyłu wciśnięty ekran za 2 dolce z netflixem na którym nic nie widać 👍🏼 no chyba że lornetka gratis w aucie?

@adamjttk nie wiem albo masz coś z ustawieniem ladowarki(zły amperaz w ustawieniach) albo zabezpieczenie jakieś w aucie (może bmw blokuje max amperaz przy jednej fazie) albo zepsute auto. Ja mam 2 wallboksy tesli podłączone pod 3 fazy i na obu leci full 11kw. Jak nie wierzysz to zrobię fotkę.

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
36 minut temu, Jac3kBMW napisał(a):

Tak tylko jeśli chodzi o design i funkcjonalność 10 letniego modelu Tesli do porównania z najnowszym wypustem premium BMW. 

Jak to ująć kiedyś na początku lat 90 tak porównywało się BMW do Łady lub Poloneza.

Pozostawiam bez komentarza 🙂

To zdjęcie pokazuje, że za 10 lat design wnętrza modelu S to będzie dalej TOP.

Jeśli wstawienie taniego chińskiego tabletu to dla Ciebie top design, to mamy kompletnie różne gusta 🙂 

Na ten “nowoczesny design” na całym świecie głosują ludzie własnym portfelem czego efektem jest łączna światowa sprzedaż modelu X i S na poziomie ok 40tys szt. W Stanach na ulicach zobaczysz tyle samo nowego modelu i5 sprzedawanego od roku co Tesli model S od 11 lat.

Jak widać, jak nie dasz niskiej ceny za Teslę, to sprzedaż danego modelu szoruje po dnie. Ot i cała magia jak ludzie wyceniaja to auto. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A nie zastanowiło was jakim cudem w zeszłym roku akurat w Polsce która tesla olewa, dobrej sieci superchargerow brak pojawiło się jakimś cudem grubo ponad setka modeli s na stoku zalegajac całymi miesiącami? Czyżby przypłynął statek z autami których nikt nie chce więc upchali gdzie się dało?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakaś procja się szykuje na GreenWay 

Screenshot_20240831_153957_Gallery.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Kriss33 ceny ładowania n publicznych stacjach w Polsce to jest złodziejstwo w biały dzień. W Chorwacji w środku turystycznych miejscowości 0.30 euro za ac, 0,40 za dc I to bezl żadnych złodziejskich abonamentów. Zakładasz konto, każda ładowanie preautoryzujesz kartą płatniczą 3 w wysokości 30 euro i auto się ładuje 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
10 godzin temu, BMFun napisał(a):

Adam, Ty jesteś rozczarowany a zrobiłeś <200km to ja zalytam - w Norwegii nie mają jazd testowych żeby sobie tego oszczędzić co teraz musisz cierpieć? 😉 

Jazdy testowe trwaja 30-60 min, w tym czasie mialem na prom jechac zeby przetestowac auto? Mialem telefon instalowac i BMW ID ustawiac? Nie zartuje sobie.

10 godzin temu, BMFun napisał(a):

A już tak bez złośliwości i żeby Ci pomóc, bo od tego też jest forum: sprawdź czy nie masz ustawionego max na 10A w GUI. Chyba domyślnie tak jest. Możesz zwiększyć do 32A i to raczej nie zależy od kraju.

Nie, limit mam 20A tyle co podaje wallbox

456262833-1070291091380463-8028051925026

 

 

10 godzin temu, BMFun napisał(a):

A co do alarmu to coś Ci może źle zmontowali albo masz niefabryczny alarm. U mnie jak się alarm włączy to otwarcie i zamknięcie z apki go dezaktywuje. Podobnie otwarcie przez digital key przy klamce.

Moja umowa z dealerem mowi ze fabryczny, czy nie mam racji?

456262833-1070291091380463-8028051925026

 

A co do Twoich porad.

Prom z Hirtshals do Kristiansand trwa 12h - alarm wlacza sie co kilka minut (i rozladowuje baterie)

Mam rozumiec przez cala noc mam otwierac/zamykac auto z apki co kilka minut zeby dezaktywowac alarm?

Mam co kilka minut podchodzic do auta i otwierac go telefonem? Ten sposob niemozliwy bo nie da sie dostac na poklad samochodowy (jest zamkniety na dluzszych promach i nie ma dostepu do auta)

A moze by tak firma BMW udostepnila opcje dezaktywacji alarmu w apce badz w GUI?

Czy to taka skomplikowana funkcjonalnosc wg Ciebie i nie powinienem jej wymagac, w Niemczech na promach sie nie plywa?

 

10 godzin temu, BMFun napisał(a):

Ja Ci mówię że to są pierdoly, bo od 2,5 roku żadna z tych rzeczy nie przeszkadza mi w iX3.

Ja Ci mowie, ze alkohol jest bez sensu bo ja go nie pije, powinni go zakazac na calym swiecie w sumie, to jest "pierdola".

Czy widzisz bezsens swojego argumentu?

Daje Ci realne przyklady z zycia po kilku dniach uzytkowania auta a Ty jak najwiekszy fanboj obracasz kota ogonem, mega slabe to.

10 godzin temu, BMFun napisał(a):

Wierzę, że aby utrzymać swoją wiarygodność to musisz ponarzekać, ale w duchu cieszysz się fajną jazdą.

Dziekuje, ciesze sie, ze wiesz jak bardzo jestem zadowolony z auta i "pod publike" opisuje Ci debilizmy i zacofanie technologiczne BMW

10 godzin temu, BMFun napisał(a):

Każdy ma wybór - Ty wybierałeś i kupiłeś BMW. Napiszesz artykuł na elektrowozie, sprzedasz i będziesz miał spokój. Nie zmieni to faktu że tym autem setkom tysięcy ludzi jeździ się świetnie.

Ja jestem wielkim fanem firmy (ale nie FANBOJEM), dlatego od 10 lat siedze tu na forum m.in i mialem w zyciu sporo beemek.

I o ile w takim E90 nie bylo mozna powiedziec, ze GUI i auto byly slabe (w porownaniu do konkurencji)  tak juz od F10 auta BMW traca myszka jezeli chodzi o obsluge i GUI i ciezko przymykac na to oko (!)

Po to jest forum zeby o tym pisac i zeby inni mieli info z pierwszej reki o niedorobkach.

10 godzin temu, BMFun napisał(a):

A teraz statystyka: 99.99% czasu w samochodzie jadę, zerkam w head up, cieszę się ciszą, komfortem itp, a 0.01% coś klikam na gui, a już 0.0001% czasu zajmuje mi wcisniejecie klapki do ładowania czy zaślepki. Dla mnie ważniejsze jest te 99.99%, ale oczywiście szanuję tych dla których ważniejsze jest te 0.01% i mniej.

Ciekawy argument i gdybym robil 50k km rocznie jezdzac po autostradach jak jakis przedstawiciel handlowy to moze i bym sie z nim zgodzil.

Natomiast w sytuacji gdy to moje auto nr2 do jezdzenia do pracy, na zakupy i dookola komina gdzie wsiadam i wysiadam do/z niego po kilka/kilkanascie razy dziennie te rzeczy sie kumuluja i WKURWIAJA niemilosiernie i dlatego o tym pisze bo konkurencja robi to LEPIEJ (a powinno byc tak ze to PREMIUM powinno robic  to lepiej, czyli na odwrot).

10 godzin temu, BMFun napisał(a):

Narzekasz na Car play, ale to właśnie car play ma najnowszy soft, najnowsze mapy, najbardziej online i Tesla tutaj jest w tyle. Jak spojrzysz na drogach, to z CarPlay jeździ 90% ludzi na drogach w Touotach, Fordach, itp. Kiedyś wypożyczyłem Volvo xc90 i nie mogłem zrozumieć gui i sytuację uratowało CarPlay które spowodowało że miałem w gui to co zawsze.

To jest Twoj argument?

"Miliardy much jedza gowno i nie moga sie mylic"

Swietna rozmowa 😄 😄

Napisalem Ci konkrety pierwsze z brzegu ktore sie rzucaja w oczy w Carplay (po 10 sekundach obslugi (!)) - potwierdzasz je w sumie a nadal piszesz ze to hit, no ja naprawde nie moge Cie zrozumiec

10 godzin temu, BMFun napisał(a):

Fakt że brakuje szczypania mapy a rozdzielczość jest niższa, ale będą kolejne wydania które to rozwiną, a na dziś dla mnie to 99.9% satysfakcjonuje, szczególnie że mogę wszystko zrobić na telefonie który bije na głowę możliwości GUI Tesli.

Kolejne wydania to rozwina?

Nie rozsmieszaj mnie, jak bedzie lepszy carplay to hardware i4 M50 dawno nie bedzie go ogarnial bo bedzie zacofany. Zreszta co to za argument - kiedys bedzie, kiedys to ja juz zyl nie bede.

Na dzis to jest GOWNO, nawet porownujac to do fabrycznej nawigacji BMW a to juz jest GRUBY pocisk dla carplay.biorac pod uwage jak beznadziejne mapy ma BMW ^^

10 godzin temu, BMFun napisał(a):

apka jednego z banków ma w car play funkcję uruchamiania płatnych parkingów w Polsce na podstawie lokalizacji. Parę kliknięć i sam podpowiada parking w dowolnym mieście w Polsce. Dla mnie rewelacja.

Chlopie - elektryki w Polsce maja darmowe parkingi, co Ty do mnie piszesz? 😄

 

Do reszty moich merytorycznych (pierwszych z brzegu problemow) gdzie w GUI mozna naprawic/nastawic rzeczy sie nie odnosisz czyli nie masz zadnych odpowiedzi tak?

12 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Napisz mi konkretnie gdzie w menu mam ustawic adaptive breaking domyslnie wlaczony raz na zawsze.

Napisz mi konkretnie gdzie w menu mam tryb sport ustawic zeby byl domyslnie wlaczony raz na zawsze.

Napisz mi konkretnie gdzie w menu mam ustawic zeby fotele sie odsuwaly do tylu przed wyjsciem i przysuwaly do przodu po wejsciu.

Napisz mi gdzie alarm dezaktywowac w tym menu.

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Cytat

 

To deactivate the tilt alarm and the interior motion sensor of your BMW, press the lock button on the vehicle key again

Adam po pierwsze parkingi w Polsce dla aut elektrycznych nie są darmowe. Generalnie sprawa jest zagmatwana niektóre są ale tylko te bezpośrednio przy ulicy i bezpośrednio zasadzane przez miasto.
 

po drugie w BMW możesz wziąć auto na weekend i wtedy wszystko przetestowac

po trzecie wychwalasz gui tesli a dlA mnie jest ono nieintuicyjne i gowniane. Jeździłem kilka razy i nie rozumiem czym się zachwycasz. Biedne mapy bez połowy funkcjonalności tych googlowych, wyświetlane obrazy na większość ekranu z losowych kamer odrywające uwagę od drogi. Co to jest? Rolki które niewiadomo do czego służą bo co chwilę do czegoś innego? Wtf?

 

poza tym skoro to auto numer 2 to czemu się nim tłuczesz po promach? 
 

Poza tym internetu piszą że jak zamykasz auto z apki to alarm nie jest aktywowany, do sprawdzenia

 

 No i jeszcze możesz użyć do zamknięcia ten fizyczny klucz schowany w kluczyku z którego razem z @Kriss33sie śmiałeś 

Edytowane przez słonik40
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, słonik40 napisał(a):

A nie zastanowiło was jakim cudem w zeszłym roku akurat w Polsce która tesla olewa, dobrej sieci superchargerow brak pojawiło się jakimś cudem grubo ponad setka modeli s na stoku zalegajac całymi miesiącami? Czyżby przypłynął statek z autami których nikt nie chce więc upchali gdzie się dało?

@słonik40 Jak już poruszyłeś ten temat. Na Otomoto w rocznikach od 2023 do 2024 masz total 3 sztuki.

Dwa tygodnie była dostawa TMS do Europy. Pojawiło się 20 sztuk na PL i co po tygodniu nie ma nic. Jeszcze dwa dni temu została sztuka. Rozeszły się jak świeże bułeczki. Możesz zamówić nową z dostawą na koniec Q4. 

Jak myślisz, jak to wpłynie na utratę wartości? Mercedesy i BMW z przykrością trzeba powiedzieć gniją na placach. 

Tam samo w DE praktycznie cała dostawa sprzedała się w tydzień.

Zobacz, na mobile.de masz zaledwie 18 sztuk TMS w rocznikach 2023-24, z tego kilka LR 🙂

image.thumb.png.7d6d19c9b3d51c474f88236aeef17e7e.png

Edytowane przez Jac3kBMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
14 minut temu, słonik40 napisał(a):

 No i jeszcze możesz użyć do zamknięcia ten fizyczny klucz schowany w kluczyku z którego razem z @Kriss33sie śmiałeś 

Tak, to jest odpowiedz - trzeba miec kluczyk fizyczny i tak.

I do tego zmierzam --> "Digital Key" w BMW i4 M50 AD 2024 to gowno w ladnym papierku, nie nadaje sie do niczego bo obecny soft z nim nie wspolpracuje.

W Tesli masz gotowy i przemyslany produkt, w BMW masz "Digital Key" a w praktyce musisz jezdzic z kluczykiem.

14 minut temu, słonik40 napisał(a):

Rolki które niewiadomo do czego służą bo co chwilę do czegoś innego? Wtf?

O tym tez zapomnialem napisac.

W Tesli jak wsiadasz za kierownice to pozycja jest idealnie ergonomiczna --> lewy lokiec na podlokietniku drzwi, prawy lokiec na podlokietniku na konsoli, rece na kierownicy i oba kciuki idealnie na rolkach. Pozycja idealna pod wzgledem ergonomii, zadnych nieprzemyslanych ruchow.

W BMW i4 M50 --> lokcie identycznie jak w Tesli, wszystko super. Rece na kierownicy --> idealnie.

Jaki przycisk naciskam najczesciej? --> lewo/prawo dla muzyki (next track) i lewo/prawo dla glosnosci (powinno byc gora/dol ale walic, debilne ale powiedzmy taki "feature")

I teraz --> przycisk minus (sciszanie muzyki) jest tak oddalony (do srodka kierownicy) ze zeby go nacisnac trzeba albo uprawiac ekwilibrytyke i wyciagac pokracznie palec albo po prostu za kazdym razem odrywac prawy lokiec od podlokietnika.

To sa SZCZEGOLY ale jak sie ten przycisk naciska sto razy podczas jazdy to trzeba sto razy podrywac lokiec z podlokietnika do obslugi spotify/radia i to jest po prostu slabe bo rolka badz inne (lepsze/ergonomiczniejszEe umiejscowienie przyciskow by zalatwilo problem.

To sa szczegoly/glupoty ale pokazuja ze BMW pogubilo sie grubo z ergonomia/GUI/intuicyjnoscia a za duzo uwagi poswiecaja metkom/znaczkom/przetloczeniom --> nie tedy imho droga

14 minut temu, słonik40 napisał(a):

poza tym skoro to auto numer 2 to czemu się nim tłuczesz po promach?

Przyjechaly 2 kuzynki na weekend i musielismy jechac 2 autami na wycieczke.

Zreszta ciezko odpierac w ten sposob argumentacje - auto tak czy inaczej ma 80kWh baterii i moze sluzyc podobno za auto nr1 w rodzinie.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ja już zdarzyłem zauważyć że jesteś typ osoby któremu się wydaje że ma wszystko najlepsze i ciężko pogodzić się z faktami. Oficjalne statystyki sprzedaży pokazują że sprzedaż modelu s:x szoruje po dnie a do ciebie nie dociera a model s w Niemczech z minimalnym przebiegiem kupisz już za 300 tysięcy a nawet mniej jak się dobrze potargujesz 

IMG_2125.png

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttkposiwecilem się poszedłem do garażu, zablokowałem zamki z apki i alarm się nie załącza także przestań się ośmieszać że nie jesteś w stanie nawet takiej prostej rzeczy w Internecie znalezc

Opublikowano
1 minutę temu, słonik40 napisał(a):

Ja już zdarzyłem zauważyć że jesteś typ osoby któremu się wydaje że ma wszystko najlepsze i ciężko pogodzić się z faktami. Oficjalne statystyki sprzedaży pokazują że sprzedaż modelu s:x szoruje po dnie a do ciebie nie dociera a model s w Niemczech z minimalnym przebiegiem kupisz już za 350 tysięcy a nawet mniej jak się dobrze potargujesz 

IMG_2125.png

@słonik40 Ja pokazuję fakty. Znalazłeś najtańszy samochód na mobile, jak dla mnie super. Zakładając najniższą cenę z mobile mam 50tys utraty w rok. Jak to się ma na Otomoto?

BTW, jeszcze kilka dni temu wpadło na stock 20 Plaidow i 20 LR. Dzisiaj nie ma nic.

Powiedz jeszcze ile Tesla wyprodukowała TMS i ile ma na magazynie 😉 Sprzedaż trzeba zestawić chyba z produkcją i zdolnościami produkcyjnymi, prawda ?

Pokaż jeszcze ile masz zlegających i gnijących EQE czy EQS nie sprzedanych przez dealerow.

image.png.88f049ba7d98d3920ce8de97a345a3e8.png

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ja tu widzę ponad 100 tysięcy utraty a dokładnie 120. Nie 50 a dokładnie 10 tysięcy miesięcznie.

 

eqe 43 sub nie ma ani jednego 👍

Edytowane przez słonik40
Opublikowano
8 minut temu, słonik40 napisał(a):

Ja tu widzę ponad 100 tysięcy utraty a dokładnie 120. Nie 50 a dokładnie 10 tysięcy miesięcznie.

 

eqe 43 sub nie ma ani jednego 👍

@slonik, Tesle drożeją nie tak jak Mercedesy. Ja zapłaciłem 410tys za swojego 😉 Znajdź coś tej samej klasy z takimi osiągami jak TMS LR i powiedz ile trzeba zapłacić.

Jak podoba Ci się ten ekran w i7 to teraz z rabatami około 40% możesz to kupić. Zalega tego trochę na Otomoto. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Model s był w promocji za 420 tysięcy a nie 410 no ale posiadacz tesli to stan umysłu i zakrzywianie rzeczywistości to norma. Dzisiaj używkę dostaniesz za 300k w Niemczech. Jeśli dało by się kupić i7 za 400 z hakiem (wyposażona z ekranami i super wygodnymi tylnymi siedzeniami) to już bym biegł do salonu po nią bo na dziś dzień nie ma na rynku nic wygodniejszego oprócz eqs. Na eqe też bym chętnie zmienił alW mocniejsze wersje podchodzą pod 600k niestety 

Edytowane przez słonik40
Opublikowano
12 minut temu, słonik40 napisał(a):

Model s był w promocji za 420 tysięcy a nie 410 no ale posiadacz tesli to stan umysłu i zakrzywianie rzeczywistości to norma. Dzisiaj używkę dostaniesz za 300k w Niemczech. Jeśli dało by się kupić i7 za 400 z hakiem (wyposażona z ekranami i super wygodnymi tylnymi siedzeniami) to już bym biegł do salonu po nią bo na dziś dzień nie ma na rynku nic wygodniejszego oprócz eqs. Na eqe też bym chętnie zmienił alW mocniejsze wersje podchodzą pod 600k niestety 

Tak, była w fajnej cenie 419 minus dwa referale których teraz nie ma ;-). 

Fakt faktem kupiłem TMS na dołku, przez to jak mi się znudzi utrata wartości będzie marginalna i bez żadnych problemów ją sprzedam. 

Obserwowałem ostatnio Otomoto i praktycznie co było tańszego w okolicach 370-380 już się sprzedało. 

 

Tu masz z 1mln na 600tys z ekranami itp. Fulle wypas

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-i7-executive-lounge-shadow-line-bowers-wilkins-ID6GbhRR.html

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ok skoro dlA ciebie 600 tysięcy to jest podobna cena do 400 tysięcy z małym chakiem to możesz mi te 200 dołożyć 👍 bo dla mnie to jest nadal ogromna cena absurdalna dla elektryka w w niepopularnej budzie sedan. Co do utraty wartości to jak napisałem, żyj dalej w swojej bańce, potwierdzasz jedynie teorie że posiadacz tesli to stan umysłu który nie potrafi pogodzić się z faktami. Opowiadasz jakieś bajki, liczysz ilość aut na OtoMoto kiedy 2 egzemplarze NOWE, BEZ PRZEBIEGU tesli model s wysialy w cenie 420 tysięcy na OtoMoto przez PONAD ROK. Samochodów na OtoMoto brak bo pies z kulawą nogą się nimi nie interesuje a te egzemplarze za 75 tysięcy euro na mobile to wiszą długimi miesiącami (jak kilka miesięcy temu zachwycałeś się utratą wartości to spojrzałem a mam dobra pamięć do obrazków). Zresztą co tu gadać, wystaw i weź nowy, świeży model s a będziesz prawie rok jeździł za darmo bo przecież za niewiele więcej jak dałeś jest teraz e cenniku, nowy aktualny rocznik a być może i 2025, bez przebiegu.

Opublikowano
6 minut temu, słonik40 napisał(a):

Ok skoro dlA ciebie 600 tysięcy to jest podobna cena do 400 tysięcy z małym chakiem to możesz mi te 200 dołożyć 👍 bo dla mnie to jest nadal ogromna cena absurdalna dla elektryka w w niepopularnej budzie sedan. Co do utraty wartości to jak napisałem, żyj dalej w swojej bańce, potwierdzasz jedynie teorie że posiadacz tesli to stan umysłu który nie potrafi pogodzić się z faktami. Opowiadasz jakieś bajki, liczysz ilość aut na OtoMoto kiedy 2 egzemplarze NOWE, BEZ PRZEBIEGU tesli model s wysialy w cenie 420 tysięcy na OtoMoto przez PONAD ROK. Samochodów na OtoMoto brak bo pies z kulawą nogą się nimi nie interesuje a te egzemplarze za 75 tysięcy euro na mobile to wiszą długimi miesiącami (jak kilka miesięcy temu zachwycałeś się utratą wartości to spojrzałem a mam dobra pamięć do obrazków). Zresztą co tu gadać, wystaw i weź nowy, świeży model s a będziesz prawie rok jeździł za darmo bo przecież za niewiele więcej jak dałeś jest teraz e cenniku, nowy aktualny rocznik a być może i 2025, bez przebiegu.

Masz rację. Nie przywiązuje się do przedmiotów. Jak skończy mi się za rok darmowe ładowanie to pomyślę o sprzedaży i na dzień dzisiejszy pewnie celowałbym w EQS lub w przyszłym roku ma być na wiosnę iX M70 z zasięgiem ponad 700km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No w końcu kupisz porządne auto. Ja nie wiem czy jednak nie wrócę do spalinowki, mam zaliczkę na macana wpłacona ale jak bagażnik będzie mały to auto nie dla mnie niestety i podobnie tak jak ty będę patrzył na eqs (raczej suv), ewentualnie i7( pewnie znowu problem bagażnikiem), ewentualnie jak już będę chciał niskie auto to a6 etron avant a ze spalinówek to raczej gls/x7 lub cayenne albo x5 i to nie wiem czy nie w dieslu. Pojawiła mi się zajawka na skuter wodny, będę testował na dłuższej trasie elektryka z przyczepką, jak będzie źle to będę szukał alternatyw. Co do eqe to jestem bliski zatrzymania i pozbycia się x1. Samochód jednak daje wyśmienity komfort i rozpieszcza gadżetami, no nic pożyjemy zobaczymy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Jac3kBMW napisał(a):

Tak, była w fajnej cenie 419 minus dwa referale których teraz nie ma ;-). 

Fakt faktem kupiłem TMS na dołku, przez to jak mi się znudzi utrata wartości będzie marginalna i bez żadnych problemów ją sprzedam. 

Obserwowałem ostatnio Otomoto i praktycznie co było tańszego w okolicach 370-380 już się sprzedało. 

 

Tu masz z 1mln na 600tys z ekranami itp. Fulle wypas

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-i7-executive-lounge-shadow-line-bowers-wilkins-ID6GbhRR.html

 

Serio @Jac3kBMW ale naginaniem liczb pod swoje tezy to prześcignąłeś nawet Adama.

Nie 1 mln a 925tys (co to jest 75tys). Nie 600tys, a 640tys (co to jest 40tys). I jeszcze udajesz że nie wiesz, iż rabaty w BMW na zamawiane auta dla nieflotowych klientów na poziomie 12-20% to "standard".

Nagiąłeś rzeczywistość żeby jakieś swoje tezy udowadniać o 115tys czyli 12.4% + typowy rabat na poziomie 12-20% (na 7ki z wysoką ceną katalogową i dużą konkurencją w segmencie, ten rabat jest spory), czyli na jakieś 24-32% ceny katalogowej! Czyli mówimy o utracie wartości w pierwszym roku po wyjechaniu z salonu na poziomie 10-20% za auto w segmencie luksusowym i to jeszcze z wyposażeniem full wypas! Myślę że każdy właściel auta w tym segmencie cieszyłby się z takiej utraty wartości 🙂 

Tymczasem sam od ceny zakupu Tesli 419tys odliczasz 2 referale za które dostałeś 2 ładowarki za darmo.

Tutaj po prostu nie trzeba nawet komentarza 🙂 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Jazdy testowe trwaja 30-60 min, w tym czasie mialem na prom jechac zeby przetestowac auto? Mialem telefon instalowac i BMW ID ustawiac? Nie zartuje sobie.

No nie wiem, w Polsce jak widzą ze jesteś zainteresowany to bez problemu dostaniesz auto na weekend, a jak nie chce Ci się czekać na wolny weekend, to z dnia na dzień możesz wziąć na wieczór i rano odstawić. No ale podobno Polska to dziki kraj 😉

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Nie, limit mam 20A tyle co podaje wallbox

456262833-1070291091380463-8028051925026

 

 

Moja umowa z dealerem mowi ze fabryczny, czy nie mam racji?

 

A co do Twoich porad.

Prom z Hirtshals do Kristiansand trwa 12h - alarm wlacza sie co kilka minut (i rozladowuje baterie)

Mam rozumiec przez cala noc mam otwierac/zamykac auto z apki co kilka minut zeby dezaktywowac alarm?

Mam co kilka minut podchodzic do auta i otwierac go telefonem? Ten sposob niemozliwy bo nie da sie dostac na poklad samochodowy (jest zamkniety na dluzszych promach i nie ma dostepu do auta)

A moze by tak firma BMW udostepnila opcje dezaktywacji alarmu w apce badz w GUI?

Czy to taka skomplikowana funkcjonalnosc wg Ciebie i nie powinienem jej wymagac, w Niemczech na promach sie nie plywa?

Albo masz coś zwalone, albo czegoś nie doczytałeś. Od dziesiątek lat każdego dnia tysiące samochodów BMW transportowanych jest promami i z pewnością każdy siedzi przy samochodzie i otwiera i zamyka drzwi żeby dezaktywować alarm 🙂 Chyba masz racje, BMW nie poradziło sobie z problemem, musisz z tym żyć 😜 

 

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Ja Ci mowie, ze alkohol jest bez sensu bo ja go nie pije, powinni go zakazac na calym swiecie w sumie, to jest "pierdola".

Czy widzisz bezsens swojego argumentu?

Daje Ci realne przyklady z zycia po kilku dniach uzytkowania auta a Ty jak najwiekszy fanboj obracasz kota ogonem, mega slabe to.

Dziekuje, ciesze sie, ze wiesz jak bardzo jestem zadowolony z auta i "pod publike" opisuje Ci debilizmy i zacofanie technologiczne BMW

Ja jestem wielkim fanem firmy (ale nie FANBOJEM), dlatego od 10 lat siedze tu na forum m.in i mialem w zyciu sporo beemek.

I o ile w takim E90 nie bylo mozna powiedziec, ze GUI i auto byly slabe (w porownaniu do konkurencji)  tak juz od F10 auta BMW traca myszka jezeli chodzi o obsluge i GUI i ciezko przymykac na to oko (!)

 

Widzę bezsens Twojego przykładu, bo nijak ma się do mojego komentarza że dla mnie to wszystko są pierdoły. Dla Ciebie to może są fundamentalne sprawy, do czego masz prawo i możesz wylewać te żale na forum. Ja uważam że to są krokodyle łzy, a Ty możesz się z tym nie zgadzać i tak w kółko 

Naprawdę nie brzmi to dla mnie wiarygodnie, że będąc fanem BMW i motoryzacji, czytając tysiące wpisów na forum, oglądając setki filmów na YT, jeżdżąc na jeździe testowej BMW i4 i zdając na forum relacje z jego beznadziejności i regularnie nazywają to auto frankensteinem, przestarzałym i zdegradowanym jakościowo, na koniec kupujesz to auto i zaskakują Cie w nim wady, a zalety są niewspółmierne do wad.

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Po to jest forum zeby o tym pisac i zeby inni mieli info z pierwszej reki o niedorobkach.

Czyli serio chcesz powiedzieć że naiwnie kupiłeś BMW i4 i się naciąłeś na jego wady i teraz przestrzegasz przed nimi innych użytkowników? 🙂 

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Ciekawy argument i gdybym robil 50k km rocznie jezdzac po autostradach jak jakis przedstawiciel handlowy to moze i bym sie z nim zgodzil.

Natomiast w sytuacji gdy to moje auto nr2 do jezdzenia do pracy, na zakupy i dookola komina gdzie wsiadam i wysiadam do/z niego po kilka/kilkanascie razy dziennie te rzeczy sie kumuluja i WKURWIAJA niemilosiernie i dlatego o tym pisze bo konkurencja robi to LEPIEJ (a powinno byc tak ze to PREMIUM powinno robic  to lepiej, czyli na odwrot).

Pisałeś o tym 100 razy zanim kupiłeś auto i nagle Cie zaskoczyło że tak jest po zakupie auta? 😄 

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

To jest Twoj argument?

"Miliardy much jedza gowno i nie moga sie mylic"

Próbuję dotrzeć do Ciebie Twoimi argumentami które zawsze powtarzasz. Np w 2023 dziesiątki milionów klientów zagłosowało za Apple Car Play/Google Coś tam, a 1.8 miliona za systemem Tesli. To są fakty.

 

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Swietna rozmowa 😄 😄

Napisalem Ci konkrety pierwsze z brzegu ktore sie rzucaja w oczy w Carplay (po 10 sekundach obslugi (!)) - potwierdzasz je w sumie a nadal piszesz ze to hit, no ja naprawde nie moge Cie zrozumiec

Z pewnością ma jakieś wady w stosunku do systemu Tesli, ale dla mnie dużo więcej zalet przeważających nad tymi wadami. Prostota i czytelność interfejsu oraz idealna integracja z telefonem to w systemie obsługi jest dla mnie najważniejsze.

Do tego stopnia, że gdy wypożyczyłem pierwszy raz Teslę, byłem przekonany że mogę włączyć Car Play i szukałem w necie jak to zrobić. Ku mojemu zaskoczeniu okazał się że się nie da i musiałem uczyć się (wcale to tak intuicyjnie nie przyszło) GUI Tesli.

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Kolejne wydania to rozwina?

Nie rozsmieszaj mnie, jak bedzie lepszy carplay to hardware i4 M50 dawno nie bedzie go ogarnial bo bedzie zacofany. Zreszta co to za argument - kiedys bedzie, kiedys to ja juz zyl nie bede.

Na dzis to jest GOWNO, nawet porownujac to do fabrycznej nawigacji BMW a to juz jest GRUBY pocisk dla carplay.biorac pod uwage jak beznadziejne mapy ma BMW ^^

Jeszcze raz - funkcjonalnością jakiej oczekuję w aucie, Car Play bije na głowę system Tesli i wszystkich innych producentów. W przyszłości go będą rozwijać i zakładam że będzie tylko lepiej. Na dziś nie potrzebuje czegoś innego. Mam telefon pod ręką, który daje mi wszystko czego nie da mi Car Play i zrobię to w nim lepiej i szybciej niż na GUI Tesli.

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Chlopie - elektryki w Polsce maja darmowe parkingi, co Ty do mnie piszesz? 😄

Argument z d***. Po pierwsze tylko do 2026, po drugie nie na wszystkich parkingach i nie w każdym mieście (płatność w aplikacji dotyczy każdego miasta a nie tylko Warszawy czy głównych miast, a zwolnienie z opłat jest decyzją miasta), po trzecie na codzień jeżdżą spalinowym autem i zdaję relacje z mojego doświadczenia. Rozmawiamy o GUI a nie o napędzie.

2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Do reszty moich merytorycznych (pierwszych z brzegu problemow) gdzie w GUI mozna naprawic/nastawic rzeczy sie nie odnosisz czyli nie masz zadnych odpowiedzi tak?

 

O jakich mówisz? Przeczytałem wszystkie i podsumowałem że dla mnie wszystkie są pierdołami, ale szanuję zdanie odmienne że dla kogoś to może być dramat.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.