Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttkto bardzo ciekawe jak skrajne odczucia mogą mieć 2 różne osoby. Ja jak jeździłem tesla na jeździe próbnej to mnie ten infotainment odrzucał. 2 niepodpisane kółeczka na kierownicy które niewiadomo do czego służą i nieintuicyjne gui. Nie wiem czy to poprawili ale jak była jakaś paka otwarta a pod spodem wystawała mapa to klikając w tą mapę nic się nie działo. Mapy też były słabe, brak rozpisanych pasów na skrzyżowaniu np co było dużym utrudnieniem w mieście.

 

do BMW się nie odniosę bo mało jeżdżę ale z kolei gui w Mercedesie od razu przypadło mi do gustu i wydawało się prostsze. Facet mi wytłumaczył. Lewe przyciski na kierownicy do lewego ekranu i asystentów, prawe do głównego i to wystarczyło. Bardzo pomaga to że są one oznaczone ikonkami więc łatwo sobie je w pamięci powiązać. Samo klikanie w gui to w praktyce zmiana Spotify albo mapa, czy wybór piosenki.obsluga nawigacji to większośc i tak komendy głosowe. Połączone car play jest dziecinne proste. Nic nie musisz instalować, parujesz telefon i działa.  Ogromną zaletą car play jest to że mogę przełączyć między wybranymi telefonami. Córa wsiada do auta, przełącza na swój i używa własnego Spotify z własnymi listami np. Generalnie pomimo że przykładowo mam Spotify czy też Apple Music jako apke w Mercedesie i tak używam apek z car play. Ty też masz w BMW Spotify ale założę się że i tak będziesz używał car play który działa po prostu świetnie. Jeszcze jedna duża dla mnie zaletą car play to mnogość map i nawigacji. Mogę się przełączyć z naci Mercedesa na Google mapy czy też mapy Apple. Fajne to jak się chce sprawdzić różne ciekawe alternatywy. Same gui w meecedesie też mi się wydaje że ma więcej funkcjonalności. Zaimplementowane AI, które samo ustawi kiedy włączyć klimatyzację na podstawie wcześniejszych wyjazdów, asystent który zapytany o pogodę czy też warunki narciarskie odpowie ci oraz wyświetli odpowiednie dane na ekranie, augmented reality które narysują ci strzałki na obrazie z kamery w którą ulicę masz skręcić czy też kamery 360. No wybacz jak dobre gui w tesli by nie było to w Mercedesie też działa świetnie, nie laguje. No dobra był jeden dzień, że nie umiał wyznaczyć trasy z uwzględnieniem ładowarek… ale tutaj wchodzi na białym koniu concierge. Naciskam przycisk, auto samo dzwoni na infolinię, gdzie po chwili zgłasza się miła pani i już wszystko wiem. Przydało mi się to też raz jak wbił mi się gwóźdź w oponę. Nacisnąłem przycisk, przyjechali z lawetą i odebrali auto.

 

no i wallboks tesli. To osobna historia. Tak zrytego, niedziałającego softu to ja dawno nie widziałem. Ogólnie mam 2 wallboksy od tesli, ten w garażu działa ok, raz ustawiony, nie mam zastrzeżeń ale drugi jest zamontowany w hali bez zasięgu WiFi ani nawet GSM. Z apki tesli do wallboksa się nie połączysz żeby zmienić tryb dostępu albo pobrać historie ładowania. Nie bo nie no bo przecież w tesli nikt nie przewidział że istnieje coś takiego jak hale podziemne gdzie może nie być internetu. No a żeby zmienić tryb dostępu to… trzeba wejść w tryb serwisowy. Poprzednio robiło się to przez przeglądarkę (co czasami potrafiło nie działać) no ale teraz tesla zmieniła podejście i wypuściła apke tesla one. To jest dopiero gniot. Nie odpalisz apki jak nie masz dostępu do neta, także jak chcesz coś zrobić to najpierw rundka na dwór, odpalenie apki a następnie z odpaloną apka spacer do garażu lol 😀

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adam, fajnie napisałeś o fajnosci M2 😀

Cała reszta jest po prostu smutna,  bo BMW powinno zachwycać, tu nie może być kompromisów.

A gdzie to premium się podziało???

Dla mnie premium to np brak kluczyka a nie skóra na desce itd

Jestem fanem BMW, ale nie jestem zaslepiony.

Podsumowując, Adam ja wiedziałem, że tak będzie, że będziesz wieoma rzeczami rozczarowany. Ciekaw jestem jak to będzie na codzień,  raz prostota Tesli, a raz skompilowanie BMW

 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słonik wiesz dlaczego w BMW są opina przyciski na kierownicy, a w Tesli nie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
36 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Adam, fajnie napisałeś o fajnosci M2 😀

 

6-7 letnie M2, dokladnie takie jak Twoja, sa dzis w NO drozsze niz nowki i4 M50 i nie podejrzewam zeby za 5-10 lat sytuacja jakos znaczaco sie zmienila.

Zadbane E90 z V8 sprzed 15 lat kosztuje tyle co roczne-2 letnie i4 M50 w NO

2,5 tonowy sedan w segmencie D z zalozenia ciezko zeby byl "fajny", niewazne ile tam sie KM upcha.

Mi ogolnie ciezko sklasyfikowac i4 M50, ani to auto do zabawy (za duze, za ciezkie), ani na dalsze trasy (slaby zasieg, tragicznie malo miejsca z tylu i w bagazniku).

Use case to chyba takie wlasnie ladne wozidlo do pracy coby w miare komfortowo jezdzic i przycisnac od czasu do czasu spod swiatel.

Zeby nie bylo ze tylko narzekam - zawsze wybral bym tego elektryka przed kazdym Volvo, Polestarem, Nissanem czy innym EQE ^^

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Na BMW to nawet na siłę musisz psioczyć żeby całkowicie po 3 latach na głupka tu nie wyjść a do eqe to musiałbyś jednak całkiem sporo dołożyć, nie ta półka, nie ta liga 👍
 

@Krissnie ma dlatego no tesla podziadowala na nich. Przyciski sa 100 razy lepsze pod względem user experience od nawet najlepszego tableta. Można je wyczuć pod palcami, czujesz click nie patrząc, nie oślepiają tak w nocy jak ekran no i zawsze są w tym samym miejscu  nie bez powodu nawet w dzisiejszych czasach wszystkie klawiatury komputerów do pracy mają przyciski mechaniczne.

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, słonik40 napisał(a):

 

@Krissnie ma dlatego no tesla podziadowala na nich. Przyciski sa 100 razy lepsze pod względem user experience od nawet najlepszego tableta. Można je wyczuć pod palcami, czujesz click nie patrząc, nie oślepiają tak w nocy jak ekran no i zawsze są w tym samym miejscu  nie bez powodu nawet w dzisiejszych czasach wszystkie klawiatury komputerów do pracy mają przyciski mechaniczne.

Ja się pytałem dlaczego na kierownicy Tesli nie ma opisanych rolek, a nie czy lepsze są przyciski od tabletu.

Ano jest tak dlatego,  że funkcje tych rolek są zmieniane przez Tesle w miarę potrzeb, możliwości, rozwoju, a w BMW jak kupisz tak masz do końca życia auta.

To samo robi może robić ekran, zmieniać się. 

Co kto lubi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

@Kriss33 dla mnie to jest bzdura nad bzdury, tak jakby ci ktoś na klawiaturze co jakiś czas funkcjonalność klawiszy znienial. Do zmieniających się rzeczy wystarczy dodać programowalne/dodatkowe przyciski, przecież zawsze będziesz potrzebował zmienić głośność czy odebrać telefon, zamknąć, otworzyć szybę, zmienić pozycję lusterek, zamknąć odsłonić szyberdach czy zasłonić roletę, wyregulować wycieraczki czy mignąć długimi światłami. 

Edytowane przez słonik40
Opublikowano

Adam, nie pozostaje nic innego jak współczuć podjęcia kiepskiej dla siebie decyzji o zakupie nieodpowiedniego dla siebie samochodu. Nie każdemu przecież musi się podobać. 

Najgorzej, że wiedziałeś o tych wszystkich bolączkach przed zakupem. Mam nadzieję, że w pozostałych aspektach życia podejmujesz trafniejsze decyzje.

  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No a co najlepsze to mógł kupić podobną lepszą tm3 long range po liftingu i to taniej lub performance w podobnych pieniądzach 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, słonik40 napisał(a):

No a co najlepsze to mógł kupić podobną lepszą tm3 long range po liftingu i to taniej lub performance w podobnych pieniądzach 😀

sloniku, nie podniecaj sie tak, to tylko samochody, dzis sa, jutro ich nie ma, nikt sie z tym na cale zycie nie zeni przeciez 😜

Hybryde F30 330e mialem moze rok czasu, e-Golfa kilka miesiecy, TM3 SR+ znowu niecaly rok, jak mi i4 bedzie mocno wadzic to je sprzedam jeszcze przed koncem roku i chetnie wroce do nowej TM3P czy czegos zupelnie innego.

W miedzy czasie bede mial za to mozliwosc z pierwszej reki potestowac ta premium technologia BMW AD 2024, @BMFun tyle np opowiadal tutaj o szyfrowaniu UWB i o tym jak BMW martwi sie o bezpieczenstwo i dba o klientow - teraz juz wiem z pierwszej reki jak bardzo dba, rownie dobrze jak wiedza ze w PL sie kradnie auta z CA na gameboya to moze powinni tez zrezygnowac z CA? 🤣

PS. EQE na kierownicy ma te haptyczne gowno i gladziki, jak Ty to nazywasz wygodniejszym rozwiazaniem od rolek to wypada mi sie tylko usmiechnac pod nosem ^^

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiele osób uważa, że Tesla jest biedna, bo ma mało przycisków i 1 ekran. Ta prostota jest rewelacyjna. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adam jak skóra na siedzeniach? Czuć premium?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja się niczym nie podniecam ale bawi mnie to że plułeś na bmw, śmiałeś się że ma dziesiątki znaczków M a teraz sam jeździsz obklejony tymi znaczkami 😀 nie wstydzisz się jiuz? Nie przeszkadza ci to? Poza tym ile się tu naczytaliśmy jak to tesla się zmienia w trakcie użytkowania i staje się lepsze a w praktyce wymieniasz auta po takim samym czasie użytkowania jak każde inne. Wygląda na to że jednak nie ma to najmniejszego znaczenia bo klient i tak się znudzi i następnym razem kupi coś innego. Pisałem ci o tym wielektronie że i tak się znudzisz i będziesz szukał odmiany to się ze mnie naśmiewałeś że robią tak tylko ci którym zależy żeby sąsiad widział najnowsza budę na podjeździe 😀

co do haptycznych przycisków to z początku też mi się wydawały badziewne ale po krótkim czasie jest to swietne rozwiązanie. Przyciski te nie sa w 100 procentach haptycznd ale są połączeniem fizycznego przycisku z haptyka. Kilka haptycznyxh przycisków jest pogrupowanych w jeden fizyczny. Jak wciskasz cokolwiek to haptyka wie który nacisnąłeś a że panel ugina się i klika jak zwykły przycisk to czuję także pod palcami fizyczny klik. Haptyka z kolei fajnie sprawdza się w sliderach do głośności czy tempomatu. Wystarczy smyrnac palcem w jedną bądź drugą stronie aby szybko zgłośnić lub ściszyć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Adam jak skóra na siedzeniach? Czuć premium?

Nie mam skory, wzialem z premedytacja ten nowy pikowany/oddychajacy czerwony sensatec zeby zobaczyc jak to w praktyce wyglada w porownaniu do Tesli.

Ma swoje wady bo nie pachnie tak ladnie jak naturalna skora i tak jak ktos tu wspominal traci sie nie wiadomo czemu pompowanie boczkow (ech, ta slynna personalizacja BMW ^^) ale ogolnie jestem zadowolony, wyglada lepiej niz w Tesli musze przyznac (chociaz same fotele nie sa tak komfortowe).

5 minut temu, słonik40 napisał(a):

Ja się niczym nie podniecam ale bawi mnie to że plułeś na bmw, śmiałeś się że ma dziesiątki znaczków M a teraz sam jeździsz obklejony tymi znaczkami 😀 nie wstydzisz się jiuz? Nie przeszkadza ci to?

Znaczki ///M na tym aucie to jedna wielka cyganska wiocha, mowilem o tym wielokrotnie i zdania nie zmienilem.

Nie bylo mozliwoscie rezygnacji z nich niestety przy konfigurowaniu auta a odklejac ich na pewno nie bede.

Z powodu gownianej personalizacji BMW musialem zrezygnowac z czerwonych zaciskow hamulcowych (a ladnie by sie komponowaly z tym czerwonym detalem na kierownicy i czerwona tapicerka) bo razem z czerwonymi zaciskami byly przymusowo te wiesniackie pasy z przeszyciami "///M" 🤮

 

PS. "Slidery" do klimatyzacji czy nie daj boze do glosnosci (🤮) dla mnie to automatyczny deal-breaker w aucie, przyciski to juz zlo, slidery (jak w MB czy u VW) to najgorsze gowno jakie swiat widzial i nie mam problemu ze Ci pasuja, to moja osobista opinia.

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
39 minut temu, adamjttk napisał(a):

W miedzy czasie bede mial za to mozliwosc z pierwszej reki potestowac ta premium technologia BMW AD 2024, @BMFun tyle np opowiadal tutaj o szyfrowaniu UWB i o tym jak BMW martwi sie o bezpieczenstwo i dba o klientow - teraz juz wiem z pierwszej reki jak bardzo dba, rownie dobrze jak wiedza ze w PL sie kradnie auta z CA na gameboya to moze powinni tez zrezygnowac z CA? 🤣

Wziąłeś liftingowane stare auto - premiera 2020, a biorąc pod uwagę że bazuje na modelu 3, to w praktyce z 2018 roku i dziwisz się że nie ma w nim najnowszych rozwiązań typu UWB. BMW ma ze 40 modeli, a Tesla tylko 4, a i tak nie możemy się doczekać liftingu modelu Y, który wyjdzie co najmniej 2 lata po liftingu TM3. Ciebie znudziła TM3, więc szukasz zmian. Być może Słonik ma rację i to Ty najbardziej przywiązujesz wagę do metek i tego co sąsiad powie - w sumie widzi Tesle jedną, potem drugą, teraz BMW, więc to może o to chodzi? 🙂 Jak już sąsiedzi opatrzą się nowym BMW, będziesz mógł z satysfakcją wrócić do Tesli i wszystkim dookoła mówić że gardzisz BMW i to produkt za słaby dla Twoich potrzeb i jesteś ponad tym 🙂 

13 minut temu, adamjttk napisał(a):

Nie mam skory, wzialem z premedytacja ten nowy pikowany/oddychajacy czerwony sensatec zeby zobaczyc jak to w praktyce wyglada w porownaniu do Tesli.

Ma swoje wady bo nie pachnie tak ladnie jak naturalna skora i tak jak ktos tu wspominal traci sie nie wiadomo czemu pompowanie boczkow (ech, ta slynna personalizacja BMW ^^) ale ogolnie jestem zadowolony, wyglada lepiej niz w Tesli musze przyznac (chociaz same fotele nie sa tak komfortowe).

Podziękuj Tesli, która wymusza na rynku konkurowanie ceną i zjazd z jakością, żebyś mógł za te 600k NOK kupić nowe BMW. Ty naiwnie myślisz że producent obniży cenę kosztem swoich zysków i marży? Biadolisz że BMW drogie, a jak ceny obniży kosztem wyposażenia, jakości, to biadolisz na to.

 

13 minut temu, adamjttk napisał(a):

naczki ///M na tym aucie to jedna wielka cyganska wiocha, mowilem o tym wielokrotnie i zdania nie zmienilem.

Nie bylo mozliwoscie rezygnacji z nich niestety przy konfigurowaniu auta a odklejac ich na pewno nie bede.

Z powodu gownianej personalizacji BMW musialem zrezygnowac z czerwonych zaciskow hamulcowych (a ladnie by sie komponowaly z tym czerwonym detalem na kierownicy i czerwona tapicerka) bo razem z czerwonymi zaciskami byly przymusowo te wiesniackie pasy z przeszyciami "///M" 🤮

Wielkie wyrazy współczucia że dokonałeś nietrafionego wyboru. Jeszcze na tym forum nie słyszałem tak niezadowolonego użytkownika nowego auta odebranego z salonu. Myślisz że użytkownicy forum doznają olśnienia i sprzedadzą po tym swoje BMW i pobiegną z pieniędzmi w zębach do salonu Tesli głosując tam swoim portfelem?

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
23 minuty temu, BMFun napisał(a):

 

Podziękuj Tesli, która wymusza na rynku konkurowanie ceną i zjazd z jakością

Cieszę się, że mi ta jakość Tesli pasuje, bo inaczej bym ciągle o tym ględził. Co gorsza musiałbym drugie tyle wyłożyć, żeby być zadowolonym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Kriss33 Bo w przypadku tesli nie wypada mówić o dziadowaniu i oszczędnościach producenta. Wtedy nazywa się to ekologia i minimalizm 

  • Moderatorzy
Opublikowano
Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

wiesniackie pasy z przeszyciami "///M"

Akurat dzisiaj zwróciłem uwagę na te pasy w F90 M5 kolegi i nie wiem co w nich wieśniackiego, nie rzucają się w oczy te paski, miły akcent.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

W dodatku w PL są częścią pakietu m pro i nie trzeba tego brać 😀 sportowy układ hamulcowy do dostojnego poruszania się też raczej nie jest potrzebny 😀Znaczki też można zdjąć ale jednak z jakiegoś powodu zostały 😀

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Randall napisał(a):

Akurat dzisiaj zwróciłem uwagę na te pasy w F90 M5 kolegi i nie wiem co w nich wieśniackiego, nie rzucają się w oczy te paski, miły akcent.

Ja mam te pasy w x5 i mi się podobają, bo takie ładne, ale dyskretne. Teraz za to już wiem że powinienem czuć do nich obrzydzenie.

image.thumb.png.22b5f122c24456840dc0249f41f8b02a.png

Edytowane przez BMFun
  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 7.08.2024 o 15:59, Kriss33 napisał(a):

Jestem ma jednej z Greckich wysp. Jeżdżą tu skutery elektryczne. Szokujące jest dla mnie, że brak tego hałasu mi się bardzo spodobał. Co raz gorzej że mną czy co?

Adam pisałeś, że w Norwegii pływają elektryczne statki. Tutaj są diesle i okrutnie hałasują. Jak najszybciej powinny trafić na śmietnik...

Pamiętam jak kilka lat temu jedliśmy pizzę w centrum Neapolu. Irytująco głośne skutrerki były wszędzie, dźwięk był bardzo natarczywy i na tyle głośny, ze nie dało się normalnie rozmawiać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, wirgilien napisał(a):

Pamiętam jak kilka lat temu jedliśmy pizzę w centrum Neapolu. Irytująco głośne skutrerki były wszędzie, dźwięk był bardzo natarczywy i na tyle głośny, ze nie dało się normalnie rozmawiać.

No dokładnie.  Co innego jakiś Harley, ale te skutery są okropne jak chcesz wypoczywa, słuchać szumu fal. Dzisiaj byłem trochę w mieście I jeżdżą te elektryczne. No jestem pod mega wrażeniem jak przejeżdżają bez dźwięku. W Polsce tego nie widziałem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

W Polsce też są, nawet można je wypożyczyć ale generalnie przez kiepski klimat to skuter nie jest u nas najpopularniejszym środkiem transportu. Ludziom już chyba bardziej do gustu przypadają rowery i hulajnogi elektryczne, tego to pełno w dużych miastach.

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, słonik40 napisał(a):

W dodatku w PL są częścią pakietu m pro i nie trzeba tego brać 😀 sportowy układ hamulcowy do dostojnego poruszania się też raczej nie jest potrzebny 😀Znaczki też można zdjąć ale jednak z jakiegoś powodu zostały 😀

Nie wiem czy nie rozumiesz czy co, pakiet mpro to kombo -> czerwony lakier na zaciskach hamulcowych + wsiowe kolorowe pasy bezpieczenstwa + pociemnione klosze.

Samych czerwonych zaciskow nie dostaniesz (domyslnie w i4 m50 sa juz sportowe niebieskie) --> ot ta slynna "personalizacja"

4 godziny temu, Randall napisał(a):

Akurat dzisiaj zwróciłem uwagę na te pasy w F90 M5 kolegi i nie wiem co w nich wieśniackiego, nie rzucają się w oczy te paski, miły akcent.

No nie, imho jedyny kolor tapicerki na ktorym nie wygladaja tragicznie to czarny, cala reszta to WG MNIE dramat i estetyczna tragedia

snip1.png

snip2.png

snip3.png

5 godzin temu, BMFun napisał(a):

Wziąłeś liftingowane stare auto - premiera 2020, a biorąc pod uwagę że bazuje na modelu 3, to w praktyce z 2018 roku i dziwisz się że nie ma w nim najnowszych rozwiązań typu UWB.

No to jest wada BMW i wielu legacy o ktorej tu mowilismy nieraz, cykl zycia auta to 6 lat minimum, lifty to glownie inne zderzaki czy ksztalt lamp, auta sa nierzadko stare juz w momencie premiery co jest kuriozum.

Plaid bazuje na 10 letnim modelu i jakos nie przeszkadza mu to w posiadaniu najnowszego hardware kiedy tylko jest dostepny, wg Twojej logiki to niemozliwe przeciez.

W TM3 to samo, pojawil sie Ryzen to z miesiaca na miesiac zastapil Atoma, tlumaczenie BMW z tym UWB jest zenujace wg mnie, mozesz sobie gadac do woli, mam swoje zdanie wyrobione.

5 godzin temu, BMFun napisał(a):

Tesla tylko 4, a i tak nie możemy się doczekać liftingu modelu Y, który wyjdzie co najmniej 2 lata po liftingu TM3.

Ptaszki cwierkaja ze bedzie 95kWh bateria w nowym modelu Y, moze stad opoznienie.

Poza tym porownywanie Tesli do BMW gdzie ta pierwsza to firma swiezynka w fazie gwaltownego rozwoju do BMW, ktore ma 30 fabryk rozsianych na swiecie, jest niezbyt rozsadne ^^

5 godzin temu, BMFun napisał(a):

Być może Słonik ma rację i to Ty najbardziej przywiązujesz wagę do metek i tego co sąsiad powie - w sumie widzi Tesle jedną, potem drugą, teraz BMW, więc to może o to chodzi?

Ale wiesz ze w NO Tesle maja praktycznie wszyscy? U mnie na ulicy jest z 10 modeli Y, praktycznie wszyscy sasiedzi juz sobie pokupowali, szpan okrutny, nie ma co ^^

To samo Ci chcialem napisac jak kilka postow temu pisales (post o zadowoleniu z zakupionych aut i ich polecaniu) ze Tesle kupuja tylko bardzo swiadomi uzytkownicy, co rozpatruja dziesiatki aspektow, rozkladaja wszystko na czynniki pierwsze i dlatego miazdzaca wiekszosc jest zadowolona.

Przeciez to jakas atomowa bzdura, Kowalski idzie do sklepu z jakims budzetem, widzi jakie auta maja osiagi, jak sa wyposazone, co po ulicach jezdzi (co ludzie kupuja) i wybiera po prostu Tesle i o dziwo jezdzi zadowolony pomimo setek tutaj bzdur ktore czlowiek czyta, jak to zle ekrany, jak to zle czujniki parkingowe, jak to zle wycieraczki, jak to dachy odpadaja --> a pozniej konsternacja bo auta jest o dziwo fajne. I niedrogie. I nie wymaga przegladow. I latwo kupic etc etc etc

A mimo to prawie nikt na nie nie narzeka i wszyscy polecaja.

Ja wiem ze dla Ciebie to trudne do zrozumienia i szukasz teorii spiskowych, ze wszyscy to tesla fanboje, ze bjorny podkupione, ze sie ludzie nie znaja. No coz, kazdy ma prawo do swojej opinii ^^

5 godzin temu, BMFun napisał(a):

Jak już sąsiedzi opatrzą się nowym BMW, będziesz mógł z satysfakcją wrócić do Tesli i wszystkim dookoła mówić że gardzisz BMW i to produkt za słaby dla Twoich potrzeb i jesteś ponad tym 🙂 

Pisalem Ci ostatnio, takimi postami pokazujesz tylko jaka masz slome w butach, i jezdzenie X5M tego nie zmieni.

5 godzin temu, BMFun napisał(a):

Podziękuj Tesli, która wymusza na rynku konkurowanie ceną i zjazd z jakością, żebyś mógł za te 600k NOK kupić nowe BMW. Ty naiwnie myślisz że producent obniży cenę kosztem swoich zysków i marży? Biadolisz że BMW drogie, a jak ceny obniży kosztem wyposażenia, jakości, to biadolisz na to.

Przeciez BMW nie konkuruje z Tesla, od 4 lat tu czytam, ze BMW to marka premium a Tesla konkuruje z Toyota, zdecyduj sie bo sie miotasz w argumentach ^^

Slonik przeciez sto razy pisal ze klient "premium" nie robi cross shopingu w salonie Tesli bo tam chodza ludzie od Skody czy Renault tylko ^^

Nie wiem o jakim "biadoleniu" piszesz gdy pisalem sto razy, ze BMW po prostu jest nie warte ceny jaka sobie poboznie spiewaja za swoje elektryki (dajac jednoczesnie po 20% upustow czy dojac za 30 stronicowe cenniki) gdy jednoczesnie oferuja zenujaca technologie i dziaduja na wszystkim zaczynajac od platformy i ich Kia czy Hyundai zawstydza technologicznie. Oczywiscie takze pisalem ze rzeczywistosc ich bardzo szybko zweryfikuje i oczywiscie to sie dzieje --> personalizacja znika, jakosc premium znika, ceny spadaja, jak przychodzi do konkurowania z Tesla czy chinczykami to sie szybko okaze ile tak naprawde jest warte BMW. I w NO juz widac, jest warte tyle co Tesla czy niewiele drozsze od jakiegos Chinczyka pokroju BYD.

Wielokrotnie tez tu pisalem, ze jak obnizyli ceny do poziomu TM3 to jak ktos jest fanem marki to moze sie pochylic nad oferta jak mu nie przeszkadzaja mankamenty ktorych jest MNOSTWO.

I to czy jezdze i4 czy nim nie jezdze nie ma zadnego znaczenia - wady to wady, zalety to zalety.

5 godzin temu, BMFun napisał(a):

Wielkie wyrazy współczucia że dokonałeś nietrafionego wyboru. Jeszcze na tym forum nie słyszałem tak niezadowolonego użytkownika nowego auta odebranego z salonu. Myślisz że użytkownicy forum doznają olśnienia i sprzedadzą po tym swoje BMW i pobiegną z pieniędzmi w zębach do salonu Tesli głosując tam swoim portfelem?

Jedyne co mysle to to, ze Ci sie znowu ulewa.

Wez moze na jakies wakacje wyjedz bo przechodzisz jakis gorszy okres ewidentnie, pozdrawiam serdecznie!

 

/tryb szydery

Moze te Twoje ulewajace sie posty sa wynikiem wyceny pikujacych akcji BMW ktore posiadasz?

sorry nie moglem sie powstrzymac 😉

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Adam przesiadasz sie teraz na codzień pomiędzy Teslą Y, a BMW i4. Czy Ty widzisz tą gorszą jakość Tesli, której ja nie dostrzegam? Czy czujesz lepszą jakość w BMW?

Pytam całkowicie serio bez żadnych złośliwości. 

Edytowane przez Kriss33

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.