Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mat Watson model 3 performance

Cytat

 

He said if he was to buy a Model 3, he'd probably just get the Long Range version, which is still very quick, offers longer range (duh) and is considerably cheaper than its Performance sibling. Meanwhile, he said a BMW M2 is a better driver's car. 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adam jak przyjedziesz BMW do Polski to się będziesz wyróżniał   😀

  • Moderatorzy
Opublikowano

Chyba nie, u mnie na końcu świata parę kilometrów od wschodniej granicy pod firmą sąsiadów stoją 3 szt I4 😄 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, słonik40 napisał(a):

he said a BMW M2 is a better driver's car.

 

Kurde przegapiłem taki fajny wpis 😀dzięki Słonik

Edytowane przez Kriss33
Opublikowano
22 godziny temu, Randall napisał(a):

Chyba nie, u mnie na końcu świata parę kilometrów od wschodniej granicy pod firmą sąsiadów stoją 3 szt I4 😄 

A Tesli ile?

Opublikowano (edytowane)

Cena BMW i3 w Chinach spadła z 45kEUR to 24k EUR z powodu konkurencji

 

Edytowane przez wirgilien
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

O stary, piekny filmik, najlepszy tekst pana Chinczyka - ''nie we wszystkim BMW jest gorsze od zeekera, dzieki spalinowej platformie z tylu jest wygodniej''  rotfl

On mowi wszystko to co ja tu mowie od 4 lat - na dzisiaj rozwiazania bmw sa archaiczne w elektrykach, to sa juz lata zaniedban w stosunku do tesli czy teraz juz do chinczykow. Teraz jest panika, makabryczne ciecie kosztow bo za mityczne ''premium'' malo kto chce doplacac bo jaki jest kon kazdy widzi.

Na koniec jest jak zawsze - tam gdzie jest prawdziwa konkurencja - klient po prostu glosuje portfelem i bmw jak chce sprzedawac elektryki to rowna do szeregu - w chinach to jest 100k pln za ta starodawna elektryczna 3-er, w norwegii to jest 200k pln za najnowsze i4 m50 (ktore w dniu premiery jest juz archaiczne w sumie i jedzie jedynie na odcinaniu kuponow marki)

Ceny elektrykow w Europie sa teraz abstrakcyjne i utrzymywane jedynie politycznie, EU i US ratuja sie poki co jedynie clami.

Kupowanie dzisiaj jakichs iD3 za 200k PLN czy i4 M50 za 400k PLN to jest jakas abstrakcja, utrata wartosci tych aut bedzie gigantyczna. W NO Porsche Taycany Turbo 3-4 letnie z mikro przebiegami chodza ponizej 300k PLN gdzie nowe sa po 800k PLN, ale hej, powodzenia w sprzedazy

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

spada, wiec zgodnie z obietnicą wklejam

image.png.40074a1299f412758d689a03ef6b5a27.png

  • Moderatorzy
Opublikowano
11 godzin temu, klakierek napisał(a):

A Tesli ile?

Kilka sztuk + pełno przybyłych z UA

Opublikowano
W dniu 11.07.2024 o 19:17, adamjttk napisał(a):

O stary, piekny filmik, najlepszy tekst pana Chinczyka - ''nie we wszystkim BMW jest gorsze od zeekera, dzieki spalinowej platformie z tylu jest wygodniej''  rotfl

On mowi wszystko to co ja tu mowie od 4 lat - na dzisiaj rozwiazania bmw sa archaiczne w elektrykach, to sa juz lata zaniedban w stosunku do tesli czy teraz juz do chinczykow. Teraz jest panika, makabryczne ciecie kosztow bo za mityczne ''premium'' malo kto chce doplacac bo jaki jest kon kazdy widzi.

Na koniec jest jak zawsze - tam gdzie jest prawdziwa konkurencja - klient po prostu glosuje portfelem i bmw jak chce sprzedawac elektryki to rowna do szeregu - w chinach to jest 100k pln za ta starodawna elektryczna 3-er, w norwegii to jest 200k pln za najnowsze i4 m50 (ktore w dniu premiery jest juz archaiczne w sumie i jedzie jedynie na odcinaniu kuponow marki)

Ceny elektrykow w Europie sa teraz abstrakcyjne i utrzymywane jedynie politycznie, EU i US ratuja sie poki co jedynie clami.

Kupowanie dzisiaj jakichs iD3 za 200k PLN czy i4 M50 za 400k PLN to jest jakas abstrakcja, utrata wartosci tych aut bedzie gigantyczna. W NO Porsche Taycany Turbo 3-4 letnie z mikro przebiegami chodza ponizej 300k PLN gdzie nowe sa po 800k PLN, ale hej, powodzenia w sprzedazy

 

 

Neue Klasse się zbliża, wystarczy poczekać 2 lata do odebrania samochodu...
Legacy powoli uczy się wydajności energetycznej  - nowy Taycan 4s zużywa 18kwh gdy na tej samej trasie poprzedni Taycan zużyłby 25kWh.
od około 28:00 https://podcast.techlove.pl/odcinek-247-o-samochodach/

 

Oby BMW się nie zainspirowało - Peugeot po 6mc wyłączył aplikację do sterowania ładowaniem i komfortem auta. Chcesz mieć? 12 EUR/mc...

https://francuskie.pl/kupil-nowego-elektrycznego-peugeot-2008-po-szesciu-miesiacach-stracil-zdalne-sterowanie/

Opublikowano
7 godzin temu, wirgilien napisał(a):

Oby BMW się nie zainspirowało - Peugeot po 6mc wyłączył aplikację do sterowania ładowaniem i komfortem auta. Chcesz mieć? 12 EUR/mc...

https://francuskie.pl/kupil-nowego-elektrycznego-peugeot-2008-po-szesciu-miesiacach-stracil-zdalne-sterowanie/

BMW bylo prekursorem podobnych głupot, dosyć szybko się z tego wycofali. Peugeot niedługo to samo zrobi.

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nowe A5 (dawne A4) wyglada identycznie jak i4/4er GC lol

.

Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Nowe A5 (dawne A4) wyglada identycznie jak i4/4er GC lol

Przede wszystkim, nowe A5 jest zbudowane na zupełnie nowej platformie grupy Volkswagena, dedykowanej wyłącznie autom, olaboga, spalinowym.

Co więcej - nowa platforma dostępna jest z "ARCHAICZNYM, KLEKOCZĄCYM, W OGÓLE JAK MOŻNA TYM JEŹDZIĆ SKORO MAMY ELEKTRYKI", dieslem. A przecież miały odejść w zapomnienie, wyparte przez "przewagę technologiczną" elektryków 🤡

To świetnie pokazuje jak odwraca nam się trend. Rządy kilka lat dotowały elektryki, to i była sprzedaż. Aktualnie sprzedaż elektryków jest katastrofalna, spadek wartości taki że zawstydza nawet limuzyny w stylu S-klasa, słynące do tej pory z najwyższej utraty wartości. Generalnie nikt tego nie chce 😂

Ban na elektryki od 2035 to mrzonka i producenci już się zorientowali, w przeciwnym razie nikt nie inwestowałby takich pieniędzy w rozwój platform spalinowych. Nawet FIAT i jego mała 500 jest budowana tak, żeby w razie czego można było wsadzić do niej silnik spalinowy. A podobno małe miejskie auta to już w ogóle tylko na prąd ma sens.

Edytowane przez TheApocalypse
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jako, że jestem dociekliwy  to zapytałem moich kolego, którzy ostatnio kupili nowe auta spalinowe dlaczego nie elektryk? Każdy odpowiedział tak samo, no jeszcze nie. 

Ludzie nie kupują tego czego nie znają a nawet nie próbują tego poznać. 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, TheApocalypse napisał(a):

To świetnie pokazuje jak odwraca nam się trend. Rządy kilka lat dotowały elektryki, to i była sprzedaż. Aktualnie sprzedaż elektryków jest katastrofalna, spadek wartości taki że zawstydza nawet limuzyny w stylu S-klasa, słynące do tej pory z najwyższej utraty wartości. Generalnie nikt tego nie chce 😂

Z pewnoscia 🙂

https://www.virta.global/global-electric-vehicle-market

 

 

global%20electric%20car%20fleet%202023.w

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale co ty Adam wklejasz? Flota na pewno będzie rosła bo ev są bardzo na większą skalę dopiero od kilku lat na rynku więc na złom jeszcze nic nie idzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Miła niespodzianka ostatnio. Karta Mercedes działa pod Lidlem 😀

 

Edytowane przez słonik40

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.