Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla lubiących motoryzację polecam ocenę organoleptyczną , a forumowym ekspertom zostawmy egzaltację, wykresy, życiorysy jakichś prezesów i  filmiki z yt, niech się cieszą
👻

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Słonik powinien zostać recenzentem aut, każdy by się dowiedział jak jest  😀

Recenzentem? Prosze Cie, nie doceniasz slonika.

Ja bym go prezesem Tesli zrobil, wie wszystko najlepiej, zna sie na wszystkim najlepiej, az dziwne ze technologii rakiet Spacex nie komentuje 😄

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttkmoze ja o czymś nie wiem to mnie oświeć. Jakie nowinki technologiczne wnosi cybetruck i jakie płyną z tego korzyści?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, słonik40 napisał(a):

@adamjttkmoze ja o czymś nie wiem to mnie oświeć. Jakie nowinki technologiczne wnosi cybetruck i jakie płyną z tego korzyści?

Odpowiem z przekora.

Jak wszyscy wiemy Apple jest jedna z najbardziej wartosciowych firm na swiecie a ich Iphony generuja lwia czesc zyskow firmy.

Wymien prosze nowinki technologiczne Iphona 15 Pro w porownaniu do konkurencji oraz do poprzedniego modelu oraz napisz jakie plyna z tego korzysci.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mam z tym żadnego problemu. Apple to cały ekosystem. Przykład:  Strzelasz fotkę iPhonem, za minutę ogoladasz ja na lapku czy też kompie nie robiąc nic. Dodajesz kartę kredytową w telefonie. Nie ma problemu zegarkiem też zapłacisz. Do tego idziesz no biegac czy jeździć na rowerze. Pokonujesz kilka metrów a zegarek np już wie że biegniesz i wystarczy że potwierdzisz że chcesz zarejestrować trening. Wracasz do domu i pięknie oglądasz statystyki czy to na tablecie czy komputerze czy iPhone. Co daje 15 pro? Użytkowałem 12, 13 pro max i 15 pro. Żona ma 14 a córka miała praktycznie wszystkie od 5s. Organoleptycznie powiem ci że te telefony nie różnią się prawie ze niczym. Po prostu jak kupuje telefon kupuje najnowszy bo ma najdłuższe softwarowe wsparcie. Na pewno iPhone wyróżnia się płynnością działania nawet po kilku latach użytkowania, względem konkurencji która po roku potrafi się zacinać. Z trwałością bywa różnie, w niektórych potrafił odpaść kawałek ekranu po upadku, 12 zrobiła się zielona po dwóch latach (ekran) no ale no właśnie. Przyzwyczajenie oraz integracja bo mam już i zegarek i iPad no więc i iPhone najbardziej pasuje. No i jest jeszcze wow factor. Telefony są po prostu ładne i świetnie wykonane.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Karty płatnicze nie przechodzą z iPhone na Apple Watch automatycznie niestety, każdą trzeba manualnie zatwierdzić na zegarku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiesz co @Randallmoże i tak być bo dawno temu konfigurowane i działają do dzisiaj. W każdym razie jak kupowałem stacja to przykładowo Samsung w PL nie obsługiwał nawet płatności. Garmin obsługuje ale np w garminie denerwuje mnie to że np szedłem na trening i zapomniałem włączyć rejestrację treningu i często przez to miałem je niezarejestrowane. Dla mnie to jest duże udogodnienie w Apple Watch.

 

no i ostatnio korzystam z jeszcze jednego fajnego feature. Karta kredytowa z polskiego banku podpięta pod Apple pay. Następnie zasilenie konta Revolut poprzez wpłatę Apple Pay, wymiana w Revolut waluty na obcą po dobrym kursie i płatność revolutem 👍 pewnie w androidaxh podobne features też już są no ale przyzwyczajenie i bycie pierwszym bierze górę. Jest jeszcze jedna zaleta iPhone. Lepiej trzymają wartość jak Samsungi więc jak ktoś się lubi bawić w odsprzedaże może mniej stracić 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sloniku, napisales dlugi post ale opisales firme Apple, nie Iphona 15 Pro tak jak prosilem.

Streszcze to tak --> ufasz marce Apple (renoma(!)) wiec kupujesz ich nowy produkt mimo ze niczym sie nie rozni ani od poprzednika (14 Pro) ani od konkurencji (np GalaxyS)

I to samo jest juz z Tesla --> ta firma ma taka renome obecnie w swiecie elektrykow, ze jak pomyslisz "elektryk", to podswiadomie przychodzi na mysl "Tesla".

Dlatego Cybertruck nie musi byc przelomowy, kupujacy (chetny na pickupa elektrycznego) wie ze bedzie mial topowe osiagi, topowy zasieg, swietne GUI a jak do tego dodasz hype (kosmiczny wyglad, kuloodporny, ze stali nierdzewnej, bedzie jezdzil po Marsie (rotfl ^^)) to masz kolejke chetnych).

Jak sie komus nie podoba idzie po Forda F150 elektrycznego, po Riviana -> wybor jest, klient standardowo zaglosuje portfelem.

 

PS. Widze, ze pomalu narracja sie zmienia na forum, jakos juz nikt nie chce komentowac jakosci BMW na przykladzie G60 w recenzji od Baka, nikt nie pisze o zaletach i4 M50 za 360k PLN (golas) wobec nowej TM3P za 245k PLN etc etc 😉

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 minut temu, słonik40 napisał(a):

Garmin obsługuje ale np w garminie denerwuje mnie to że np szedłem na trening i zapomniałem włączyć rejestrację treningu i często przez to miałem je niezarejestrowane.

Od lat to jest dostepne w Garminach lol

Move IQ Garmin: funkcje i możliwości | blog eAzymut.pl

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttkno chyba nie do końca zrozumiałeś. iPhone kupuje jako część ekosystemu. Jak mam już Watch i iPad to będzie z nimi najlepiej się zgrywał 😀dodatkowo przypomniałem sobie dlaczego ostatnie 2 to pro. Powód prozaiczny, popsuł mi się wzrok i nie widzę małych literek. W pro aparat jest lepszy i jak mam jakąś naklejkę (przykładowo ustawienia routera WiFi) to cykam fotkę i powiększam 😀z tego co pamiętam trym makro niezbyt sobie radził w zwykłym iPhone. Ale tak masz racje zaufanie do firmy jest duże.

 

co do nowego modelu 3 performance to o czym tu gadać? Zarówno i4 jak i performance ma swoje zalety i szczerze nie wiem który bym wybrał na dziś dzień. Obejrzał bym dwa i albo wziąłbym ten który się bardziej podoba albo tańszy (ale rozważając też ewentualną cenę sprzedaży) 😀 zależy też kto gdzie jeździ i jakie koszty ładowania.  Na pewno w tm3 przeszkadzał by mi brak rolety nad głową i brak kamer 360. W i4 nie wiem bo już to auto średnio pamiętam.

 

filmu baka szczerze mówiąc nie widziałem, auto średnio mnie interesuje a filmy jego gdzie w każdym tytule jest słowo  „czyli” średnio zachęcają 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A to ciekawe bo niby mam tak i nic mi się nie włącza 

IMG_1245.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zadziwiajace jak ta marka sie rozwinela przez ostatnie lata.

Mozna lubic/nie lubic Tesli ale elektryk w segmencie D ktory robi setke w 3 sekundy, w pelnym wyposazeniu za 245k PLN to naprawde zaje&*&*^ deal imho.

Jak sie Tesla Norge ogarnie w koncu z cena to zamowie sobie dokladnie takiego - czarny metalik z bialymi fotelami, bedzie odmiana od bialego z czarnymi fotelami ^^

Fajnie ze dali te grube lacze na tyl 275mm, na pewno bedzie to czuc na kierownicy.

GM2uB6XakAAveiO?format=jpg&name=large

GM2uB6UaMAA5BHS?format=jpg&name=large

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No lacze na pewno poczujesz w spadku zasięgu 😀swoją drogą była tu kilka tygodni temu dyskusja dot zasięgu Eqe 500 vs 43 amg. Fajnie to teraz na przykładzie modelu 3 widać. Nowszy podobno bardziej Aero model a zasięg mniejszy.

apropo laczy jeszcze. Kup elektryka, będzie tania eksploatacja mówili. Ix1 ma rok i po tym sezonie lacze będą do wymiany. Ciekawe jak długo wytrwają te w amg 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Sloniku, napisales dlugi post ale opisales firme Apple, nie Iphona 15 Pro tak jak prosilem.

Streszcze to tak --> ufasz marce Apple (renoma(!)) wiec kupujesz ich nowy produkt mimo ze niczym sie nie rozni ani od poprzednika (14 Pro) ani od konkurencji (np GalaxyS)

I to samo jest juz z Tesla --> ta firma ma taka renome obecnie w swiecie elektrykow, ze jak pomyslisz "elektryk", to podswiadomie przychodzi na mysl "Tesla".

Dlatego Cybertruck nie musi byc przelomowy, kupujacy (chetny na pickupa elektrycznego) wie ze bedzie mial topowe osiagi, topowy zasieg, swietne GUI a jak do tego dodasz hype (kosmiczny wyglad, kuloodporny, ze stali nierdzewnej, bedzie jezdzil po Marsie (rotfl ^^)) to masz kolejke chetnych).

Jak sie komus nie podoba idzie po Forda F150 elektrycznego, po Riviana -> wybor jest, klient standardowo zaglosuje portfelem.

 

PS. Widze, ze pomalu narracja sie zmienia na forum, jakos juz nikt nie chce komentowac jakosci BMW na przykladzie G60 w recenzji od Baka, nikt nie pisze o zaletach i4 M50 za 360k PLN (golas) wobec nowej TM3P za 245k PLN etc etc 😉

 

Ja tu widzę jak Tobie Adam zmieniła się narracja. To co mówisz o Tesli właśnie, to zawsze krytykowałeś mocno w BMW 🤣 Widać że Tesla przestała wprowadzać istotne usprawnienia, to zmieniłeś narrację że już kupuje się ją nie z powodu technologii a “zaufania do marki”. To dlaczego tak krytykujesz tutaj od 4 lat markę BMW?

Roznica między Apple a Tesla jest to, że Apple dodaje LiDAR (od 12 pro max), a Tesla zabiera. Innowacje Tesli to głównie obniżanie kosztów produkcji przez uproszczenia, zabieranie hardware itp i gonienie Toyoty w wolumenie sprzedaży i cenie, gdy tymczasem Apple czy BMW dokłada, rozwija technologicznie. Powoli to powoli, ale jednak.

Na dzień dzisiejszy kompletnie nie widzę przewag technologicznych nowej TM3 Plaid do i4 m50. Jedyne co widzę to kopiowanie przez Teslę tego co użytkownicy BMW lubią - wentylacja siedzeń, asymetryczne opony z tyłu, lepsze fotele, ambienty 🙂 Nawet utrudnienia użycia kierunkowskazów to próba upodobnienia do typowo ego użytkownika BMW 😉

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, BMFun napisał(a):

Na dzień dzisiejszy kompletnie nie widzę przewag technologicznych nowej TM3 Plaid do i4 m50.

Ja tam np widze jedna wyrazna ktora powinien rowniez zauwazyc kady PRAWDZIWY fan BMW i "ultimate driving machine" czy "sheer driving pleasure"

1,8 tony vs 2,3 tony 😉

Jakbym chcial jezdzic autem o masie 2,3 tony to bym sie wozil 7-er z V12 w longu ^^

 

A dla zobrazowania ile to jest 500kg extra --> wsadz do jakiejs 4-er dodatkowo (oprocz kierowcy) 6 doroslych mezczyzn, kazdy o wadze 85kg, i zobacz jak to wplynie na dynamike jazdy ^^

 

PS. Co do Cybertrucka - mnie to auto zupelnie nie interesuje, nawet nie wiem jaka tam technologie upchali. Wiem jedno, kupujac to auto nie mozesz byc introwertykiem bo przez nastepne 5 lat gdziekolwiek to auto sie nie pojawi (poza USA) - ludzie beda sobie robic z nim zdjecia i sobie pokazywac palcami. I pewnie to jest glownym powodem jego designu, ma byc wizytowka nowoczesnej firmy o ktorej sie ciagle mowi, kojarzyc sie z nowoczesnoscia, nieszablonowoscia, przelamywaniem stereotypow etc. Cos czym BMW bylo jeszcze kilkanascie, 20 lat temu zanim zrobilo sie zdziadziala firma robiaca wtorne produkty i oszukujac w miedzyczasie na emisjach spalin zupelnie jak VW. Zreszta, masz dzieciaki tak jak ja, spytaj z czym im sie kojarzy BMW a z czym Tesla. To one beda za 10 lat kupowac samochody 😉

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A do tego plagiat https://www.reddit.com/r/cybertruck/comments/e0gue1/may_i_present_the_citroën_karin_a_concept_car/#lightbox

 

@adamjttkchcesz pogadać o tesli z moją córką? Jak ją wkręcam że chce kupić Teslę to mówi że jestem nienormalny. BMW uwielbia ale głównie ze znaczkiem M a top dla niej to g klasa, 911, lambo czy też Ferrari 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
51 minut temu, słonik40 napisał(a):

A do tego plagiat https://www.reddit.com/r/cybertruck/comments/e0gue1/may_i_present_the_citroën_karin_a_concept_car/#lightbox

 

@adamjttkchcesz pogadać o tesli z moją córką? Jak ją wkręcam że chce kupić Teslę to mówi że jestem nienormalny. BMW uwielbia ale głównie ze znaczkiem M a top dla niej to g klasa, 911, lambo czy też Ferrari 😀

Moim w Tesli podoba się tylko tablet. Jak mówię, że dorzucę luzem tablet do innego, to zdecydowanie preferują marki typu Porsche, Lambo, Ferrari czy inne do których wzdychało ostatnio kilka pokoleń.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i mam fajne podsumowanie wątku, Porsche,  Ferrari,  Lamborghini są lepsze I fajniejsze od Tesli. 😀

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Opublikowano
47 minut temu, Kriss33 napisał(a):

No i mam fajne podsumowanie wątku, Porsche,  Ferrari,  Lamborghini są lepsze I fajniejsze od Tesli. 😀

Wcale nie, Adam i jego współkultyści wiedzą lepiej 😂 

Taki Wasz obraz właśnie jak się to czyta, klapki na oczach, kompletny brak autorefleksji i zrozumienia motoryzacji.

 

IMG_4126 (1).JPG

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, Kriss33 napisał(a):

No i mam fajne podsumowanie wątku, Porsche,  Ferrari,  Lamborghini są lepsze I fajniejsze od Tesli. 😀

Dokladnie 😉

To tylko pokazuje jak daleko zaszla Tesla (!) ze sie ja w ogole porownuje do takich marek-ikon motoryzacji.

Dzisiaj na Nurburgringu Plaid sie sciga na sekundy z Porsche Turbo S a na kresce z Ferrari czy Lambo a fani BMW zyja przeszloscia i porownuja ta marke do Toyoty bo przeciez w ich autach sa ambienty i bardziej komfortowe zawieszenie czy wyciszenie ^^

Tak z ciekawosci - BMFun, slonik --> poszukajcie zacnego contentu, jak i4 M50 czy i5 M60 sie sprawuja na torze, wrzuccie jakies dobre dane, posmiejemy sie razem 🙂

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak samo kiepsko jak i tesla 😀 ja realnie chodzę po ziemi i wiem że ona auta ze sportem mają mało co wspólnego, na tor się nie nadają i jeśli chciałbym  auto na tor to taki Cayman jest do tego stworzony czy chociażby golf r. Nigdy nie byłem na torze i nie wiem czy kiedykolwiek będę więc to tak samo jakby mieszkaniec Afryki chcial Kupić walonki. Poza tym nawet jak już pojedziesz na ten tor swoim wynalazkiem to jak długo się pobawisz? 5 minut?  Auto sportowe na ulice musi dawać fajny feeling a niekoniecznie być superszybkie na prostej bo kończy się to albo w rowie albo zabraniem prawka. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, TheApocalypse napisał(a):

Wcale nie, Adam i jego współkultyści wiedzą lepiej 😂 

Taki Wasz obraz właśnie jak się to czyta, klapki na oczach, kompletny brak autorefleksji i zrozumienia motoryzacji.

 

IMG_4126 (1).JPG

Pytanie powinno brzmieć: co byś wybrał jakby dawali za darmo?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
47 minut temu, słonik40 napisał(a):

Auto sportowe na ulice musi dawać fajny feeling a niekoniecznie być superszybkie na prostej

Ech sloniku, gdyby jeszcze to co piszesz bylo prawda.
No ale nie, niestety nie jest.

Walka o ulamki sekund byla od zawsze w autach sportowych i bedzie do konca swiata i dzien dluzej.
Myslisz ze w nowej SF90 zamontowali hybryde plugin zeby "feeling" poprawic? 😄
Kazde kolejne 911 czy Ferrari jest i musi byc szybsze i mocniejsze od poprzedniego, myslisz ze kupujacy sie feelingiem kieruja przy zakupie? 😉

To dopiero teraz, w dobie elektrykow, nagle sie okazuje ze moc i szybkosc na drodze nagle przestaly miec znaczenie ^^

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadza sie, urywane są kolejne ułamki sekund aby zachęcić do zakupu… ale nie tylko. Wchodzą także nowości technologiczne, zmiany w wyglądzie na zewnątrz jak i wewnątrz a nie tylko 0-100 czy ćwiartka. Masz cały pakiet zmian który wpływa na finalny efekt produktu. Założę się że większość kierowców topowych Ferrari i innych super szybkich bryk na codzień jezdzi nimi spokojnie po bułki. Tak się ciebie zapytam przekornie. Masz performera kilka lat zrobiłeś pewnie z kilkadziesiąt tysięcy kilometrów niestety filmu z brania norweskiego ronda bokiem się nie doczekałem to chociaż powiedz mi ile kompletów opon zdarles?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.