Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Czemu widzę w nim front nowej siódemki 😂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.04.2024 o 16:13, adamjttk napisał(a):

PS. W USA cena wersji Performance to 53k$ i podlega pod rabat 7,5k$, czyli za 45k$ (180k PLN) mozna kupic auto z <3s do setki, nie wymagajace serwisu i jezdzace za 10-20 PLN/100km.

To sie tam bedzie sprzedawac w grubych wolumenach

Jakoś nie widzę tłumów w USA po Teslę, a szczególnie po ta wersje. Na ulicach tego auta nie widać praktycznie nigdzie - wszędzie poza Kalifornią, to jest rzadki widok taka Tesla. Statystyka pokazuje że USA poza CA, to ma gdzieś elektryfikację. To nadal raptem 7.7% rejestracji nowych aut. I nie jest to problem infrastruktury.

https://www.nasdaq.com/articles/amount-of-electric-vehicle-owners-by-state
 

https://insideevs.com/news/708996/us-ev-registrations-december2023/amp/

Jak tankowałem ostatnio paliwo, to cena wychodziła ok 4zl/l

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Musk wskazał, że znana z inwestowania w nowe technologie Cathie Wood słusznie powiedziała, że Tesla nie powinna być postrzegana jako producent samochodów, ale jako spółka zajmująca się robotyką i AI. Miliarder podczas konferencji dodał, że 'Jeśli ktoś nie wierzy, że Tesla rozwiąże kwestie autonomii (automatycznie prowadzonych pojazdów i robotów – przyp.red), myślę, że nie powinien być naszym inwestorem’.

https://bithub.pl/gieldy/musk-w-2025-roku-ruszy-sprzedaz-robotow-optimus-akcje-tesli-znowu-w-euforii/

Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, BMFun napisał(a):

Jakoś nie widzę tłumów w USA po Teslę, a szczególnie po ta wersje. Na ulicach tego auta nie widać praktycznie nigdzie

No ale jak masz widziec jezeli auto mialo premiere kilka dni temu i zaden klient go jeszcze nie odebral? 🤣

W praktyce na dzis dla wiekszosci Amerykanow nowa wersja Performance z racji rabatu 7500$ bedzie tansza od wersji LR i bedzie kosztowac 45k$

Mowimy o aucie <3s 0-60mph. Poprzednie wersje Perf. potrafily kosztowac 60-65k$ jak byl kryzys z polprzewodnikami i nie bylo doplat.

To sie bedzie sprzedawac jak swieze buleczki, mark my words, wrocimy do dyskusji za kwartal.

.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Oglądałem ostatnio test modelu 3 po liftingu Douga Demurro. On ogólnie zawsze bardzo chwalił Teslę a w tym wypadku konkluzja testu była trochę inna. Stwierdził że to idealny samochód dla ludzi którzy potrzebują narzędzia do przemieszczania się, natomiast próżno szukać jakichkolwiek emocji czy frajdy z jazdy. Opisał prowadzenie jako nijakie (może to kwestia zmian w liftingu?), za mocne wspomaganie itp. Na koniec co najciekawsze stwierdził że asystenci kierowcy działają gorzej niż w jego Mercedesie, często gubią pas itp. A jego Mercedes to E klasa poprzedniej generacji. W dodatku kierownica nie posiada czujnika dotyku tylko ciągle trzeba lekko jej pomagać żeby asystent się nie wyłączał. Podczas moich jazd modelem Y też widziałem że autopilot działa gorzej niż w BMW ale myślałem że to wina egzemplarza (powypadkowy z USA). 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystko sie w miare zgadza.

Elektryki ogolnie maja mniej emocji od spaliny, nie ma tego dzwieku, zapachu spalin, zmian biegow etc jest za to na pewno duzo szybciej, dynamiczniej.

Prowadzenie jest ewidentnie gorsze w wersji LCI bo bardziej miekkie i delikatne, pisalem o tym po testach. Moze w wersji perf bedzie troche lepiej, zobaczymy, zawieszenie jest teraz adaptacyjne no i LR byl na zimowych 18", na letnich 20" z 275 z tylu powinno sie prowadzic duzo lepiej.

Z kierownica tez sie zgadza, nie jest pojemnosciowa i autopilot jest bezuzyteczny, co 10-15 sek wola o skorygowanie jazdy wiec czlowiek go przestaje uzywac. Za to asystent utrzymania pasa i przed kolizja uratowaly mi tylek z 10 razy przed stluczka, nie powiem ;)

.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ciekawe jak będzie w nowej 3P bo przedliftową jeździłem (co prawda tylko parę kilometrów) i prowadziła się przyjemnie, ale pewnie większości wydawała się zbyt sztywna..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Mam ostatnio sporo do czynienia z modelem s plaid. Mimo tak dużej mocy ten samochód nie daje takich emocji jak połowę słabsza BMW M3. Według mnie pakowanie tak dużej mocy do elektryka w ogóle nie ma sensu. To jest samochód dla ludzi którzy chcą się po prostu przemieszczać nie interesuje ich motoryzacja chcą tanio podróżować dlatego zainteresowanie elektrykami  maleje. Sporo osób kupuje z ciekawości i ze względu na dobre ceny potem entuzjazm mija. Musk chwali się że zrobi w pełni autonomiczne auta a póki co jest daleko za Europejską czołówka. 

Edytowane przez --maly--
  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Z kierownica tez sie zgadza, nie jest pojemnosciowa i autopilot jest bezuzyteczny, co 10-15 sek wola o skorygowanie jazdy wiec czlowiek go przestaje uzywac. Za to asystent utrzymania pasa i przed kolizja uratowaly mi tylek z 10 razy przed stluczka, nie powiem 😉

Ale to coś pogorszyło się w wersji po lifcie? Bo pamiętam że bardzo broniłeś tego autopilota, a jak dla mnie to działa autopilot na autostradzie gorzej niż w starej konstrukcji z 2018r jaką jest x5. A przejechałem na autopilocie Tesli ponad 1tys km.

Wynająłem ostatnio x5 i jeździłem nią dużo po autostradach i bardzo mi brakowało autopilota. Szkoda że wypożyczalnie nie kupują tej opcji. Za to po paru tys km wersja x5 2024 po lifcie, muszę przyznać że bardzo polubiłem te nowe tablety. Są większe, dużo czytelniejsze i mają lepszą rozdzielczość oraz kontrast, co przydaje się w ciemniejszych miejscach przy parkowaniu z widokiem 360. Będzie mi ciężko przestawić się na stary ekran po powrocie.

Ciekawe że wypożyczenie Tesli w Hertz, Sixt, czy innych jest praktycznie niemożliwe. Można dostać jedynie 3sr+. Rynek zweryfikował.

Za to widziałem na żywo Cyber Truck. Wygląda kozacko 🙂

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 godzin temu, --maly-- napisał(a):

Mam ostatnio sporo do czynienia z modelem s plaid. Mimo tak dużej mocy ten samochód nie daje takich emocji jak połowę słabsza BMW M3. Według mnie pakowanie tak dużej mocy do elektryka w ogóle nie ma sensu. To jest samochód dla ludzi którzy chcą się po prostu przemieszczać nie interesuje ich motoryzacja chcą tanio podróżować dlatego zainteresowanie elektrykami  maleje. Sporo osób kupuje z ciekawości i ze względu na dobre ceny potem entuzjazm mija. Musk chwali się że zrobi w pełni autonomiczne auta a póki co jest daleko za Europejską czołówka. 

Mniej więcej wszystko się zgadza, poza jednym. W realnym zyciu to na codzien jezdząc do pracy, szkoły itd , najczęsciej w korkach to tylko sie przemieszczasz. Wczoraj jechałem w korku M2, 20-30 km/h. Strasznie się umęczyłem. Jak wyjechałem na obwodnicę to miałem chwilę emocji i przyjemności. Na co dzień elektryk jest o niebo lepszy. Określanie ludzi przez pryzmat auta jest bardzo słabe. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, Randall napisał(a):

Ciekawe jak będzie w nowej 3P bo przedliftową jeździłem (co prawda tylko parę kilometrów) i prowadziła się przyjemnie, ale pewnie większości wydawała się zbyt sztywna..

No wlasnie o to mam troche zal do recenzentow pierwszych, duzo pisali o duperelach a o porownaniu do poprzedniej Perf. czy konkretne osiagi np cwiartka --> nic nie powiedzieli. Troche mi to smierdzi 😞

Mi sprzedawca Tesli powiedzial, ze uklad kierowniczy w nowej Perf. bedzie delikatniejszy i bardziej "nijaki"/miekki bo klienci nie chca "miesa", nie chca oporow na kierownicy, nie chca sie silowac z autem --> nie wiem na ile mu moge wierzyc ale LR na 18" prowadzila sie tak jak mowisz, nijako. Mimo 4,4s do setki nie bylo tam wiekszej frajdy jak ktos lubi gokartowa jazde i ja od razu podziekowalem mimo ze sam lift oprocz prowadzenia jest bardzo na plus, auto jest bardziej "premium", bardziej dojrzale.

Co do poprzedniej TM3P -  wiadomo, punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia i do czego porownujemy, jak Slawomir smiga Ferrari czy Dug jezdzi(posiada) autami ultra sportowymi po setki tysiecy $ to pewnie narzekaja i na prowadzenie i na "premium", dla mnie stara Perf. to nadal po prawie 4 latach naprawde swietne auto, uwielbiam nim jezdzic, nudzi sie troche po czasie jak kazde ale obiektywnie zlego slowa nie powiem.

20 godzin temu, --maly-- napisał(a):

Mam ostatnio sporo do czynienia z modelem s plaid. ..Według mnie pakowanie tak dużej mocy do elektryka w ogóle nie ma sensu. To jest samochód dla ludzi którzy chcą się po prostu przemieszczać nie interesuje ich motoryzacja chcą tanio podróżować dlatego zainteresowanie elektrykami  maleje.

Troche to nie ma sensu to co piszesz maly (przynajmniej jezeli piszesz o Plaidzie)

Jezeli ktos kupuje Plaida ktory w Polsce kosztuje pol miliona zlotych a w US >100k $ to nie kupuje tego auta pod katem taniego podrozowania bo to przeciez nie ma zadnego sensu, c'mon..

Mamy Plaidy, mamy Taycany Turbo czy Turbo S bo jest na swiecie mnostwo ludzi ktorzy lubia od czasu do czasu po prostu "depnac" i sie poczuc jak na roller-costerze czy skarcic na prostej najszybsze spalinowe Porschawki czy Ferrari a jednoczesnie nie akceptuja kompromisow aut ultra sportowych (glosne, twarde, malo komfortowe, rzucajace sie w oczy, awaryjne, po kilku latach bardzo drogie w naprawach/serwisowaniu). Wiekszosc, znakomita wiekszosc ludzi nie krzysta z toru a chce po prostu szybkie auto. Elektryki sie do tego nadaja po prostu idealnie. Dla mnie elektryki to ultra sleepery, smiesznym rodzinnym crossoverem TMYP mozna "karcic" 99% pojazdow w PL i jest to przyjemne uczucie ze masz zawsze pod prawa noga duzo zapasu mocy. To ze te dodatkowe setki KM kosztuja "grosze" w porownaniu do wersji "posrednich" tez jest fajne. To ze jezdza za garsc orzeszkow mi tez nie przeszkadza.

Podoba mi sie tez, o czym bardzo duzo ludzi zapomina, ze elektryki maja kilkaset kg baterii doslownie 15cm nad podloga i przez to jazda jest naprawde bardzo przyjemna, sa jak przyklejone do jezdni.

19 godzin temu, BMFun napisał(a):

Ale to coś pogorszyło się w wersji po lifcie? Bo pamiętam że bardzo broniłeś tego autopilota

Wydaje mi sie ze Tesla go pogorszyla sama (moze po tych wypadkach z FSD czy jakichs skargach EU?)

Tzn pierwszy ~rok po zakupie auta korzystalem z niego bardzo czesto i byl przyjemny na trasie, ulatwial jazde i odciazal.

A po jakims czasie trzeba bylo doslownie co kilkanascie sekund ruszac kierownica (szarpac delikatnie) bo pipczal, wyswietlal ostrzezenia i ostatecznie sie dezaktywowal (do kolejnej jazdy).

A takie cos nie ma po prostu sensu wiec przestalem uzywac zupelnie.

Brak pojemnosciowej kierownicy jak i brak head upa uwazam ze duze wady Tesli.

Czujniki parkowania te na kamerze wg mnie dzialaja na dzis 1:1 tak jak tradycyjne - jezdze naprzemiennie dzien w dzien 2 Teslami z czujnikami i bez i jestem gotowy sie zalozyc, ze jakbym dal komus na forum te 2 auta w slepej probie to by nie wiedzial ktore auto ma czujniki USS a ktore uzywa kamer do oceny odleglosci. Wg mnie to jest te "wizjonerstwo" Tesli bo popychaja technologie do przodu, usprawniaja/potaniaja produkcje --> no bo nikt mi nie powie ze nowa TM3P z tymi osiagami, za 245k PLN, to zle value na dzisiaj, a oni na tym aucie nadal zarabiaja.

I ok, moze i M3 daje wiecej frajdy, ale czy jest warte 2x w zakupie gdy jest przez 99% czasu (poza torem czy poza >~200km/h) autem po prostu wolniejszym na drodze od TM3P? Tu juz beda ludzie glosowali portfelem i ja od 4 lat tu marudze ze wiem z pierwszej reki jak takie glosowanie sie zakonczy (na dlugo przed 2035r). BMW tez dobrze wie jakie samochody ludzie od nich kupuja, dlatego kolejne ///M beda coraz czesciej elektryczne i jest to juz oficjalne przeciez.

Mysle, ze za 3 lata jak BMW wypusci 1000 konne M3 to i fani BMW sie "nawroca" 😉

https://electrek.co/2023/09/13/first-electric-bmw-m3-confirmed-quad-motor-ev-powerhouse/

Bardzo tez licze, ze Porsche za rok jak wypusci elektrycznego Caymana to tez pchnie "sportowosc" elektrykow mocno do przodu i pokaze ze i z elektrykow da sie wykrzesac sportowe emocje.

https://www.caranddriver.com/porsche/718-ev

 

--------------

apropo wojen cenowych spowodowanych przez Tesle ---> w Norwegii jest szalenstwo, producenci widzac presje cenowa Tesli i jej wyniki sprzedazy, przescigaja sie w promocjach, upusty rzedu dziesiatek tysiecy zlotych czy finansowanie po 1-2% to na dzis norma.

Jezdzilem ostatnio ta Mazda MX-30 - to doslownie lol, elektryk za 80k PLN, na 5 letniej gwarancji, kola 18" z oponami Pirelli, mial headup ten zwykly projekcyjny na szybie (!!), kamere 360, comfort access, w glowie sie nie miesci. Fakt ze bateria mikro ale nadal mowimy o nowoczesnym aucie w smiesznej cenie, ktore sie swietnie nadaje do smigania po miescie jako 2-ge auto w rodzinie.

To samo na rynku aut uzywanych - 3-4 letnie Audi e-trony, potezne SUVy premium, wyposazone pod korek, wciaz na 1-2 letniej gwarancji producenta na auto i 4-5 lat na baterie, chodza po norweskim allegro po 130-150k PLN, w glowie sie nie miesci.

przykladowo - 4 letni etron z 75k km przebiegu, wciaz na gwarancji producenta 1 wlasciciel - audio B&O, 2 zestawy kol., dach panoramiczny, kamery 360, hak etc --> za 135k PLN

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=350470692

 

 

Edytowane przez adamjttk
  • Dziękuję 1

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adam to jeśli po tyle są etrony to ile ty za swój weźmiesz? 50k? 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Adam to jeśli po tyle są etrony to ile ty za swój weźmiesz? 50k? 😀

Adam jeszcze niedawno przekonywał nas, że nie da się kupić 3 letniej Tesli za 150tys, bo ta ma mitycznie trzyma wartość. Ale dzisiaj w dobie wojny cenowej, Adam już pewnie nie będzie bronił tej tezy, a ja nie będę wykopywał jego cytatów z forum 🙂

Swoja drogą, ciekawe jak się skończą te wojny cenowe. Czytałem biografię Muska, w której wypowiadał się na temat wojny cenowej PayPal a jego ówczesna platforma X (nie mylić z byłym Twitterem). Powiedział że wojna cenowa pokaże jedynie komu wystarczy dłużej pieniędzy i ten zostanie na końcu. Skończyło się na fuzji obu platform. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Miejsca z tyłu tyle co w M2, max 180 cm. 

2405 kg !!!!!!!

Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
9 godzin temu, BMFun napisał(a):

Adam jeszcze niedawno przekonywał nas, że nie da się kupić 3 letniej Tesli za 150tys, bo ta ma mitycznie trzyma wartość. Ale dzisiaj w dobie wojny cenowej, Adam już pewnie nie będzie bronił tej tezy, a ja nie będę wykopywał jego cytatów z forum 🙂

Swoja drogą, ciekawe jak się skończą te wojny cenowe. Czytałem biografię Muska, w której wypowiadał się na temat wojny cenowej PayPal a jego ówczesna platforma X (nie mylić z byłym Twitterem). Powiedział że wojna cenowa pokaże jedynie komu wystarczy dłużej pieniędzy i ten zostanie na końcu. Skończyło się na fuzji obu platform. 

Alez BMFun naciagasz 🙂

Ja pisalem o % utracie wartosci, gdy pisalem o >150k to nowe TM3 chodzily po 250-280k PLN ale to juz nie pasuje do narracji, nie? 😉

Uzywki beda musialy teraz oczywiscie potaniec zeby odzwierciedlic cene nowych aut ale w ujeciu % duzo sie nie zmienia, taniej sprzedasz, taniej kupisz nowa TM3.

W czarnej d*** oczywiscie sa Ci co chca sprzedac i nie kupowac kolejnego auta elektrycznego np taki Hertz i tu nie zamierzam polemizowac.

Ja moja TM3P kupilem za dokladnie 514k NOK

Na norweskim otomoto jest z tego rocznika (2021) 44 sztuki w cenach 350-430k NOK co daje 17-32% utraty wartosci po 3,5 roku.

https://www.finn.no/car/used/search.html?engine_effect_from=500&mileage_to=60000&model=1.8078.2000501&q=Performance&sort=PRICE_ASC&wheel_drive=2&year_from=2021&year_to=2021

Czy to zle czy dobrze kazdy musi sobie sam odpowiedziec.

 

Wojny cenowe maja to do siebie ze czesc ludzi bedzie wkurzona/poszkodowana i nie da sie tego uniknac, co maja powiedziec posiadacze i4 M50, na sprzedaz 116 sztuk (2022-2024) w cenie 590-760k NOK jak nowki sztuki sa w salonie w pelni wyposazone po 600k od reki? 😄

https://www.finn.no/car/used/search.html?model=1.749.2000557&sales_form=1&sort=PRICE_ASC

 

Generalnie Tesla wywrocila w Norwegii ceny aut zarowno nowych jak i uzywanych po prostu do gory nogami i konczy sie to tym, ze ciezko konkurowac na koniec dnia z TMY, nawet jak ktos szuka innego napedu, innej marki czy innego nadwozia czy tez wrecz auta uzywanego (!) to czesto konczy w salonie Tesli.

Wczoraj bylem w Bergen to na kilkupoziomowym parkingu bylo doslownie kilkadziesiat TMY i TM3, troche to sie robi przerazajace szczerze mowiac i Tesla powinna szybko zaczac wprowadzac nowe modele do sprzedazy bo zaczyna to wygladac naprawde dziwnie.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttk zapominasz że tmy nowy jest ponad połowę tańszy przykładowo od etrona więc przy wyborze nowego wiadomo co się więcej sprzeda, ale jeśli 3-4 letni etron na gwarancji bogato wyposażony jest za 360k nok to tesla w cenie 350-430 jest niesprzedawalna. To są ceny tylko i wyłącznie życzeniowe właścicieli którzy nie potrafią się pogodzić ze stratą, tak samo jak w przypadku i5. W Polsce jest to samo, co co kupili Teslę NOWĄ ostatnią ŚMIEJĄ się z ogłoszeń oraz ludzi co mają powystawiane używki kupione kilka lat temu. Taka jest rzeczywistość i wszystko co pisałem ze 2-3 lata temu że kto kupi ten z dużym prawdopodobieństwem obudzi się z ręką w nocniku pięknie się sprawdziło.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak z innej beczki. Ładowarki tesli już dostępne dla klientów z Polski, można nawet kupić abonament (kopia rozwiązania IONITY lol) aby można było ładować się taniej. 

IMG_1165.png

IMG_1164.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

@adamjttk zapominasz że tmy nowy jest ponad połowę tańszy przykładowo od etrona więc przy wyborze nowego wiadomo co się więcej sprzeda, ale jeśli 3-4 letni etron na gwarancji bogato wyposażony jest za 360k nok to tesla w cenie 350-430 jest niesprzedawalna.

TMY LR nowa --> 540k NOK

TMY P nowa --> 570k NOK

Audi e-tron Q8 S-line 50 (89kWh netto) --> 700k NOK

https://www.audi.no/no/web/no/bilmodeller/q8-e-tron/q8-e-tron-kampanje.html

 

Moja matematyka mowi, ze TMY jest tansza o 20% a nie o "ponad polowe" ^^

 

A co do wyboru klientow --> kupujac uzywana TM3/Y --> jutro wsiadasz w to auto i jedziesz gdzie chcesz, ma to ~500km WLTP i mozesz smigac chocby i do Hiszpanii jak masz ochote, szybkie i geste SC czekaja.

E-tron --> fajne, bezpieczne i dobrze wykonczone auto ale nadajace sie jedynie do jazdy wokol komina, nie widzialem tego na autostradzie NIGDY, pewnie co 150km trzeba by ladowac. Gdzie? Jak dlugo i jak czesto? Co godzine, poltorej?

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sonik ma jak najgorsze zdanie o Tesli, dlatego uwaza, że do Audi nie ma podejścia. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Piszesz tutaj co 2 tygodnie jak to europejskie auta w podstawie golasy są a tesla super eysposazona a później potrenujesz cenę audi od z zawyżoną ceną performance ? Poza tym te auta dzieli 50km różnicy w zasięgu wltp i na pewno ma to znaczenie na norweskiej autostradzie gdzie v maks to 120. Any day brałbym etrona ponad 3/y jeśli różnica ceny nie była by duża. Te auta z zewnątrz i wewnątrz dzieli przepaść na korzyść Audi.

 

@Kriss33 wręcz przeciwnie. Jak ktoś chce budżetowo to jak najbardziej polecam Teslę ale też widzę gołym okiem kiedy dane auta dzieli przepaść pod pewnymi względami i to nie o znaczek chodzi.

IMG_1166.png

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
27 minut temu, słonik40 napisał(a):

 

@Kriss33 wręcz przeciwnie. Jak ktoś chce budżetowo to jak najbardziej polecam Teslę ale też widzę gołym okiem kiedy dane auta dzieli przepaść pod pewnymi względami i to nie o znaczek chodzi.

 

Jest takie przysłowie "nie mierze swoja miarą" . Przypomnę, żyjemy w Polsce, dla większości ludzi kupno auta za 200 tys to abstrakcja, nigdy nie osiągalna. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Kriss33 Polska jest dużym krajem pełnym wielu kontrastów. Dla jednego samochód za 50 tysięcy to abstrakcja ale mam też znajomych co jeszcze 5 lat temu jeździli autami typu Mazda cx5 a teraz kupują auta za niemal bańkę a droższy od średniej wartości auta w Polsce to nawet rower mają. Generalnie jak tak obserwuję to społeczeństwo się ogólnie bogaci, średnia pensja cały czas idzie do góry, no i dobrze jesteśmy jednym z większych europejskich krajów więc mamy potencjał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

potrenujesz cenę audi od z zawyżoną ceną performance ?

IMG_1166.png

 

Cena TMYP ktora wklejasz jest nieprawidlowa, ostateczna cena to 574k NOK

 

AP1GczNVW3-R42cZFoOmKED_6QDoQgePw9mO2BIO

PS. Moc Plaida --> przewinac do 8:40

Koles jedzie 90km/h tak ze 100-200m za ciezarowka na autostradzie, wciska gaz do dechy, po chwili wyprzedza ciezarowke jadac juz 220km/h a po kolejnej chwili ma juz na liczniki 320km/h, lol 😄

 

 

 

 

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.