Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Jac3kBMW napisał(a):

Ja podchodzę do tego na chłodno i mam w Tesli jakiś minimalny procent inwestycji. Lubię pospekulować i wiem, że Tesla jeszcze nie jeden raz nas zaskoczy.

Spekulacja to podejmowanie ryzyka inwestycyjnego z założeniem/przekonaniem, że się poniesie stratę?

Myślałem, że na odwrót, no ale od czego mamy forum🤡

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co taka mała moc??? miało byc ponad 600

Opublikowano (edytowane)

Chyba pierwszy test:

 

 

Edytowane przez sebsek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Na szybko:

(o wszystkim co bylo w lifcie TM3 juz nie pisze)

- fajne sportowe fotele, lepsze trzymanie boczne (no i wentylowane)

- adaptacyjne zawieszenie (ale trzeba czekac na praktyczne testy bo podejrzewam ze po taniosci softem)

- kute felgi (w mojej TM3P sa dosyc ciezkie) ale nie znalazlem ile waza

- dodatki karbonowe w srodku to mily dodatek

- lipa ze nadal nie ma ciemnej podsufitki jak w m-pakiecie

- opony tylne 275mm zabieraja makabrycznie duzo zasiegu --> wersja LR na 18" ma 678km WLTP, Performance na 20" 275mm ma 528km, to jest 150km mniej, makabra 😞

-0-100 raptem o 0,2s mniej wiec szalu nie ma ale tu juz raczej ciezko cos skubnac bez trzeciego silnika

- nie ma nigdzie danych 100-200 i cwiartki, WTF??

- masa nadal 1840kg, tutaj duzy plus

- cena w Polsce WYMIATA, 245k PLN to raptem 20k PLN wiecej od LR (niecale 10%), w NO wersja Performance jest drozsza od LR o 23%, wtf kosztuje 3k PLN mniej od i4 M50 grubo doposazonej.

 

PS. W USA cena wersji Performance to 53k$ i podlega pod rabat 7,5k$, czyli za 45k$ (180k PLN) mozna kupic auto z <3s do setki, nie wymagajace serwisu i jezdzace za 10-20 PLN/100km.

To sie tam bedzie sprzedawac w grubych wolumenach

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
12 godzin temu, Kriss33 napisał(a):

image.thumb.png.15502dfd3a34bb0add8d1cc6c6588e81.png

Wygląda na to, że tu jest błąd i ma być 460 kW, czyli 627 KM, 688 Nm

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest jeden wielki burdel z premiera tego auta, az sie przykro na to patrzy.
Wersja z US i wersja z Chin maja rozne baterie a te same silniki.
I baterie sa czynnikiem ograniczajacym maksymalna moc --> tzn wersje USA beda po prostu szybsze co jest jakims kuriozum i duzym minusem imho.

Druga sprawa --> jest 20 filmikow na YT, gadaja o karbonie, o zderzakach, o fotelach i o innych gownach a nie ma slowa o osiagach 100-200, 80-120, cwiartka etc.

Przeciez to jest jakies kuriozum, co mnie obchodza jakies plastiki w wersji Performance, tutaj polowa recenzji powinna byc o osiagach, o tym jak to jezdzi, o odczuciach z kierownicy, o masie, o prowadzeniu, zawieszeniu etc A zamiast tego mamy filmiki o niczym. Slabe to.
 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę Adam, że zły jesteś. Ja kiedyś próbowałem się dowiedzieć dlaczego Tesla nie informuje na bieżąco o planach i stopniu realizacji stacji ładowania. Przecież takie informacje mogą być decydujące o decyzji zakupu auta. Dowiedziałem się,  że w Polsce to jest zbyt skomplikowane...

Co do premiery TM3 Performance.  No krótko mówiąc marketing Tesli jest bardzo słaby. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Kriss33 a co na reklamować? Odgrzewanego kotleta? Podnieśli parę KM mocy i małpują s line, m pakiet czy amg pakiet. Co do baterii to już tu pisałem wielokrotnie ze tesla nie ma własnych fabryk ustawiają się grzecznie w kolejce do chińczyka po baterie a to co Chińczyk im sprzeda to wezmą. Mercedes w tym roku pakuje 118keh Netto do eqs więc jednak się da kupić lepsze na rynku? No ale jak się tnie cenę do kości to ma być tanio a jak tanio to wiadomo jak 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież według ciebie nadal Jest tanio więc nie płacz tylko kupuj 👍

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

@Kriss33 a co na reklamować? Odgrzewanego kotleta? Podnieśli parę KM mocy i małpują s line, m pakiet czy amg pakiet. Co do baterii to już tu pisałem wielokrotnie ze tesla nie ma własnych fabryk ustawiają się grzecznie w kolejce do chińczyka po baterie a to co Chińczyk im sprzeda to wezmą. Mercedes w tym roku pakuje 118keh Netto do eqs więc jednak się da kupić lepsze na rynku? No ale jak się tnie cenę do kości to ma być tanio a jak tanio to wiadomo jak 😀

Słonik jaka jest wg Ciebie konkurencja do TM3 Performance? 

Opublikowano

Wyniki Tesli za 1 kwartał 2024 są katastrofalne. Analitycy spodziewali się, że będzie źle, a jest jeszcze gorzej.

Wzrost ceny akcji wynika wyłącznie z wczorajszej obietnicy Muska, że przyspieszy produkcję taniego EV. Słuchałem Investor's call, wspomniał o końcówce 2024 lub początku 2025 (zamiast 2 połowy 2025).

Hahahah, szykuje się kolejna fala strzyżenia owiec jak tylko "Elon Musk Time" znów się ziści i okaże się, że nie zdążą z Modelem 2 nawet na 2026. Póki co ulica została nagoniona na zakup, kupujcie, kupujcie, będzie tylko drożej 🤡 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A w tym samym czasie z wnętrza firmy dobiegają informacje że tania tesla została anulowana bo nie ma sensu ekonomicznego. Rynek chiński jest już zapchany tanimi ev, w stanach model 3 to już jest małe auto n ich realia, jedynie co pozostaje rynek europejski gdzie też coraz więcej konkurencji chińskiej w Europie. Do tego dochodzą w tle głosy Że Elon ogolony na kupnie Twittera będzie walczył z tesla o ogromny pakiet akcji a board members go nawet popiera (siedzi tam jego brat?). W przeciwnym wypadku odgraża się że całe AI tesli przeniesie do osobnej firmy ale kupujecie bo tanio już było. Co mówi Elon to święte jest!

 

@Kriss33 uważam że model 3 performance na polskie realia nie ma konkurencji. I4 to jednak oczko wyżej a w cenie 210k można mieć super szybkie wozidła. Jedynie problem jest taki że teraz mało kto chce sedana, ludzie wolą suvy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A co byście teraz kupili z EV tak ca 200 - 230 tys zł. Do miasta, trochę gdzieś dalej, ładowanie w domu, osiągi poniżej 6s do 100km/h, leasing tak na 2 - 3 lata?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
27 minut temu, słonik40 napisał(a):

@Kriss33 uważam że model 3 performance na polskie realia nie ma konkurencji. I4 to jednak oczko wyżej a w cenie 210k można mieć super szybkie wozidła. Jedynie problem jest taki że teraz mało kto chce sedana, ludzie wolą suvy.

zgadzam się, dla nich będzie np. TM Y Performance 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tmy ma gorzej bo jest sporo konkurencji np Kia ev6 czy Ioniq, podobno teraz w dobrych cenach także do wyrwania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ale klienta ma lepiej jak ma większy wybór  🙂

 

Opublikowano
4 godziny temu, rkmi09 napisał(a):

Wygląda na to że w wersjach GC nie będzie aż tak dużej oszczędności na oświetleniu ambientowym. Ciekawe czy to zmiana na szybko po opiniach po G22 LCI 😅szczególnie  że video wygenerowane komputerowo 😉

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fajny ten nowy Macan

Cena 140k euro za baby suva zabija ^^

 

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.