Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie do wiary, że w tym wątku nadal ta sama garstka osób nadal przerzuca się tymi samymi argumentami i nadal marnuje swój czas, schodząc poziomem dyskusji coraz niżej i niżej 😆

Ale Was musiało dusić jak forum było wyłączone przez kilka dni 😆

Opublikowano
48 minut temu, TheApocalypse napisał(a):

Nie do wiary, że w tym wątku nadal ta sama garstka osób nadal przerzuca się tymi samymi argumentami i nadal marnuje swój czas, schodząc poziomem dyskusji coraz niżej i niżej 😆

Ale Was musiało dusić jak forum było wyłączone przez kilka dni 😆

E nie no sytuacja się diametralnie zmieniła. Ci co byli zagorzałymi przeciwnikami elektryków mają teraz takowe w garażu 😉

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Airbag kierownicy m-pakietowej w segmencie C - 1-er za 130k PLN:

918_401294907.jpg

 

Airbag kierownicy m-pakietowej w segmencie E - i5 M60 za 500k PLN ^^

210_1515762117.jpg

 

Uczucie premium w nowej limuzynie BMW - bezcenne 🤣

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Makabra, nie zauwazylem bo po lifcie jeszcze byly w zeszlym roku, degradacja materialow postepuje w lawinowym tempie 😐

Wyglada na to, ze lata 2018-2022 to byl szczyt jezeli chodzi o jakosc w BMW a teraz bedzie z gorki i ciecie kosztow gdzie sie da.

W zamian duzy ekran (ekrany) i LEDy, duzo LEDow, jak w MB.

W 7-er jeszcze sie ostaly te wszystkie rzeczy ktore sa kastrowane w kazdym segmencie ponizej.

"cheap", odmieniane przez wszystkie przypadki, seria F w 3-er to byla bieda az piszczy jezeli chodzi o jakosc wnetrza, w G sie naprawde wzieli do roboty i poprawili i materialy, i spasowanie, i wyciszenie i glupoty jak CA, a teraz widze leci spowrotem w dol.

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Brak obszytej poduszki skóra to jest duży downgrade BMW. Obszyta poduszka w połączeniu z bardzo przyjemna skóra na kierownicy to było coś co sprawiało że wsiadając do BMW człowiek od razu czuł za co zapłacił więcej niż w innych markach i mi dawało ogromną radość.

 

swoja droga obejrzałem podsumowanie uzytkowania tesli model 3 przez baka. @adamjttk widzisz a nie grzmisz? Jak dla mnie to jest typowy teslarz i mam tu na myśli jego strój a nie treść merytoryczną. Facet jest obklejony metkami od czubka głowy do stóp.  Od czapki, poprzez kurtkę bossa, sweterek czy Watch ultra. Mnie to w sumie nie przeszkadza ale zalatuje mnie to w sumie hipokryzja.

 

nawiazujac jeszcze do baka to jest w sumie  dla mnie niepojęte ze facet testując auta opowiadając o infotaimencie tesli wymieniając jego zalety twierdzi ze żadna inna marka tego nie ma. Wszystkie rzeczy które chwalił/wymienił mam w mercedesie czy też BMW a nawet i więcej (profile kierowcy, pamięć ustawień w zależności od kierowcy, Spotify, polecenia głosowe, nawigowanie przez polecenia głosowe, wyszukiwanie i filtrowanie ładowarek. Najwyraźniej facet nie ma pojęcia co testuje albo przez 2 dni testów nie mając własnego profilu nie jest w stanie wiele rzeczy zauważyć 

  • Moderatorzy
Opublikowano

Oglądałem wczoraj test i5 u Douga Demurro i podobnie jak ja zwrócił uwagę na jeszcze jeden absurd. Najpierw projektanci głowili się jak sprytnie ukryć nawiewy i wyszło to ładnie ale później wpakowali wielkie pokrętła do sterowania nimi które zwyczajnie kłują w oko.

spacer.png

 

z tego co pamiętam to w TMY kierunek nawiewu jest sterowany z ekranu za pomocą silniczków. Masakra, to cięcie kosztów nie wyjdzie im na dobre. Podsumowanie było jeszcze smutniejsze - świetny naszpikowany technologią nowoczesny sedan, ale jeśli szukasz w nim czegokolwiek typowego dla BMW Serii 5 czyli po naszemu radości z jazdy to możesz się mocno rozczarować.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W tmy silniczek może dali ale czujnika deszczu, lidaru, oświetlenia to już zapomnieli. Efektem jest auto w którym w 21 wieku nie działają automatyczne wycieraczki, asystent świateł a po zmroku nie da się skorzystać z asystentów jazdy bo żeby one działały światła muszą być na auto oślepiając wszystkich wokoło na drogę (można to ładnie zobaczyć na teście highlanda przez bjorna)

  • Moderatorzy
Opublikowano

TMY to tylko przykład, w Taycanie chyba też to wszystko jest sterowane elektronicznie. I5 kosztuje tyle że można było to ogarnąć zamiast robić jakieś absurdalne dziury na pokrętła pod ładną świecącą listwą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdybym miał wybierać z dwóch to zdecydowanie wolę pokrętła szczerze mówiąc. Zrób szybki test. Zamknij oczy i zmień kierunek nawiewu w obu rozwiązaniach. Drugi test włącz stoper i zmierz gdzie zmiana kierunku będzie krótsza. Odpowiedź będziesz miał szybko co jest szybsze/wygodniejsze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Randall napisał(a):

TMY to tylko przykład, w Taycanie chyba też to wszystko jest sterowane elektronicznie. I5 kosztuje tyle że można było to ogarnąć zamiast robić jakieś absurdalne dziury na pokrętła pod ładną świecącą listwą.

I to jest clue problemu.

Wiele firm to ogarnia bo to nie rocket science ale do tego trzeba sie przylozyc a nie isc po najmniejszej linii oporu i liczyc ze glupi klient przelknie wszystko.
Jezeli jakas Tesla ogarnia od 10 lat elektryczna klapke do ladowania w segmencie D czy brak tunelu czy elektryczne nawiewy (jezeli juz sie je stosuje) to od marki premium jaka jest BMW, w segmencie E AD 2024 za grube pieniadze, nie oczekuje po prostu niczego gorszego. Powinni miec wszystkie duperele co Tesla + jeszcze sporo wiecej bo sa marka premium, wyzej pozycjonowana i kosztujaca duzo wiecej pieniedzy w salonie.
Takie Audi e-tron ma elektryczne klapki po 2 stronach auta dla wygody uzytkownika (!)

Jest 2024r a BMW wklada 80kWh do i5 M60 za pol banki?? 240 km na autostradzie przy 120 km/h od 100% do 9%? To jakis zart?

Audi czy Porsche wkladaja po 95kWh baterie, Tesla 95kWh baterie, nawet Volvo w swoim crossoverze Polestar 4 za polowe pieniedzy wklada w 2024r 95kWh baterie (!!)

Albo inny przyklad - elektromechaniczne klamki na przycisk.

Funkcja zdecydowanie premium, ultrawygodna, BMW stosuje ja w swoich najdrozszych autach - 7-er i iX.

Jezeli w 2024r w i5 M60 sa montowane nadal mechaniczne plebejskie klamki to o czym to swiadczy?

Ze klient wydajac 500-600k PLN na auto nie zasluguje na luksus z 7-er czy luksus ktory oferuje  jednoczesnie Tesla w swoim TM3 za 170k PLN?

BMW sie srogo pogubilo imho i robi z 5-er jakies plebejskie auto ktore ma nadrabiac fikusnymi chinskimi felgami, monitorami i ambientami a brakuje mu polowy rzeczy przynaleznych do segmentu E. Imho to auto za 2-3 lata jak wejdzie Neue Klasse bedzie szorowalo dno we wszystkich rankingach wartosci rezydualnej.

 

 

5 godzin temu, słonik40 napisał(a):

Jak dla mnie to jest typowy teslarz i mam tu na myśli jego strój a nie treść merytoryczną. Facet jest obklejony metkami od czubka głowy do stóp.  Od czapki, poprzez kurtkę bossa, sweterek czy Watch ultra. Mnie to w sumie nie przeszkadza ale zalatuje mnie to w sumie hipokryzja.

Ty nie wiesz o czym piszesz.

Wg Ciebie "typowy Teslarz" to powinien byc dziadem i chodzic ubrany w worek po kartoflach bo nie rozumiem? 😄

A uzytkownik BMW to kardiolog ewentualnie wysoki menadzer w korpo ubrany w Bossa?

Czlowiek-metka nawiazuje do czlowieka ktory widzi metke i dla niego to od razu to produkt lepszy, niewazna specyfikacja, niewazne recenzje, niewazny gust - liczy sie napis na metce.

Dla Ciebie np napis Burmester na glosniku od razu oznacza "najwyzsza jakosc" i nie interesuje Cie nic wiecej, jezeli w TMS nie ma metki na glosniku znaczy sie glosniki sa liche i z Alibaby ^^ Siedzisz tu od kilku lat w watku i taka opinie mam o Tobie wyrobiona, zeby nie bylo - nic mi do tego, to Twoja sprawa, "bizuterie" Pandory w koncu ktos kupowac musi 😜 

5 godzin temu, słonik40 napisał(a):

nawiazujac jeszcze do baka to jest w sumie  dla mnie niepojęte ze facet testując auta opowiadając o infotaimencie tesli wymieniając jego zalety twierdzi ze żadna inna marka tego nie ma. Wszystkie rzeczy które chwalił/wymienił mam w mercedesie czy też BMW a nawet i więcej (profile kierowcy, pamięć ustawień w zależności od kierowcy, Spotify, polecenia głosowe, nawigowanie przez polecenia głosowe, wyszukiwanie i filtrowanie ładowarek. Najwyraźniej facet nie ma pojęcia co testuje albo przez 2 dni testów nie mając własnego profilu nie jest w stanie wiele rzeczy zauważyć 

Moze byc ze jakas czesc rzeczy nie zauwaza bo ma za krotko auto a moze jednak popularnosc Tesli wynika tez wlasnie z faktu, ze te pierdoly zwiazane z GUI dzialaja wlasnie bardzo dobrze i niejako "w tle" - wszystko jest po prostu tak jak byc powinno.

Co z tego, ze w BMW np sa komendy glosowe jak nie ma ich po polsku?

Co z tego ze jest OTA jak updaty nie wnosza zadnych zauwazalnych zmian albo sa blokowane przez najglupsze powody typu niewlasciwy kat zaparkowania auta na parkingu, niedoladowanie akumulatora 12V czy inne bzdury?

Mi sie wydaje ze skoro taki Bak testuje auta od lat to raczej wie o czym mowi a to jednak Ty testujac Tesle przez pl godziny jednak nie wiesz o czym piszesz.

Dla mnie przeskoczenie z GUI BMW na GUI Tesli to bylo jak obuchem w glowe, to sa lata swietlne do nadrobienia przez BMW - duzo rzeczy staram sie opowiadac tutaj ale duzo rzeczy czlowiek nawet nie zauwaza jak sie samo za niego rzeczy dzieja w aucie Tesli i z OTA na OTA dziala to tylko sprawniej/szybciej/lepiej - takich detali sa dziesiatki jak nie setki, tyle ze trzeba zwracac uwage na szczegoly. A najwyrazniej to widac jak czlowiek pozniej wsiadzie do auta innej marki i robi skrzywiona mine i pyta sam siebie "czemu oni tego nie zrobia lepiej, po co to trzeba wciskac, czemu tutaj tego nie ma" etc etc

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy ci się to podoba czy nie to burmester gra lepiej od noname audio tesli co jest potwierdzone przez wielu recenzentów (bąk też się zachwycał w klasie e). Możesz się spuszczać nad watami, ilością głośników a wystarczy obejzec sobie test highlanda bjorna, jaka mial Zniesmaczoną minę testując audio, wprost powiedział że w wielu samochodach audio po prostu gra lepiej.

 

jestem tutaj dlatego żeby się przeciwstawić tym pierdolom i zygowinom które wypisujesz. Kolega @BMFunkilkukrotnie cię zapytał co ci dały update tesli przez ostatnie kilka lat. Zachwycasz się przesiadka z 15 letniego technologicznie auta a nie masz pojęcia o aktualnej technologii anI BMW ani innej marki premium. U mnie update zarówno w Mercedesie jak inteli odbywają się regularnie, często wiem o nich tylko dlatego że w apce pojawiło się powiadomienie więc przestań wypisywać te pierdoly bo zielonego pojęcia nie masz o czym piszesz. No i o ile w BMW można zauważyć że nie ma obsługi polskiego języka w poleceniach głosowych o tyle asystent Mercedesa z ai o ile nie jest idealny o tyle zabija na śniadanie rozwiązanie z tesli. Poza prostymi komendami typu podgrzej fotel p, potrafi odpowiedzieć na wiele pytań, typu jaka jest pogoda w danym mieście czy nawet zamialczy czy zaszczeka jak się go zapytasz jak robi pies czy kot. 

 

  • Moderatorzy
Opublikowano
30 minut temu, słonik40 napisał(a):

Gdybym miał wybierać z dwóch to zdecydowanie wolę pokrętła szczerze mówiąc. Zrób szybki test. Zamknij oczy i zmień kierunek nawiewu w obu rozwiązaniach. Drugi test włącz stoper i zmierz gdzie zmiana kierunku będzie krótsza. Odpowiedź będziesz miał szybko co jest szybsze/wygodniejsze.

Szczerze mówiąc ustawiam to raz po zakupie samochodu i raz po sprzątaniu (teraz jako że kratki są schowane to już odpada) więc nie muszę robić żadnych testów a paskudztwo w desce rozdzielczej będę oglądał cały czas. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja z kole często używam zmiany czy też całkowitego zamknięcia (w tesli jest to niemożliwe rotfl) nawiewu. Czasami lubię się ochłodzić i skierować zimne powietrze bezpośrednio czy też w inną stronę co by na dziecko nie wiało. Nie wyobrażam sobie braku szybkiej mozliwosci regulacji tego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

nie masz pojęcia o aktualnej technologii anI BMW ani innej marki premium.

-->

nawet zamialczy czy zaszczeka jak się go zapytasz jak robi pies czy kot. 

no niezla ta technologia premium musze przyznac racje 🤣

A BMW ogarnelo w 2024r juz w swoich najnowszych hybrydach (np 550xe) ladowanie AC 11kW czy 50kW DC jak to ma np. Skoda?

Czy to nie podpada pod kategorie "technologia" w hybrydzie?

 

 

2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Ja z kole często używam zmiany czy też całkowitego zamknięcia (w tesli jest to niemożliwe rotfl) nawiewu.

-->

2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

jestem tutaj dlatego żeby się przeciwstawić tym pierdolom i zygowinom które wypisujesz. 

Powinni Cie zatrudnic w spidersweb, wprowadzalbys "wartosciowy" content do tego portalu ^^

.

  • Moderatorzy
Opublikowano
3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Ja z kole często używam zmiany czy też całkowitego zamknięcia (w tesli jest to niemożliwe rotfl) nawiewu. Czasami lubię się ochłodzić i skierować zimne powietrze bezpośrednio czy też w inną stronę co by na dziecko nie wiało. Nie wyobrażam sobie braku szybkiej mozliwosci regulacji tego

A widzisz. Zamknięcie/otwarcie jest na dotykowych "suwakach" na listwie świetlnej a te dziury służą tylko do zmian kierunku. Antylogika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttkna każdym forum czy to rowerów, nart, lepszych ciuchów oitdorowych czy też audio znajdzie się kilku według mnie mocno zakompleksionych ujadaczy krzyczących na droższy sprzęt ze to się nie opłaca, kto to kupuje, dlaczego tak drogo, ile to na to trzeba pracować. Co takich ludzi obchodzi że ktoś przykładowo wydaje na auto tyle co ty na dwa? Czy to jest zazdrość, zawiść? Jak tylko wyszło i4 to od razu pobiegłeś do szefa po zniżkę a że nie dostałeś to nie kupiłeś. Najwyraźniej jedna rzecz jaką cię zatrzymała przed kupnem BMW to była CENA. Codziennie ulewa ci się na samochód który nie jest dla ciebie. Jancinzaswm pytanie dlaczego chlopiempiszesz tutaj codziennie od kilku miesięcy o serii 5? Co cię ten samochód obchodzi? Masz jakiś uraz czy jak?

 

poza tym co ty porównujesz samochód z mierną nawigacją (jest już w stanie pokazać z którego pasa masz zjechać na skrzyżowaniu bo jeszcze niedawno tesla tego niempotrafila), prymitywnym sprawiającym wrażenie że coś odpada (według recenzji baka) zawieszeniem, średniej jakości audio (ostatni test bjorna highlanda), brakiem czujników, brakiem lidaru, niedziałającymi wycieraczkami. Co tu zresztą dużo gadać, baku wyraźnie stwierdził że jednak odstaje od zarówno japońskiego jak i niemieckiego premium.


jak już napisałem, krol Jest nagi. Miał być fsd, robotaxi, unowocześnione własnej produkcji baterie i 20 milionów sprzedaży aut rocznie a tymczasem warty 10 procent wartości tesli byd właśnie prześciga w liczbie sprzedanych samochodów Teslę, ba nagi król pokornie kupuje od chińskiej konkurencji baterie a jedynie co nowego ostatnio pokazał to przebranego za robota tańczącego na scenie człowieka szumnie nazwanego Optimus. Tymczasem właśnie na płynie pierwszy statek wypełniony autami firmy byd Do Europy, jestem pewny że Elon ma z tego powodu pełne gacie a na Ameryki też niedługo przyjdzie czas. Już za chwilę już za momencik akcje tesli czeka freedal do wartości jakiś 10 dolców za akcję.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Test opluwanego tutaj audio bowersa w serii 5 przez bjorna. Top notch, najlepszy na rynku. 10/10 https://youtu.be/CJ1zaUE35dQ?si=WP3N2hjEKzrD3Bf8&t=194

Test pierdyliarda głośników z potwornie mocnym wzmacniaczem w nowej teslimmodel 3 highland wyniesiony nocą z fabryki bowersa przez byłego pracownika.  System przebasowiony, z kiepskim basem, trzeszczącymi drzwiami 7/10, są lepsze systemy na rynku 
https://youtu.be/7avnzvPAr3w?si=sJLHhe7UxacWuttW&t=467

 

IMG_0782.png

IMG_0783.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 godzin temu, słonik40 napisał(a):

 nowej teslimmodel 3 highland wyniesiony nocą z fabryki bowersa przez byłego pracownika

nie sposob sie z Toba nudzic w tym watku 😜

13 godzin temu, słonik40 napisał(a):

średniej jakości audio (ostatni test bjorna highlanda)

Jak bys porownal te teslowe audio 7/10 do swojego premium w iX1?

13 godzin temu, słonik40 napisał(a):

ba nagi król pokornie kupuje od chińskiej konkurencji baterie

 

Bylo, za duzo sie Appla naogladal najwyrazniej

13 godzin temu, słonik40 napisał(a):

 a jedynie co nowego ostatnio pokazał to przebranego za robota tańczącego na scenie człowieka szumnie nazwanego Optimus. 

Ja tam widzialem premiere ciekawego pickupa ostatnio

13 godzin temu, słonik40 napisał(a):

Już za chwilę już za momencik akcje tesli czeka freedal do wartości jakiś 10 dolców za akcję.

Shortuj i do konca zycia bedziesz rentierem na Karaibach 🤣

Od 200$ do 10$ zrobi z Ciebie MILIONERA.

Jaki okres to "Już za chwilę już za momencik" wg Ciebie? 😉

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

https://www.investors.com/news/tesla-skids-as-analysts-throw-in-towel-earnings-growth-for-another-year/

Akcje Tesli po $177 (-9% dziś). Ktoś kupuje? Padały opinie że to okazja. Czyżby inwestorzy zaczęli weryfikować fundamenty? C/Z dziś na poziomie 41, to 8x więcej niż np BMW, VAG czy Mercedes. Czy to ten moment kiedy Tesla zacznie kupować niemieckie marki?

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 4.02.2024 o 10:42, sebsek napisał(a):

O stary dzieki, swietny content, chyba miesiac miodowy sie skonczyl i zaczelo sie prawdziwe recenzowanie a nie slodkie pierdzenie za $

Nie wierze, ze BMW w serii 5 upadlo tak nisko zeby oferowac podwojna tacke na 2 telefony ale tylko w jednej jest ladowanie indukcyjne 😁

To jest po prostu hit, te ladowarki QI pan Chinczyk sprzedaje po 1 euro 🤣🤣🤣

Myslalem, ze podziadowania comfort access w tylnych klamkach nic nie przebije, jakze sie mylilem.

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

@BMFun wklejony przez ciebie artykuł pięknie pokazuje że miejsce na zwiększenie zysków zostało wyczerpane sprowadzając zysk do śmiesznego w przeliczeniu na cenę akcji. Zapewne ubrani w akcje kupione na górce z niedowierzaniem będą je jeszcze przez jakiś czas trzymać ale ja widzę tutaj tylko równie pochyła poniżej wartości takiego byd który dzisiaj jest wyceniony zaledwie na 10 procent wartości tesli a już przegonił ją w ilości sprzedanych bev w ostatnim kwartale.

 

@rkmi09 był już ten filmik, jak sobie porównasz przejazd na ABRP z innymi autami nawet te z topowymi zasięgami to wygląda to podobno nie także facet pretensje ma raczej jako do elektryków wogole a Nie tego konkretnego modelu

Edytowane przez słonik40

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.