Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
10 godzin temu, adamjttk napisał(a):

prawdziwy cyganski blichtr (te ambienty 🤣)

ambienty można wyłączyć 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 godzin temu, BMFun napisał(a):

@adamjttk obejrzyj i zadaj sobie pytanie jak można tak szydzić z tak fajnie funkcjonalnego auta i pisanie o nim jako upośledzonym. Mi po 2 latach nadal się podoba wizualnie oraz za komfort, materiały i wyciszenie. Myślę że ponad 2letni zawstydziłby niejedną 2-letnią Teslę.

Najcichszy samochód w teście na Zakopiance! Zachwycony komfortem zawieszenia (20 calowe koła!), funkcjonalnością wnętrza i jakością materiałów, działaniem systemów asystujących.

Ty już sprzedałeś swoją Teslę 3, bo boisz się długo je trzymać żeby nie traciły na wartości czy jak?

BMFun, nie wiem po co do tego wracasz.
Rozmawialismy juz o tym dziesiatki razy, recenzowalem to auto z mojego punktu widzenia.


Powtorze zeby nie bylo ze jestem hejterem - ma kilka zalet nad TMY (wyciszenie, headup, ogolna dobra jakosc montazu/materialow BMW, przyjemne zawieszenie), wszystkie one wynikaja nie z bycia elektrykiem a z bycia BMW X3, te same zalety ma X3 2.0d
Ja na to auto jednak nie patrze jak na X3 a jak na auto elektryczne - i pod tym wzgledem jest dla mnie absolutnie uposledzone, jest technologicznym dinozaurem, odpowiednikiem VW e-Golfa z 2015r, zostalo zrobione po NAJMNIEJSZEJ lini oporu zeby bylo cokolwiek elektrycznego w ofercie, auto JEDYNIE dla zatwardzialych fanow marki bo nikt inny sie nim nie zainteresuje bo to zupelnie zmarnowana okazja. BMW sie osmieszylo wypuszczajac je. Wspolczynnik cena co do tego co soba oferuje jest i byl na zenujacym poziomie, stad homeopatyczna sprzedaz. Platforma spalinowa, tragiczne osiagi, brak AWD, brak frunka, tunel, te zenujace chromy i piano black, stary soft (serio, brak oblugi telefonu jako kluczyka jest dla mnie dzis czyms nie do ogarniecia, mow do mnie jeszcze o tym UWB, bardzo wzruszajaca i interesujaca historia)
Reasumujac - czy bym je wybral zamiast X3 2.0d? Tak, bez mrugniecia okiem.
Czy auto jest beznadziejnym elektrykiem, do tego w zaporowej, komicznej w sumie cenie? Tak, bez mrugniecia okiem, na dzis bym je wycenil w full opcji w cenniku na ~250k PLN to moze by sie troche ludzi skusilo ze wzgledu na znaczek, to auto to chodzacy trup, zainteresowanie nim jest na dzis ZEROWE - zerknij na nasze forum, zerknij na forum elektrowozu - ZEROWE zainteresowanie, produkt do odstrzelenia, tego auta delaerzy w USA nawet nie chcieli sprzedawac, nic Ci to nie mowi?

Nie oceniam Ciebie, oceniam produkt iX3 wiec nie bierz do siebie.

PS. TM3P chce sprzedac bo jezdze nia juz ponad 3 lata i zaraz wyjdzie lifting i pewnie ceny troche poleca. Nie ma jeszcze nowej wersji w sprzedazy a nie mozna zamawiac starej wiec nie powinno tez byc problemu ze sprzedaza mojej. Mysle ze to dobry czas na pozbycie sie, troche tez mi sie nudzi jazda tym samym autem tak dlugi czas i mam ochote na cos nowego/innego. Bardzo zaluje ze nie ma tej nowej trojki Neue Klasse jeszcze w sprzedazy, wzialbym z calym dobrodziejstem inwentarza bez zastanowienia, dla odmiany chocby.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

auto JEDYNIE dla zatwardzialych fanow marki bo nikt inny sie nim nie zainteresuje bo to zupelnie zmarnowana okazja. BMW sie osmieszylo wypuszczajac je.

W teście człowiek opowiada ze nigdy nie lubił BMW, więc nie jest zatwardziałym fanem.

Zapłacił za auto furę pieniędzy (320k) mimo że miał TMY RWD w cenie 170k po dopłatach. Ja bym aż tyle nie zapłacił chyba, ja dałem za full wyposażony 260k  

Chce Ci tylko dać do myślenia że te liczne wady Tesli w stosunku do BMW mają dla wielu ludzie nawet tak dużo wartość że dopłaca prawie 2x tyle i grzeje ich to ze jest platforma spalinowa bo to ma relatywnie nieduży wplyw, może oprócz własnego samopoczucia jeśli to dla kogoś jest ważne.

A samo auto pomimo obelg jakie w jego stronę kierujesz daje mnóstwo radości. Ciszą i komfortem i materiałami dobrymi cieszysz się w każdej sekundzie, zużycie kilka kWh więcej ma znaczenie tylko w trasach dłuższych których sam zrobiłeś ze 3-4 do Polski. 

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Bardzo zaluje ze nie ma tej nowej trojki Neue Klasse jeszcze w sprzedazy, wzialbym z calym dobrodziejstem inwentarza bez zastanowienia, dla odmiany chocby.

Nie wierze ze cofniesz sie do średniowiecznego kluczyka 🙂 Moze weź sobie i4 jakieś tymczasowo i podelektuj się cisza, komfortem i jakością dźwięku z HK 😉 bo przy Neue Klass przeżyjesz za duży szok po Tesli 😉

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

BMFun rozumiem co chcesz mi powiedziec apropo iX3.

Ale zrozum tez ze na Multiple tez bylo duzo klientow i nie zmienia to mojego zdania o niej zbytnio.

Moja babcia zawsze potarzala "kazda potwora znajdzie swojego amatora", pasuje jak ulal do iX3 w kontekscie do tego filmu 😜 

 

2-3 lata temu byl mniejszy wybor elektrykow w tym segmencie, dzisiaj jest zatrzesienie (chyba najbardziej oblegany segment BEV - SUV D) wiec sytuacja wyglada jak wyglada dla iX3, to auto NICZYM sie nie broni stad sprzedaz jest jaka jest.

 

W Norwegii w zeszlym roku kazdego dnia sprzedawala sie ~1 sztuka iX3 i 64 sztuki TMY, klient glosuje portfelem i nie ma sie co z tego powodu zzymac - lud przemowil i to od BMW zalezy czy wyciagna wnioski czy im to pasuje, mi to totolotto.

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

 

Na Twoim miejscu bałbym się kupować BMW Neue Klass (mimo że zachęcam oczywiście kupić i zdać obiektywną relację), bo wg Twoich prognoz marka zapadnie się pod swoim ciężarem i ciężarem Tesli, chociaż już po 4 latach tego wątku dane ciągle mówią coś innego 😉

image.thumb.png.84aa6009b1e48ddc65b17ae5e748793c.png

image.thumb.png.3e068ab37d4b2820ad7dc4572bb8524c.png


Czekamy na dane za cały 2023r. 100% wzrostu BEV za te przewartościowane „jeżdżące trupy”, to jest dla mnie najmniej zrozumiałe 😉

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, adamjttk napisał(a):

W Norwegii w zeszlym roku kazdego dnia sprzedawala sie ~1 sztuka iX3 i 64 sztuki TMY, klient glosuje portfelem i nie ma sie co z tego powodu zzymac - lud przemowil i to od BMW zalezy czy wyciagna wnioski czy im to pasuje, mi to totolotto.

Nie mam z tym problemu. Dziwi mnie dlaczego nie sprzedaje sie 0 sztuk skoro ma tylko napęd RWD. Nie zapominaj że Tesla w NO jest tak tania że to alternatywa dla hulajnogi elektrycznej. Ludzie kupują bo państwo dotuje a potem opychają po 2-3 latach żeby zgarnąć kolejne dofinansowanie tak jak Ty to robisz. To napędza sprzedaż najtańszych opcji na którą stać każdego Norwega zarabiającego średnią krajową.

Spojrz na siebie, po 4 latach jeżdżenia Teslami nic się w nich nie zmienia i zaczynają Ci się nudzić. Możesz zmienić w kolejnej co najwyżej kolor lub wziąć facelifing w którym zmienił się jedynie kształt świateł i doszły cygańskie LEDy i masz prawie pewność że w takiej postaci będą tłuczone kolejne 5 lat.

Wzdychasz na inne elektryki bo widzisz że się zmieniają, mają zmieniający się design - lepszy lub gorszy, a w Tesli stagnacja. Zaczyna Cię to widzę przytłaczać, ale wiesz że kupując coś innego niż Tesla możesz wyjść na hipokrytę po 4letnim krytykowaniu większości z nich 🙂 Wyjście z twarzą to kupno Neue Klass - powiesz że skopiowali Teslę i teraz to dobre BMW. Trzymam kciuki, plan jest dobry 👍🏻
 

https://insideevs.com/news/690793/bmw-group-electric-car-sales-2023q3/amp/

Szykuje się nowy rekord dla BMW. Szacuję że będzie z 320-330tys rocznie w calym 2023 czystych BEV, co jak na 50-100% droższe auta od Tesli na „przestarzałej” platformie jest niezły wynik. A w ICE w których sprzedaż nadal kwitnie deklasacją Tesli jest wręcz nieskończenie duża 😉

Aż tyle ludzi „nabitych” w elektryczne BMW, którzy nie chcieli kupić Tesli i jej innowacyjnego otwierania auta bez kluczyka? A dopiero wchodzi do sprzedaży i5, a na horyzoncie Neue Klass. Nie pamiętam już genialnego cytatu z przeszłości ze Tesla spycha BMW do narożnika czy jak to tam leciało…

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@BMFun - dziekuje za psychoanalize mnie i moich potrzeb, dzien od razu milszy 👍

.

  • Moderatorzy
Opublikowano

A ambient w modelu 3 po liftingu to cygański blichtr czy nie? Bo w BMW to wiadomo, złote zęby itp.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, adamjttk napisał(a):

@BMFun - dziekuje za psychoanalize mnie i moich potrzeb, dzien od razu milszy 👍

Próbuje tylko zrozumieć Twój punkt widzenia i innych miłośników Tesli. Ja chyba kupię Tesle jak już pojawił się cygański blichtr. Jak jeszcze dorzucą liczniki za kierownicą lub headup oraz poprawia wyciszenie i zawieszenie, to nie będę długo myślał. 
 

nie zrozum mnie źle, ale między krytyczną konstruktywną oceną, a zmieszaniem produktów BMW z błotem typu „trup”, „średniowiecze” i parę innych jest pewną różnicą i trudno ją nazwać nawet subtelną 🙂

Edytowane przez BMFun
Opublikowano
53 minuty temu, BMFun napisał(a):

 

Szykuje się nowy rekord dla BMW. Szacuję że będzie z 320-330tys rocznie w calym 2023 czystych BEV, co jak na 50-100% droższe auta od Tesli na „przestarzałej” platformie jest niezły wynik. A w ICE w których sprzedaż nadal kwitnie deklasacją Tesli jest wręcz nieskończenie duża 😉

Aż tyle ludzi „nabitych” w elektryczne BMW, którzy nie chcieli kupić Tesli i jej innowacyjnego otwierania auta bez kluczyka? A dopiero wchodzi do sprzedaży i5, a na horyzoncie Neue Klass. Nie pamiętam już genialnego cytatu z przeszłości ze Tesla spycha BMW do narożnika czy jak to tam leciało…

I tylu ludzi potrafiacych zarobic na te przeszacowane cenowo auta jest na tyle glupich, ze daje sobie pluc w twarz przez Bmw…

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Dyskutujecie sami ze soba.

To ze ktos pisze co pisze o np iX3 nie znaczy ze przeklada sie to na wszystki elektryki BMW

iX1 czy iX sa juz duzo lepszymi/dojrzalszymi elektrykami niz takie iX3, i4 czy i5. 

Dalej jest masa rzeczy do poprawy/nadrobienia ale na pewno dobry kierunek.

------------

I kolejny filmik z Neue Klasse

 

i kolejna ciekawostka - przyciski otwierania drzwi zgapione w 100% z TM3

Reasumujac - licznikow nie bedzie przed kierownica, przyciski drzwi elektromechaniczne, jeden duzy tablet jak w TM3, zero przyciskow, ukryte nawiewy klimy jak w TM3

Do potwierdzenia w ciagu kolejnych 2 lat - frunk, nie bedzie skory zwierzecej, bedzie podwojna ladowarka indukcyjna nie lezaca plasko a pod katem, beda gry, bedzie Netflix, nie bedzie tunelu, bedzie elektryczna klapka ladowania, nie bedzie personalizacji, max 2-3 pakiety i tyle - malpowanie 1:1 konkurencji w wydaniu niemieckim. Zero innowacji, podazanie za peletonem. Trzymam kciuki chociaz za jakis konkretny duzy headup i te otwieranie drzwi automatyczne, to by byla jakas nowinka technologiczna. Ciekawe jak bedzie brzmialo audio bo auto wyglada troche jak szklarnia.

 

ABLVV86vnj0kfbh1ptA41Zh62qrLCIyoJloeGVbh

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, adamjttk napisał(a):

iX1 czy iX sa juz duzo lepszymi/dojrzalszymi elektrykami niz takie iX3, i4 czy i5. 

Co jest bardziej dojrzałe w iX1 niż i5? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adam zdecydowanie za spadek sprzedaży Tesli i obniżki cen o 20% odpowiadają wysokie stopy procentowe 😉

W tym czasie BMW podniosło ceny o 10-20% i bije rekordy sprzedaży. Dział M zwiększył sprzedaż o kilkadziesiąt procent hmm... 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

No i BMW takie wyniki sprzedaży osiąga, pomimo „masowego” odpływu klientów z BMW do Tesli, która umiejętnie wkłada BMW kij w szprychy. 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znacie kogoś kto zamienił BMW na Tesle? Jak on to zniósł? 

Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Znacie kogoś kto zamienił BMW na Tesle? Jak on to zniósł? 

Ja znam - po dwóch latach (kwestie podatkowe związane z leasingiem) tesla (TMY) została sprzedana, zamówione M340i.
Zaś całość okraszona komentarzem odnoszącym się w wulgarny i mocno dwuznaczny, za to nie pozostawiający żadnych wątpliwości, sposób podkreślający wyższość podróżowania ICE nad BEV po polskich drogach... 😉

Można to podsumować tak - początkowy zachwyt nad kosmiczną technologią dość szybko ustąpił rozczarowaniom związanym z szarą codziennością realnych potrzeb🙃

A tak swoją drogą to znów pada argument o tym, że BMW słabo się sprzedaje, a Tesla świetnie, bo ludzie głosują portfelem. A ja po raz kolejny przypomnę, że są klienci, którzy nie muszą racjonalizować swoich wyborów - kupują takie iX3, bo im po prostu odpowiada bardziej niż inny wybór 🤷‍♂️

Edytowane przez mn89
  • Lubię to 1
odebrane 24.10.2022 / 150: 40W22 / 112: 16W22, 22W22, 30W22, 33W22, 39W22, zamówione 29.09.2021
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
36 minut temu, --maly-- napisał(a):

W tym czasie BMW podniosło ceny o 10-20% i bije rekordy sprzedaży.

Tak to wyglada na swiecie na dzis

1. W Europie sprzedaz pikuje i jest taka jak 20 lat temu

ABLVV87bJLvGTk_M6NpwszXWqBfaf5V3NmohOuSC

2. W Stanach nie jest zle, sprzedaz podobna do tego co bylo 8 lat temu

ABLVV84GZuJd5jPYwT_h3IQRS2PpB_oVXO5rtBZz

3. W Chinach ostatnia dekade bylo eldorado, od 3 lat stagnacja

ABLVV84zQ7GBDZYa5-jUOsBS0Jw1CF0j-F7wnrx4

600 Europa, 600 Chiny i 400 Stany.

Gdzie widzisz potencjal do wzrostu majac w ofercie chyba z 50 modeli w najkomiczniejszych juz wariantach we wszystkich wersjach - diesel, benzyna, hybrydy, elektryki?

Patrzac po dynamice chinskiego wykresu nie dziwie sie designowi chinskiemu wspolczesnych BMW, to tam jest klient dzisiaj i pod niego sie robi auta.

Tesla w sumie 4 modelami, z tego 2 sprzedajacymi sie tak naprawde w dekade osiagnela produkcje BMW, w przyszlym roku z duza doza prawdopodobienstwa przegoni, cos o czym pisalem od 4 lat.

Narracja BMW w porownaniu do poczatku watku grubo sie zmienila, cos o czym duzo osob zapomina. Co dalej? Obserwujemy.

  • ??? 1

.

Opublikowano (edytowane)

Nie to, żebym się czepiał, ale te statystyki nie są miarodajne - biorąc pod uwagę jakie auta sprzedają się na tych 3 rynkach, to ciężko korelować bardzo dotknięty przestojami spowodowanymi pandemią, a później wojną w Ukrainie, które miały przemożny wpływ na czas oczekiwania i dostępność aut w Europie "miejscowy" rynek z rynkami w USA czy Chinach, gdzie duże modele, produkowane na miejscu, z dostępnych od ręki podzespołów i stanowiące większość tamtej sprzedaży były dostępne z marszu...

Po moim przykładzie - czekałem na moją jedynkę 13 miesięcy, zamówiona przez znajomego w tym samym czasie X5 dopłynęła ze stanów w 2,5 mca (nie było to auto ze stocku)... Porównujmy jabłka do jabłek, gruszki do gruszek 😉 

A tak swoją drogą to może się mylę, ale czy BMW kiedykolwiek celowało w stanie się marką samochodów dla ludu? Bo Tesla niewątpliwie ma taki cel😉

Edytowane przez mn89
odebrane 24.10.2022 / 150: 40W22 / 112: 16W22, 22W22, 30W22, 33W22, 39W22, zamówione 29.09.2021
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Adam jak zwykle nie ma temat. Mały pisał o płaczu Tesli na niekorzystne stopy procentowe, gdy w tych warunkach BMW przy rosnacych (a nie spadających) cenach ma wzrost sprzedaży. Adam pisze o historii sprzedaży BMW i to jeszcze podając wybiórcze dane. To globalna sprzedaż BMW Group:

image.thumb.png.4ccaa5f396e7bd514f93a3b5783d0cfb.png

W 2023 będzie wyraźny wzrost. Już kiedyś obalany był mit jak to Tesla powoduje spadek sprzedaży BMW i ucieczkę klientów do Tesli.

Dane po 3 kwartałach:

image.thumb.png.9825725bc66e6efa5103e56c88df790d.png
Można prognozować sprzedaż w okolicy 2.5miliona. To tak obalając kolejny mit że Tesla ma „podobną” sprzedaż (1.8m).

Edytowane przez BMFun
Opublikowano

Ale trzeba uczciwie dodać, że te dane odnoszą się do poprzedniego roku, kiedy sprzedaż cierpiała jeszcze z powodów wskazanych wcześniej - dostępność części modeli w 2022 była tak mizerna, że zapewne znalazła się spora grupa klientów, która poszła po Audi czy innego Mercedesa - zwłaszcza, że można założyć, że znów spory odsetek tych aut jeździ do końca leasingu i trafia do wtórnego obiegu, a klient idzie po kolejne auto. A, że akurat okres wymiany przypadł na moment, kiedy na BMW trzeba było poczekać dłużej niż na konkurencję, to i wybór padł na co innego, co dało się upchnąć w koszty. W 2023 raczej sytuacja wróciła do normy jakiej należałoby oczekiwać bez czynników hamujących sprzedaż.

  • Dziękuję 1
odebrane 24.10.2022 / 150: 40W22 / 112: 16W22, 22W22, 30W22, 33W22, 39W22, zamówione 29.09.2021
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
38 minut temu, adamjttk napisał(a):

600 Europa, 600 Chiny i 400 Stany.

Coś się nie sumuje do 2500 😄

A co ze sprzedażą w takich krajach jak Australia, Indie, czy kontynentach: Azja, Ameryka Pd czy nawet Afryka.

38 minut temu, adamjttk napisał(a):

Gdzie widzisz potencjal do wzrostu majac w ofercie chyba z 50 modeli w najkomiczniejszych juz wariantach we wszystkich wersjach - diesel, benzyna, hybrydy, elektryki?

W rosnącym blisko 100% rokrocznie autom BEV na przykład? W pozostałych klasach samochodów BMW doszło niejako do sufitu w segmencie premium który jest nasycony mocno i konkurencyjny. Stąd od 10 lat te ukłony w stronę Skody czy Passatów w postaci lini biznesowych 318/518d. Dla tych dla których metki ważne może cierpią ze ich v8 wygląda jak 18d, ale za to mają ten v8 trochę taniej bo koszt r&d się rozkłada na więcej sztuk sprzedanych aut. 

38 minut temu, adamjttk napisał(a):

Patrzac po dynamice chinskiego wykresu nie dziwie sie designowi chinskiemu wspolczesnych BMW, to tam jest klient dzisiaj i pod niego sie robi auta.

Od chyba 2 lat o tym na forum sie trąbi, ja pisałem o tym 38 razy w kontekście i7 czy i5. Może byś się wtedy tak nie spinał o to i5 i nie doszukiwałbyś się „kopiowania” Tesli przy „degradacji” przycisków.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttk opluwajsc ix3 za osiągi i walory auta elektrycznego wyszedłeś na hipokrytę. Sam kupiłeś tm3 rwd o bardzo podobnym zasięgu i osiągach, przy okazji kolejny raz oplułeś wybór @Kriss33 który na to wychodzę, że jeździ elektrycznym trupem i dinozaurem bo zasięg oraz osiągi ma kiepskie.

 

@Randall3 tony w spectre na elektryczne standardy wielkiego wrażenia nie robi, moje amg m bodaj 2,7

@Kriss33elon sobie może mówić ile jego firma nie będzie warta, na razie wtopił 70 procent na Twitterze. On wiele rzeczy gada, z 10 procent się tego sprawdza.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

image.thumb.png.7745b9ee641f7fdcbd0491d964238b1c.png
image.thumb.png.1044d9a01ecb11017ee808db737cfdbd.png

Tesla o kapitalizacji 10x BMW ma 2x NIŻSZE przychody.

image.thumb.png.c374967c525f4f63144d45160cea3338.png


image.png

It’s fine:

image.thumb.jpeg.efaf4c14e3f21dc0eea83083408bd7a3.jpeg
 

2023Q3 zysk netto - Tesla $1.85m, Bmw $2.93m (2.68m EUR). Także to tyle jeśli chodzi o margines Tesli na obniżki  

 

Edytowane przez BMFun
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

A to wykres z interpretacją 🙂

Widac też na nim dlaczego tak wiele osób w 2019-2020 wierzyło że bańka pęknie.

Tesli przychody i sprzedaż rosną mocno, wyniki już zaczynają mocno spadać. Ekscytowanie się ze segment EV rośnie, a wraz z nim Tesla która tylko w tym segmencie działa i oczekiwanie że Bmw powinno tak samo rosnąć mimo że 90% sprzedaży ma w dojrzałym i bardzo konkurencyjnym segmencie, jest delikatnie mówiąc naiwne.

Wzrosty Tesli okupione są dużymi obniżkami i spadkami zysku, a zysk powinien wraz ze wzrostem przychodów i wolumenu rosnąć! Także coś jest nie tak.

image.thumb.png.4b2f3d498379f66003e98751029d6227.png

Edytowane przez BMFun

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.