Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, BMFun napisał(a):

Ja szczerze mówiąc nie rozumiem tego ruchu BMW. Może kryje się za tym jakaś inna myśl typu problem z dostępnością części, drastyczną podwyżką Bowersa i musieliby go oferować po 30k lub więcej, albo jakieś naruszenie patentu (to też się zdarza np od 20.12 nie można w Stanach kupić Apple Watch bo był wyrok sądu o naruszenie patentu). Może któryś z problemów pojawił się na krótko przed premierą i to był jakiś ruch na szybko. Zobaczymy w najbliższym czasie.

serio, pastwimy się tutaj nad BMW jak to “pluje w twarz”, a przyczyna może być bardziej prozaiczna niż nam się wydaje.

Wg mnie ciezko sie z ta argumentacja zgodzic - tzn

1. "Prawdziwy" Bowers jest nadal dostepny ale jedynie w iX M60 i w 7-er --> czyli autach o najwyzszych marzach. W i7 kosztuje dokladnie 30k PLN

2. Dam sobie palca obciac ze jedynym problemem jest "efektywnosc" fabryk i proba maksymalnego uprzoszczenia linii montazowych (maksymalizacji zysku poprzez skrocenie czasu montazu auta)--> BMW idzie po prostu droga Tesli, tzn chce nadal dawac jakas tam personalizacje ale finansowo sie to po prostu "nie spina" w obliczu tego co robi Tesla (jak szybko wypluwa auta w pelni wyposazone) --> jezeli chca utrzymac wysokie marze to niestety ale musza uproscic i przyspieszyc produkcje. Diess z VW pisal cos o 3x szybszej produkcji kazdego auta przez Tesle w maksymalnie zoptymalizowanych gigafabrykach, w BMW pewnie jeszcze wolniej auta wychodza niz u VW bo wiecej opcji do wyboru.

Musk to swir jezeli chodzi o optymalizacje, zawsze powtarzal ze jedyna rzecza jakiej konkurencja nie nadgoni to "know how" w optymalizacji produkcji i ze to jest glowna przewaga Tesli, nie osiagi, nie zasieg ale produkcja w gigafabrykach.

https://www.torquenews.com/14335/elon-musk-manufacturing-will-be-teslas-long-term-competitive-strength

3. oprocz Bowersa wypadlo sporo innych rzeczy z 5-er w porownaniu do G30/7-er (soft close, masaze etc) a to znowu wyglada po prostu na oszczednosci i probe utrzymania wysokich marz i zmniejszenia konfigurowalnosci auta.

Cena samego Bowersa pewnie nie jest dla BMW duza, zarabia na tym krocie, ale na uproszczeniu linii montazowych zarobi duzo wiecej, tyle i az tyle, obnizenie poziomu z czego oczywiscie kliencie nie powinni sie cieszyc bo ostatnim prawdziwym premium pozostaje juz tylko 7-er.

Pewnie przeliczyli ze jednak wiekszosc sprzedazy 5-er to flota i najtansze wersje wiec nie oplaca sie po prostu utrzymywac tak spersonalizowanych linii montazowych bo po prostu za drogo i zbyt nieefektywnie w obliczu chinskiej/amerykanskiej konkurencji.

1 godzinę temu, słonik40 napisał(a):

To trza było pisać że jakość jest nieważna ale ma nap%{%*} 😆 tak z ciekawości ile głośników mają te kolumny? 15-20, czy może w sumie 6? Co do wzmacniacze to wszyscy co ci doradzali mieli rację. Kolumny mają wysoką skuteczność, są duże więc w statystycznym pomieszczeniu nie są trudne do napędzenia. Żeby wykorzystać w pełni ich dużą moc musisz posiadać odpowiednio duże pomieszczenie, w przeciwnym razie wszystko się zleje, zacznie rezonować itd..:

Nieuczciwie tak pisac.

Pokaz mi chociaz jeden zestaw audio w samochodzie ktory kosztuje 20-30k PLN, ma >1000W a ma gorsza "jakosc" od jakiegos HK czy Burmestra za 5k PLN, c'mon...

Audio to temat subiektywny wiec do zadnego porozumienia/konkluzji i tak nie dojdziemy, wiem jedno, nie po to sie kupuje jakies AMG czy Performance zeby pozniej sobie czasem nie wcisnac mocniej pedalu gazu i tak samo z audio - nie po to sie wydaje 30k PLN na >1000W zeby pozniej sie zachwycac niuansami muzyki klasycznej (w aucie, w gwarze miasta...) - czasem sie po prostu ma ochote posluchac GLOSNO muzyki i po to sa te zestawy dlatego moc liczona w watach jest podawana na pierwszym miejscu i to za nia sie doplaca a nie za wieksza liczbe glosnikow czy "lepsza jakosc".

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Wg mnie ciezko sie z ta argumentacja zgodzic - tzn

Jesli Twoim jedynym wnioskiem jest ze BMW kopiuje Teslę w tym zakresie, to i tak nie przekonamy się. Może masz rację, może nie. Dyskusja akademicka. Szacuje że dla 1% chcących wybrać 5er to będzie problem i oni albo zaakceptują to, albo szarpną się na i7 albo pójdą do innej marki (Porsche? Merc?). Dla pozostałych to „problem” bez żadnego znaczenia.

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Audio to temat subiektywny wiec do zadnego porozumienia/konkluzji i tak nie dojdziemy, wiem jedno, nie po to sie kupuje jakies AMG czy Performance zeby pozniej sobie czasem nie wcisnac mocniej pedalu gazu i tak samo z audio - nie po to sie wydaje 30k PLN na >1000W zeby pozniej sie zachwycac niuansami muzyki klasycznej (w aucie, w gwarze miasta...) - czasem sie po prostu ma ochote posluchac GLOSNO muzyki i po to sa te zestawy dlatego moc liczona w watach jest podawana na pierwszym miejscu i to za nia sie doplaca a nie za wieksza liczbe glosnikow czy "lepsza jakosc".

Mam bezpośrednie porównanie HK w G05 i Bowersa w tej samej generacji i ja jestem zaprzeczeniem części z powyższych tez. Tzn.:

- nie wiem do tej pory ile Watt ma który, nie sprawdzałem do tej pory. Nie wiem też ile mają głośników 🙂 

- głośność obu jest podobna, mam nawet wrażenie że HK grał trochę głośniej

- Kierowałem się przy wyborze kryteriami w kolejności od najważniejszego (zaznaczam że nie jestem melomanem i znam fachowych określeń, więc mówię swoim zasobem słownictwa laika):

1. Czystość dźwięków - więcej słychać, wyrazniej, basy mocne ale „czyste” bez nienaturalnego podbicia.

2. Znacznie mniejsza ilość zniekształceń przy głośniejszym słuchaniu, szczególnie wysokich tonów od których czasem bolały uszy na HK i trzeba było ściszac. Lubię w aucie słuchać głośno muzyki.

3. Możliwość ustawiania scen które fajnie zmieniają klimat słuchanych utworów oraz więcej ustawień dopasowujących do swojego typu muzyki i klimatu jaki się lubi.

4. Design - lubię w dotyku te aluminiowe designerskie obudowy głośników i to delikatne podświetlenie  

Trzeba pamiętać że Bowers nie obsługuje niestety bezstratnych formatów, próbkowanie ograniczone jest chyba do 48kHz i nie obsłuży próbkowania 24bit, więc to sprzęt któremu daleko do melomanskich sprzętów i jest dla mnie odpowiednikiem jakości słuchania na słuchawkach Bowers Px8 czy B&O H95, czyli nie tak tanie, ale poziom do którego prawdziwy meloman się nie schyli 🙂


EDIT: W BMW serio nie słychać gwaru miasta 🙂  Często słucham muzyki ciszej ciesząc się detalami i czystszym dźwiękiem mimo że auto to słabe środowisko do odsłuchu. Jednak jakość muzyki na TIDAL Hi-fi vs Spotify czy Apple Music Loseless vs Spotify/Radio jest baaardzo odczuwalna. 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

 

Jak nie lubię Marka tak tutaj ten test jest naprawdę trafiający w moją opinię. 

P.S. dziś miałem okazję jeździć Y-kiem i oglądać TM3 jak ktoś tą plastikową Dacię porównuje do X3 to jest kompletnym ignorantem motoryzacyjnym. Tesla S bije to coś pod każdynlm względem na głowę. S to wg mnie jedyny wynalazek Muska godny uwagi jeżeli już ktoś chce jeździć elektrykiem i w ogóle Tesla. Obecnie nawet Koreańczycy poszli tak mocno do przodu z wykończeniem wnętrza że tesla Y nie ma kompletnie czego szukać. Jedyny plus TM3 czy TMY to wydajność tutaj im trzeba przyznać że biją inne elektryki na głowę i są bardzo dobrą konkurencją dla Dacii duster LPG. Ja jednak wolałbym BMW lub Audi nawet jak będzie zużywać 10kw więcej. 

Naprawdę Tesla model Y to jest tak słaby produkt że tylko zaślepiony dusigrosz lub wyznawca filozofii Elona Muska może tym jeździ to nie ma nic wspólnego z europejską motoryzacją i w ogóle motoryzacja plastikowy tandetny wózek na zakupy. 

Edytowane przez --maly--
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
37 minut temu, --maly-- napisał(a):

Naprawdę Tesla model Y to jest tak słaby produkt że tylko zaślepiony dusigrosz lub wyznawca filozofii Elona Muska może tym jeździ to nie ma nic wspólnego z europejską motoryzacją i w ogóle motoryzacja plastikowy tandetny wózek na zakupy. 

Tym wpisem przebiłeś wszystkich na forum. Gratulacje 

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Co by się nie spierać w różnych tematach, to chyba jednak wszyscy zgodzimy się co do jednego: Tesla bardzo popsuła rynek, i wszyscy motomaniacy to odczują...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tesla nie zepsuła rynku. Ona się po prostu najszybciej dostosowała do kierunku rozwoju motoryzacji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
43 minuty temu, Borsuczek napisał(a):

Tesla nie zepsuła rynku. Ona się po prostu najszybciej dostosowała do kierunku rozwoju motoryzacji.

I wyznaczyła pewne nowe trendy.

Stanę w obronie Tesli - nie psuje rynku, tylko dała wielu ludziom to czego chcieli - tańsze, gorsze jakościowo ale bogato wyposażone mimo że nieraz gorszymi komponentami, no i z rewelacyjnymi osiągami i softwarem przyzwoitym pełnym gadżetów. Toyota, Dacia, Renault, Skoda szczególnie tym dotknięte bo dawali gorsze value. BMW czy inne marki premium dostają trochę rykoszetem. 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, --maly-- napisał(a):

Naprawdę Tesla model Y to jest tak słaby produkt że tylko zaślepiony dusigrosz..

 

Godzinę temu, stuffman napisał(a):

Tesla bardzo popsuła rynek

 

Albo Panowie nie macie jednak racji albo mamy w Europie strasznie zaslepione spoleczenstwo dusigroszy 😜

/edit, cholera w USA i Chinach w sumie to samo 😞

A moze jednak uczciwie trzeba przyznac, ze wiekszosc ludzi ma w nosie "cyganski blichtr", ma w nosie przetloczenia dla przetloczen i fejkowe wydechy, ma w nosie metki, ma w nosie 20 "szybkich" 3-kolorowych literek ktorymi sie obkleja smierdzace i plujace olejem auta z 8-10s do setki, ma w nosie czy skora jest z krowy czy fejkowa i kupuje po prostu auto ktore jest ciche i szybkie, nie psujace sie bo na 8 letniej gwarancji, nie wymagajace serwisow na ktorych sie kroi po 100 PLN za plyn do spryskiwaczy (bez wzgledu na to czy byl dolewany czy nie), komfortowe bo wyposazone w podstawie we wszystko co moze tylko przyjsc do glowy, z mnostwem autorskich mniej i bardziej przydatnych featuresow. I na dodatek nie kojarzace sie zle dzieki wszelkiej masci patusom i sebixom. No i to ze mozna je miec w ciagu kilku tygodni bez czekania kilku (badz wiecej) miesiecy tez nie jest wada? Moze to ze mozna je zamowic przez internet bez spotykania sie z wyfircykowanymi sprzedawcami tez nie jest wada?

Warto Panowie czasami spojrzec dalej niz czubek swojego nosa i powtorzyc za mna to co mowie od tylu lat... "klient glosuje portfelem"

 

@Kriss33 wspolczuje Ci stary, mogles wziac te iX3 i mialbys spokoj i mniej siwych wlosow na glowie, a tak musisz sie teraz tlumaczyc czemus taki biedny i glupi 😜

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, adamjttk napisał(a):

Albo Panowie nie macie jednak racji albo mamy w Europie strasznie zaslepione spoleczenstwo dusigroszy 😜

/edit, cholera w USA i Chinach w sumie to samo 😞

 

Ta grupa odbiorcy się wyczerpuje stąd obniżki nawet -25%. Ciekawe jakie promocje przyniesie 2024. A pamiętam jak chyba 2 lata temu pisałeś że Tesla jest tak dobra że nie musi dawać rabatów, nie musi robić faceliftingow, organizować eventow dla dziennikarzy i ma mityczną niską utratę wartości. Może poza tych co są na ich w TMY po 300k+ w podstawie. 

15 minut temu, adamjttk napisał(a):

A moze jednak uczciwie trzeba przyznac, ze wiekszosc ludzi ma w nosie "cyganski blichtr",

Dlatego sa gry, netflixy, kominek, pierdzenie, gra świateł, a w faceliftingu doszły LEDy w środku. A jak BMW zabierze LED w g60 na tylnym siedzeniu to najbardziej oburzają się użytkownicy Tesli 🙂

 

Edytowane przez BMFun
  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 minut temu, adamjttk napisał(a):

 

@Kriss33 wspolczuje Ci stary, mogles wziac te iX3 i mialbys spokoj i mniej siwych wlosow na glowie, a tak musisz sie teraz tlumaczyc czemus taki biedny i glupi 😜

Ja już to pisałem kiedyś, przestałem się nabierać na premium, a Ci którzy muszą mieć premium, żeby się lepiej poczuć, to ich sprawa. 

Kolega "mały" już się na forum popisał jak wyszło BMW M2, że to nieprawdziwe M, bo nie ma silnika serii S, nie ma skóry na desce, takie tam bzdury nic nie wnoszące...

BMFun szacun dla Ciebie, że stajesz w obronie Tesli 🙂 Ja to bym podziękował, że taka Tesla się pojawiła z inną filozofią, której do tej pory nie było...to jest po prostu fajne 🙂

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Kriss33 napisał(a):

BMFun szacun dla Ciebie, że stajesz w obronie Tesli 🙂 Ja to bym podziękował, że taka Tesla się pojawiła z inną filozofią, której do tej pory nie było...to jest po prostu fajne 🙂

Ja Teslę ogólnie chwalę i wielokrotnie mowilem że zrobiła dużo dobrego dla konsumentów kopiąc w tyłek producentów legacy. Też będę bronił EV jako jeden z dobrych napędów, ale nie jako faszystowsko narzucany dla każdego.

Ja sie sprzeciwiam wyznawcom Tesli którzy myślą że jeżdżą RR albo tym co myślą że EV to jedyna sensowna opcja i napęd jest najlepszy i powinien zastąpić inne. 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, BMFun napisał(a):

 

Ja sie sprzeciwiam wyznawcom Tesli którzy myślą że jeżdżą RR albo tym co myślą że EV to jedyna sensowna opcja i napęd jest najlepszy i powinien zastąpić inne. 

Są tacy? Nie znam takich 🙂   oprócz Adama oczywiście 🙂 

Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
7 minut temu, Kriss33 napisał(a):

a już to pisałem kiedyś, przestałem się nabierać na premium, a Ci którzy muszą mieć premium, żeby się lepiej poczuć, to ich sprawa. 

A może nie muszą mieć premium, tylko chcą bo dopłata za to premium jest dla nich racjonalna i daje im przyjemność jak komuś Netflix lub gry w samochodzie. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 minuty temu, BMFun napisał(a):

Ta grupa odbiorcy się wyczerpuje stąd obniżki nawet -25%.

Musisz przyznac obiektywnie ze mamy tez po prostu obecnie ciezkie czasy, nie wszyscy ludzie jezdza X5M ;), mamy po ~dekadzie taniego pieniadza stopy procentowe niewidziane od 20 lat i sporo ludzi po prostu ledwo wiaze koniec z koncem (a zyjemy w czasach dlugu niestety) - trzeba placic 2x wiecej za raty za dom, za auto etc etc --> w takim momencie elektryk nie jest dobrem pierwszej potrzeby.

Poczekaj z pol roku-rok, zaczna obnizac stopy procentowe to i ssanie na elektryki sie zwiekszy.

Poza tym pisze n-ty raz, nie bylo szalonych znizek, przez pewien krotki okres czasu (kilka mies) byly szalone zwyzki bo popyt wielokrotnie przewyzszal podaz, teraz sytuacja wrocila do normy po prostu.

Dopoki Tesla ma marze po 10-15% na swoich autach to moga wykrwawiac konkurencje, BMW ze swoim 318i od 190k PLN daleko nie zajedzie, mark my words.

 

3 minuty temu, BMFun napisał(a):

Dlatego sa gry, netflixy, kominek, pierdzenie, gra świateł, a w faceliftingu doszły LEDy w środku.

Te rzeczy NIC nie kosztuja a nawet jak zabawia kilka % uzytkownikow to imho warto je miec.

Dzieciaki je lubia, jak moim mowie ze sprzedaje TM3P i kupie BMW z "malym" ekranem to jest w domu bunt, ot inne czasy, dzieci maja w powazaniu krowia skore czy metki.

No i przypominam niesmialo ze w EQS masz Tetrisa a w i5 grasz na telefonie tez juz w gry 😉

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 minutę temu, Kriss33 napisał(a):

Są tacy? Nie znam takich 🙂   oprócz Adama oczywiście 🙂 

Za dużo siedzisz na forum BMW 😉 Wejdź na jakieś forum Tesli. Takiej liczby najmądrzejszych na świecie nigdzie na znajdziesz w jednym miejscu 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 minut temu, BMFun napisał(a):

A może nie muszą mieć premium, tylko chcą bo dopłata za to premium jest dla nich racjonalna i daje im przyjemność jak komuś Netflix lub gry w samochodzie. 

no juz nie czepiaj sie, że muszą, ja nikogo nie krytykuje 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 minut temu, BMFun napisał(a):

Za dużo siedzisz na forum BMW 😉 Wejdź na jakieś forum Tesli. Takiej liczby najmądrzejszych na świecie nigdzie na znajdziesz w jednym miejscu 🙂

szkoda czasu na oszołomów 🙂 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 minutę temu, adamjttk napisał(a):

Musisz przyznac obiektywnie ze mamy tez po prostu obecnie ciezkie czasy, nie wszyscy ludzie jezdza X5M ;), mamy po ~dekadzie taniego pieniadza stopy procentowe niewidziane od 20 lat i sporo ludzi po prostu ledwo wiaze koniec z koncem (a zyjemy w czasach dlugu niestety) - trzeba placic 2x wiecej za raty za dom, za auto etc etc --> w takim momencie elektryk nie jest dobrem pierwszej potrzeby.

Pełna zgoda i to moim zdaniem jest szansa dla Tesli a nie przyczyna że mi sprzedaż siada. Przyzwoite i tanie auto dla każdego z paroma fajnymi wyróżnikami to rynkowe wyczucie i strzał w 10 Elona Muska. 

1 minutę temu, adamjttk napisał(a):

Poczekaj z pol roku-rok, zaczna obnizac stopy procentowe to i ssanie na elektryki sie zwiekszy.

Poza tym pisze n-ty raz, nie bylo szalonych znizek, przez pewien krotki okres czasu (kilka mies) byly szalone zwyzki bo popyt wielokrotnie przewyzszal podaz, teraz sytuacja wrocila do normy po prostu.

Dopoki Tesla ma marze po 10-15% na swoich autach to moga wykrwawiac konkurencje, BMW ze swoim 318i od 190k PLN daleko nie zajedzie, mark my words.

Nabijasz się z fajnego auta i silnika. Jeździłem tym kiedyś jako zastępcę i auto jest nadwyraz zrywne. Wydaje Ci się ze rzesze kierowców Toyoty (10m rocznie) czy Dacii 1.0 albo innych R3, rzuca sie na 500 konne Teslę. Oni w większości nie potrzebują tych mocy. 

1 minutę temu, adamjttk napisał(a):

Te rzeczy NIC nie kosztuja a nawet jak zabawia kilka % uzytkownikow to imho warto je miec.

Dzieciaki je lubia, jak moim mowie ze sprzedaje TM3P i kupie BMW z "malym" ekranem to jest w domu bunt, ot inne czasy, dzieci maja w powazaniu krowia skore czy metki.

Czy dzieci tez wiedzą lepiej i kupujesz frytki i nuggetsy i tym się żywi cała rodzina? Wybacz ale możesz robić analizę konsumentów 20-30 latków żeby mówić o trendach. Ja od małego tłukłem w gry a nie szukam auta z grami dzisiaj.

1 minutę temu, adamjttk napisał(a):

No i przypominam niesmialo ze w EQS masz Tetrisa a w i5 grasz na telefonie tez juz w gry 😉

 

Czyli nie śmiej się z blichtru w BMW jednocześnie ubóstwiając blichtr w Tesli. To tylko potwierdza hipokryzję. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 minutę temu, Kriss33 napisał(a):

szkoda czasu na oszołomów 🙂 

Myślisz że dlaczego Adam siedzi tutaj na forum zamiast na forum Tesli 🙂 Tutaj ma szanse na ciekawą dyskusję, a tam wiadomo co jest.

@adamjttk przyznaj czy spędzasz na forum Tesli tyle czasu co na forum BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
14 minut temu, adamjttk napisał(a):

Dzieciaki je lubia, jak moim mowie ze sprzedaje TM3P i kupie BMW z "malym" ekranem to jest w domu bunt, ot inne czasy, dzieci maja w powazaniu krowia skore czy metki.

Proponuje Adam eksperyment socjologiczny. Powiedz dzieciom ze na dzien dziecka dostaną zamiast Lego, jakieś chińskie dobre klocki, bo metka nie ma znaczenia.

Zdasz relację jak zareagują? 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttkpo tym co piszesz i po kolumnach które tu wkleiłeś czuje pewien dysonans. Wspomniane przez ciebie kolumny aby w pełni rozwinąć swoje skrzydła potrzebują idealnego rozmieszczenia, odpowiedniej  wielkosci oraz odpowiednio zaadaptowanego pomieszczenia . Inaczej wyrzucasz kasę w błoto, kupujesz tylko dla metki i modelu.  I tu wcale nie chodzi o słuchanie Chopina ale jakikolwiek utwór, jeśli miepoprawnie rozstawisz kolumny w stosunku do miejsca miejsca odsłuchu to albo zaburzysz albo wręcz całkowicie zniknie ci scena. Niedopwiednia ilość miejsca wokół kolumn za to sprawi że bas albo będzie strasznie dudniący albo zniknie niemal całkowicie i gwarantuje ci że nawet laik któremu słoń na ucho nadepnął to usłyszy. Na dziś dzień możesz mieć dużą moc bardzo tanio. Kupujesz np coś takiego https://sprzet-dyskotekowy.pl/product-pol-22125-Wzmacniacz-naglosnieniowy-PRO-2000-2x-1000W.html a do tego kolumny np takie https://www.skleptonsil.pl/ze-500-kolumna-estradowa-500w,id657.html albo jeszcze taniej https://musictrade.pl/product-pol-771-Kolumna-pasywna-500W-Vonyx-SL10.html lub jak lubisz w ilość głośników to https://nautilus2.pl/podlogowe/28746-polk-audio-monitor-xt70-mxt70-0747192133351.html wychodzi na to że slono przepłaciłeś za swoje auto w domu bo możesz mieć duuuzo większą moc (taka ze Cię całą dzielnią usłyszy) i więcej głośników za ułamek ceny 😀

 

@malyyou have made my day. Chcesz chyba zostać drugą znienawidzoną przez posiadaczy tesli po mnie osobą na tym forum 😀

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 minuty temu, słonik40 napisał(a):

@malyyou have made my day. Chcesz chyba zostać drugą znienawidzoną przez posiadaczy tesli po mnie osobą na tym forum 😀

Ja bym na Twoim miejscu Słonik bał sie o utrate pozycji lidera w tej kwestii. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
56 minut temu, słonik40 napisał(a):

@adamjttkpo tym co piszesz i po kolumnach które tu wkleiłeś czuje pewien dysonans. Wspomniane przez ciebie kolumny aby w pełni rozwinąć swoje skrzydła potrzebują idealnego rozmieszczenia, odpowiedniej  wielkosci oraz odpowiednio zaadaptowanego pomieszczenia . Inaczej wyrzucasz kasę w błoto, kupujesz tylko dla metki i modelu.  I tu wcale nie chodzi o słuchanie Chopina ale jakikolwiek utwór, jeśli miepoprawnie rozstawisz kolumny w stosunku do miejsca miejsca odsłuchu to albo zaburzysz albo wręcz całkowicie zniknie ci scena. Niedopwiednia ilość miejsca wokół kolumn za to sprawi że bas albo będzie strasznie dudniący albo zniknie niemal całkowicie i gwarantuje ci że nawet laik któremu słoń na ucho nadepnął to usłyszy.

Graja w duzym, zaadoptowanym salonie, z porzadnym wyciszeniem na scianach, pulapkami basowymi, gruba wykladzina i bez rezonujacych rzeczy (na ile to mozliwe przynajmniej bo minimum funkcjonalnosci tez tam potrzebuje), wszystko jest tez odpowiednio skalibrowane zewnetrznym mikrofonem takze nie boj zaby, nie marnuja sie 💪

Wspomagaja je dzielnie tych 2 malych kolegow, tak jak mowilem, nie slucham Mozarta 😄

51206357323_826c6ddffd_o.jpg

 

Ale po tej calej gadce o audio dostalem jakis znak od boga chyba bo facet obok mnie sprzedaje prawdziwe premium a nie jakies podrabiance a po sprzedazy TM3P bede musial miec jakies wozidlo do pracy dopoki nowy maly Plaid nie wyjdzie a tu takie cuda doslownie za garsc orzeszkow, prawdziwy cyganski blichtr (te ambienty 🤣) - cos czuje ze po weekendzie przybedzie sporo contentu  ^^

579_1941254397.jpg

579_19098156.jpg

 

57 minut temu, BMFun napisał(a):

Proponuje Adam eksperyment socjologiczny. Powiedz dzieciom ze na dzien dziecka dostaną zamiast Lego, jakieś chińskie dobre klocki, bo metka nie ma znaczenia.

Zdasz relację jak zareagują? 🙂

Specjalnie dla Ciebie zrobilem fotke z syna pokoju, dostal tydzien temu, kosztowaly chyba 50 PLN /edit 49.99/ i jestem pewny ze bardziej chinskie byc nie moga, na regalach nie wiem ile Lego sie wala, nie pamietam kiedy ostatnio sie bawil.

Nie mierz wszystkich swoja miara 👍

ABLVV87ynYhNxJLS94vecgrFwWI-ZoT2el174_bi

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
47 minut temu, adamjttk napisał(a):

Specjalnie dla Ciebie zrobilem fotke z syna pokoju, dostal tydzien temu, kosztowaly chyba 50 PLN /edit 49.99/ i jestem pewny ze bardziej chinskie byc nie moga, na regalach nie wiem ile Lego sie wala, nie pamietam kiedy ostatnio sie bawil.

Nie mierz wszystkich swoja miara 👍

Tu nie chodzi o cenę. Poza tym to nie są klocki, więc niczego to nie udowadnia. Wypaczasz sens przykładu jaki podałem. Moje dzieci zabawkami za 20zl też potrafią się świetnie bawić, a nawet sami zabawki lubią robić z papieru, tekstyliów itp. Dzieci nie mają poczucia wartości w pieniądzach i metkach tylko patrzą właśnie przez pryzmat „value”. A lego to dla wielu dzieciaków synonim pewnej jakości i tego jak się te klocki układa i jak nie walczą z nimi, gdy nie są dobrze spasowane, co się zdarza nieraz w alternatywnych konstrukcjach.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

@adamjttk obejrzyj i zadaj sobie pytanie jak można tak szydzić z tak fajnie funkcjonalnego auta i pisanie o nim jako upośledzonym. Mi po 2 latach nadal się podoba wizualnie oraz za komfort, materiały i wyciszenie. Myślę że ponad 2letni zawstydziłby niejedną 2-letnią Teslę.

Najcichszy samochód w teście na Zakopiance! Zachwycony komfortem zawieszenia (20 calowe koła!), funkcjonalnością wnętrza i jakością materiałów, działaniem systemów asystujących.

Ty już sprzedałeś swoją Teslę 3, bo boisz się długo je trzymać żeby nie traciły na wartości czy jak?

 

 

Edytowane przez BMFun

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.