Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja cenię sobie dużo bardziej możliwośc personalizacji bo to ja wiem co jest dla mnie lepsze a nie ktoś inny. Jak ktoś jest zagubionym dzieckiem we mgle to faktycznie i lepiej niech decydują za niego inni.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tyle razy była mowa na forum, żeby nie robić wycieczek osobistych, ale Ty Słonik masz to gdzieś. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie było dobrze. Można pisać o Tesli źle, nie swirujmy, że to jakiś stan umysłu. Może dla niektórych tak, ale nie posądzałbym o to nikogo z forum. 

Ja nie jestem tu jakimś porządkowym, ale wkurzają mnie osobiste wycieczki i ocenianie innych.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Kriss33 napisał(a):

Ciekawe jak długo jeszcze ludzie będą się nabierać na PREMIUM?

Dużo opcji to premium, ekrany, przyciski itp. 

Prostota jest nam potrzebna w dzisiejszych czasach.  Łatwość korzystania. Brak konieczności włączania niepotrzebnych rzezy, noszenia kluczyków, start, stop, zamykanie drzwi itd.

Po co to wszystko.  Czyż to nie jest komfort?

Tłumaczone tu było kiedyś na forum, że sposób realizacji keyless przez Teslę jest amatorski, bo bazuje na bluetooth który łatwo "przedłużyć". Obśmiewany DigitalKey, to zrobiony porządnie system bazujący na NFC, czyli tej samej technologii co karty płatnicze. Jest mniej wygodne, ale dużo bezpieczniejszy. To otwieranie Tesli telefonem działa tak jakbyś wszedł do Żabki i przechodząc w pobliżu terminala, ktoś robił na Twoje konto zakupy 🙂 A jak użyje przedłużenia sygnału Bluetooth przez internet, to mógłbyś w tym czasie być na drugim końcu świata.

https://mobilesyrup.com/2022/05/19/phone-as-key-unlock-vulnerability-tesla-vehicles-hackers-drive-off-your-vehicle/

Także Kriss, mam nadzieję że masz pin do auta ustawione żeby ktoś nie odjechał Twoim autem, a w samym aucie nie trzymasz żadnych wartościowych przedmiotów.

Ja właśnie dlatego korzystam czasem z DigitalKey, gdy nie jestem w stanie bezpiecznie zostawić kluczyka do samochodu - basen, siłka itp. W sklepie umiesz płacić zbliżeniowo, to ogarniesz także otwieranie auta zbliżeniowo.

To dlaczego dopiero od roku pojawił się DigitalKey Plus w BMW, wynika z tego że dopiero wtedy został opracowany standard producentów telefonów i bazuje on na UWB:

https://www.press.bmwgroup.com/usa/article/detail/T0414019EN_US/bmw-digital-key-plus-now-available-on-compatible-android-devices?language=en_US

BMW mogło pójść na skróty, ale woleli zrobić to porządnie i zgodnie ze standardami. Także proponuję się douczyć zanim się zacznie wyśmiewać. Ostatnie zdanie jest do @adamjttk, nie do Ciebie Kriss.

 

Tesla dopiero "It looks like Tesla is looking to improve phone key functionality by adding support for Ultra-Wideband. Ultra-Wideband uses very low energy for short-range communication. It can use less energy than Bluetooth, while providing higher precision location tracking. This could improve Tesla's phone key functionality and reliability.":

https://www.notateslaapp.com/tesla-app-updates/version/4.23.5/release-notes

Także obśmiewaną technologię Tesla grzecznie kopiuje po BMW i innych producentach, którzy zaimplementowali międzynarodowy standard DigitalKey opracowany we współpracy z producentami telefonów.

Tesla zapowiada w 2024 upgrade technologiczny i będzie używać UWB, kiedy Digital Key Plus oparty na tym standardzie działa w autach BMW wyprodukowanych od listopada 2022 😄 😄

Nie zapomnij Adam ustawić PINu w samochodzie zanim nie zmienisz Tesli na model 2024 🙂 

https://www.mynrma.com.au/electric-vehicles/news/tesla-launches-2024-model-3-in-australia

"Ultra Wide Band (UWB) technology enhances positioning accuracy, making phone key operation more reliable (note, this needs a smartphone with UWB capability also.)"

 

Edit: Ciekawostka. Znajomem raz rozładował się telefon i...nie mógł wsiąść do swojej Tesli. Musiał szukać po galerii i prosić się kogoś o podładowanie paru % żeby otworzyć auto. W przypadku DigitalKey na NFC oraz Digital Key Plus na UWB tego problemu nie ma. Czy to jest Kriss ta prostota? Chcesz użyczyć DigitalKey komuś, to w BMW...wysyłasz go SMSem bez instalowania jakichś appek. To jest właśnie prostota Kriss.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Kriss33 napisał(a):

Ciekawe jak długo jeszcze ludzie będą się nabierać na PREMIUM?

Dużo opcji to premium, ekrany, przyciski itp. 

Prostota jest nam potrzebna w dzisiejszych czasach.  Łatwość korzystania. Brak konieczności włączania niepotrzebnych rzezy, noszenia kluczyków, start, stop, zamykanie drzwi itd.

Po co to wszystko.  Czyż to nie jest komfort?

A jeszcze Kriss w temacie prostoty - UI Tesli ma się nijak jeśli chodzi o prostotę i wygodę do Apple Car Play. Wiem, że tego nie używałeś na codzień, więc możesz nie wiedzieć, ale to tam jest prostota wyboru najpotrzebniejszych opcji. Włączenie nawigacji, to nawet 2 proste kliknięcia i 1sek, włączenie muzyki to 2 kliknięcia itd. Masz natywnego Yanosika, masz Waze, Tidal, Apple Music, masz miliony innych aplikacji obsługiwanych natywnie przez telefon. Menu w Tesli jest przeładowane opcjami które nacodzień nikomu nie są potrzebne, lecz najczęściej pozwalają jarać się niektórym fanbojom.

Ja nie potrzebuję absolutnie niczego więcej. To jest właśnie prostota:

 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, adamjttk napisał(a):

I jeszcze to, hit po prostu, po czyms takim czlowiek wie, ze w BMW jest jeden wielki burdel jezeli chodzi o soft, oczy pieka od patrzenia na takie potworki

ADCreHdKN_9670aUKHbUPMovi7TGwGR_DJIcuBcb

 

 

To jakaś skrajna hipokryzja Adam - na tej samej stronie wklejony screen od kolegi z Model S:

image.thumb.png.3d8435306cd53f652b18ef88fb49cded.png

Dla mnie Apple Car Play oraz 2 ekrany (za kierownicą oraz ekran centralny), są o niebo bardziej funkcjonalne niż wielki tablet w Model 3. Tesla doskonale o tym wie i dlatego w lepszym Model S/X tak właśnie jest, a Tobie wmówili że nie potrzebujesz, dzięki temu marża na aucie może być wyższa o te 0.5-1%, a jej użytkownicy się z tego cieszą 🙂 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakby się przyjzec rozwiązaniom tesli i rozłożyć na czynniki pierwsze to w większości miejsc, podobnie jak z tym otwieraniem samochodu telefonem to jest zwykłe druciarstwo. Właśnie został pokazany tak szumnie zapowiadany cybertruck. Miał być miód i orzeszki w super cenie a wyszło 2 razy droższe auto, z szybami zamiast kulooodpornych odpornymi na uderzenie pileczki tenisowej a pomysłowy elon żeby dotrzymać obietnicy zapowiadanego zasięgu to zaproponował rangę extender w postaci dodatkowego pakietu baterii ładowanego na pakę. W praktyce właściciel będzie pewnie musiał zawołać sąsiadów z całej ulicy żeby ten pakiet na tą pakę włożyć lub zdjąć. Ciekawe ile osób z tych milionów zamówień zdecyduje się odebrać autko.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMFun tym razem kompletnie się nie rozumiemy. Co mnie obchodzi jakis DigitalKey/NFC/bluetooth ? Nie interesuje mnie jak to jest zrobione, ani konsekwencje z tego płynące. 

Jaka prostota Apple Car Play? Dwa kliknięcia i masz nawigację. Po co mi to? Naciskam rolke i mówię cel do navi.

Muzyka - nic nie klikam. Dzisiaj włączyłem na ekranie płytę w spotify 100 utworów i będe słuchał z tydzien. Nic nie klikam, otwieram drzwi i gra.

Menu w Tesli przeładowane opcjami? Jakimi? Ja tam nic nie musze dotykac? 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakiś plebejski masz ten system. Ja nic nie muszę naciskać a wystarczy że powiem: hej Mercedes, prowadz do….. a tak na poważnie to to czym ty się zachwycasz jest dostępne w każdym aucie z android auto czy też Apple car play. W mapach Google już od kilku ładnych lat można wskazać adres glosowo. Muża w Spotify? Dzięki możliwości podłączeniu kilku telefonów, każdy gra swoją. Ze swojej playlist kiedy chce, co chce jak chce i przez program jaki chce. Masz to w tesli? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jakie swoje playlisty???? gdzie?????? ja nie mam zadnej playlisty w telefonie 

pokazuje Wam inny punkt widzenia,

ja nie chce w aucie używać telefonu, ani przez andoid auto, ani tym bardziej bezpośrednio

uważasz, że nie wiem o funkcji głosowej map google ??

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

BMFun tym razem kompletnie się nie rozumiemy. Co mnie obchodzi jakis DigitalKey/NFC/bluetooth ? Nie interesuje mnie jak to jest zrobione, ani konsekwencje z tego płynące. 
 

Kriss, Twoj poziom ignorancji mnie przeraża. Zachwycasz się jakimiś pierdolami w Tesli które wznosisz na technologiczny piedestał, a kluczowa sprawa jaka jest security mówisz że to Cię nie interesuje pomimo że to podstawy dzisiejszego świata który nas otacza. Oczywiście Twój wybór - mozesz też nie robić updateow w telefonie, możesz kliknąć linki które przyjdą smsem, możesz płacić kartą płatniczą magnetyczną czekając aż Ci ja ktoś skopiuje, a w domu wstawić sobie w drzwiach zamek Yeti z lat 90tych. Pasy bezpieczeństwa też byś powiedział że po co zapinać, za dużo czynności, a Ty się nie znasz na fizyce i nie chcesz się znać?

Oczywiście przejaskrawiam, ale nie wiem jak z Tobą Kriss dyskutować o cechach, zaletach, wadach, skoro rzucisz jakiś tekst jak to w tesli wspaniale, a nie wiesz i nie chcesz widzieć jak jest gdzieś indziej i dlaczego tak jest. To o czym Ty chcesz dyskutować? Powiedz swoje zdanie, ktoś inny powie swoje i dyskusję uznamy za zakończoną 🙂

 

2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Jaka prostota Apple Car Play? Dwa kliknięcia i masz nawigację. Po co mi to? Naciskam rolke i mówię cel do navi.

Muzyka - nic nie klikam. Dzisiaj włączyłem na ekranie płytę w spotify 100 utworów i będe słuchał z tydzien. Nic nie klikam, otwieram drzwi i gra.

Brawo Ty. A ja tego nie potrzebuje i mi się w Tesli nie podoba jak to jest rozwiązane, Apple car dla mnie jest max czego w aucie potrzebuje, ale nie będę Ci pisał dlaczego i jak to działa bo odpowiesz że Ci to niepotrzebne albo nie chcesz wiedzieć. Dziękuję, wszystko wiadomo. Temat wyczerpany. 

2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Menu w Tesli przeładowane opcjami? Jakimi? Ja tam nic nie musze dotykac? 

 

To zdemontuj ekran jak nie potrzebujesz 🙂 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

jeny ale sie przerzucanie blotem zrobilo ^^

po kolei:

1. slonik - chlopie, jestes nie do odratowania. 4-ty raz Ci pisze ze wszystkie te opcje asystenta przekraczania predkosci wszystkie Tesle maja od 10 lat, mozesz sobie zmieniac i dostosowywac ostrzezenia zeby wyswietlalo monit czy dzwiekowo ostrzegalo przy przekraczaniu predkosci czy wylaczyc to w ogole, mozesz robic offset procentowy czy w km w dowolnym przedziale na 50tce moze to byc 60 70 czy 100km/h czy ile tam chcesz.

Ale po raz czwarty tlumacze Ci jak 6-latkowi --> JA NIE O TYM PISZE. Chlopie, czy Ty mozesz zrozumiec ta prosta rzecz ze wklejasz mi glupoty nie na temat?

Pisze o obowiazkowym systemie ktory bedzie Ci pipczal jak przekroczysz predkosc o 1km/h i nie da sie tego permanentnie zdezaktywowac (wymog EU) i ciekawy jestem jak jest to rozwiazane w BMW.

Nie w Twoim BMW bo tego jeszcze nie masz, w najnowszych BMW, moze w i5 to jest.

2. BMfun - zanudzasz o UWB. Ile razy slyszales zeby ktos sie wlamal w realu do Tesli? Ukradl ja? Znasz takie historie, na pewno jest ich mnostwo skoro CA w Tesli jest tak niebezpieczne i dziurawe, nie? Podasz przyklady, jacys znajomi tak mieli? Bo w druga strone moge podac duzo przykladow.

Telefon sie rozladuje. Really? Gdy mamy usb-c i lightning i mozesz je podladowac w minute WSZEDZIE w jakiejsc ekstremalnej sytuacji gdy Ci sie rozladuje? A telefon zony na ktorym jest apka Tesli? A karta awaryjna do otwerania "w razie w"? Chlopie mam ponad 3 lata Tesle i taka sytuacja zdarzyla sie mojej zonie raz - rozladowala telefon i nie miala portfela z karta bo byla na basenie.

Wiesz co zrobila? Zadzwonila do mnie z kolezanki telefonu, otworzylem jej zdalnie auto, odpalilem zdalnie i wrocila do domu. Tyle. Doslownie historia jak z horroru, tetno skoczylo mi chyba z 55 na 60 bpm. Zajelo to mi 10x krocej niz napisanie Twojego elaboratu o BT (ziew).

Digital Plus, Digital Key Plus - uzytkownik Tesli peka ze smiechu na te pompatyczne nazwy i pseudotechnologie za ktore BMW kaze sobie jeszcze placic w konfiguratorze. U slonika w aucie za 200k+ nie dosc ze nie ma tego Digital Key cos tam to tam nawet nie ma zwyklego CA, mamy 2023r a typ z kluczykami biega w kieszeniach, przeciez to jest jakis cyrk na kolach.

Wysylanie SMSem dostepu to jest wg Ciebie prostota? I Ty chlopie mowiles ze TMY jezdziles 2 tygodnie i nie wstydzisz sie pisac takich GLUPOT?

3. Apple Car Play? I TY mi znowu mowisz ze to prostota? Nakladka GUI w rozdzielczosci 256x256 na natywne GUI BMW? Ta o ktorej nawet na tym forum jest dziesiatki postow ze jest gowniana, ze zrywa polaczenie, za kazdy rok modelowy to jakis inne problemy, ze ludzie jezdza do serwisu i wymyslaja glupoty serwisantom zeby im za darmo robili aktualizacje mimo rzekomego OTA w BMW? Kisne z tego, w BMW wszystko niby jest tylko jak sie czlowiek przypatrzy to NIC nie dziala tak jak powinno bo Niemcy nie umieja zupelnie w soft i sa na lasc/nielasce inzynierow z US. Jeszcze zeby to chociaz bylo natywne jak w Volvo.. I Ty chlopie pracujac w IT mi takie rzeczy piszesz i bronisz tego rozwiazania jeszcze, slabe to.

4, Edit

I na koniec - slonik odkryl polaczenie roznych telefonow przez BT z systemem audio auta w 2023 i sie chwali na forum, turlam sie ze smiechu, kto tu sie udziela w tym w atku w cyrku sie nie smieje 😄

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Kriss33 napisał(a):

jakie swoje playlisty???? gdzie?????? ja nie mam zadnej playlisty w telefonie 

pokazuje Wam inny punkt widzenia,

ja nie chce w aucie używać telefonu, ani przez andoid auto, ani tym bardziej bezpośrednio

Faktycznie argument. Nie znasz, to nie chcesz. Czyli nie wiesz czy potrzebujesz czy nie. Tesli też nie chciałeś dopóki jej nie kupiles 🙂 

 

1 godzinę temu, Kriss33 napisał(a):

uważasz, że nie wiem o funkcji głosowej map google ??

 

Stary, widziałem ten inny punkt widzenia, przejechałem Teslami 3tys km i mnie niewiele tam porywa. Jedyne to fajne osiągi za niską cenę.

 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

2. BMfun - zanudzasz o UWB. Ile razy slyszales zeby ktos sie wlamal w realu do Tesli? Ukradl ja? Znasz takie historie, na pewno jest ich mnostwo skoro CA w Tesli jest tak niebezpieczne i dziurawe, nie? Podasz przyklady, jacys znajomi tak mieli? Bo w druga strone moge podac duzo przykladow.

Taki żeś inżynier, że się podniecasz jak kable są ułożone w Tesli i powtarzasz to do urzygu, pomimo że to nie ma żadnego znaczenia. Ziew.
Za to na softwarze kompletnie się widzę nie znasz, a pierwszy zachwalasz co i jak Tesla robi, a jak ktoś Ci palcem pokazuje że coś jest zrobione bez powszechnych standardów i gorzej, to nagle okazuje się że to nie ma znaczenia. Jak nie ma znaczenia, to po co Tesla to będzie zmieniać w 2024 na rozwiązanie stosowane przez BMW?? Jesteś niekonsekwentny i uprawiasz zwykłą hipokryzję. Już był tu jeden Filip co się podniecał jak to api Tesla wystawia. Włamy do Tesli się zdarzają, sobie poszukają. Mówienie że nikomu ze znajomych się nie zdarzyło to jakieś dziecinne rozumowanie.

Hasla na komputer też nie zakładasz jak nie masz tam nic specjalnie tajnego? Drzwi do domu też nie zamykasz bo co może ktoś ukraść jak każdy wszystko ma?

 

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Telefon sie rozladuje. Really? Gdy mamy usb-c i lightning i mozesz je podladowac w minute WSZEDZIE w jakiejsc ekstremalnej sytuacji gdy Ci sie rozladuje? A telefon zony na ktorym jest apka Tesli? A karta awaryjna do otwerania "w razie w"? Chlopie mam ponad 3 lata Tesle i taka sytuacja zdarzyla sie mojej zonie raz - rozladowala telefon i nie miala portfela z karta bo byla na basenie.

To jedna z wielu drobnych przewag. Sam widzisz ze sie zdarza, co tylko potwierdza ze to rozwiązanie jest lepsze. I nie wymyśliło to BMW, tylko producenci sprzętu elektronicznego. Tak jest to nieważne że Tesla 2 lata po BMW przechodzi na tą lepszą technologię.

 

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Digital Plus, Digital Key Plus - uzytkownik Tesli peka ze smiechu na te pompatyczne nazwy i pseudotechnologie

Nie użytkownicy Tesli tylko tacy betonowi fanboje Tesli jak Ty. Nie jest to technologia BMW tylko standard światowy. Znam kilku użytkowników Tesli i to są normalni ludzie, z dystansem, krytycznie patrzący na swoje auta oraz auta innych marek, czego niestety nie mogę powiedzieć o Tobie 😞 A chciałbym, bo wtedy te dyskusje wyglądałyby kompletnie inaczej. Chcę wierzyć że betonowych fanbojów z klapkami na oczach jest jednak mniejszość wśród użytkowników Tesli.

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

 

za ktore BMW kaze sobie jeszcze placic w konfiguratorze. U slonika w aucie za 200k+ nie dosc ze nie ma tego Digital Key cos tam to tam nawet nie ma zwyklego CA, mamy 2023r a typ z kluczykami biega w kieszeniach, przeciez to jest jakis cyrk na kolach.

Wybacz, ale to jest tok rozumowania przedszkolaka. Masz pretensje do BMW że daje opcję i kto potrzebuje ten weźmie, a kto nie, ten nie musi. Masz pretensje do BMW że jak dodasz opcje które są w Tesli, to wychodzi BMW drożej niż Tesla.  Stary, to jakaś dziecinada, nie jest dla Ciebie to wartość to nie kupuj. A krytykowanie innych że to kupują, to jest żenujący poziom, patrzenie na metki i zaglądanie ludziom do portfela kto i za ile co kupuje. Czepianie się Słonika o to jak wydaje kasę, to nie nazwę tego po imieniu, bo Kris zaraz napisze że personalne argumenty znowu się pojawiają 🙂

 

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Wysylanie SMSem dostepu to jest wg Ciebie prostota? I Ty chlopie mowiles ze TMY jezdziles 2 tygodnie i nie wstydzisz sie pisac takich GLUPOT?

Rozwiń, bo jak zwykle nie rozumiesz świata poza Tesla i gadasz jakieś bzdury. 

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

3. Apple Car Play? I TY mi znowu mowisz ze to prostota? Nakladka GUI w rozdzielczosci 256x256 na natywne GUI BMW? Ta o ktorej nawet na tym forum jest dziesiatki postow ze jest gowniana, ze zrywa polaczenie, za kazdy rok modelowy to jakis inne problemy, ze ludzie jezdza do serwisu i wymyslaja glupoty serwisantom zeby im za darmo robili aktualizacje mimo rzekomego OTA w BMW? Kisne z tego, w BMW wszystko niby jest tylko jak sie czlowiek przypatrzy to NIC nie dziala tak jak powinno bo Niemcy nie umieja zupelnie w soft i sa na lasc/nielasce inzynierow z US. Jeszcze zeby to chociaz bylo natywne jak w Volvo.. I Ty chlopie pracujac w IT mi takie rzeczy piszesz i bronisz tego rozwiazania jeszcze, slabe to.

buahahahaha . U mnie dziala w obu autach od paru lat bez problemu. Jak staniesz w korku to zobaczysz ze świat tam poszedł - Apple car/android auto jest w BMW, volvo, toyotach i wiele innych. Jest lepszy od wielkiego tabletu który jest potrzebny w aucie jak cygański blichtr. żeby tacy fanboje pluli jadem na forach innych marek i czuli się lepsi.

Nie rozumiem Adam jaki Ty masz problem w swoim życiu motoryzacyjnym i jakie frustracje przeżywasz, że tak się musisz dowartościowywać jaka to tesla najlepsza. I nie umiesz niemalże w żadnej kwestii przyznać rację, zrobić krok do tytułu.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Inny test BMW i5. Trochę subiektywnego narzekania na design - każdy ma tutaj swoje zdanie, ale na koniec dnia auto świetnie jedzie, świetna pozycja za kierownicą. Duże uznanie dla jakości standardowego HK oraz ogromne uznanie dla Bowersa, który w cenie 6k brzmi jakby kosztował 30k 😉 

Widziałem dzisiaj nocą piękną wersję M60 w mieście - wygląda niesamowicie.

W 6 minucie masz @adamjttk ten system przekroczenia prędkości. Wydaje się trochę upierdliwe, szczególnie że jakość sczytywania ze znaków i z map pozostawia wiele do życzenia w każdej marce.

https://www.youtube.com/watch?v=n2GzCKyXbUo

 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
7 godzin temu, BMFun napisał(a):

Kriss, Twoj poziom ignorancji mnie przeraża. Zachwycasz się jakimiś pierdolami w Tesli które wznosisz na technologiczny piedestał, a kluczowa sprawa jaka jest security mówisz że to Cię nie interesuje pomimo że to podstawy dzisiejszego świata który nas otacza. Oczywiście Twój wybór - mozesz też nie robić updateow w telefonie, możesz kliknąć linki które przyjdą smsem, możesz płacić kartą płatniczą magnetyczną czekając aż Ci ja ktoś skopiuje, a w domu wstawić sobie w drzwiach zamek Yeti z lat 90tych. Pasy bezpieczeństwa też byś powiedział że po co zapinać, za dużo czynności, a Ty się nie znasz na fizyce i nie chcesz się znać?

Oczywiście przejaskrawiam, ale nie wiem jak z Tobą Kriss dyskutować o cechach, zaletach, wadach, skoro rzucisz jakiś tekst jak to w tesli wspaniale, a nie wiesz i nie chcesz widzieć jak jest gdzieś indziej i dlaczego tak jest. To o czym Ty chcesz dyskutować? Powiedz swoje zdanie, ktoś inny powie swoje i dyskusję uznamy za zakończoną 🙂

 

Brawo Ty. A ja tego nie potrzebuje i mi się w Tesli nie podoba jak to jest rozwiązane, Apple car dla mnie jest max czego w aucie potrzebuje, ale nie będę Ci pisał dlaczego i jak to działa bo odpowiesz że Ci to niepotrzebne albo nie chcesz wiedzieć. Dziękuję, wszystko wiadomo. Temat wyczerpany. 

To zdemontuj ekran jak nie potrzebujesz 🙂 

BMFun skoro masz taką wyobraźnię i przed zakupem auta wszystkie rozwiązania weryfikujesz to napisz posze czym może się skończyć moja ignorancja?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttkchlopie nabijasz się z tego że nie mam ca czy podgrzewanych siedzeń w jednym z moich aut kiedy jednocześnie w obu brak ci tak podstawowych rzeczy jak LiDAR, kamery z przodu (ta na podszybiu nie zobaczy krawężnika), CZUJNIKÓW PARKOWANIA, czujnika deszczu, ekranu centralnego czy zamiast tego chociażby headup, czujników martwego pola, adaptacyjnych światełl, już o odrobinie luksusu jak wentylacja czy masaż nie wspomnę. Masz auto wybrane z podstawowych funkcji związanych nawet nie tyle z wygodą co BEZPiIECZENSTWEM a udajesz że tego nie widzisz lub nie chcesz tego zauważyć. Biorąc pod uwagę jak wybrakowane są tesle wcale nie widzę że ceny ich zbliżyły się do cen toyoty.

 

co do softu  tesli gdyby nie był tak dziurawy jak szwajcarski ser naszpikowany bugami jak jeż to by co tydzień nie musiała kolejna poprawka wychodzić…..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Cytat

Ja mowie o ISA, ktora jest prawnie wymuszona przez EU od polowy zeszlego roku, maja ja tylko nowo homologowane auta w Europie od czerwca 2022 i nie da sie jej permanentnie wylaczyc poprzez menu

Nie wiem czy zauważyłeś ale ix1 to nowy model, produkcja rozpoczęta pod koniec 2022, mój egzemplarz wyprodukowany został w lutym 2023 i według tego co tutaj piszesz powinien obowiązkowo już to mieć tymczasem cały czas mogę te ostrzeżenia skonfigurować (przynajmniej przesunąć granicę). W Mercedesie natomiast dzięki temu że nie podziadowali na przyciskach kosztem maty grzewczej za 2 dolce wystarczy dotknąć przycisku na kierownicy zamiast szukać wyciszenia na ekranie. To się nazywa Premium. Ba nawet w obu autach mogę przyciskami dostosować pracę wycieraczek nie odrywając wzroku od drogi 👍🏼

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja po ostatnich testach Tesli plaid  kompletnie nie rozumiem jak ktoś lubiący motoryzacje może w ogóle jeździć elektrykiem. 

Z jazdy takim samochodem nie ma kompletnie żadnej przyjemności.

Jest to jedna wielka nuda i środek do przemieszczenia z punktu a do b.

Często wręcz cieszę się że muszę gdzieś pojechać a w przypadku tego dziadostwa na prąd byłaby to dla mnie tylko męczarnia.

Według mnie elektryki są dla ignorantów motoryzacyjnych tylko i wyłącznie dla ludzi którzy nie interesują się motoryzacją innego sensu nie widzę. 

Co do ostrzeżenia o przekroczeniu prędkości u nas w X5 m60i lci polega to na tym że na hedapie czy na zegarach gdy przekroczymy prędkość to mryga nam ikonka ograniczenia ale nic nie pipczy. W przedliftowym X5 było tak że mrygnęło kilka razy i przestało lub można było to wyłączyć całkowicie a tutaj jest cały czas dopóki nie wrócimy do odpowiedniej prędkości. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 minuty temu, --maly-- napisał(a):

Ja po ostatnich testach Tesli plaid  kompletnie nie rozumiem jak ktoś lubiący motoryzacje może w ogóle jeździć elektrykiem. 

Z jazdy takim samochodem nie ma kompletnie żadnej przyjemności.

Jest to jedna wielka nuda i środek do przemieszczenia z punktu a do b.

Często wręcz cieszę się że muszę gdzieś pojechać a w przypadku tego dziadostwa na prąd byłaby to dla mnie tylko męczarnia.

Według mnie elektryki są dla ignorantów motoryzacyjnych tylko i wyłącznie dla ludzi którzy nie interesują się motoryzacją innego sensu nie widzę. 

BRAWO TY. Każdy ma prawo do swojego zdania. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, BMFun napisał(a):

Kriss, Twoj poziom ignorancji mnie przeraża. Zachwycasz się jakimiś pierdolami w Tesli które wznosisz na technologiczny piedestał, a kluczowa sprawa jaka jest security mówisz że to Cię nie interesuje pomimo że to podstawy dzisiejszego świata który nas otacza. Oczywiście Twój wybór - mozesz też nie robić updateow w telefonie, możesz kliknąć linki które przyjdą smsem, możesz płacić kartą płatniczą magnetyczną czekając aż Ci ja ktoś skopiuje, a w domu wstawić sobie w drzwiach zamek Yeti z lat 90tych. Pasy bezpieczeństwa też byś powiedział że po co zapinać, za dużo czynności, a Ty się nie znasz na fizyce i nie chcesz się znać?

Oczywiście przejaskrawiam, ale nie wiem jak z Tobą Kriss dyskutować o cechach, zaletach, wadach, skoro rzucisz jakiś tekst jak to w tesli wspaniale, a nie wiesz i nie chcesz widzieć jak jest gdzieś indziej i dlaczego tak jest. To o czym Ty chcesz dyskutować? Powiedz swoje zdanie, ktoś inny powie swoje i dyskusję uznamy za zakończoną 🙂

 

Brawo Ty. A ja tego nie potrzebuje i mi się w Tesli nie podoba jak to jest rozwiązane, Apple car dla mnie jest max czego w aucie potrzebuje, ale nie będę Ci pisał dlaczego i jak to działa bo odpowiesz że Ci to niepotrzebne albo nie chcesz wiedzieć. Dziękuję, wszystko wiadomo. Temat wyczerpany. 

To zdemontuj ekran jak nie potrzebujesz 🙂 

BMFun, Na serio uważasz, że nadmiernie wychwalam Teslę? Jednocześnie ignorując bezpieczeństwo. 

Od kiedy tylko pojawił się tzw dostęp komfortowy w BMW, czyli wchodzenie do auta i uruchamianie bez kluczyka byłem tym zachwycony. Nie trawię stacyjki. 

Kolejnym krokiem były dokumenty w telefonie, karty płatności.

No i zostało tylko pozbycie się kluczyka. 

Czy wg Ciebie powinienem sprawdzić bezpieczeństwo tego rozwiązania i porównać z innymi producentami?

No i nie pisz do mnie jak do debila o drzwiach, zamkach itd. Bądźmy poważni. 

Co do Apple car play. Nie mam doświadczenia, więc zapewne nie wiem co w nim fajnego. Koledzy, którzy mają doceniają, bo nie trzeba płacić za aktualizację nawigacji, bo masz za darmo mapę w telefonie, możesz sobie swoje playlisty puszczać. Pytam serio, chcę poznać Twój punkt widzenia, chętnie się czegoś dowiem. Może mnie cos omija.

Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.youtube.com/watch?v=oOtsJqoyjKA

 

@Kriss33poledam obejrzenie porównania poprzedniego modelu x do aktualnego. Gościowi najbardziej brakuje w nowej tesli…… fizycznego kluczyka i ma nadzieje ze go uda się domówić (tesla podziadowala nawet na kluczyku przy aucie za 500k). Nadmienię ze u mnie w plebejski, golasie też mogę otworzyć czy zamknąć auto z apki w telefonie.  Wbrew pozorom taki kluczyk ma wiele zalet bo możesz chociażby otworzyć bagażnik bez potrzeby podchodzenia do auta/dotykania brudnej klapy czy też grzebania w apce telefonu. Fajnie też na przykładzie otwierania drzwi widać jak tesla ufa nowym “czujnikom parkowania” w poprzedniej wersji były normalne czujniki więc drzwi się otwierały po całości przy “nowych czujnikach” tylko się uchylają. Ciekawe dlaczego?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cytat

Co do ostrzeżenia o przekroczeniu prędkości u nas w X5 m60i lci polega to na tym że na hedapie czy na zegarach gdy przekroczymy prędkość to mryga nam ikonka ograniczenia ale nic nie pipczy

Wydaje mi się że u mnie w ix1  też mryga a pipczy zgodnie ze spersonalizowanymi ostrzeżeniami. Aż sprawdzę przy najbliższej okazji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
12 minut temu, słonik40 napisał(a):

https://www.youtube.com/watch?v=oOtsJqoyjKA

 

@Kriss33poledam obejrzenie porównania poprzedniego modelu x do aktualnego. Gościowi najbardziej brakuje w nowej tesli…… fizycznego kluczyka i ma nadzieje ze go uda się domówić (tesla podziadowala nawet na kluczyku przy aucie za 500k). Nadmienię ze u mnie w plebejski, golasie też mogę otworzyć czy zamknąć auto z apki w telefonie.  Wbrew pozorom taki kluczyk ma wiele zalet bo możesz chociażby otworzyć bagażnik bez potrzeby podchodzenia do auta/dotykania brudnej klapy czy też grzebania w apce telefonu. Fajnie też na przykładzie otwierania drzwi widać jak tesla ufa nowym “czujnikom parkowania” w poprzedniej wersji były normalne czujniki więc drzwi się otwierały po całości przy “nowych czujnikach” tylko się uchylają. Ciekawe dlaczego?

Nigdy mając komfortowy dostęp nie wyjąłem kluczyka w celu otworzenia bagaznika. Nie chcę kluczyka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.