Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

lo matko od dziesiątek lat topowe wzmacniacze lampowe maja po 15-30 W,  natomiast tranzystorowe okol 100W na kanał I skutecznie zasilają ogromne kolumny podłogowe i pomieszczenia po kilkadziesiąt metrów a tu kolega ząchwyca sie jakimiś śmiesznymi tysiącami wat z popierdziawki zamomtowanej w Aucie. Pamietam jak dziś te ogromne oczojebne naklejki na boomboksach na rynku za komuny z napisami typu 2000 wat. Koledze chyba zbyt mocno w pamięci to utknęło 😀

https://www.tophifi.pl/stereo/wzmacniacze-zintegrowane/luxman-lx-380.html

https://www.rtvmax.pl/koncowki-i-wzmacniacze-mocy/13617-nap-500-dr-inc-500-ps-raty-0-gwarancja-producenta-salon-lodz.html

https://www.rtvmax.pl/koncowki-i-wzmacniacze-mocy/17541-moon-641-gwarancja-producenta-raty-0-salon-lodz.html

https://www.salonydenon.pl/przedwzmacniacze/naim-supernait-3-wzmacniacz-zintegrowany.html

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, słonik40 napisał(a):

lo matko od dziesiątek lat topowe wzmacniacze lampowe maja po 15-30 W,  natomiast tranzystorowe okol 100W na kanał I skutecznie zasilają ogromne kolumny podłogowe i pomieszczenia po kilkadziesiąt metrów a tu kolega ząchwyca sie jakimiś śmiesznymi tysiącami wat z popierdziawki zamomtowanej w Aucie. Pamietam jak dziś te ogromne oczojebne naklejki na boomboksach na rynku za komuny z napisami typu 2000 wat. Koledze chyba zbyt mocno w pamięci to utknęło 😀

Tez bym tak pisal jakbym nie mial wzmacniacza audio w swoim BMW AD 2023 ^^

Pamietam jak ~15 lat temu w moim Golfie V mialem podobna doTwojej sytuacje (absolutny golas), montowalem zewnetrzny wzmcniacz w bagazniku i wymienialem glosniki na takie lepsze niz po 2 centy, odezwij sie na priv dam Ci kilka wskazowek 👍

 

PS. Sytuacja z dzis pt. dlaczego brak tunelu z tylu jest zaleta w samochodzie

53333567841_a6bcf705b7_o.jpg

 

Edytowane przez adamjttk

.

Opublikowano (edytowane)

Myślę że te 42 cale też by sie tutaj zmieściły 😉 Może nawet daloby radę przy złożeniu tylko środkowego siedzenia 🙂

image.png.c75cdb456526dd5b59d41ebbbbc4b9e9.png

Edytowane przez adiki

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Godzinę temu, adiki napisał(a):

Myślę że te 42 cale też by sie tutaj zmieściły 😉 Może nawet daloby radę przy złożeniu tylko środkowego siedzenia 🙂

image.png.c75cdb456526dd5b59d41ebbbbc4b9e9.png

W g20 po złożeniu oparć wchodzi na styk 65 cali LG z opakowaniem. Większego nie da rady;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ten monitorek jest tak mikroskopijny ze nawet przy obecnosci tunelu by sie spokojnie tam zmiescil @adamjttktwoje posty przywodza mi na mysl typowego klienta bazarkowego kupującego kasprzaka 2 tysiące VAT i dresy adonisa z 4 paskami, który się cieszy ze klient kupujący oryginał przepłacił, ze adidias podziadowal i pluje klientom w twarz bo dał tylko 3 paski a ty masz cztery 😀poza tym mojemu burmesterowi nic nie dolega, słucham go z wielka przyjemnością miedzy innymi dlatego ze mercedes zadbał nie tylko o dobre audio ale również o świetnie wyciszenie i akustykę wnetrza. Natomiast w tesli audio brzmiało okropnie (bjorn przyrównując do hk bmw podkreślał ze w tesli jest gorzej nie mówiąc już o b&w bo to są lata świetlne)jak dla mnie to jest niewiele lepiej od podstawy w ix1 i na pewno duża w tym zasługa akustyki wiadra oraz konstrukcji auta przepuszczającego jak szwajcarski ser wszelkie hałasy z zewnątrz. Dobrze ze masz te tysiące wat to przynajmniej możesz troszkę tych hałasów zagłuszyć. Tak tylko niesmialo jeszcze dodam ze w tym roku nagrodę najlepszych kolumn w kategorii high-end według whathifi zdobyły podłogówki które maja ….. 2 głośniki. Tu dopiero plują klientom w twarz https://highfidelity.pl/@main-3292&lang=

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, adiki napisał(a):

Myślę że te 42 cale też by sie tutaj zmieściły 😉 Może nawet daloby radę przy złożeniu tylko środkowego siedzenia 🙂

image.png.c75cdb456526dd5b59d41ebbbbc4b9e9.png

Z pewnoscia 👍

Tylko trzeba miec pusty bagaznik a u mnie z tym roznie, dzieciaki/zona zawsze cos tam woza 😉

I na to wszystko trzeba przepinac fotelik z tylu - a tak, cyk monitor tylnymi drzwiami do srodka i odjazd w 10s.

PS. W Tesli podziadowali i nie ma skladania foteli 40/20/40, jest 60/40 tylko.

PS2. Wszystko sie da oczywiscie - mozna i na tunel sprobowac upychac, foteliki przepinac, mozna takse wezwac etc etc - ale na koniec dnia - nie ma tunelu - jest po prostu lepiej i praktyczniej.

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Wiedzialem ze trzeba bylo brac Golfa Sportsvana, ech, a teraz juz za pozno 😜

1. Hamulce - pewnie jak w Norwegii, troche rdzy na powierzchni tarczy i do widzenia, "prosze sie pozbyc i wrocic na powtorna kontrole", przeglad nie zaliczony.

Mnie na to naciagneli 2 razy w NO - musialem wyjechac wtedy z przegladu, na ekspresowke,  2-3 ostre (na maxa) hamowania i tarcze wygladaja jak nowe i przeglad powtorny oczywiscie zaliczony. Ale po doplate oczywiscie raczke wyciagali, mimo ze to bylo pol godziny po pierwszej kontroli.

Jeden serwis po pol godziny od niezaliczonego przegladu (oczywiscie hamulce) zdazyl mi wyslac oferte na ~15k PLN za nowe tarcze i klocki. Mimo ze je kilka tygodni wczesniej wymienialem rotfl (caly set) ^^

Nauczony doswiadczeniem od tego czasu jadac na przeglad w Norwegii zawsze najpierw zahaczam o ekspresowke 😄

Inna sprawa jest czyszczenie i smarowanie zaciskow - Tesla zaleca zeby to robic samemu co 20k km (w instrukcji tak napisali) - podejrzewam ze 90% ludzi ma to gleboko w powazaniu (lacznie ze mna) przez pierwsze 3-4 lata od nowosci do pierwszego przegladu technicznego (w NO pierwszy przeglad od nowosci jest dopiero po 4 latach) - i tez moga z tego wynikac problemy bez wzgledu na to czy hamulce sa uzywane czy nie.

2. Zawieszenie i swiatla? Tutaj mam wtf kompletne - moze dlatego ze zawieszenie TM3 jest uznawane za twarde ogolnie i niektore elementy moga sie szybciej zuzywac? Ale po 2-3 latach? Swiatla? Co tam sie moze psuc? 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Tak powinien wyglądać hub ładowania Premium https://www.teslarati.com/mercedes-benz-first-north-american-charging-hub/

Jak myslisz, jaka marze musieliby narzucic na kazda jedna kWh pobierana z ladowarki DC zeby zamortyzowac wybudowanie takiego huba z poczekalnia z TV, kawa, sofami etc i utrzymanie tego (oswietlenie, ogrzewanie, sprzatanie, remonty, ochrona, nadzor etc) - 300%? 500%?

A na koniec podjezdzalyby Golfy i inne Leafy (bo przeciez otwarte dla wszystkich) a kierowca EQS by musial czekac na swoja kolej, premium pelna geba.

Biznesowo to sa mrzonki, mozna zbudowac ewentualnie kilka sztuk z jakimis panstwowymi dotacjami zeby ladnie w katalogu wygladaly.

Zreszta tak samo zrobilo Audi, Porsche etc - wybudowali kilka sztuk zeby ladnie w folderach reklamowych wygladalo i heja, papier wszystko przyjmie

Power up premium style at the Audi charging hub | progress.audi

Barrier-free, state-of-the-art, sustainable: first Porsche Charging Lounge opens - Porsche Newsroom

 

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Skoro od,wielu lat z sukcesem funkcjonują business lounge na lotniskach oraz stacje Orlen to i taki salonik miałby sens. Biznesowo mogło by to dzialas cos na zasadzie kawiarni/restauracji lub no karty frequent flier która kiedyś posiadałem. Karta taka wydawana była przy ilus tam lotach i jak miałeś karte i bilet na lot danej sieci to można było wejść do business lounge i zmoczyć mordę w dobrej whisky 😀

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak, tylko "moczenie mordy w dobrej whisky" mysle moze kolidowac odrobine z prowadzeniem elektryka, chyba ze wybiegasz w przyszlosc i myslisz juz o dzialajacym FSD ^^

Nie, jak dla mnie takie pomysly nie maja zadnego sensu dlatego ze:

1. technologia BEV nieublaganie bedzie dazyc do postojow max ~5-10 min (lepsze gestosci baterii, wieksze moce ladowania czy tez jakies przelomy technologiczne ktorych sie na pewno doczekamy) - a wtedy zaden lounge nie bedzie mial sensu bo nikomu na ta chwile nie bedzie sie chcialo wysiadac z auta do jakiejs poczekalni, to nie lotnisko gdzie czekasz godzine czy dwie na odlot samolotu

2. zaloze sie o sporo dolarow ze pierwszym realnym zastosowaniem FSD/autonomii beda wlasnie zjazdy z trasy i podjezdzanie pod ladowarki DC - widze to tak - po 2-3h jazdy auto wyswietla info ze ma malo energii i zjedzie samo do MOPu przy trasie, podjedzie pod dostepna ladowarke a tam powinno byc ladowanie bez koniecznosci wysiadania z samochodu - te automatyczne/robotyczne wysiegniki nad ktorymi pracuje wiele firm - do tego potrzebne beda m.in. automatyczne klapki za jakis czas. A wtedy zadne lounge na 10 min nie beda potrzebne.

3. Jezeli myslisz o bistro kawiarenkach/toaletach etc to takie firmy jak MB, grupa VW sa po prostu za krotkie brutalnie mowiac i to nie jest ich dzialka (oni sa od motoryzacji) - tam siedza od lat w tym Orleny, BP, McDonaldy etc - oni maja nieskonczenie wieksze know-how, zaplecze, finanse i to jest ich swiat. Do tego o wiele latwiej bedzie o przewrot w druga strone - to wlasnie te Orleny czy inne McDonaldy/KFC beda szybko budowac swoje stacje DC - bo wskoczyc do Maca na cheesburgera czy do Orlenu na parowke i kawe bedzie naturalniej (i przy okazji sie podladowac) niz do jakichs busineess-loungy MB w ktorych bedzie vendorowa maszyna z batonikami i puszka coca-coli. Bo bistro/toalety etc to kolejne etaty i wtedy z lounga masz generalnie konkurencja dla np orlenu - a nie z tym mi sie kojarzy MB/VW

Generalnie temat ladowania DC i zaplecza (gastro/toalety etc) to bedzie duzy tort w najblizszych 10-20 latach, bedzie tego trzeba duzo wiecej niz dystrybutorow z paliwem i ja stawiam na duze sieciowki - BO, Orlen, MCdonalds, jakies Biedronki czy inne Lidle - tam sie bedzie grubo i realnie dzialo w najblizszych latach jezeli chodzi o elektromobilnosc.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdybys uwaznie czytal forum to wiedzialbys, ze auta premium sa po prostu lepiej wyposazone i lepiej wyciszone od marek popularnych, stad ta delikatna nadwaga 😉 Wiedzialbys tez ze w razie ewentualnego wypadku lepiej siedziec w 2,8t niz w 1,4t. Wiec ogolnie - burza w szklance wody 😉

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

 

Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

bez sensu jest ta KIA, zuzycie przy 140 ponad 40 kWh

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Po Bydgoszczy już podobno jeden jezdzi 😀 https://www.autogespot.pl/rolls-royce-spectre/2023/11/15

 

Cytat

O ile w autach sportowych długo napęd elektryczny nie będzie w stanie zapewnić emocji, które płyną z pewnych niedoskonałości silników spalinowych, bo sama wysoka moc i duże przyspieszenie to zdecydowanie za mało, tak autach luksusowych prąd jest naturalną drogą ewolucji. To para dobrana jak filet mignon black angus i cabernet sauvignon, jak szarlotka i lody waniliowe, jak Daft Punk i orkiestra symfoniczna. Dopiero kiedy spróbujesz, rozumiesz, jak doskonale to smakuje.

Amen

Edytowane przez słonik40
Opublikowano

 

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.