Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttkod ponad 20 lat jezdze różnymi autami i NIGDY absolutnie NIGDY nie użyłem tych schowków za siedzeniami, nawet nie wiem co tak można by włożyć? Gazetę? Natomiast kilkanaście a nawet kilkadziesiąt razy dziennie używam dźwigni zmiany kierunków jazdy czy tez kierunkowskazów które tesla w swoich ostatnich wybrykach usunęła. Dalej chcesz dyskutować? No to proszę bardzo. Flokowane drzwi to powoli często robi się przeżytek. W Eqe tez tego brak. Czasy używania wykładziny w drzwiach mijają i może to być spowodowane względami praktycznymi. Otóż na dzień dzisiejszy odchodzi się od plastikowych opakowan, wszystkie napoje wydawane są w pseudo tekturze. Jakis czas temu corka zostawiła niedopita kole w aucie. Spod przemókł, cola się wylała. Idźmy dalej. Klejone szyby. Skoro w nowym modelu bmw bez klejonych szyb jest i tak ciszej jak w tesli to znaczy ze bmw jest już najprawdopodobniej dużo dalej jeśli chodzi o technologie szyb jak schodząca u nich technologia klejenia. To co ty się zachwycasz w premium bmw robi się już passe. A zdjęcie wnetrza bmw które wkleiłeś jest PRZEPIĘKNE. Te fotele, listwa, zakrzywiony ekran wyglądają mega PREMIUM stad zachwyty nad nowa i5 i bardzo wysokie oceny w każdym piśmie motoryzacyjnym, ludzi którzy w tym samochodzie siedzieli, jeździli nim. Ty natomiast auta w życiu na oczy mie widziałeś a mądrzysz się za wszystkich.

 

Cytat

Przecież to tylko kwestia pieniędzy.  Jak komuś nie wystarcza Tesla idzie do BMW. Jak komuś nie wystarcza BMW idzie do Porsche itd. Czyż nie?

Zawsze tak było jest i będzie. A jeszcze inny kupi dacie i powie ze niczym się ona od takiej tesli nie różni a nawet jest lepsza bo szybciej dojedzie nią do celu 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
26 minut temu, BMFun napisał(a):

Dokladnie tak! Tą myśl właśnie od 3tys stron contentu próbuje przekazać 🙂

Cieszę się,  że pomogłem to napisać. Tylko, że to nie zadziała w przypadku Adama. To by oznaczało, że skoro Adam jest niedadowolony z rozwiązań elektrycznych BMW to powinien pójść np do Porsche. I pewnie taki Taycan nie radziłby wątpliwości czy można lepiej.

Myślę jednak, że Adam oczekuje jakości i premium BMW i wydajności Tesli za cenę gdzieś pomiędzy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Cieszę się,  że pomogłem to napisać. Tylko, że to nie zadziała w przypadku Adama. To by oznaczało, że skoro Adam jest niedadowolony z rozwiązań elektrycznych BMW to powinien pójść np do Porsche. I pewnie taki Taycan nie radziłby wątpliwości czy można lepiej.

Myślę jednak, że Adam oczekuje jakości i premium BMW i wydajności Tesli za cenę gdzieś pomiędzy?

Kriss, dzisiaj sypiesz złotymi myślami! 🙂 Mam dokładnie takie samo wrażenie, ale może brakowało mi odwagi napisać to wprost i dookoła krążę 🙂

Ja bym poszedł dalej - być może nawet w cenie Tesli?
 

Wielokrotnie to mówiłem że ja nie mam nic do Tesli, lubię markę, ale nie lubię estremizmu który niektórzy fani uprawiają. Najbardziej lubię markę ze kopnęła w 4 litery wszystkich producentów łącznie z BMW. Napęd elektryczny ma bardzo wiele sensownych zastosowań. Bez względu na to czy ma 3.8s do 100 czy 3.3. I każdy wyprodukowany i kupiony elektryk więcej to plus dla społeczeństwa szczególnie w miastach, a nie plucie nikomu w twarz. Rynek jest na tyle duży że pomieści wiele marek, a każdy znajdzie na nim swoje wymarzone auto. 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Akurat wyświetlił mi się post na bimmerpost jakiegoś użytkownika ix 50 później 60 który przez pol roku ujeżdżal kilka modeli 3. Do poczytania na chłodny wieczor

 

Cytat

2023 Tesla Model 3

I drove this mobile toilet for 6 months, so here's my review.

Pros
-green light chime. It should be standard on all cars.
-Autopilot doesn't require hands-on very much. It functions almost like highway assistant, just not as good.
-The screen is nice
-The energy usage display is absolutely fantastic. This is just so very well done, and it enables me (obviously an obsessive guy, per this post) to feed my addiction to quasi-meaningless data

Cons
-The build quality is a joke. Everything pops, squeaks, and rattles.
-The fake leather is truly one of the worst materials I've felt. It wears quickly, looking like 20-year-old cracked leather in about a month.
-The ride quality is a joke.
-The NVH is off the charts. I'd bet Elon's Space X rockets have less cabin noise than this.
-The windshield. This thing rejects zero heat, and it made me appreciate the iX's slightly orange thermal shield on the windshield. It makes me wonder if Elon secretly designed it this way to try to burn us peons like ants in the sun under a magnifying glass.
-Because I was in a model 3 for 6 months, I kept having to exchange for new ones at Hertz once every 60 days (per policy). There's a saying: "no 2 Teslas are the same." I can verify this. They all had their weird foibles. And they weren't overused cars. They all had <10k miles on them.
-No CarPlay. This stopped me from even considering a Model S or X in the first place, before I test drove them for fun a few years ago. CarPlay is just so much better than any other interface, including BMW's. 
-And my friends' newer Model Ses are the same as the Model 3: low quality cars built by a really interesting tech company that happens to build cars.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
41 minut temu, BMFun napisał(a):

Kriss, dzisiaj sypiesz złotymi myślami! 🙂 Mam dokładnie takie samo wrażenie, ale może brakowało mi odwagi napisać to wprost i dookoła krążę 🙂

Ja bym poszedł dalej - być może nawet w cenie Tesli?

Tymczasem to co napisalem doslownie 5h temu:

5 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Wszystko co robi taka Tesla, BMW powinno robic lepiej - auta powinny byc szybsze, lepiej prowadzace sie, ladniejsze, z lepszych materialow, z lepsza technologia, z lepszym (efektywniejszym) napedem. I powinni za to sobie zadac powiedzmy 30-40% wiecej, "premium".

Spoko, dowartosciowuj sie BMFun, jezeli Ci to poprawia ego to nie mam problemu 👍

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, adamjttk napisał(a):

Tymczasem to co napisalem doslownie 5h temu:

Spoko, dowartosciowuj sie BMFun, jezeli Ci to poprawia ego to nie mam problemu 👍

Nie wiem dlaczego miałbym dowartościowywać swoje ego. Mi raczej chodzi o to żeby nie pisać że jakiś producent pluje komuś w twarz. Mam 2 BMW i nie czuję żeby mi producent pluł w twarz. Jak będę zmieniał auto i BMW będzie miało najwyższy współczynnik wartości dla mnie do kosztów, to go kupię nawet jak nie będzie miał siatki za tylnym fotelu lub braku łamania fotela.

Tak samo jak nikt tu nie pisze że Tesla pluje ludziom w twarz robiąc kierunkowskazy na dotyk. Używasz niepotrzebnie ofensywnego języka w stosunku do marki na tym forum.

Masz rację, wspomniałeś o 30-40% „dopłaty” za premium, więc wycofuje słowa na ten temat.

interpretujac te liczby, jeśli Model S LR jest wyceniony na 450k w podstawie (plus drobne dodatki pewnie do tego dojdą), to takie i5 powinno kosztować 580-630k, czyli cena i5 m60 z niezłym wyposazeniem 🙂 Znaczy że dobrze wycenili auto 🙂

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, BMFun napisał(a):

Mi raczej chodzi o to żeby nie pisać że jakiś producent pluje komuś w twarz.

Tak samo jak nikt tu nie pisze że Tesla pluje ludziom w twarz robiąc kierunkowskazy na dotyk. Używasz niepotrzebnie ofensywnego języka w stosunku do marki na tym forum.

Moze masz tyci racji z ofensywnym jezykiem ale ja to tak odbieram.

Tak jak Ci pisalem, segment E, cena malego mieszkania i dziadowanie na jakichs listwach progowych, ledowych, czy siatkach jest zenujace.

Napisalbym to samo o Tesli w podobnym przypadku (tylko ze jak testowalem model 3 odswiezony to bylo odwrotnie - dodali gratis sporo funkcji/opcji dodatkowych), kiedys slonik tu wrzucal zdjecie jakiegos feralnego Plaida uzytkownika z FB -  byly tam odstajace i krzywe uszczelki, masakrycznie krzywe blachy i inne wtopy jakosciowe to za pol banki jest to tez plucie klientowi w twarz i z takim podejsciem Tesla nie ma co szukac w tym segmencie i z takim podejsciem, inny klient i inne wymagania apropo detali na auto za pol banki inny na auto za 200k.

 

9 godzin temu, BMFun napisał(a):

Mam 2 BMW i nie czuję żeby mi producent pluł w twarz. 

Mieszasz teraz to co powiedzialem o i5 z cala oferta marki, jest to niepoprawna i nielogiczna argumentacja.

9 godzin temu, BMFun napisał(a):

Tak samo jak nikt tu nie pisze że Tesla pluje ludziom w twarz robiąc kierunkowskazy na dotyk.

To jest "wizja" motoryzacji by Tesla, im mniej czesci tym mniej problemow. Pelna asceza. 

Mi sie to rozwiazanie poki co nie podoba, mam z nim problem na rondach, poza rondami dziala bezproblemowo.

Moze problemem jest to ze Tesla jest amerykanska firma a tam ronda nie sa tak popularne jak w Europie, nie wiem.

Generalnie wcale nie zdziwie sie jak bedzie podobnie jak z yoke ze albo wycofaja sie rakiem z tego pomyslu albo bedzie wybor podczas konfiguracji auta (chociaz imho malo prawdopodobne).

9 godzin temu, BMFun napisał(a):

interpretujac te liczby, jeśli Model S LR jest wyceniony na 450k w podstawie (plus drobne dodatki pewnie do tego dojdą), to takie i5 powinno kosztować 580-630k, czyli cena i5 m60 z niezłym wyposazeniem 🙂 Znaczy że dobrze wycenili auto 🙂

Argumentacja bylaby poprawna gdyby i5 przedstawialo ogrom zalet premium ponad model S o ktorych wspominalem przy tych 30-40%.

A z tego co widzialem jest z tym "blado" i to mowiac _bardzo_ delikatnie.

- osiagi (0-100, 0-200, cwiartka) duzo gorsze i5 nawet porownujac do podstawowego modelu S

- zasieg duzo gorszy (mniejsza bateria, gorsza efektywnosc napedu) - 100-120km roznicy na pelnej baterii to jest deklasacja w tym segmencie

- brak pneumatyki

- gorsze audio

- gorsze media, OTA to zart

- jakies tunele, frunki i inne pierdoly

- o platformie i co sie z tym wiaze (jak chociazby ilosc miejsca w srodku, waga etc) szkoda w ogole gadac

 

Nie chce porownywac obu aut, nie o to mi chodzi tylko zbijam argument o 30-40% podwyzki w tym przypadku, tyle bys mogl zadac jakby BMW praktycznie w kazdej kategorii nakrywalo czapka model S a tymczasem to auto jest zbudowanym na kolanie elektrykiem zeby miec cos, cokolwiek elektrycznego w ofercie. Dla mnie to kolejne auto zombie, przy tej baterii i zasiegu za 3-4 lata utrata wartosci tego auta bedzie olbrzymia bo bedzie juz zacofane technologicznie zupelnie jak obecne hybrydy BMW bo zasiegi WLTP po 700-750km beda standardem w tym segmencie elektrykow. Wersja Touring jedynie wydaje sie interesujaca, zobaczymy jak bedzie wygladac w realu.

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttk głosisz herezje bo po pierwsze auta nawet nie widziałeś na żywo, nie mówiąc już o przynajmniej krótkiej jeździe testowej, po drugie absolutnie każda recenzja i5 ktora ogladalem (nawet wklejane tutaj przez krissa pertyna) oraz czytałem bardzo wysoko ocenia i5 przewyższając pod wieloma względami w bezpośrednim porównaniu model s. Generalnie z tego co czytam to i5 ma ogólnie bardzo dobre przyjęcie przez redakcje motoryzacyjna, oczywiście wytykane są wady w postaci tunelu czy tez innych pierdol ale całokształt jest bardzo chwalonym autem przewyższającym model s.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzisiaj słyszałem hit. Jak kogoś stać na paliwo nie musi elektryka kupować 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

@adamjttk głosisz herezje bo po pierwsze auta nawet nie widziałeś na żywo, nie mówiąc już o przynajmniej krótkiej jeździe testowej

Czy jak pojde do salonu na jazde testowa to w konfiguratorze magicznie pojawia sie takie opcje jak np.

- soft close

- skretna os tylna

- skorzana tapicerka na desce rozdzielczej

- masaz w fotelach

- night vision

etc, etc?

Te wszystkie rzeczy byly dostepne w G30, juz nie znecam sie nad tymi siatkami czy listwami czy ambientami, to auto wyglada jakby bylo wykastrowane z polowy opcjonalnego wyposazenia ktore bylo dostepne w G30.

Czy bateria sie powiekszy magicznie z 80kWh na 100kWh jak pojde sie tym autem przejechac? Pneumatyka?

Oferowanie takiej samej baterii w segmencie D i w segmencie E jest niepozozumieniem, to sa auta o roznym przeznaczeniu, dla roznych klientow i przede wszystkim w zupelnie roznym budzecie.

 

Zerknalem tak w ogole do konfiguratora - oni nie potrafia nawet ogarnac technologicznie telefonu jako kluczyka, przeciez to jest komedia w 2023r, placisz za opcje dodatkowo zeby pozniej musiec przykladac telefon do klamki (!) a przed odjazdem wkladac go koniecznie do podstawki.

To ja sie pytam - jaki jest w ogole sens takiej opcji, przeciez to jakies sredniowiecze technologiczne, to rownie dobrze mozna kluczykiem to auto otwierac (czy przez CA) jak mam telefon w deszczu do klamki przykladac, gdzie tu jest jakiekolwiek premium, klienci Tesli po 180k PLN sie smieja do rozpuku z takiej technologii.

53329505410_724f3b0a6e_o.jpg

 

 

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

@adamjttknie wiem czy się cos pojawi czy nie ale może zauważysz ze np w i5 m60 skrętna tylna os jest 😀 poza tym bardziej jakos tak bardziej wierze portalom motoryzacyjnym niż internetowym plujcom padającym nienawiścią do bmw. Ty to auto już nienawidziłes zanim się jeszcze pojawił, nie podoba ci się to nie kupuj, mnie się natomiast bardzo podoba i gdyby mie to ze lubie zmiany wiec tym razem padło na suva na pewno byłby mocnym zawodnikiem do rozważenia zdecydowanie przewyższającym każdy model tesli.

 

moze jak nie masz no Apple watcha to się śmiejesz do rozpuku bo jak masz to żadnego telefonu nie musisz przykładać bo auto otworzysz Apple watchem np. I nie musisz żadnego telefonu targać. Co to wogole za starozytna technologia kazać targać wszedzie swój telefon? Przecież z telefonem to się nawet wygodnie biegać nie da np https://support.apple.com/en-us/HT211234

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

P.s. Pokaz mi tutaj gdzie ktoś przykłada telefon do klamki? https://youtu.be/tedb2oPOsKw?si=obm4x3iCq1dKB7Oc


sherlocku do klamki to telefon trzeba przyłożyć jak bateria w nim padnie. to jest doskonały dowód jakimjest efekt czerpania wiedzy z internetu/YouTube czy tez obrazków 👍🏼

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

@adamjttknie wiem czy się cos pojawi czy nie ale może zauważysz ze np w i5 m60 skrętna tylna os jest 😀

Przejrzalem caly konfigurator i nie znalazlem.

Dasz link czy po prostu mam wierzyc w Twoje bajdurzenie?

Reszte rzeczy ktore wymienilem tez wskazesz? 😄

 

2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

 P.s. Pokaz mi tutaj gdzie ktoś przykłada telefon do klamki? https://youtu.be/tedb2oPOsKw?si=obm4x3iCq1dKB7Oc

sherlocku do klamki to telefon trzeba przyłożyć jak bateria w nim padnie. to jest doskonały dowód jakimjest efekt czerpania wiedzy z internetu/YouTube czy tez obrazków 👍🏼

Tak to widzisz jest jak sie nie odroznia "BMW Digital Key" od "BMW Digital Key Plus" a pluje na klawiature czy wkleja propagandowe filmiki producenta (pociete i poedytowane haha)

Tlumacze - BMW iX to auto najwidoczniej premium, tam jest w gratisie "BMW Digital Key Plus", nie musisz juz doplacac, mozesz tez otwierac auto telefonem nie wyjmujac go z kieszeni.

BMW i5 to auto dla biedy najwidoczniej - najpierw musisz doplacic 1000PLN za "BMW Digital Key" a pozniej kazdorazowo wyciagac telefon i przykladac go do klamki. A do tego wchodzac do auta patrzec na miejsce w ktorym kiedys byly listwy progowe a teraz jest gola blacha ^^ Screen ktory Ci wrzucilem pochodzi z konfiguratora i5, rozumiem ze jestes madrzejszy. I jeszcze mi o jakims gownianym apple watchu gadasz, chlopie ogarnij sie.

a najlepszy komentarz pod filmikiem ktory wrzuciles:

"Nice but video doesn't show the major lag it has after pushing a button, in my bmw just to unlock and lock can take a minute or more"
 
 

PS. @BMFun ma nowe iX3, @klakierek ma i4 M50 - pochwalcie sie chlopaki jak u Was dziala wchodzenie do auta bez kluczyka a jedynie z telefonem w kieszeni 🙂

PS2. Tylko BMW moglo wymyslic otwieranie auta telefonem i dla klientow pierwszego sortu umozliwic trzymanie telefonu w kieszeni a dla klientow drugiego sortu (klienci i5 za ponad pol banki) - wyjmowanie go z kieszeni i przykladanie go do klamki, rece sie skladaja do oklaskow, na pewno w deszczu jest to premium uczucie!

PS3 Tak patrze na porownanie do konfiguratora G30, do konfiguratora iX i jakby nie usprawiedliwiac firmy - brakuje tez laserow, sky lounge, pneumatyki, bowers wilkins to jakas popierdolka za kilka k PLN bo nawet nie pisza ile ma mocy (w iX dokladnie wyszczegolnione), wykastrowane z wielu pierdol, ledow z tylu, dekorow, soft close, skretnej tylnej osi, masazy, skorzanej deski rozdzielczej, night vision, otwierania bez wyciagania tel z kieszeni - slowem nie ma 3/4 opcji premium z segmentu E - to auto dla dziadow jakichs chyba bo z premium to auto ma malo wspolnego. Wstyd dla firmy.

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a mam pytanie serio, w zasadzie to prawie wszyscy uważają, że lepsze są przyciski niż sterowanie na ekranie, to dlaczego BMW usuwa przyciski ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttk Ty się geniuszu wczytaj w coś zanim zaczniesz pluć. Nawet kilku minut nie poświęcisz na przeczytanie konfiguratora i jego szczegółów albo netu.

Ja poświęciłem kilka minut, żeby ustalić co poniżej. Sprzedajesz fake newsy. Słabe..

1. W opcji Zawieszenie adaptacyjne Professional masz w szczegółach napisane:

Z adaptacyjnym układem jezdnym Professional możesz cieszyć się precyzyjną reakcją układu kierowniczego, wysokim komfortem i wyższą dynamiką jazdy. Układ jezdny płynnie reguluje ustawienie amortyzatorów, aby odpowiednio reagować na różne nawierzchnie drogi, a także na Twój styl jazdy. Ustawienia można też zmieniać poprzez tryby My Mode. Na przykład w trybie SPORT zawieszenie jest twardsze, co umożliwia bardziej dynamiczną jazdę.

Zawarty w systemie zintegrowany aktywny układ kierowniczy umożliwia skręt tylnych kół o maksymalnie 2,5°. Przy małych prędkościach koła skręcają przeciwnie do kół przednich. Zapewnia to większą zwinność, mniejszy promień skrętu i łatwiejsze manewrowanie. Przy większych prędkościach tylne koła skręcają współbieżnie z kołami przednimi. Dzięki temu Twoje BMW jest jeszcze bardziej stabilne np. przy szybkiej zmianie pasa ruchu.

Niższe o 4 mm zawieszenie obniża środek ciężkości Twojego BMW, co sprzyja dynamice jazdy i daje jeszcze bardziej sportowy wygląd.

 

2. System Bowers jest jak byk w konfiguracji, trzeba być ślepym żeby nie zauważyć:

image.png.954b60bd6fa69185add33ae8e9268325.png

 

3. Sky lounge:

Sky Lounge Roof

Bathe the cabin in light with the Sky Lounge Roof. Its extra-large glass panel includes a power sunshade to shield passengers from excessive glare and heat.
 
 
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Najlepsze że 80% wyposażenia BMW i5 albo jest w Tesli Model S gorsze, albo go nie ma. Tesla jest głośniejsza, ma gorsze audio od Bowers'a, gorsze zawieszenie, hamulce, duuużo gorszą personalizację. To tak na szybko.

Wnioskując wg toku rozumowania Adama, Tesla pluje w twarz klientom oferując gorszy Model S i wmawiając klientom że to premium. Chyba że Tesla nie twierdzi że to premium, tylko fanboje tak zawodzą czytając cenniki nowego BMW i5 z pieczeniem pewnej części ciała.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

https://www.caricos.com/cars/b/bmw/2024_bmw_i5/

Jestem zachwycony nowym BMW i5. Bardzo mi się podoba w środku oraz z zewnątrz, szczególnie z tyłu. Przednie światła jakoś mniej mi pasują, ale może się opatrzy. Gdybym szukał nie-SUV, to brałbym tego M60, ale dopiero jak wyjdzie w wersji kombi.

Ujadającym na to auto, radzę uzbroić się w cierpliwość, przetestować, poczekać na kolejne wersje silnikowe oraz zaprezentowanie wersji kombi. BMW przy wprowadzaniu nowego modelu, często dodaje kolejne wyposażenie w pierwszym roku - dwóch od premiery. Dokładnie to samo było np z X5, można sprawdzić na forum. Ludzie którzy rzucili się na nowy model mieli mniejszą liczbę opcji dodatkowych, kolorystycznych itp.

Przykro mi @adamjttk że Twoje prognozy schyłku niemieckich marek jest nietrafioną prognozą, którą bronisz jak niepodległości. Jeśli się z tym pogodzisz, będzie Ci łatwiej i mniej jadu będziesz siał dookoła.

Z reguły najbardziej na forum ujadają na jakieś braki BMW i5 ci co i tak tych brakujących opcji by nie zamówili i zapewne większości z nich nigdy nie mieli. Ale dzięki nim mogę się dowiedzieć, że jeżdżąc 2 lata X5M dającym mi mnóstwo radości i frajdy, w rzeczywistości jest pluciem mi w twarz przez markę, bo mnie wykastrowali z takich opcji które są w tym aucie niedostępne w konfiguratorze, jak:

- webasto

- skrętnej tylnej osi

- pneumatyki

- komfortowych foteli

- runflat

- wersji silnikowej diesel, felg 19" i innych podobnych 🙂 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ludzie lubią piosenki które już znają. Wychwalane tutaj teraz G30 w momencie premiery na forum spotykały się z takimi komentarzami jak poniżej. Dodam że komentarze często zmieniały się radykalnie na korzyść, jak model opatrzył się po paru miesiącach, a szczególnie po jeździe próbnej 🙂

1.  Nie ma radykalnej zmiany wizerunkowej, bardziej przypomina duży lifting F10. Ale chyba o to chodziło producentowi - F10 trafiła w gusta odbiorców, sprzedaje się nadaj świetnie, a target docelowy tego modelu też chyba nie lubi wielkich przeskoków. Będzie więc kontynuacja, ale czy na plus..? 

G30 nie powala mnie na kolana - przeciwnie niż w 2010 przy prezentacji F10. Na żywo może będzie lepiej, ale z tego co widzę, to F10, szczególnie w M-pakiecie ( i niebieskim kolorze :mrgreen: ) szybko się nie zestarzeje.

2. te chromy w środku są masakryczne 😞 kierownica identyczna jak w oplu astra 2011 chromy i przekombinowana

tylne światła w limuzynie od

mazdy 6 w wersji kombi znacznie fajniej. tłumiki w zderzaku jak w nowym passacie ale może być. może silniki a może właściwości jedne oczarują bo stylistyka bez charakteru. ech gdzie te czasy i efekt wow lub szoku dla niektórych kiedy pokazano e60 to był szok. dzisiaj na parkingu na trasie Litwin na lawecie miał e60 emke ze świetnym pakietem zewnętrznym. żadne druciarstwo. przechodząc obok prawie odkręciła mi się głowa.... czy f10 lub g30 bedzie budzic takie emocje po 13 latach od premiery... ?:))))

3. A to perełka - ciekawe czy wiecie kto jest jego autorem 🙂 W pełni zgadzam się w tym wpisem pomimo że dzisiaj dołącza do loży szydzących z BMW G60 na podstawie kilku wpisów innego czołowego hejtera BMW 🙂

 

Wielu z Was pisze po co kupować skoro wygląd niewiele się zmieni. Ja uważam, że w wyglądzie nie bardzo jest co zmieniać w każdym nowym modelu. Golf prawie wcale się nie zmienia, a jednak go ludzie kupują. Przy nowej piątce zasadnicza będzie masa ok 100 kg mniejsza no technologia. Oczywiście każdy ocenia sam co dla niego ma znaczenie i czy to wystarczający powód do zakupu. Dla porównania podam prosty przykład. F10 wersja podstawowa, manual ze "szmatami" vs tzw full wypas to 2 różne auta...
 
4. A tutaj komentarz mistrza plucia na BMW G60 i obrońca G30:

"A tak poza tym G30 rzeczywiscie wyglada jak zwykly lifting F10 i raczej nie zasluguje na zupelna zmiane typoszeregu z F na G, przeskok wydaje sie znikomy, nawet gama silnikow bedzie identyczna (nie liczac phev). Nie dziwi mnie to z drugiej strony bo do tej pory F10 jest bezkonkurencyjne i nawet nowa E-klasa ma problem dotrzymac kroku BMW sprzed 6 lat. Podejrzewam ze dopiero A6 namiesza konkretnie jesli chodzi o nowa jakosc srodka w klasie sredniej wyzszej."

Ciśnie się na usta pytanie, czy Tesla Model S, która była wtedy na rynku od kilku lat nie namieszała w klasie średniej wyższej ze swoimi ekranami i bez zdegradowanych guzików? 🙂 Nawet dodanie kolejnych ekranów ledowych i turbo procesora do grania w gry nie spowodowało zmian, o czym twardo przekonaliśmy się widząc jak głosuje portfelem świat i Norwegia.

 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)


@BMFun tak to jest kiedy praktyk czyli ty spotyka się z teoretykiem czyli Adamem. Jest dokładnie jak napisales ze na początku produkcji często sporo wyposażenia brakuje, ponadto zdarza się bałagan w komfiguratorach i tak naprawdę trzeba sporo rzeczy sprawdzic i potwierdzić u sprzedawcy.

To jest standardowy skowyt tych których na to auto nie stać albo tych którzy właśnie kupili schodzący model. Tez kiedyś chciałem kupić auto krotko przed faceliftingiem ale dobry kumpel mi doradził żebym takiego błędu nie popełniał bo kupie nowe ale już stare auto a za każdym razem kiedy będę widział na ulicy nowszy model będę się wkurzał. Z perspektywy czasu uwazam ze miał racje i często osoby które się śmiały z moich aut za kilka lat kupowali te same modele. Kolega Adam nie tak daleko jak 2 lata temu opluwał g30, teraz zaczyna ja wych2alac opluwając jego następcę. Za 6 lat przy kolejnym modelu zapewne historia zatoczy koło 😀


 

wedlug 

Cytat
Cytat

Cztery anteny mobilne 5G i zaawansowane dodatki w BMW i5

BMW Digital Key Plus jest teraz dostępny dla smartfonów z systemami operacyjnymi iOS lub Android, a także dla Apple Watch.

Komu wierzyć czy digital plus jest ? Internetowemu plujcy czy internetom😀 p.s. W ix1 tez jest opcja dogital plus. https://www.idownloadblog.com/2022/06/02/bmw-digital-key-plus-ix1-2023-x1-iphone-unlock/

 

 

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciekawe ilu klientów oglądających BMW 5 porówna ja z Teslą jakąkolwiek.  Śmiem przypuszczać, że 10 max 20 %.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

Ciekawe ilu klientów oglądających BMW 5 porówna ja z Teslą jakąkolwiek.  Śmiem przypuszczać, że 10 max 20 %.

Raczej wielu może porównać np z Tesla S, ale tylko z takich co rozważają wogole BEV, a takich jest nadal tylko z 15% na świecie. Ja bym np porównał, kolega na forum porównał x5 z Model S i wziął tą drugą. A Adam twierdzi że jest wielu klientów BMW jak on którzy przechodzą do Tesli, która „spycha tą markę na margines”.

Tesla zbudowała tak silnie zakorzeniona w społeczeństwie markę stanowiącą synonim auta elektrycznego, że decydując się na elektryka niejako „musisz”‚rozważyć Teslę jako alternatywę. Możesz jej nie porównywać, ale to wymaga świadomego odrzucenia tej opcji. Moja żona 2 lata temu na wieść że kupujemy elektryka powiedziała - chce Teslę. Dopiero po porównaniu zmieniła zdanie i wybrała ix3. 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak piszesz BMFun, jak ktoś chce elektryczna limuzynę to pewnie sprawdzi i5 i Tesle, ale jak ktoś chce BMW 5 to raczej i5 nie kupi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
23 minuty temu, Kriss33 napisał(a):

 ale jak ktoś chce BMW 5 to raczej i5 nie kupi.

Nie rozumiem. A co kupi?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Inna wersję silnikową,  bo za 600 tys i5 , to do M5 dużo nie brakuje 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.