Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, słonik40 napisał(a):

Imponujace, jestem pod wrazeniem!

Juz 15% sprzedawanych BMW dzisiaj to BEV, niezmiernie mnie to cieszy bo pokazuje, ze klienci glosuja portfelem i daja wyrazny sygnal firmie.

Marza 10% to tez powod do zadowolenia, tyle ze poplute tu bylo na oszczednosci Tesli, to moze zerknijmy na przykladzie segmentu E (i5) co robi obecnie BMW zeby utrzymac marze na tym poziomie? (polecam caly watek, ostatnie kilka stron szczegolnie, fascynujaca lektura jak ewoluuje 5-er ^^)

 

Ja sobie patrze na dynamike sprzedazy na moim podworku gdzie elektromobilnosc pedzi jak szalona i cyferki mowia poki co:

BMW w NO sprzedalo w tym roku (majac 7 modeli w tym juz segment C (!)) 4316 elektrykow.

Tesla w tym roku sprzedala w NO 22577 aut, czyli ponad 5x wiecej.

Registreringer av nye elbiler i Norge (elbilstatistikk.no)

Nie podejrzewam Norwegow o straszna biede, wybor maja juz spory w kazdym budzecie i wybieraja jak wybieraja.

Moze BMW bedzie sie lepiej sprzedaz elektrykow toczyla w PL? 😉 

Tak, wiem, 85% sprzedazy BMW to nadal auta spalinowe, zobaczymy jak dlugo uda sie na tym temacie ciagnac wyniki, moga mowic ze nie chca sie bawic w "price war", pamietam ze jak zaczynalem ten watek to mowili tez ze moga zalac Europe elektrykami tylko nikt ich nie chce kupowac, pozyjemy zobaczymy.

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Adam, jak podajesz za przykład NO, to dodaj do jakiego poziomu cenowego jest dofinansowanie oraz jaka wartość ma to dofinansowanie i podaj które modele Tesli się w nim mieszczą a które modele BMW.

Porównaj też sprzedaż:

- Model S z np etronem albo nawet Taycanem czy innym przedstawicielem podobnej klasy typu EQE

- Model X z BMW iX

I jestem ciekawy Twojego zdania dlaczego Model S/X nie idzie pomimo znakomitych osiąganie, doskonałego napędu, zasięgu itp? Dlaczego Norwegowie tak surowo dla tych modeli głosują portfelem?

Inny ciekawy wniosek z tych danych, że łączna sprzedaż elektryków VAG jest większa od łącznej sprzedaży Tesli. To jak to jest z tą niemiecką motoryzacją spychana przez Teslę na margines?

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
7 godzin temu, BMFun napisał(a):

Adam, jak podajesz za przykład NO, to dodaj do jakiego poziomu cenowego jest dofinansowanie oraz jaka wartość ma to dofinansowanie i podaj które modele Tesli się w nim mieszczą a które modele BMW.

W NO do 500k NOK netto nie ma VAT, powyzej 500k NOK doliczaja VAT 25% od nadwyzki ponad 500k.

Czyli auto za 500k NOK = 500k NOK (0% VAT)

Auto za 600k NOK = 500+100+25k = 625k NOK (laczny VAT ~4%)

Auto za 700k NOK = 500+200+50k = 750k NOK (laczny VAT ~7%)

Auto za 1M NOK = 500+500+125 = 1,125M NOK (laczny VAT 12,5%)

Reasumujac - kupujac auto w segmencie D (TM3, TMY, i4, iX3, EQC etc) badz segment E  z mala bateria - VAT jest zerowy badz prawie zerowy (ponizej 10%)

7 godzin temu, BMFun napisał(a):

Porównaj też sprzedaż:

- Model S z np etronem albo nawet Taycanem czy innym przedstawicielem podobnej klasy typu EQE

- Model X z BMW iX

I jestem ciekawy Twojego zdania dlaczego Model S/X nie idzie pomimo znakomitych osiąganie, doskonałego napędu, zasięgu itp? Dlaczego Norwegowie tak surowo dla tych modeli głosują portfelem?

Model S to slabe value, pisalem o tym podczas testow tego auta - najslabsza wersja LR kosztuje 1M NOK gdzie za polowe tej kwoty mozesz miec model Y ktory ma funkcjonalniejsze nadwozie i ma niewiele gorszy zasieg i niewiele gorsze wyposazenie. Tesla powinna miec w ofercie jakas padakowa wersje modelu S za ~30% wiecej od TM3/Y i to by sie sprzedawalo, a jezeli najslabszy model (LR) ma osiagi lepsze od i5 M60 no to o czym tu mowic. Model X to dokladnie ta sama filozofia.

W niemieckich markach segment E (np 5-er) jest drozszy o 30-40% od segmentu D (3-er) przy podobnym napedzie. Gdyby 5-er zaczynalo sie od wersji 540i-550i za ~400k PLN to mysle tez niewielu by sie znalazlo chetnych na takie auto. 

Czemu Tesla ma taka filozofie? Nie mam pojecia, skoro w ciagu 3-4 lat dogonili juz prawie sprzedaza takie BMW, gdzie jeszcze kilka lat temu byli mozna powiedziec mala manufaktura, to ciezko ich krytykowac.

7 godzin temu, BMFun napisał(a):

Inny ciekawy wniosek z tych danych, że łączna sprzedaż elektryków VAG jest większa od łącznej sprzedaży Tesli. To jak to jest z tą niemiecką motoryzacją spychana przez Teslę na margines?

Wiesz, jak juz fan BMW zaslania sie europejskim konglomeratem VAG, skupiajacym kilka roznych marek w roznych budzetach (od biedy Skody do Porsche) i ocenia sprzedaz w Europie porownujac do firmy ktora tak naprawde zaczela produkowac wolumenowo kilka lat temu - to ja mam tylko skurcze w brzuchu ze smiechu i znaczy sie ze Tesla idzie w bardzo dobrym kierunku.

Za kilka lat to dopiero zredefiniujemy pojecie "duzo jak karaluchow" ^^

Tesla plans to build its $25,000 electric car at Gigafactory Berlin | Electrek

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W Automaniaku były fajne auta spalinowe Audi RS6, Jaguar , oba z V8. Chłopaki są zasmuceni że za 2 lata już AUdi i Jaguar nie pokażą wersji spalinowych. Nawet nie wiedziałem,  że tak szybko. No i mimo ignorowania Tesli powiedzieli,  że taka Tesla co nie umie czy nie umiała robić samochodów na pstryknięcie robi auto 1000 kM, ale to wszystko jest takie sztuczne...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

W Automaniaku były fajne auta spalinowe Audi RS6, Jaguar , oba z V8. Chłopaki są zasmuceni że za 2 lata już AUdi i Jaguar nie pokażą wersji spalinowych.

Kriss, za oknem benzyna po 7 PLN/l, w Europie blizej 8-9 PLN/l.

Takie V8 pali srednio ile, 15l/100km?

Wiekszosc weglowodorow u nas na stacjach do niedawna pochodzilo z kraju ktory obecnie prowadzi wojne o ziemie z naszym sasiadem a jego czolowi politycy mowia wprost, ze nalezy odbudowac dawne imperium i obecne granice panstw europejskich nalezy "zrewidowac". To sie tyczy nas bezposrednio.

Wydajemy setki (doslownie) miliardow PLN jako panstwo zeby byc gotowym do obrony i niepoprawne logicznie, politycznie czy moralnie jest transferowac zyski z weglowodorow do Rosji. A przynajmniej ani dnia dluzej niz to absolutnie konieczne.

Dlatego elektromobilnosc bedzie tylko przyspieszac czy sie komus to podoba czy nie, 2035r to mrzonka, tu za kilka lat nie bedzie czego zbierac ze spalinowej motoryzacji, Chinczycy pokazuja tanimi elektrykami ze sie da jak sie bardzo chce. I na Niemcow nie beda czekac jezeli Ci beda mieli z tym problem.

Najwyzej w Polsce jeden Janusz z drugim bedzie marudzil, ze zamiast 10-15 letniego prestizowego A6 w 3 litrowym dieslu bedzie musial kupic 5 letnie elektryczne Polo, Leafa czy inne Nio.

Dzisiaj takie filmiki nabieraja troche kontekstu:

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mikiciuk jak testował RS6 to mu 40 palił 🙂. Ostatnio widziałem jakies porówanie BMW 7, Audi A8 i Mercedesa S klasy. Wg BMW i wielu kolegów z tego forum to jest konkurencja, a nie jakaś Tesla. 

Adam napisał: "jezeli najslabszy model S (LR) ma osiagi lepsze od i5 M60 no to o czym tu mowic. Model X to dokladnie ta sama filozofia".

Uważacie, że firma BMW ma to gdzieś?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Kriss33 napisał(a):

Uważacie, że firma BMW ma to gdzieś?

To teraz Kriss uwazaj, ja zadam inne pytanie - - czy chcac miec w swoim premium BMW listwe progowa (nie w tylnych drzwiach - bo ta juz zabrali dawno temu, ale w przednich drzwiach) - czy trzeba wybrac w katalogu BMW i7 (od 650k PLN) bo i5 (od 350k PLN) jest zbyt plebejskie na kawalek aluminium za 2$?

@BMFun Jakis komentarz ciety apropo ciecia kosztow/oszczednosci? To nawet w Tesli czy VW Golfie az do takich oszczednosci producent sie nie posunal ^^

 

i7

53316270681_32efecfef8_o.jpg

 

i5

53316623449_56a090464b_o.jpg

 

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No jaja z tą listwą. Tylko Ty Adam mogłeś to wypatrzeć.

Jak się okazało, że w BMW i5 w standardzie jest skóra wegańska to nikt nie pisze, że cerata. W tym wątku dot G60 chłopaki ubolewają, że nie da się zamówić skóry na desce. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Kriss33nigdy w bmw serii 5 i niższej w standardzie skory nie było, zawsze trzeba było za nią dopłacić ale grunt ze jest taka możliwość. Powiem tak. Mam nappe na kierownicy w Eqe i w porównaniu do ix1 to jest dzień a noc w przyjemności i komforcie trzymania. To jest cos co praktycznie cały czas trzymasz w ręce i albo czujesz ta przyjemność albo nie no ale różnica w dotyku to jest przepaść na korzyść nappa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy to jest "plucie" czy stwierdzenie faktow?

Zebrane do kupy komentarze z forum 5-er i obserwacje wlasne apropo nowej i5 G60:

- brak list progowych (!) - zarowno z przodu jak i z tylu
- brak podswietlenia ambientowego z tylu
- brak filcu/gumy w kieszeniach drzwi
- zdegradowana jakosc przyciskow do szyb w porownaniu do G30
- zdegradowana jakosc przyciskow do obslugi fotela w porownaniu do G30
- zdegradowana jakosc oslon przeciwslonecznych (lusterka makeup) w porownaniu do G30
- zdegradowana jakosc klamek wewnetrznych w porownaniu do G30
- brak wyboru opcji "soft close"
- brak wyboru opcji alkantarowej podsufitki
- brak szyb klejonych z tylu
- brak wyboru opcji skorzanej deski rozdzielczej(ani gory ani dolu)/boczkow drzwi
- brak lusterka fotochromatycznego po prawej stronie (do potwierdzenia)
- brak lamanych foteli komfortowych (sa w G30 jak i i7)
- brak "poduszki" na zaglowku w fotelach komfortowych (jest w G30)
- brak siatek w drzwiach z tylu (!)
- brak audio z DSP, obecny B&O to pudrowany HK z G30
- estetyczny skorzany pasek z G30 do otwierania podlokietnika tylnego zastapiony materialowa 3cm koncowka
- usuniety mechanizm chowania otworow na kubki w tylnym podlokietniku dla komfortu i estetyki (w G30 jeszcze byl)
- zdegradowana jakosc manetek od kierunkowskazow w porownaniu do G30
- wiele opcji dodatkowych jest dostepnych tylko w pakietach - gdzie sie podziala slynna personalizacja z ktorej slynie premium?

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

“Zdegradowana jakość przycisków” 😄 Normalnie skandal, połowa Twoich ocen nadaje się jako gotowiec dla paskowych w popularnych stacjach informacyjnych 😉 Zakładam, że naocznie rzetelnie porównałeś a nie zebrałeś wszystko co Ci internet wyprodukował?

 

Część z tych zmian wygląda na gorsze np brak opcji  na podsufitce, soft close, łamania fotela, czy skórzana deska. Poczekajmy jeszcze jak się produkcja rozpędzi, bo może część opcji się pojawi. Z ciekawości włożyłeś tyle pracy szukając wad. Szkoda że dla obiektywności pominąłeś analizę zalet, co sugeruje jaka teza się kierowałeś. Ale karawana jedzie dalej i czy chcesz tego czy nie, 5ka będzie się sprzedawać dobrze, bo wygląda ciekawie, jest konserwatywna z wyglądu i nadal wiele ludzi ceni ją za jakość. Pomimo tendencji oszczędności z każdym modelem jakie ma BMW (i nie tylko), trzeba też zauważyć że z oszczędnością idą też usprawnienia technologiczne z każdą generacja modelu.


Siedziałem w i5 - jakością materiałów, skórzanymi opcjami nadal dla mnie bije na głowę Teslę Model S, ale niestety trzeba za to dopłacić. Czy dużo czy mało, to jak to niektórzy mówią - klienci zagłosują portfelem. Jestem w stanie założyć się że sprzedaż pobije na głowę w Norwegii sprzedaż Modelu S. Obiecałem sobie że porównam uczciwie i5 z Model S, ale nie mam kiedy go przetestować. 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
12 minut temu, BMFun napisał(a):

“Zdegradowana jakość przycisków” 😄 Normalnie skandal, połowa Twoich ocen nadaje się jako gotowiec dla paskowych w popularnych stacjach informacyjnych 😉 Zakładam, że naocznie rzetelnie porównałeś a nie zebrałeś wszystko co Ci internet wyprodukował?

Ta lista to wierzcholek gory lodowej, to jest tylko to co od razu rzuca sie w oczy w krotkich recenzjach video i jazdach testowych ludzi z tego forum. Rozumiem, ze jak fakty nie pasuja do teorii to ich nie przyjmujesz do wiadomosci - jak prawdziwy fanboj marki? ^^

Co do tych nieszczesnych przyciskow, jezeli wygladaly tak:

53311073775_34e0f34fed_o.png

a teraz wygladaja tak:

53311073780_42a99e937a_o.png

to jak to nazwac?

Wielu recenzentow polskich i zagranicznych mowi o ich skandalicznej jakosci, mowi o tym wielu ludzi tu na forum ktorzy testowali to auto ale mam rozumiec nadworny fanboj BMW nie przyjmuje tego do wiadomosci i obraca w szydere? 😄

Prawda w oczy kole, wypominasz oszczednosci czy teaz raczej optymalizacje Tesli a przyciski G60 gorsze jakosciowo niz w Passacie juz przez gardlo nie przechodza ^^

12 minut temu, BMFun napisał(a):

“Część z tych zmian wygląda na gorsze..

A ktore z tej listy wygladaja na lepsze????

12 minut temu, BMFun napisał(a):

Poczekajmy jeszcze jak się produkcja rozpędzi, bo może część opcji się pojawi.

Haha, a moze Mikolaj przyjdzie niedlugo. Miales premiere i5 na dniach - jaki jest kon kazdy widzi. No ale spoko, myslenie zyczeniowe nie jest zle. Szkoda tylko, ze w analogicznej sytuacji jak Tesla wypuszcza np nowe PDC oparte na kamerach ktore wymagaja usprawnien OTA to jest - "kit, nie dziala" i nie slychac "jak sie produkcja rozpedzi to.." ^^

A zmiany w produkcji sie pojawia, tylko ze znajac zycie beda na gorsze a nie na lepsze, jezeli nie bali sie usunac glupich listw progowych w tej klasie auta (!) za tyle pieniedzy znaczy sie ze wiedza ze klientowi mozna pluc w twarz i przelknie wszystko. Zwykle powolne gotowanie zaby.

12 minut temu, BMFun napisał(a):

Szkoda że dla obiektywności pominąłeś analizę zalet, co sugeruje jaka teza się kierowałeś.

Masz racje, poprawie sie

- podwyzka ceny o kilkadziesiat %, hybrydowe R6 doposazone w niezbedne w tej klasie opcje dodatkowe to obecnie 500k PLN, wiecej niz 550i poprzedniej generacji, topowy elektryk M60, slabszy niz najslabszy model S to okolice 600-700kPLN przy oczywiscie duuuzo gorszym zasiegu

- zwiekszenie masy srednio o 200kg w tych samych napedach w porownaniu do poprzedniej generacji

- opcje dodatkowe do kupienia tylko w pakietach coby jeszcze bardziej golic fanbojow

- usuniecie 6 i 8 cylindrowych silnikow z oferty ^^

 

12 minut temu, BMFun napisał(a):

5ka będzie się sprzedawać dobrze, bo wygląda ciekawie, jest konserwatywna z wyglądu i nadal wiele ludzi ceni ją za jakość.

^^, nie skomentuje tego

12 minut temu, BMFun napisał(a):

z oszczędnością idą też usprawnienia technologiczne z każdą generacja modelu.

Tu akurat sie zgodze, m.in zgapianie od konkurencji idzie BMW calkiem dobrze, jeszcze kilka lat i bedzie fukcjonalne OTA, pojawia sie frunki, elektryczne klapki, kto wie, moze i sie w koncu doczekamy usuniecia tunelu na wal czy dedykowanej platformy lzejszej o kilkaset kg

12 minut temu, BMFun napisał(a):

Jestem w stanie założyć się że sprzedaż pobije na głowę w Norwegii sprzedaż Modelu S. Obiecałem sobie że porównam uczciwie i5 z Model S, ale nie mam kiedy go przetestować. 

Tu sie z Toba zgodze ale z malym zastrzezeniem.

Wersja RWD w sedanie za 1M nok to bedzie yeti, sprzeda sie tego kilkadziesiat/kilkaset sztuk, pies z kulawa noga tego tu nie bedzie chcial

Wersja AWD M60 pewnie sprzeda sie troche wiecej ze wzgledu na naped ale to nadal beda homeopatyczne ilosci

Touring AWD - i tutaj bedzie duza sprzedaz imho, Norwedzy kochaja kombi, kochaja BMW i jak sie w koncu pojawi to mysle ze efekt nowosci poniesie sprzedaz bardzo dobrze, o wiele bardziej od modelu S ktory jest drogi i juz sie mocno opatrzyl ludziom. Chyba ze ta wersja pojawi sie dopiero za rok jak wejdzie pelny VAT na elektryki, to wtedy przy cenie 1,5M-1,7M NOK sprzedaz bedzie patrz jak wyzej.

  • Haha 1

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

@adamjttk ośmieszyłeś się tym postem i tylko udowodniłeś ze jesteś jedynie internetowym plujcem, który ciagle nie może zapomnieć o bmw, serii 5 bo raczej nie bez powodu robi tak głęboki research. Te srebrne przyciski co pokazujesz to zawsze była opcja (standardowe były czarne) a opcja ta nazywała się galwanizowane wykończenie elementów obsługi.

Edytowane przez słonik40
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

@adamjttk niestety przyjąłeś poziom trolla w tej dyskusji, także dziękuję za taplanie się w szambie. Nie chcesz, nie kupuj BMW, szkoda mi czasu na taki płytki “content” którym leczysz jakieś swoje urazy do marki.

Nabijasz się z samochodu który przykryje czapka sprzedaż Modelu S, którego w Norwegii pies z kulawą nogą nie chce kupować i doskonale o tym wiesz. A potem powtarzasz w kółko frazesy przecząc sobie że “kupujący glosują portfelem”.

Edytowane przez BMFun
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

@adamjttk ośmieszyłeś się tym postem i tylko udowodniłeś ze jesteś jedynie internetowym plujcem, który ciagle nie może zapomnieć o bmw

Zabawne, mam to samo zdanie o Tobie, tyle ze dodaj do tego maksymalna hipokryzje - plujec przez 3 lata w tym watku na elektryki zeby na koniec kupic 2 elektryki ^^

3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

serii 5 bo raczej nie bez powodu robi tak głęboki research.

"research" - kisne ^^

5-er zostalo wykastrowane z polowy rzeczy ktore byly w G30 czy sa nadal w iX/i7, generalnie w wielu dziedzinach goni juz "jakoscia" Passata czy innego Superba a ten pisze o "glebokim researchu" - tak, BMW zrobilo research ze zaoszczedza na progach na drzwi i siatce w fotelach coby marza sie zgadzala na koniec roku ahahhahah

3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Te srebrne przyciski co pokazujesz to zawsze była opcja (standardowe były czarne) a opcja ta nazywała się galwanizowane wykończenie elementów obsługi.

Alez z Ciebie nieogar omg

I masz w konfiguratorze G60 te galwanizowane przyciski czy zostaly usuniete jak 20 innych rzeczy ktore wymienilem?

Czyli mam rozumiec pozostale 19 rzeczy bierzesz na klate a przyciski w G30 byly opcja, teraz jej nie ma wiec wszystko w normie? 😄

1 godzinę temu, BMFun napisał(a):

@adamjttk niestety przyjąłeś poziom trolla w tej dyskusji, także dziękuję za taplanie się w szambie. Nie chcesz, nie kupuj BMW, szkoda mi czasu na taki płytki “content” którym leczysz jakieś swoje urazy do marki.

Rozumiem, lista 20 konkretnych, szczegolowych rzeczy ktore stanowia o degradacji G60 w porownaniu do G30 to "trollowanie" i "taplanie sie w szambie". Nic to ze podobna dyskusja jest na tutejszym forum 5-er gdzie ludzie suchej nitki na tym aucie nie zostawiaja 😛

"Content" o oszczednosciach Tesli, o braku personalizacji byl rzeczowy, jak BMW poszlo po bandzie to do ultra-fanbojow argumenty merytoryczne juz nie trafiaja, nastepuje zwarcie w procesach myslowych i wylew zolci, nic nowego 👍

 

Edytowane przez adamjttk
  • Haha 1

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

rzeczy które wskazałeś to większość pierdoly są nie wpływające finalnie na produkt jako cały. Wsiadasz do auta i albo się podoba albo nie. A płakanie że nie ma galwanizowanych przycisków tylko czarne to jakiś nonsens. W moim x5 są czarne i z tego powodu myślisz że uważam auto za gorsze? Siedziałem w i5 i nim jechałem i wiem że mi się w środku bardzo podoba i na tym mogę zakończyć dyskusję. To że nie ma alcantary na suficie to są problemy takich jak Ty, którzy i tak nie chcą takiego auta kupić a narzekają. Wybrałeś tańsze i gorzej wykonane auto - ok, świetnie że jesteś zadowolony.

To nie jest wylewanie żółci, tylko jesteś po prostu tak uprzedzony do BMW że szkoda mi czasu udowadniać Ci w jakich aspektach dla mnie i5 jest lepsze od tm3 czy model s. Jak mówiłem, jak się kiedyś przejadę model s to zrobię porównanie. Do tm3 to szkoda porównywać bo to nie ta liga pod wieloma względami. Tm3 wygrywa jedynie zasięgiem i cena.
 

Jestem przekonany że Ty nowego BMW nigdy nie kupisz czytając Twoje opinie, a ja Teslę może kiedyś tak. Ja widzę w Tesli i wady i zalety, Ty w bmw widzisz największe zło i wady. Także niech to pozostanie jako komentarz kto jest radykalnym i zamkniętym na otoczenie fanbojem marki. 

Edytowane przez BMFun
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttk hipokryta to ty jestes bo niedaz ze nowego bmw nigdy nie kupiłeś i nigdy nie kupisz, nie jestes targetem dla tej firmy to cały czas auta tej firmy obsikujesz pomimo ze większości nawet na żywo nie widziałeś. Słabe to a to czy galwanizowane przyciski są nadal w konfiguratorze to nie wiem bo nowej 5 na razie nie kupuje aczkolwiek jakbym rozpatrywał sedana to zdecydowanie bym wolał nowa serie 5 jak jakis plebejski tesla model 3 czy tez model s a tony twojego plucia na markę tylko mnie w tym utwierdzają bo jak czytam twoje posty to wiem ze sa ludzie na świecie którzy z powodu bmw nie mogą spac spokojnie 😀

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Czy Wy musicie robić wycieczki osobiste? Nie da się bez tego? 

Ten wątek jest od tego do czego dąży BMW. Myślę, że gdybyśmy mieli to gdzieś to byśmy tu nie pisali. Ja nie mam z tym problemu, żeby napisać, że BMW robi coś gorzej niż inni. Uważam, że każdy ma prawo to napisać. Jak Tesla mnie wkurzy tez tu napiszę.

Jezdziłem dzisiaj Suzuki Swace hybryda 122 kM. To, że to nie jedzie to pal sześć. Przypomina mi się ta dyskusja o BMW 116d - 122 kM. Dajcie spokój, nikt z tego forum nie chciałby jezdzić autem tej mocy...

Podsumowując krótką tą przebraną Toyote Corolle. To auto to żart. Jak wejdzie Tesla 2 to zmiecie z rynku takie wynalazki. 

Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Nie mam tyle cierpliwości co Adam, żeby skomentować Pertyna. Napiszę tylko o jednym-nie jeździł dynamicznie, bo nie miał kontroli nad autem, bo po prostu nie ogarnął... 

Wykorzystał pewnie 10% mocy takiego auta, co czyni je kompletnie bezsensownym. Przecież największą zaletą są osiągi. Mając takie osiągi pewnie bym przymknął oko na wiele niedogodności. 

Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, BMFun napisał(a):

rzeczy które wskazałeś to większość pierdoly są nie wpływające finalnie na produkt jako cały.

Tak jak mowilem, BMW pluje klientom w twarz a fanboje udaja ze pada deszcz.

Jak Ty stary mozesz mowic, ze degradacja widoczna golym okiem w porownaniu do modelu schodzacego (ze mozna liste na 20 rzeczy spisac z marszu, nie testujac nawet auta) - ze taka degradacja nie wplywa finalnie na produkt jako caly??

Czy Ty jestes powazny?? Czy my rozmawiamy o VW Golfie za 80k PLN do wozenia plytek z OBI czy BMW 5-er z segmentu E, ktore w 3s mozna wyspecyfikowac na 500-600k PLN?

Przeciez to jest auto PREMIUM, z luksusowego segmentu E a Ty mi mowisz, ze brak siatek w fotelach, brak soft close, opcji skorzanej tapicerki na desce rozdzielczej czy wygodnych multikonturowych foteli nie wplywa na jego odbior?

Odleciales stary, sorry, nie bierz do siebie ale naprawde odleciales w bronieniu marki.

 

2 godziny temu, BMFun napisał(a):

A płakanie że nie ma galwanizowanych przycisków tylko czarne to jakiś nonsens. W moim x5 są czarne i z tego powodu myślisz że uważam auto za gorsze?

Nie rozumiesz, to NIE CHODZI O KOLOR juz nawet - spojrz na fakture chociazby, na ksztalt tych przyciskow w porownaniu do G30 (prztloczenia), przeciez to jest najtanszy, siermiezny odlew za 1 eurocenta, dostawca chyba wczesniej obslugiwal Fiata.

Na serio nie widzisz roznicy?

2 godziny temu, BMFun napisał(a):

szkoda mi czasu udowadniać Ci w jakich aspektach dla mnie i5 jest lepsze od tm3 czy model s. Jak mówiłem, jak się kiedyś przejadę model s to zrobię porównanie. Do tm3 to szkoda porównywać bo to nie ta liga pod wieloma względami. Tm3 wygrywa jedynie zasięgiem i cena.

Ale stary, to nie jest dyskusja co jest lepsze, porownujesz auto za 250k PLN do auta za 400-700k PLN, z dwoch roznych segmentow.

Porownuj stare 5-er do nowego 5-er, po co w to Tesle wplatasz?

Ja ta rozmowe o niedostatkach G60 zaczalem bo przewijal sie tu watek o oszczednosciach Tesli, wiele razy byly tu posmiechujki z PDC czy wajchy od kierunkowskazow, a jak Ci pokazalem jak BMW wali klientow na cieciu kosztow gdzie sie da to wyjezdzasz z "nigdy nie kupisz" czy "albo sie podoba albo nie" - to sa wg Ciebie argumenty na forum?

2 godziny temu, słonik40 napisał(a):

nowego bmw nigdy nie kupiłeś i nigdy nie kupisz, 

Czy Ty stary sie dowartosciowujesz bo kupiles gole iX1 za 200k PLN pod dotacje?

To jakas przepustka "jail pass" do pisania na forum czy o co chodzi?

Wez mi wytlumacz to ze swojego punktu widzenia bo 5-ty raz o tym piszesz a ja nadal nie rozumiem.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Roznica miedzy nami jest taka ze ja w tym roku wyjechałem z salonu kolejnym bmw, rozważałem tez następne w cenie twoich dwóch tesli a w przeciągu ostatnich kilku lat nabyłem ich kilka z rożnej Polki miedzy seriami 1-5 również w wersjach x. Dla ciebie z kolei zawsze było i będzie za drogo, tak jak u chłopaków na dzielni świat się zatrzymał na e46 a cała reszta to jest zwykle szambo którym próbujesz sobie oraz innym wytłumaczyć dlaczego codziennie nie wsiadasz do samochodu tej marki. Mnie z kolei kazde bmw cieszyło pod innym względem, podobają mi się ich auta uwazam ze maja bardzo dobra ofertę, sa świetnie wykonane, jest duży efekt wow w srodku, mega komfort, dużo techu pod wieloma względami przewyższającego tesle, technologie samochodów elektrycznych to górna polka i na pewno jeszcze nie raz do tej marki wrócę. To jest tak wogole bardzo ciekawe ze zawsze najwiecej do powiedzenia maja oraz najwiecej plują ci którzy nigdy produktów tej marki nie kupili i nie kupią. Jeszcze zebys pod domem miał jakiegoś bentayge i lambo to bym zrozumiał no ale stary codziennie wsiadasz albo do żaby albo do nadmuchanej żaby a krytykujesz samochody które są o dwie galaktyki lepsze od twoich 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słonik,  kiedyś jeden koleś z forum BMW mi napisal: "ciężko się rozmawia z kimś, kto ma auto wartości akcyzy". 

Przykre to było, ale cóż, ludzie są jacy są...

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Kriss33 nabijanie sie ze moje ix1 to golas za 200k to jest wedlug ciebie ok? Napisze tak jak ty, kupiłem bo chciałem, bo uwazam ze jest lepsze od tesli. Ty możesz uważać inaczej, nie mam z tym żadnego problemu. Dla ciebie ważniejsze jest grzanie dupy i tablet, ja wybrałem 4x4, lepsze osiągi, cichszy środek, mniejsze auto w tym samym budżecie.  Gdybym drugi raz kupował to bym wybrał tak samo a plucie na jedna z moich ulubionych marek i to przez osoby niemające żadnego z ta marka wiekszego doświadczenia bede odpowiednio ripostował.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.