Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poczekam z oceną jak zobaczę na żywo. Teraz to już bardzo duże auto, ponad 5 m długości, ciekawe ile będzie miała nowa seria 3 ? pewnie coś koło 4.85.

Dopłata do B&W wynika pewnie tez z tego ze HK jest standardem w wersji M60. No i bateria za mała, powinna być przynajmniej 90 kwh.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czas jak 911 gt3,, czyli niezły. Ciekawe, co jest w zestawie track pack. 
 



Nie wiem czy było, ale podrzucam jeszcze raz, pierwsze okrążenie na koniec okrążenia bateria robi się gorąca.
2gie okrążenie dobry kierowca w przygotowanym na tor e36 328i pojedzie podobnie jak tesla, z tą różnicą, że e36 zrobi kilka powtarzalnych kółek bez utraty mocy. No i tesla 2 kółka i na ładowarkę

Dobry czas ale.. ;)
 

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprzedaz nowych aut w Norwegii

TMY ponad 12k rejestracji, drugie miejsce ID.4 z niecalymi 3k rejestracjami, ciezko to inaczej nazwac niz KO

Skad takie cyfry?

TMY RWD (najtansza) kosztuje w PL 225k PLN, po doplatach mozna auto miec za 210k PLN czy wrecz za 200k PLN przy DG badz KDR.

TMY RWD w NO kosztuje 431k NOK czyli na dzis 163k PLN

I teraz co ciekawe - przy obecnej inflacji i wysokich stopach procentowych (drogie kredyty) kredyty na samochody sa dosyc drogie (w NO rzedu ~8%).

Co robi Tesla? - pierwsze 3 lata sponsoruje oprocentowanie auta 1,99%.

Jak to sie przeklada na finansowanie/raty?

Przy zerowym wkladzie wlasnym i maksymalnie dlugim kredycie (120 mies) rata za auto wynosi 4060 NOK czyli ~1550 PLN brutto.

Okres kredytowania jest oczywiscie absurdalnie dlugi ale przy tak niskich odsetkach splaca sie praktycznie sam kapital, czytaj - po 3 latach splacone jest ~30% wartosci samochodu, mozna auto sprzedac, splacic reszte kredytu i isc po kolejne. Perpetum mobile z mini ratka sponsorowane astronomiczna kapitalizacja firmy i bardzo glebokimi kieszeniami, ot mozna wrecz powiedziec agresywny dumping cenowy.

Inni producenci maja olbrzymia zagwozdke na dzis czy isc na wojne cenowa i ciac swoje marze do kosci (czy tez ogolnie wszystkie koszta gdzie sie tylko da) czy patrzec na wciaz malejaca sprzedaz.

A zapowiada sie, ze bedzie tylko gorzej, Giga Berlin pracuje wciaz na 1/3 gwizdka

Jezeli ktos mysli, ze teraz na ulicach jest Tesli jak karaluchow, to za kilka lat..

 

Capture43.thumb.JPG.19a126290c817f9eae3d5a6b74431d56.JPG

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adamie z tego co piszesz to już jest desperacja. Oddają auta niemal za darmo bo przestrzelili się z popytem. Wyniki wklejone przez ciebie tez nienapisaną optymizmem. Sprzedaż zrobiona głównie w q1. W q2 tylko nieco ponad 2 razy wyższa od id4. Długo tak niepociągna. Odpowiedz sobie teraz na pytanie gdybys dzisiaj kupował tesle to ile musiałby kosztować 3 latek żebyś się skusił w porównaniu z nowym modelem dodawanym przez tesle za grosze?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem czy deperacja, na pewno mega agresywna sprzedaz.

Co do "niemal za darmo" ciezko sie zgodzic bo pamietaj, ze nadal maja marze rzedu ~15% na aucie czyli wbrew pozorom wciaz maja miejsce na obnizki cen gdyby byla taka potrzeba.

Na pewno wysokie stopy procentowe daja im sie mocno we znaki bo sprzedaz samochodow ogolnie sporo siadla, ludzie czesto wstrzymuja sie z decyzja zakupu bo odsetki gniota portfel a produkcja idzie pelna para i jest wciaz zwiekszana.

A kolejna gigafabryka w Meksyku sie buduje 😉

Co do pytania - niedlugo bede znal odpowiedz bo bede przed koncem roku sprzedawal TM3P, szybko te 3 lata zlecialy 😲

Kupiona za ~510k, mysle ze pojdzie za ~370-380k, ~30% spadek wartosci w 3 lata mi pasuje.

Ciekawe jak bedzie wygladal lift TM3P, jak usuna manetke od kierunkowskazow to bedzie raczej deal-breaker.

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sliczna ta nowa i7, jak to mowia nowoczesny "design language" 😉

579_505094643.jpg

579_2050913909.jpg

 

579_84438593.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
23 hours ago, adamjttk said:

 

Kupiona za ~510k, mysle ze pojdzie za ~370-380k, ~30% spadek wartosci w 3 lata mi pasuje.

Ciekawe jak bedzie wygladal lift TM3P, jak usuna manetke od kierunkowskazow to bedzie raczej deal-breaker.

 

Czy możesz dla spójności podać realny spadek wartości uwzględniający inflacje tak jak wszystko inne liczyłeś? I zestawić to ze spadkiem wartości jakiego 330i xdrive żeby porównać trzymanie wartości? Bo mi takie BMW nominalnie wychodzi w PL 20-30%.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jezeli chodzi o inflacje to zalezy o jakiej mowisz, jak o oficjalnej CPI, to ta w NO za zeszly rok wynosi teraz 6,3%.

Kurs korony za to w odniesieniu do PLN czy EUR uprawia freefall.

Mysle ze najlepiej na to spojrzec pod katem - za ile moge kupic nowe TM3P - a ta kosztuje teraz 539k NOK.

Ja swoje kupowalem za 514k NOK czyli po 3 latach cena TM3P wzrosla o niecale 5%.

Gdybys np chcial za sprzedana TM3P nakupowac sobie nowych Iphonow to inflacja by wyszla pewnie z 30% ^^

 

Co do 330i bedzie ciezko bo to silnik widmo w NO, tutaj kroluje 330e.

Dzisiaj 330e (golas) stoi w cenniku za 639k NOK, doposazone to 700-750k NOK

330e 3-letnie (2020), praktycznie wszystko w m-pakiecie, z mikro przebiegami chodza po 350-450k NOK, utrata wartosci 40-50%.

Biler til salgs | FINN Bil

 

Albo inaczej, po 3 latach, nie wazne czy kupiles TM3P za 500k czy 330e za 700k - sprzedasz oba auta w NO za ~350-400k NOK co pokazuje mniej wiecej roznice w "trzymaniu wartosci" obu typow napedow/modeli.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem jak jest w No ale w pl przy kredytach na poziomie 10 procent rocznie lepsze lokaty są na poziomie 7-8 procent. Oznacza to ze jeśli taka tesla daje na nowe auto kredyt ja 2 procent to duuuzo bardziej opłaca się mając cash czy nawet pożyczając wziąć nowe niż kupić 3 letnia używkę za 30 procent mniej. Oznacza to ze cena sprzedaży może hyc jedynie łabędzim śpiewem i nadzieja sprzedających. Dodatkowo odnieś sie do ceny zakupu 330e czyli tej sprzed 3 lat bo wszyscy tu wiemy ze BMW odleciało w kosmos z cenami. Hybrydowe x5 jest w podstawie tańsze o całe 3 tysiące od hybrydowego cayenne o identycznej mocy na dziś dzień 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
30 minutes ago, słonik40 said:

 Oznacza to ze jeśli taka tesla daje na nowe auto kredyt ja 2 procent to duuuzo bardziej opłaca się mając cash czy nawet pożyczając wziąć nowe niż kupić 3 letnia używkę za 30 procent mniej. Oznacza to ze cena sprzedaży może hyc jedynie łabędzim śpiewem i nadzieja sprzedających. Dodatkowo odnieś sie do ceny zakupu 330e czyli tej sprzed 3 lat bo wszyscy tu wiemy ze BMW odleciało w kosmos z cenami. Hybrydowe x5 jest w podstawie tańsze o całe 3 tysiące od hybrydowego cayenne o identycznej mocy na dziś dzień 

Ciezko sie nie zgodzic, promocyjne finansowanie robi cala robote w sprzedazy nowych aut na dzisiaj.

Ludzie sie nie martwia za bardzo oprocentowaniem za 3 lata, jezeli dzis widza 2% i rozsadna cene w katalogu to wystarczy do podjecia decyzji o kupnie auta, Tesla mocno na tym teraz jedzie w No.

Co do ceny za 3 letnie - dam znac jak sprzedam, pozyjemy zobaczymy.

Tutaj ludzie inaczej sobie radza z finansowaniem uzywanych aut - bardzo popularne jest branie kasy z banku pod kredyt hipoteczny domu (zazwyczaj niskooprocentowany). Tzn powiekszasz hipoteke a kasa zamiast na remont trafia na auto bo nikt tego nie weryfikuje i dopoki wartosc hipoteki jest mniejsza od wartosci domu - nikomu to nie przeszkadza. Leasingi z tego co zauwazylem nie sa zbytnio popularne, pewnie nie ma z tego takich profitow podatkowych jak w PL.

30 minutes ago, słonik40 said:

 Dodatkowo odnieś sie do ceny zakupu 330e czyli tej sprzed 3 lat bo wszyscy tu wiemy ze BMW odleciało w kosmos z cenami. Hybrydowe x5 jest w podstawie tańsze o całe 3 tysiące od hybrydowego cayenne o identycznej mocy na dziś dzień 

Masz 100% racji, za malo kawy z rana!

Oficjalnych cennikow nie moge juz znalezc ale w artykulach z 2019-2020r pisza, ze ceny zaczynaly sie juz od ~470k NOK

Prøvekjøring: BMW 330e - Bil og Motorbloggen - biltester og nyheter

Som skreddersydd for Norge (motor.no) 

Chcociaz doposazone wersje to nadal sporo ponad 700k wychodzilo:

Test BMW 330e xDrive Touring: Pris, 0-100 km/t, forbruk, rekkevidde, bagasjerom, toppfart (tv2.no)

 

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

I z ostatniej chwili - najnowszy test zasiegu elektrykow w NO, zwyciezca - Tesla model S LR przejechala 672km ^^

Biorac pod uwage tutejsze drogi to jest ~10-12h jazdy bez przerwy, ciezko sie dziwic ze w Norwegii nikt juz nie kupuje innych aut niz elektryczne.

Zima to samo auto pokonalo 530km, na tej podstawie mozna ocenic spadek zasiegu zima ~20%.

The range test in summer 2023 (motor.no)

image.thumb.jpeg.6af7803e505b2c5f69b93dfcaafef593.jpeg

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, adamjttk napisał(a):

 

 

Albo inaczej, po 3 latach, nie wazne czy kupiles TM3P za 500k czy 330e za 700k - sprzedasz oba auta w NO za ~350-400k NOK co pokazuje mniej wiecej roznice w "trzymaniu wartosci" obu typow napedow/modeli.

To jest niestety (nieświadoma?) manipulacja liczbami. Porównujesz ceny (już nawet pomijając że na Tesle są jakieś rządowe dopłaty) golasa Tesli i full wyposażone BMW 🤦‍♂️

 

Golas TM3P to w NO niesprzyjającym ICE/PHEV 3 lata temu kosztował 500k nok (https://cleantechnica.com/2020/10/17/tesla-model-3-price-drops-3300-3700-in-norway/), a golas 330e jak sam piszesz 450k nok, a cenę sprzedaży bierzesz z wyposażonych aut.

Tesla w 2020 po doposażeniu w lakier nie biały i full FSD, to już 630k NOK, więc sprzedając za 350k NOK (Słonik wyjaśnił dlaczego raczej dolnej granicy cenowej można się spodziewać), masz 45% utraty wartości + inflacja. Pomijam już tutaj większą utratę wartości przy wyposażeniu w haki które podobno są standardem w NO, droższe lakiery, białe wnętrza itp.

Tymczasem w Polsce, w 2020 TM3 LR znajomy kupił za 315tys (z FSD, kolorem i jasnym wnętrzem). Dziś na otomoto (oznaczając bezwypadkowe i bez uszkodzeń) ceny za LR to 160tys do 178tys, czyli zakładając nawet sprzedaż za 170tys, to prawie 50% utraty wartości + inflacja!!

Tymczasem popularny w PL 330i to przedział cenowy 159tys - 199tys (odcinając oferty dealerów). Nowe 330i w 2020 były średnio po 220-260tys zależnie od wyposażenia (wystarczy postudiować wątek za ile ludzie zamawiali na forum g20), a to biorąc środkowe wartości przedziałów ok. 30% utraty wartości + inflacja!

 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

330i nawet "1" z przodu się pojawiały.

 

 

320i 220tys minus 20% rabatu, czyli 176tys, więc 330i spokojnie od 200tys można mieć nie golasa, ale też nie full wypas:

Katalogowa cena koniec 2019r to 182tys zł

https://businessinsider.com.pl/technologie/motoryzacja/bmw-330i-nowa-seria-3-cena-test-recenzja/v92etj2

 

Także finansowo kupując BMW 330i w 2020 i sprzedając dzisiaj duuużo mniej się straciło niż kupując wtedy Tesle i sprzedając ją dzisiaj.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

BMFun - wyjasnijmy kilka rzeczy:

1. Nie ma czegos takiego jak "golas" TM3P - cena bazowa auta zawiera rzeczy dodatkowo platne w BMW:

- naped AWD

- naglosnienie ala HK

- podgrzewane 4 siedzenia

- elektrycznie sterowane siedzenia, ledzwie

- elektrycznie sterowana i ogrzewana kierownica

- adaptacyjny tempomat 

- asystenci jak utrzymywanie na pasie ruchu, ostrzeganie przed kolizja, swiatel drogowych etc

- comfort access

- drive recorder

- ladowanie bezprzewodowe

- shadowline

- szyberdach czy tez dach panoramiczny

- 21" felgi

- sportowe hamulce

- elektryczna klapa bagaznika

- dodatki z aluminimu i carbonu - pedaly, lotka, 

Tak wyposazone BMW w Polsce nazywa sie "full opcja" kolego 😉

2. "Full wyposazone" 330e 3 lata temu to bylo sporo ponad 700k NOK, dzisiaj to jest sporo powyzej 900k NOK (bez zadnych opcji indyvidual zeby nie bylo..)

https://configure.bmw.no/no_NO/configid/q1o7gbvx

3. FSD, ktore tak naprawde oprocz koloru lakieru i tapicerki jest jedyna dostepna opcja zakupu w TM3/Y nie bierz pod uwage bo nie masz zadnego odpowiednika w BMW, odsetek FSD w modelu 3 to jakies procenty i kasa nie do odzyskania poki nie bedzie robotaxi (joke ;P), uzytecznosc tego w Europie zadna i naprawde dziwie sie ludziom ktorzy wydaja na to jakiekolwiek pieniadze, branie FSD do obliczen o utracie wartosci jest ponurym zartem z Twojej strony kolego

4. Co do 330i w Polsce, solidnie rabatowanego i kupionego z MINIMUM opcji dodatkowych - pelna zgoda. Tylko ze nawet 3 lata temu to auto z dobrym wyposazeniem podchodzilo pod ~300k PLN wiec nie opowiadaj bajek.

 

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cennikowo 3 lata temu to było okolice 300k ale dawali 20 procent rabatu więc realnie cena oscylowała  okolicy 200-240k. Okolice 270-300k to było już m340xi (po rabacie na gotowo)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 hours ago, adamjttk said:

BMFun - wyjasnijmy kilka rzeczy:

1. Nie ma czegos takiego jak "golas" TM3P - cena bazowa auta zawiera rzeczy dodatkowo platne w BMW:

- naped AWD

- naglosnienie ala HK

- podgrzewane 4 siedzenia

- elektrycznie sterowane siedzenia, ledzwie

- elektrycznie sterowana i ogrzewana kierownica

- adaptacyjny tempomat 

- asystenci jak utrzymywanie na pasie ruchu, ostrzeganie przed kolizja, swiatel drogowych etc

- comfort access

- drive recorder

- ladowanie bezprzewodowe

- shadowline

- szyberdach czy tez dach panoramiczny

- 21" felgi

- sportowe hamulce

- elektryczna klapa bagaznika

- dodatki z aluminimu i carbonu - pedaly, lotka, 

Tak wyposazone BMW w Polsce nazywa sie "full opcja" kolego 😉

2. "Full wyposazone" 330e 3 lata temu to bylo sporo ponad 700k NOK, dzisiaj to jest sporo powyzej 900k NOK (bez zadnych opcji indyvidual zeby nie bylo..)

https://configure.bmw.no/no_NO/configid/q1o7gbvx

3. FSD, ktore tak naprawde oprocz koloru lakieru i tapicerki jest jedyna dostepna opcja zakupu w TM3/Y nie bierz pod uwage bo nie masz zadnego odpowiednika w BMW, odsetek FSD w modelu 3 to jakies procenty i kasa nie do odzyskania poki nie bedzie robotaxi (joke ;P), uzytecznosc tego w Europie zadna i naprawde dziwie sie ludziom ktorzy wydaja na to jakiekolwiek pieniadze, branie FSD do obliczen o utracie wartosci jest ponurym zartem z Twojej strony kolego

4. Co do 330i w Polsce, solidnie rabatowanego i kupionego z MINIMUM opcji dodatkowych - pelna zgoda. Tylko ze nawet 3 lata temu to auto z dobrym wyposazeniem podchodzilo pod ~300k PLN wiec nie opowiadaj bajek.

 

 

 

ad.1. Ze tak powiem, jest to „problem” użytkowników Tesli ze musza mieć wszystko nawet jak nie chcą. Np jest dużo przeciwników szklanego dachu a tu musza brać, wiec i spadek wartości większy. To ze nie jeżdżą 3ki napakowane na Max znaczy ze nie wszystkie elementy maja dla każdego wartość 

ad.2. Nie odniosę się, ale jeśli na elektryki jest 0% VAT a na resztę 25% to jest to dowód ze NO nijak nie jest krajem do porównywania ice i BEV bo rząd ekonomicznie „zmusił” do elektrykow.

ad.3. Tylko dziwne bo w 2020 znajomy ma full FSD, Ty masz i w ogłoszeniu pełno jest tych z FSD. To ze dziś by cześć osób tego nie wzięła świadczy tylko o tym ze czujecie się nabici w butelkę i nie zmienia to faktu ze jest to utrata wartości. Jeśli wykluczasz 39tys z 315tys które znajomy zapłacił to i tak masz utratę wartości 40% zamiast tych prawie 50%. Co jest dużo więcej niż przy 330i nawet mocno doposazonym blisko full.
 

ad. 4 Ja Ci wklejam przykłady z forum, Słonik wyjaśnia jak było bo porównywał wtedy ceny, a Ty oczywiście udajesz ze było inaczej. Jest ze 100 postów na ten temat w 2020 jakie rabaty są, ceny katalogowe przykładowe w necie jest pełno. W 2021 kupiłem za 260 ix3 full z hakiem i pisały elektrowozy ze to cena porównywalna do 20d czy 30i. To trzeba by być naiwnym żeby brać w tej cenie albo wyzszej 330i. 

Opublikowano
On 5/30/2023 at 10:56 AM, klakierek said:

Że to się dzieje w nowych samochodach to jednak niepokojące, jak wzrośnie ilość ulepów na polskich drogach to dopiero będzie "zabawnie"

https://youtu.be/Hd-ijyUUEvo

taki samochod nie nadaje sie do jazdy, watpie zeby dopuszczali do ruchu samochodyna baterie po takich zdarzeniach

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
15 hours ago, BMFun said:

ad.1. Ze tak powiem, jest to „problem” użytkowników Tesli ze musza mieć wszystko nawet jak nie chcą. Np jest dużo przeciwników szklanego dachu a tu musza brać, wiec i spadek wartości większy. To ze nie jeżdżą 3ki napakowane na Max znaczy ze nie wszystkie elementy maja dla każdego wartość 

Ta odpowiedz jest tak pokrecona w logice ze az przecieram oczy ze zdumienia.

1. Uzytkownicy Tesli maja problem ze dostaja w pelni wyposazony samochod gdzie w innych markach (np BMW) placisz za to samo wyposazenie 50-70k PLN ekstra???

2. Opcje dodatkowe NAJBARDZIEJ traca na wartosci, jest to wiedza powszechna, im wiecej opcji dodatkowych zaznaczysz w BMW, tym wieksza bedzie utrata wartosci auta przy sprzedazy. Wiec albo bierzesz wszystko co chcesz i potrzebujesz i przy sprzedazy auta godzisz sie z absurdalna utrata wartosci albo przy zakupie 10 razy kalkulujesz czy da sie zyc bez np ogrzewanych foteli, elektrycznych siedzen czy klapy bagaznika. 

Problem nie dotyczy na szczescie Tesli (poza FSD dla ktorego utrata wartosci jest praktycznie 100% )

3. Szklany dach - oprocz poczucia braku klaustrofobii, dzieki niemu masz o kilka cm wiecej nad glowa a przede wszystkim korzystajac zima z webasto nie musisz odsniezac dachu bo snieg splywa samoczynnie. W takiej i4 czy iX3 mozesz godzine grzac auto na parkingu a na koniec i tak musisz szczotka zgarniac snieg z dachu. To sa te detale ktore odrozniaja elektryki budowane od podstaw od aut na platformach spalinowych.

Piszac ze opcje dodatkowe w Tesli powoduja ze auta maja wiekszy od BMW spadek wartosci osmieszasz sie, nie liczac ostatnich 2 lat gdzie mielismy zwariowane czasy z covidem, polprzewodnikami i szalonym wzrostem cen - spadek wartosci na jakiejkowliek doposazonej BMW rzedu 30-35% w ciagu pierwszego roku nie byl czyms niezwyklym - wystarczy postudiowac cenniki PS na mobile.de chociazby. 3 lata to najczesciej ~50% wartosci auta w kosz.

4. To ze 3-er nie jezdza napakowane na maxa nie oznacza ze ludzie nie potrzebuja opcji ktorych w tych autach brakuje, oznacza najczesciej ze ich po prostu na te opcje nie stac bo BMW wycenia je absurdalnie drogo a rynek wtorny szybko koryguje te wyceny. Mowiac "nie stac" nie mowie, ze kupujacemu auto brakuje 5k PLN na audio HK, mowie tylko ze jezeli przy odsprzedazy po 3 latach nie dostaniesz spowrotem za te 5k PLN zlamanego grosza - to ludzie maja to czesto w d*** i "jakos sie przemecze a nie bede wyrzucal 5k PLN do kosza". I pozniej jezdza po ulicach te smutne 3-er bez audio, bez szyberdachow, bez elektrycznych foteli, bez asystentow, za to najczesciej z 15-20 znaczkami ///M zeby byl szacunek na dzielni, ot premium pelna geba.

 

15 hours ago, BMFun said:

ad. 4 Ja Ci wklejam przykłady z forum, Słonik wyjaśnia jak było bo porównywał wtedy ceny, a Ty oczywiście udajesz ze było inaczej. Jest ze 100 postów na ten temat w 2020 jakie rabaty są, ceny katalogowe przykładowe w necie jest pełno. W 2021 kupiłem za 260 ix3 full z hakiem i pisały elektrowozy ze to cena porównywalna do 20d czy 30i. To trzeba by być naiwnym żeby brać w tej cenie albo wyzszej 330i. 

Jakie przyklady?

20% rabaty to wg Ciebie byla codziennosc w BMW 3 lata temu, chwile po premierze G20, prosze Cie..

To ze ktos tam gdzies dostal bo chodzil rok czasu po dealerach sepiac czy mial rabaty flotowe/stockowe/lekarskie czy bog wie jeszcze jakie nie znaczy ze wiekszosc ludzi tak kupowala swoje samochody.

 

PS. FSD 3 lata temu kosztowalo 28k PLN a nie 39k PLN jezeli juz rozmawiamy merytorycznie (nie zeby to cokolwiek zmienialo ale trzymajmy sie faktow)

 

 

 

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.