Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adam jak kupisz fajne auto z V8/10/12/16 to się tak szybko nie nudzi, popytaj ludzi czy szybko się nudzi np. Aventador, m5 e60, 760i czy coś z 6,3 amg i daj znać
Opublikowano

10 Fastest BMW M Cars 2023 (0-60), i4 M50 miejsce 6 :D


Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adam jak kupisz fajne auto z V8/10/12/16 to się tak szybko nie nudzi, popytaj ludzi czy szybko się nudzi np. Aventador, m5 e60, 760i czy coś z 6,3 amg i daj znać

A ilu znasz ludzi, ktorzy jako daily uzywaja Aventadora albo 6,3 amg?

Bo wyraznie napisalem "..jezeli to Twoje jedyne auto do jazdy na codzien"

.

Opublikowano
Być może w ix1 standardowy ekran jest mniejszy albo w ix1 jest po prostu mniejszy.

Slusznie prawisz, sprawdzic trzeba.

Po sprawdzeniu - ekran w iX1 jest po prostu bardziej "budzetowy" w porownaniu do i4/iX


W iX1 wyglada to naprawde zle szczerze mowiac, niesymetria az bije po oczach :shock:

Do tego rombowy ksztalt obudowy ekranu dopelnia dziela :duh:

 

492_1345470530.jpg

 

W i4 ramki grube i niesymetria ekranow dalej ale chociaz rombow nie ma na obudowie:

iX i i7 maja chyba identyczne ekrany co i4 na pierwszy rzut oka, nie chce mi sie w etce sprawdzac

 

607_931914867.jpg

 

666_2131789543.jpg

 



 

177_1031918412.jpg

 


Te nowe deski są paskudne. Niesymetryczność ramek ekranów razi. Jedyny ekran który do mnie przemawia to w nowej 7. Jest JAKO TAKO wkomponowany w deskę. W trojkach po lifcie ekrany są tam dołożone po jak najmniejszej linii oporu. Podparte na patykach. Wydaje mi się ze jest to związane z tym ze wydłużyli żywotność obecnych modeli serii 3, pierwotnie prawdopodobnie nie mieli tego w planach. W ekranach nie podobają mi się również te grube ramki wokół ekranu. Jak w starym smartfonie z przed dekady. Po co wydawać kasę na produkcje deski i poszycia ze skóry i fizycznych przycisków, jak można wsadzić ekran za 70$.

Jeszcze jednej rzeczy nie mogę zrozumieć, czemu bmw tak na siłę ludziom wciska "nowoczesny wygląd" zegarów. Ja bym wolał mieć wybór co chce wyświetlać np klasyczne. W mercedesie lepiej to zrobili. Poza tym dotykowe ekrany nie są bezpieczniejsze niż fizyczne przyciski, które wiemy gdzie są i nie musimy celować palcem podczas jazdy i nie odrywać oczu od drogi. To nie samochody autonomiczne

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Klekajcie narody, rozwoj BMW widac golym okiem :D


Wszyscy kierowcy nowych BMW w koncu skorzystaja z technologii premium i beda mogli w koncu zostawic kluczyki samochodowe w szufladzie, tam gdzie ich miejsce w 2023r :cool2:


https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0413528EN/android-smartphones-become-fully-fledged-vehicle-keys:-bmw-digital-key-plus-now-also-available-on-compatible-android-devices

 

52845300663_4a139e2642_o.jpg

 

Mala lyzka dziegdziu - poki co auta produkcji +11.2022.

Dodatkowo - jak mamy zwykly Galaxy S23 to chyba nie mamy szczescia.

 

Android compatibility is available in Digital Key Plus-capable vehicles produced from November 2022. A future remote software upgrade will expand the capability to Digital Key Plus-capable vehicles produced before November 2022.


* Samsung devices (running Android 13.1 or later):

Galaxy S23+, S23 Ultra, S22+, S22 Ultra, S21+, S21 Ultra, Z Fold4, Z Fold3, Note20 Ultra (in markets with Samsung Wallet: Bahrain, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Korea, Norway, Spain, Sweden, Switzerland, United Arab Emirates, United Kingdom, Qatar).

Google devices (running Android 13.1 or later): Pixel 7 Pro, Pixel 6 Pro

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Akcje nisko, wtopa konkretna, w niektórych miejscach piecze więc trochę trzeba popluć. Większość forumowiczów miało okazje pomacać „ premium” tesli i No cóż. Kon jaki jest, kazdy widzi :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po co komu premium klapka elektryczna zamykana automatycznie, mozna przeciez reka manualnie zamykac :cool2:

 

52846779735_1f8c29512e_o.jpg

 

52846573914_952e84de53_o.jpg

.

Opublikowano

Po co komu prędkościomierz przed kierowca, można przecież premium przekrzywiać się w prawo i premium dostać skoliozy, za której leczenie Elon premium zapłaci :duh:

Po co jakaś skóra czy alkantara jak możesz siedzieć na premium ceracie do której przykleja się twoje premium gacie :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

"Przekrzywianie sie" i "skolioza" bo zerkasz 15cm w prawo zamiast 15cm w dol?

 

52847642569_8d77caed93_o.jpg

.

Opublikowano
Trochę więcej niż 15 cm w prawo. Wpisz sobie w google "tm3 prędkościomierz". Będziesz miał dobry tjuning do twojego wiesniackiego "premium". Widocznie jest na to zapotrzebowanie i dużo ludzi dostrzega to kuriozum więc brak prędkościomierza i hud też jest premium? Piecze któraś część ciała że w twoim premium zaoszczędzono nawet na prędkościomierzu? Ciesz się że pedały jeszcze zostały bo po kolejnym lifcie może będziesz przyspieszał wciskając przycisk na tablecie, to dopiero będzie premium.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

"wiesniackie premium", "tjuning" - oj, chyba troche wychodzi sloma i piecze :)


To, ze na rynku jest milion akcesoriow z alibaby w ogole mnie nie dziwi, kazdy chce sie ogrzac w blasku popularnosci Tesli i troche dorobic.

Przyznam sie bez bicia nie widzialem w zyciu TM3/Y z aftermarketowym predkosciomierzem, a jezdzi ich w Norwegii dziesiatki tysiecy. BMW za to z otwarta klapka ladowania podczas jazdy zdarza sie widziec ^^


Co do headupa - zdecydowanie swietnie byloby go miec w TM3, ale z drugiej strony nie bylo go w moich E90 i preferowalem te auta nad F30 z HU wiec nie ma reguly.


PS. Alcantara nie ma podejscia do tapicerki TM3, mialem taka wlasnie w jednej z moich E90 i wygladalo to tragicznie biednie

Przyjemna w dotyku natomiast upierdliwa do sprzatania i estetyka 3/10 niestety.

 

52847006352_1111f8c08d_o.jpg

.

Opublikowano

Słoma i pieczenie u ciebie to w co 2 poście w tym wątku wychodzą jak plujesz jadem na bmw i nie możesz wytrzymać że tesla nie jest premium.

Kto co lubi, ja na ceracie muszę kłaść recznik od maja do września bo mam całe plecy mokre od potu i to już nie wygląda premium... Sory, zapomniałem że mieszkasz na biegunie Europy i ciebie to nie dotyczy :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jako, ze z merytoryka u kolegi ciezko, zamiast tego ciagle wycieczki osobiste/ad personam to chociaz kultury/netykiety kolege troche poucze.

1. piszemy "Ciebie", z duzej litery, to oznaka wzglednej kultury osobistej a nie wychowania w stodole

2. odpowiadajac na czyjs post bezposrednio pod nim nie cytujemy calych wypowiedzi, szczegolnie zdjec - podstawy forum/netykiety


A co do meritum - nie porownuj ceraty z E90 (Sensatecu) z tapicerka TM3. Mialem E90 dekade temu z Sensatec i jest to zupelnie inny material.

I kolejna sprawa - na Dakocie bez wentylacji czlowiek poci sie identycznie jak na Sensatecu, przetestowane zarowno w F30 jak i w F10.


Dziekuje i milego dnia :cool2:

.

Opublikowano

1. Ciebie z dużej litery sam nie piszesz w tym wątku, więc jak chcesz kogoś uczyć kultury to proponuję zacząć od siebie. Tym bardziej że jesteś jego autorem i sam sprowadziłeś swoimi wycieczkami dyskusję tutaj do poziomu z rynsztoka. Pozwól że TWOICH cytatów o rodzinach innych forumowiczów nie będę tu z grzeczności wklejał. Sam wystawiłeś sobie laurkę :oops:

2. Pisząc z telefonu nie chce mi się robić 2 cytatów, szkoda mi na to czasu. Ty go masz wystarczająco dużo jak widzę więc pisz jak chcesz.

3. Nie mam ceraty z e90 i na takiej nie jeźdźiłem. Dla mnie jeśli skóra to tylko wentylowana. Jeśli nie ma wentylacji to alkantara. Dlatego w g20 wolę alkantarę niż jakąkolwiek skórę. Pseudo skóra z tesli nie ma wentylacji więc odpada od razu.

4. Miłego dnia :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
PS. Alcantara nie ma podejscia do tapicerki TM3, mialem taka wlasnie w jednej z moich E90 i wygladalo to tragicznie biednie

Przyjemna w dotyku natomiast upierdliwa do sprzatania i estetyka 3/10 niestety.

 

52847006352_1111f8c08d_o.jpg

Alcantara jest fajna, ludzie 5tys dopłacają np w X5 żeby mieć podsufitkę z alcantary albo kierownice z alcantary, a Ty oceniasz to na 3/10? Na alcantarze fajnie się siedzi, jest przyjemna w dotyku. Mam to w podsufitce w moim X5, Porsche też to montuje w podsufitce. Ok, na siedzeniach jak się coś rozleje to pewnie ciężej domyć jak z każdą materiałową tapicerką, ale są jakieś tam sposoby i to zdarza się rzadziej.


Serio, patrzę na to zdjęcie i ja widzę fajne fotele nawet przez pryzmat że auto jest sprzed prawie 20 lat. I pamiętam że byłem nimi zachwycony jak miałem E90 (niestety miałem dakotę, więc nie dane mi było ocenić alcantary w dłuższym użytkowniku, ale na forum mnóstwo ludzi chwaliło). Fajnie skrojone BMW miałeś, nie pożałowałeś na "garba" z navi, może szkoda że odpuściłeś elektryczne fotele, ale jak dobrze widzę to chyba M sport edition było? :) Kolor fajny :cool2: Też miałem auto w tym kolorze. Space grey jeśli dobrze kojarzę.


Taka mnie refleksja naszła - pisałeś Adam kiedyś że "kochasz BMW" i jesteś fanem marki, ale nie ma dla Ciebie "nowoczesnego technologicznie" egzemplarza BEV. Ok, rozumiem, szanuję. Ale jak zaczynasz narzekać na samochody które sam wybrałeś (chyba świadomie?) i jeździłeś nimi przez 15 lat czy ileś tam (różnymi modelami), a teraz na nie narzekasz łącznie z tapicerką, to ja tego po prostu nie rozumiem i nie wiem co Cię takiego spotkało złego w salonach BMW czy jeżdżąc tymi autami, że tak ciągle dyskredytujesz. To nie brzmi obiektywnie, osiągasz odwrotne efekt w odbiorze i ciężko jest o tym nawet dyskutować merytorycznie z Tobą.


Słonik pewnie znów znajdzie korelację pomiędzy narzekaniem na BMW a kursem akcji Tesli, który dzisiaj dalej dołuje i coraz bliżej 150 czyli celu do akumulacji :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

153 dolce za akcje. Było blisko :cool2: za 2 kwartały będzie 50 :D pomimo ogromnych obniżek popyt sięgnął zenitu i nie jest już w stanie przekroczyć podaży a wręcz za nią nie nadąża. Gdzies te wartości musiały się spotkać. Co do alcantary. Coz powiem tylko ze sloma z butow wystaje i tak jest w stanie sie ośmieszać tylko ktoś kto ogląda sportowe samochody jedynie na YouTube. W Porsche wszystkie najbardziej usportowione wersje wszystkich modeli ociekają alcantara. Na pewno wszystkie gtsy (911 tez) maja w standardzie siedzenia w alkantarze, kierownica jest tez obszyta alkantara, już o takich detalach jak podsufitka czy inne elementy tak samo. Śliskie materiały maja ta wadę ze są śliskie a kierowca jadący sportowo nie może sie na siedzeniu ślizgać.


Przykład https://images.app.goo.gl/sfXjkpaG7icyqABv6

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Alcantara jest fajna, ludzie 5tys dopłacają np w X5 żeby mieć podsufitkę z alcantary albo kierownice z alcantary, a Ty oceniasz to na 3/10?

3/10 wygladalo to na siedzeniach w E90, nie oceniam podsufitki z alc. (nie mialem), nie oceniam alcantary np w Audi ktora wyglada imho sporo lepiej niz w BMW.

Ta w E90 byla za jasna, zbyt siwa i wygladala naprawde slabo, jakby ciagle brudna i zuzyta, estetycznie bylo naprawde zle.

Poza tym alcantarowe byly tylko boczki a siedzisko i plecy materialowe, spojrz tu inny przyklad (nie moje auto juz)

220_2067097971.jpg

 

W mojej starej F20 siedzenia z alcantary juz byly sporo lepsze niz w E90, bym powiedzial 5, moze 6/10

 

817_1030758566.jpg

 

Na alcantarze fajnie się siedzi, jest przyjemna w dotyku.

Tak, zgadzam sie, gorzej tak jak mowilem z estetyka i z wrazeniem "premium" - ale mialem ja tylko w E90 i F20, nie wiem jak to wyglada w serii G na przyklad.

 

Serio, patrzę na to zdjęcie i ja widzę fajne fotele nawet przez pryzmat że auto jest sprzed prawie 20 lat.

Auto bylo z 2012 (ostatni wypust, wersja edition wiec nie przesadzajmy z 20) ;)

 

I pamiętam że byłem nimi zachwycony jak miałem E90 (niestety miałem dakotę, więc nie dane mi było ocenić alcantary w dłuższym użytkowniku, ale na forum mnóstwo ludzi chwaliło).

No ja mowie z praktyki jezdzenia ~5 lat z alcantara w E90 i F20

 

Fajnie skrojone BMW miałeś, nie pożałowałeś na "garba" z navi, może szkoda że odpuściłeś elektryczne fotele, ale jak dobrze widzę to chyba M sport edition było? :) Kolor fajny :cool2: Też miałem auto w tym kolorze. Space grey jeśli dobrze kojarzę.

Kolor, analog ogolnie bez elektroniki, hydrauliczna maglownica - wszystko bylo super.

Naped za to 2l diesel, wstawic tam elektryczne 300-400 KM i baterie 50kWh i moglbym jezdzic tym autem kolejne kilka lat :cool2:

 

Ale jak zaczynasz narzekać na samochody które sam wybrałeś (chyba świadomie?) i jeździłeś nimi przez 15 lat czy ileś tam (różnymi modelami), a teraz na nie narzekasz łącznie z tapicerką, to ja tego po prostu nie rozumiem i nie wiem co Cię takiego spotkało złego w salonach BMW czy jeżdżąc tymi autami, że tak ciągle dyskredytujesz.

Bo wyciagasz pojedyncze rzeczy o ktorych wspominam i sie na nich fiksujesz - rozmawialismy o tapicerce, nic ponadto.

E90 to bylo cudowne, cudowne auto, mialo kilka mankamentow ale ogolnie wspominam je swietnie (naped beznadziejny za to handling, uklad kierowniczy i waga swietne)

 

To nie brzmi obiektywnie, osiągasz odwrotne efekt w odbiorze i ciężko jest o tym nawet dyskutować merytorycznie z Tobą.

Jeszcze raz - jestes zafiksowany na kazde moje negatywne zdanie o BMW i troche smiesznie to brzmi.

BMW ma setki zalet i setki wad, jezeli ich nie dostrzegasz to jestes wiekszym fanbojem niz ja po prostu ;)

 

Słonik pewnie znów znajdzie korelację pomiędzy narzekaniem na BMW a kursem akcji Tesli, który dzisiaj dalej dołuje i coraz bliżej 150 czyli celu do akumulacji :-)

Jak dla mnie kurs moze spasc kolejne 50$, bede mial wiecej czasu na akumulacje. Opinia slonika wiesz gdzie mi lata :)

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do e90, to moje byłe 335i w mpakiecie zawieszenie i układ kierowniczy dawało mi zbliżone odczucia jak dzisiejsze M. I tego mi brakuje we współczesnych BMW. Zawieszenie i prowadzenie zmercedesowaciało, wielu klientów zachwyca się pneumatyka. A designersko dużo zapożyczeń ze Skody, Citroena itp :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ano wlasnie.

Pneumatyka wynika z ogromnej masy niestety.

Dostrzegasz dzisiejsze wady marki, jestes po prostu delikatniejszy w wypowiedziach ;)

.

Opublikowano

Alcantara jest fajna, ludzie 5tys dopłacają np w X5 żeby mieć podsufitkę z alcantary albo kierownice z alcantary,...

 

Ludzie dopłacają bezkrytycznie za wiele dodatków..

btw alcantara jest super, tylko dlaczego BMW nie robi foteli w full alcantarze? obija tylko boczki, a siedzisko i plecy lecą na welurze (?), notabene zupełnie odwrotnie niż audi;


a co do braków wyposażenia tesli - dziwi mnie fakt, że na tyle sprzedanych aut jest tak mało firm zajmujących się produkcją "zamienników" DIY plug & play do tesli;

jest mało firm zajmujących się doposażaniem, personalizacją itp..

szczerze to widzę tutaj duże pole do zgarnięcia grubego hajsu.

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Alcantara jest fajna, ludzie 5tys dopłacają np w X5 żeby mieć podsufitkę z alcantary albo kierownice z alcantary,...

 

Ludzie dopłacają bezkrytycznie za wiele dodatków..

Bardzo śmiała teoria :-) A do tego obala główna tezę tego wątku, że ludzie głosują portfelem :-) To jeszcze raz - nadal upieram się przy tym, że jeśli ktoś decyduje się dopłacać 5tys do alcantary, Porsche daje to chyba w standardzie od wielu lat, to chyba ludzie nie są tak głupi ze to kupują i jednak musi im się to podobać.

 

btw alcantara jest super, tylko dlaczego BMW nie robi foteli w full alcantarze? obija tylko boczki, a siedzisko i plecy lecą na welurze (?), notabene zupełnie odwrotnie niż audi;

Nie wiem :-)

 

a co do braków wyposażenia tesli - dziwi mnie fakt, że na tyle sprzedanych aut jest tak mało firm zajmujących się produkcją "zamienników" DIY plug & play do tesli;

jest mało firm zajmujących się doposażaniem, personalizacją itp..

szczerze to widzę tutaj duże pole do zgarnięcia grubego hajsu.

Jesteś przekonany ze mało? Wydaje mi się ze pełno jest uwzględniając wolumen jeżdżący po drogach. Nawet w salonie Tesli jak pytałem o jakieś akcesoria to mi wyszukują na alibabach. Weź pod uwagę ze sprzedaż Tesli pow 1m to dopiero w 2022 była, a ICE wyprodukowanych na drogach jest kilkaset miliardów, także jest już dużo i będą powstawać wraz z rynkiem jak grzyby po deszczu.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dosyc pokazna liczba firm produkujacych bardzo drogie sportowe auta wklada alkantare do srodka. Porsche z serii GTS/gt3/gt4 to sa najdrozsze najbvardziej usportowione wersje tej firmy. Ponizej przyklad maclarena

 

mclaren_765lt_099.jpg


zdjecie z https://www.parkers.co.uk/mclaren/765lt/review/interior/ no i zacytuje

 

Alcantara and carbonfibre everywhere

 

To ze ktos nie dba, albo nie wiem kupuje samochody po robotniku budowlanym, to juz inna historia. JA mialem kilak auta z alkanatara. Kazde sprzedane przy przebiegu ponad 100tys i w kazdym siedzenia wygladaly jak nowe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
JA mialem kilak auta z alkanatara. Kazde sprzedane przy przebiegu ponad 100tys i w kazdym siedzenia wygladaly jak nowe.

Mozesz wymienic jakie to auta miales z alcantara? I wrzucic jakies przykladowe zdjecie swojego sprzedawanego auta "jak nowe" po 100k km?

Bo z tego co pamietam od kilku lat jezdzisz 530i, wczesniej jezdziles jakims ramolem Volvo z 2l dieslem a obstawiam, ze przed tym Volvo byl jakis 15 letni Passat ^^

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.