Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taka jedna uwaga. Słonik nie kupił tego auta do czerpania przyjemności z jazdy tylko ze względów podatkowych. Po drugie dla żony co ma nim 5 minut jeździć. Tyle w temacie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taka jedna uwaga. Słonik nie kupił tego auta do czerpania przyjemności z jazdy tylko ze względów podatkowych. Po drugie dla żony co ma nim 5 minut jeździć. Tyle w temacie.

 

Dokładnie tak, wiec niech Słonik cieszy się tanim i dużym crossoverem „miejskim”. Ma dobre materiały i niezła jakość wnętrza jak na klasę, a których Adam będzie zazdrościł ;) Dla takiego auta 5,5s do 100 to aż za nadto na i może dać sporo przyjemność z jazdy. Mi 6.8s w 98% jazdy miejskiej dają przyjemność z jazdy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szkoda Adam że zabrakło Ci obiektywizmu i nie zacytowałeś tych fragmentów filmu, które totalnie przeczyły Twoim wcześniejszym wypowiedziom. Tzn autor bardzo dobrze wyrażał się o wewnętrznym designie auta, o jakości materiałów łącznie z krytykowanym przez Ciebie schowkom w drzwiach oraz jakości materiałów na desce oraz spasowaniu środkowej konsoli.

Chyba niezbyt dokladnie ogladales, to wszystko bylo w porownaniu do poprzedniej X1 ktora byla biedna az piszczalo jesli chodzi o "premium".

 

Umknęła Ci też pół-leżąca pozycja telefonu :D :D którą jest jedną z największych "innowacji" Tesli (jakbym dobrze poszukał, to bym pewnie znalazł że było to u innego producenta).

Nie zartuj sobie, wklejalem to ~150 stron temu (lacznie ze zdjeciami) ze BMW znowu ordynarnie kopiuje rozwiazania Tesli (to bylo przy grach, przy otwieraniu drzwi elektromechanicznym etc etc)


Mam teraz w koncu troche czasu, pamietasz gdzie byla ta Twoja lista rzeczy do ktorej mialem sie odniesc? (ostatnio watek makabrycznie sie rozrosl i ciezko sie odnosic do wszystkiego)

 

W pełni też Słonika rozumiem, że poszedł po koszcie, bo w podstawie ma takie najważniejsze funkcje auta miejskiego.

Posluchaj, ja tez nie mam problemu z golasami, mialem kiedys gole 116i w m-paku z audio HK i nic wiecej w tym aucie nie bylo potrzebne.

Normalnie nie skomentowal bym nawet slowem tego golasa iX1, ale po 500 stronach pier*&*& slonikowego w tym watku o tej slynnej personalizacji, o premium, o dziesiatkach opcji dodatkowych, o skorach, o cudownych lakierach, o indyvidualu, o kupowaniu Taycanow, M3, plywaniu etronow przy 200+km/h i po tym jak mi wyzygiwal od najgorszych gdy mowilem ze sa potrzebne doplaty do elektrykow w PL (dostalo mi sie od komuchow, pasozytow i bog wie czego jeszcze) laduje na koncu z najtanszym elektrykiem BMW z absolutnym brakiem jakichkolwiek opcji tylko po to by przytulic/polasic sie na 20k PLN dotacji.

Jest to uber slabe ale no coz, karma wraca i jak ktos chce to sobie moze poczytac poczatkowe posty slonikowe w tym watku :duh:

.

Opublikowano
a Slawomir pisał, że potrzebuje 2 pedały i kierownice jak jedzie M2.

No jak wsiada do niej raz na miesiac na 2 dni to sie nie dziwie ;)

Mylisz troche watki Kriss, to nie watek - auto idealne dla singla/pary na weekendowe przejazdzki :cool2:

10x Ci pisalem tutaj, gdyby M2 bylo takie wszechstronne to sprzedawaloby sie 10xlepiej zamiast w sladowych ilosciach, a takie i4 M50 na uposledzonej platformie spalinowej w cuglach wygryzlo sprzedaz wszystkich ///M, M-power, M-Performance, M-pack czy jak to tam BMW jeszcze nazywa i kategoryzuje :norty:

Chcesz powiedziec, ze Ci wszyscy kupujacy te elektryczne zabawki w cenie wiekszej od M2 jakby nie patrzec (w sensie neguje argument budzetu) nie maja racji?

Ja nie wiem w jakim świecie Ty żyjesz, ale ewidentnie dla Ciebie samochód to elektroniczny gadżet pokroju telefonu czy smart-pralki.

Wróciłem dziś z Solden, jakieś 1800km łącznie M760 zrobiłem. Lista rzeczy z których korzystałem podczas jazdy:

- pedały i kierownica

- grzanie foteli

- masaże w fotelach

- zmiana pozycji foteli

- trochę klimy

- córka z bajek z tyłu

Nie korzystałem z

- radia (bt z tel)

- nawigacji (z tel)

- gier (są na tel)

A mówimy tutaj o 7er wyposażonym pod korek. W zasadzie dla mnie ekran środkowy mógłby nie istnieć w tym aucie, ja oczekuję wygody i komfortu, a nie pie****nia z 1000 opcji w największym ekranie dotykowym jaki się zmieści do auta. I tak samo korzystam z większości samochodów, sens tych coraz większych ekranów jest ŻADEN.


I właśnie dlatego ostatnio naszło mnie takie dziwne uczucie, że nie potrzebuje żadnego nowego auta w tym roku. Ale co ważniejsze, kupiłem w swoim życiu wiele aut kompletnie bez celu, tylko dlatego, że mi się podobały, jak np. M2 czy 650ix. W tej chwili? Nowe auta są nudniejsze i brzydsze od tego co posiadam, zamiast postępu technologicznego wciska się nam na siłę (jak w tym wątku) bzdury, które nie rozwiązują żadnej realnej potrzeby i nie są krokiem do przodu, a często są wręcz krokiem do tyłu jak elektromechaniczne klamki, uzależnienia podróży od stacji ładowarek, rozpraszające ekrany z każdej strony, uszczęśliwianie na siłę brakiem przycisków i dokładanie co raz większej masy bez wyraźnych korzyści.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a Slawomir pisał, że potrzebuje 2 pedały i kierownice jak jedzie M2.

No jak wsiada do niej raz na miesiac na 2 dni to sie nie dziwie ;)

Mylisz troche watki Kriss, to nie watek - auto idealne dla singla/pary na weekendowe przejazdzki :cool2:

10x Ci pisalem tutaj, gdyby M2 bylo takie wszechstronne to sprzedawaloby sie 10xlepiej zamiast w sladowych ilosciach, a takie i4 M50 na uposledzonej platformie spalinowej w cuglach wygryzlo sprzedaz wszystkich ///M, M-power, M-Performance, M-pack czy jak to tam BMW jeszcze nazywa i kategoryzuje :norty:

Chcesz powiedziec, ze Ci wszyscy kupujacy te elektryczne zabawki w cenie wiekszej od M2 jakby nie patrzec (w sensie neguje argument budzetu) nie maja racji?

Ja nie wiem w jakim świecie Ty żyjesz, ale ewidentnie dla Ciebie samochód to elektroniczny gadżet pokroju telefonu czy smart-pralki.

Wróciłem dziś z Solden, jakieś 1800km łącznie M760 zrobiłem. Lista rzeczy z których korzystałem podczas jazdy:

- pedały i kierownica

- grzanie foteli

- masaże w fotelach

- zmiana pozycji foteli

- trochę klimy

- córka z bajek z tyłu

Nie korzystałem z

- radia (bt z tel)

- nawigacji (z tel)

- gier (są na tel)

A mówimy tutaj o 7er wyposażonym pod korek. W zasadzie dla mnie ekran środkowy mógłby nie istnieć w tym aucie, ja oczekuję wygody i komfortu, a nie pie****nia z 1000 opcji w największym ekranie dotykowym jaki się zmieści do auta. I tak samo korzystam z większości samochodów, sens tych coraz większych ekranów jest ŻADEN.


I właśnie dlatego ostatnio naszło mnie takie dziwne uczucie, że nie potrzebuje żadnego nowego auta w tym roku. Ale co ważniejsze, kupiłem w swoim życiu wiele aut kompletnie bez celu, tylko dlatego, że mi się podobały, jak np. M2 czy 650ix. W tej chwili? Nowe auta są nudniejsze i brzydsze od tego co posiadam, zamiast postępu technologicznego wciska się nam na siłę (jak w tym wątku) bzdury, które nie rozwiązują żadnej realnej potrzeby i nie są krokiem do przodu, a często są wręcz krokiem do tyłu jak elektromechaniczne klamki, uzależnienia podróży od stacji ładowarek, rozpraszające ekrany z każdej strony, uszczęśliwianie na siłę brakiem przycisków i dokładanie co raz większej masy bez wyraźnych korzyści.

 

Popieram 100%. Nowe nie zawsze znaczy lepsze a aktualnie przeważnie oznacza gorsze ale nowe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@slawomir jak warunki w solden? Ja dziś się pakuje i ruszam jutro. Tym razem do doliny zillertal, ale solden, obok ischgl to najlepsze miejscówki w których byłem. Czy jest śnieg w niższych partiach?


@adam dopłata to 27k a nie 20 :D i nadal uwazam ze rozdawnictwo to jest komusze podejście. Nic się w tym temacie nie zmieniło. Czy dają mi za darmo? odzyskuje marna cześć oddawanych pieniędzy a zamiast tego po prostu podatki mogły być niższe. Co do taycanow, m3 itd to i na nie przyjdzie zaraz pora. X1 biorę dla żony, nie dla siebie.


Z tym nowym dokładnie tak jest. Zona jezdzi teraz aktualnie Volvo xc60, które jest dużo lepiej wyposażone i z którego jest bardzo zadowolona i szczerze niechętnie zamieniam to auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a Slawomir pisał, że potrzebuje 2 pedały i kierownice jak jedzie M2.

No jak wsiada do niej raz na miesiac na 2 dni to sie nie dziwie ;)

Mylisz troche watki Kriss, to nie watek - auto idealne dla singla/pary na weekendowe przejazdzki :cool2:

10x Ci pisalem tutaj, gdyby M2 bylo takie wszechstronne to sprzedawaloby sie 10xlepiej zamiast w sladowych ilosciach, a takie i4 M50 na uposledzonej platformie spalinowej w cuglach wygryzlo sprzedaz wszystkich ///M, M-power, M-Performance, M-pack czy jak to tam BMW jeszcze nazywa i kategoryzuje :norty:

Chcesz powiedziec, ze Ci wszyscy kupujacy te elektryczne zabawki w cenie wiekszej od M2 jakby nie patrzec (w sensie neguje argument budzetu) nie maja racji?

Ja nie wiem w jakim świecie Ty żyjesz, ale ewidentnie dla Ciebie samochód to elektroniczny gadżet pokroju telefonu czy smart-pralki.

Wróciłem dziś z Solden, jakieś 1800km łącznie M760 zrobiłem. Lista rzeczy z których korzystałem podczas jazdy:

- pedały i kierownica

- grzanie foteli

- masaże w fotelach

- zmiana pozycji foteli

- trochę klimy

- córka z bajek z tyłu

Nie korzystałem z

- radia (bt z tel)

- nawigacji (z tel)

- gier (są na tel)

A mówimy tutaj o 7er wyposażonym pod korek. W zasadzie dla mnie ekran środkowy mógłby nie istnieć w tym aucie, ja oczekuję wygody i komfortu, a nie pie****nia z 1000 opcji w największym ekranie dotykowym jaki się zmieści do auta. I tak samo korzystam z większości samochodów, sens tych coraz większych ekranów jest ŻADEN.


I właśnie dlatego ostatnio naszło mnie takie dziwne uczucie, że nie potrzebuje żadnego nowego auta w tym roku. Ale co ważniejsze, kupiłem w swoim życiu wiele aut kompletnie bez celu, tylko dlatego, że mi się podobały, jak np. M2 czy 650ix. W tej chwili? Nowe auta są nudniejsze i brzydsze od tego co posiadam, zamiast postępu technologicznego wciska się nam na siłę (jak w tym wątku) bzdury, które nie rozwiązują żadnej realnej potrzeby i nie są krokiem do przodu, a często są wręcz krokiem do tyłu jak elektromechaniczne klamki, uzależnienia podróży od stacji ładowarek, rozpraszające ekrany z każdej strony, uszczęśliwianie na siłę brakiem przycisków i dokładanie co raz większej masy bez wyraźnych korzyści.

 

Podpisuje się dwoma rękami. Super podsumowanie.

Opublikowano

@adam dopłata to 27k a nie 20 :D i nadal uwazam ze rozdawnictwo to jest komusze podejście. Nic się w tym temacie nie zmieniło. Czy dają mi za darmo? odzyskuje marna cześć oddawanych pieniędzy a zamiast tego po prostu podatki mogły być niższe. Co do taycanow, m3 itd to i na nie przyjdzie zaraz pora. X1 biorę dla żony, nie dla siebie.


Z tym nowym dokładnie tak jest. Zona jezdzi teraz aktualnie Volvo xc60, które jest dużo lepiej wyposażone i z którego jest bardzo zadowolona i szczerze niechętnie zamieniam to auto.

Żona wie jaką krzywdę chcesz jej zrobić?

Pierwszy raz użyję takiego stwierdzenia, ale nie stać Cię po prostu na BMW i powinieneś jednak wybrać inną (koreańską) markę.

Podatkowe korzyści te same, a auto jakby „lepsze”. 4x4 nie jest tu raczej decydujące.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeden lubi ryby, drugi grzyby. Ja wole mieć dynamiczniejsze auto kosztem kilku gadżetów. Poza tym będzie szansa spróbować czegoś nowego (elektryk). Spodoba sie albo nie, ślubu z nim na całe życie nie biorę :D równie dobrze mógłbym napisac ze ja nie wsiadłbym w taka kupe jak i3 choćby klamki ociekały złotem :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To czy kogoś stać czy nie to wg mnie jego sprawa i nie powinno się tego na forum pisać, bo to jest co najmniej niesmaczne. Ja bym zadał inne pytanie. Ix1 w Mpakiecie zaczyna sie od 275 tys + kilka pakietów i wychodzi 300 tys zł. Czy jest tego warte? Pewnie z 10 % rabatu bez problemu wiec wyjdzie z 270 tys. Wersja spalinowa o podobnych osiagach kostuje bardzo podobnie, żeby nie bylo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kriss już pisałem tutaj kilkukrotnie ze nie jest tego warte. Spójrz na otomoto za 300k to masz rsq3 od reki i jakbym miał zapłacić 270k za ix1 to bez mrugnięcia okiem wziąłbym rsq3 a jesli miałby byc to elektryk to volvo c40 p8. Ix1 wzialem ba ma przyzwoite osiągi za śmieszne pieniądze w porównaniu do tego co jest na rynku. Auto i tak wyjedzie darowizna za 2-3 lata a 25 procent odliczenia w podatkach + około 10 procent rabatu + 10 procent odliczenia daje realnie polowe tańsze od cennika auto. Wyjdzie w cenie orzeszków.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

faktycznie RSQ3 od 287 tys dostępne od ręki - 400 KM. Slonik juz sie nikomu nie tłumacz jak wydajesz swoje pieniądze :cool2:


BMW ma dostępne X3 od reki. Wersja 20d za około 300 tys zł. Ciekawe kto to kupuje. Całkowite oderwanie od rzeczywistości.


https://najlepszeoferty.bmw.pl/nowe/bmw-x3

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słuchajcie temat jest prosty. Dzieki dotacjom i wyższym limitom jest szansa pojeździć nowym autem przez 3 lata praktycznie za darmochę. Dziele się tym na forum, kto zechce skorzysta a jak dla kogoś grzanie dupy to jest coś bez czego nie może żyć to już jego problem :D
Opublikowano

Temat jest bardzo prosty, wystarczy być VAT-owcem i można mieć dopłatę, grzanie i kilka innych opcji, które nieco odmienią to auto.

Można oczywiście doradzać innym jak wyżej, co kto lubi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Z tym nowym dokładnie tak jest. Zona jezdzi teraz aktualnie Volvo xc60, które jest dużo lepiej wyposażone i z którego jest bardzo zadowolona i szczerze niechętnie zamieniam to auto.

Żona wie jaką krzywdę chcesz jej zrobić?

Pierwszy raz użyję takiego stwierdzenia, ale nie stać Cię po prostu na BMW i powinieneś jednak wybrać inną (koreańską) markę.

Podatkowe korzyści te same, a auto jakby „lepsze”. 4x4 nie jest tu raczej decydujące.

W koncu ktos to powiedzial (ja nie chcialem).

Kupujesz znaczek na masce za 250k PLN, totalnego golasa (o ktorym chodza dowcipy na forum od 10 lat, ze to bedzie pierwsze BMW kupione w salonie BMW bez zadnych opcji, oo przepraszam, z alarmem), bez ogrzewanych siedzen w 2023 (wtf!), byleby by dali dotacje, kurtyna.

Przypominaja sie troche watki z trollami z innych watkow, ktorzy opowiadali, ze kupuja R6/V8 bez zadnych opcji bo przesiadaja sie z Astry wiec sa "niewymagajacy" i czy nie bedzie problemu jak auto bedzie stalo pod blokiem bo malo jezdza ^^

 

Ja wole mieć dynamiczniejsze auto kosztem kilku gadżetów. Poza tym będzie szansa spróbować czegoś nowego (elektryk). Spodoba sie albo nie, ślubu z nim na całe życie nie biorę :D
X1 biorę dla żony, nie dla siebie.

Zdecyduj sie w koncu czy to auto dla Ciebie czy dla zony bo roznie ciagle piszesz, nagle 5,5s do setki to priorytet w crossoverze, a ogrzewane siedzenia czy jakiejkolwiek audio czy CA sa nieistotne? BMFun - gdzie te Twoje teorie n/t zbytecznej mocy aut miejskich, podobno to nikomu niepotrzebne bo sie przeciez w korkach i tak jezdzi? :lol:

 

Ja nie wiem w jakim świecie Ty żyjesz, ale ewidentnie dla Ciebie samochód to elektroniczny gadżet pokroju telefonu czy smart-pralki.

Wróciłem dziś z Solden, jakieś 1800km łącznie M760 zrobiłem.

Ahahaha, przeczytaj Slawomir jeszcze raz to co Ty wypisujesz :duh:

Bo brzmi to tak, jakby przecietny Kowalski co tydzien w Alpy potrzebowal jezdzic swoim autem :norty:

Powtorze po raz sto dwudziesty osmy - wroc do statystyk GUS ile jezdzi miesiecznie/rocznie przecietny Polak/Europejczyk i przestan w koncu gadac od rzeczy bo Twoje potrzeby apropo motoryzacji nie maja nic wspolnego z potrzebami Kowalskiego.

Lubisz szybkie weekendy w gorach po 2000km? - nie neguje, ze spalinowe 7-er bedzie jeszcze dlugo lepsze od jakiegokolwiek elektryka, tutaj nikt z Toba nie polemizuje.

Wez lepiej nastepny weekend w Alpach pojedz z zona i dzieckiem M2 i zdaj relacje jak bylo, bedziemy mieli ciekawa dyskusje apropo tego do czego wraca tu ciagle Kriss - jakim to M2 jest fantastycznym all-rounderem ;)


I kolejna rzecz - uparales sie na te duze ekrany i wplatasz je doslownie do kazdego watku, po co?

Tesla zapoczatkowala ta mode, bo Musk rozkminil, ze w elektrykach duze ekrany sie przydadza (i sa tansze i szybsze w produkcji, zeby nie bylo a przy odpowiednio dobrym sofcie calkiem przyjemne w obsludze)

Jak bedziemy mieli setki milionow elektrykow na drogach, duzo ludzi bedzie gnilo na ladowarkach i granie w gry/ogladanie netflixa bedzie urozmaicac ludziom nude.

Do tego dochodzi moda na home office, na nie siedzenie w biurach - w Teslach wprowadzane sa juz komunikatory Zoom zeby mozna bylo w aucie przeprowadzac videokonferencje, do tego tez sie przyda duzy ekran.

A po co firmy pokroju Forda czy Mercedesa robia to w autach spalinowych? Bog jeden wie, pewnie kopiuja panicznie bez glebszej refleksji "bo modne"

Nie podoba Ci sie - glosuj portfelem i tyle.

Ludziom widac przypada to do gustu skoro producenci tak to forsuja (tak samo jak wycinanie przyciskow) wiec przykro sie to mowi - jestes po prostu w mniejszosci/w bledzie i deal with it.

 

W tej chwili? Nowe auta są nudniejsze i brzydsze od tego co posiadam, zamiast postępu technologicznego wciska się nam na siłę (jak w tym wątku) bzdury, które nie rozwiązują żadnej realnej potrzeby i nie są krokiem do przodu, a często są wręcz krokiem do tyłu

Podsumuje sarkastycznie - kiedys to byly czasy, dzisiaj nie ma czasow albo inaczej - starosc nie radosc :lol:

 

jak elektromechaniczne klamki, uzależnienia podróży od stacji ładowarek, rozpraszające ekrany z każdej strony, uszczęśliwianie na siłę brakiem przycisków i dokładanie co raz większej masy bez wyraźnych korzyści.

- elektromechaniczne klamki to zaje**** patent, zarowno ja jak i moje dzieciaki je uwielbiaja, klamki pasuja do lat 90tych w autach :cool2:

- duzy ekran - uwielbiam ja, uwielbiaja moje dzieci - wszystko duze i czytelne - czytelne menu bez bzdurnych 5 podmenu i przeklikiwania sie, czytelne Spotify z duza lista piosenek na jednym ekranie, czytelna nawigacja gdzie widac wszystko do okola, o filmach czy grach nie wspominajac.

- ladowarki to mala cena za brak smrodu spalin, brak awaryjnosci silnikow spalinowych, brak halasu, brak wibrujacego auta w rytm kle-kle (tak wiem, V12 dla kazdego hell yeah!)

- nadmiar przyciskow to zlo, Tesla pokazuje ze wystarcza 2 rolki na kierownicy, ekran po srodku i jechane, nie namawiam nikogo na taka asceze ale sto przyciskow do wszystkiego to bzdura, mialem auta, w ktorych polowy przyciskow NIGDY nie uzylem (ew. 1-2 w ciagu cyklu zycia auta) - ten problem powinien byc i zostal zaadresowany :cool2:

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Temat jest bardzo prosty, wystarczy być VAT-owcem i można mieć dopłatę, grzanie i kilka innych opcji, które nieco odmienią to auto.

Można oczywiście doradzać innym jak wyżej, co kto lubi.

 

Cały czas będzie wyglądało i jeździło praktycznie tak samo :D gdybym był vatowcem na liniowce to oczywiście ze cos bym dołożył, jednak grzanie dupy nie jest dla mnie warte 50k (strata dotacji)


Adam sam się przyznałeś ze do tej pory jeździłeś golasem, teraz rozumiem skąd ten zachwyt tesla po przesiadce :cool2:

Pisałem wielokrotnie ze auto dla żony, która tez lubi jeździć dynamicznie, podobnie jak ja wiec nie musisz łapać mnie tutaj za słówka. Naśmiewać sie z ludzi kupujących gole v6 czy v8 tez nie musisz bo sam sie lekko ośmieszasz pisząc omsportowych emocjac w tesli 3/y :D dla mnie np śmieszne jest kupić 2 drogie nowe auta i trzymać je pod chmura zamiast np najpierw zainwestować w garaż.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To skoro jesteśmy przy statystykach - ile osób ma możliwość ładowania auta w domu?

circa 20 milionow Polakow :cool2:

 

Adam sam się przyznałeś ze do tej pory jeździłeś golasem, teraz rozumiem skąd ten zachwyt tesla po przesiadce :cool2:

Nie czytasz ze zrozumieniem (zadna nowosc oczywiscie :cool2: )

Napisalem, ze gole 116i+ w manualu w mpakiecie i z HK dawalo kiedys sporo radosci z jazdy i nie mam zadnego problemu z golasami (tzn sportowe siedzenia, ogrzewane i z Alcantary byly, ponizej pewnego poziomu nie powinno sie schodzic ^^)

Moje byle F10 i F30 odwrotnie - byly wyposazone praktycznie we wszystko co sie dalo zaznaczyc w konfiguratorze (doslownie).

 

dla mnie np śmieszne jest kupić 2 drogie nowe auta i trzymać je pod chmura zamiast np najpierw zainwestować w garaż.

Tesle drogie? Przestan, przeciez sam pisales ze Corolla drozsza w Norwegii ;)

Ale ogolnie sie z Toba zgadzam, garaz to swietna sprawa (ale wbudowany w dom z dedykowanym przejsciem), w Norwegii jest lokalny folklor i sa w wiekszosci garaze wolnostojace ktore przy tej pogodzie robia za skladziki na rowery i stare meble :norty: ) Stad webasto to mus i korzystam z tego codziennie.

 

sam sie lekko ośmieszasz pisząc omsportowych emocjac w tesli 3/y

No jezeli dla kogos ponizej 3,5s do setki to nie sa sportowe emocje to jego problem, nie jestem na szczescie taki zblazowany i mi wystarcza na codzien jezeli chodzi o sportowe emocje :cool2:

.

Opublikowano
Temat jest bardzo prosty, wystarczy być VAT-owcem i można mieć dopłatę, grzanie i kilka innych opcji, które nieco odmienią to auto.

Można oczywiście doradzać innym jak wyżej, co kto lubi.

 

Cały czas będzie wyglądało i jeździło praktycznie tak samo :D gdybym był vatowcem na liniowce to oczywiście ze cos bym dołożył, jednak grzanie dupy nie jest dla mnie warte 50k (strata dotacji)

Nwm jak utrata dotacji 27k i dodatkowy pakiet za 8k daje 50k :duh:

 

…..,, dla mnie np śmieszne jest kupić 2 drogie nowe auta i trzymać je pod chmura zamiast np najpierw zainwestować w garaż.

Garaż to dodatkowe, zbędne obowiązki i czynności przy autach używanych codziennie. Webasto czyni garaż zbędnym i archaicznym w takim przypadku, taki relikt czasów słusznie minionych.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo jak już bym zrezygnował z dotacji to dobralbym nie pakiet za 7k ale innowacji za 16 plus m pakiet plus szklany dach i coś :D jesZxze. Wtedy ładuje cenowo do podobnie wyposażonej rsq3 i wybór staje się prostszy. Od razu widać ze kazdy swoje chwali. Jakie dodatkowe obowiązki wymaga garaż? Za to mam auto w lato chłodne auto, w zimę ciepłe. W zimie jak jadę na zakupy do centrum to nawet kurtki nie kusze brac bo na dwór wcale nie wychodZe. Garaz to wygoda i luksus, mogę zostawić chociażby portfel w niezamkniętym aucie na widoku. Auta nie musze zamykać itd… pakuje się do auta tak ze nikt nie widzi na wakacje itd itd.. aaa na graciarnię to mam drewutnie
Opublikowano
Jakie dodatkowe obowiązki wymaga garaż?

Jakbyś miał i korzystał to byś wiedział.

Kiedy u Ciebie ferie się kończą i wracasz na lekcje?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adam, odpowiadając na pytanie - zawsze mówiłem i dalej to potwierdzam że dla mnie w mieście 90-95% wystarcza moc 286KM w iX3. Dla większości ludzi będzie to 99-100%. Poza tym miasto to bardzo nieprecyzyjne pojęcie, bo to zarówno dojazdy kilka km wożąc dzieci w korkach do szkoły i na różne zajęcia i wtedy jeżdżę tylko ix3, ale tez wyjazd do ikei czy jakaś sprawa do załatwienia lub atrakcja dla dzieci na obrzeżach miasta lub pod miastem i wtedy x5 to wybór nr 1.


Mi do dotacji zabrakło z 15tys, bo wolałem wziąć full wersje bo tylko tam były kamery 360 i HK, bo tylko te 2 rzeczy były must u mnie do auta „miejskiego”, także te „pakietowe” 2 opcje podobnie jak w Tesli dla mnie jest słabym rozwiązaniem. Z całej listy opcji żona używa tylko hud, Nav i grzanych foteli. O reszcie opcji nawet nie ma świadomości.


Trochę Adam sprzecznych argumentów używasz nawet w tych samych postach, bo raz mówisz ze ludzie raz czy 2 razy w roku jadą w trasy (używają ładowarek i teoretycznie tylko wtedy potrzebują Netflix) i resztę czasu ładują w domu, a drugi raz mówisz ze Netflix i duży ekran, to tak ważne rozwiązanie bo przecież podczas ładowania ludzie będą oglądać, bo inaczej pewnie by się nudzili. Sam piszesz ze obejrzałeś kilka filmów przez 2 lata, a opcje raz ustawiles i ich nie zmieniasz.

Opublikowano (edytowane)

circa 20 milionow Polakow :cool2:

 

W domach z 50letnia lub starsza instalacja elektryczna też? Bo takich jest w PL z 70%

Myślę że z Twojej wesołej liczby zostanie realnie 5-10 milionów, bo ciężko to dokładnie wyliczyć ale widzę w jakim stanie jest większość domów w kraju. Tylko wallboxa tam brakuje do szczęścia :duh:

Edytowane przez bartez9088
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi do dotacji zabrakło z 15tys, bo wolałem wziąć full wersje bo tylko tam były kamery 360 i HK, bo

 


I szanuje. U mnie z kolei wrodzony waż w kieszeni wygrał.

 

Jakbyś miał i korzystał to byś wiedział.

Kiedy u Ciebie ferie się kończą i wracasz na lekcje?

 

No właśnie mam i nie wiem. Oswiecisz mnie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.