Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w tesli tak wogole jest mozliwosc czarnej podsufitki? :D

Nope, Tesla jest producentem premium, więc ma w absolutnie każdym modelu, łącznie z najtańszymi w najtańszej opcji wyposażenia, w pełni szklane dachy, a nie jakieś plebejskie podsufitki w konfigurowalnym kolorze, wykonane ze skóry nielokalnej krowy lub innej sztucznej alcantary, wymyślonej w czasach PRL.

 

jak się przesiadam z Tesli do iX3, to czuję jak moje plecy idealnie wpasowują się w siedzenie i mają fajniejsze podparcia boczne.

Mi, jako wg słonika40 byłemu posiadaczowi E46, brakuje w Tesli regulacji długości podudzi w fotelach, niby rzadko, no ale bym wolał mieć.

Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nope, Tesla jest producentem premium, więc ma w absolutnie każdym modelu, łącznie z najtańszymi w najtańszej opcji wyposażenia, w pełni szklane dachy, a nie jakieś plebejskie podsufitki w konfigurowalnym kolorze, wykonane ze skóry nielokalnej krowy lub innej sztucznej alcantary, wymyślonej w czasach PRL.

 

tak wiemy, slyszelismy juz tutaj setki razy ze brak wyboru jest lepszy od jakiegokolwiek wyboru :D

 

Mi, jako wg słonika40 byłemu posiadaczowi E46, brakuje w Tesli regulacji długości podudzi w fotelach, niby rzadko, no ale bym wolał mieć.

no i wiele wiele innych opcji wyposazenia absolutnie niedostpenych w tesli :D

Opublikowano
Ty to lubisz sobie wybierać, a to szmatkowe siedzenia, a to biznesowy atleta, a to 17 cali, a to biała podsufitka. Fajnie, że BMW da się skonfigurować pod twoje potrzeby, w Tesli się nie da. Premium pełną gębą.
Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Już chyba rozumiem skąd twoj wielki come back tutaj https://www.teslarati.com/tesla-app-update-referral-program/?fbclid=IwAR2Jo1bdT82Zo4dPTWCg54doNFvU3VyLMMSrwXnonTGTAo-Zl0JMfgYaKm4


Trzeba być gotowym na wzmożony ruch klientow „Premium” agresywnie reklamujących swoje bolidy i polujących na jakieś gadżety za punkty z referalli. Przypadek ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na pewno przyjada i ci dokleja te czujniki :cool2:

Pomysl jest taki, zeby uzywac kamer zamiast czujnikow ultradzwiekowych z tego co rozumiem.

Skoro zlikwidowali PDC to zakladam, ze system kamer spelnia swoje zadanie tak jak powienien, chociaz dopoki nie przetestuje u siebie to nie mowie hop oczywiscie i do tego czasu jest wtopa bez dwoch zdan.

 

Wtopa? Wypuszczenie samochodu bez czujników parkowania, a soft do wykorzystania do tego celu kamer nie został ukończony, to przecież fuszerka na maxa pokazująca jak na szybko się tam wprowadza zmiany i jak są one nieprzetestowane. Sprzęt aby wypchać z fabryki żeby liczby były jak w PRL. Sorry Adam, ale śmiejesz się z takich pierduł w BMW, a tutaj to fundamentalna funkcjonalność samochodu. Wyrzucenie czujników parkowania to pokazanie w którą stronę zmierza Tesla.

1. Mysle, ze soft jest dawno ukonczony bo nikt przy zdrowych zmyslach nie wypuszczalby aut bez fizycznych czujnikow PDC w setkach tysiecy sztuk. Gdzies podejrzewam rozjechal sie w firmie o kilka tygodni plan nie montowania PDC i plan wypuszczenia OTA z czujnikami w formie kamer - jezeli sie myle i nie bedzie tego w ciagu kilku tygodni bardzo chetnie wszystko odszczekam :cool2:

2. Z ta "fundamentalna funkcjonalnoscia samochodu" apropo czujnikow parkowania troche przesadzasz, nie sadzisz?

3. Tesla zmiany wprowadza blyskawicznie i to jest fakt - dla jednych to zaleta dla innych wada. Dzisiaj np dostalem update, ze mozesz podgladac przez apke auto w srodku, ze mozesz regulowac moc nawiewu klimy w trybie auto (low/med/hi - tego akurat mocno brakowalo bo czasami w trybie "auto" rano wiatrak startowal glosno jak w samolocie, na maxa i dopiero po kilku min. sie uspokajal - zona przez to nie uzywala trybu "auto"), wprowadzili natywne Apple music, dali jakies nowe gry etc

4. Jak za kilka tygodni czujniki parkowania beda funkcjonalne na kamerach to tez powiesz ze to zadna innowacja bo FIAT 125p 30 lat temu juz to wymyslil (brak czujnikow parkowania) i tak to sie kreci w tym watku.

5. Co do "w ktora strone zmierza Tesla" - zmierza w strone przepisania na nowo motoryzacji i zerwaniu z wieloma paradygmatami ktore sie mocno zalegly w glowach betonowego zarzadu w wielu firmach. Ty mowisz - obcinaja koszty (bo przeciez 30 USD w modelu S za 100k USD robi wielka roznice, nie?) a ja mowie - ida swoja sciezka/wizja. Czasami ta wizja jest wysmiewana, trwa o wiele dluzej niz poczatkowo sadzono, napotyka najrozniejsze trudnosci ale jak juz zaczyna funkcjonowac - cala reszta firm szybciutko kopiuje.

Dlatego mowilem, ze BMW na dzisiaj jest miernym nasladowca a to Tesla wyznacza standardy.

I nie mysl, ze BMW bedzie stosowalo ultradzwiekowe czujniki chocby jeden dzien dluzej niz to bedzie konieczne (logistycznie/kontraktowo) jezeli Tesli sie uda.


Ty mi mowisz o obcinaniu kosztow gdy BMW potrafi zabierac flokowanie ze schowkow w drzwiach :duh: , zabierac elementy maskujace plastikowe zakrywajace reflektory pod maska, wycinac HDD z GUI, bagnety oleju i dziesiatki dziesiatki innych pierdol jak np aluminiowe listwy w tylnych drzwiach (za ile, 10 eurocentow sztuka w hurcie?) prosze Cie..


standard "premium" w nowej G20:


kigzb9Z.jpeg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzisiaj np dostalem update, ze mozesz podgladac przez apke auto w srodku, ze mozesz regulowac moc nawiewu klimy w trybie auto (low/med/hi - tego akurat mocno brakowalo bo czasami w trybie "auto" rano wiatrak startowal glosno jak w samolocie, na maxa i dopiero po kilku min. sie uspokajal - zona przez to nie uzywala trybu "auto"), wprowadzili natywne Apple music, dali jakies nowe gry etc

 

wow, to wszystko mam w swojej juz 5 letniej G30 i w poprzedniach werjach tez to bylo i to lepiej rozwiazane bo na przyciskach dostepnych pod reka :cool2: Parkowanie na kamerach BMW tez ma rozwiazane i to lepiej bo na tych 360 stopni jak dojkezdzam w garazu to obraz zjezdza w dol i pokazuje wszysciutko co jest bezposrednio przed zderzakiem :D takze ten tego, juz z 10 lat temu bmw obslugiwealo parkowanie rowniez dzieki kamerom. no ale dobra jak poczujesz sie lepiej, tesla jest innowacyjna :cool2:



aaa Adam na filmie ktory wklejalem z przegladu wyposazenia ix1 tez bylo pokazane, ze auto w srodku mozesz podglac. Ciekawe od kogo tesla to skopiowala :cry2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

slonik, Ty lepiej obejrzyj ten filmik przez odbiorem swojej X1 ;)




" Wiec tylko od was zalezy czy chcecie taka X-jedyneczke z napedem na przod :duh: i dolaczanym tylem czy lepiej jednak doplacic te kilkadziesiat tysiecy i miec PRAWDZIWE BMW z rzedowa szostka i z prawdziwym x-drivem i jednak takie, w ktorym tego prestizu czuc troche wiecej"


I mnie tu wyzywaja od hejterow marki :mrgreen:

.

Opublikowano
wyposazenia ix1 tez bylo pokazane, ze auto w srodku mozesz podglac. Ciekawe od kogo tesla to skopiowala :cry2:

Zdalnie też idzie przez nią zajrzeć? Bo Tesla kamery w środku to montuje od grubych lat... Od kiedy ma je w środku BMW?

Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak zdalnie
ale sadzac po zdziwieniu widac ze dla kierowcow tesli to jakis rocket science
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano



Na samym koncu laweta na polskich blachach wiec podejrzewam, ze bedzie cukiereczek niebieski niedlugo na sprzedaz na otomoto ;)

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słabo się facet przyłożył. Gdyby dokupił dupe w tym samym kolorze poszła by jako nie bita i żaden czujnik by tutaj nie pomógł :D widziałem takie tematy u mechanika u którego serwisuje swojego granda. Dospawuja ćwiartki/połówki w oryginalnym kolorze. Przyjeżdzają na zakup z czujnikami, mierzą a czujnik pokazuje oryginalny lakier.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakiś czas temu pytałem czy w przyszłości będzie się liczyć jazda samochodem, ale sądząc po tym co ostatnio piszecie to ona nie ma znaczenia, a Slawomir pisał, że potrzebuje 2 pedały i kierownice jak jedzie M2. Też tak mam...a reszta dzieje się automatycznie :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a Slawomir pisał, że potrzebuje 2 pedały i kierownice jak jedzie M2.

No jak wsiada do niej raz na miesiac na 2 dni to sie nie dziwie ;)

Mylisz troche watki Kriss, to nie watek - auto idealne dla singla/pary na weekendowe przejazdzki :cool2:

10x Ci pisalem tutaj, gdyby M2 bylo takie wszechstronne to sprzedawaloby sie 10xlepiej zamiast w sladowych ilosciach, a takie i4 M50 na uposledzonej platformie spalinowej w cuglach wygryzlo sprzedaz wszystkich ///M, M-power, M-Performance, M-pack czy jak to tam BMW jeszcze nazywa i kategoryzuje :norty:

Chcesz powiedziec, ze Ci wszyscy kupujacy te elektryczne zabawki w cenie wiekszej od M2 jakby nie patrzec (w sensie neguje argument budzetu) nie maja racji?

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie chodzi o racje, chodzi o to, że kazdy kupuje co mu pasuje. Można pisać w kółko, że Tesla ma to, a BMW tamto i na odwrót. Ja wcześniej w tym wątku szukałem przewagi technologicznej elektryków nad spalinowymi. Juz nawet "się zachłysnąłem" tymi osiągami, a moze by tak kupić 500 KM za 300 tys zamiast za 500 tys. No ale nie. Wygodny komfortowy suv + zabawka jest na dzisiaj dla mnie najlepsza. Generalnie to problem polega na tym, ze nie da się stwierdzić, że np BMW M2 to auto idealne. Dla mnie tak, dla Ciebie nie i tylko tyle. Tak samo jak z BEV vs ICE. Dla jednych to jest lepsze dla innych to. A juz nie wiem nawet jak to nazwać, ale najchętniej bym to nazwał szczytem głupoty, ale znowu nie chce nikogo obrażać, bo uważam inaczej. Posłuchajcie tego. Jeden z moich kolegów, któremu mówiłem wielokrotnie, że elektryk jest dla niego, bo jeździ na trasie 120 ze 3 razy do roku i dziennie 50 km to ciagle gadał, że może i by kupił, ale elektryki są droższe. Jego punkt widzenia, np Dacia Joger kosztuje full wypas ok 100 tys zł, a elektryk pod 200 tys zł. Ja mówię, ale np taka KIA e niro ma 200 KM, a Dacia 100 KM i całkowicie inne osiągi. A on na to: i co z tego, to nie ma znaczenia. No i rozwalił mnie takim myśleniem. No ale tak myślą przeciętni ludzie. Masakra.

Tak przy okazji Adam to fajnie, że tym zżyjesz i Ci pasuje, masz dużo racji, żeby nie było i trzymam kciuki za przyspieszenie poniżej 3 s do setki. Jak byś jeszcze czasem przyjął argumenty/potrzeby innych będzie lepiej się czytać.

Jeszcze co do ogrzewania siedzeń/kierownicy w abonamencie w BMW to żenujące. Tak jak pisałem, w starym Jeepie to wszystko mam jak i pewnie większość z Was.

Opublikowano

Jeszcze co do ogrzewania siedzeń/kierownicy w abonamencie w BMW to żenujące. Tak jak pisałem, w starym Jeepie to wszystko mam jak i pewnie większość z Was.

Ludzie :roll: tu też to „masz” jak sobie wybierzesz przy konfiguracji, a jak kasy brak to możesz później po wybraniu przy zakupie odpowiedniego pakietu.

Tego iX1 to bym się tak akurat nie czepiał, bo to całkiem ciekawe auto w tym segmencie i z popytem na niego problemu raczej nie będzie.

Mały, a może być premium po odpowiedniej konfiguracji, wcześniej nie było takich możliwości.

Gadania dorzuć „tylko” 60k i kup coś większego/lepszego to na forum nie brakuje :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiscie, że "masz" jak odpowiednio zapłacisz. Żądanie extra kasy za takie podstawowe wg mnie wyposażenie w danej klasie aut jest po prostu żenujące. To co robi Tesla czyli od razu pełne wyposażenie jest bardzo fajne. Takie marki jak np Jeep i wiele innych mają wersje wyposażenia i nie każdą sobie słono płacić za każdą rzecz. Jak kupowałem F10 to cena zaczynała się od 190 tys za 528i, a auto, które spełniło moje potrzeby-godnym klasy premium- kosztowało katalogowo 330 tys !

Co do IX1 w żadnym razie się nie naśmiewam. Pisałem kiedyś, że jak bym chciał nowe X1 to zdecydowanie bym wybrał IX1. Tylko moja konfiguracja wychodzi min 300 tys. Ale to temat na osobną dyskusję.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja wam powiem tak. Każdy się jara wieloma bajerami przy kupnie a później 90 procent bajerow się nie używa, nawet się nie pamięta ze się je ma, wsiada do auta i jedzie przed siebie słuchając radia zet :D marzyłem kiedyś o otwieranym szyberdachu. Kupiłem sobie nowa Hondę crv, maks wyposażenie, skory , bajery, no i oczywiście szyberdach. Miałem auto 3 lata , szyberdach otworzyłem 2 razy. Następne auta były już bez. A najlepsze jest to, ze teraz mam znowu zajawkę na auto z otwieranym szyberdachem :D nie wiem, może ktoś bez podgrzewanych foteli i kilka innych mało znaczących pierdolek nie moze zyc, jego problem. Koledzy od tesli najpierw nabijali się tu ze mnie ze g30 kupiona pod sąsiada, ze duża felga żeby tylko sąsiad widział, ze m pakiet a teraz tu się śmieją ze felga mała i nie ma mpakietu. Niektórym po prostu nie dogodzisz :D


Kriss w moim grandzie to nawet regulowane elektrycznie pedały są, można sobie przybliżyć lub oddalić w zależności od potrzeby :D ma ktoś z was taki bajer, huh?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy widziałeś ale pojawił się konfigurator elektrycznego jeepa avenger który notabene jest produkowany w Polsce. Wyglada bardzo ładnie, szkoda ze przyspieszenie/pojemność baterii słaba, no ale ogrzewane siedzenia można mieć, imtomza mniej :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
widziałem , wszędzie go reklamują - samochód roku
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

offtop troche - akcje Tesli w 3 tyg +60% :shock:

Troche to zaczyna przypominac zmiennosc Bitcoina a myslalem ze w pewnym momencie powinno byc coraz stabilniej jako ze firma juz nie jest startupem.


Nie znam sie za mocno na gieldzie, ale zeby pchac kurs firmy ktorej kapitalizacja wynosi kilkaset miliardow $ o 60% w przeciagu kilku tygodni (w jedna czy druga strone) - wtf, jakie tam sie musza krecic pieniadze :shock:


Ciekawy jestem czy zobaczymy za kilka tygodni/miesiecy powrot w rejony 300-350$ (sprzed historii z Twitterem) czy podbija jeszcze troche i zrzuca w otchlan grubo ponizej 100$


Jedno jest pewne, ciezko sie nudzic z ta firma ^^

.

Opublikowano (edytowane)
Nie wiem jak maja inni ale ja konfigurujac swoje auto majac jakies tam doswiadczenie czego potrzebuje, a czego nie doposazylem je dodatkami za prawie 50tys zl i korzystam z absolutnie wszystkiego. Podziwiam Cie ze swiadomie kupujesz gole ix1. Nie wyobrażam sobie kupic nowe auto za 200tys bez grzanych foteli i dostepu komfortowego. Edytowane przez boohmacher

Sprawdź wartość katalizatora w swoim BMW.


https://www.autokat-katalizatory.pl/cennik-skupu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No widzisz a ja zwykle z większości opcji nie korzystam. Kiedy np ostatni raz korzystałeś z teleservices czy tez automatycznego parkowania? Ja np użyłem 2 razy.


Adam włożyłeś w cos kasę to warto by było o tym poczytać :D w tak wielkim skrócie ma wzrost/spadek w największym stopniu maja wpływ tzw. wieloryby. Są to fundusz/instytucje mające ogromny kapitał i często spekulujące na akcjach. Grają oni w taki sposób żeby wydymac z kasy małych inwestorów. Żebyś ty zarobił ktoś musi stracić także cześć zarobi a cześć będzie stratna w zależności od szczęścia. Im ktoś większy ma kapitał tym może mieć większy wpływ na cenę akcji np skupując wszystko po każdej cenie lub sprzedając :D w która stronę pójdzie nie wiadomo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
offtop troche - akcje Tesli w 3 tyg +60% :shock:

Troche to zaczyna przypominac zmiennosc Bitcoina a myslalem ze w pewnym momencie powinno byc coraz stabilniej jako ze firma juz nie jest startupem.

Typowa spekulacyjna spółka jak już kiedyś mówiłem. Względnie stabilne są np BMW, VAG, Toyota. I dlatego Tesla będzie bardziej elastyczna, bo kierunek jej rozwoju mocno zależy od tego w jakim humorze wstaje Elon Musk, a te pozostałe będą okrętem, który wolniej skręca, ale zainwestowane środki może nie wzrosną spektakularnie, to również nie powinny dramatycznie spaść bez jakiejś większej wtopy. ETFy za to uśredniają cały mix. Każdy wybiera to co lubi :)


Dzięki Adam za filmik o iX3. Obejrzałem i powiem szczerze że bardzo porządne auto. Szkoda Adam że zabrakło Ci obiektywizmu i nie zacytowałeś tych fragmentów filmu, które totalnie przeczyły Twoim wcześniejszym wypowiedziom. Tzn autor bardzo dobrze wyrażał się o wewnętrznym designie auta, o jakości materiałów łącznie z krytykowanym przez Ciebie schowkom w drzwiach oraz jakości materiałów na desce oraz spasowaniu środkowej konsoli. Umknęła Ci też pół-leżąca pozycja telefonu :D :D którą jest jedną z największych "innowacji" Tesli (jakbym dobrze poszukał, to bym pewnie znalazł że było to u innego producenta).


W pełni też Słonika rozumiem, że poszedł po koszcie, bo w podstawie ma takie najważniejsze funkcje auta miejskiego. Podgrzewane fotele fajne, ale ja bym bez nich mógł żyć, szczególnie w aucie co ma "webasto". W przypadku Słonika pakiet premium nie kosztuje 7200zł tylko 34200zł razem z utraconą dopłatą. Kiedyś oglądałem w środku nową X1 i fajna jest wg mnie, tylko podstawowe fotele mi zupełnie nie leżą i tutaj by mi brakowało sportów, ale być może do tego da się przyzwyczaić i nie sądzę żeby były gorsze niż w Tesli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.