Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Aaa, sorry, racja. Nadinterpretowalem, że to mit. Pisałeś tylko klapce ładowania.


To w e39 tego nie było, a jedynie mamy tutaj kopiuj&wklej Tesli od BMW.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tradycyjne marki przyzwyczaily nas do 100-200KM, powyzej kazaly sobie placic x-set tysiecy PLN ekstra, a taka TM3 SR ma w podstawie 300KM, za 30k PLN doplaty masz 400KM, za kolejne 30k PLN masz juz ich 500. I nie wazne czy je wykorzystujesz czy nie, mozesz za garsc orzeszkow sobie je kupic bo masz taki kaprys.

 

Kolejny stek bzdur :D odlot Adama nie zna granic. To nie producenci windują ceny mocniejszych aut a podatki. Na większe silniki masz dużo wieksze akcyzy, ubezpieczenia itd… efekt jest taki ze jak kupowałem 530xi dopłata do 540xi za sam silnik to była niemal 100k, gdzie w takich Niemczech 20-30k. Tak samo podatki zarżnęly radość motoryzacji w Norwegii zmuszając ludzi do kupowania 1.0-1.6. Norwegowie się teraz cieszą bo maja 500km w cenie corolli ale podejrzewam ze ta radość nie bedzie trwała długo i zaraz norweski but w postaci rzadu to zadepcze. Adamie ja się tobie dziwie, ze zamiast tych 2 gniotkow nie kupiłeś np takiego taycana cross tourismo gts plus najtańszy elektryk wokół,komina , korzystając ze zwolnień podatkowych. Przynajmniej jedno auto miałbyś fajne :D tak targasz 2 duże baterie jeżdżąc tylko wokół komina.

Opublikowano
tesla plaid to kopia audi q tron s z trzema silnikami.

Ludzie zatrzymajcie ten watek, ja wysiadam :norty:

 

do czego w takim razie nadają się te elektryki z mocą 300-500KM? Do szybkiej jazdy po autostradzie/ekspresówce już wiemy że nie. Na tor do latania bokiem i upalania? No też wiemy że nie. Więc co: do zapierd.. po mieście? Pomiędzy światłami, pieszymi, rowerzystami? Jeśli ktoś do tego ma zamiar je wykorzystywać to powstrzymam się od komentarza bo musiałbym dostać za niego bana.

Do takiej jazdy do jakiej mógłbym używać wszystkich Tesli performance wystarczy mi pierdek o mocy 100-120KM.

Skoro nie jest mi w stanie na to udzielić odpowiedzi to mu podsune odpowiedź: do niczego, zastosowanie takich samochodów jest zerowe.

Tak więc dyskusje o całej tej "przewadze technologicznej", udogodnieniach, jakiś śmieciowych grach, netflixach czy innym shicie uważam za śmieszna i w zasadzie można ją było zakończyć na 1 stronie tego tematu. A żeby nie było że jestem przeciwnikiem bev bo coś pokroju i3 do miasta rzeczywiście fajnie się nadaje ale dopóki do aut wielkości tm3/tmy/i4/ix3 nie zrobią baterii o pojemności netto min. 130 kwh to pięknie za nie dziękuję.

Piekny post, moglbym powiedziec KWINTESENCJA MYSLENIA firmy BMW POMIEDZY 2010-2020 rokiem :cool2: :cool2:

I gdy BMW rozkminialo po co ludzie mieliby kupowac takie auta, po co komu netflixy, gry i inne badziewia, po co komu 500KM i ladowarki na autostradach, przeciez te elektryki nadaja sie tylko do miasta - inny koles powiedzial sprawdzam, zostal w kilka lat najbogatszym czlowiekiem na planecie, w ciagu 10 lat produkuje tyle samo samochodow (*2023) co marka BMW, ktora jest na rynku od 100 lat. A za kilka lat bedzie pewnie produkowal 2x wiecej gdy sprzedaz BMW spada bo decydentami firmy byl absolutny BETON do niedawna.

I wbrew tutejszym specom - srednia cena przecietnej Tesli i przecietnego BMW jest podobna, Musk poki co nie zalal rynku autami po 60k PLN ^^


A wiec reasumujac - nie, przecietne BEV (C/D) raczej nie beda nigdy mialy 130kWh bo NAPISZE TO PO RAZ SETNY - PRZECIETNY KOWALSKI JEZDZI 30km DZIENNIE i zeby raz do roku pojechal z Halina 200km do miasta nie potrzebuje do tego BEV 130kWh jezeli ladowarki DC za dekade czy dwie beda co kilkanascie/kilkadziesiat km w dziesiatkach sztuk przy drodze.


A co do tych 500KM - w elektrykach te konie mechaniczne sa po prostu TANIE. Tesla czy tez obecnie elektryki ogolnie odarly te 300KM, 400KM czy 500 KM z jakiejkolwiek ekskluzywnosci.

Tradycyjne marki przyzwyczaily nas do 100-200KM, powyzej kazaly sobie placic x-set tysiecy PLN ekstra, a taka TM3 SR ma w podstawie 300KM, za 30k PLN doplaty masz 400KM, za kolejne 30k PLN masz juz ich 500. I nie wazne czy je wykorzystujesz czy nie, mozesz za garsc orzeszkow sobie je kupic bo masz taki kaprys.

I doszlo do kuriozum, ze w takiej Norwegii przecietna TM3 LR, ktorej jest wiecej jak karaluchow na kazdym skrzyzowaniu, w cenie jak to slonik mowi Corolli, jest na drodze szybsza czy tez raczej dynamiczniejsza od M2 czy M3.

I ludzie maja gleboko w powazaniu czy te 400-500KM sie nadaje na tor czy nie i jak dlugo mozna jechac 250 km/h. I czy hamulce dadza rade 10x pod rzad bez przegrzania sie 200-0 dzialac.

Bo nikt normalny tak nie jezdzi na codzien.

 

(btw. podgrzewane klamki w drzwiach też by się przydały, ale kiedyś Tesla powie że to innowacja).

Tesla ma od dawna podgrzewane klamki :cool2:


tak mniej wiecej od 3:10

 

Ale nadal nie odpowiedziałeś na pytanie tylko dalej wypisujesz swoje bzdury od 560 stron, których nawet szkoda komentowac. Więc czekam na odpowiedź: do czego i gdzie wykorzystujesz ta moc w swoim aucie skoro na autostrady i na tor się nie nadaje?

Opublikowano
Daje radość z jazdy. Kiedyś się dowiesz, co to oznacza.

 

Radość z jazdy czerpie z dynamicznej jazdy na trasie z prędkościami 120-200, zaleznie od rodzaju trasy lub jazdy po torze. Może kiedyś się dowiesz co to oznacza.

Opublikowano
Możliwe, kto to wie? Może ty? Jesteś taki inteligentny! Twoje wybory są najlepsze! I w ogóle mistrz!

No właśnie bo może w życiu chodzi o to żeby mieć wybór? Jak komuś brakuje inteligencji i poszanowania dla własnego portfela bo jest ślepo zapatrzony w jedną "słuszna" drogę to tego nie zrozumie. A tym bardziej nie zrozumie czym jest radość z jazdy jeżdżąc elektrykami.

Opublikowano
Dokładnie! Ty to masz mózg! Tym wszystkim klientom głosującym portfelem brakuje inteligencji, w porównaniu do ciebie. Nie wiem, czy w tym tysiącleciu narodził się ktoś z większym niż ty zrozumieniem.
Radość z jazdy
Opublikowano
Dokładnie! Ty to masz mózg! Tym wszystkim klientom głosującym portfelem brakuje inteligencji, w porównaniu do ciebie. Nie wiem, czy w tym tysiącleciu narodził się ktoś z większym niż ty zrozumieniem.

 

Nie dostrzegam żeby przytłaczającej większości Polaków brakowało inteligencji o czym świadczy podejście do Twojej ukochanej Tesli, Elona, Grety i całego tego pseudo "eko". Ale żeby cokolwiek zrozumieć to trzeba bardziej ruszyć głową niż ty.

Opublikowano
Twoje wnioskowania są bezbłędne. Żadnego punktu zaczepienia do krytyki, żadnych otwarć. Bezdyskusyjne prawdy.

No widzisz, wystarczy trochę ruszyć głową i pomyśleć. Wierzę że też sobie poradzisz i dasz radę!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolejna marka, oprocz tesli kopiuje rozwiazanie z 3 silnikami z audi etrona S. Bedzie taycan turbo GT 100hp+ https://www.benchmark.pl/aktualnosci/porsche-taycan-turbo-gt-elektryk-o-mocy-1000-koni.html


Tak wogole bardzo sprytnie zostal przemilczany tutaj fakt ze od dluzszego czasu plaid nie jest ani najmocniejszym ani najszybszym sedanem. Pokonal go lucid air safir.

Opublikowano
Twoje wnioskowania są bezbłędne. Żadnego punktu zaczepienia do krytyki, żadnych otwarć. Bezdyskusyjne prawdy.

No widzisz, wystarczy trochę ruszyć głową i pomyśleć. Wierzę że też sobie poradzisz i dasz radę!

Skoro w to wierzysz, to musi tak być.

 

Tak wogole bardzo sprytnie zostal przemilczany tutaj fakt ze od dluzszego czasu plaid nie jest ani najmocniejszym ani najszybszym sedanem. Pokonal go lucid air safir.

1. To spisek, to wściekłe milczenie.

2. No, zobaczymy czy będzię na rynku szybciej niż cybertruck.

3. Jak ten pojazd wpływa / wpłynie na pozycję rynkową BMW?

Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak samo jak tesla, praktycznie niezauwazalnie :D

To wyrazenie "praktycznie niezauwazalnie" mozna przelozyc na konkretna liczbe a mianowicie 100.000 mniej sprzedanych aut rok do roku :cool2:

https://www.reuters.com/business/autos-transportation/bmw-more-than-doubles-fully-electric-vehicle-sales-2022-2023-01-04/

A czy to "zasluga" Tesli czy Ukrainy czy Covidu czy polprzewodnikow dowiemy sie pewnie za kolejne 12 mies

Faktem niezaprzeczalnym jest to, ze jednym rosnie, drugim spada, ot taka drobnostka o ktorej tu sie trabilo w watku od 3 lat.

Czas na powrot infografiki!


7532821624224d0ca7745204e904dce3.jpeg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wielokrotnie byly wklejane tu badanie z jakich marek przechodza klienci do tesli i byla to glownie honda i toyota wiec nie koloryzuj :D Tesla klepie swoje modele na wielka skale juz z 5 lat i spadkow nie bylo znaczacych. Jaka sytuacja w BMW jest wszyscye wiemy, niektorzy czekaja na auta poltora roku i konca nie widac wiec raczej to nie przez tesle. Ja wiem ze nie pasuje to do twojej teorii i retoryki ale pora pogodzic sie z prawda.
Opublikowano

Skoro w to wierzysz, to musi tak być.

Ja wierzyć mogę ale to już tylko od ciebie zależy.

 

To spisek, to wściekłe milczenie.

Raczej psycho-fanbojstwo do jednej ukochanej marki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wielokrotnie byly wklejane tu badanie z jakich marek przechodza klienci do tesli i byla to glownie honda i toyota wiec nie koloryzuj :D

No jezeli klientow Toyoty jest 10M a klientow BMW 2M to wyniki takiego badania mnie nie dziwia :roll:

Dla Twojej wiadomosci - majac w kieszeni 250-300k PLN klient ma wybor - iX1, ix3, TMY, EV6, Enyaq, etron Q4, ID.4 i na dzisiaj wszysci Ci producenci sie podgryzaja, nie ma az tak wielkiej roznicy w cenie jak to jest w autach spalinowych bo najdrozsze elementy - naped, baterie sa podobne w osiagach/cenie.

Absurdem jest, ze w niektorych segmentach (np SUV D) topowe wersje KIA czy Mach-e sa drozsze od iX3, ktore odstaje osiagami/technologia od konkurencji.

 

Tesla klepie swoje modele na wielka skale juz z 5 lat i spadkow nie bylo znaczacych.

5 lat temu to Tesla wyprodukowala 200k aut, w skali swiata to bylo 0,2% czy cos kolo tego wiec nie wiem co Ty tam opowiadasz za glupotki.

 

Jaka sytuacja w BMW jest wszyscye wiemy, niektorzy czekaja na auta poltora roku i konca nie widac wiec raczej to nie przez tesle.

1. Sytuacja BMW w PL do sprzedazy swiatowej BMW ma sie jak piernik do wiatraka, to primo.

2. Jezeli juz mowimy o PL to dla przykladu - u nas sie sprzedalo cos kolo 4k sztuk 3-er i drugie tyle X3 w 2022r (pi razy drzwi byly takie cyfry w notce prasowej BMW PL) To sa auta z przedzialu 200-300k PLN.

I teraz jak w zeszlym roku sprzedalo sie 1200szt czy cos kolo tego modelu 3/Y, auta z przedzialu 200-300k PLN to sobie pomysl czy te Tesle zabieraja klientow BMW czy potencjalnym klientom Corolli za 100-120k PLN :cool2:

Wiem ze jestes fanbojem, ale nawet Ty skumasz, ze te setki tysiecy sztuk modelu Y z Gigafactory rynek wchlonie i statystyki sprzedazy BMW beda to bardzo ladnie pokazywac z kwartalu na kwartal :cool2:


A co do czekania rok czy poltora na auto - jezeli Tesle mozesz kupic za 1-2 mies - to myslisz nie ma to wplywu na to co wybieraja klienci? ^^

Ale spoko, to tez nie jest zadna przewaga technologiczna firmy, licza sie tylko ambienty przeciez i ladne przyciski ^^


Niemiecki przemysl motoryzacyjny ma cieplo w gaciach, kazdy kto ma odrobine rozumu wiedzial, ze tak bedzie, powodzenia w czekaniu 1,5 roku na wymarzone i4, tak jak mowilem rynek szybko zweryfikuje fanbojow i lojalnych klientow :cool2:

https://elektrowoz.pl/auta/pachnie-pogromem-niemieckiej-motoryzacji-tesle-model-y-i-model-3-uprawnione-do-pelnej-kwoty-dofinansowania/

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.