Skocz do zawartości

Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc


adamjttk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Fajna recenzja i porównanie. Jak to autor zauważył, prowadzenie Kia (crossover) vs Tesla (sedan), to przepaść na korzyść Kia. Autor krytykuje nieprecyzyjny układ kierowniczy, słabe hamulce oraz słabe zawieszenie w porównaniu do Kia. Dynamika aut porównywalna. Czyżby 12letnia przewaga Tesli poraz kolejny nie wystarczyła i kolejny producent robi lepsze auto?


Inna sprawa ze designersko Kia ładna jest. Po obejrzeniu mam ochotę wybrać się na jazdę próbną Kianką.


Porównywanie vectry do BMW jeśli chodzi o prowadzenie i głośność to fikołek którego tutaj jeszcze nie było. Miałem bezpośrednie porównanie, bo przesiadłem się z Vectry 3.2v6 na e90 w dieslu R6 i BMW zmiażdżyło Vectrę stabilnością prowadzenia szczególnie przy tych wysokich prędkościach czy mniejszym hałasie. Jeśli tak stronniczo przedstawiane są przez Adama „przewagi” Tesli, to ja się nie dziwie że co chwilę następuje dysonans poznawczy przy porównaniu nowych modeli Ev różnych marek z Teslą.


Tesla to bardzo przyzwoity samochód dający sporo value to money, ze szczególna hojnością w kwestii osiągów. I właśnie dobra cena to jest główny atut Tesli, która plasuje się gdzieś pomiędzy Skodą a VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, w Insigni diesli 2.0 było wiele, ten co podałeś to był wyjątkowo jak na Insignie cichy. Jeśli popatrzysz na wszystkie silniki z testu, ewidentnie widać, że przeciętny Opel JEST głośniejszy od przeciętnego BMW. Wyszukałeś jeden przypadek który jest wyjątkowy. W czym ja Ci mam przyznawać rację, skoro komfort akustyczny z BMW jest NIEOSIĄGALNY dla Opla?


A co do stabilności i bezpieczeństwa, miałem swego czasu okres pechowy kiedy jeździłem często zastępczymi (jak mi kute felgi z HRE popękały kilka razy np). I jeździłem różnymi samochodami zarówno typu 520d jak i jakieś zastępcze Seaty itp. Octavią też jeździłem. I jazda bazowym 520d mi bardzo uzmysłowiła, jak wiele więcej daje to auto radości z jazdy niż typowy d***wóz.


Nie musisz tego doceniać, każdy woli co innego. Ale zaprzeczanie temu jest bez sensu i nie mam pojęcia po co się pienisz i kręcisz.

I się nie odnosiłem do M2, a do Twoich słów:

Pierwsze zdanie bzdura bo Vectra a pozniej Insignia 200 km/h jezdzilo sie w miare cicho i absolutnie komfortowo.

Także nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie pomyślałem że jakby wszyscy jeździli przepisowo to by dopiero po zmianie na elektryk mieli „range anxiety”. Dzisiaj jechałem do znajomych 30km i ponieważ mi dziecko usnęło to chciałem dojechać 10-15 minut później i jechałem po autostradzie 105km/h plus pare km po wioskach. Miałem średnie spalanie 4.1, to jakbym tak jeździł na co dzień to bym na baku z 1300km zrobił :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawe, w V12 faktycznie o decybel ciszej od Tesli Model S, za to to Seria 5 (wszystkie które klikałem, poza 535 :) ) zawsze najgłośniejsza. Premium!

 

I właśnie dobra cena to jest główny atut Tesli, która plasuje się gdzieś pomiędzy Skodą a VW.

W segmencie E najwyraźniej jest to też wyciszenie, przynajmniej w stosunku do BMW, sądząc po stronce Slawomira.

Radość z jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Adam, w Insigni diesli 2.0 było wiele, ten co podałeś to był wyjątkowo jak na Insignie cichy. Jeśli popatrzysz na wszystkie silniki z testu, ewidentnie widać, że przeciętny Opel JEST głośniejszy od przeciętnego BMW. Wyszukałeś jeden przypadek który jest wyjątkowy. W czym ja Ci mam przyznawać rację, skoro komfort akustyczny z BMW jest NIEOSIĄGALNY dla Opla?

Zgadzam sie ogolnie zeby nie bylo oczywiscie, tam gdzie konczy(l) sie Opel zaczyna(lo) sie BMW.

Natomiast zarowno Insignie jak i Vectre mialem akurat z silnikiem 1.9 CDTI, wtedy praktycznie wszyscy je zreszta kupowali z tymi silnikami bo diesel swiecil triumfy, benzyny byly mulowate i palily jak smoki i stanowily promil sprzedazy, stad moze wynika bezsensowna polemika.

Natomiast mowienie o "wyjatkowym" przypadku gdy wiekszosc floty BMW to 20d i wiekszosc Vectr/Insigni to CDTI jest kolejnym naduzyciem :cool2:

Po prostu chciales udowodnic swoje argumenty, nie wyszlo zbytnio a teraz bezsensownie brniesz z R6, V12 etc.

Zaraz wyjedziesz z tym, ze BMW jest wlascicielem RR i tam to juz wogole nie ma porownania do Opla ;)

 

A co do stabilności i bezpieczeństwa, miałem swego czasu okres pechowy kiedy jeździłem często zastępczymi (jak mi kute felgi z HRE popękały kilka razy np). I jeździłem różnymi samochodami zarówno typu 520d jak i jakieś zastępcze Seaty itp. Octavią też jeździłem. I jazda bazowym 520d mi bardzo uzmysłowiła, jak wiele więcej daje to auto radości z jazdy niż typowy d***wóz.

Tez sie zgadzamy oczywiscie, tylko widzisz, nasza mala polemika nie miala zupelnie nic wspolnego z "radoscia z jazdy" - gadalismy sobie o ciszy, stabilnosci przy predkosciach autostradowych (++) dupowozow segmentu D :cool2:

Wiec z mojej perspektywy rozmawiasz teraz sam ze soba - tzn wciskasz w moje usta rzeczy o ktorych nie pisalem.

Albo znajdz moze gdzie napisalem, ze Vectra czy inna Octavia daje wiecej radosci z jazdy od BMW?


Cala ta polemika zaczela sie od mojego tekstu, ze jak komus 200km/h imponuje to za 15-20k PLN moze sobie kupic 15 letnia Insignie, ktora jezdzi w miare cicho i komfortowo na autostradzie przy 200km/h.

Tyle w sumie.

 

Nie musisz tego doceniać, każdy woli co innego. Ale zaprzeczanie temu jest bez sensu i nie mam pojęcia po co się pienisz i kręcisz.

I się nie odnosiłem do M2, a do Twoich słów:

Pierwsze zdanie bzdura bo Vectra a pozniej Insignia 200 km/h jezdzilo sie w miare cicho i absolutnie komfortowo.

Także nie.

No wiec po raz kolejny, moja Vectra i moja Insignia, obie z silnikami CDTI, ktore jak juz ustalilismy, sa wygluszone na poziomie wspolczesnego G30 520d - jezdzilo sie w miare cicho i absolutnie komfortowo przy predkosciach mocno nieprzepisowych. Takze nadal tak.

Jezeli to negujesz, bo 520d to przeciez "syf" (chociaz juz nie wiem czy syf czy daje "radosc z jazdy" bo roznie piszesz) a komfort jest dopiero od M760i to ok, zgadzam sie tez :cool2:

 

Porównywanie vectry do BMW jeśli chodzi o prowadzenie i głośność to fikołek którego tutaj jeszcze nie było.

Wez napisz Slawomirowi zeby nie wrzucal linkow z danymi bo fanboje BMW na cyferki reaguja tak:


52470825579_c3d78df208_o.png


 

..BMW zmiażdżyło Vectrę stabilnością prowadzenia szczególnie przy tych wysokich prędkościach

Tutaj trzeba slonika przywolac do tablicy, na forum G30 jest watek, w ktorym chcial wnosic pozew zbiorowy przeciwko BMW bo jego autem miotalo jak szatan na autostradzie i nie mogl go utrzymac na swoim pasie ahahaha :norty: :norty: :norty:

 

I właśnie dobra cena to jest główny atut Tesli, która plasuje się gdzieś pomiędzy Skodą a VW.

Gdzie w takim razie razie zakwalifikowac BMW, jezeli mowiles, ze kupiles iX3 bo bylo tansze od TMY? :norty:

Mi wychodzi ponizej Skody :cool2:


----------


Tymczasem na elektrowozie informuja, ze Gigafactory Berlin sie rozrasta, glupcy w tej Tesli nie wiedza, ze BEV to "slepa uliczka motoryzacji", nikt tych aut nie chce i absolutnie nie zamierza kupowac.

Moze beda klepac hybrydy? :cool2: :think:


Giga-Berlin-rozbudowa.jpg

Edytowane przez adamjttk

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Adam skąd Ty wiesz jak jest niekomfortowo i głośno przy 200 km/h w M2, jeździłeś?

 

Nie Kriss, nie mialem przyjemnosci jezdzic z takimi predkosciami M2 :cool2:

Zalozylem (blednie?), ze jezeli M2 jest o 3dB glosniejsza jadac 130 km/h od Insigni jadacej 140 km/h, to podobnie bedzie przy wyzszych predkosciach.

Jezeli sie myle to sprostuj, nie mam problemu z przyznaniem Ci racji wtedy :cool2:


PS. Dane glosnosci wzialem stad:

https://fastestlaps.com/models/bmw-m2-n-a

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja nie wiem jak jeździ insignia za 15 tys, a ni żadna inna, dla mnie wrażenia dźwiękowe są takie jak powinny być w aucie sportowym, decybeli nie mierzę :dance:

jak będę chciał cicho to kupię elektryka...a co do komfortu, to chyba nie ma definicji komfortu. Skoro po trzech piątkach kupiłem auto serii 2 to nie po to, żeby mieć gorzej, więc ja na komfort absolutnie nie narzekam.


jeszcze jedno, bo dla mnie to oczywiste, jak mam inną głośność wydechu w różnych trybach, zwykle jeżdżę w tych głośnych, a nie w comforcie gdzie jest najciszej, także tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak to autor zauważył, prowadzenie Kia (crossover) vs Tesla (sedan), to przepaść na korzyść Kia. Autor krytykuje nieprecyzyjny układ kierowniczy, słabe hamulce oraz słabe zawieszenie w porównaniu do Kia. Dynamika aut porównywalna. Czyżby 12letnia przewaga Tesli poraz kolejny nie wystarczyła i kolejny producent robi lepsze auto?

Heh, dopiero obejrzalem na spokojnie ten filmik.

A wiec tak - musze pogratulowac koledze BMFun logiki w wyciaganiu wnioskow n/t ukladu kierowniczego, hamulcow czy pracy zawieszenia w zakretach na podstawie porownania wersji maks usportowionej EV6 do TM3 w wersji LR zamiast Performance :norty: Podobne wnioski moznaby wysnuwac o BMW na podstawie porownania X5 3.0d do GLE AMG 53 ^^


A na powaznie - TM3 w wersji P. w porownaniu do LR ma:

- kola 20" zamiast balonow 18"

- wieksze hamulce

- zawieszenie jest zorientowane na dynamiczna jazde - obnizone o 10mm, amortyzatory sztywniejsze etc

- uklad kierowniczy to samo, tryby sport/track


Generalnie beka :norty:


Natomiast z jednym sie zgodze, KIA EV6 GT to swietnie zapowiadajacy sie elektryk, na dedykowanej platformie, z nowoczesna technologia (800V!), zarezerwowalem juz jazde testowa z ciekawosci, w porownaniu do tego co oferuje nam na dzisiaj w elektromobilnosci BMW to Koreanczycy blyszcza :cool2:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
same decybele to jedno ale jest jeszcze odbiór tych decybeli ważny, czytałem gdzieś kiedyś taki artykuł że decybele jeszcze się dzielą na przyjemne w odbiorze i nie przyjemne i pomimo tej samej wartości jest inne odczucie głośności
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cala ta polemika zaczela sie od mojego tekstu, ze jak komus 200km/h imponuje to za 15-20k PLN moze sobie kupic 15 letnia Insignie, ktora jezdzi w miare cicho i komfortowo na autostradzie przy 200km/h.

Tyle w sumie.

W miarę. Ale to nie poziom BMW.

 

Porównywanie vectry do BMW jeśli chodzi o prowadzenie i głośność to fikołek którego tutaj jeszcze nie było.

Wez napisz Slawomirowi zeby nie wrzucal linkow z danymi bo fanboje BMW na cyferki reaguja tak:

Dzięki danym dowiedziałeś się, że poziom ciszy w BMW jest nieosiągalny nie tylko dla Opla, ale również dla elektrycznej Tesli :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dzięki danym dowiedziałeś się, że poziom ciszy w BMW jest nieosiągalny nie tylko dla Opla, ale również dla elektrycznej Tesli :lol: :lol: :lol:

 

500 stron watku aby przekonac sie ze glowna zaleta elektrykow czyl ijazda w ciszy to klamstwo :D

 

A na powaznie - TM3 w wersji P. w porownaniu do LR ma:

- kola 20" zamiast balonow 18"

- wieksze hamulce

- zawieszenie jest zorientowane na dynamiczna jazde - obnizone o 10mm, amortyzatory sztywniejsze etc

- uklad kierowniczy to samo, tryby sport/track

 

Autor filmu wspomina w trakcie, ze wbrew pozorom wieksze kola az tak mocno nie wplywaja na prowadzenie jak niektorzy sadza. Hamulce w performance tez sa do dupy. Byly juz tu filmy gdzie po 2-3 hamowaniach po drag race byly przegrzane. Wersja performance to jest taki m-pakiet ktory cos tam daje ale bez przesady, auta sportowego z tesli nie robi i to ogromny wstyd dla tej firmy ze pomimo niby jakiejs ogromnej przewagi technologicznej wiekszosc firm ja dogonilo a nawet przegonilo w 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

sprzedaz aut w NO: https://bestsellingcarsblog.com/2022/10/norway-september-2022-tesla-model-y-1-volvo-c40-up-to-6-in-imploding-market-18-6/


koncza sie doplaty konczy sie sprzedaz. Kilka ciekawych wnioskow. Tesla traci coraz bardziej, sprzedaz tesli model 3 zaczyna szorowac po dnie. Sprzedaz modelu 3 uprawia freefall. Najwyrazniej model y kanibalizuje glownie sprzedaz wlasnego modelu. sprzedaz BMW w gore +10%, mercedesa w gore + 54%. Najwyrazniej statystycznego Norwega zaczyna byc stac na niemieckie premium :D volvo odradza sie jak feniks z popiolow :D 70% sprzedazy to samochody z napedem na 4 kola. Sprzedaz silnikow benzynowych wzrosla o 1% rok do roku. Przyszly rok bedzie jeszcze ciekawszy.


Norwegowie rzucili sie na benzynowa..... Toyote yaris

Other notable year-on-year gainers include the Toyota Yaris (+339.5%),
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W miarę. Ale to nie poziom BMW.

Dorzuce do pieca :cool2:

Do tej pory porownywales Opla segment D z BMW segment E (5-er) gdzie BMW w 20d nadal bylo glosniejsze.

Jak mamy porownywac jablka z jablkami to powinnismy wziac BMW segment D (3-er)

I co wtedy mamy:


2012 Insignia 2.0 CDTI - 140 km/h - 68.7dB


i kilka jaskrawych przykladow BMW:


2011 320d (E90) - 140 km/h - 71.7dB (3 decybele wiecej = 2x glosniej)

2017 320d (F30) - 140 km/h - 70.6dB


Wiec generalne pisanie, ze BMW jest lepiej wyciszone od Opla (w najpopularniejszych wersjach silnikowych przynajmniej) jest w rzeczywistosci po prostu naciagane, ot mityczne "premium" dla fanbojow :cool2:

 

Dzięki danym dowiedziałeś się, że poziom ciszy w BMW jest nieosiągalny nie tylko dla Opla, ale również dla elektrycznej Tesli :lol: :lol: :lol:

Ciekawe wnioski, szkoda ze z instytutu "danych z du**" :norty:

 

500 stron watku aby przekonac sie ze glowna zaleta elektrykow czyl ijazda w ciszy to klamstwo :D

Ja bym napisal - po 507 stronach watku kolega slonik dowiedzial sie, ze przy predkosciach autostradowych silnik nie jest glownym zrodlem halasu w aucie :lol:

 

Autor filmu wspomina w trakcie, ze wbrew pozorom wieksze kola az tak mocno nie wplywaja na prowadzenie jak niektorzy sadza.

W ten weekend bylem w gorach w domku i musialem zmienic juz letnie 20" na zimowe 18".

Jaka jest roznica w prowadzeniu wiem z pierwszej reki. Jest duza wbrew temu co mowi autor filmu :cool2:

 

Hamulce w performance tez sa do dupy. Byly juz tu filmy gdzie po 2-3 hamowaniach po drag race byly przegrzane.

Wklej porownanie do i4 M50 badz Kia EV6 GT i wyciagniemy wnioski ktore hamulce sa do dupy :cool2:

 

i to ogromny wstyd dla tej firmy ze pomimo niby jakiejs ogromnej przewagi technologicznej wiekszosc firm ja dogonilo a nawet przegonilo w 2 lata.

Wykladaj na stol 400k PLN i bierz ta Kia jezeli tak uwazasz :cool2: :cool2:


Tutaj masz jeszcze jeden filmik tego autora w porownaniu TM3 LR z Audi etron GT ( :norty: :norty: )

Opowiada co nieco o jakosci materialow w srodku, ich spasowaniu, o osiagach, o zasiegu, GUI i takich tam ^^

Jak masz slabe nerwy to nie ogladaj bo Ci zylka peknie :D



A tu masz Teslowy "m-pakiet" w akcji na Nurburgringu, z pewnoscia kazda Octavia czy 530i jezdza tak samo :norty:



PS. Jak patrze na ta szybe TM3P to moja wygladala tak samo wlasnie po jechaniu przez kilka minut 250km/h po niemieckich autostradach :norty:

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak masz slabe nerwy to nie ogladaj bo Ci zylka peknie :D

 

Nic mi nie peknie. Wystarczy obejzec filmik ktory tutaj wklejalem z EV repair garage po podniesieniu audi na podnosniku. Watpliwosci co jest premium a co nie szybko zostana rozwiane :D Wklejales juz tu porownanie prostego jak budowa cepa zawieszenia z tesli do BMW. Cudow nie ma, niska cena\masa z czegos wynika, w aucie karbonu nie ma. Fikolki z porownania ceny ix3 sprzed roku do tmY uznaje za dobry zart bo porownaj dzisiejsze ceny i model do modelu czyli RWD do RWD o podobnej mocy. To samo i4 do tm3. BMW, mercedes czy tez audi jest wyraznie drozszy od tesli, nie mowiac o porsche ktore jest jeszcze drozsze.

 

Ja bym napisal - po 507 stronach watku kolega slonik dowiedzial sie, ze przy predkosciach autostradowych silnik nie jest glownym zrodlem halasu w aucie :lol:

 

Pisalem o tym wielokrotnie, ze glownie slychac halas zdrogi a na codzien silnika nie slychac, nawet nie wiem czy jest wlaczony jak stoje na postoju, jest tak cicho, zadnych wibracji nie ma. To Ty co drugi post piszesz o jakis wibracjach i halasach :D

 

 

Swietny film. z wyprzedzeniem focusa czy tez polo wiekszosc aut nie mialo by prolblemu, nie tylko tesla :D Poza tym na Nurburgingu jezdza amatorzy. Malo kto bedzie ryzykowal rozbicie bardzo drogiego auta wiec film o niczym nie swiadczy no ale pryszcaty nastolatek moze sie moczyc z radosci :D .Czekam na sukcesy auta w motorsporcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Swietny film. z wyprzedzeniem focusa czy tez polo wiekszosc aut nie mialo by prolblemu, nie tylko tesla :D Poza tym na Nurburgingu jezdza amatorzy. Malo kto bedzie ryzykowal rozbicie bardzo drogiego auta wiec film o niczym nie swiadczy no ale pryszcaty nastolatek moze sie moczyc z radosci :D .Czekam na sukcesy auta w motorsporcie.

Ja mysle, ze ten fragment z pryszczatym nastolatkiem i moczeniem swietnie pasuje do 200km/h na autostradzie i wyscigow Gdansk-Zakopane w 530i :norty:

 

Poza tym na Nurburgingu jezdza amatorzy.

Prawdziwe zloto, jestes wprost kopalnia cytatow do sygnaturek :roll2:

Tutaj moj ulubiony film z ringu z amatorem :lol:



------------


Slabo to wyglada poki co :roll:


Liczba-pojazdow-elektrycznych-w-Polsce-i-w-Niemczech.jpg

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czy ja gdzieś pisałem o wyścigach? Dla mnie to jest komfortowe podróżowanie coś jak pendolino vs inter city. To ze Kubica jeździ tez po nurburgingu nie znaczy ze amatorzy nie jeżdżą. Tor jest otwarty. Na załączonym przez ciebie filmiku widać cywilne polo i focusa 20 paro letnie. Czy siedzą w nich kierowcy wyścigowi?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miarę. Ale to nie poziom BMW.

Dorzuce do pieca :cool2:

Do tej pory porownywales Opla segment D z BMW segment E (5-er) gdzie BMW w 20d nadal bylo glosniejsze.

Jak mamy porownywac jablka z jablkami to powinnismy wziac BMW segment D (3-er)

Jak już było powiedziane, tam gdzie Opel się kończy, BMW się zaczyna :D


Pewnie dlatego rzucasz coraz większe bzdury, bo jest Ci smutno, że elektryczna Tesla jest głośniejsza od staromodnej spalinówki :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.auto-swiat.pl/ev/wiadomosci/wylaczaja-ladowarki-do-samochodow-elektrycznych-ustawa-kaze-oszczedzac-prad/wqlhmc9


Hit, takie rzeczy tylko w Polsce. Urząd Miasta Legionowo udostępnił darmowe ladowarki 50 KW !!! Oczywiście zainteresowanie byli ogromne i po 2 tygodniach zostały wylaczone, b jest ustawa, że trzeba oszczędzać prąd.

 

Nie tylko w Polsce. Każde Państwo ma inne realia powstawania prądu. W Polsce niestety nie powstaje on z elektrowni jądrowych itp tylko z kopalni i spalania węgla. Te wasze Tesle którymi się tutaj tak jaracie wcale takie EKO nie są. Ciekawe gdzie te wszystkie baterie utylizują. Znając Polskę to pewnie na działkach na których kiedyś będziecie się budować ("O jaka fajna tania działka do kupienia" xD). No ale szczegół. Wracając do meritum. Po jaką cholerę kupować elektryka żeby być EKO skoro:

1. wyprodukowanie prądu w wielu państwach na ładowanie pojazdu nie jest eko. No chyba że ktoś ma mnóstwo solarów na swojej posiadłości i z energii słońca jest w stanie sobie elektryka naładować

2. utylizacja baterii pozostawia wiele do życzenia. Gdzie, co jak? Aaaaa nie ważne przecież ;D

3. Wypadki elektryków i pożary niczym 4 hektarowej fabryki fajerwerków. Aaaaa nie ważne przecież ;D

4. i pewnie wiele innych


No ale fajnie że bananowe czy tam ananasowe chłopaki kupują sobie te elektryki. Ważne że oni żyją świadomością że są EKO xD Nie wiem kogo tam Elon Musk szturcha żeby te elektryki lobbował ale serio dobrze mu idzie. Niestety.

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.