Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moja zona I corka nie widzialy zadnych reklam I Obie chca Porsche. Kazda inny model. Panie premierze jak żyć?
Opublikowano

@adam:

Nie jest kwestia kupowania samego 911, co znajomości ludzi, którzy kupują/sprzedają te auta i co nimi kieruje. Na 10000% nie reklamy. Dlatego bzdurą jest Twoja bzdura, że trzeba 911 reklamować, bo nie trzeba. 911 reklamuje czas na Nurburgringu zapisany w Wikipedii, bo nawet jak ktoś nie chce kupić GT2/GT3/RS to chce kupić kawałek legendy.


Jak Porsche wrzuca filmik prezentujący nowy model na swój własny bezpłatny kanał, to dla mnie nie jest reklama. Równie dobrze można nazwać reklamą postawienie samochodu w salonie, tak żeby ludzie przejeżdżający obok widzieli auto przez szybę.


Jeżdżę po śląsku i na billboardach widzę OGROM marek, najczęściej Toyota/Lexus, ale wiele innych też, w tym Audi czy BMW. Idąc dalej - nie przypominam sobie, żebym widział kiedykolwiek reklamę np. Bentleya lub Rolls-Royce. Albo McLarena xD W gazetach może kiedyś zdarzyło mi się coś tam widzieć, ciężko sobie przypomnieć, bo gazet czyta się coraz mniej. Zresztą, nie widziałem nigdy na 100% reklamy supersamochodów które mam w garażu, co absolutnie nie przeszkodziło mi w marzeniu o nich, aż do realizacji tych marzeń.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadzam sie z wiekszoscia tego co mowisz (dobrze ze doprecyzowales!), trzeba bylo powiedziec od razu, ze punktem Twojego odniesienia do slowa reklama sa napastliwe billboardy Toyoty czy Skody w Pcimiu Dolnym czy w Auto-Swiat za 2.99 PLN to bym ci przyznal racje od razu bo logicznym jest, ze produkt luksusowy i pozadany, o sprzedazy ~300k rocznie, reklamuje sie dyskretniej i bardziej prestizowo (wsrod innej klienteli, w innych mediach, na wydarzeniach sportowych i kulturalnych) od Toyoty/VW, ktorych sie sprzedaje rocznie 10M.


911 jak kazdy inny produkt trzeba jednak reklamowac zeby podsycac legende i pozadanie i tutaj zgody miedzy nami nie ma.

A czy ta reklame zobaczysz poprzez reklamy czasu na Ringu w fachowej prasie, czy tez na kredowym papierze w Playboyu czy Forbsie czy tez na billboardzie na Times Square badz turnieju WTA - to juz inna inszosc, inna marka, inny klient wiec i nie dziw sie, ze w Pcimiu Dolnym jest malo billboardow 911, tam nowych klientow raczej nie znajda.


Rozmowa o tym co kieruje konkretnymi ludzmi kupujacymi dane auta do tego czy dany produkt trzeba reklamowac to temat poboczny, nie zwiazany z meritum.

911 ma setki roznych reklam i kampanii w mediach, nie trafiaja do mediow "mainstreamowych" bo inny target co nie znaczy, ze ich nie ma.


screen-shot-2019-10-28-at-34306-pm_bdWjUC0.png


nkd044so25q31.jpg?auto=webp&s=638aafe26716168bff96c6f58a3c39fdc7df5709


Untitled-1-206556.jpg


PS. Tutaj masz np target klienteli na 911




52035773535_8006fc9ee1_o.png

.

  • Moderatorzy
Opublikowano
czy tez na kredowym papierze w Playboyu

 

Będzie ciężko

 

Playboy Polska (miesięcznik)

Ostatni numer grudzień 2019

Opublikowano

Pokaż mi kilka billboardów 911 z Polski ;)

Bo że w Ameryce muszą budować świadomość, to kwestia budowania świadomości marki zza ocenau.


Z mojego doświadczenia temat jest prosty - Porsche ciężar promocji marki ma w całkowicie innym miejscu. Zgodze się, reklamy Porsche istnieją, nie zgodze się, że są super konieczne dla tej marki i stanowią znaczącą potrzebę do sprzedazy.

Opublikowano (edytowane)
nie przypominam sobie, żebym widział kiedykolwiek reklamę np. Bentleya lub Rolls-Royce.

Za mną kiedyś łaziła w internecie reklama "młodzieżowej", czarnej linii RR. Jazdy próbne itd.

Edytowane przez Filip13
Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

52035704522_099f347ee2_o.jpg


https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/za-litr-paliwa-8-zl-i-to-bez-podwyzki-vat-orlen-prognozuje-ciezkie-czasy/v685l8j


Przy takich cenach diesla, przecietny elektryk po miescie spala odpowiednik ~1,5l/100km ladujac sie w taryfie G11 i niecaly 1l/100km w taryfie G12.

Przy fotowoltaice..


W USA, gdzie ludzie troche zamozniejsi a i ceny paliwa nizsze takie rzeczy sie dzieja:

https://electrek.co/2022/04/28/us-electric-car-sales-jumped-record-high-last-quarter/

https://elektrowoz.pl/auta/wysokie-ceny-uzywanych-tesli-model-3-y-rowniez-w-stanach-niektore-auta-drozsze-niz-nowe-ciekawostka-wszystkie-sa-z-fsd/

.

Opublikowano

Dobrze, że moja V12 jest opisana jako G12, dzięki temu jest i szybko i ekologicznie :D


No ale już oficjalnie awansowałem z V12 na V300d :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze, że moja V12 jest opisana jako G12, dzięki temu jest i szybko i ekologicznie :D


No ale już oficjalnie awansowałem z V12 na V300d :lol:

 

A nie jest tak ze mając G12 najtańsza jest podróż w nocy? ;-)


No i nie wiem jak się załapałeś na G12, bo piszą że „Taryfy G są przeznaczone dla odbiorców których moc umowna nie przekracza 40kW.”, a wydaje mi się że u Ciebie moc większa :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe Czasy nastaly, ze na forum Bmw co niektórzy płaczą nad cenami paliw a pikanterii dodaje fakt ze najwiecej płacze ktoś kto już od dłuższego czasu nie leje do baku. Stówa przy tankowaniu więcej przy tej inflacji to jest pikus a przy inflacji nie tylko rosną ceny ale tez pensje i zyski.
Opublikowano
Dobrze, że moja V12 jest opisana jako G12, dzięki temu jest i szybko i ekologicznie :D


No ale już oficjalnie awansowałem z V12 na V300d :lol:

 

A nie jest tak ze mając G12 najtańsza jest podróż w nocy? ;-)


No i nie wiem jak się załapałeś na G12, bo piszą że „Taryfy G są przeznaczone dla odbiorców których moc umowna nie przekracza 40kW.”, a wydaje mi się że u Ciebie moc większa :-)

 

Wydaje mi się że akurat w tym kontekście chodzi o oznaczenie modelu pojazdu ;)

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze, że moja V12 jest opisana jako G12, dzięki temu jest i szybko i ekologicznie :D


No ale już oficjalnie awansowałem z V12 na V300d :lol:

 

A nie jest tak ze mając G12 najtańsza jest podróż w nocy? ;-)


No i nie wiem jak się załapałeś na G12, bo piszą że „Taryfy G są przeznaczone dla odbiorców których moc umowna nie przekracza 40kW.”, a wydaje mi się że u Ciebie moc większa :-)

 

Wydaje mi się że akurat w tym kontekście chodzi o oznaczenie modelu pojazdu ;)

 

No co Ty? ;-)

Opublikowano
A to użyj Google poszukaj może będziesz miał przy tym trochę fun’u a może też zostaniesz fan’em ;)

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jest taki model? Bo nie kojarzę, jaka marka? Może jakis chiński no Name.

 

Tak V12 obrażać? ;) I to pewnie jeden z ostatnich wyprodukowanych egzemplarzy na polski rynek. Podpowiem że ten G12 ma „przyłącze” o mocy 400kW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sławomir zmiana napisu z V12 na tego DIZELA to jakaś masakra...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak informacyjnie, właśnie oglądałem Raport Turbo, średni wiek sprowadzanych samochodów to 12 lat i 7 m-cy, tak starych jeszcze nie sprowadzaliśmy do Polski...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak informacyjnie, właśnie oglądałem Raport Turbo, średni wiek sprowadzanych samochodów to 12 lat i 7 m-cy, tak starych jeszcze nie sprowadzaliśmy do Polski...

Do przemyslenia - najczesciej (!) sprowadzanym autem do Polski w zeszlym roku bylo Audi A4.

W pierwszej dziesiatce nie ma zadnej Skody, zadnego Renault, zadnego Fiata czy innej Kii, za to zalapalo sie do rankingu Audi A6 :duh:


Argument "Kowalskiego nie stac na nowsze auta" jest wg mnie nietrafiony - stac, tylko ze nie na wypierdziane premium segmentu D/E a na auta popularne segmentu B/C/D


https://auto.wprost.pl/aktualnosci/10592170/ile-uzywanych-aut-wjechalo-do-polski-w-roku-2021.html


52053786978_46b2ac1bd7_o.png

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adam to są auta za 20 tys zł...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie, Yaris kosztuje już chyba z 80 tysięcy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Byłem ostatnio kilka dni w Londynie i przyglądałem się czym jeżdżą i elektryków jak na lekarstwo. Jakieś 60-70% to biała TM3, pozostała cześć to pojedyncze sztuki x, model S, czasem kia czasem Hyundai, a BMW tylko 1 szt, słownie 1 i do jakieś iX3 po lifcie.


Kraj ani biedny nie jest, Londyn ogromny i aż się prosi o elektryka, a tutaj bardzo mało tego. Zaryzykuje stwierdzeniem ze podobnie jak w Warszawie. To jak ta elektromobilnosć się broni i dlaczego się na elektryki nie rzucają?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adam to są auta za 20 tys zł...

Spoko, chodzilo mi o to, ze akcentujesz >12 letnie auta bo w kraju niby bieda.

Wiec odpowiedzialem, ze za te przyslowiowe 20k PLN mozesz miec albo kilkunastoletnie A4/A6 albo o polowe mlodsze Megane czy inne Clio.

A z jakiegos powodu na wsi same A4 i A6 w gospodarstwach stoja :roll:

Tutaj akurat imho jest pole do popisu dla decydentow zamiast narzekania, ze Polakow stac tylko na importowanie kilkunastoletniego szrotu bo imho to jest nieprawda - mozna jezdzic autem mniej "prestizowym", moze w segmencie nizej ale 6-7 letnim zamiast 12 letnim - tylko o to mi chodzilo.

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.