Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przeciez ta reklama jest już z 2016 roku … dluuugo przed modelem 3.

W 2016 Tesla wyprodukowała 76tys samochodów, BMW 2.3mln.

I to BMW reklamami musi udowadniać, że jest lepsze od Tesli.

WTF?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przeciez ta reklama jest już z 2016 roku … dluuugo przed modelem 3.

Tesla oglosila pre-ordery na model 3 na poczatku kwietnia 2016 roku

Po tygodniu liczba rezerwacji przekroczyla 300k sztuk

BMW zamiast zakasac rekawy i podjac rekawice - wolalo robic przesmiewcze reklamy "wait or drive" :clap:


https://www.theguardian.com/technology/2016/apr/04/tesla-motors-sells-10bn-model-3-two-days

https://www.theverge.com/2016/4/7/11385146/tesla-model-3-preorders-375000-elon-musk


51822735471_aa1709f26a_o.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dołóż jeszcze do tego mały szczegół ze data premiery i dostarczenia była wielokrotnie przekładana stad ta prześmiewcza reklama powstała ale to już troszkę niezgodne z fun tesla religia wiec zapewne dlatego o tym nie wspomniałeś :D :D
Opublikowano

To perfekcyjnie pasuje do tego znanego cytatu

Najpierw cię ignorują. Potem śmieją się z ciebie. Później z tobą walczą. Później wygrywasz.
Opublikowano
Bo można się okłamywać, że droga to nie tor i waga nie ma znaczenia, ale żeby tak było, trzeba jeździć spokojnie, zgodnie z przepisami i najlepiej w kapeluszu. Jak ktoś kupuje sportowe auto to chce wykorzystać jego możliwości, więc czy mamy 2.3tony czy 1.6tony, to guma na oponach jest ta sama.

 

Sugerujesz ze droga publiczna to tor, a jazda zgodna z przepisami to kapeluch? Nie wiem czy zle zrozumialem twoj wywod czy jednak psychotesty dla kierowcow powinny byc cykliczne. Rodzaj auta nie znosi zasad obowiazujacych na drodze.

Opublikowano
Przecież to forum dla szybkich i bezpiecznych, tutaj się mieszka koło autostrady i testuje pływanie pojazdu koło 200km/h, która jest jest zdecydowanie powyżej zwykłej przelotowej 180km/h, do której elektryki nawet nie startują. Ot, zwykłe życie zwykłego kierowcy BMW.
Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dołóż jeszcze do tego mały szczegół ze data premiery i dostarczenia była wielokrotnie przekładana stad ta prześmiewcza reklama powstała ale to już troszkę niezgodne z fun tesla religia wiec zapewne dlatego o tym nie wspomniałeś :D :D

1. kwiecien 2016 - Tesla oglasza przedsprzedaz modelu 3

8. sierpien 2016 (po 4 miesiacach) - BMW wypuszcza reklamy swojego 330e kpiac z Tesli i ich list rezerwacyjnych na model 3.


A wiec Twoja retoryka slonik to - pomiedzy kwietniem a sierpniem 2016r "data premiery i dostarczenia była wielokrotnie przekładana stad ta prześmiewcza reklama powstała"


Brawo Ty i Twoja logika, niezlomny fanboy marki zawsze na posterunku :cool2:


Tak w ogole jak teraz o tym mysle - to w sumie BMW placilo za reklamy modelu 3 w USA bo pewnie ludzie drapali sie w glowe o co im chodzi z tym "czekaniem" ^^

https://fortune.com/2016/08/09/bmw-ad-tesla/

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i wracamy do punktu wyjścia. Po co kupować mocne auto, czyli mające kilkaset KM, żeby jeździć z prędkością osiąganą przez auto z silnikami 1.0 i mocy ok 100 KM? To całe gadanie, że silnik spalinowy nie jedzie, reaguje z opóźnieniem na wciskanie gazu oznacza, że albo kierowcy elektryków korzystają z tych osiągów na każdej publicznej drodze, albo udają. Ja sobie nie wyobrażam jeździć cały czas zero jedynkowo na każdym możliwym odcinku wykorzystywać możliwości auta. Praktycznie w terenie zabudowanym to co Sławomir podkreśla jak rozumiem moc nie ma znaczenia. Jak sobie włączę widok wykorzystania mocy to w terenie zabudowanym przy jeździe w sznurku, bo tak się głównie po mieście jeździ jest miedzy 20, a 50 KM !!! Duża moc jest potrzebna do szybkiego wyprzedzania na strasie, ale ta duża moc to wystarczy ponad 200 KM, bo większość aut przynajmniej w PL ma poniżej 200 KM. Jak ja wyprzedzam BMW M2 auto, które jedzie 70 km/h to przy wciśnięciu gazu na ok 3/4 po wyprzedzeniu 1 auta mam 140 km/h. Poza miastem to o 50 km/h więcej niż można. Przy mocy 500 KM będzie jeszcze szybciej, oczywiście w porównywalnym aucie. To jak to jest z tymi elektrykami, na czym ten zachwyt polega, bo ja juz 2 lata nie mogę do końca tego pojąć. Jeden kolega pisał, że zona zachwycona, bo wsiada na mrozie, auto cieple. No wiadomo, że to żadna przewaga elektryka, ale może niektórym wystarcza. Z kolei Filip zadowolony, że tanio przejechał trasę, a na pewno taniej niz spalinowym i pewnie wiele osób jest z tego zadowolonych itd. Może ja mam złe założenie, że mogę przejść na nową technologię jak będzie lepsza, a dla mnie nie jest.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po co kupować mocne auto, czyli mające kilkaset KM, żeby jeździć z prędkością osiąganą przez auto z silnikami 1.0 i mocy ok 100 KM?

Bo mozna?

W takim TM3 roznica pomiedzy najslabszym 300KM modelem a najmocniejszym 500KM to raptem 60k PLN, doplacasz niecale 30%.

W takim3-er roznica pomiedzy 330i a M3 to 240k PLN, doplacasz 130%.

Po co kupowac SUVa do jazdy po miescie jak mozna jezdzic Clio albo autobusem?

Po co kupowac 500 Mbit internet jak do czytania forum wystarcza 1Mbit?

Po co kupowac Submarinera jak Casio na baterie mierzy czas dokladniej?

 

To jak to jest z tymi elektrykami, na czym ten zachwyt polega, bo ja juz 2 lata nie mogę do końca tego pojąć.

Może ja mam złe założenie, że mogę przejść na nową technologię jak będzie lepsza, a dla mnie nie jest.

Bo czytasz tylko forum zamiast testowac EV w praktyce :)

Ile EV przetestowales w ciagu ostatniego roku-dwoch? Bo jezeli zatrzymales sie na tamtym i3 to czas nadrobic zaleglosci :cool2:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo można? to akceptuje w całości. Równie dobrze mogłeś mnie zapytać, po co kupować suva V8 i jeździć po mieście? Bo można :) Przyjdzie wiosna to trzeba ruszyc na testy, bo inaczej chyba nie zrozumiem :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW’s new ad is routing Tesla‘s new model for its timeless waiting lists. The question for the users is, “Will you wait, or drive?

https://digitalagencynetwork.com/bmw-wait-drive-ad/

Także ten tego, nie wymyśliłem sobie tego tylko wykonałem minimum wysiłku na research odnośnie obśmiewanie tutaj reklamy. W 2016 roku zaczęły się rezerewcje, przypomnij mi kiedy samochody trafiły donklientow?

Opublikowano
Jak sobie włączę widok wykorzystania mocy to w terenie zabudowanym przy jeździe w sznurku, bo tak się głównie po mieście jeździ jest miedzy 20, a 50 KM !!!

Tak jeździsz po mieście Ty. Tak jak czas slonik40 jest bezcenny i nie chce go tracić na ładowarce, tak cenny jest i mój czas, więc ja po mieście prowadzę gdy korków nie ma - albo buspasem.

 

To jak to jest z tymi elektrykami, na czym ten zachwyt polega, bo ja juz 2 lata nie mogę do końca tego pojąć.

Zero-jedynkowo można do 50km/h, tudzież na tych rondach adamjttk.

Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A Ty Filip jak jedziesz bus pasem i w ogóle jak nie ma korków to rozpędzasz się na maxa do 50 km/h, a potem jak jedziesz 50 km/h ile wtedy mocy używasz?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jechalem wczoraj do gda, tak ze 160-180. Wyprzedziło mnie s63 amg coupé które pędziło grubo ponad 200 także nie tylko kierowcy BMW jeżdżą szybko. Ale jak to auto brzmi. Coś pięknego.
Opublikowano

BMW’s new ad is routing Tesla‘s new model for its timeless waiting lists. The question for the users is, “Will you wait, or drive?

https://digitalagencynetwork.com/bmw-wait-drive-ad/

Także ten tego, nie wymyśliłem sobie tego tylko wykonałem minimum wysiłku na research odnośnie obśmiewanie tutaj reklamy. W 2016 roku zaczęły się rezerewcje, przypomnij mi kiedy samochody trafiły donklientow?

Aleś pięknie pominął moje posty, które ładnie punktują desperację BMW :)

 

Bo można się okłamywać, że droga to nie tor i waga nie ma znaczenia, ale żeby tak było, trzeba jeździć spokojnie, zgodnie z przepisami i najlepiej w kapeluszu. Jak ktoś kupuje sportowe auto to chce wykorzystać jego możliwości, więc czy mamy 2.3tony czy 1.6tony, to guma na oponach jest ta sama.

 

Sugerujesz ze droga publiczna to tor, a jazda zgodna z przepisami to kapeluch? Nie wiem czy zle zrozumialem twoj wywod czy jednak psychotesty dla kierowcow powinny byc cykliczne. Rodzaj auta nie znosi zasad obowiazujacych na drodze.

Nie sugeruję. Wpadłem w poślizg Taycanem na suchym ciepłym asfalcie, przy chyba trochę ponad 80kmh, co było prędkością dopuszczalną w tamtym miejscu. Żaden tor, żadne szaleństwa, po prostu mocniejszy zakręt, który większością moich aut spalinowych zrobiłbym bez zwalniania, w tym również podobnie ciężkim Cayenem. No i pytanie, o ile szybciej bym wyleciał na mokrym.

A czego również nie sugeruję, tylko piszę wprost, guma na oponach jest taka sama czy auto waży 1.6tony czy 2.3tony. M2 przy 1.6 tony ma opony chyba 245 przód i 265 tył, czyli dla porównania, TYLE SAMO co Tesla Model S. I tzn, że nie ma bata, żeby w sytuacji krytycznej auto z nadwagą miało taką samą przyczepność, jak auto lżejsze. Zły rozkład mas i zawieszenie może to nieco zmienić, ale jeśli porównamy granice możliwości, wygra ZAWSZE auto lżejsze.

I nie mówię o torze. Wypadki z powodu nieopanowania samochodu zdarzają się codziennie na drogach publicznych.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sławomir jeśli masz na myśli ten cytat to napisze szczerze ze nie wiedziałem co napisać bo nie wiem czy to do mnie czy jak? Odniosłem się natomiast merytorycznie do reklamy. Zapisy na model 3 rozpoczęły się w 2016 roku, pierwsze modele w USA były odbierane w drugiej połowie 2017 natomiast w Europie w roku 2019. Kto czeka 3 lata na auto? Reklama BMW była trafiona w punkt co jest opisane w zalinkowanym przeczekanie artykule z 2016 roku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW’s new ad is routing Tesla‘s new model for its timeless waiting lists. The question for the users is, “Will you wait, or drive?

https://digitalagencynetwork.com/bmw-wait-drive-ad/

Także ten tego, nie wymyśliłem sobie tego tylko wykonałem minimum wysiłku na research odnośnie obśmiewanie tutaj reklamy. W 2016 roku zaczęły się rezerewcje, przypomnij mi kiedy samochody trafiły donklientow?

Dostawy TM3 na szersza skale zaczely sie ~poltora roku od preorderow (koncowka 2017).

Natomiast co to ma do rzeczy w kontekscie tego co pisales dlaczego te reklamy powstaly?

Napisalem Ci konkretne daty - kiedy sie zaczely preordery, a kiedy BMW wypuszczalo swoje reklamy a Ty jak zwykle uprawiasz retoryke odwracania kota ogonem :cool2:


Na poparcie swoich argumentow wklejasz mi link agencji reklamowej, ktora strescila o co chodzi w reklamie BMW, nazywajac to jeszcze "researchem" :norty:

.

Opublikowano
A Ty Filip jak jedziesz bus pasem i w ogóle jak nie ma korków to rozpędzasz się na maxa do 50 km/h, a potem jak jedziesz 50 km/h ile wtedy mocy używasz?

Jasne, że przy stałej prędkości mocy się używa zaniedbywalnie, tak jak pisałeś. Ale co chwila są jakieś światła, jakieś zakręty, w elektryku dzięki rekuperacji nie żal szybko redukować prędkości, skoro zaraz można ją błyskawicznie, bez dramy na pół ulicy, odzyskać.

Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli TM3 dostarczane było w ciągu 12-18 miesięcy od preprderow? Coś mi to przypomina :-) To chyba element budowania napięcia jaki jest widocznie potrzebny w tego typu autach i BMW idzie droga Tesli. Ale to by oznaczało że BMW jest 4 lata za Tesla ;-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Klienci z Europy na model 3 czekali prawie 3 lata. Półtora roku czekali klienci w USA. Agencja w artykule wyjaśnia dlaczego taka reklama a nie inna, Adam w tym czasie ujeżdża BMW 3 hybrydę ale po 5 latach zaczyna płuc na reklamę która była na tamten czas trafiona w punkt :D :D dodatkowo marudzi ze rok trzeba czekać na i4. Ostatnio czytałem artykuł ze BMW będzie produkować auta tez w soboty aby sprostać zamówieniom na i4. Jak znajdę to wkleję. BMW tez jasno wyjaśnia dlaczego zdecydowało się na współdzielona platformę. Chodzi o uniwersalność produkcji, na jednej linii mogą zmontować kaZdy rodzaj napędu i w zależności od zamówień czy zapotrzebowania takie auta będą składać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Aaaa, to teraz rozumiem. To juz kolejny raz słyszę, że to plus elektryka, że można szybko przyspieszyć, nie hałasując przy tym otoczeniu. Akurat dla mnie największą wadą elektryka jest brak fajnego dźwięku. Powiedzcie tak szczerze, czy ktoś z Was tak jeździ zero jedynkowo po mieście. Nie mowię, żeby czasem to zrobić, bo kto nie robi, ale zwykle nie widzę takich zachowań. Czy mam rozumieć, że elektryk na tym polu ma jakąś przewagę, która powoduje, że robisz to praktycznie cały czas?


ooo, widzę, ze napisałem 2000 post :) słonik też się zbliżasz do piątego znaczka BMW :)


aaaa, to teraz rozumiem, jak juz się zdobędzie 5 znaczków BMW to potem juz trzeba przejść na elektryka :mad2: ale, żeś to Randall wykombinował :nienie:

Opublikowano
Sławomir jeśli masz na myśli ten cytat to napisze szczerze ze nie wiedziałem co napisać bo nie wiem czy to do mnie czy jak? Odniosłem się natomiast merytorycznie do reklamy. Zapisy na model 3 rozpoczęły się w 2016 roku, pierwsze modele w USA były odbierane w drugiej połowie 2017 natomiast w Europie w roku 2019. Kto czeka 3 lata na auto? Reklama BMW była trafiona w punkt co jest opisane w zalinkowanym przeczekanie artykule z 2016 roku.

Czy nie jest wyrazem PANIKI w BMW, że firma produkująca 2.3mln aut w 2016 porównują się do firmy która sprzedała 76tys aut? Jaki tego sens mi powiedz ? :)


Natomiast bardzo w temacie:

1. BMW idzie pod prąd. Pracuje nad nowymi, mocnymi silnikami spalinowymi

2. Szef BMW mocno uderzył w Teslę. Wyśmiał jej jakość i nie tylko


Brzmi ciekawie, ale co z tego wyniknie? Normalnie bym się cieszył, ale patrząc po XM czy innych potworkach uczucia mieszane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sławomir ja to widzę trochę inaczej, tesla podobnie jak z cybertruckiem otworzyla preordery na model 3 w 2016 roku nie mając gotowego samochodu i niemwiedzac kiedy go będą w stanie dostarczyć domkoientow, a bmw jako bardziej dojrzała firma to wyśmialo. Co do zalinkowanych przez ciebie artykułów to pisze o tym od początku wątku. Bmw chce pójść szeroko, zadbać o klienta poszukującego każdego rodzaju napędu, nie ma złotej kuli i nie jest w stanie przewidzieć przyszłości i ja uwazam, ze to bardzo mądre, dojrzałe podejście. Przypominam ze w bogatych USA sprzedaż czystych samochodów elektrycznych w zeszłym roku to 4 procent. To jest ułamek sprzedaży i dużo czasu dla kazdej firmy na dostosowanie oferty a przez wady platformy elektrycznej w niektórych segmentach jest ona nie do zastosowania. Model s oraz x są na rynku od wielu lat i nie zaszkodziło to sprzedaży ani serii 5-7 ani x5. Swoją droga ostatnio widziałem x7 na autostradzie z rejestracja: BO MOGE Polacy to jednak maja fantazje :D
Opublikowano

To drugie to ten sławny wywiad, w którym padło: „Tesla nie należy do segmentu premium. Rośnie bardzo szybko tylko dzięki niskim cenom. Nie zrobimy czegoś takiego”


Jak to już było wspominane, najtańsze BMW kosztuje przed rabatami 105k, Tesla nie oferuje rabatów i chodzi po 220k... A radość z jazdy tymi najtańszymi u producenta pojazdami zgoła inna.

Radość z jazdy
Opublikowano
Sławomir ja to widzę trochę inaczej, tesla podobnie jak z cybertruckiem otworzyla preordery na model 3 w 2016 roku nie mając gotowego samochodu i niemwiedzac kiedy go będą w stanie dostarczyć domkoientow, a bmw jako bardziej dojrzała firma to wyśmialo.

Nie da się zaprzeczyć tego, co robiła Tesla wtedy. Tak jak nie da się zaprzeczyć czegoś innego - BMW pokazało totalną niedojrzałość (w swoim dziale marketingu?), wynosząc tą reklamą Teslę na swojego konkurenta. Gorszego w ich mniemaniu, ale konkurenta. I o to mi chodzi. Tj znany trick psychologiczny, udowodniony i wykorzystany milion razy. I BMW tą reklamą zrobiło prezent Tesli. Dla mnie - debile.


Wyobrażasz sobie, żeby BMW wrzuciło międzynarodową reklamę, żebyśmy nie dawali zaliczek na Izerę, bo lepiej kupić tu i teraz BMW? Komu by to korzyść przyniosło?!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.