Skocz do zawartości

Quo Vadis BMW? G20 a Norwegia, Tesla M3, elektromobilnosc


adamjttk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
@Slawomir w Norwegii kupisz passata z napedem na 4 kola w dieslu ale kosztuje w polowie drogi miedzy modelem 3 performance a modelem s, czyli jest tak jakby luksusowy :D

model 3 performance: cena 499 900 koron

Passat Alltrack 2,0 TDI 200hk 4MOTION: cena 600 800 koron

 

Bo w Polsce takim Alltrackiem z pewnoscia jezdzi kazdy Kowalski :)

Dodasz kilka opcji ktore w TM3 sa w standardzie (webasto, panoramiczny dach, media, etc etc) i ladujesz pod 300k PLN, nic tylko brac zanim wykupia :norty:


51720138339_c8fb2d65d6_z.jpg

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie wiem jak ty zrobiles ze dobiles do 300. Chyba zaznaczyles wszystko co sie dalo. sam model w dieslu kosztuje niecale 200 przed rabatem. Za to pasiak moze byc lepiej wyposazony od tesli. Kilka perelek z konfiguratora:

 

Tapicerka skórzana Nappa

Fotele klimatyzowane z funkcją pamięci i masażu po stronie kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wiem jak ty zrobiles ze dobiles do 300. Chyba zaznaczyles wszystko co sie dalo. sam model w dieslu kosztuje niecale 200 przed rabatem. Za to pasiak moze byc lepiej wyposazony od tesli. Kilka perelek z konfiguratora:

Nie, po prostu zeby osmieszyc TM3 dodales auto, ktore i w Polsce jest po prostu drogie.

Chciales sie popisac a wyszlo jak zwykle :norty:

Jakbys chcial doposazyc to auto naprawde grubo to przekroczysz 320k PLN :cool2:

To jest w sumie dobre porownanie gdzie jest klasa premium np 5-er dzis - jezeli nie celujesz w R6, V8 czyli prawdziwe premium - to takie 530i na koniec prawie niczym sie nie rozni od takiego Passata, lacznie z cena :norty:


To co w TM3P masz juz w podstawie, w niemieckich markach kosztuje grube dziesiatki tysiecy PLN, dla przykladu wg tego Passata w TM3P jest jakies ~80k PLN w dodatkach:

- webasto - 8k PLN

- felgi 19" - 5k PLN (w TM3P 20")

- audio HK - 5k PLN

- nawigacja - 6k PLN

- reflektory LED Matrix - 10k PLN

- asystenci z ACC - 5k PLN

- dach panoramiczny - 6k PLN

- przeglady pakiet - 3k PLN

- lusterka el. - 1k PLN

- dekory drewniane - 3k PLN

- elektryczne fotele - 6k PLN

- ogrzewane fotele - 3k PLN

- czuj. cisn - 1k PLN

- autoalarm - 2k PLN

- keyless - 4k PLN

- kamery - 4k PLN

- laczenie tel - 1k PLN

- obsluga glosowa - 1k PLN

- ladowanie ind. + tel. jako kluczyk - 3k PLN

- i jeszcze kilka innych pierdol


51719041302_30343c082c_o.jpg

 

a ja jestem calkowicie innego zdania. Dopoki ktos nie jest przedstawicielem handlowym albo nie rozwozi pizzy to wlasnie to DAILY powinno byc jak najlepsze i dawac jak najwieksza frajde z jazdy. Za pare stowek miesiecznie ma sie przyjemnosc codziennego obcowania z ukochanym autem (wsiadanie/wysiadanie) a nie jezdzi nudnym bezplciowym dupowozem. Rownie dobrze mozna sobie hulajnoge elektryczna kupic i jezdzic jeszcze taniej. Stad tez sie wziela ta popularnosc 911, ktore jest doskonale wlasnie jako daily.

Ktore z pogrubionych tekstow tyczy sie wg Ciebie Twojej R4 530i w m-pakiecie?

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo jak kiedys widzialem - jedziesz 180km/h

 

@adamjttk - sprawdzałeś ile średnio zużywa tm3p przy średniej 160-180km/h?

zrobi się 300km na takim przelocie?

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Albo jak kiedys widzialem - jedziesz 180km/h

 

@adamjttk - sprawdzałeś ile średnio zużywa tm3p przy średniej 160-180km/h?

zrobi się 300km na takim przelocie?

TM3P sprawdzalem w sumie do Vmax w Niemczech, idzie ladnie ale zasieg znika w oczach.

Co do Twojego pytania - nie ma szans, na grafice masz mniej wiecej jak to wyglada.

Dzisiejsze modele TM3P maja ~5% wieksza baterie ale tak jak sie domyslasz nie zmienia to wiele :)

Realnie przy takich predkosciach po 200-250km jedziesz juz na oparach.


%C5%9Aredni-zasi%C4%99g-Tesla-Model-3-w-km-w-zale%C5%BCno%C5%9Bci-od-szybko%C5%9Bci-jazdy.jpg

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Adam za bardzo bierzesz wszystko do siebie i masz straszne kompleksy na punkcie własnego auta. Sam często wspominasz pasiaka a ja wklejam dodatkowo ceny żeby zobrazować jaka jest różnica cen miedzy polska i Norwegia gdzie w Norwegii podstawa pasiaka jest droższa od najbardziej wypasionej tesli 3 performance o 20 procent. Dodaj do tego 50 procent ceny wyposażenia które sobie wyklikales i wróć z cena norweska a się okaże ze za jednego pasiaka kupi się w norwegii 2 tesle. U nas pasiakiem możesz wyjechać z salonu za polowe ceny najtańszej tesli a jak już naprawdę weźmiesz naj naj wersje to może się zrównasz cena bo większość rzeczy które wypisałeś kupisz w pakietach plus dostaniesz rabat. To sa 2 zupełnie różne światy i zupełnie inne podejście do kupowania samochodów. Tych rynków nijak nie da się porównać. To samo jest w USA, gdzie najlepiej sprzedająca się tesla jest na 19 miejscu. Zupełnie inny klimat. To ze dopasiony pasiak może być droższy od golasa serii 5 to żadnej Ameryki tutaj nie odkryłeś bo to kazdy wie i kwestia gustu co kto woli. W pasiaku jednak nie dostaniesz w standardzie napędu na tył i świetnego automatu ale z drugiej strony ktoś kto ma ograniczony budżet chce z tego zrezygnować a chce mieć skore z merynosa i masaż w aucie. Moje auto z wyglądu dla mnie wyglada kozacko jest all black i codziennie mi się micha cieszy jak do niego podchodzę. Uwielbiam do tego jego środek, fotele, jak to nazwałeś ten cyganski blicht. Wisienka na torcie jest oświetlenie zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne. Nie wyobrażam sobie jeździć brzydkim i nudnym daily. Do tego wiele lepiej pojedzie od twojego wynalazku w zakrętach bo jest ze 150 kg lżejsze. Dodam do tego ze jak jadę niemiecka autostrada to te 160-180 km/h mogę utrzymywać bez stresu przez kilka godzin a jak trzeba to i więcej. Weekendowa trasę 200-400km to jest pare godzinek bez potrzeby przystanku. Szybsza jazda jest bardziej angażująca i przez to ciekawsza. Daje fun. Poza tym jest cichutkie, na codzień silnika wogole nie słychać, duże, wygodne, 6 sekund do 100 jest w zupełności wystarczające. Jadąc codzienniempo bułki muskam delikatnie gaz, bo jak tu szybko przyspieszać w zatłoczonym mieście. Mocy to mi brakuje i to bardzo i chciałbym jej więcej przy prędkości grubo powyżej 100 czego w tesli i tak niemoglbym doświadczyć bo w zimie to i 100 km bym nie przejechał. Na szczęście na benzynę stać mnie wiec nie musze przeliczać czy na prądzie wyjdzie taniej czy drożej. Kupując auto za 300k ma się jednak troszkę inne priorytety. Nie pale fajek wiec jakaś przyjemność w życiu trzeba mieć :D


Tez będę złośliwy i zapytam się kiedy się cieszysz tymi 3 sekundami do setki jak sam pisałeś ze w Norwegii przydaje się to jak świni siodło? Może codziennie jak kulasz się powoli do pracy powtarzasz sobie w myślach: ale moje auto ma 3 sekundy do setki, jest tak fantastycznie szybkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Adam za bardzo bierzesz wszystko do siebie i masz straszne kompleksy na punkcie własnego auta.

Opisuje na forum w tym jednym watku zalety/wady TM3P/Tesli w porownaniu do 3-er/BMW oraz zalety/wady EV w stosunku do ICE, porownuje tez sytuacje w Norwegii do Polski pod katem elektromobilnosci - robie to cierpliwie od 2 lat i dziele sie roznymi informacjami bo komus moze sie przydac imho.

Ty natomiast od 2 lat uprawiasz wesoly trolling w tym watku, nie ma dnia zebys nie wrzucal tu jakichs absurdalnych glupot i fake newsow, kto tu ma kompleksy na punkcie swojego auta? :)

 

jaka jest różnica cen miedzy polska i Norwegia

Pisalem o tym w pierwszym watku nawet zaczynajac temat i powtarzalem tu wielokrotnie.

EV = brak VAT czyli 25% off

ICE - jest 25% VAT i im mocniejsze tym wieksze oplaty jednorazowe przy rejestracji, w przypadku b. mocnych silnikow potrafia siegac extra ~20%, przy slabszych silnikach i hybrydach roznica jest znikoma ~10%.


Dla przykladu:

BMW M3 w PL 418k PLN, w NO 506k PLN (20% roznicy).

BMW 330e w PL 212k PLN, w NO 231k PLN (9% roznicy)


Aut z bardzo slabymi silnikami np 318i badz bez wyposazenia (tzw golasow) sie tu praktycznie nie kupuje.


Czesc wyzszej ceny mozna tlumaczyc gwarancja - kazde nowe auto w Norwegii jest objete 5 letnia gwarancja.

 

gdzie w Norwegii podstawa pasiaka jest droższa od najbardziej wypasionej tesli 3 performance o 20 procent.

Dodaj do tego 50 procent ceny wyposażenia które sobie wyklikales i wróć z cena norweska a się okaże ze za jednego pasiaka kupi się w norwegii 2 tesle.

To co piszesz nie ma nic wspolnego z TM3 czy Passatem - patrz punkt wyzej.

Za cene doposazonego Passata Alltrack 2.0 diesel kupisz sobie takze doposazony Audi e-tron 55 albo BMW iX3 + i3, Ameryki nie odkrywasz.

 

U nas pasiakiem możesz wyjechać z salonu za polowe ceny najtańszej tesli a jak już naprawdę weźmiesz naj naj wersje to może się zrównasz cena bo większość rzeczy które wypisałeś kupisz w pakietach plus dostaniesz rabat.

I przypadkiem mowiac o Norwegii bierzesz do porownania wersje 4WD Alltrack diesel ktora sie zaczyna od ~200k PLN, a mowiac o Polsce bierzesz do porownania wersje FWD manual 1.5 TSI z wyprzedazy rocznika po rabacie za 120k PLN? Pewnie, fu** logic :norty:

 

Moje auto z wyglądu dla mnie wyglada kozacko jest all black i codziennie mi się micha cieszy jak do niego podchodzę. Uwielbiam do tego jego środek, fotele, jak to nazwałeś ten cyganski blicht. Wisienka na torcie jest oświetlenie zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne. Nie wyobrażam sobie jeździć brzydkim i nudnym daily.

Rozumiem i szanuje. Odpowiedziales mi konkretnie na pytanie czy chcesz "frajde z jazdy" czy "nudny bezplciowy dupowoz" :norty:

Natomiast nie szydze - wiele osob kupujac BMW kupuje przede wszystkim wyglad wew./zew. i najslabszy silnik, szalona popularnosc pakietow stylistycznych i 20 znaczkow ///M sa tego najlepszym potwierdzeniem.

 

Do tego wiele lepiej pojedzie od twojego wynalazku w zakrętach bo jest ze 150 kg lżejsze.

Podziwiam Twoja ignorancje :cool2:

Akurat w zakretach to TM3P jezdzi lepiej od M2, wklejalem tu filmiki z niezaleznych testow, ale z pewnoscia Twoja 5m krowa G30 jest lepsza od M2 :norty: :norty:

(na filmikach jest zwykla wersja LR+, wersja Perf. skreca jeszcze lepiej bo jest nizej zawieszona :cool2: )



 

Dodam do tego ze jak jadę niemiecka autostrada to te 160-180 km/h mogę utrzymywać bez stresu przez kilka godzin a jak trzeba to i więcej.

Po niemieckich autostradach jezdze moze raz, dwa razy w roku :cool2:

Jezeli Ty jezdzisz czesciej to jest to dobry argument, EV do tego sie dzisiaj nie nadaja :cool2:

 

Weekendowa trasę 200-400km to jest pare godzinek bez potrzeby przystanku.

W TM3 tez :cool2:

 

Szybsza jazda jest bardziej angażująca i przez to ciekawsza. Daje fun.

Tak, wiele osob tak mowi odkad Tesla zaczela robic tak szybkie auta.

Nagle najwiecej "funu" daje jezdzenie biala Skoda Octavia 200km/h po A1 :norty: :norty: :norty:

 

Poza tym jest cichutkie, na codzień silnika wogole nie słychać

Slonik, zaczynasz bredzic jak Ci ludzie co mowia, ze ich 320d rasowo mruczy ^^

Zaraz po premierze G30 mialem taka testowa 530i u Zdunka, 4-5 lat temu w Gdansku.

Ja odnosilem sie do mojej F10 530d, kolega z ktorym bylem mial za punkt odniesienia swoje stare E90 328i R6 N/A.

Darlismy lacha oglednie mowiac - ten silnik to wiertarka, kazde mocniesze nacisniecie gazu to jakbys wlaczal odkurzacz.

Jak mi dealer powiedzial ze ta konfiguracja (530i w m-pakiecie + milion asystentow szarpiacych za kierownice i ambientowych paskow LED) byla wyceniona przez nich na 380k PLN to sie smialem z politowania w ktorym kierunku to wszystko zmierza.

Minelo kilka lat i jest tylko gorzej - BMW eksperymentuje z R3, z napedem FWD oraz dalej zwieksza ilosc znaczkow ///M na karoserii oraz powieksza grille :cool2:

 

Kupując auto za 300k ma się jednak troszkę inne priorytety. Nie pale fajek wiec jakaś przyjemność w życiu trzeba mieć :D

"Leasingujac" :cool2:

Nie dowartosciowuj sie tymi "300k" bo kazdy wie o co chodzi, liczy sie mini ratka netto, nie rob juz z siebie "milionera" bo to troche smieszne :norty:

 

Tez będę złośliwy i zapytam się kiedy się cieszysz tymi 3 sekundami do setki jak sam pisałeś ze w Norwegii przydaje się to jak świni siodło? Może codziennie jak kulasz się powoli do pracy powtarzasz sobie w myślach: ale moje auto ma 3 sekundy do setki, jest tak fantastycznie szybkie.

Ciesze sie kazdego dnia (a raczej co drugi dzien ^^), na kazdym zakrecie i na kazdym rondzie :cool2:

Jazda TM3P a jazda 5m krowa (F10 530d) to sa dwa skrajnie rozne swiaty jezeli chodzi o "fun" z jazdy :cool2:

Edytowane przez adamjttk

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Weekendowa trasę 200-400km


W TM3 tez

 

jadac 90 km/h i sluchajac skrzypiacego auta i wiecznego bezsensownego pikania. Prawdziwy fun z jazdy! Pogratulowac :cool2: Tak samo cala rodzina darlismy lacha na jezdzie probnej tesla 3. Dno nie auto dla mnie a leasing juz dawno sie skonczyl. Nic tylko sprzedawac i kupowac drugie.

 

Akurat w zakretach to TM3P jezdzi lepiej od M2, wklejalem tu filmiki z niezaleznych testow

Nie osmieszaj sie juz wiecej bo to zenujace juz sie robi.

 

byla wyceniona przez nich na 380k PLN to sie smialem z politowania w ktorym kierunku to wszystko zmierza.

 

Kilka lat pozniej poleciales do HR skomplec po papier na znizke. Nie dostales to znowu foch na BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Haha, uwielbiam te Twoje fikolki jak sie konfrontuje z cyferkami/testami.

Ale jak to, moje 530i w m-pakiecie nie jest "sportowym, biznesowym atleta?" :norty:

Frustracja i masochizm kolego przez Ciebie bija praktycznie kazdego dnia od 2 lat w tym watku, jezeli te EV/Tesla/NO tak Cie nie interesuja, po co tu codziennie walisz 5 postow odpisujac wszystkim dookola na kazdy temat i szukajac wsparcia "my to" "my tamto"? ^^

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast nie szydze - wiele osob kupujac BMW kupuje przede wszystkim wyglad wew./zew. i najslabszy silnik, szalona popularnosc pakietow stylistycznych i 20 znaczkow ///M sa tego najlepszym potwierdzeniem.

Ja tam z tego szydzę :D Jak kupowałem M135i to do dziś pamiętam w salonie jak oglądałem 116i z M-pakietem. M, czyli "Marketing" :8)

 

Do tego wiele lepiej pojedzie od twojego wynalazku w zakrętach bo jest ze 150 kg lżejsze.

Podziwiam Twoja ignorancje :cool2:

Akurat w zakretach to TM3P jezdzi lepiej od M2, wklejalem tu filmiki z niezaleznych testow, ale z pewnoscia Twoja 5m krowa G30 jest lepsza od M2 :norty: :norty:

Co do tego 77kmh, przez to, że nie rozumiem tam ani słowa, nie do końca czaje te wyniki. Ile TMP3 tam osiąga? Bo patrzyłem tez na 911 i nawet ciężko mi stwierdzić, jaki jest wynik.


Ale jeśli dobrze łapie, to TM3P jest szybsza w teście łosia od 911?

Za to czytałem też jeden z komentarzy, że jedno to prędkość wejścia, a prędkość wyjścia jest już ignorowana w zasadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
@adamjttk przynajmniej z mojego auta ludze na ulicy nie drwia ze takie brzydkie jest. tesla 3 to taka nowoczena multipla jesli chodzi o design. A Tobie o co chodzi "przewidujac tu upadek BMW" podczas gdy sprzedaz rosnie? Codziennie piszac kilka postow wychwalajacych wlasne auto na obcym forum? Probujesz sie dowartosciowac czy jak? Internety u mnie dzialaja poki co i jak bede potrzebowal informacji o innych markach to sobie je umiem znalezc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Zabawne że przed Teslą w norweskiej promocji autor sam kupował auta z najsłabszymi/przeciętnymi jednostkami napędowymi a teraz to takie zabawne i w ogóle :lol:

Jakby sprzedał w piz*u M5 albo M3 i wsiadł w poszukiwaniu tej wyszydzanej "RADOŚCI Z JAZDY" do tesli to może by to jeszcze się jakoś układało w całość a tak to.. no nie. Udało się ogarnąć szybkie auto w dobrej kasie - luz, tylko do czego to wyliczanie znaczków M w co drugim poście :oops: Można scrollować dalej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

albo liczenie ilosci klikow do zmiany profilu i proba przekonania innych kierowcow ze to niby takie wazne.


@Slawomir 911 nigdy nie bylo idealne w ostrych zakretach. Zalozenia konstrukcyjne i rozlozenie masy jest zle. Przez to ze ma silnik umieszczony za osia w ostrych zakretach powstaje zjawisko wahadla. Wymaga to specyficznej jazdy tym autem. Ma to jednak swoj urok i jako calosc jest to swietne (uznane przez wiele redakcji jako najlepsze na swiecie) auto sportowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to widze tak Drogi Adamie…i wykorzystam do tego cytat:

„…zapchales sobie glowe jakimis p i e r d o l a m i o zabach (bo tak wyglada tez Tesla) i teraz na sile probujesz zainteresowac tym innych…”


Kazdy ma najlepsze auto i takie na jakie go stac za wyjatkiem tych co biora leasingi bo to ”biedacy”, ktorzy musza sie dowartosciowac :duh: nie rozumiem tez tematu ze znaczkami M, ale…no trudno.


Jednak jezeli moge Ci cos doradzic (chociaz Ty i tak nikogo nie sluchasz) to z Twoja wiedza o przewadze Tesli nad wszystkimi innymi markami czy tez elektrykami etc skladalbym CV do Elona. Tylko nie dawaj mu linka do tego forum bo akurat skutecznosc czyt. Pozsykanie nowych nabywcow jest ZEROwa - czytaj punkt z cytatem, nic nie przyjmujesz :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zabawne że przed Teslą w norweskiej promocji autor sam kupował auta z najsłabszymi/przeciętnymi jednostkami napędowymi a teraz to takie zabawne i w ogóle :lol:

116i mialo te same ~6s do setki co 530d czy hybrydowe 330e.

Jak sie jedno auto prowadzilo i ile dawalo "funu" a jak pozostale nie musze Ci mowic bo wiesz z pierwszej reki.

Chyba nie zrozumiales przekazu, ten nie mial nic wspolnego z moca :roll:


Na moje to gdzies w tym okresie byl peak firmy, od tamtej pory zjazd w dol (szeroko pojety) z nielicznymi wyjatkami potwierdzjacymi regule

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=229889953

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=239238184


edit ok doczytalem w moim ostatnim poscie o tej 6s krowie F10, rozumiem teraz o co biega, edytuje bo nie o to mi chodzilo

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość userow pisze w tym wątku bardzo merytorycznie i rzetelnie. Jest to niestety nierówna walka z ograniczeniami w myśleniu być może uzasadniona marketingiem typu apllowego: wywalamy czytnik kart z MacBook pro i chcemy za to więcej kasy, albo gniazdo mini Jack też ginie za to możesz kupić przejściówkę za 250zeta plus za tel też płacisz więcej, Mniej więcej tak to wygląda. Nie rozumiem jak można uzasadnić np większą koncentrację w grzebaniu w tel od grzebania w tablecie w trakcie jazdy i pisać, że jest się inzynierem. przecież jedno przeczy drugiemu.Trzeba być albo, a, ograniczonym, b, ograniczonym c, Polakiem zagramanica.

Podwyższanie rangi swoich karkołomnych tez za pomocą tyt naukowego tj inziniera w latach gdy żył k tworzył Bareja przestało mieć sens i może jedynie budzić litość. Człowiek pisze o Bożej łasce w postaci tabletu z netflixem dla swoich dzieci na promie. Na litość boską jak bardzo możne nie lubić swoich dzieci by nie chcieć z nimi rozmawiać i noszyc im psychikę oraz oczy???

Dlatego i z wielu powodów których nie mam miejsca w uzasadnieniu lubię się w tym wątku posługiwać merytoryka abstrakcji - dla inziniera nie zrozumiesz bo to amelinowe.

Fajnie, że jest taki ktoś kto kładzie się na łopatki na tory, czeka aż przejedzie go towarowy relacji radom-wloszczowa.

Ps. Mam ziomka w Norwegii że studiów i nie jest klamczuszkiem więc to jest niechlubny wyjątek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

PanPierr dawno Cie tu nie bylo, troche sie "stesknilem" za Twoimi plastycznymi komentarzami :cool2:

Fun fact:

jak osoba pisze "inziniera" czy "zagramanica" czy "pasiak" (to juz inny uzytkownik) - z duzym prawdopodobienstwem wiadomo z kim sie rozmawia :norty:

 

Na pewno w tym 116i bylo swietne brzmienie, nie to co ta bieda 530 z ktorej brzmienia tak darliscie lacha.

Brzmialo praktycznie jak klekot diesla, natomiast rano tuz po odpaleniu jak sie stalo obok maski wrazenia przypominaly potrzasane wiadro z gwozdziami :norty:

Natomiast te 200KM mocy jak na taka mala bude, w polaczeniu z 255mm kolami z tylu dawaly juz sporo frajdy z jazdy

Nie bylo tez obklejone pewnymi kolorowymi znaczkami wiec nie kulo w oczy az tak bardzo i nie udawalo czegos czym nie bylo


74761a53c83e296f.jpg


W Norwegii cos pomalu sie zaczyna dziac z i4, 15 grudnia maja juz byc u dealerow.

Na zdjeciu okrutnie wysoko stoi to auto, oby to byl tylko tryb transportowy bo teraz to przypomina X4 z tylu :shock:


bb_300033.jpeg


bb_300034.jpeg


bb_300040.jpeg


bb_300044.jpeg

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jadac 90 km/h i sluchajac skrzypiacego auta i wiecznego bezsensownego pikania. Prawdziwy fun z jazdy! Pogratulowac :cool2: Tak samo cala rodzina darlismy lacha na jezdzie probnej tesla 3. Dno nie auto dla mnie

Nie mam pojęcia o jakim pikaniu piszesz. Obstawiam, że nie ogarnąłeś czegoś w obsłudze pojazdu, mi podczas jazdy próbnej nic nie pikało. Może następnym razem rozważ zapięcie pasów?

Podczas jazdy automatycznej w trudniejszych warunkach pogodowych faktycznie są dźwięki gdy auto zmienia tryby jazdy automatycznej... ale można je wyłączyć (tryb np. dla autystów).


Żaby, multiple... może odłóżmy na półkę koło bobrów i grilli od skody. To naprawdę jest subiektywne.

Radość z jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A to już tu było? :D Tesla podpięta pod ładowarkę się rozładowała i 1h rozbierania auta, żeby aku do prostownika podłączyć :D

W sumie widze problem z akumulatorem też miał Adam?


I w ogóle @adamjttk nadal ciekawi mnie jak Ty interpretujesz te filmiki 77kmh w tym dziwnym języku.. ;] I czy mają jakiś ranking i co z prędkością na wyjściu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w ogóle @adamjttk nadal ciekawi mnie jak Ty interpretujesz te filmiki 77kmh w tym dziwnym języku.. ;] I czy mają jakiś ranking i co z prędkością na wyjściu.

 

Za dużo pytasz. Z tych filmików wychodzi jasno, że Tesla lepiej jeździ w zakręcie niż 911, koniec tematu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sławomir nie wiem jak u Ciebie, ale co raz więcej znajomych/kolegów chciałoby ode kupić M2 ( oczywiście nie sprzedaję). Może im powiem, że Tesla jest szybsza w zakrętach to się odczepią :nana:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sławomir nie wiem jak u Ciebie, ale co raz więcej znajomych/kolegów chciałoby ode kupić M2 ( oczywiście nie sprzedaję). Może im powiem, że Tesla jest szybsza w zakrętach to się odczepią :nana:

Ja mojej nie sprzedaje, a też pytali mnie już parę razy :D W sumie patrząc po nowym M240i myślę, że wartość F87 może wzrosnąć :lol:

Wprawdzie nadal mi szkoda, że nie mam CSa, ale nie kupię wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.