Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
@slawomir nie porównuj gruszek z jabłkami. Ferrari za ponad 2 banie nigdy nie będzie m3 i odwrotnie. Nie ta Polka, nie ta cena i nie te progi.

Nic o Ferrari nie wspominałem ;) Mówię tylko, że BMW leci w dół, a Tesla w górę, może się spotkają kiedyś, bo na razie BMW jeszcze chwilowo jest lepszą marką jako całość ;)


A w cenie M3 masz np. Porsche, które ma 10x lepsze opinie/niezawodność/prestiż/wizerunek/etc i to w wersji nie-turbo!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na początku: musk obiecał najszybsze, najlepiej się prowadzące auto w klasie. Na końcU: tesla jest szybsza (mistrz prostej) bmw prowadzi się lepiej, jest więcej funu z jazdy, w tesli jest walka z waga. Bmw było w wersji ńie competition, do tego stary, na dzień dzisiejszy 8 letni już model. I gdzie to najlepsze auto w klasie pod każdym względem?

Na szczescie na rynku bedzie za chwile i4, bedzie wiecej funu z jazdy i skonczy sie "walka z waga", BMW z +370kg ja wygralo jednoglosnie :D

 

myślę że słowem klucz jest słowo "klasa"

Tesla to nie ta sama klasa co BMW...

https://elektrowoz.pl/testy/w-2020-roku-postanowilem-kupic-nowa-tesle-model-s-nadal-czekam-czas-uprzyjemnia-mi-peugeot-e-2008-wrazenia/

Artykul z dzisiaj na elektrowozie - uzytkownik X6 F16 zamowil Tesle model S, ale ze sa opoznienia to musial kupic cos "na chwile" bo X6 stoi popsute. Wybral na przeczekanie Peugeota e-2008.

I jego komentarz:

"Jeśli mam być szczery, jestem zaskoczony poziomem wykończenia. Autko nie odbiega aż tak jakością od BMW X6 F16, jak się spodziewałem" :norty:


@Slawomir - testuj BMW iX, jestem ciekawy Twojej opinii co sadzisz o tym aucie :cool2:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Uważam, że kupujący auto do codziennej jazdy patrzy na czasy na Nurburgringu czy innym torze wyłącznie jako ciekawostkę, która nie decyduje o wyborze auta.

Adam jak Ty piszesz coś takiego, że Tesla jest najszybszym elektrykiem na Nurburgringu, to dla mnie to = jak za takie pieniądze co całkiem dobry, co w wolnym tłumaczeniu oznacza, że są szybsze, lepsze itp.. Świat się nie kręci wokół elektryków i długo nie będzie. Przypominam udział elektryków w PL to 0,06 %...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

100% racji Kriss, to byla tylko odpowiedz na teze slonika, ze Tesla jest tylko mistrzem prostej.

Dla mnie osobiscie, to ze producent walczy o czasy na NB znaczy o tyle, ze zalezy mu na tym jak auto jezdzi.

Bo to nie 20 znaczkow ///M3 na koniec dnia ma znaczenie a ten szeroko pojety "fun" z jazdy.

Tzn jezeli ktos sie skupia na bling bling to 520d z komfortami i w m-pakiecie bedzie tansza od TM3P, wygodniejsza w podrozy, lepiej wyciszona, ladniej wygladajaca i do tego mozna 180 km/h smigac autostrada.

Dla mnie w przypadku dzisiejszych EV jazda torowa to temat sci-fi natomiast abstrakcyjne przyspieszenie cieszy kazdego dnia w sumie, nawet w dozwolonych predkosciach.

.

Opublikowano

Autor wątku napisał:

- elektryk średnio na jednym ładowaniu 400-500km

Prośba o wyciągniecie papierka z dupy z badaniami.

Grube dane z brednia na czele.

- spalinowy silnik 30-35%sprawnosci vs 90%elekfeyk gdzie samo ładowanie to maks 90%spdawnosci a w przypadky Tesli 85% czyli łącznie 75% sprawnosci przy dobrych wiatrach z fiordu z zapachem polskich mieloniakow. :roll:

- no i coś co świadczy o problemach z osobowością i /lub)aż nawet koncentracja na tablecie A jest większa i bardziej niebezpieczna niz koncentracja na tablecie B.

Fun fact.

Krajanie na emigracji uwielbiaja podkreślać swoje wykształcenie, status społeczny wg społeczeństwa w Polsce - czyli daleko od siebie.

Kompleks ma długą gumkę i nie da się uciec od niego tak z fun factami.

Biedny i samotny człowiek z netflixem w argumentach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ktoś komu zależy jak auto jezdzi zadba o dobre hamulce i prowadzenie natomiast ten niby super samochód zabranymi nurburging ma kiepskie opinie, do tego na tymże nurburgingu został rozbity.


Mam tez tutaj prośbę do admina o usuwanie linków do,elektrowozu. To nie jest żaden motoryzacyjny portal a stronka prowadzona przez studenta/zagorzałego funa tesli który wierząc w swojego guru planuje odpalić, reaktywować portal o tej marce. W opiniach na tym pseudo portalu można znaleźć wiele komentarzy kolegi Adama. Bzdury pod tytułem sprzedałem porsche, bmw zaraz moze się pojawi Ferrari maja jedynie na celu żeby ten biedny studencik zarobił trochę grosza na kliknieciach, nic więcej. Poziom dyskusji kolegi Adama natomiast poraz kolejny osiagnal poziom szamba.


P.s. Chciałbym zobaczyć to wykorzystwanie osiągów, meleksa na codzień w no.

Opublikowano
Uważam, że kupujący auto do codziennej jazdy patrzy na czasy na Nurburgringu czy innym torze wyłącznie jako ciekawostkę, która nie decyduje o wyborze auta.

Ja czasem patrzę, ale nie kupuje auta do codziennej jazdy :D


A patrzyłem dziś na przyśpieszenie SF90 i jakoś 100x bardziej mnie to kręci niż Plaid

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
studenta/zagorzałego funa tesli

Z Ciebie jest niezly fun :norty:

.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak zbudowało się markę legendę, którą każdy fan motoryzacji rozpoznaje po jednej literce lub 3 kolorach, to potem można ją wykorzystywać w celach marketingowych.


Ale rozumiem zgrzyt, no bo Tesla czym może oznaczać swoje samochody?

Trzeba rozróżnić problemy BMW od problemów Tesli, bo taka argumentacja to przypomina "u nas jest wprawdzie ujowo, ale popatrzcie na Ugandę, tam mają gorzej!".


BMW ze swoimi nic nieznaczącymi znaczkami M niestety zarobiło pewnie sporo kasy, ale całkowicie dla mnie rozmyli wyjątkowość eMek.

20 lat temu nie było mnie stać na nowe M3 - nawet używane było dla mnie marzeniem. Dzisiaj mogę mieć które chce, łącznie z limitowanymi. Ale nie kupuje, bo M3 to dresowóz, w zależności od wieku auta, albo dla jakiegoś właściciela małej firmy, albo potem dla sebixa co ma trochę więcej kapusty. I nie mówię tego ze złośliwością - normalnych właścicieli jest trochę, ale Ci nienormalni wyrobili renomę, a zalew fake-M3 jest tak ogromny, że jak widzę na drodze, to wpierw się zastanawiam czy to w ogóle prawdziwe. Do tego dochodzi jeszcze drugi debilizm BMW - kupujesz nowiutkie M3 i w sumie chyba tylko jako dziadek, bo każdy wie że M3 to jakiś bubel - zwykłe M3 nazywa się competition. Pytałem w salonie - M3 nie bierze prawie nikt, wszyscy biorą Competition - po kiego wała odwalają takie bzdury?


Najgorsze w tym jest to, że nie wyciągają z tego wniosków i dalej brną w maniane i jak widziałem grilla z nowej XM to fuuuuuj, będzie źle. A Tesla jakby nie patrzeć idzie w innym kierunku - od zera budują markę, a BMW z topowej marki powoli leci w dół.

 

Ale jakich fake M3 mowa? Przecież M3 ma całkiem inne nadwozie jak w F80 (szerokie, przód jak w 4er) tak i w G80 (szerokie, bóbr). Nabrać się na znaczek M3 na zwykłym 320d może chyba tylko totalny ignorant motoryzacyjny. To właśnie kiedyś (kiedy były czasy) M3 E36 nie różniło się niczym od zwykłej trójki w M-Pakiecie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ale o co chodzi? Moze kolega Adam kupuje auto aby cos udowodnic innym ludziom\sasiadom dlatego probuje tutaj wszystkim wcisnac ze tesla to jest niby premium jakies i nie dociera do niego ze komus sie to moze najzwyczajniej w swiecie podobac. Mi sie podoba i mam iles tam znaczkow na 4 cylindrowej jednostce i co? Jak ktos ma z tym problem to niech nie patrzy. Jeszcze take male nawiazanie do obsnmiewanych tutaj 4 cylindrow:


1. model s plaid: 7:30, albo 7:35 (niewiadomo ktory jest prawdzwy)

2. 2019 Renault Mégane RS Trophy-R - 7:40:10 1.8 litrowa turbo jednostka w 4 drzwiowym rodzinnym hatchbacku z napedem TYLKO na przod wcale nie jes tak daleko za tym wynalazkiem :D :D

3. Porsche 911 GT2 RS - 6:43:30. Tu jest przepasc.

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1. model s plaid: 7:30, albo 7:30 (niewiadomo ktory jest prawdzwy)

Nie jestem pewny ale stawialbym na ten drugi wynik.

Chociaz ten pierwszy tez wyglada ok, rzeczywiscie ciezka sprawa :norty:

 

Jeszcze take male nawiazanie do obsnmiewanych tutaj 4 cylindrow:

3. Porsche 911 GT2 RS - 6:43:30. Tu jest przepasc.

911 GT2 RS to 3.8L 6-cylindrowy silnik :cool2:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obśmiewany 4 cylindrowiec w 1.8 turbo jest tylko 5 sekund wolniejsze od niby najszybszego samochodu świata… i to za niemal cwierc ceny. V6 wstawiłem do pokazania przepaści jaka dzieli niby najszybsze samochody świata.
Opublikowano (edytowane)
Ma rekord najszybszego elektryka wsrod całych dwóch z czego jeden był testowany dwa lata temu i to w nie najmocniejszej wersji. Wow. Chylę czoła. Rekord nurburging dla najszybszego Porsche około 6 i pół minuty. Rekord tesli około 7 i pół minuty. No comments (...) elektryczny vw jest szybszy…

 

Porównujesz kategorię pojazdów street-legal z kategorią nie-street-legal, samochód od biedy 7-osoby z 1-osobowym. Czy to ma poważny sens? Czy tobie się w głowie wszystko cały czas tak miesza, czy tylko gdy się plujesz na forum? Oraz jakich dwóch, jak w kategorii street-legal wyniki TM3P też są dostępne.

Edytowane przez Filip13
Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze take male nawiazanie do obsnmiewanych tutaj 4 cylindrow:

3. Porsche 911 GT2 RS - 6:43:30. Tu jest przepasc.

911 GT2 RS to 3.8L 6-cylindrowy silnik :cool2:

 

V6 wstawiłem do pokazania przepaści jaka dzieli niby najszybsze samochody świata.

Prawdziwy petrolhead :norty: :norty:

.

Opublikowano
Ale jakich fake M3 mowa? Przecież M3 ma całkiem inne nadwozie jak w F80 (szerokie, przód jak w 4er) tak i w G80 (szerokie, bóbr). Nabrać się na znaczek M3 na zwykłym 320d może chyba tylko totalny ignorant motoryzacyjny. To właśnie kiedyś (kiedy były czasy) M3 E36 nie różniło się niczym od zwykłej trójki w M-Pakiecie.

Jeśli ktoś nie jest znawcą marginalnych różnic między tymi autami, to nie znaczy, że jest ignorantem.


Poza tym, samo BMW bardzo mocno dba, abyś nie wiedział o co chodzi:

mZtA2vg.png

Także oficjalnie, możesz sobie wziąć serię 3 w "eM" w dyzlu.


I ooo, tutaj masz tą przepaść między M3 i fakeM3:

8e4hq35s6a861.png

Że wloty powietrza i niebieskie hamulce to wyznacznik M? Ile nie-M ma te same bajery. 90% różnic jest niemożliwych do zauważenia, jeśli tych aut obok siebie nie postawisz. W sumie tylko te grille teraz, ale tylko dla 3, bo w 4 już są bobry wszędzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Filipie proponuje napisac pretensje do autocar.co.uk. Notabene zaraz pewnie dowiemy sie od Adama ze to pudelek bo tylko portal prowadzony przez studenta na ktorym Czesie przesiadaja sie do samochodow kilka razy tanszych i odkrywaja, ze mozna jezdzic taniej ma racje.

A tak na powaznie czytam na forum o jakims super hiper najlepszym niby najszybszym aucie na swiecie wyprodukowanym przez Muska wpisuje w google: best nurburgring time, przechodze do pierwszej strony: https://www.autocar.co.uk/car-news/anything-goes/nurburgring-lap-records-definitive-rundown i wedruje do naglowka: Electric Nürburgring lap records. No tak ale teraz bedzie placz ze mniej osob pomiesci, ze to, ze tamto. W ktorym roku to roadster mial wyjsc?


@Slawomir do rzego z tym m3\fake m3 zmierzasz? Kazdy kupuje to co mu sie podoba i pasuje. W bmw przynajmniej masz wybor bo u innych niekoniecznie. Wodzu wie lepiej :D Do tego wielu uwaza, ze zawsze ma racje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Filipie proponuje napisac pretensje do autocar.co.uk. Notabene zaraz pewnie dowiemy sie od Adama ze to pudelek bo tylko portal prowadzony przez studenta na ktorym Czesie przesiadaja sie do samochodow kilka razy tanszych i odkrywaja, ze mozna jezdzic taniej ma racje.

A tak na powaznie czytam na forum o jakims super hiper najlepszym niby najszybszym aucie na swiecie wyprodukowanym przez Muska wpisuje w google: best nurburgring time, przechodze do pierwszej strony: https://www.autocar.co.uk/car-news/anything-goes/nurburgring-lap-records-definitive-rundown i wedruje do naglowka: Electric Nürburgring lap records. No tak ale teraz bedzie placz ze mniej osob pomiesci, ze to, ze tamto. W ktorym roku to roadster mial wyjsc?


@Slawomir do rzego z tym m3\fake m3 zmierzasz? Kazdy kupuje to co mu sie podoba i pasuje. W bmw przynajmniej masz wybor bo u innych niekoniecznie. Wodzu wie lepiej :D Do tego wielu uwaza, ze zawsze ma racje.

 

Sławomir ma juz lepsze auto niż M3, M2 oczywiście :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To ze tańsze BMW wyglądają niemal identycznie jak te dużo droższe to jest akurat dla niektórych ogromna zaleta. Nie kuje tak ludzi w oczy i chociażby dlatego czasami warto wybrać taka m zamiast flashy Porsche. Zwykły Kowalski nie odróżni a jak ktoś się zna to spojrzy na auto i od razu będzie wiedział o co chodzi nawet jak sie zrobi debadging. Poza tym nie po to kupuje się auto aby komuś się pokazać ale raczej żeby samemu radochę z niego czerpać.


Jak to miało lecieć? Bev, mniej części, mniej się psuje https://autokult.pl/43023,lexus-na-szczycie-tesla-w-ogonie-ranking-niezawodnosci-marek-consumer-reports co poszło nie tak?


Wypadalo by jeszcze wstawić jakiś przykład wyniku geniuszu inżynierii https://insideevs.com/news/526847/tesla-modelx-falconwing-doors-crashes/

Opublikowano
@Slawomir do rzego z tym m3\fake m3 zmierzasz? Kazdy kupuje to co mu sie podoba i pasuje. W bmw przynajmniej masz wybor bo u innych niekoniecznie. Wodzu wie lepiej :D Do tego wielu uwaza, ze zawsze ma racje.

 

Sławomir ma juz lepsze auto niż M3, M2 oczywiście :8)

TheApocalypse pisał o tym, jak to BMW zbudowało legendę M, a Tesla takiej legendy nie ma.

Takimi Plaidami Tesla swoją powoli buduje. BMW swoimi debilizmami legendę rozwadnia aż zniknie.


Oczywiście nie wszystko się ma wyróżniać, 90% ludzi nie odróżni mojej M760 od 520d z zewnątrz i dla mnie to zaleta.

Dla mnie kierunek eMek jest bardzo zły, bo to co się dzieje jest okej dla M5, ale nie dla M3.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

E tam, nie rozumiem skąd ta ekscytacja liczba znaczków M. Jak sobie chce BMW wkładać te znaczki gdzie chce to jaki problem. M pakiety są od co najmniej kilkunastu lat, a każdy wie ze M to M i dzieli je bardzo dużo. Moze te „baby M” czy te znaczki to właśnie zachęta żeby iść w górę. M nie jest szczytem marzeń jeśli ktoś chce BMW, bo dla wielu M Janie nadaje się do codziennej jazdy.


Ty Sławomir mam czasem wrażenie ze narzekasz na BMW, bo Cie stać na droższe auta i widzisz różnice. I to

moze nie BMW zjeżdża w dół, ale to Ty postrzegasz ta markę z perspektywy Prosiaka czy Ferrari. Z jednej strony fajnie, ale z drugiej coraz mniej zostaje przed Tobą i zaraz morze pojawić się zgorzknienie i narzekanie na Prosiaki i włoszczyznę ;-)


Do codziennej radości z jazdy M5 czy M3 myśle ze się znakomicie nadają dla tych którzy doceniają taki typ samochodu, a to ze m340i „podgryza” od dołu M to tylko zachęta żeby spróbować prawdziwego M3.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
adamjttk może podać adres tego Waszego norweskiego otomoto ?

https://www.finn.no/car/used/search.html?make=0.749&sort=PUBLISHED_DESC


PS. Widze, ze na otomoto pierwsze iX zaczynaja sie pojawiac, wersje z mala bateria (350km zasiegu) za 470k PLN :cool2:


Doposazone iX50 peknie 600k PLN bez problemu


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-ix-ix-xdrive40-demo-ID6E91KB.html

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-ix-ix-xdrive-40-i20-bawaria-motors-katowice-fv23-ID6EdXFu.html


Jak patrze na te zdjecia to cisnie mi sie na usta kilka slow ale sie ugryze w jezyk :norty:


image;s=1080x720


image;s=1080x720

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.