Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Sam zaczales "MARZENIA, EMOCJE" i czemu klakierek wybral i4 M50 bo przeciez Ty o nim nie marzysz wiec nie rozumiesz zakupu i negujesz, ze auto jest fajniejsze i lepsze.

 

Mogę się zgodzić z fragmentem tej wypowiedzi, że nie rozumiem zakupu, dlatego pytam o powody, ale nie neguje, że auto jest fajniejsze i lepsze. Dla kującego auto jest warte zakupu to kupuje, a czy lepsze i fajniejsze to nie wiem, to zależy z czym sie porówna. Lepsze i fajniejsze to pojęcie względne, a nie prawda absolutna. Czy ktos z forum uważa że Tesla plaid jest lepsza od Ferrari SF90, bo jest szybsza na prostej?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hehe, najwięcej się sprzedaje aut z silnikami małych pojemności, a przepisy unijne w sumie zabiły lub zdławiły większość tego co miało >2.0l.

Ostatecznie więęęęęększość klientów patrzy na koszty, bo koszty ograniczają każdego.

Także nie ma znaczenia, czy M2 da więcej funu czy TM3P, liczy się które będzie tańsze w zakupie i utrzymaniu ;)

 

Ze wszystkim sie zgadzam oprocz "przepisy unijne

W Chinach czy USA sytuacja jest jakas odmienna?

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ktos z forum uważa że Tesla plaid jest lepsza od Ferrari SF90, bo jest szybsza na prostej?

Pytanie powinno brzmiec raczej - czy 5 Tesli Plaid jest lepsze od jednego SF90 :cool2:


Co do reszty - absolutny peace, nie jestem zafiksowany na EV tylko bronie swoich argumentow ktore mam z uzytkowania EV, M2 to cudowne auto, gdyby mnie bylo stac utrzymywac ze 4 auta w garazu to chetnie bym je widzial obok TM3P :handshake:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja wam mówię ze ice będzie się sprzedawało obok bev jeszcze przez wiele, wiele lat a aktualne bev przez bardzo szybki rozwój technologii za kilka lat to mogą być bezwartościowe szroty tak jak pierwsze smartfony. Bev będzie się świetnie sprzedawać tam gdzie ,udzie będą chcieli tanio jeździć i będą w stanie pójść przez to na kompromisy w postaci długiego stania pod ładowarka i powolnej jazdy, lub jako kolejne auto tylko do miasta. Kolega klakierek owszem zakupił i4 ale jednocześnie zakupił tez x6 w dieslu. Statystyczny mieszkaniec bloku także nie kupi bev bo ani taniej się nie naładuje ani nie ma gdzie ani auto nie jest tansze. Bev dopóki nie odpracują technologii bateryjnych to jest to auto ułomne o czym większość sprzedawców całkiem otwarcie informuje. Kriss powody Adama są proste Cena, cena i jeszcze raz cena wiec niepotrzebnie pytasz. Ludzie chcą taniego wozidła, dlatego tesla 3 z rządowymi dopłatami się świetnie sprzedaje, sprzedaż modelu x oraz s leży i kwiczy, praktycznie zero wzrostów a wręcz duże spadki sprzedaży przez tyle lat. P.s. W USA poki co sprzedaż bev to promil rynku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no wreszcie napisałeś "jak człowiek" :) :handshake: to do Adama oczywiście było, tylko w tym czasie post Słonika wleciał :)
Opublikowano

Jakoś nie przekonuje mnie argument, czy 5 Plaidów jest lepsze od SF90 :D Ale do czego lepsze, do otwarcia korporacji taksówkarskiej?


Adam - nas inne przepisy niż unijne nie ograniczają znacząco, to mialem na myśli ;) Toż Kalifornijskie normy spalin niewiele mają do tego, co można w PL rejestrować, a w Chinach to pewnie przepisy będą (są?) duuużo bardziej restrykcyjne, żeby przejść na zeroemisyjny transport.


Słonik, to nie baterie, a ich ładowanie jest problemem... Gdybyś miał tyle stacji ładowania co benzynowych i mógł wszędzie się ładować jak na superchargerze, to byś patrzył inaczej.


Natomiast ciekawe, na ile auta zmienia się w sprzęt AGD, a na ile już są... :) Toż nie traktuje się Astry jako inwestycji, tylko dojeździć i zezłomować. Patrzyłem kiedyś na Matiza mojej mamy, po 2 właścicielach auto ledwie ponad 10 lat i na złom. A nie miało niewymienialnych baterii :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Slawomir i baterie i ladowanie. Obecne baterie są bardzo niestabilne, długo się ładują a do tego zbyt mało pojemne, zbyt ciężkie i zajmują zbyt wiele miejsca. Naukowcy wielu firm pracują nad unowocześnieniem technologii baterii mon naśmiewanie tutaj przez Adama toyoty. Poczytaj sobie o bateriach solid state. Jak ta technologia wypali to auta z tysiącami paluszków w podłodze będą się wydawały dinozaurem motoryzacji. Bardzo mały zasięg bev jest problemem a będzie tylko większym. Nikt nie postawi dziesiątek albo i nawet setek tysięcy ładowarek przy trasach szybkiego ruchu tylko po to żeby mogły być wykorzystane kilka razy w roku a efekt będzie taki ze każdy długi weekend czy tez zmiana turnusu wakacyjnego będzie koszmarem dla wielu ludzi bo po prostu fizycznie nie dojedzie przez brak wolnej ładowarki. Norwegia ma dużo wieksza powierzchnie a mieszka tylko 5 milionów ludzi, w Polsce mieszka około 40, trochę inna skala. Moje g30 realnie przejedza około 500-900 km na jednym baku a to znaczy ze jestem w stanie pokonać bez tankowania większość tras po Polsce w DWIE strony. Jest to niezmienna wygoda i luksus i za każdym razem mi się gęba cieszy jak mijam stacje benzynowe z OGROMNYMI kolejkami do dystrybutorów.
Opublikowano

Ale wiesz, że komercyjnie dostępne pojazdy z bateriami Solid State są w sprzedaży i wcale nie rozwiązują magicznie problemu ładowania? :D

https://www.electrive.com/2021/06/11/mercedes-delivers-first-ecitaro-g-with-solid-state-batteries/


Co do miejsca, to przecież elektryki mają więcej miejsca w środku niż spalinówki - oczywiście nie elektryki budowane na spalinówkach jak iX3, ale masz zwykle drugi bagażnik z przodu oraz płaską podłogę przy napędzie 4x4.


A co do zasięgu, duży zasięg jest cechą nudnych aut :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Moje najlepsze raczej tankuje co 200-300km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może i tankujesz co 200-300 km ale nie bez powodu chcesz kupić vito w dieslu. Solid state na razie są bardzo drogie w produkcji i najpierw trafia do hyper carów a później maja sie upowszechnić w normalnych autach. W te puste miejsca które opisałeś raczej niemożliwością jest wlozenie baterii bo chyba sobie potrafisz wyobrazić co by sie stało choćby przy stosunkowo małej stłuczce.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakoś nie przekonuje mnie argument, czy 5 Plaidów jest lepsze od SF90 :D Ale do czego lepsze, do otwarcia korporacji taksówkarskiej?

Mnie troche przekonuje, budowac wyczynowe auta za "miliony $" nie jest sztuka, pokazal to Veyron czy Rimac - mozna to robic nawet w malych manufakturach.

Wielkoseryjne budowanie wyczynowych aut, ktore sa wciaz dostepne dla "Kowalskiego" to zupelnie inna para kaloszy.


Idea hybrydy w SF90 to lekka porazka z tego co widzialem wczoraj :duh:

Tzn osiagowo wszystko sie zgadza bo czasy sa kosmiczne, ale kurcze - zeby nie mozna bylo wyjechac w trybie EV z garazu, ze trzeba odczekac 5 min, wtf?

Infotainment w SF90 to juz konkretny fuckup - pipczy ciagle jakis tanio brzmiacy alarm w kabinie jak w Tipo, asystent glosowy wlacza sie za kazdym razem jak mowisz "Ferrari" a ekrany laguja niemilosiernie.

Na to wszystko anty-ergonomiczne haptyczne przyciski :roll:

Wiem, ze to nie ma nic wspolnego z tym dlaczego/ po co kupuje sie to auto - ale lekki niesmak jest - tak jakby czlowiek w wykwintnej restauracji dostal obiad podany na talerzach z Ikei :norty:

Oczywiscie wszystkie te detale znikaja z pamieci jak sie zalacza silnik spalinowy - imho kto jak kto ale Ferrari powinno sie bardziej trzymac tradycji "analogowej" jezeli chodzi o GUI.


 

Adam - nas inne przepisy niż unijne nie ograniczają znacząco, to mialem na myśli ;) Toż Kalifornijskie normy spalin niewiele mają do tego, co można w PL rejestrować, a w Chinach to pewnie przepisy będą (są?) duuużo bardziej restrykcyjne, żeby przejść na zeroemisyjny transport.

A ja akcentowalem to, ze mowisz o 2l silnikach w EU.

W USA popularniejsze sa R6, V6 i V8 i nie ma to zadnego wplywu na coraz lepsza sprzedaz EV przeciez.

U nas w PL jak ktos ma cokolwiek wiecej niz R4 to prawie z automatu jest "petrolheadem" :norty:

 

Obecne baterie są bardzo niestabilne, długo się ładują

Co to znaczy "niestabilne", mozesz rozwinac mysl?

Ladowanie baterii w europejskich krajach (Polska jest gdzie jest z infrastruktura) trwa obecnie ultra szybko - 15-20 min i mozna jechac dalej kolejne kilkaset km, dla Kowalskigo ktory sie laduje na DC raz na miesiac czy dwa to nie jest juz zaden deal-breaker.

 

a do tego zbyt mało pojemne, zbyt ciężkie i zajmują zbyt wiele miejsca.

Glupoty w sumie. Jezeli dzis miejski Leaf, ID.3 czy Kona maja baterie pozwalajace przejechac bez problemu 400-500km po miescie a jednoczesnie w srodku maja wiecej miejsca od Avensis czy Passata - o czym Ty mowisz?

 

Jak ta technologia wypali to auta z tysiącami paluszków w podłodze będą się wydawały dinozaurem motoryzacji.

Tak jak dzisiaj dinozaurem sa silniki spalinowe?

Jezeli JUTRO wejdzie do mainstreamu solid state - zwykle EV nie stana sie zadnymi dinozaurami i popyt na nie bedzie nadal ultra wysoki ze wzgledu na nadal tansza cene.

Kilka mies temu sprzedalem e-golfa z zasiegiem letnim 150km, zimowym 100-120km czyli jak na dzisiejsze czasy sredniowiecze.

Sprzedal sie w kilka dni - przyjechaly dzieciaki po studiach i powiedzialy ze na podwozenie dzieci do przedszkola i do kulania sie do pracy 5km bedzie idealny. Nie targowali sie o nawet zlotowke, sprzedalem po cenie z ogloszenia.

Na tego typu tansze auta (i w zakupie i w eksploatacji) bedzie zawsze olbrzymi popyt.

 

Bardzo mały zasięg bev jest problemem a będzie tylko większym.

Powtarzasz to jak mantre a zrozum - nie kazdy czlowiek jest przedstawicielem handlowym.

Srednia wg GUS to ponizej 30km dziennie, ile razy to mozna powtarzac :shock:

Obecne elektryki przejezdzaja na jednym ladowaniu 400-500 km dziennie, to jest rzad wielkosci wiecej niz to co ludzie jezdza (a nie fantazjuja ze jezdza)

Po 15-20 min na DC jednorazowy zasieg zwieksza sie do 600-700km, faktycznie, nie do zycia dla Kowalskiego ^^

 

efekt będzie taki ze każdy długi weekend czy tez zmiana turnusu wakacyjnego będzie koszmarem dla wielu ludzi bo po prostu fizycznie nie dojedzie przez brak wolnej ładowarki.

Takie problemy beda nas czekac za 10-15 lat i tak, rzad musi zaczac ogarniac na serio infrastrukture.

Chociaz do tego czasu pewnie auta EV beda przejezdzac po 800-1000 km skoro juz dzis pokazywane sa takie auta jak EQS i problem rozwiaze sie sam.

.

Opublikowano

zwFXv8H.png



No i problem wolantu w modelu Plaid rozwiązany :D :D :D

 

Może i tankujesz co 200-300 km ale nie bez powodu chcesz kupić vito w dieslu. Solid state na razie są bardzo drogie w produkcji i najpierw trafia do hyper carów a później maja sie upowszechnić w normalnych autach. W te puste miejsca które opisałeś raczej niemożliwością jest wlozenie baterii bo chyba sobie potrafisz wyobrazić co by sie stało choćby przy stosunkowo małej stłuczce.

JEDYNY powód, dla którego biorę V-klasę w 2.0d jest taki, że nie miałem żadnego wyboru. I nie będzie mieć wielkiego zasięgu z tego co wiem, bo zgodnie z nowymi trendami zmniejszają bak - mam dopłatę za powiększenie baku do 70l (!!!!). Przy spalaniu koło 10l/100 tankowanie co 600km, czyli bez szału, ale zobaczymy jeszcze w praktyce. Ja pamiętam, jak E39 530d robiło spokojnie 700-800km na baku, a rekord koło 1000km z 2 cylindrami więcej.


Co do pustych miejsc, to ja nie wiem o co Ci już chodzi. Wpierw piszesz:

Obecne baterie są bardzo niestabilne, długo się ładują a do tego zbyt mało pojemne, zbyt ciężkie i zajmują zbyt wiele miejsca.

A zaraz potem:

W te puste miejsca które opisałeś raczej niemożliwością jest wlozenie baterii bo chyba sobie potrafisz wyobrazić co by sie stało choćby przy stosunkowo małej stłuczce.

No to są puste miejsca na bagaż i nogi, ale baterie zajmują za dużo miejsca? Gdzie tego miejsca za dużo zajmują? :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O niestabilności baterii już wklejałem wiec wystarczy przejrzeć ten wątek. Jak już tak piszesz o tym gusie to wstaw dane ilu Polaków z północy wyjeżdża na wakacje w góry i odwrotnie, i jakie jest prawdopodobieństwo napotkania ładowarki tesli po drodze aby optymalnie się naładować i ile przejedzie twój meleks w zimie przy przepisowej prędkości 150 km/h po autostradzie i jeszcze wyjaśnij dlaczego ciagle piszesz o jakiś abstrakcyjnych 500 km zasięgu.

@slawomir ale to jest realne 600 a nie katalogowe, katalogowe zużycie masz 6 litrow w trasie, a to jest ogromna różnica. Moja g30 katalogowo ma ponad 1000km a nigdy tyle nie zrobilem. W USA w q2 tego roku sprzedaż bev to zawrotne 2,6 procent wiec na razie są to jakieś promile sprzedaży wiec raczej zanim meleksy prześcigną w sprzedaży poczciwe benzynki wkieszosc z nas zmieni auta ze 2-3 razy. Szacuje się ze sprzedaż bev sięgnie 40% do 2030 roku wiec nie tak szybko ta rewolucja przyjdzie jak nie co niektórym tutaj wydaje.

Opublikowano

Ach słonik, serio ciężko u Ciebie z czytaniem. Słowa o niestabilnych bateriach nie wspomniałem, a się odnosisz sam do siebie :D Nie wiem też o co chodzi z tym zasięgiem 500km.



Za to z filmiku co wyżej wkleiłem zapomniałem dodać kilka ciekawostek. Plaid jest w stanie pokonać wiele aut w wyścigu na prostej (SF90 Adamie!), ale nie jest w stanie dorównać szybkością choćby porównywalnemu M5 (waga, rozmiar). Chodzi tutaj zarówno o zawieszenie, opony, wspomaganie kierownicy (lol!) oraz hamulce kompletnie odstające od mocy auta (to jak we wszystkich BMW M-performance). I rzeczy typu "szybkość grzania się hamulcy" to nie jest pozycja w tabelce danych technicznych producenta - stąd w Tesli jest olane. Śmieszne, że nawet drugiego okrążenia na czas nie dali rady zrobić, bo się bali, że hamulce się rozlecą. To dobrze współgra z tym, co wspominałem wcześniej o Nissanie GTR - szybki w bardzo bardzo wąskich warunkach, a konkurencyjne np. 911 jest szybkie zawsze i wszędzie i cały dzień ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sławomir to bylo do postu wyżej Adama. Napisałeś w międzyczasie i trochę sieczka wyszła, sorry. Adam jak zwykle odleciał. Narzekać na infotaimnet w Ferrari a ja się pytam po co to w takim aucie?
Opublikowano (edytowane)

Tak jak jeden z przedmówców napisał, jak ma się gdzie ładować to można wziąć elektryka jako 3cie auto w domu, do tzw „kulania” i tylko po mieście, ładowanie w trasie za bardzo upierdliwe jak dla mnie, sorry, tylko na pewno nie tesla, dla mnie stylistyka zje…na kompletnie, ale kwestia gustu zapewne. Jeździłem ostatnio Taycanem Turbo S żeby się przekonać lub utwierdzić w przekonaniu ze nie dla mnie, osiągi nie z tej ziemi, ale całokształt, zwłaszcza wazony ceną nie dla mnie. Niemniej jednak cieszę się ze pojeździłem, bo jak oddawałem to z całym przekonaniem zamówiłem 911;)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez trusmar
Life's too short to drive boring cars!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za to z filmiku co wyżej wkleiłem zapomniałem dodać kilka ciekawostek. Plaid jest w stanie pokonać wiele aut w wyścigu na prostej (SF90 Adamie!), ale nie jest w stanie dorównać szybkością choćby porównywalnemu M5 (waga, rozmiar). Chodzi tutaj zarówno o zawieszenie, opony, wspomaganie kierownicy (lol!) oraz hamulce kompletnie odstające od mocy auta (to jak we wszystkich BMW M-performance). I rzeczy typu "szybkość grzania się hamulcy" to nie jest pozycja w tabelce danych technicznych producenta - stąd w Tesli jest olane. Śmieszne, że nawet drugiego okrążenia na czas nie dali rady zrobić, bo się bali, że hamulce się rozlecą. To dobrze współgra z tym, co wspominałem wcześniej o Nissanie GTR - szybki w bardzo bardzo wąskich warunkach, a konkurencyjne np. 911 jest szybkie zawsze i wszędzie i cały dzień ;)

Z tego co widzialem w ich tabelce na tym ich torze szybsza byla nawet M2 CS ;)

Ergo -> Plaid nie byl i nie bedzie torowym/sportowym autem, tak jak mowisz - ma byc szybko czy raczej super szybko na prostej drodze.

Sensowne EV na tor pojawia sie pewnie za kilka ladnych lat jak sie troche technologia baterii poprawi.

A jak nie to beda tam rzadzic spalinowe/hybrydy i tez bedzie dobrze (chociaz w to nie wierze osobiscie)


Pytanie tylko czy wiekszosc kupujacych auta "egzotyczne" - jezdzi nimi regularnie na torze czy raczej sluza do weekendowych przejazdzek i ogolnego "lansu".

Nie wiem, ale sie domyslam :twisted: :twisted:

A jezeli odpowiedz nr2 --> brak super czasow na torze nie przeszkodzi EV w ich popularyzacji, jak sadzisz?

.

Opublikowano



Wcale ten TM3P nie jest taki szybki nawet na prostej. Ja tutaj nie widzę jakoś "zmierzchu spalinówek".


Adam co do tego co piszesz, to pointa jest taka - Plaid jest najszybszy jeśli go testujesz, jeśli chcesz tą moc wykorzystać, najszybszy już nie jest. Nie trzeba wcale jechać na tor, żeby pewne rzeczy sprawdzać. Mi w wielu autach słabe hamulce potrafiły spuchnąć na drodze i kilka razy u mnie w różnych BMW zaświeciły tarcze ciepłym blaskiem - po prostu mało kto się zatrzymuje, żeby to np. zobaczyć i sprawdzić.


I zapewne - Tesla jeździ spoko, jak długo nie pojeździsz czymś, co się naprawdę dobrze prowadzi i zaczniesz dostrzegać jej braki. I ja to rozumiem - dla większości ludzi z tego forum zapewne M3, tudzież M2, będzie ideałem prowadzenia, po czym przejedziesz się czymś porządnym z RWD i masz wrażenie, że BMW nie potrafi w ogóle ogarnąć tylnego napędu :D Dodatkowo, jeśli jeździsz spokojnie, a jedynie czasem dowalisz na prostej, to braki Tesli nie wyjdą na wierzch. Ale właśnie w tym co linkowałem wcześniej mówili ciekawie o brakach Plaida i tym, jak wiele mu brakuje do Niemieckiej konkurencji, a BMW to przecież nie jest jakiś szczyt osiągnięć.


Czy to źle, czy to dobrze.. klienci wybiorą ;) Standardowe M5 w sumie jest w cenie Plaida, więc porównanie dobre. A jak wpisałem na YT Plaid vs M5 to wyskoczyły same drag-testy.. dziwne :roll:

Opublikowano

Panowie trochę to czcze dyskusje, zamożniejszy dres będzie się jarał dalekowschodnim dziwadło-plastikiem typu TypeR a szczytem jego marzeń będzie GTR, panowie w kaszkietach, dla których jeszcze niedawno 200-konny diesel był Performance championem będą podniecać się teslą ze względu na odjazd do setki jak dzieciaki z podstawówki, Sławomir który zdaje się objeżdżał już jakieś naprawdę fajne fury spojrzy na teslę jak na paszkwila bez duszy i widzi jej braki, których inni nie zauważą albo nie doświadczą bo nawet nie wiedzą ze może być fajniej. Wszystko zależy od oczekiwań co do fury i gustów poniekąd. Elektryk ma pewne zalety ale porównałbym go do randki przez internet, niby można ale to nie to. Jak będę miał miejsce w garażu to kupię ale nie jako podstawowe auto w domu albo auto do zabawy i jeszcze nie teraz, bede obserwował jak się sytuacja rozwinie… PS. Czy kiedyś wyprzedziła Was Tesla na autostradzie? Mnie nigdy. Przypadek?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Life's too short to drive boring cars!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pełna zgoda trusmar. Jaka wersje 911 zamówiłeś i jaki okres oczekiwania? Podobno na niektóre wersje okres oczekiwania to grubo ponad dwa lata. Ludzie w USA jakoś tez niepotrafiących docenić osiągów tesli s. Niby takie wspaniałe osiągi a póki co sprzedaż szoruje po dnie. Potwierdza się nasze podejście. Elektryk dobry jako tani dupowoz wokół komina.
Opublikowano

Sprzedaż szoruje po dnie, bo nie nadążają z budową fabryk. Aktualnie zamówienie na Model S do Polski jeśli przyjdzie, to za rok, optymistycznie.

 

spojrzy na teslę jak na paszkwila bez duszy

Dusze skończyły się na koniach.

 

Czy kiedyś wyprzedziła Was Tesla na autostradzie? Mnie nigdy. Przypadek?

Statystyka

 

 

Mhm, natomiast M3 CS jest cenowo bliżej do Plaid niż do TM3P. Na filmie to może porównanie segmentowe, ale nie kosztowe.

Radość z jazdy
  • Moderatorzy
Opublikowano

Filip po raz kolejny proszę Cię nie pisać 10 postów jeden pod drugim, jest taki magiczny przycisk edytuj. Tym razem zrobiłem to za Ciebie.


Ostatnio przez 2 tygodnie miałem „pod opieką” 2021 911 Carrera S. Druga „od dołu” wersja, niby cyfra 450 koni nie jest jakaś przeogromna ale pierwszy pomiar 100-200 bez przygotowań w dwie osoby i co? 8 sekund :8) samochód jest genialny i już gratuluję koledze który zamówił :wink: nieskończone pokłady trakcji, aktywny wydech, genialny wygląd i jakość wykonania, ani jednego słabego plastiku/materiału - legenda 911 nie wzięła się ot tak :8) jedynie kierownica wydaje się być za cienka dla kogoś przyzwyczajonego do grubych kierownic z mpakietu BMW. Co ciekawe, przy tempomacie na 140 spalanie ok 9,5 litra co w połączeniu z bakiem 90 litrów daje bardzo przyjemny zasieg jeśli ktoś chce sobie cruisować po Europie :8)


PH6uc0X.jpg


CtCV3SX.jpg


PLOb6U5.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ach piękne auto, idealne na daily jak dzieci wyfruną z gniazda. Mam nadzieje kiedyś zawita pod moja strzechę. Szkoda tylko ze czas oczekiwania to ponad dwa lata.

@filip w dzisiejszych czasach rok to sie czeka na większość aut wiec żaden fenomen i jakoś tesli nie przeszkadza klepać hurtowe ilości modelu 3 wiec albo. Tym autem jest coś nie do końca halo i dlatego sprzedaja w bardzo małych ilościach albo większość ludzi ma podobne spojrzenie i nie kupuje brzydkich aut. Dla kolegów lubujących siew statystykach mówmy zrobić ankiete :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
PS. Czy kiedyś wyprzedziła Was Tesla na autostradzie? Mnie nigdy. Przypadek?

 

Po pierwsze gratuluję wyboru fajnego auta jakim jest niewątpliwie 911, po drugie odpowiadając na Twoje pytanie, wielokrotnie pisałem, że osiągi elektryków są po prostu teoretyczne :), szybko jedziesz=krótko jedziesz, dlatego Tesla nas nie wyprzedziła i nigdy nie będzie szybsza od spalinowca na trasie :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Zaliczkę na 911 wpłacałem w sierpniu, a produkcja Q1 2022, ale zobaczymy, na AMG czekałem rok i jeden dzień:) wiec biorę poprawkę na terminy:) Cabrio albo GTSa czy targe jeszcze w wakacje dało się wyrwać z jesiennej produkcji, bo chyba wskoczyły jakieś dodatkowe kwoty, ale nie pasowały mi dostępne wersje.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Life's too short to drive boring cars!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.