Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@TheApocalypse dobrze skonfigurowany egzemplarz m50 po rabacie z "autopilotem" to jest prawie cena TM 3. Nikt nie bedzie kruszyl kopii o okolo 10%.

O rabatach na jakiekolwiek i4 mysle, ze mozesz zapomniec przez nastepny rok, ssanie na to auto bedzie w Europie potezne.

i4 M50 dobrze wyposazone (super charged) to 350k-360k PLN, TM3P to 280k PLN - obie ceny wg mnie calkiem dobre jak na mozliwosci - zalezy czy ktos bardziej idzie w osiagi czy bardziej w otoczke premium.

 

Do tego masz skore naturalna, wentylacje, lasery, headup no i jakosc bmw plus serwisy w kazdym wiekszym miescie.

Z serwisami bym sie nie rozpedzal :twisted:

Tzn filtr, wycieraczki i kola wymienia Ci wszedzie.

Jak cokolwiek kleknie zwiazanego z napedem EV (pewnie mala szansa) - podejrzewam, ze beda slac do 2-3 serwisow w PL max, BMW ZK Motors w Kielcach powie "panie, my tylko olej wymieniamy" :twisted:

 

Minusem v max 225 km/h i nieco gorsze przyspieszenie, chociaz jak bedzie podobnie jak z taycanem czy audi w realu bedzie bardzo podobnie. Minus tez to ze ten granatowy matowy lakier to doplata 15K :duh: :duh:

Prawdziwymi minusem imho jest:

- waga o 400kg wieksza od TM3P

- prawie metr wiekszy promien zawracania od TM3

- brak instalacji 800V (ladowanie 10-80% w 18min a nie 35min ) bo popularna konkurencja EV AD 2021 juz to ma (Hyundai, Kia), w TM3 tego nie ma tez ale to auto jest na rynku juz od 3-4 lat

ale to bedziemy wiedziec dopiero jak beda pierwsze prawdziwe testy tego auta a nie belkot PR'owy.

Vmax w dzisiejszych EV to i tak tylko na pokaz bo realistycznie bez znaczenia.

 

Nie masz juz do czego sie przyczepic wiec czepiasz sie do tego, ze i4 jest zbudowana na platformie ICE. I co z tego skoro wyglada swietnie? Bagaznik z porzdu? Szczerze mowiac mam gdzies czy on bedzie czy nie. Zona, corka, ja po obejrzeniu tesli jeden komentarz: Wyglada biednie. Sorry jezeli ktoregos z posiadacza urazilem ale w koncu jestesmy na forum BMW, wiec czego sie spodziewal? Jakby mi sie podobala tesla to bym siedzial na stronie tesli.

i4 wyglada lepiej niz Tesla i jest to fakt, nie ma o czym dyskutowac, wiadomo.

Natomiast za dedykowana platforma nie kryje sie tylko brak przedniego bagaznika, to ze auto jest sporo ciezsze, ze bedzie mialo bezsensowny tunel z tylu, ze bedzie mialo zasieg o ~10-15% mniejszy, ze pomimo tego, ze jest o 10cm dluzsze bedzie mialo mniejszy rozstaw osi i mniej miejsca w srodku - to wszystko sa niestety wady wspoldzielonej platformy :roll:

 

@adam nic BMW nie odpuszcza, zostawia miejsce na i m4 z 700KM mocy i przyspieszeniem ponizej 3s, ktore ma wyjsc w przyszlym roku wiec po co piszesz takie bzdury?

Zobaczysz jak swinia niebo :norty:

Takie osiagi w segmencie D u BMW to zobaczysz dopiero na dedykowanej platformie ktora bedzie dobrze jak sie pojawi w 2025-26.

 

Masz dziwna filozofie. Dolozyc 70k do modelu 3 performance jest OK, natomiast do m50 to juz bez sensu. Nappa\merino bedzie pozniej ale dostosowanie individual troche potrwa

Nie zartuj, dolozylem raptem 20k PLN z LR do Perf.

70k to sie doklada z wersji SR+ ktora jest RWD, ma 50kWh baterie zamiast 80kWh, ma gorsze wyposazenie etc.

Ja mieszkam w Norwegii, mi to az tak bardzo 4s czy 6s nie robi, mam juz jedno szybkie auto wiec do kulania sie 15 min do pracy 4s do setki nie jest top1 priorytet, chociaz kto wie, plany sie szybko zmieniaja :twisted:


PS. Nie wiem czy w Norwegii sie gdzies nie walneli z cennikiem ale roznica pomiedzy najbogatsza wersja (SC) i4 40 a i4 M50 to 5k PLN :norty:

Tutaj pewnie 95% ludzi wybierze x-drive ktory jest dostepny jedynie w i4 M50 :twisted:

Swoja droga to kuriozum ale w Norwegii i4 M50 jest tansze w zakupie od 320d :norty: :norty:


51221113100_9457339162_o.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adam nie wiem czy zrobilem dobrze czy zle ale zamowilem dzis i4 m50. Rabatowanie OK, cena PETARDA! W porownaniu do audi czy porsche to promocja. Termin wydania pojazdu: 30.11.2021, nie wiem o jakihc swiniach i niebach piszesz ale: https://www.carwow.co.uk/bmw/news/5170/new-bmw-i4m-ev-electric-car-rendering-price-specs-release-date i jest to jakos dziwnie spojne z polityka modelowa bmw, gdzie i4 m50 to jest TYLKO model m performance. Sorry ze nie pasuje to do Twojego swiatopogladu ze tesla jest naj ale najwyrazniej tak nie jest.

@slawomir z powodu tego ze bagaznika z przodu nie ma i ze nie bylo projektowane tylko jako BEV plakal nie bede, a z tymi tylko 476KM bede musial jakos zyc.

Opublikowano
nie wiem czy zrobilem dobrze czy zle ale zamowilem dzis i4 m50. Rabatowanie OK, cena PETARDA!

 

Gratulacje! Będzie pewnie pierwszy na forum, także wiesz że liczymy na obszerny wpis w galerii ;)

Opublikowano

Gratulacje ! Naprawdę fajnie wycenili to auto.

Daj znać to się spotkamy gdzieś na trasie 200+ i pohejcimy Tesle :p

  • Moderatorzy
Opublikowano

Adam! Otwieraj szampana, te 126 stron nie poszło w las, Słonik kupił ev :D

Słonik - gratki :cool2:

Opublikowano
Adam! Otwieraj szampana, te 126 stron nie poszło w las, Słonik kupił ev :D

Słonik - gratki :cool2:

 

Chyba Piccolo, tyle naganiania na Tesle w nadziei na darmowe 1500km poszło się je..ć :mrgreen:

Opublikowano
Podobno moje zamowienie jest pierwsze w Polsce :D :D :D

Gratuluję!


Choć oczywiście musisz już wymyśleć odpowiedź na pytanie córki: "Tato tato, a po co tutaj między tylnymi fotelami tak podłoga wystaje?" :)

Radość z jazdy
Opublikowano
tyle naganiania na Tesle w nadziei na darmowe 1500km poszło się je..ć :mrgreen:

Niby tak, ale z drugiej strony w salonie Tesli nie ma na ścianie nic o przyjemności z jazdy, ale jest podziękowanie za dołożenie cegiełki do ratowania planety. Oficjalnie czuję, że dołożyłem, bo słonik40 kupił elektryka, tak niekompatybilnego z jego autostradowym życiem Premium :)

Radość z jazdy
Opublikowano
Podobno moje zamowienie jest pierwsze w Polsce :D :D :D

No ale jak z tym tankowaniem? :D Przecież będziesz teraz musiał stać w kolejkach do ionity i zamiast 3h nad morze pojedziesz 5? :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na autostrady zostaje g30, jak będzie nowa 5 to wjedzie większy silnik. Nowe auto, pojeżdżę z rok Jak się nie spodoba to sprzedam.


Filip córka jest przyzwyczajona do tunelu i nie zauważy różnicy. Auto ma przede wszystkim cieszyć moje oko po każdym wejściu do garażu. To jest absolutny priorytet, a tanie 500+ tez robi swoje.

Opublikowano

Niby tak, ale z drugiej strony w salonie Tesli nie ma na ścianie nic o przyjemności z jazdy, ale jest podziękowanie za dołożenie cegiełki do ratowania planety.

 

Słonik już pokazał co jest w salonie Tesli :mrgreen:

51207220085_1f947affaa_m.jpg

Opublikowano

Niby tak, ale z drugiej strony w salonie Tesli nie ma na ścianie nic o przyjemności z jazdy, ale jest podziękowanie za dołożenie cegiełki do ratowania planety.

 

Słonik już pokazał co jest w salonie Tesli :mrgreen:

51207220085_1f947affaa_m.jpg

 

Jest jeszcze gdzieś ten wielgaśny napis, oraz stoły, fotele i butelki po lewej stronie, poza kadrem.

Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, na drugim zdjęciu są ale nie wklejam bo siedział jakiś człowiek. Hala jest bardzo duża i można sobie wyobrazić 2 małe stoliki. Fajna blondi tez sprzedaje ale w BMW są w miniowkach a tu była w polarze :cry2: :cry2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@gmike na otarcie łez chyba zrobię program w g30 ale troszkę szkoda mi gwarancji.

@randall dzięki, cały czas mam wątpliwości czy to dobra decyzja ale myśle, ze spróbować warto. W moich konfigach m4 w xdrive wyszła po rabatach 130k drożej. Jednak to spora różnica i mówiąc kolokwialnie przydziadowalem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@adam nie wiem czy zrobilem dobrze czy zle ale zamowilem dzis i4 m50. Rabatowanie OK, cena PETARDA! W porownaniu do audi czy porsche to promocja. Termin wydania pojazdu: 30.11.2021, nie wiem o jakihc swiniach i niebach piszesz ale: https://www.carwow.co.uk/bmw/news/5170/new-bmw-i4m-ev-electric-car-rendering-price-specs-release-date i jest to jakos dziwnie spojne z polityka modelowa bmw, gdzie i4 m50 to jest TYLKO model m performance. Sorry ze nie pasuje to do Twojego swiatopogladu ze tesla jest naj ale najwyrazniej tak nie jest.

 

Gratuluje, swietna decyzja :cool2:

Jak piszesz ze rabaty ok - pisz smialo co ugrales?

Co do wersji 700HP w i4 - zycze nam wszystkim zeby nie byly to bajki i zeby wyszla jak najszybciej bo wyscig zbrojen jest zawsze z pozytkiem dla klienta.

Prosze tu na forum podziekowac Muskowi - bo gdyby nie jego TM3P to bys dzisiaj zamowil w BMW dupe blada a nie i4 M50 :norty:

 

W moich konfigach m4 w xdrive wyszła po rabatach 130k drożej. Jednak to spora różnica i mówiąc kolokwialnie przydziadowalem.

Jak wezmiesz pod uwage utrate wartosci i benzyne wyjdzie DUUUZO wiecej.

 

Adam! Otwieraj szampana, te 126 stron nie poszło w las, Słonik kupił ev :D

Amen, tak jak piszesz :cool2:

Licze na to, ze bedziemy mieli w tym watku jeszcze duzo podobnych wpisow, elektryki naprawde sa fajne :cool2:

 

Chyba Piccolo, tyle naganiania na Tesle w nadziei na darmowe 1500km poszło się je..ć :mrgreen:

Musze Cie zmartwic, w mojej TM3P mam gratisowe ladowanie na SC przez caly 2021r, pisalem o tym kilka razy :)

Wbrew pozorom - mi naprawde tottolotto czy ktos bierze BMW czy Tesle - obie firmy maja swoje mocne/slabe strony.

Sam pewnie tez zamowie i4 - z BMW jest jak z zona po 10 latach zwiazku - motyli w brzuchu juz nie ma ale stara milosc nie rdzewieje :D

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adam rabat około 11 procent plus trochę ekstrasow z salonu. Felgi wziąłem 19, te co na prezentacji. Zastanawiałem się nad 20 ale jednak wzor tych mi się bardziej podoba, późnej wkleję config.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak z zona po 10 latach zwiazku - motyli w brzuchu juz nie ma ale stara milosc nie rdzewieje :D

no wiesz co ? , po 10 latach małżeństwa dopiero skończyłem miesiąc miodowy , po 18 latach jest trochę jak piszesz - taka bratnia dusza obok w łóżku - :wink: :lol:

jestem trochę zaniepokojony decyzją kolegi @Słonik40 , bo obawiam się że koniec z emocjami i popcornem podczas czytania tego tematu na Forum przez tyle miesięcy :wink

nie mogę znaleźć BMW i4 w konfiguratorze , jakieś auto widmo ? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo go na stronie jeszcze nie ma. Ale popcorn możesz kupić bo dalej będę bronił honoru BMW tutaj. Zadzwoń do salonu, tam już jest.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no ba :cool2: , jaka jest pojemność baterii w tym modelu ? kierownica będzie M w EV , czy taka podstawowa jak pokazał Adam kilka stron temu ?
Opublikowano
@slonik40 gratulacje! Ja jutro ide na oficjalna prezentacje iX i i4. Zobaczymy, czy tez wroce z zamowionym EV :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Adam rabat około 11 procent plus trochę ekstrasow z salonu. Felgi wziąłem 19, te co na prezentacji. Zastanawiałem się nad 20 ale jednak wzor tych mi się bardziej podoba, późnej wkleję config.

Ok, w takim razie cofam co powiedzialem na temat rabatow :cool2:

Jutro z ciekawosci skleje swoja konfiguracje i przesle dealerowi zeby wyslal jakas dobra oferte. Porownamy :>

 

jestem trochę zaniepokojony decyzją kolegi @Słonik40 , bo obawiam się że koniec z emocjami i popcornem podczas czytania tego tematu na Forum przez tyle miesięcy :wink

Nie zartuj, skoro ja musialem przez 100 stron znosic przytyki apropo EV i Tesli to teraz trzeba bedzie potrollowac troche slonika.

Na poczatek moze nam powiedziec czy puchnie przy 250km/h no i czy komendy glosowe sa w koncu po polsku :norty:


Troche plansz z danymi o i4 za strona elektrowozu i na szybko kilka spostrzezen:


- opony na i4 M50 to Pirelli P Zero, takie jak w LCI TM3P i nie maja podejscia do stosowanych do niedawna Pilot Sport 4S - ciekawe jak bedzie przy odbiorze :think:

- swietnie ze sie pozbyli jajek w klamkach, te w 4-er wygladaja tragicznie :roll:

- super, ze progi sa z czarnego plastiku - w TM3 schodzi tam podobno lakier od kamieni i bedzie jakis recall niby

- port ladowania jest z prawej strony auta gdy w hybrydach 330e jest z lewej - troche wkur&^%^ jak ktos ma w garazu/na podjezdzie zamontowany juz wallbox i przesiada sie z hybrydy BMW (w TM3 tez mam z lewej) - wbrew pozorom spory problem bo kabel w wallboxie BMW ma tylko 5m zamiast 7,5m jak w innych wallboxach

- krzywa ladowania podobna do TM3 a nie e-trona- tzn szybko rosnie do max i rownie szybko spada - lepiej bedzie sie ladowac czesciej na trasie 10-60% niz do ~80% bo ostatnie minuty ladowania beda juz mizerne


BMW-i4-M50.jpg


Najmocniejsze-BMW-i4-M50.jpg


BMW-i4-M50-WNETRZE.jpg


BMW-i4-KABINA-1.jpg


BMW-i4-M50-PRZYSPIESZENIE.jpg


BMW-i4-FUNKCJE.jpg


BMW-i4-eDrive40-SPECYFIKACJA.jpg

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla Słonika40 gratulacje. Ale także dla Adama i Filipa za siłę przekonywania. :wink:

Bardzo ciekawe czasy w motoryzacji na nas czekają. Ja swojego EV planuję kupić tak mniej więcej przy około 300 stronie tego wątku. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.