Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak samo jak 3 sekundy do setki na publicznych drogach i przymusowa 30-40 minutowa przerwa w podróży co 2-3 godziny.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Tzn wskazania, ktore widzisz na predkosciomierzu, sa mniej/bardziej rzetelne w zaleznosci od tego kto uploaduje film na youtube?

 

 

Nie, tylko fanboj tesli przygotował się żeby nagrać filmik, usiadł do wychłodzonego auta albo poczekał aż osiągi "powrócą" a max po prostu wdepnął gaz i pojechał tak jakby pojechał każdy z nas - nie fanbojów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla mnie auto elektrycznie nie spelnia podstawowych use casow:

1. Wyjazd typu Warszawa-Gdansk wczesnie rano, zalatwienie kilku spraw i powrot tego samego dnia.

2. Wyjazd na weekend 200-500 km w jedna strone, szybki powrot po weekendzie

3. Wyjazd na wakacje samolotowe 200-300 km na lotnisko, zostawienie auta na tydzien-dwa na parkingu i powrot po wakacjach do domu


Oczywiscie, ze to sie da tesla ogarnac ale nie jest to ani mile ani przyjemne. Dla mnie czas to pieniadz a bedac w podrozy chce caly czas byc "on the go" i jechac z czysta glowa a nie martwic sie czy i gdzie bede musial sie podladowac juz nie wspominajac o przymusowych polgodzinnych czy tez godzinnych postojach lub o matko zbaczaniu kilkadziesiat km z trasy aby sie naladowac. Dla mnie time is money bo w godzine zarobie duzo wiecej niz wypale przez ta godzine paliwa. Juz widze szczescie zony np po przylocie o czwartej rano z wakacji zamiast jak najszybciej dojechac do domu zaproponowac zonie postoj pod superchargerem juz nie wspominajac w jakim stanie bedzie bateria po powrocie np. w zimie gdzie przyjda wieksze mrozy. Na dzien dzisiejszy samochody elektryczne sa niepelnowartosciowe i nic tego nie zmieni a na necie jak sie dobrze poszuka mozna znalezc sporo historii takich jak ta: https://www.forbes.com/sites/jenniferleighparker/2021/03/19/tesla-has-a-temperature-problem/?sh=306eeb867e81 lub ta: https://forums.tesla.com/discussion/182512/winter-battery-drain

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tzn wskazania, ktore widzisz na predkosciomierzu, sa mniej/bardziej rzetelne w zaleznosci od tego kto uploaduje film na youtube?

 

 

Nie, tylko fanboj tesli przygotował się żeby nagrać filmik, usiadł do wychłodzonego auta albo poczekał aż osiągi "powrócą" a max po prostu wdepnął gaz i pojechał tak jakby pojechał każdy z nas - nie fanbojów.

 

Dyskusja robi sie odrobine akademicka wiec moze jakos postaram sie spuentowac.


1. TM3P zarowno pre/LCI jak i LCI prawdopodobnie nie jest w stanie przejechac calej baterii przy stalej predkosci 260km/h bo sie przegrzeje.

Drog publicznych do utrzymania constans 260km/h na swiecie nie ma (nawet w Niemczech) wiec argument jest tak jak mowilem i tak akademicki. Filmikow na yt brak, sprawdzic fizycznie nie ma jak.


2. Dlugotrwale predkosci ~200-250km/h nie stanowia problemu (technologicznego) nawet dla modelu z 2019:




3. Obie wersje nie maja problemow z osiaganiem chwilowej predkosci max. 260km/h nawet przy niskim stanie baterii (~40%) - co dla mnie - jest najwazniejsza informacja jezeli chodzi o praktyke z ulicy.


4. Jazda >200km/h (dluzej niz na chwile) w TM3P to masochizm, to auto sie do tego nie nadaje zarowno ze wzgledu na rozmiary (klasa D) jak i przede wszystkim slabe wyciszenie.

Do tego bateria w EV przy tych predkosciach znika w oczach, po 30-40min jazdy jest pusta.


5. Do jazdy na torze (w prawdziwym tego slowa znaczeniu) TM3P ani zaden inny EV sie poki co nie nadaje (technologicznie).


6. Imho predkosc max 260km/h w TM3P jest i tak godnym odnotowania faktem w EV za <300k PLN (i stanowi przewage technologiczna producenta) - dla porownania - max. predkosc Porsche Taycana Turbo S za ~0,8-1,0M PLN wynosi nadal 260km/h i ani dudu wiecej. Przy BMW i4 bedzie to prawdopodobnie ~200km/h (to, ze nie ma danych technicznych to nie moja wina, opieram sie na dostepnych na dzis zrodlach). Cala reszta EV max. speed to 160-200km/h (Audi e-tron, BMW ix3, Polestar 2, wszystko od VW na MEB, Jaguar I-Pace etc etc)

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie auto elektrycznie nie spelnia podstawowych use casow:

1. Wyjazd typu Warszawa-Gdansk wczesnie rano, zalatwienie kilku spraw i powrot tego samego dnia.

51187149148_112cbdd17f_o.jpg

 

2. Wyjazd na weekend 200-500 km w jedna strone, szybki powrot po weekendzie

51186266767_82482ea5ee_o.jpg

 

3. Wyjazd na wakacje samolotowe 200-300 km na lotnisko, zostawienie auta na tydzien-dwa na parkingu i powrot po wakacjach do domu

Lotnisko w Oslo, Norwegia: - 800 miejsc parkingowych z wallboxem


51186242582_6d99df8572_o.jpg


Lotnisko w Amsterdamie, Holandia:


51186252702_eabd74c912_o.jpg


Lotnisko we Frankfurcie, Niemcy:


51186954806_e5f7875a0c_o.jpg

 

Juz widze szczescie zony np po przylocie o czwartej rano z wakacji zamiast jak najszybciej dojechac do domu zaproponowac zonie postoj pod superchargerem juz nie wspominajac w jakim stanie bedzie bateria po powrocie np. w zimie gdzie przyjda wieksze mrozy.

Po powrocie z wakacji bateria EV na lotnisku bedzie pelna, a zima webasto nagrzeje auto zdalnie do 25C w czasie oczekiwania na odbior bagazy, zona bedzie zadowolona :cool2:

.

Opublikowano

No i widzisz slonik40 czepiasz sie. Chcesz Gdansk to jedziesz w ok auchan na S8, zostawiasz tesle do ladowania. Bierzesz taxi lecisz kilka km do centrum zalatwic sprawy. Z powrotem taxi do auchan i mozesz wracac do Wawy naladowana Tesla.

Wakacje tez nie problem. Gdansk supercharger, pozniej prom i na lotnisko w Oslo bo tam jest 800 ladowarek, wiec wszystko krotko, dynamicznie i praktycznie za darmo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dalej starasz sie udowodnic, ze kolo jest kwadratowe. Ja Cie zapraszam do testu live: slabe g30 530xi vs tesla 3 performance: podroz warszawa-gdansk, rano wyjazd, male zwiedzanie i wieczorem powrot (cena auta w PL taka sama). Nawet jak ten jeden supercharger w Gdansku powstanie to wybacz ale mam ciekawsze zajecia do roboty niz modlitwa zeby:

a. byl wolny akurat kiedy ja pod niego podjade

b. ktos przed nosem mi go nie zajal

c. dzialal

d. byl mi akurat po drodze zebym nie musial nadrabiac kilka-kilkanascie km w korkach miejskiej jungli. Kazdy kto jest z gda lub innego wiekszego miasta wie jak wyglada wyjazd z duzych miast a w przypadku gdanska jak wygladaja ulice slowaka, spacerowa, czy kartuska rano i popoludniami

e. Pelzac po autosradzie z duzo nizsza niz dozwolona predkosc aby tylko dojechac

f. poza tym mam ciekawsze zajecia niz kwitniecie w aucie lub na parkingu 30-60 minut i czekanie az bateria sie naladuje.


Podales przyklad 3 lotnisk w Europie ale chyba nie zauwazyles ze jestes na polskim forum i my tutaj wylatujemy z polskich lotnisk gdzie ladowarek brak. Same parkingi lotniskowe nie sa w stanie pomiescic wszystkich aut dlatego np przynajmniej w PL wiele osob parkuje na prywatnych parkingach z dowozem na lotnisko, gdzie takze ladowarek brak. Zreszta 800 miejsc parkingowych w Oslo dupy tez nie urywa bo to igla w stogu siana. W wiekszosci miast czy kurortow problem jest zeby znalezc jakiekolwiek miejsce parkingowe a tu jeszcze trzeba znalezc miejsce z ladowarka. Zycze powodzenia i cudu.


aaaa i 64 miejsca na tak ogromnym lotnisku jakim jest frankfurt, gdzie sie zdarza dybac z godzine z jednego gatewaya do innego to chyba jakis niesmieszny zart. W Schipholu tez nie mozesz zarezerwowac miejsca z ladowaniem, czyli wyjazd na wakacje z dusza na ramieniu i pytaniem: bedzie miejsce czy nie. Wybacz ale to nie dla mnie, nie po to kupuje nowe auto klasy premium zeby pozniej martwic sie i stresowac takimi rzeczami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@Yarwa w sumie masz racje. Nawet jak ladowara w Auchaun bedzie zajeta to zrobie przyczajke ktora z pan pracujacych w Auchaun pali i skoro i tak wychodzi na fajke na zewnatrz to niech luknie i jak sie zwolni miejsce na ladowanie przestawi tam moje auto :D :D Eureka. Pedze kupic tesle!!
Opublikowano

Shmee z Taycanem kilka dni temu pół dnia bujał się między ładowarkami, które były albo zajęte albo zepsute, po czym musiał jechać do dealera Porsche aby się naładować.

Mówi że w UK wygląda to słabo. Gdzie UK a gdzie Polska. Jeszcze długa droga przed nami.

Niedawno o tym samym mówili użytkownicy Modelu X w Polsce - nigdy nie wiadomo czy supercharger na którym masz zaplanowane ładowanie będzie działał, a często nie działają. I tak stoisz tam z 10% baterii.


Opublikowano
Shmee z Taycanem kilka dni temu pół dnia bujał się między ładowarkami, które były albo zajęte albo zepsute, po czym musiał jechać do dealera Porsche aby się naładować.

Mówi że w UK wygląda to słabo. Gdzie UK a gdzie Polska. Jeszcze długa droga przed nami.

Niedawno o tym samym mówili użytkownicy Modelu X w Polsce - nigdy nie wiadomo czy supercharger na którym masz zaplanowane ładowanie będzie działał, a często nie działają. I tak stoisz tam z 10% baterii.


Widzialam jego najnowsza recenzje i duzo mi to dalo do myslenia. Przymierzam sie do taycana, ale chyba poczekam do przyszlego roku i zobacze jak sie sytuacja z ladowarkami rozwinie..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Penna tez niesmialo czasami spogladam w kierunku taycana ale jest jednak caly czas sporo rzeczy na mocne nie a dokladnie:

- maly zasieg

- dlugie ladowanie

- bardzo mala dostepnosc ladowarek a w wielu miejscach wrecz zerowa

- trwalosc baterii


generalnie jeszcze nigdy nie mialem tak duzego problemu z wyborem kolejnego auta jak teraz. Kompletnie nie wiem co wybrac.

Opublikowano
@Penna tez niesmialo czasami spogladam w kierunku taycana ale jest jednak caly czas sporo rzeczy na mocne nie a dokladnie:

- maly zasieg

- dlugie ladowanie

- bardzo mala dostepnosc ladowarek a w wielu miejscach wrecz zerowa

- trwalosc baterii


generalnie jeszcze nigdy nie mialem tak duzego problemu z wyborem kolejnego auta jak teraz. Kompletnie nie wiem co wybrac.

Dokladnie, mam taki sam dylemat. Tak naprawdę to oprócz Taycana na razie nie biorę żadnego innego EV pod uwagę. Chyba trzeba jeszcze z rok poczekać i zobaczyć jak się sprawy rozwiną. Myślałam o i7er, ale trzeba poczekać jeszcze ze 2 lata, a ja tyle czekać nie chcę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Shmee z Taycanem kilka dni temu pół dnia bujał się między ładowarkami, które były albo zajęte albo zepsute

Od 100 stron to powtarzam :roll:

Gdy uzytkownik Tesli laduje sie na swojej 150-250kW ekskluzywnej ladowarce DC, uzytkownik Taycana czeka az pan od Leafa czy innego e-Golfa skonczy sie ladowac na 50kW Greenwayu.

Ma wtedy mnostwo czasu na kontemplowanie atrybutow premium swojego auta - koniakowej tapicerki, wyszywanych logo na zaglowkach etc :)


Dlatego Tesla na gieldzie jest warta 20x wiecej niz Porsche. Bo widzi dalej niz premia dla zarzadu za kolejny kwartal i ma swoja ekskluzywna siec ladowarek DC.

25.000 sztuk w 2.700 miejscach na calym swiecie. Przyrasta o kilka tysiecy sztuk rocznie.

https://electrek.co/2021/05/07/tesla-supercharger-network-reaches-25000-charger-milestone/


Na szczescie zarzad Porsche nie ma problemu zeby przyznac racji konkurencji i skopiuje rozwiazanie dedykowanych ladowarek DC:

https://electrek.co/2021/03/16/porsche-follows-tesla-supercharger-lead-own-private-charging-network/


Powazny pan w Taycanie czekajacy potulnie w kolejce do Greenwaya (dzialajacego badz nie) w aucie za banke na pewno nie robi dobrego PR'u firmie.

Takich filmikow ze sfrustrowanymi klientami bedzie tylko wiecej i wiecej, im drozsze auta, tym wieksza bedzie frustracja :cool2:

 

nigdy nie wiadomo czy supercharger na którym masz zaplanowane ładowanie będzie działał, a często nie działają. I tak stoisz tam z 10% baterii.

Moge prosic o link z jakimis danymi na temat tego smialego stwierdzenia? :)


W mojej Tesli nawigacja pokazuje status kazdego superchargera online - ile jest wszystkich, ile akurat dostepnych, ile zajetych etc

Wyglada to jak na obrazku ponizej (wybacz ze z netu, nie chce mi sie isc do auta).


Stad tez ogromna przewaga technologiczna Tesli na rynku - ma na zywo feed z 25.000 ladowarek DC - i wie doskonale, ktore sa naczesciej uzywane ->ergo bardzo latwo jej planowac efektywna i budzetowo oplacalna rozbudowe, cos o czym konkurencja moze jedynie pomarzyc.


51187223376_8f2e6fb0f3_o.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
powtarzasz wydumane teorie a obok goscia w taycanie na zalaczonym przez kolege filmie siedzi jak przyglup jakis gosc w tesli model 3. Co on tam robi na tych wolnych ladowarkach IONITY skoro tyle wspanialych superchargerow tesli jest?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
powtarzasz wydumane teorie a obok goscia w taycanie na zalaczonym przez kolege filmie siedzi jak przyglup jakis gosc w tesli model 3. Co on tam robi na tych wolnych ladowarkach IONITY skoro tyle wspanialych superchargerow tesli jest?

 

2 tyg temu byla premiera "Szybcy i wściekli: Hobbs i Shaw" na Netflixie.

Moze wpadl w spokoju obejrzec? :norty:

.

Opublikowano
nigdy nie wiadomo czy supercharger na którym masz zaplanowane ładowanie będzie działał, a często nie działają. I tak stoisz tam z 10% baterii.

Moge prosic o link z jakimis danymi na temat tego smialego stwierdzenia? :)


W mojej Tesli nawigacja pokazuje status kazdego superchargera online - ile jest wszystkich, ile akurat dostepnych, ile zajetych etc

Wyglada to jak na obrazku ponizej (wybacz ze z netu, nie chce mi sie isc do auta).


Stad tez ogromna przewaga technologiczna Tesli na rynku - ma na zywo feed z 25.000 ladowarek DC - i wie doskonale, ktore sa naczesciej uzywane ->ergo bardzo latwo jej planowac efektywna i budzetowo oplacalna rozbudowe, cos o czym konkurencja moze jedynie pomarzyc.

 

Bardzo proszę, przewaga która nie działa i jest regularnie niewiarygodna :)

5:50


Wystarczy że raz do roku utknę pod niedziałającym superchargerem z pustą baterią, wystarczy żeby obrzydzić mi auto elektryczne i odsunąć od jego zakupu.

A niech mi taka przygoda jeszcze rozwali wakacje albo spowoduje że nie dojadę do klienta na spotkanie, szybciej bym to sprzedawał niż Musk się na bitcoinach dorobił :lol: :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nigdy nie wiadomo czy supercharger na którym masz zaplanowane ładowanie będzie działał, a często nie działają. I tak stoisz tam z 10% baterii.

Moge prosic o link z jakimis danymi na temat tego smialego stwierdzenia? :)


W mojej Tesli nawigacja pokazuje status kazdego superchargera online - ile jest wszystkich, ile akurat dostepnych, ile zajetych etc

Wyglada to jak na obrazku ponizej (wybacz ze z netu, nie chce mi sie isc do auta).


Stad tez ogromna przewaga technologiczna Tesli na rynku - ma na zywo feed z 25.000 ladowarek DC - i wie doskonale, ktore sa naczesciej uzywane ->ergo bardzo latwo jej planowac efektywna i budzetowo oplacalna rozbudowe, cos o czym konkurencja moze jedynie pomarzyc.

 

Bardzo proszę, przewaga która nie działa i jest regularnie niewiarygodna :)

5:50

 

Czy Ty naprawde na poparcie swojej tezy "SC często nie działają" wkleiles mi filmik jakiejs randomowej laski z youtuba mowiacej, ze kiedys jakies SC na trasie "byly nieczynne"? :norty: Szanuje za twarde, konkretne dane, argument nie do obalenia :norty:


Wracajac jeszcze do tego filmiku o Taycanie co wkleiles ze Shmee150 - dopiero teraz mialem czas go obejrzec w calosci.

Powiem jedno - jest kur^%$% smutny.

Jakbym wydal milion zlotych na auto i jezdzil od ladowarki do ladowarki nie mogac go naladowac to zezlomowalbym je na scianie najblizszego salonu Porsche.

Ten filmik mozesz nazwac krypto reklama Tesli (w UK, bo w PL jeszcze nie).


Teraz obejrzyj inny filmik tego samego autora (Shmee150), w tym samy miescie - Londyn, sprzed 6 lat - pacjent to Tesla model S

- mozesz zaczac od 2.40 gdzie szuka (i w jaki sposob) gdzie by sie tu podladowac


Zwroc uwage na:

1. Koles w promieniu 30km ma 10 stacji dedykowanych Superchargerow - przypominam, to bylo 6 lat temu.

2. Zobacz na sam sposob podlaczania kabla z ladowarki - jaki jest dostep do gniazda ladowania w Tesli a jaki jest w Porsche :duh:

3. Brak jakichkolwiek wyswietlaczy, kart na SC - wkladasz kabel i tyle, idziesz na kebsa a nie uzerasz sie z jakimis errorami

4. Brak Zoe czy innych Taycanow na miejscu dla klientow Tesli :norty:


I teraz powiedz z reka na sercu - ktore auto to premium? :norty:


PS. Nie zdziwie sie jak na kanale tego Shmee za 2 miesiace bedziesz mial filmik "dlaczego sprzedalem mojego Taycana Turbo S" - bedzie identycznie jak u tego asa od oklejania aut z Londynu (nie pamietam kto wrzucal filmik kilka stron temu) - tego asa co "kupil" Taycana Turbo S i go sprzedal po 2 miesiacach z przebiegiem 300km (nie zdazyl chyba sie nawet raz naladowac tym autem :norty: )

.

Opublikowano
Czy Ty naprawde na poparcie swojej tezy "SC często nie działają" wkleiles mi filmik jakiejs randomowej laski z youtuba mowiacej, ze kiedys jakies SC na trasie "byly nieczynne"? :norty: Szanuje za twarde, konkretne dane, argument nie do obalenia :norty:

 

Wiesz co, z Tobą nie ma sensu dyskutować. Właścicielka Tesli Model X w Polsce dzieli się swoimi doświadczeniami z posiadania tego samochodu i opowiada o wadach superchargerów które potrafią rozwalić wakacje lub podróż, a Ty ją nazywasz "randomową laską" tak jakby nie miała nic wspólnego z tym samochodem.


W tym miejscu kończę bo szkoda czasu na Ciebie i Twoje argumenty. Proponuję zdjąć klapki z oczu, a najlepiej to znaleźć forum fanów BMW w Norwegii, może tam kogoś do czegoś przekonasz.

Opublikowano


Max z Autotop zachwyca się fabrycznym audio w Tesli po "lifcie", ciekawe czy to prawda co mówi o tym że podkupili kogoś z Bang&Olufsen.


Jeszcze parę słów o audio w TM3


https://teslanews.pl/tesla-model-3/tesla-model-3-najlepszy-system-audio-na-rynku/

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano


Max z Autotop zachwyca się fabrycznym audio w Tesli po "lifcie", ciekawe czy to prawda co mówi o tym że podkupili kogoś z Bang&Olufsen.


Od 18 minuty natomiast opowiada jak mocno zmieniają się osiągi w zależności od naładowania, przy zasięgu 300 km zupełnie inne przyspieszenie i vmax. Po chwili ciśnięcia na autostradzie ciężko dobić do 240 km/h - i to w wersji poprawionej, w poprzedniej wg niego było jeszcze gorzej.

 

Jeszcze parę słów o audio w TM3


https://teslanews.pl/tesla-model-3/tesla-model-3-najlepszy-system-audio-na-rynku/

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z moich kilku miesiecy uzytkowania:


Plusy - nie jest opcja dodatkowa :norty:, jest swietnie ustawione fabrycznie, nie trzeba sie bawic equalizerem.

Dzwiek jest super czysty, scena jest genialna, tak naprawde nie wiadomo skad dochodzi dzwiek, "otacza" kierowce.

No i dzwiek pozostaje nie znieksztalcony nawet przy 100% glosnosci.


Minusy - mocowo jest slabsze od HK, nie wiem o 15 czy 20% - to nie jest audio jak kiedys Gladen ze slychac Cie 100m dalej a bas trzesie calym autem.

Na usprawiedliwienie moge tylko powiedziec, ze ostatnie 20% glosnosci w HK (w iX3 czy mojej F30) byly i tak nieuzywalne bo dzwiek byl masakrycznie przesterowany, znieksztalcony.

Minusem jest tez to, ze przez to ze scena jest zorientowana na kierowce i pasazera - z tylu dzwiek jest slyszalnie gorszy.


Generalnie jezeli ktos lubi audio w aucie to ciekawe czasy przed nami.

Apple Music zapowiedzialo bezstratny streaming kilka dni temu, do tego do aut zaczyna wchodzic technologia ANC co moze wywrocic do gory nogami sluchanie muzyki w aucie (kto ma wx 1000xm3/4 wie o co chodzi)

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.cnet.com/roadshow/news/2022-bmw-i4-preview-range-tech/


Kilka nowosci odnosnie i4, szczegolnie ciekawie zapowiada sie idrive8 :cool2:


"This updated infotainment tech offers bolder graphics and a more intuitive menu structure, as well as improved natural-language voice controls, 5G connectivity, over-the-air updates and more. I didn't get a chance to really dig in and play with this tech, but the few inputs I made during my drive were met with immediate response, and visually speaking, going from iDrive 7 to iDrive 8 is like trading out your old Dell laptop for a new MacBook Pro.


What's extra cool about iDrive 8 is that it's shown on two screens housed inside one massive, curved display. There's a 12.3-inch digital instrument cluster directly in front of the driver and a 14.9-inch display to the right. The transition between the screens and negative space is totally seamless, for a really clean look. Expect this setup to make its way throughout the BMW range over the next few years."


"That said, a big reason to buy the i4 could be how it drives. But until I'm allowed to spill the beans, you'll just have to take my word for it." :dance:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W tym artykule jest także nadmienione ze w USA ludzie wola suvy także raczej spodziewają się większej sprzedaży ix. Apropo tych super działających superchargerow. Wprawdzie sprzed 2 lat ale jednak https://elektrowoz.pl/ladowarki/ciechocinek-uwaga-supercharger-tesli-nie-dziala-firma-ponoc-nie-placi-rachunkow-aktualizacja/

Do tego spojrzałem na mapę superchargerow w Warszawie, w stolicy 40 milionowego kraju który od kilku lat jest na 6 miejscu pod względem liczby rejestracji nowych pojazdów w Europie. Suoerchargery są całe 2 i warto poczytać sobie o nich opinie. Gdzie są te biliony dolarów Muska pytam się? I proszę nie pisać ze Polska nie jest targetem bo celem muska jest tanie auto dla ludu, kolejny model ma być wyceniony na około 18 tysięcy dolarów wiec wypadało by troszkę lepiej zadbać o kraj w którym tak wiele nowych aut na tle innych krajów europejskich się sprzedaje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.