Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro to temat o elektromobilnosci to podziele sie jeszcze wrazeniami z mojej jazdy e-tronem. Generalnie bardzo przyjemne autko ale niepozbawione wad. Wyglad wersji sportback na zywo szczegolnie calej w czerni robi robote (kolega Adam kilka postow wyzej wklejal foty), zwykly e-tron taki sobie. Generalnie jesli chodzi o design to e-tron sportback to jest wedlug mnie najladniejszy SUV audi i wcale sie nie dziwie Norwegom ze go kupuja bo jest naprawde ladny. W srodku jak to audi wszystko na wysokim poziomie ale przyznam ze nie macalem plastikow poniewaz raczej nie jestem tym autem zainteresowany. Generalnie srodek przy pierwszym kontakcie robi duzo wieksze wrazenie premium w porownaniu z taka tesla model 3. Jesli chodzi o jazde. Do miasta super, nie wiem w jakim trybie jezdzilem ale chyba w jakims dynamic i jezdzi sie dokladnie tak samo jak spalinowka. Po przesiadce z G30 oprocz tego ze nie trzeba wlaczyc silnika i nie wiedzialem jak zalaczyc bieg do przodu nie zauwazylem zadnej roznicy. Jezdzi, skreca, hamuje podobnie jak spalinowka. Oczywiscie reakaja na gaz jest bardzo szybka ale jakos nie jest to jakies mega zauwazalne w zadnym aucie po przesiadce G30->e-tron ->G30. Nie sprawdzalem jego maksymalnych mozliwosci w zakretach. Generalnie autu duzo blizej do auta komfortowego jak sportowego. Na niemieckiej autostradzie do 200 w miare stabilnie, powyzej auto plywa (pozdrowienia dla Adama :cool2: ). Jesli chodzi o glosnosc to generalnie jest cicho ale zadnego efektu wow nie bylo. W G30 dopoki nie zrobie kick downa tez jest bardzo cicho a na codzien i tak sie jezdzi w trybie comfort a przy stalej predkosci silnika wogole nie slychac. Wszystko fajnie dopoki nie patrzy sie na zuzycie pradu, ktory doslownie znika w oczach (miasto i okolice dynamiczna jazda okolo 40kw, autostrada 160-180 70KW). Czy kupilbym to auto? Dla zony do miasta zdecydowanie tak. Ma prezencje, odpowiedni znaczek na masce , jezdzi calkiem przyjemnie i jest to SUV czyli typ auta ktore kobiety kochaja. Jako fun car nie, jako auto rodzinne tez nie. Generalnie jak ktos jezdzi tylko po miescie a w kazdy weekend jego rozrywka jest grill u szwagra dwie wioski dalej, do tego ma gdzie ladowac orazi i\lub ma inne auto na trasy to jest to godne polecenia auto. Jak ktos w Polsce lubi wyskoczyc na weekend gdzies dalej to auto kompletnie sie nie sprawdzi i bedzie meka. Nawet jesli sie jakos udalo by dojechac to nie wyobrazam sobie majac np 2 dni wolnego szukac w takim zatloczonym zakopcu, szczyrku czy Sopocie ladowarek i zamisat spokojnie pic browar martwic sie jak wroce. AAA i bagaznik wydaje sie jakis taki maly w tym etronie chociaz na papierze niby jest duzy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@Slawomir pogonilem wlasnie G06 40i ktora mi sie udalo kupic w dobrych pieniadzach w zeszlym roku przy panice covidowej i szukam czegos ciekawego i tak wlasnie rozpoczynam wycieczki po salonach bo najwiekszy fun to zawsze wybor auta. Po kilku tygodniach w garazu i tak spowszednieje. Oczywiscie nie wykluczam elektryka bo wbrew pozorom ja jestem bardzo otwarty na nowosci tyle ze trzeba byc swiadomym wad i zalet kazdego zakupu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ponawiam pytanie, czy ktos z forum BMW planuje zamianę swojego BMW na elektryka?? po tym jak się wydało, że elektryki - przynajmniej w PL nie są fajne to chyba nikt :):)
Opublikowano

Nie wiem czy już kiedyś tego nie pisałem ale najwyżej się powtórzę. Jazda elektrykiem (szczególnie Teslą) nie niesie dla nas petrolhead’ów żadnego funu. Tylko że ten fun nie jest celem producenta. Jego celem jest sprzedać nam ekosystem z AUTONOMICZNYM PROWADZENIEM. Czyli to nie jest auto dla nikogo z tego forum bo BMW kupuje się dla przyjemności z jazdy. Tesla docelowo ma być autem do którego wsiadam, auto mnie wiezie np 300 km (z ładowaniem jak trzeba) jadąc te 120km/h po ekspresówce. A ja prawie mam gdzieś, ile jedzie bo w tym czasie pracuje na laptopie zatem nie tracę ani minuty z tej podróży bo zaliczyłem ją do godzin pracy.

To jest grupa docelowa. Amerykański pracownik z przedmieść który dziennie spędza w aucie 2h na dojeździe do pracy. Jeżeli dzięki takiej technologii posiedzi w biurze 2h krócej bo po drodze popracuje, to da każde pieniądze za takie auto.

Problemem w EU (a może i nie jest to problemem, zależy od punktu widzenia) jest fakt ze tacy Niemcy czy Francuzi którzy też żyją z produkcji aut nie zezwolą Tesli na jazdę autonomiczną (pominę fakt czy jest na to gotowa) dopóki ich koncerny nie będą też na to gotowe.

Opublikowano
ponawiam pytanie, czy ktos z forum BMW planuje zamianę swojego BMW na elektryka?? po tym jak się wydało, że elektryki - przynajmniej w PL nie są fajne to chyba nikt :):)

Ja planowałem Teslę Roadstera II, ale Musk nie chce sprzedawać niszowego modelu :D Zresztą nie wiem jakie to będzie musiało mieć osiągi po tym jak pokazali S-Plaid :D I serio mówię, bardzo się na Roadstera nastawiałem, ale planują sprzedawać go dopiero od 2020 :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@Kriss33 przeczytaj dokladnie moj post wyzej. To zalezy jak\gdzie auto mialo by byc uzytkowane i ile aut w domu. Odpowiedz nie jest jednoznaczna. Jakbym potrzebowal drugiego auta ktore nigdy w dluzsza trase nie pojedzie to jest to godna rozwazenia opcja. Wszystko by trzeba bylo przeliczyc w kategoriach fun\praktycznosc\finanse. Jesli np zona chciala by X3 to jesli cena uzywania elektryka przez 3 lata byla by podobna do x3 20d czy 30i to mocno rozwazylbym elektryka, jesli nie to ICE. Na dzien dzisiejszy elektryki to tez potencjalna bomba. Nie wiadomo jak beda zachowywac sie baterie po takich 10 lat uzytkowania. Jesli auto po tym czasie bedzie nadawalo sie tylko na zlom bo koszt wymiany\renowacji baterii bedzie kolosalny to utraty wartosci tych aut beda ogromne jak to teraz jest ze smartfonami.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ponawiam pytanie, czy ktos z forum BMW planuje zamianę swojego BMW na elektryka?? po tym jak się wydało, że elektryki - przynajmniej w PL nie są fajne to chyba nikt :):)

Ja planowałem Teslę Roadstera II, ale Musk nie chce sprzedawać niszowego modelu :D Zresztą nie wiem jakie to będzie musiało mieć osiągi po tym jak pokazali S-Plaid :D I serio mówię, bardzo się na Roadstera nastawiałem, ale planują sprzedawać go dopiero od 2020 :D

 

Sławomir akurat Ty to na pewno kupujesz auta wyłącznie dla fanu :) Tak jak juz Do Ciebie pisze to pewnie nie pamiętasz, ale jak już miałeś BMW M2 w 2016 roku, to pytałem Cię jak się prowadzi przy 200 km/h :) nawet nie będę szukał odpowiedzi, ale wtedy na forum BMW pisaliśmy o dużych prędkościach, teraz już o tym nie piszemy, nigdy nie wiadomo kto może donieść...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@Kriss33 przeczytaj dokladnie moj post wyzej. To zalezy jak\gdzie auto mialo by byc uzytkowane i ile aut w domu. Odpowiedz nie jest jednoznaczna. Jakbym potrzebowal drugiego auta ktore nigdy w dluzsza trase nie pojedzie to jest to godna rozwazenia opcja. Wszystko by trzeba bylo przeliczyc w kategoriach fun\praktycznosc\finanse. Jesli np zona chciala by X3 to jesli cena uzywania elektryka przez 3 lata byla by podobna do x3 20d czy 30i to mocno rozwazylbym elektryka, jesli nie to ICE. Na dzien dzisiejszy elektryki to tez potencjalna bomba. Nie wiadomo jak beda zachowywac sie baterie po takich 10 lat uzytkowania. Jesli auto po tym czasie bedzie nadawalo sie tylko na zlom bo koszt wymiany\renowacji baterii bedzie kolosalny to utraty wartosci tych aut beda ogromne jak to teraz jest ze smartfonami.

 

Wszystko czytałem, dobry przykład yaris vs zoe, Takich można pełno przytaczać. Przede wszystkim Adam sprzedał obie BM-ki, żeby przejść na elektryki. Powody znamy. Uważam, że w PL przynajmniej na tym forum tak nie będzie i nikt nie będzie chcial swojego BMW zamieniać na elektryka jeszcze przez wiele lat. W sytuacji, że ktoś w ogóle potrzebuje kupić auto, naturalnie może brać pod uwagę EV nawet dzisiaj w PL. Pytanie kto w Polsce dopłaci do przykładowego Zoe vs yaris ? Golf, Passat vs Id3 ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adam zamienił stare które mogły potencjalnie przynieść duże koszty utrzymania bmki na nowe stosunkowo tanie w no w zakupie i utrzymaniu auta, także tu dochodzi czynnik nowe vs stare. Ja mając do wyboru w tym samym budżecie nowa g30 z gwarancja fajnie wyposażona vs nowa tesla wybrałbym g30,czy tez g20 m40d lub i w zależności czy jeździłbym więcej po mieście czy trasach.

P.s. Adama ten wybór nie dotyczy bo w Norwegii m 40i jest ze 2 razy droższe od tesli

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z ciekawości pobawiłem się konfiguratorem norweskim dla m40i i cena po dołożeniu felg 19, koloru metalicznego, pakietu zimowego, comfort, connectedi kilku dodatków przekroczyła milion koron co daje na polskie około 500 tys. Złotych. Adam pisał ze w no nie dają dużych rabatów w BMW a tesla 3 kosztuje w przeliczeniu na polskie bodajże 160k. Wcale się nie dziwie ze jest wściekły na BMW i wylewa na nie pomyje na naszym forum. W cenie m40i to ja w Polsce kupię taycana albo m5 :D :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ceny na stronie BMW Norwegia przeliczyłem na zł, cena od, 1 przykład:


iX3 - 258 tys zł

X3 30i - 346 tys zł


po co było pisać, czytać cały wątek o wyższości aut elektrycznych nad spalinowymi? Niech ktoś wymyśli 1 powód, żeby w tym przypadku kupić wersje spalinową...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podziele sie jeszcze wrazeniami z mojej jazdy e-tronem.

Na niemieckiej autostradzie do 200 w miare stabilnie, powyzej auto plywa (pozdrowienia dla Adama :cool2: )

 

Chyba na Playstation tym autem powyzej 200 jechales ^^


51141390529_44a4eb0869_o.jpg

 

Jazda elektrykiem (szczególnie Teslą) nie niesie dla nas petrolhead’ów żadnego funu. Tylko że ten fun nie jest celem producenta.

 

Kolego bambaryla, patrzac po Twoim garazu to nie jestes petrolhead a dieselhead :norty:

Czy Ty naprawde porownujesz fun z jazdy 5m kombi w dieslu do malej Tesli z 3,5s do setki i mowisz, ze masz wiecej funu?

Czy Ty jestes powazny? :)


51141735410_736db68374_o.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ceny na stronie BMW Norwegia przeliczyłem na zł, cena od, 1 przykład:


iX3 - 258 tys zł

X3 30i - 346 tys zł


po co było pisać, czytać cały wątek o wyższości aut elektrycznych nad spalinowymi? Niech ktoś wymyśli 1 powód, żeby w tym przypadku kupić wersje spalinową...

 

Kriss - cofnij sie 88 stron w tym watku, poltora roku. Moj 1szy post w tym temacie, cytuje:

6. Auta spalinowe byly i sa ogolnie drozsze niz w PL - oblozone jednorazowym podatkiem przy zakupie w salonie. Im auto mocniejsze i bardziej zanieczyszczajace srodowisko tym drozsze niz w PL. Przy np 316d/318d czy 330e roznicy nie ma wogole tak przy 330i czy M340i roznica jest juz okolo 20-25%, np M340i kosztuje katalogowo 354k PLN a nie 278k PLN jak w PL czy jeszcze mniej w DE.


7. Auta elektryczne maja szereg przywilejow - glowny to zwolnienie z VAT 25%!, mniejsze to - darmowe parkingi w centrum, tansze o polowe "bramki" na drogach (prawdziwa plaga na wiekszosci drog do lupienia kierowcow), do niedawna bramki dla elektrykow byly zupelnie darmowe, duzo mniejszy roczny podatek drogowy etc. - czyli np najtansza Tesla model 3 SR+ kosztuje w NO 165k PLN gdy w PL 216k PLN.

 

Na dzisiaj roznica sie tylko poglebila w NO, EV sa tansze i jest wiekszy wybor, ICE sa drozsze i znikaja zupelnie z salonow.

Udzial benzyny i diesla to lacznie ~11% sprzedazy na dzis, za 2-3 lata po prostu znikna.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Ja to pamiętam, ale ten przykład, który podałem jest bardzo dobitny, bo przedstawia realny wybór takiego samego modelu EV czy ICE. Generalnie z tego wątku wynikało, że elektryki są takie super, ze BMW nie ma konkurencji w EV, że BMW goni Teslę i innych. Tak to wszystko była prawda, ale na pewno tylko w Norwegii. W PL jest zupełnie inaczej i długo jeszcze będzie. Zanim ludzie, którzy dzisiaj jeżdżą autami spalinowymi za 20-30 tys. zł przesiądą się na elektryki minie 20 lat. I tak dalej można przytaczać argumentów, porównań w nieskończoność. I tak w 99 % o zakupie elektryka zdecyduje matematyka i portfel. Nawet ja nie rozumiem jednej rzeczy, po co takie auto jak TM3, które przyspiesza do setki w 3,3 s, jak realnie nie będziesz się nią bawił na trasie, ani w PL, ani w Niemczech, bo po chwili ładowanie czyli OGRANICZENIA Z KORZYSTANIA. Nie trzyma się tu nic kupy i logiki. Kwintesencją każdego fana BMW powinno byc BMW M i każdemu fanowi tego życzę :) Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Licznik w audi pokazał 204 i odpuściłem gaz. Może licznik był zepsuty :D :D :D :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adam a dlaczego ty tak do kolegi bambaryły :


Kolego bambaryla, patrzac po Twoim garazu to nie jestes petrolhead a dieselhead :norty:

Czy Ty naprawde porownujesz fun z jazdy 5m kombi w dieslu do malej Tesli z 3,5s do setki i mowisz, ze masz wiecej funu?

Czy Ty jestes powazny? :)


skąd wiesz co jest dla niego ważniejsze przecież nie każdy jara się 3,5s do setki może jego co innego cieszy czego nie ma w Tesli tak samo do mnie wyjechałeś że jak się przejadę Teslą to zapomnę o V8 w mojej M3 a ja lubię i to i to więc nie ma co tak atakować chyba że masz jakiś cel nas przekabacić na swoją stronę tylko po co powiedz ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Licznik w audi pokazał 204 i odpuściłem gaz. Może licznik był zepsuty :D :D :D :D

Rozumiem, i to "plywanie" zaobserwowales w przedziale 200-204? :twisted:

Czasem lepiej dac sobie spokoj :handshake:

 

Generalnie z tego wątku wynikało, że elektryki są takie super, ze BMW nie ma konkurencji w EV, że BMW goni Teslę i innych. Tak to wszystko była prawda, ale na pewno tylko w Norwegii. W PL jest zupełnie inaczej i długo jeszcze będzie.

Radzyminska, Warszawa.

Jak jestes z okolic to podjedz tam za ~4-5 tygodni jak przyplyna znowu statki.

I wtedy wrocimy do rozmowy o tym, jak dlugo jeszcze w PL tak nie bedzie :twisted:


Salon-Tesla-Radzyminska-Zabki.jpg


Tesla-salon-Zabki.jpg

 

Nawet ja nie rozumiem jednej rzeczy, po co takie auto jak TM3, które przyspiesza do setki w 3,3 s, jak realnie nie będziesz się nią bawił na trasie, ani w PL, ani w Niemczech, bo po chwili ładowanie czyli OGRANICZENIA Z KORZYSTANIA. Nie trzyma się tu nic kupy i logiki.

 

Zeby to zrozumiec - musisz sie przejechac. Po prostu. Wtedy zrozumiesz idee szybkiego EV. I polubisz. Albo nie polubisz :twisted:

W takiej BMW M3 zeby zrobic 4s do setki - musisz zainicjowac LC, miec idealna pogode i ogumienie, przy przyspieszaniu wszystko sie trzesie i wyje, slychac Cie z pol kilometra.

Wiec zrobisz tak kilka razy a pozniej wykorzystujesz 1/3 potencjalu auta bo jest to na codzien uciazliwe, nie da sie tak jezdzic dynamicznie na dluzsza mete bo wymaga to wysokich obrotow.

W TM3 te ~3,5s do setki bawi Cie kazdego dnia, na kazdym zakrecie, na kazdych swiatlach.

Auto przyspiesza bez zadnego wysilku, bez wycia, bez dramatu, bez laga.


Przejedz sie po prostu jak bedziesz mial okazje, jakbym mial porownac - to jest fun porownywalny z Hyperionem w Energylandii - przyspieszasz abstrakcyjnie szybko, flaki Ci sie przewracaja a geba sama smieje.

 

Adam a dlaczego ty tak do kolegi bambaryły :

skąd wiesz co jest dla niego ważniejsze przecież nie każdy jara się 3,5s do setki może jego co innego cieszy czego nie ma w Tesli tak samo do mnie wyjechałeś że jak się przejadę Teslą to zapomnę o V8 w mojej M3 a ja lubię i to i to więc nie ma co tak atakować chyba że masz jakiś cel nas przekabacić na swoją stronę tylko po co powiedz ?

 

Przepraszam (kolege bambaryle), jezeli zabrzmialo zbyt szorstko, nie mialem nic zlego na mysli.

Troche szczuty tu jestem ostatnie dni i sie system obronny odpalil :roll:

Natomiast odnosilem sie do meritum wypowiedzi i "funu" a nie tego kto czym jezdzi, wiec prosze nie wkladaj w moje usta czegos czego nie powiedzialem :handshake:


Ostatnie 2 dni to duzo zlosliwosci, czas wrocic do meritum watku, Slawomir - dzieki za inspiracje :norty:

Spedzilem cale popoludnie testujac nowe EV BMW, contentu niesamowicie duzo, trzeba bedzie to zebrac w porzadny opis :twisted:


51140704721_7afc98e876_o.jpg


51141479074_3be5accc41_o.jpg


51140708006_c05651fb57_o.jpg


51141477954_ce0785b687_o.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Elektryczny, to może być pociąg, trolejbus, tramwaj.

Auta, o których tu mówicie, to wózki akumulatorowe. Tyle, że zabudowane.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Elektryczny, to może być pociąg, trolejbus, tramwaj.

A, pamiętam, a na gaz to są kuchenki :)

 

Auta, o których tu mówicie, to wózki akumulatorowe. Tyle, że zabudowane.

Możesz je nazywać jak chcesz. Ja tam mam czystą przyjemność z jazdy wózkiem akumulatorowym: w dowolonym momencie można wcisnąć gaz i teleportować się do przodu, zostawiając kogokolwiek w oparach jego własnych spalin. A jak przegram z samochodem za bańkę to jakoś to zniosę, będzie co wspominać :)

Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... slychac Cie z pol kilometra...

Póki co, jest to zaleta. Zanim piesi i rowerzyści przyzwyczają się do bezszelestnie nadjeżdżających

wózków akumulatorowych, wielu z nich ulegnie wypadkom.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przyzwyczaiłem się tylko do widoku tego auta. Ale to nie moje klimaty.

Dyskusja jak o DRL. Są zwolennicy i przeciwnicy. Tak i o tych wózkach akumulatorowych.

W razie czego wprowadzi się jeszcze jazdę na sygnale. Coś jak przy cofaniu np. wózków widłowych.

Już autobus taki widziałem.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale kolego Adamie piszesz pierdoly, ze sie tego nie da czytac. W M3 jak przyspiesza to trzesie, jest bardzo glosno itd... Ile Ty masz lat bo jestes zaslepiony ta tesla jak moja corka iphonem gdy miala 10 lat. Kolo nowej M3 nawet nie stales a wypowiadasz sie na temat tego auta. Ja akurat nowymi M-kami jezdzilem i powiem Ci tyle, ze w tym aucie w srodku jest wbrew pozorom cicho i komfortowo. Przyspiesza i jezdzi to pieknie a wykonczenie, fotele karbonowe to klasa sama w sobie. Moze i tesla 3 jezdzi podobnie ale srodek tesli w porownaniu z dobrze wyposazona m3 to jest PRZEPASC na korzysc bmw. Co do predkosci w audi to jesli widze ze od 200 auto mi plywa to zdejmuje noge z gazu i nie cisne dalej ale swoje juz wiem wiec nie wiem do czego pijesz. Skoro jestes z tych niedowiarkow to zamieszczam 2 foty z jazd tymi autami. Przy okazji na fotce mozna zobaczyc ile zuzywa taki elektry podczas jazdy miejskiej/podmiejskiej.

51142208089_21dff9a0fa_b.jpg


51140757227_c385ed9be4_b.jpg


Jeszcze taka refleksja mi sie nasunela. Przyspieszenie w tak szybkich autach od startu zatrzymanego tak jak napisales jest tak mocne, ze sie flaki przewracaja i czlowiek przez chwile nie wie co sie wokol niego dzieje. Jest to bardzo niebezpieczne zarowno w miescie jak i pod miastem gdzie na droge moze wyskoczyc dziecko lub zwierzyna a my nie wiemy co sie wokol nas dzieje. Takim tutaj jestes wielkim propagatorem bezpieczenstwa i haterem wysokich predkosci na autostradzie wiec rozumiem ze tych przyspieszen w swojej tesli uzywasz tylko na torze?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adam bardzo spłyciłeś, przeinaczyłeś wrażenia z jazdy BMW M. 4 lata temu spełniłem swoje marzenie i kupiłem nową M-kę, dokładnie M2 i powiem krótko, tak wspaniałego samochodu nigdy nie miałem. Bazując na danych to w porównaniu Twojej modelu Tesli i i M2 przyspieszenie 0-100 jest lepsze o 1 s dla Tesli, 100-200 jest takie samo. Na pewno jak będę miał możliwość to się Teslą przejadę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.