Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Malo osob jeszcze wtedy sie w PL interesowalo EV wiec sie nie dziwie.

Concept i4 byl juz pokazany pod koniec 2017r na Frankfurt Motor Show - cala wierchuszka BMW byla obecna i pozowala do zdjec - na czele z Zipse i Frohlichem.

Ten prototyp wygladal jak futurystyczne auto za milion dolarow i nakrecil niesamowity hype, wg mnie lepszy biznes by zrobili gdyby dali cene +50 tys PLN ale zeby auto wygladalo jak koncept a nie jak zwykle 4-er z bateriami :roll:


Panoramiczny dach, niesamowicie agresywne reflektory, muskularne nadkola, chowane klamki, kamery w lusterkach - to wszystko zniknelo w wersji produkcyjnej :evil:


Jak na moje na dzisiaj BMW nie jest w stanie konkurowac z TM3 ani osiagami (przyspieszenie, zasieg), ani cena (Tesla wysysa najlepsze kontrakty na baterie a takze ma swoj niesamowity R&D), ani softwarem (ktory jest topowy) ani infrastruktura (Superchargery).


Powinni isc bardziej w premium, w sportowo-agresywny design, w jakosc materialow i wykonania (z ktora Tesla ma problemy), w bardziej angazujace prowadzenie - mniejsza sprzedaz ale wieksze marze, wieksza ekskluzywnosc.

Za to ludzie pokochali kiedys BMW, a nie za vany czy przednionapedowe czy trzy cylindrowe auta ktore konkuruja obecnie z Octaviami bo sa sprzedawane dla przedstawicieli nizszego szczebla z 20-30% rabatami. Jak juz 3-er wygrywa przetargi np dla policji przy konkurencji typu Skoda to wiedz, ze jest naprawde zle :duh:


P90276573_highRes_bmw-group-press-conf1.jpg


P90276569_highRes_bmw-group-press-conf.jpg


P90276437-highRes.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na tym ostatnim zdjęciu widać jak piękne byłoby to auto, no nie wierzę jak mogli to tak spier.lić i tego nie wypuścić w tej wersji. Zmiażdżyli by Teslę i całą konkurencję, smutne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
adamjttk ten film pokazuje że TM3 to niestety straszne gówno od strony wykończenia i tu pytanie czy u Ciebie też między innymi brak podstopnicy, pedały jak w autach sprzed 30 lat, pomarszczone uszczelki , niechlujny montaż ruszające się wkłady lusterek a zdaje się pisałeś mi że jest to poziom F30
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej,


u mnie pedaly wygladaja tak: (sorry za smietnik, trzeba w weekend posprzatac)

51052069522_a05d860e77_o.jpg


O co chodzi z podstopnica - ze nie ma aluminiowej nakladki czy co, nie rozumiem?

Podstopnica jest normalna, obszyta filcem tak jak w kazdym aucie (jak i w 3-er bez m-pakietu)


O ruszajacych sie wkladach w lusterkach - pierwsze slysze - na tym filmiku czlowiek mowil o tym ze lusterka czasem sa w innym polozeniu niz je zostawil - jak tak nie mam, moze byl kiedys jakis blad w ktorejs wersji software, ciezko sie ustosunkowac do tego wogole.


Uszczelki - na filmiku to jakas masakra, wychodzi presja gonienia wynikow kwartalnych i zwiekszania sprzedazy - z tego co zrozumialem wymienili mu to na gwarancji zaraz po sprzedazy.

Taki brak QC jest drazniacy i auto w tym stanie nie powinno byc wydane klientowi wg mnie.

Filozofia Tesli z US - nawet jak jest problem z uszczelka czy jakims plastikiem - wydac auto i naprawic po 2 tyg ale zaraportowac sprzedaz.

Mi sie to nie podoba i mam nadzieje ze QC bedzie lepsze bo Tesla to juz nie startup a duzy producent.


Nie mam powodow zeby pisac Ci glupot - lubie obie marki - moja TM3P materialy w srodku i wykonanie sa spokojnie na poziomie F30 a np duzo lepiej niz mialem w F20.

Bedziesz mial okazje - przejedz sie po prostu, pomacaj, wyrob sobie wlasne zdanie.

BMW jest bardziej "luksusowe" i potrafi miec lepsze materialy (w odpowiedniej cenie i konfiguracji) - bez dwoch zdan.

Natomiast bierz tez poprawke, ze Tesla klepie auta od 10 lat a BMW od 100 lat i to trzeba miec na uwadze.

Jak ogladalem Tesle sprzed 5 lat a te obecne - zrobili DUZY progress (dla mnie juz calkowicie akceptowalne wnetrza), tych z 2015r bym nie kupil :twisted:


Co do podobnych filmikow - obejrzyj te 2 z BMW serii F - takich przykladow znajdziesz w kazdej marce setki



https://www.youtube.com/watch?v=lwqMwHDAXW8&ab_channel=SzymonKu%C5%82akowski

.

  • Moderatorzy
Opublikowano
F30 (ani żadne BMW od 20 lat) w żadnej wersji nie ma podstopnicy z filcu tylko z plastiku czarnego lub aluminium w mpakiecie. Taki filcowy badziew miałem ostatni raz w civicu ’98.
Opublikowano
F30 (ani żadne BMW od 20 lat) w żadnej wersji nie ma podstopnicy z filcu tylko z plastiku czarnego lub aluminium w mpakiecie. Taki filcowy badziew miałem ostatni raz w civicu ’98.

 

:) Tylko wiesz, #radośćzjazdy, w BMW rozumiem że bardziej powinniśmy zwracać uwagę na to co się dzieje w wyniku użycia prawej stopy niż na czym leży stopa lewa ;p

Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
F30 (ani żadne BMW od 20 lat) w żadnej wersji nie ma podstopnicy z filcu tylko z plastiku czarnego lub aluminium w mpakiecie. Taki filcowy badziew miałem ostatni raz w civicu ’98.

 

Hej, tak, macie racje - sa plastikowe podstopnice w 3-er, nie zwrocilem na to nigdy uwagi.

Co ciekawe w poprzednich latach w Tesli modelu 3 byly tez takie:

437_408957209.jpg


574_489768363.jpg


W nowszych modelach podstopnica jest pokryta juz dywanikiem filcowym, na ktory nachodza rowniez dywaniki filcowe.


I teraz pytanie za 100 punktow - czy bylo to z oszczednosci czy teraz jest bardziej premium?


Moze sprawdzmy jak to wyglada w plebejskiej S-klasie czy Maybachu? :norty:


589faa2b95df696ef4986f0b205ab437.jpg


step-inside-the-pinnacle-of-luxury-that-is-the-2021-maybach-s-class-interior_3.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
oczywiście ale wykończenie Tesli mnie odstrasza mocno, fakt że u Adama wygląda to już lepiej w przestrzeni podłogowej niż w tej z filmu

 

Zapraszam na przejazdzke testowa TM3P (maja w Wa-wie?).

Po powrocie do swojej M3 E92 bedziesz sie czul jak w muzeum historii motoryzacyjnej, wystawisz ja na sprzedaz nastepnego dnia i pobiegniesz z $ do Muska :>

Bedziesz hejtowany tu na forum jak ja i zareczam Ci, ze podstopnica to bedzie ostatnia rzecz na ktora bedziesz zwracal uwage :norty:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adam jesteś niezniszczalny w odbijaniu "ataków na Teslę". Gorik czepiasz się szczegółu nieistotnego dla większości, a już na pewno nie decydującego o wyborze Tesli bądź nie. A tak w ogóle to nie wierzę, że jako właściciel BMW M, z silnikiem V 8 planujesz w najbliższym czasie kupić elektryka :)


Ale jaja, Adam w tym samym czasie napisaliśmy o M3 Gorika, tyle, że dokładnie przeciwne opinie, ciekawe do której jest bliżej Gorikowi :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
oczywiście ale wykończenie Tesli mnie odstrasza mocno, fakt że u Adama wygląda to już lepiej w przestrzeni podłogowej niż w tej z filmu

 

Zapraszam na przejazdzke testowa TM3P (maja w Wa-wie?).

Po powrocie do swojej M3 E92 bedziesz sie czul jak w muzeum historii motoryzacyjnej, wystawisz ja na sprzedaz nastepnego dnia i pobiegniesz z $ do Muska :>

Bedziesz hejtowany tu na forum jak ja i zareczam Ci, ze podstopnica to bedzie ostatnia rzecz na ktora bedziesz zwracal uwage :norty:

 

Chciałbym kiedyś mieć elektryka, nie hejtuje tesli i nie oceniam auta po podstopnicach. Ale nie mieszaj w to e92 m3 v8 bo wystarczy jeden downshift na dobrym wydechu żeby zapomnieć o wszystkich ekranach, wiedźminie i symulatorze pierdów :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja pisałem wcześniej, że dziwię się, że w tym całym wątku temat dźwięku jest praktycznie pomijany. Wg mnie właściciele BMW M będą ostatnimi, którzy przesiądą się na elektryki :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
oczywiście ale wykończenie Tesli mnie odstrasza mocno, fakt że u Adama wygląda to już lepiej w przestrzeni podłogowej niż w tej z filmu

 

Zapraszam na przejazdzke testowa TM3P (maja w Wa-wie?).

Po powrocie do swojej M3 E92 bedziesz sie czul jak w muzeum historii motoryzacyjnej, wystawisz ja na sprzedaz nastepnego dnia i pobiegniesz z $ do Muska :>

Bedziesz hejtowany tu na forum jak ja i zareczam Ci, ze podstopnica to bedzie ostatnia rzecz na ktora bedziesz zwracal uwage :norty:

 

widzisz tak się składa że miałem okazję od razu wsiąść za kierownicę dużego konia czyli Taycana TS i nie sprzedałem nic z tego co mam a wiesz dlaczego bo wiem że Taycan który zrobił na mnie olbrzymie wrażenie jest na chwilę obecną w PL a myślę że i ogólnie tylko mega fajnym gadżetem który mega się prowadzi ale zasadniczo póki co nadaje się tylko do miast a i to nie zawsze w trasie rzeczywistość jest taka że powyżej 140 trzeba się modlić o prąd a jechać tym 90 na godzinę to jak jeść czekoladkę przez papierek, oczywiście jak poprawią się zasięgi to chciałbym taki lub podobny samochód ale nić z prawilnych przysłowiowych M3 V8 sprzedawać bym nie chciał bo np. jadać E60 550i w trasie 140-170 spala 12-13 i mam zasięg +/- 500km , także wiesz interesuje mnie ten temat i lubię czytać ten wątek ale raczej mało prawdopodobne żeby to miała być Tesla jak już kiedyś

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale nie mieszaj w to e92 m3 v8 bo wystarczy jeden downshift na dobrym wydechu żeby zapomnieć o wszystkich ekranach, wiedźminie i symulatorze pierdów :mrgreen:

Randall - nie neguje, wprost przeciwnie. M3 E92 z V8 to ikona motoryzacji i z tylu glowy ciagle mam zakusy zeby sobie manuala na rok czy dwa kupic bo to juz naprawde OSTATNI dzwonek. Ale to juz tylko jako auto weekendowe do przejazdzek bo na daily w moim przypadku niestety sie juz nie nadaje w Norwegii.

Tesla ma ta zalete, ze pomimo 3,3s do setki jest takim samym daily jak Skoda Octavia :norty:

E92 z V8 i 997.2 to 2 auta ktore mi wierca dziure w brzuchu tak czy inaczej.

 

widzisz tak się składa że miałem okazję od razu wsiąść za kierownicę dużego konia czyli Taycana TS i nie sprzedałem nic z tego co mam a wiesz dlaczego bo wiem że Taycan który zrobił na mnie olbrzymie wrażenie jest na chwilę obecną w PL a myślę że i ogólnie tylko mega fajnym gadżetem który mega się prowadzi ale zasadniczo póki co nadaje się tylko do miast a i to nie zawsze w trasie rzeczywistość jest taka że powyżej 140 trzeba się modlić o prąd a jechać tym 90 na godzinę to jak jeść czekoladkę przez papierek, oczywiście jak poprawią się zasięgi to chciałbym taki lub podobny samochód ale nić z prawilnych przysłowiowych M3 V8 sprzedawać bym nie chciał bo np. jadać E60 550i w trasie 140-170 spala 12-13 i mam zasięg +/- 500km , także wiesz interesuje mnie ten temat i lubię czytać ten wątek ale raczej mało prawdopodobne żeby to miała być Tesla jak już kiedyś

 

Z Tesla jest o tyle dobrze ze sa te superchargery. Z mniejszym lub wiekszym bolem ale da sie jezdzic normalnie po autostradach 120-150km/h po calej Europie.

Taycan to na dzisiaj tak jak mowisz bolwarowka za 0,5M natomiast Porsche po 9 latach skumalo o co chodzi i beda budowac swoja dedykowana siec jak Tesla, zapowiedzieli to w tym tygodniu :twisted:

Ma byc na bogato jak to w premium - lounge room, kawka, te klimaty.

https://elektrowoz.pl/ladowarki/porsche-chce-miec-wlasna-siec-stacji-ladowania-aut-elektrycznych-kolejny-skok-w-bok-od-ionity/


Nie chce sie powtarzac ale niemiecka motoryzacja panicznie kopiuje wszystkie pomysly Tesli z prostej przyczyny - wiekszosc z nich jest po prostu DOBRA.

Ludzie sie smieja ze uszczelki pogiete, ze dachy odpadaja, ze gowniane wykonanie, a jak przychodzi glosowac portfelem - najczesciej kupowane auto w Norwegii (wciaz, po 3 latach od premiery)


51053009553_c64901c88a_o.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciekawy głos Zachara w dyskusji gdzie jest miejsce dla wodoru i jaka jest jego przyszłość w porównaniu do baterii. Pozwolę sobie zrobić mały spoiler, ale spodobało mi się podsumowanie na koniec. Być może oba te źródła zasilania będą koegzystować jak dzisiaj diesel i benzyna. Dziś diesel jest na trasy, a benzyna lepsza do miast, a w przyszłości bateria do miast, a na trasy wodór.




Ciekawa też jest wizja przechowywania wodoru jako magazynu energii budowanego np dla całego osiedla, bo to pozwoliłoby na zwiększenie możliwości korzystania z odnawialnych źródeł energii, chociaż to pewnie nie wykluczy ryzyka blackoutu, która miała miejsce w tym roku w Texasie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zachar w punkt. W zasadzie brak tylko ujęcia kwestii sprawności sposobu otrzymania energii do ładowania baterii. Ale problem jest bardzo szeroki bo prąd w gniazdku może być miksem tak wielu różnych źródeł, że trudno to nawet ustalić.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawy głos Zachara w dyskusji gdzie jest miejsce dla wodoru i jaka jest jego przyszłość w porównaniu do baterii. Pozwolę sobie zrobić mały spoiler, ale spodobało mi się podsumowanie na koniec. Być może oba te źródła zasilania będą koegzystować jak dzisiaj diesel i benzyna. Dziś diesel jest na trasy, a benzyna lepsza do miast, a w przyszłości bateria do miast, a na trasy wodór.




Ciekawa też jest wizja przechowywania wodoru jako magazynu energii budowanego np dla całego osiedla, bo to pozwoliłoby na zwiększenie możliwości korzystania z odnawialnych źródeł energii, chociaż to pewnie nie wykluczy ryzyka blackoutu, która miała miejsce w tym roku w Texasie.

 

ciekawe że jak ja to mówię od dawna to się mnie krytykuje ale jak Zachar to nagle "poważny głos w dyskusji" :mad2: :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nowy filmik o BMW i4



3.56 - wyszedl prawdziwy cringe :twisted:


51058420213_ccf7daf779_o.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To musi byc efekt tego nowego, smialego designu kierownicy i licznikow :norty:


51064494042_250143f3ee_o.jpg


Mam nadzieje, ze w i4 bedzie staromodna, cos ala w G80 (przesliczna :modlitwa: )


51064400781_4e87ddf399_o.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To musi byc efekt tego nowego, smialego designu kierownicy i licznikow :norty:


51064494042_250143f3ee_o.jpg


Mam nadzieje, ze w i4 bedzie staromodna, cos ala w G80 (przesliczna :modlitwa: )


51064400781_4e87ddf399_o.jpg

 

Adam to BMW Operating System 8.0, będzie w I4...


https://spidersweb.pl/autoblog/bmw-idrive-8-0-bmw-operating-system-8-0/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.