Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od niecalego roku jestem nabywcą Bmw E87 116i i tu pojawia się moje pytanie. Niecały miesiąc temu podczas 1 próby zrobienia bączka na suchej nawierzchni poszła mi pompa wspomagania układu kierowniczego. Podczas

przysłowiowego kręcenia bączka auto nie pozwalało mi utrzymać kierownicy w maksymalnym skrecie tak jakby wspomaganie ze mną walczyło, w pewnym momencie przestało i auto ładnie wpadło w poślizg po czym z auta wyleciał cały płyn od wspomagania i skończyło się zniszczoną pompa. Kontrola trakcji była wyłączona, ktoś wie czemu tak auto próbowało walczyć?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak trzymasz kierownicę skręconą do oporu to tak jest . Pompa jest przeciążona . Co prawda jest zawór nadciśnieniowy ale przeważnie to się kończy wymianą pompy . Zostawiaj tak 10 stopni zapasu od końca obrotu .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.