Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Przymierzam sie wlasnie do wymiany lozyska z piasta w moim BMW e60 i mam takie pytanie, czy jak odkrece tr wachacze/drazki i wyciagne armotyzator ( zeby dostac sie do srub lozyska) jest pozniej koniecznosc ustawienia zbieznosci?

Opublikowano
Witam.

Przymierzam sie wlasnie do wymiany lozyska z piasta w moim BMW e60 i mam takie pytanie, czy jak odkrece tr wachacze/drazki i wyciagne armotyzator ( zeby dostac sie do srub lozyska) jest pozniej koniecznosc ustawienia zbieznosci?

Jeśli chodzi Ci o przód to nie trzeba rozbierać całego zawieszenia :D

852c2d3fdc685c61m.png
Opublikowano
Napisze jak ja to robiłem bez zaczepiania zawieszenia sciskalem troszkę amortyzator po czym go odkrecam wbijam rozpiera zwrotnica sama opada jest dostęp do srubek. Ale Geometra nie unikniona raz mi się udało że po wymianie było idealnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W normalnym zawieszeniu amortyzator wchodzi dużo głębiej. A śruby są na klej i naprawdę ciężko się je odkręca.

 

Jest bardzo fartownie jak żadna sie nie urwie.

Zwykłym kluczem to daremny trud .

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.