Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z BMW F11 3.0d , zaczęło się od spadnięcia wężyka od przelewu na trójniku koło grodzi po założeniu po krótkiej jeździe spadł znowu więc założyłem tam opaskę skręcana , po jakimś czasie około 1000 km pękł wężyk przelewu między wtryskiwaczami , wymieniony został cały przewód z kroccami od wtryskiwaczy do trójnika na nowy oryginalny z ASO po paru kilometrach znowu zaczęło się lać na łączeniu wężyka z króćcem od wtryskiwacza .

Wychodzi na to że powstaje tam za duże ciśnienie , jakie mogą być przyczyny takiej sytuacji ? Ma ktoś schemat całego przewodu przelewowego i wszystkiego co jest po drodze ?

Opublikowano

zrob probe przelewowa i bedziesz wszystko wiedzial

gdzie jest problem


dziwie sie ze do tej pory nie byla zrobiona

Opublikowano
Tak nam zamiar to zrobić , ale skąd wzięło by się tak duże ciśnienie na wyjściu z wtryskiwacza ? Silnik chodzi idealnie , korekty idealne na zimnym i nagrzanym .
Opublikowano

Korekty samych wtrysków to jedno - mogą być odpowiednie ale może się okazać, że wtrysk na przelew za dużo puszcza i stąd większe ciśnienie. Normalnie to tam nie ma jakiegoś dużego ciśnienia z tego co kojarzę (przynajmniej tak było w M57 bo wężyki tylko wtykało się na same króćce, bez żadnych opasek).

Pzdr.

Opublikowano

no to zrob ten test

i napisz jaka jest przyczyna

a nie bedziemy sie rozpisywac na 10 stron

Opublikowano

a co z przelewam na pompie?


co to znaczy napelnialy sie standartowo

Opublikowano

Hmmm. To jeśli przelewy są ok to może gdzieś zatkany jest ten przelew, do którego wraca paliwo z wtrysków...? On generalnie chyba idzie aż do samego baku. Może od spodu gdzieś coś jest zagniecione / zaciśnięte...?

Pzdr.

Opublikowano

Screenshot-20200114-224502.jpg

Tak wygląda ten układ , jak widać przelew z wtryskiwaczy nie jest podłączony bezpośrednio do węża powrotu tylko do węża zasilania i do pompy .

Opublikowano

kolega @Manolito77

mnie uprzedzil

mialem wlasnie napisac o powrocie do zbiornika


a na pompie tez jest przelew

Opublikowano

Nie wiem jakie masz wtryskiwacze w silniku, ale:



Troubleshooting on Piezo injectors


The following possibilities are available for a complete diagnosis of the Piezo injectors:


Electrical diagnosis: Fault memory search

Electrical diagnosis: Resistance measurement of the piezo element

Smooth running control

It is currently not possible to measure the return volume for Piezo injectors. Due to the way Piezo injectors are designed and how they function, the return volume is considerably lower than in the case of solenoid valve injectors.


Important!

On engines with Piezo injectors the presupply pressure is applied in the fuel return flow! This is necessary for operation of the Piezo injectors.


Więc z tym testem przelewowym to nie wiem...



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Dobrze rozumiem , mniejsza o test przelewowy ,dlaczego mi rozsadza te cholerne wężyki dalej nie wiem .

Jak widać na obrazku wąż przelewowy od wtryskiwaczy jest połączony z wężykiem zasilającym ,a nie powrotnym .

A przelew z listwy już jest podłączony pod powrót .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może jakiś wtrysk jest uszkodzony i zamiast do silnika daje ciśnienie na przelew.
Opublikowano

Może może , ale jak to sprawdzić żeby mnie 100% pewność .

Nie wydam 6 tysięcy na nowe wtryski żeby na końcu okazało się że to nie to .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może może , ale jak to sprawdzić żeby mnie 100% pewność .

Nie wydam 6 tysięcy na nowe wtryski żeby na końcu okazało się że to nie to .

Zrobic test przelewowy?!

Opublikowano
Test zrobiony wynik idealny , ale wydaje mi się że są to wtryskiwacze piezoelektryczne więc dla nich test przelewowy nie jest żadnym wyznacznikiem
Opublikowano
Hmmm. Czysto teoretycznie - jeśli powrót paliwa z wtrysków wpięty jest w linie zasilającą, idąca do pompy to nie powinno tam być jakiegoś zaworka zwrotnego? Co prawda zasilanie paliwem z baku nie ma jakiegoś dużego ciśnienia (ono powstaje dopiero w samej pompie CR) ale jest wystarczające aby zrzucać wężyki, które są montowane na wcisk a nie na opaskach. Z drugiej strony - na schemacie nie widać tam żadnego zaworka... :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.