Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z moim BMW. Od kilku dni zaczął na zimnym silniku piszczeć najprawdopodobniej pasek lub rolka. Naczytałem się o kole pasowym napinaczu i pasku. Co wymienić i jakich części użyć? Przebieg 114tys.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W profilu wpisz również jakie masz oznaczenie silnika.....18d.....20dx....???


http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F25/Europe/X3_20dX-N47N/L-N/jan2011/browse/engine/belt_drive_climate_compressor/


Masz tam numery części. Wpisz je do włosów wujka Google i wyskoczą ci stronki z częściami.

Pozdrawiam

Opublikowano

Na początek proponuję kupić silikon w sprayu i podczas pracy silnika psiknąć na pasek i kółko.

Tylko silikon, a nie na przykład smar. Jest taki fajny silikon w sprayu firmy moje auto, tani i super działa na różne problemy.

Opublikowano

Profil poprawiony :norty:

Spróbuję z tym smarem może uda się zwerywikować co do wymiany... Dzięki za katalog z częsciami :cool2: Napinacz i pasek z serwisu czy polecacie jakiś dobry zamiennik ? Czytałem o kole pasowym że czasem z nim też problem ... Da się zweryfikować jakoś jego poprawne działanie ? Chociaż nie wydaje mi się że piski pochodzą od niego bo odpowiada ono za niwelację drgań.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koło pasowe jak jest zniszczone powoduje ,że auto wpada w wibracje.

Aby wykluczyć awarię koła pasowego włącz klimatyzację. Po włączeniu , drgania powinny się zmniejszyć jeśli koło jest zepsute.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.