Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Faktycznie jest.Znalazlem.Ale powinien wywalic bład immo...

U kolegi nie ma bledu immo, ale wszystko sie moze zdaźyć...

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spoko. Tego nie wiemy czy wywala czy nie, nie odczytal casa. W dme tego nie bedzie. Zostawmy to, kolega stracil ochote i nie wypowiada sie. Nie ma sensu tego przeciagac.
Opublikowano
Napewno sie zaopatrze kdcan, tylko doradzcie jaki, zeby nie wydac fortuny, a cokolwiek sie dało zrobić. Napewno nie straciłem ochoty, wrecz przeciwnie. To co mam teraz zrobić podłączyć wszystko lewym prądem, czy najpierw sprawdzić CAS. Spokojnie ogarnę takie coś jak adaptacja tego modułu, jednak mój kabel na to nie pozwala.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawy przypadek. Nie wie co to cas a go ogarnie. Nawet ci co siedza w bmw casa nie ogarniaja w wiekszosci :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam taką propozycję ...

Do mojego diagnozowani nie potrzeba kabla , ale na koniec bedzie potrzebny i pomoc kolegów również( jesli moje przypuszczenia sie potwiefdza )

Podaj mi swój nr tel ( na PW ) , staniesz przy aucie i pomierzysz to co mnie interesuje , i jesli moje przypuszczenia sie potwierdza to ładnie to w skrucie opiszesz i poprosisz kolegow o dalsza pomoc, bo temat juz ma cztery strony a stoimy praktycznie w miejscu...

Decyzja nalezy do Ciebie...

Opublikowano
Spoko kotin, będę w domu po południu. I w ogóle, to dzięki, bo porady typu "i tak tego nie ogarniesz" "oddaj do mechanika" nic nie pomagają, a wręcz przeciwnie. Może nie ogarnę całego modułu, ale czytałem o adaptacji czy odczytaniu błędów, i sami musicie przyznać że nie jest to jakas jazda na krawędzi. Póki co poszukam i zamówię kabel, bo i tak będę go potrzebował w przyszłości. Mam problem z valvetronic i poduszek po stłuczce a ja płacę po 70zl za samo podłączenie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Potrzebuje pomocy z błedami, bo wszystko w tym kwiecistym jezyku. Wiem o valvetronicu. Auto nie odpala, podejrzewam immo/CAS. JAkies sugestie z tego?

F E H L E R S P E I C H E R L E S E N ---------------------------------------

Datum : 29.01.2020 17:32:45

JobStatus: OKAY

Variante : MEV9N46L.PRG

Version : 4.003 -------------------------------------------------------------------------------

ERGEBNIS : 4 Fehler im Fehlerspeicher!

-------------------------------------------------------------------------------

0x2B98 CDKNVRMON - Plausibilitaetsueberwachung RAM-Backup

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 174740 km

Versorgungsspannung (ub) 11.49 V

Betriebsstundenzaehler (top_u) 152064.00 -

Motortemperatur (tmot) 2.25 Grad C

Umgebungstemperatur (tumg) -9.75 Grd C

Aktualitaetszaehler zwischen EEPROM und RAM-Backup unterschiedlich

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Diagnose aktiv

Zyklus-Flag gesetzt

Fehlercode: 2B 98 48 05 00 00 01 28 44 42 7A 63 43 33 FF FF

FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF -------------------------------------------------------------------------------

0x2F44 CDKWFS - EWS3.3 Manipulationsschutz

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 174740 km

Motordrehzahl (nmot) 0.00 /min

Motortemperatur (tmot) 2.25 Grad C

Versorgungsspannung (ub) 11.40 V

Betriebsstundenzaehler (top_u) 152064.00 -

WC passt nicht zum erwarteten WC (Fangbereichsueberschreitung)

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Diagnose aktiv

Zyklus-Flag gesetzt

Fehlercode: 2F 44 48 05 00 00 01 28 44 42 00 43 79 63 FF FF

FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF -------------------------------------------------------------------------------

0x2E8B CDKIBSK - IBS Kommunikation

FS_LESEN_DETAIL: IFH-0010: DATATRANSMISSION TO CONTROLUNIT DISTURBED -------------------------------------------------------------------------------

0x2EB8 CDKBSDD0 - BSD-Botschaft vom IBS fehlt

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 40

Kilometerstand 174740 km

--- 0.00 --- 123.00 --- 45.00 --- 0.00 -

Timeout

Testbedingungen erfüllt

Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)

Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Diagnose aktiv

Zyklus-Flag gesetzt

Fehlercode: 2E B8 44 05 00 00 01 28 44 42 00 7B 2D 00 FF FF

FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF

===============================================================================

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ews3 tam siedzi wiec mozesz zaczac od synchronizacji. Warto sprobowac. Rygiel kierownicy chodzi? Odblokowuje sie? Kontrolka silnika pokazuje sie na zaplonie?
Opublikowano
Szczerze nie sprawdzałem rygla. Kontrolka czyli check? tak jest obecny. nie ma kontrolki blokady (kłodka i kiera), ale pokazywała sie wczesniej sporadycznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.