Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,może ktoś na szybko podpowie czy jest awaryjne zwolnienie hamulca postojowego w e70?? Jest awaria ,pewnie silniczek :cry:
Opublikowano
Niestety albo coś robię źle albo to otwieranie awaryjne nie zawsze skutkuje.Hamulec nie puścił ,szukam na jutro lawety :(
Opublikowano

Bywa i tak, że cięgno awaryjne nie zadziała.

Spotkałem się też z przypadkiem, gdzie awaryjne zwalnianie odblokowania linki nie działało a procedura diagnostyczna (ponowna kalibracja i kodowanie sterownika) zwolniła hamulec.... i bądź tu mądry.

Czasami trzeba niestety ciąć linkę, a to jednak najbardziej drastyczna i ostateczne opcja.

Opublikowano
Wracając do tematu,co mogło się zepsuć że blokuje ten hamulec? Już drugi raz przy otwieraniu z pilota straszny hałas jakby łamanie plastiku i hamulec zblokowany ( to jest jakoś powiązane z centralnym zamkiem???) Mechanik posprawdzał co mógł,przeczyścił ale problem wrócił :(
Opublikowano
Wracając do tematu,co mogło się zepsuć że blokuje ten hamulec? Już drugi raz przy otwieraniu z pilota straszny hałas jakby łamanie plastiku i hamulec zblokowany ( to jest jakoś powiązane z centralnym zamkiem???) Mechanik posprawdzał co mógł,przeczyścił ale problem wrócił :(

Miałem ten sam problem, już go poruszałem na forum. Sądzę, że podczas otwierania samochodu z pilota, aktywują się sterowniki (między innymi EMF czyli hamulec elektryczny). Komputer pomimo iż jest zaciągnięty hamulec czyta z opornika, który jest na płycie w sterownika hamulca elektrycznego, że może jeszcze go docisnąć. Problem występuje sporadycznie. Przyczyny mogą być różne. W moim przypadku okazał się nadgryziony kabel przez gryzonia. Stąd stukot i odgłos łamanego plastiku (szpilka do które doczepiona jest linka hamulcowa przeskakuje na gwincie plastikowej obudowy). Miałem też opinię mechanika, który twierdził że może wariować autohold. Każdy przypadek jest inny i do każdego takie przypadku trzeba podchodzić indywidualnie.

Opublikowano

Witam kolegów.

W mojej e70 przy awarii hamulca po zablokowaniu przestał działać. Awaryjne zwalnianie nie dało skutku więc sprawdziłem która linka jest tańsza i w ruch poszła gumówka. Znalazłem gdzieś później możliwość odłączenia linki hamulca śrubokrętem przez odkręconą śrubę koła (raczej trudna sprawa). Dodam jeszcze że po rozebraniu modułu okazało się że spalił się jeden tranzystor (wartość ok 50 zł + wlutowanie) hamulec działa idealnie. U mnie AUTOHOLD nie działa (komunikat system niesprawny) brak jakichkolwiek błędów nikt nie ma pojęcia co jest nie tak. Może ktoś wie?

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam,w moim przypadku zakupiłem nowy moduł hamulca i niestety nie mogę go połączyć z autem brak komunikatu z EFM  ma ktoś na to rozwiązanie z góry będę bardzo wdzięczny .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.