Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tak wiec ten oryginalny slit mi wystarczy. A wszytsko znajdziesz w instrukcji blosa.

www.bramstal.pl/audi/AKP/blos_instrukcja.pdf

 

 

Ale jest wyraźnie napisane, że tylko tewn +15% mocy jest w zestawie.. a ską d wziąć tą największą wersje skoro już tego nie dodają???

 

albo rozpiłować albo na allegro szukać od tych co sprzedaja blosy, napewno znajdziesz gdzies

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Nie ma szans... przerobiłem cały wątek na forum forda (trzydzieści kilka stron) i jak to ktoś napisał, ze z większymi blosami jest jak z potworem z loch nes... wiadomo, ze jest ale nikt tego nie widział i nie ma ;>

 

Rozwiercać to trzeba wiedzieć jak. Wszyscy piszą.. ale nikt nic sensownego.

 

I tak zamontuje BLOSika tylko za jakiś czas. Najpierw postaram sie wycisnąć wszystko co sie da z mixerówki... pobawie sie oczkami, poreguluje... zobaczymy...[/url]

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Opublikowano
ktos juz u nas na forum piłował o ile dobrze pamietam, czeba pewnei dobrze poszukac i z pytaniami do rozpiłowywacza gwizdków

 

Przeglądałem allegro i zauwazylem aukcje:

 

http://www.allegro.pl/item130578604_blos_z_podtrzymaniem_przepustnicy_najtaniej_.html

 

W sprzedaży również:

 

tuleje redukcyjne do Blos'a w rozm. 60-70, 70-70, 70-80

rurki do Blos'a typu Slit w rozm. "E", "D", "A"

Blos z silniczkiem krokowym

 

Zagadaj do gościa powinien mieć.

 

 

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
chcialem odswiezyc temat i zapytac jak sie sprawuje blos po kilku tankowaniach, sam sie zastanawiam nad taka modyfikacja. pozdrawiam
Opublikowano

po wiem tak ze nigdy bym nie wrocił do miksera, tak to wyglada w moim przypadku, jednak wczesniej miałem 525 12V i teraz smiga nim moj szwagier i tam znów mikser sprawuje sie bardzo dobrze, nie waha, fajnie ciagnie, pewnie z blosem byłoby lepiej ale jak bym miał mu radzic to pewnie ten z silnikiem krokowym w blosie bo wg mnie to ten silnik krokowy niweluje niedokladności wyciecia slitów, a on juz cos koło 700 zł kosztuje.

Dobra praca blosa to dobre dopasowanie parownika do blosa, jam mam niby BRC 140 KW, ale nawet jak go maksymalnie skrece (parownik) to na niskich obrotach mam zabogata mieszanke, popmimo skrecenia blosa od niskich obrotów. Ale pozatym obroty bardzo stabilne, fajnie ciagnie i poniewaz mieszanka mam na niskich bogata to zapalanie po jeździe na gazie jest lepsze na gazie, bo gdy dostanie benzyne i na troche gazu w rurach to czasami ma problemy, no ale to takie drobnostki które i tak u każdego z osobna są inne. Ogólnie blosa polecam, zrobiłem na nim cos koło 2000 km

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Przeglądałem allegro i zauwazylem aukcje:

 

http://www.allegro.pl/item130578604_blos_z_podtrzymaniem_przepustnicy_najtaniej_.html

 

Cytat:

W sprzedaży również:

 

tuleje redukcyjne do Blos'a w rozm. 60-70, 70-70, 70-80

rurki do Blos'a typu Slit w rozm. "E", "D", "A"

Blos z silniczkiem krokowym

 

 

Zagadaj do gościa powinien mieć.

Ale przeciez napisałem ze mam tego największego splita i to i tak za mało...

 

 

U mnie sytuacja wygląda tak. BLOS jest nieporównwalnie lepszy od mixera. Znacznie lepiej silnik sie wkręca, ma tylko jeden dołek gdzieś przy 4100obrotów lekko przymula na chwilke i dalej gdzieś od 4300 ciągnie do 5tyś.. dalej juz nie ma za bardzo mowy o przyspieszaniu...

 

Mimo rozkręcenia parownika na maxa zarówno na biegu jałowym jak i na obrotach nie udalo sie ustawić odpowiedniej mieszanki. Po rozwierceniu (przede wszystkim czubka stożka udało się uzyskać mieszanke Lambda = 1.25 ale nie ma szans na 0.98 ;] czyli cały czas jezdze na zubożonej mieszance.

 

Na benzynie nie wiem jak samochod sie zachowuje bo po strzale gazu zmiotło mi przepływomierz bez szans na reanimacje. Jeżdze tylko na gazie.

 

I to nie prawda ze przy BLOSie nie ma strzałów. Jeżeli mieszanka jest za uboga tak jak u mnie wystarczy stojąc i trzymając sprzegło dwa razy wcisnąć mocniej gaz (tak jakby przed startem w wyściugu ;] ;] ;] i automatycznie mamy strzał. Wtedy musze wyjsc z autka i nałożyć rurke na blosa.

 

Mam podejrzenia co do swojej instalacji ze łapie mi lewe powietrze spod uszczelki... Chce wymienic na dniach uszczelke pod głowicą i wtedy wszystko złożyć na nowo. Może wtedy mieszanka bedzie bogatsza.

 

Spalanie tez za specialnie sie nie zmieniło. 17l/h na trasie i 25L/h na mieście.

 

Reasumując: Przy dużym silniku to nie taka prosta sprawa z tym blosem. Ale na pewno mając mixer warto instalować BLOSA...

 

Aha.. i nigdy wiecej innej instalacji niż sekwencja. Już mam dosyć dłubania, strzałów i stresu czy dojade w nocy do domu.

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.