Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Czy ktoś miał BLOS-a w 750i? domyślam się że potrzebne są raczej 2 BLOS-y na ten silnik... zmieści się to wszystko pod maską? Chyba powinno? Czy spalanie może być o wiele większe niż na benzynie?

Wiem że jeśli 750 ma padnięte sondy itp to wtedy spalanie lubi bardzo wzrastać... a wiadomo że BLOS z tego nie korzysta :(

Może komputer w 750 ma jakieś programy oszczędnościowe a BLOS tego nie wykorzysta i średnio będzie palić 20... co Wy na to?

A może będzie moc i dobre spalanie?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Blos wogóle nie korzysta z twojego komputera benzynowego,jest to instalacja pierwszej generacji,więc z żadnych programów oszcędnościowych nie korzysta.Ale napewno odczujesz powrót mocy i radośc z jazdy :twisted:a średnio 20 to mi na zwykłym palniku paliła 2,8 litra,z blosem tyle samo ale ja lubiałem cisnąć
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano
Blos wogóle nie korzysta z twojego komputera benzynowego,jest to instalacja pierwszej generacji,więc z żadnych programów oszcędnościowych nie korzysta.Ale napewno odczujesz powrót mocy i radośc z jazdy :twisted:a średnio 20 to mi na zwykłym palniku paliła 2,8 litra,z blosem tyle samo ale ja lubiałem cisnąć

 

A jakie są relacje między spalaniem na benzynie, gazie II gen. i BLOS-ie?

 

Czy

 

benzyna < BLOS < II gen.?

 

W postach chwalacych BLOS-y tak ludzie pisali... czy to bylo obiektywne nie wiem...

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Czy nikt nie sprawdzał BLOS-a na V8? Pytam bo na forum są różne plotki że np na biegu jałowym odłączany jest jeden blok tego silnika... wiadomo że na gazie nie. I czy brak takich rzeczy powoduje duży wzrost spalania?

 

Poza tym jak zaopatrzyć takie bydle w gaz? BLOS-y są do 140 kW... 750 ma ich troszkę więcej.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ponieważ twoje v12 to dwie r6 więc dwa blosy,po jednym na każdy przewód przed przepływką,moc do 140 koni jest na nierozpiłowanym gwizdku wewnątrz blosa,można go rozpiłować nawet do 300(ponoć),z tym że u ciebie najlepszym rozwiązaniem byłyby dwa oddzielne reduktory po jednym na stronę a jak chcesz zrobić odłączanie jednej strony(choć nie wydaje ni się aby BMW tak to wymyśliło) to każdy reduktor ma elektrozawór,wystarczy jakiś prosty układ elektryczny,mikroprzełącznik ,przekaźnik i odłączanie całkowicie jednej strony przy obrotach biegu jałowego,ale uwaga ,mogło by to spowodować chwilowe zubożenie mieszanki i strzały,zresztą tak jak mówiłem wcześniej to odłączanie zasilania jednej strony to w/g mnie bzdury,opory które musiałby przezwyciężyć silnik ,ta druga strona musiała by ciągnąc stronę z pełną kompresją bez paliwa,to by dawało więcej strat paliwa niż jednakowe zasilanie dwóch stron.ale może się mylę ,niech ktoś się wypowie co do zasilaniea tych dwóch stron
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano
Ponieważ twoje v12 to dwie r6 więc dwa blosy,po jednym na każdy przewód przed przepływką,moc do 140 koni jest na nierozpiłowanym gwizdku wewnątrz blosa,można go rozpiłować nawet do 300(ponoć),z tym że u ciebie najlepszym rozwiązaniem byłyby dwa oddzielne reduktory po jednym na stronę a jak chcesz zrobić odłączanie jednej strony(choć nie wydaje ni się aby BMW tak to wymyśliło) to każdy reduktor ma elektrozawór,wystarczy jakiś prosty układ elektryczny,mikroprzełącznik ,przekaźnik i odłączanie całkowicie jednej strony przy obrotach biegu jałowego,ale uwaga ,mogło by to spowodować chwilowe zubożenie mieszanki i strzały,zresztą tak jak mówiłem wcześniej to odłączanie zasilania jednej strony to w/g mnie bzdury,opory które musiałby przezwyciężyć silnik ,ta druga strona musiała by ciągnąc stronę z pełną kompresją bez paliwa,to by dawało więcej strat paliwa niż jednakowe zasilanie dwóch stron.ale może się mylę ,niech ktoś się wypowie co do zasilaniea tych dwóch stron

 

Dzięki za odpowiedź... być może to rzeczywiście bzdura; zysk byłby wtedy gdyby zawory były podwieszane... ale w tym silniku nie ma takiej mozliwości...

 

Najbardziej interesuje mnie czy ktoś zagazował BLOS-em swoje 750? I jak to chodzi? A jeśli nie... to dlaczego ludzie którzy jeżdzą na palnikach tego nie zrobią? :)

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
A dlatego tego nie robią ,bo większośc ludzi nie grzebie przy swoich samochodach sama,tylko oddają je do mechaników,a spróbuj odwiedzić powiedzmy 10 gazowników -i zapytaj się o blosa,ponad połowa wogóle nie słyszała a jak to ustawić nie wie nikt.Więc tu masz odpowiedź na swoje pytanie,dlaczego w 750 i w innych samochodach tego nie montują.Poza tym,jak trafisz na kumatego diagnostę przy przeglądzie to Ci dowodu nie podbije ,bo w Polsce zasilanie blosem,czyli zakładanie instalacji I generacji jest zabronione.Ale spox,w tym kraju o kumatego diagnostę trudno :mrgreen:A poza tym według producenta blosa stroi się na hamowni obciążeniowej!!Można pod domem ,nie na analizatorze ,tylko na oko ,osiągi będą ok,ale spalanie trochę wyższe.W 750 kolektory sa plastikowe czy jeszce metalowe?
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano
Możesz,o ile się wciśniesz pod maskę ,zdejmiesz filtr,rozpędzisz do 250 na godzine i zobaczysz w którym miejscu trzeba split blosa rozpiłować,bo mieszanka ubożeje :twisted2:
Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano
Podłącze się... juz kolega kupił dla mnie BLOSa... i już dzisiaj mieliśmy go montować... I tu [BAD]. Okazuje się, że według BRC blos jest do max 170KM... A ja mam 3.5L i ponad 200koni... Czy jesteście w stanie mi coś podpowiedzieć? Jakiś cwancyk? Bo normalnie od południa mam zrąbany humor... miało być tak pięknie.. powrót mocy... a tu nadal mułowasto...

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Opublikowano
Podłącze się... juz kolega kupił dla mnie BLOSa... i już dzisiaj mieliśmy go montować... I tu [bAD]. Okazuje się, że według BRC blos jest do max 170KM... A ja mam 3.5L i ponad 200koni... Czy jesteście w stanie mi coś podpowiedzieć? Jakiś cwancyk? Bo normalnie od południa mam zrąbany humor... miało być tak pięknie.. powrót mocy... a tu nadal mułowasto...

 

Zamontowaliście czy to tylko popsuty humor bo gdzieś tak przeczytałeś??? Trzeva pamietać że w blosie można wymienić gwizdki w zależności od mocy silnika, standardowo jest własnie taki o ktorym piszesz, mozna przełożyć taki który da powera. jak nigdzie nie znajdziesz tych gwizdków to można stary rozpiłować.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
czy moglbys opisac w jaki sposob sie to reguluje? tj dokladnie od momentu zalozenia. moze tez sprobuje :-)

 

ja gwizdka nie rozpiłowywałem bo mam 2 l silniczek :? tak wiec ten oryginalny slit mi wystarczy. A wszytsko znajdziesz w instrukcji blosa.

www.bramstal.pl/audi/AKP/blos_instrukcja.pdf

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
hmm, nie wiem nigdy nie odpalam na gazie - nigdy :!: zawsze benzynka, a jak jest już ciepły to po sekundzie gaz, jak zimny to z 2 km jade na benzynie. Ale przypusczam ze da sie odpalic,a le chyba o wiele dłużej trzeba bedzie ciagnąć rozrusznikiem i wcisnąć gaz, troche, bo wtryski benzynowe przy zapalaniu chyba nie pracuja sekwencyjnie tylko wszytskie na raz leja i zapalanie jest szybkie i na chwile podnoszone sa obroty, na gazie tego nie ma tak wiec rozruch napewno bedzie trudniejszy. Ale po co zapalac na gazie ??? Mi raz to było potrzebne jak pompa paliwowa padła, to pare razy zapalałem ale to było na mikserze tradycyjnym

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
tak tylko do porownania, bo teraz na 2 gen, musze krecic i to dosc dlugo (prawie 10 sek) i tak pomalu kuleje az za chwilke dostaje normalne obroty. czasem jak za szybko na gaz przelaczy sie i od razu musze pocisnac to zamarza parownik, wtedy jak auto zgasnie to da sie odpalic tylko na gazie.
Opublikowano
tak tylko do porownania, bo teraz na 2 gen, musze krecic i to dosc dlugo (prawie 10 sek) i tak pomalu kuleje az za chwilke dostaje normalne obroty. czasem jak za szybko na gaz przelaczy sie i od razu musze pocisnac to zamarza parownik, wtedy jak auto zgasnie to da sie odpalic tylko na gazie.

 

 

UUU to mi pachnie wyeksploatowanym parownikiem, tak wlasnie sie zachowuje, lub źle masz podłoczony do obiegu wodnego (pomylone wyjście z wejsciem dowy i tak bedzie sie zachowywał

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
jest to mozliwe, dlatego mysle nad blosem i ewentualnie nowym mocniejszym parownikiem. woda ciepla do parownika powinna wchodzic dolem a wychodzic gora, nawet jak sie da odwrotnie to nie ma problemu, po prostu trudniej go odpowietrzyc i tyle.
Opublikowano
jest to mozliwe, dlatego mysle nad blosem i ewentualnie nowym mocniejszym parownikiem. woda ciepla do parownika powinna wchodzic dolem a wychodzic gora, nawet jak sie da odwrotnie to nie ma problemu, po prostu trudniej go odpowietrzyc i tyle.

 

racja wchodzi dołem wychodzi górą i tak ma być na odwrót membrany zmniejszają swoją żywotność do 25%, pare tysięcy i po parowniku, takze to bardzo istotne. Ale skoro jest dobrze podlaczony to marznięcie parownika przy tych temperaturach jest nieco dziwne. Przy ujemnych temperaturach i szybkim przełaczeniu na gaz to realne

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
wydaje mi sie ze mam za maly parownik, taki sam mialem w polonezie a tam moc byla mniejsza. i tak trzeba go zmienic do blosa wiec moze zaczne od niego.
Opublikowano
witam mam tylko jedną podpowiedź marznięcie reduktora może być spowodowne niskim stanem plynu chlodzącego bo żadko się zdaża żeby reduktor zamarzal w akich temperaturach!
Opublikowano
tak wiec ten oryginalny slit mi wystarczy. A wszytsko znajdziesz w instrukcji blosa.

www.bramstal.pl/audi/AKP/blos_instrukcja.pdf

 

 

Ale jest wyraźnie napisane, że tylko tewn +15% mocy jest w zestawie.. a ską d wziąć tą największą wersje skoro już tego nie dodają???

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.