Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Od dłuższego czasu borykam się z problemem w poprawnym działaniu skrzyni biegów.

Podczas zmiany biegu z 4-5 skrzynia często wchodzi w tryb awaryjny. Dzieje się tak po dłuższej jeździe w korku lub podczas większego obciążenia. Wrażenia są takie jakby bieg nie mógł wskoczyć dostając przy tym uślizgu. Potem już tylko wyskakuje komunikat o błędzie. Moc zostaje ograniczona i zostaje tylko się zatrzymać i ponownie uruchomić samochód. Można się ratować wcześniej jadąc bardzo ostrożnie, lub odpuścić gaz gdy tylko zacznie się dziać co niepokojącego. Przy czym jest to mega męczące...


Na zimnym śmiga idealnie :|


Wymieniłem olej, ale to tylko zwiększyło częstotliwość problemu :cry:

Skrzynia od nowości nówka, olej wymieniany 3 razy, przebieg 300 tys. Robione adaptacje - Nie pomaga.


Pytanie czy bawić się w naprawę czy szukać używki. Ewentualnie co może powodować takie objawy. Wówczas może wymienić element a nie komplet?

Dzięki

Opublikowano
:search: :search: :search: na temat tego typu objawu pisałem osobiście kilka razy. Generalnie ktoś kto zna się na sb robił diagnozę? Było coś robione? Poczytaj parę postów niżej, jest opisane co może być - uszczelki, cewka, jeżeli tyczy się jdenego biegu raczej olej i jego poziom bym wykluczył. Weź sobie do serca rady -> tematem ma się zająć ktoś, kto się zna. Inaczej będziesz kolejnym komu doradzą ->druga skrzynia.
Opublikowano
:search: :search: :search: na temat tego typu objawu pisałem osobiście kilka razy. Generalnie ktoś kto zna się na sb robił diagnozę? Było coś robione? Poczytaj parę postów niżej, jest opisane co może być - uszczelki, cewka, jeżeli tyczy się jdenego biegu raczej olej i jego poziom bym wykluczył. Weź sobie do serca rady -> tematem ma się zająć ktoś, kto się zna. Inaczej będziesz kolejnym komu doradzą ->druga skrzynia.

 

Dzięki. Nic ze skrzynią nie było robione. Tylko wymiana oleju.

Ktoś godny polecenia z okolic Krakowa?

Opublikowano

ZAPYTAJ: KubsoNN » 03 Sty 2020 21:39 (w podpisie ma Kraków :D ) To poniżej z jego postu...


Zawsze jak jest jakiś problem ze skrzynią i ktoś oddaje ją do ,,fachowca,, za każdym razem widzę odpowiedz w stylu skrzynia do remontu. Dowiedz się w czym tkwi problem a nie wież na słowo. Jako zę pracuję w aso bmw ostatnio robiłem e65, skrzynia szarpała, nie wiedziała na którym biegu jechać - ogólnie porażka. Zdjąłem mechatronike, okazało się że pękła uszczelka miedzy skrzynia a mechatronikiem tzw. okular. - sama uszczelka 60 zł + robocizna i skrzynia chodzi aż miło. To nie pierwszy przypadek w 6hp26, te skrzynie na ogół są wytrzymałe i najcześciej pada w nich konwerter z racji dużych przebiegów (co ma prawo się stać), okular lub sama mechatronika. Niekiedy zdarzały się pęknięte pompy oleju oraz pęknięty kosz sprzęgłowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.