Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Okolice poduszki silnika i podłużnicy po stronie kierowcy.

Plecionkę polecam zamienić na porządny przewód z izolacją.

Edytowane przez BartoszE30
Opublikowano
Tak jak kolega napisał. U siebie przez walniętą/skorodowaną plecionkę niepotrzebnie wymieniłem aku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak jak kolega powyżej napisał , najlepiej jak będziesz miał przykręcony w miarę gruby przewód.

W instrukcji elektrycznej widać ,że masa od akumulatora przykręcona do karoserii ma przekrój 70mm2.

Ja osobiście szukał bym przewodu o przekroju nie mniejszym od 35mm2

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e53-x5-3.0d-sav/wiring-functional-info/power-train/digital-diesel-electronics-dde6-0/dde-voltage-supply/hORvXOt


  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
możecie się śmiać ale pasuje z któregoś e36 chyba, kolega zamontował bo takie miał pod ręką jak auto stanęło i do dziś jeździ bez problemów.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Ja kupiłem w Agromie od jakiegoś ciągnika ;-) Tak mi mechanik doradził. I rzeczywiście był solidniejszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.