Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czytałem tematy na temat turbiny gt2056v w M47n2 jednak nie znalazłem tam swojego rozwiązania. Otóż jestem po wymianie turba razem z nastawnikiem. Auto jedzie jakby było wolnossące. Tuner mówi, że należy zmienić nastawnik na ten od mitsu jednak znalazłem informacje, że ludzie wstawiali inne nastawniki i było ok (np. z gt1752v). Zauważyłem przy podniesionej masce cykanie z okolic turba na włączonym zapłonie. Błędów jeszcze nie mam. Na dniach będę u mechanika ale chcę się dowiedzieć czy faktycznie to, że nie tuner nie może się połączyć to wina niepasującego czy niedziałającego nastawnika (na hamowni wszyło mi 90hp)? Z mechanikiem spróbujemy wstawić nastawnik od mitsu ale z tego co się orientowałem niezbyt pasuje fizycznie. Dodam, że jak wcisnę i odpuszczę gaz a potem ponownie wcisnę to tak jakby próbował przyspieszać.

Opublikowano
Pierwsze co zrób to zmień tunera bo nie wie co robi i tylko poniesiesz niepotrzebne koszty. Nie wiem dlaczego u Ciebie tak się dzieje ale u mnie po wymianie na tą turbine samochód jeździł trochę gorzej jak przed wymianą z Mitsubishi, a na chamowni wyszło 161 i chyba 340Nm.
Opublikowano
Pierwsze co zrób to zmień tunera bo nie wie co robi i tylko poniesiesz niepotrzebne koszty. Nie wiem dlaczego u Ciebie tak się dzieje ale u mnie po wymianie na tą turbine samochód jeździł trochę gorzej jak przed wymianą z Mitsubishi, a na chamowni wyszło 161 i chyba 340Nm.

Byłem u Tc performance w Łodzi i powiedzieli żeby wsadzić nastawnik od mitsu bo tak nawet nie widzi turbiny. Więc może faktycznie mam walnięty nastawnik od garetta...

Opublikowano
Regeneracja tych sterowników jest w miarę prosta a jak ktoś ogarnia odrobine elektronikę to ogarnie to za grosze. Podejrzewam, że zasilania nie ma gdzieś na którejś ścieżce.
Opublikowano
Pierwsze co zrób to zmień tunera bo nie wie co robi i tylko poniesiesz niepotrzebne koszty. Nie wiem dlaczego u Ciebie tak się dzieje ale u mnie po wymianie na tą turbine samochód jeździł trochę gorzej jak przed wymianą z Mitsubishi, a na chamowni wyszło 161 i chyba 340Nm.

Byłem u Tc performance w Łodzi i powiedzieli żeby wsadzić nastawnik od mitsu bo tak nawet nie widzi turbiny. Więc może faktycznie mam walnięty nastawnik od garetta...

Wszystko możliwe tym bardziej że wyszła taka mała moc, u mnie wystrojone jest na nastawniku od garetta i jest super.

Nie wiem czy nie lepiej spróbować naprawić tego nastawnika lub kupić sprawny garetta. Zamiana nastawnika z Mitsubishi pewnie nie będzie łatwa.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Pierwsze co zrób to zmień tunera bo nie wie co robi i tylko poniesiesz niepotrzebne koszty. Nie wiem dlaczego u Ciebie tak się dzieje ale u mnie po wymianie na tą turbine samochód jeździł trochę gorzej jak przed wymianą z Mitsubishi, a na chamowni wyszło 161 i chyba 340Nm.

Byłem u Tc performance w Łodzi i powiedzieli żeby wsadzić nastawnik od mitsu bo tak nawet nie widzi turbiny. Więc może faktycznie mam walnięty nastawnik od garetta...

Wszystko możliwe tym bardziej że wyszła taka mała moc, u mnie wystrojone jest na nastawniku od garetta i jest super.

Nie wiem czy nie lepiej spróbować naprawić tego nastawnika lub kupić sprawny garetta. Zamiana nastawnika z Mitsubishi pewnie nie będzie łatwa.

 

Część, masz może numer nastawnika którego Ty włożyłeś?

Opublikowano
Numeru nie mam bo kupiłem całą turbine z nastawnikiem i ją zamontowałem bez żadnego kąbinowania z zamianami nastawników i wszystko działa jak należy. Kup nowy nastawnik do garreta albo napraw ten co masz i powinno być ok.
Opublikowano
Witam, podepne sie pod temat mam podobny problem, silnik m47n2 auto nie jedzie( błąd 4530) do 2,5 tyś powyżej w miare sie rozpędza sprawdziłem co mogłem ,odpięta przepływka jedzie jeszcze gorzej ekonomizer maks 15l, odłaczenie egr bez zmian na aplikacji bimmer tool wartości aktualne oczekiwane "doładowanie" rozbieżnosć do 1 bar przy 2 tyś obr. na 4 biegu 1200 hpa, turbina nie ma luzu ,oleju w rurze też znikoma ilość co można jeszcze sprawdzic czy chodzi o ten nastawnik ?geometria nie zacięta, czy tylko regeneracja pomoże?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przyczyną może być albo nastawnik albo vtg w turbinie, najlepiej ją wyjąć i dać na maszynę do sprawdzenia ew. regulacji nastawnika
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.