Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jako, że lubię robić sam przy aucie a nie mam zaufania do mechaników postanowiłem sam wymienić uszczelniacze zaworowe. Zakupiłem blokady, ustawiłem i wszystko cacy ale mam pytanka n/t wymiany całego rozrządu. Ja przy ustawieniu rozrządu używałem elementów 2 i 3 celem zblokowania wałków z tyłu. Elementem 5 połączyłem 2 i 3. Elementem 1 to ustawienie wariatorów. 8 to napinacz mechaniczny a element 6 to blokada pod rozrusznikiem koła zamachowego. Do czego są elementy 4 i 7. 7 to blokada wału korbowego niby ale gdzie to wchodzi? Bardzo proszę o opis. Czy za pomocą elementu 7 można tak zablokować wał aby móc odkręcić koło pasowe wału korbowego czy potrzebuję jeszcze element z drugiego zdjęcia aby dokonać samemu wymiany łańcucha? Strona https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e46-318i-tou/repair-manuals/ oglądana ale odpowiedzi nie mogę znaleźć.


Pomijam brak blokady wałków balansujących, których to w N42 podobno nie ma.


25de91a4938d3794med.jpg

22a660eacadd779dmed.jpg


Ps. Jakby co to blokady z pierwszego zdjęcia mogę użyczyć komuś potrzebującemu.



pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Numer 6 to blokada kola w manualach oraz w automacie. Jesli nie ma sie podnosnika, trzeba zwalic kolektor dolotowy aby dojsc do otworu. Bez tego nie ustawisz prawidlowo rozrzadu.
  • 8 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musisz dobrze popatrzec, dzis taki robilem wiec jest :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.