Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem nowy na forum, nie znalazłem wątku 'Przywitaj się' więc witam serdecznie wszystkich tutaj. Jestem Mateusz i jestem na kupnie E92/3 335i/ix. Czy ktoś z Was zna egzemplarz z ogłoszenia, lub był go obejrzeć już? Na co ewentualnie zwrócić uwagę przy oględzinach, oprócz podstawowych rzeczy? Wybieram się tam jutro z Krakowa, wiec proszę o rady.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-335i-306ps-m-pakiet-navi-skora-af-18-zadbana-po-oplatach-gwarancja-ID6CIiV6.html


Pozdro!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak będziesz sprawdzał to zwróć uwagę na prawy przód. W tej wersji silnikowej warto zainwestować w szczegółową historię serwisową.


VIN WBAWC71070E061340

Prod. Date 2008-03-11

Type 335xi

Series E92 (3 Series)

Body Type Coupé

Steering Left Hand Drive

Engine N54

Displacement 3

Power 225kw / 306hp

Drive ALLR

Transmission Automatic

Colour Sparkling-graphit metallic (A22)

Upholstery Leather "Dakota" saddle brown (LCD3)

Editions And Packages

S337 M Sports Package

S710 M Leather Steering Wheel

S715 M Aerodynamics Package

Comfort And Interior Equipment

S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip

S423 Floor Mats Velours

S431 Interior Mirror With Automatic-Dip

S4NA Interior Mirror With Digital Compass

S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory

S488 Lumbar Support, Driver And Passenger

S428 Warning Triangle And First Aid Kit

S481 Sports Seat

S4AE Armrest Front, Retractable

S4AD Interior Trim Strips, Brushed Aluminium

S494 Seat Heating Driver/Passenger

Multimedia

S676 HiFi Speaker System

S609 Navigation System Professional

S620 Voice Control

S644 Preparation F Mobile Phone W Bluetooth

S672 CD Changer For 6 CDs

S6FL USB/Audio Interface

Driver Assistance And Lightning

S548 Kilometre Speedo

S520 Fog Lights

S563 Light Package

S508 Park Distance Control (PDC)

S524 Adaptive Headlights

S522 Xenon Light

S544 Cruise Control With Brake Function

S534 Automatic Air Conditioning

S521 Rain Sensor

S502 Headlight Cleaning System

Wheels And Drive

S203 4-Wheel Drive

S2MF BMW Alloy Wheel, M Spider Spoke 193

S2PA Locking Wheel Bolt

S216 Hydro Steering-Servotronic

S205 Automatic Transmission

S249 Multifunction F Steering Wheel

Environment And Safety

S302 Alarm System

S8SP Control Unit COP

S851 Language Version German

S358 Climate Comfort Windscreen

S879 On-Board Literature, German

S863 Dealer List Europe

Individual Equipment

S760 High Gloss Shadow Line

S775 Headlining Anthracite

Other Equipment

S1CD Brake Energy Regeneration

S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles

S1CB CO2 Equipment

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
335xi ze zwolenia z 2008r i przelotem 233tys km ( o ile prawdziwy bo roznie to bywa przy komisach) to dobry plan na zakup za 40tys a w najblizsze pol roku 15-20tys w "pakiet startowy" :D ja bym uważał
  • Moderatorzy
Opublikowano
Handlarz ma jakieś faktury na to co było robione w aucie? Jak zero faktur to pakiet startowy będzie niezły.
Opublikowano
BMW sprawdzone po vinie w BMW serwisowanie do 2013 roku przy przebiegu 160 tysięcy. Twierdzi, że malowany blotnik pasażera tył. Tyle wiem. Mam tam kawałek drogi. Nie chce się nadziać. Dlatego pytam.
Opublikowano

Sprawdź co było robione ,w tej wersji silnikowej muszą być wymienione wtryski ,pompa HPFP ,pompa wody i przy tym przebiegu wsłuchaj się w turbiny czy nie wydają grzechoczącego dźwięku. Po za tym lubi lecieć z uszczelki pokryw zaworów(podczas jazdy śmierdzi olejem) i uszczelka podstawy filtra oleju. Raz na jakiś czas trzeba wyczyścić kolektor ,nieczyszczony może spowodować różne problemy. Zapchany kolektor przynajmniej u mnie objawiał się drganiami na wolnych obrotach. Po za tym świece ,cewki często lubią padać ale to jest już eksploatacja. Olej w biturbo powinien być wymieniany częściej niż zaleca producent.

Od 335i za taką kwotę nie wymagaj dużo ,najtańsze w Niemczech zaczynają sie od 10k€ ,a tutaj jest szwajcar + zarobek handlarza ze Zwolenia. Przebieg jak przebieg ,widzialem egzemplarz z 320k co prawda po wymianie turbin i osprzetu 2x ,ale jeździł dobrze. Co do napędu x nie podpowiem ,ale niższe ceny nie biorą się znikąd

Opublikowano
Sprawdź co było robione ,w tej wersji silnikowej muszą być wymienione wtryski ,pompa HPFP ,pompa wody i przy tym przebiegu wsłuchaj się w turbiny czy nie wydają grzechoczącego dźwięku. Po za tym lubi lecieć z uszczelki pokryw zaworów(podczas jazdy śmierdzi olejem) i uszczelka podstawy filtra oleju. Raz na jakiś czas trzeba wyczyścić kolektor ,nieczyszczony może spowodować różne problemy. Zapchany kolektor przynajmniej u mnie objawiał się drganiami na wolnych obrotach. Po za tym świece ,cewki często lubią padać ale to jest już eksploatacja. Olej w biturbo powinien być wymieniany częściej niż zaleca producent.

Od 335i za taką kwotę nie wymagaj dużo ,najtańsze w Niemczech zaczynają sie od 10k€ ,a tutaj jest szwajcar + zarobek handlarza ze Zwolenia. Przebieg jak przebieg ,widzialem egzemplarz z 320k co prawda po wymianie turbin i osprzetu 2x ,ale jeździł dobrze. Co do napędu x nie podpowiem ,ale niższe ceny nie biorą się znikąd

 


Wtrysku wymienione były w BMW przy 80000 wszystkie 6, pompa wysokiego ciśnienia tez przy 100 parę. I ten handlarz tez już ja regenerowal. Zdaje sobie sprawę jakie są ceny w DE i wcale się nie napalam, po prostu znaleziona przypadkiem i zastanawiam się, czy warta. Uwierz mi, że egzemplarze po 60 tysięcy tez zostawiają wiele do życzenia. Dzięki wielkie za szczegółowe info. Mógłbym prosić jakiś numer do Ciebie na priv? Skoro jesteś posiadaczem, to mogę mieć jakieś pytania przy oględzinach. Pozdro!

  • Moderatorzy
Opublikowano

Oczywiście, czy za 40, 60 i 70 - w każdym będzie coś do roboty, ale warto wiedzieć na co ewentualnie trzeba wydać po zakupie :cool2:

Masz dobre podejście. Pamiętaj, że to NIE tak, że wszystko co kolega napisał wyżej padnie w jednej chwili i 15-20k na wejście w tydzień trzeba wyłożyć :D

Opublikowano
Oczywiście, czy za 40, 60 i 70 - w każdym będzie coś do roboty, ale warto wiedzieć na co ewentualnie trzeba wydać po zakupie :cool2:

Masz dobre podejście. Pamiętaj, że to NIE tak, że wszystko co kolega napisał wyżej padnie w jednej chwili i 15-20k na wejście w tydzień trzeba wyłożyć :D

 

No miejmy nadzieje, że tak nie będzie. 4/5 myślę, że pakiet startowy, po przywiezieniu do Krakowa i na to jestem przygotowany. O ile oczywiście będzie tego warta.

Opublikowano

Wystarczy ze turbiny maja luzy przy wastegatach i już masz wydatek 8-10tys zł wiec te 4-5tys na pakiet startowy to... miałem e92 335is z 2011 ale z małym przebiegiem poniżej 100tys i nic się tam nie działo. Za to kolega miał z 2007r 335i to wpakował w nią 20tys w rok i sprzedał to w piz... jak kto uważa ,ja bym nie kupił z takim przebiegiem 335i a od handlarza z komisu to już tymbardziej bo jeszcze mogą wyjść inne "ciekawostki". Oni właśnie żerują na takich co to przyjadą z daleka ,napalą się bo coupe bo fajnie brzmi wydech bo tanio i kupią oczami. A potem płacz.


Nie liczyłbym że kupisz takie auto z tym motorem od handlarza, wsadzisz 5k i wszystko będzie hulać. Nie lepiej poszukać od prywatnej osoby? Tyle tego jest na ogłoszeniach a zawsze to ciut wieksza szansa na dobre auto. Chyba że to jakiś wyjątkowy uczciwy handlarz który dokłada do interesu :D

Opublikowano
Panowie, żebyśmy się dobrze zrozumieli. To nie jest tak, że mam 43 budżetu i chce kupić za 43900. :D po prostu zapytałem tutaj, bo czasem warto zapytać. Jeżeli grono ludzi uważa, że w tych pieniądzach, nie kupię 335i, to ja się wcale nie kłócę. Najpewniej przyprowadź coś z DE, bo jak mam szukać w Polsce za 60-70 i tracić nerwy, to już wolę tam coś znaleźć. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, te wnoszące coś w temat, i za te nie wnoszące nic tez. :D pozdro!
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ale te za 60 też nie są pozbawione wad i wsiadać jechać przez kolejne 100k km.

Tak jak z e46 M3 - ceny po 80-120k i ludzie myślą, że tam nic nie trzeba robić i są w stanie salonowym z nową skórą, a są zajeżdżone jak każde inne e46 - tylko cena wyższa.

Opublikowano
Ale te za 60 też nie są pozbawione wad i wsiadać jechać przez kolejne 100k km.

Tak jak z e46 M3 - ceny po 80-120k i ludzie myślą, że tam nic nie trzeba robić i są w stanie salonowym z nową skórą, a są zajeżdżone jak każde inne e46 - tylko cena wyższa.

 


To tez jest fakt, ale tutaj elementem decydującym jest to, że handlarz jednak. I w rozmowie tez już pod koniec dało się odczuć, że coś może być nie tak.

Opublikowano
Ale te za 60 też nie są pozbawione wad i wsiadać jechać przez kolejne 100k km.

Tak jak z e46 M3 - ceny po 80-120k i ludzie myślą, że tam nic nie trzeba robić i są w stanie salonowym z nową skórą, a są zajeżdżone jak każde inne e46 - tylko cena wyższa.

 

Te E46 M3 za 80-120k to mit.


Za te kase bym kupil 335i z usa z lekkim obtarciem i przebiegiem polowe nizzszym

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wystarczy ze turbiny maja luzy przy wastegatach i już masz wydatek 8-10tys zł wiec te 4-5tys na pakiet startowy to... miałem e92 335is z 2011 ale z małym przebiegiem poniżej 100tys i nic się tam nie działo. Za to kolega miał z 2007r 335i to wpakował w nią 20tys w rok i sprzedał to w piz...

 

Dokladnie.

Lubię mit kupowania auta 10 letniego z przebiegiem pow 200 tys, z założeniem, że będzie bezawaryjne.

Trzeba się pogodzić, że takie 335i bedzue dużo bardziej awaryjne i naprawy będą duzo droższe niż w Punto 1,2l.


Wyjdzie na naprawy 5-20 tys zl na takie 335i, życie.

Idź do salonu kup nowe. Kupujesz za 300 tys. zl, po 3 - 4 latach dostaniesz 150 tys. zl, ale na utracie wartości jesteś 30-40 tys rocznie do tyłu.

Wiem, bo w nowym E93 330d, do przebiegu 100 tys km, koszt napraw wyniósł 500zl (spryskiwacz lampy, sterowanie lusterkiem). Ake utrata wartości kosmiczna.


Nie ma opcji kupić auto za 40-50 tys zl, ktore jako nowe bylo warte 300 tys., i jezdzic jak nowym bezkosztowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.